Protest przeciwników TVN
2063 wyświetlenia 11 sierpnia 2021 (1395 opinii)Pod biurem PiS miał miejsce protest zwolenników rządu i tzw. ustawy lexTVN. Grupa ok. 50 protestujących wykrzykiwała negatywne hasła pod adresem TVNu.
Więcej na ten temat
Opinie (1395) ponad 100 zablokowanych
-
2021-08-12 12:34
Już się zaczyna podgrzewanie atmosfery?! (18)
Kochani, wypowiecie się przy urnach. A na razie równamy do krajów z rozwiniętą demokracją. U nich można, u nas nie?!
- 307 73
-
2021-08-12 12:39
Ta, równały do Demoktatycznej białorusi (8)
Teraz knypek bez zębów z Żoliborza będzie za ciebie decydować co możesz oglądać a co nie.
- 36 30
-
2021-08-12 12:48
rozumiem że nie masz bladego pojęcia o co chodzi w ustawie (6)
- 27 19
-
2021-08-12 13:00
Jak to o co? (5)
O zlikwidowanie konkurencji dla rządowej szczujni...
- 24 23
-
2021-08-12 13:25
ty też nie wiesz (4)
- 8 9
-
2021-08-12 13:28
A zatem, oświeć mnie. Co tam w przekazie napisali? (3)
- 4 6
-
2021-08-12 14:25
To jest wstawanie z kolan! (2)
Polskie media uzależniają się od obcegi, Amerykańskiego przekazu! Tu jest Polska i mamy własną propagandę!
- 12 4
-
2021-08-12 16:10
chodzi o to by dziennnikarze nie ujawniali afer PIS (1)
- 9 14
-
2021-08-12 16:28
Żeby kraść bezkarnie!
- 5 6
-
2021-08-12 19:30
Tylko obrażać POtrafisz. Polskę byście cała oddali w obce ręce.
Po co nam lotnisko w berlinie jest.....to wasze myślenie o Polsce
- 9 7
-
2021-08-12 12:46
(7)
Za 4 lata to nic z tego kraju nie zostanie
- 17 22
-
2021-08-12 13:24
W 2015 roku aktualna opozycja gadała to samo. (6)
- 20 8
-
2021-08-12 13:51
I przecież jest super. Może benzynki za 6.20? (3)
- 12 9
-
2021-08-12 17:09
6 lat temu tez bylo blisko 6.20 (2)
- 11 3
-
2021-08-12 18:07
Za godzinę pracy było też 6.20. (1)
Co godzina 1 litr paliwa. Na koniec pracy wracałem z wiadrem paliwa. Żyło się...
- 6 2
-
2021-08-12 20:33
Zmień pracę, weź kredyt.
- 7 0
-
2021-08-12 14:37
I miała rację. Rozwalają kraj jak mogą. A wszystko to na kredyt, który będą nasze praprawnuki spłacały.
- 9 8
-
2021-08-12 20:49
I jeszcze wszędzie miały być pomniki L.Kaczynskiego... jakoś pis z tym się spóźnia.
- 1 0
-
2021-08-12 12:49
niezależne media to lilwiduje Putin, do niego równamy
- 16 12
-
2021-08-12 12:34
Takie ustawy są w całej Unii Europ. Brawo PIS ani kroku w tył. TVN to antypolski twór chyba i tuba donosicielt totalnych (26)
Brawo
- 439 224
-
2021-08-12 12:41
Takich ustaw nie ma w żadnym Kraju UE ! Naucz się tego na pamięć :) (14)
- 37 43
-
2021-08-12 12:50
też myślałem że równamy do zachodu (9)
ale skoro jest inaczej czy mógłbyś wskazać co jest w tej ustawie czego nie ma w innych krajach unii ? Możesz pominąć te kwestie związane z tym że tam często przepisy są bardziej restrykcyjne
- 20 15
-
2021-08-12 13:01
W którym kraju UE zagraniczne media nie otrzymują koncesji? (5)
- 20 12
-
2021-08-12 13:20
(4)
to sprobuj ,np u makreli lub zabojada ,otrzymac koncesje na chociaz 70% wlasnosci obcej niz ich
- 23 9
-
2021-08-12 13:24
nie ma szans, przepisy tego zabraniają (3)
no ale niewiedza wśród tłuszczy to standard.
- 23 6
-
2021-08-12 13:29
Tą koncesję, co ją ma od lat w Niemczech Discovery, właściciel TVN?
Serio, łatwo to sprawdzić :)
- 8 5
-
2021-08-12 13:31
(1)
u nich prawo nie działa wstecz ale tłumoki tego nie rozumieją
- 6 3
-
2021-08-12 18:23
A u nas nagle działa
Szkoda, ze raptem od 6 lat
- 3 3
-
2021-08-12 13:09
(2)
1,5 roku nie wydawania koncesji i stworzenie w tym czasie prawa o jej wstrzymaniu - i to ma być w stylu krajów zachodnich? My sie chyba uczymy od Białorusi...
- 26 15
-
2021-08-12 13:15
Doczytaj dokładnie o co chodzi i potem się wypowiedz. (1)
- 11 17
-
2021-08-12 13:32
sam doczytaj- wniosek o przedłużenie koncesji został złożony ponad rok temu
- 16 5
-
2021-08-12 13:23
Przeczytaj sobie na przykład (1)
artykuły 39, 40 i 41 francuskiej ustawy audiowizualnej o wolności przekazu z 1986 roku
to możemy podyskutować. Nie wiesz i piszesz bzdury.- 8 11
-
2021-08-12 14:15
a ty przepis na sałatkę ziemniaczaną z burakami i śledziem. Nawet bardziej na tym skorzystasz
- 6 10
-
2021-08-12 13:39
kartoflu w Austrii nie otrzymasz koncesji jako podmiot z innego kraju UE.
- 14 5
-
2021-08-12 17:49
Otwieraj czesciej ksiazki a mniej usta. Sa i to we wszystkich istotnych.
- 1 0
-
2021-08-12 12:56
co za buc
- 3 4
-
2021-08-12 12:59
Sprawdziłeś w źródłach, czy powtarzasz dyrdymały z TVP Info ?
- 17 12
-
2021-08-12 12:59
I też wprowadzano je po nocach, za pomocą krętactwa? To ciekawe.
- 15 8
-
2021-08-12 13:06
Taki komentarz to najbardziej antypolski twór jaki ostatnio widziałem
- 7 4
-
2021-08-12 13:20
W sedno (1)
- 2 4
-
2021-08-12 15:16
Discovery to TV 7ydowska
A nie "amerykańska". Niejaki Kravis (eks Krawiec) i wszystko jasne. Widać kaczorowi za bardzo dopiekli, np. robiąc spółki niemiecko-7dowskie przeciw niemu, żeby go odsunąć od władzy w Polsce. Vide 0net, coś właśnie takie kapitałowo.
- 5 8
-
2021-08-12 13:48
Ty dzbanku
ale masz łeb zryty nie ma co. Pewnie jeszcze prostaczku wyznajesz pogląd, że twój pisi (nie)rząd ma pieniądze na te wszystkie plusy. Żenada
- 9 3
-
2021-08-12 17:17
Czas zdelegalizowac PO i dosc tych wałów (2)
- 13 4
-
2021-08-13 08:32
(1)
ale to pis robi wały i korumpuje polityków ?! dlaczego chcesz delegalizować po ?
- 3 3
-
2021-08-13 10:29
bo pis, po - jedno zło
- 0 1
-
2021-08-12 21:25
Kapitał czysto ickowy
Discovrry zarejestrowana w Holandii
- 2 0
-
2021-08-12 12:34
jak podnoszą podatki i skarbówka się zbroi to nikt na ulice nie wychodzi (12)
a idzie nowy wał (ŁAD)
- 154 77
-
2021-08-12 12:37
(11)
walczą o wolność "mediów", które biorą gruby hajs za reklamowanie ich zniewolenia i pranie mózgu. Hahaha TVN i TVP powinno się zaorać jednej nocy, a wszystkich tam pracujących pozamykać w klatkach dla nutrii.
- 20 11
-
2021-08-12 12:50
Przyrównując TVN do TVP PiS to tak jakbyś przyrównał Prezydenta Bidena do faszysty kartofla :) (10)
- 16 21
-
2021-08-12 12:58
(4)
No nie ma co porównywać zdecydowanie TVN najbardziej propagandową i antypolska stacja telewizyjna w historii TVP to tylko propaganda rządowa czyli jak zawsze w zależności kto rządzi a TVN to mega szkodliwa szkalujaca Polaków stacja nie wierzysz zobacz wywiad Anity Werner z Bokserem Izu Ugonochem
- 18 20
-
2021-08-12 13:25
Kto Ci mózg wyssał? (2)
TvPISuar?
- 14 12
-
2021-08-12 13:38
(1)
Albo jak dziennikarze TVN świętowali urodziny Hitlera w lesie haha
- 9 10
-
2021-08-12 13:52
To jest najpiękniejszy wygibas umysłowy wszechczasów :D
Tak, tak, to byli dziennikarze :D Może jeszcze dziennikarze TVN przewalili sasina na wybory które się nie odbyły? :D
- 12 7
-
2021-08-12 14:20
Bzdura, do czasów przejęcia władzy przez PiS tvp dało się normalnie oglądać niezaleznie od tego czy rządziła lewica czy prawica.
- 9 5
-
2021-08-12 13:45
kartofel się dziś rozpisał Brejza widać kasą rzucił na internetowy hejt. (4)
Partyjna TVN PO od partyjnej TVP różni to że tvn partyjny jest od 15 lat a TVP od 5
TVN jak i PO propagują hejt i nienawiść do PIS
TVP stawia częściej na fantastykę
Ot i całe porównanie.
Teraz partyjne TVN straci koncesje o wiele lat za późno a TVP po któryś tam wyborach zmieni zarządzających.- 8 11
-
2021-08-12 13:53
W takim razie powinno polecieć też Trwam, które jest tubą propagandową PiS. (3)
- 11 3
-
2021-08-12 14:34
Tylko że tv trwam ma koncesję dla nadawcy kościelnego to jest inna koncesja. Może to jest szansa dla TVN (2)
Tylko że wtedy PO musiało by ogłosić się kociłem TUSK Bogiem a Nowak jego przyjaciel Papierzem. Ale kto wie ???
- 5 2
-
2021-08-12 14:43
Oczywiście, przecież szczujnia Rydzyka nie może działać na normalnych zasadach... (1)
- 8 5
-
2021-08-13 08:11
To zawdzięczamy koalicji SLD-PSL która w pierwszej połowie lat dziewięćdziesiątych 20 wieku rządziła w Polsce
To lewicowi politycy tak uporządkowali rynek mediów w Polsce i relacje państwo- kościół że istnieje specjalna koncesja dla nadawcy kościelnego. On nie może pozyskiwać środków z reklam.
Jak wszystko ma swoje plusy i minusy.
To też było efektem tego iż Komuniści w Polsce okradli kościół z majątku w czasach PRL a w 3 RP potrzebowali trochę społecznego spokoju by uwłaszczyć się na majątku po PRL-u.
Złodzieje potrzebowali czasu i spokoju to zaproponowali kościołowi koncesje specjalną fundusz kościelny. Z drugiej strony zwrot kościołowi majątku ukradzionego przez lewicę byłby dużo bardziej kosztowny.- 0 1
-
2021-08-12 12:34
Kolejna afera (78)
USA może mieć takie prawo, UE może, a polska kolonia nie. OK, niech dadzą ze 2 lata na zmianę kapitału, ale co do zasady widać, że my nie możemy mieć polskich mediów, polskich banków, polskich sądów.
- 846 288
-
2021-08-12 12:45
poszedłbym gdyby nie to że muszę pracować w tym czasie
- 26 77
-
2021-08-12 12:50
(6)
Ustawa nie mowi nic o tylko polskim kapitale, ale tez o panstwach z Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Dziwnym trafem jest wymierzona w jedyna stacje, ktorej wlascicielem sa Amerykanie. Jesli ktos nadal mysli, ze pisowcom zalezy na "polskosci" to jest po prostu glupi albo ma klapki na oczach.
- 121 94
-
2021-08-12 15:24
Jest wiele innych mediów,nie tylko TVN. (3)
- 49 21
-
2021-08-12 16:06
I za chwilę wszystkie będą jednopartyjne.
- 44 42
-
2021-08-12 20:54
Jakie ??? Wymienisz ??? (1)
- 12 4
-
2021-08-13 07:27
nie da rady
taaaaki jest teraz zaaaaPiSany
- 8 8
-
2021-08-12 18:43
Amerykanie???
A ja myślałem, że TVN należy do holenderskiej firmy z siedzibą w schowku na miotły na lotnisku Schiphol? Oszukali mnie!!!11111oneone
- 49 12
-
2021-08-13 08:18
Akurat czytałeś tę ustawę, nie żartuj
- 0 0
-
2021-08-12 12:53
Polskie czyli Rydzyka i Kaczyńskiego? (1)
- 67 65
-
2021-08-12 14:39
tak, i moje :)
- 23 12
-
2021-08-12 12:55
Fake news (7)
Od 2017 w USA zagraniczni właściciele mogą posiadać 100% własności nadawcy TV. Proszę poszukać materiałów bliższych źródeł a nie wypisywać dyrdymały zasłyszane w TV. https://www.broadcastlawblog.com/2017/02/articles/fcc-approves-for-the-first-time-100-foreign-ownership-of-us-broadcast-stations/
- 47 43
-
2021-08-12 13:28
Napisz mądralo, kto jest właścicielem 90% mediów w USA? (6)
Wiesz?
- 53 20
-
2021-08-12 13:37
Ja wiem kto jest właścicielem :) Ale według kartofla są nimi kartele narkotykowe i ugrupowania terrorystyczne :)
- 38 44
-
2021-08-12 14:47
Czyli, jak sam widzisz, nie trzeba zakazywać i media należą do krajowego kapitału. Po co więc PiS zakazuje? (1)
- 6 23
-
2021-08-12 15:01
Stawianie statusu kraju rozgrywającego i rozgrywanego obok siebie jest bez sensu
- 10 5
-
2021-08-12 15:16
no kto, i co z tego? (1)
- 0 3
-
2021-08-12 15:44
Otóż to z tego, że...
amerykańskie korpo Black Rock i Vanguard rządzą rynkiem medialnym w USA i mają taką siłę (czyt. kapitał) , że nawet jakbyś chciał i mógł wykupić jakąś stację w USA to nie będziesz znaczył nic.
- 25 3
-
2021-08-12 21:33
Syjoniści
- 3 2
-
2021-08-12 13:15
(7)
Możemy tylko skąd polski kapitał na to wszystko. Sądy mamy polskie tyle że z chwilą wejścia do UE sądy stały się sądami europejskimi i podlegają w związku z tym prawu europejskiemu. Trzeba było o tym pomyśleć kiedy wstępowaliśmy do UE.
- 17 39
-
2021-08-12 14:48
Sądy są polskie. Prawo też jest polskie, tyle, że dostosowane do wspólnych standardów europejskich. (1)
Rozumujesz jak dziecko.
- 28 15
-
2021-08-12 15:53
Pewnie jesteś Europejczykiem z Koziej Wólki?
- 14 6
-
2021-08-12 14:56
(4)
co wy z tym polskim kapitałem? zakupy robicie w zagranicznych sieciówkach wszelakiej maści, na wakacje jeździcie za granice ale na manifestacje nacjonalistyczne pierwsi w szeregu bo nagle coś wam się ubzdura że polski kapitał cierpi...niedobrze sie robi.
- 40 18
-
2021-08-12 16:30
(3)
To jeszcze nic. Jeżdżą zagranicznymi samochodami, ubierają się z zagraniczne ubrania, korzystają z internetu i telefonu od zagranicznych firm... itp
- 24 12
-
2021-08-13 07:10
a najwięcej kupują od Chińczyków
- 9 1
-
2021-08-13 11:41
To jest problem kto na kogo pracuje (1)
Akuralnie nasza kolonia pracuję głównie na obywatela Niemiec, aby miał dobrą pensję i wysoką emeryturę
- 4 3
-
2021-08-13 14:55
Akuralnie nasza kolonia pracuję głównie na PiSczyków obajtko-misiewiczo-piotrowiczów!
juuuupi aj ej !!!
- 2 1
-
2021-08-12 13:17
(4)
Jak odroznisz kapitał Polski od partyjnego to możemy gadać. Polska press też przeszła w Polski kapitał obajtka i reszty pisowcow. Ruskie trolle będą rządzić kraje teraz
- 37 30
-
2021-08-12 16:35
Jakoś tylko Rudego kojarzę z Putinem w uścisku... (3)
- 38 15
-
2021-08-13 05:14
(2)
Jak stare polskie przysłowie mówi, przyjaciół trzymaj blisko, a wrogów jeszcze bliżej.
Próby rozbijania spójności UE jest działaniem prorosyjskim jednak wiem, że jest to zbyt skomplikowane dla przeciętnego pseudo patrioty.- 5 3
-
2021-08-13 07:17
Przeciętny pseudo lewak niema pojęcia o świecie (1)
Tyle wie co w TVN belkocza
- 7 4
-
2021-08-13 07:29
lewaki to teraz są tylko w PiSie
a PiS na lewo nawet od komuszków SLD
- 5 5
-
2021-08-12 13:35
Jesteśmy Dumnym Polskim Narodem. (7)
Nikt nam nie będzie dyktował czego lubimy słuchać i co oglądać.
Amerykanie to mogą nam co najwyżej skoczyć na warsztat i bronić nas przed imperialistyczną Rosją. A pieniądze z EU to nam się należą bo walczyliśmy pod Cedynią i pod Lenino.- 32 27
-
2021-08-12 13:38
(3)
I Grunwaldem..
- 23 1
-
2021-08-12 15:08
A teraz z kaczyńskim :) (2)
- 9 22
-
2021-08-12 15:53
Cienki bolek jesteś , z takim małym człowieczkiem (1)
Nie potrafisz sobie poradzić , jak i cała reszta pustaków.
- 14 4
-
2021-08-13 05:16
A po co mam sobie radzić z tym małym człowieczkiem? Wystarczy mi info, że musi nosić pieluchomajtki.
- 2 4
-
2021-08-12 15:20
kto ci cokolwiek dyktuje, troglodyto??
- 3 8
-
2021-08-12 18:35
prawda (1)
Już widzę walczących za nas amerykanów buhahahaha jak anglików i francuzów w II wojnie światowej, a pieniądze za te właśnie wojnę i zniszczenia do dzisiaj nikt na nie wrócił tylko przy zmianie systemu na demokracje w 89 - wyprzedany do końca został majątek polski i rudy miał w tym udział a teraz będziemy kolonią, właściwie to już jesteśmy dla zachodnich korporacji
- 19 4
-
2021-08-13 05:21
I po co powtarzasz kłamstwa? Dla bełkotu czy pieniędzy? Każdy czterdziestolatek i starsi pamiętają kiedy była reprywatyzacja i kto ją prowadzi.
Swoją drogą, trole robią niezłą robotę Tuskowi. Powtarzają w kółko nazwisko doklejając tylko kolejną papkę, a tej papki jest tak wiele, że nikt już nie kojarzy czemu jest winien...- 4 2
-
2021-08-12 13:35
Nie skumales...
ani w ząb o co tu chodzi
- 4 0
-
2021-08-12 13:43
W Silnych Demokracjach
W silnych demokracjach budowanych przez lata ok ale w tej sytuacji będzie to wykorzystane na nie korzyść Polaków .
- 12 9
-
2021-08-12 14:33
(10)
W USA i w krajach UE (poza Węgrami, a wkrótce Polską) telewizja publiczna nie jest opanowana przez jedną i jedynie słuszną partię. Żadna telewizja publiczna w demokratycznych krajach nie gloryfikuje pod niebiosa jednej partii politycznej i równocześnie nie miesza z g....m opozycji tak jak ma to u nas miejsce. Poza tym - co właściwie najważniejsze - w krajach demokratycznych ludzie mogą sobie wybierać co chcą oglądać i kogo słuchać. Nazywa się to pluralizmem mediów. U nas właśnie robi się zamach na pluralizm mediów i to jest istota tej sprawy.
- 26 37
-
2021-08-12 14:51
buchacha... (5)
w tych Twoich krajach demokratycznych, gdzie istnieją znacznie ostrzejsze regulacje w sprawie kapitału rządzącego mediami ludzie nie mogli się dowiedzieć przez ponad tydzień o słynnym "Sylwestrze w Kolonii" (dopóki nie dowiedzieli się z obcych mediów) a przed wyborami funkcjonowała ustawa o cenzurze prewencyjnej. W innym demokratycznym kraju nie-mainstreamowej mediodajni nie tylko skasowali działalność ale nawet zamrozili konta bankowe. Także tego... ludzie mogą sobie wybierać co mogą oglądać. Pod warunkiem, że będzie to po myśli demokratycznych władz.
- 36 18
-
2021-08-12 15:12
(4)
W główkę się puknij i przestań oglądać TVP/media neofaszystowskie bo dokładnie stamtąd idzie taki przekaz jaki próbujesz nam tu wcisnąć. Mam mnóstwo znajomych i rodziny w Niemczech i nie było czegoś takiego jak cenzura jakiekolwiek wydarzenia czy kasowanie działalności. No chyba że masz na myśli media o profilu np. faszystowskim. Co się tyczy tego sylwestra to akurat byłem wtedy w Niemczech i trąbiły o tym wszystkie niemieckie media, więc z łaski swojej nie kłam.
- 19 37
-
2021-08-12 16:07
sam się puknij (3)
i przy okazji porzuć głupią manierę nazywania neofaszystowskim wszystkiego, co Tobie nie pasuje. Przy okazji - marsze faszystów (a nie żadnych wafelkowych gości z lasu) są w Niemczech ochraniane przez ichną policję.
Trąbiły wszystkie niemieckie media, tak z tydzień po fakcie.- 31 14
-
2021-08-12 17:38
(2)
Tak, a Ty byłeś w tym czasie w Niemczech i to widziałeś... Czy może żeś łyknął jak pelikan propagandy, o której wcześniej pisałem? Oczywiście, że będę takie poglądy nazywał faszystowskimi, bo faszyzm nie wziął się znikąd - jest dokładnie po tej stronie po której Ty się znajdujesz. Jeżeli negujesz występowanie faszystów w Polsce (wafelkowi goście w lasach) to ja naprawdę śmiem twierdzić, że albo jesteś obłąkany, albo jesteś totalnym i**otą albo po prostu jesteś jednym z nich.
- 8 21
-
2021-08-12 18:17
czytaj, mądry inaczej, który ponoć nawet byłeś wówczas w Niemczech:
to akurat cytat z Deustche Welle:
"Rozeznania nie miały także media, które zbyt późno zaczęły informować o dramatycznych zajściach. Minęły aż cztery dni, zanim opinia publiczna dowiedziała się o nich z mediów ogólnokrajowych. Redakcje tłumaczyły, że nie rozpoznały ogólnokrajowego charakteru tych wydarzeń. Nie bez znaczenia był fakt, że panował długi weekend i wielu pracowników redakcji było na urlopie. 4 stycznia o sylwestrze w Kolonii poinformowało główne wydanie wiadomości w pierwszym programie telewizji publicznej ARD, dopiero dzień później w telewizyjne sprawozdanie włączył się drugi program publicznej ZDF. Później zastępca redaktora naczelnego ZDF Elmar Theveßen przyznał, że decyzja o wykluczeniu tego tematu z programu informacyjnego była błędem, bo już dzień wcześniej stan informacji był jasny"
Tacy jak Ty właśnie tworzą faszyzm - epatując w przestrzeni publicznej łatkami i**otów, po czym sie okazuje że sam nimi są, no chyba ze Twój stan nazwiemy dyplomatycznie niedoinformowaniem.- 18 6
-
2021-08-12 18:48
Prowokacja
Wafelkowa sfastyka to prowokacja tvn -u była
- 15 4
-
2021-08-12 18:36
naiwniak, heheheh
- 1 1
-
2021-08-12 21:05
U nas już tak bylo i to całkiem niedawno ... (1)
Za czasów 8 letnich rządów PO wszystkie TV - publiczne i niepubliczne, państwowe i prywatne, gloryfikowały jedyną słuszną Partię Rządzącą - PO. Więc czego tak strasznie się obawiacie ludzie ??? Kiedyś można było a teraz nie ??? Tu chodzi o coś zupełnie innego a PO tak strasznie się obawia tego ponieważ stracą dotacje które otrzymuję od tej TV o którą jest teraz ta batalia ... Im nie chodzi o nic innego jak o to że bubu nue będzie spływało do kiermany. I wciskają Wam ludziskom tą ciemnotę że wolności słowa nie będzie, otóż wolność słowa, mediów itp. od dawna jest i jeszcze długo będzie !
- 22 6
-
2021-08-13 07:36
U nas już tak bylo i to całkiem niedawno
TVP tak samo łgała i kłamała - za jaruzela jak za kurskiego identyko.
- 2 1
-
2021-08-13 11:42
Sorry, w USA wszystkie liczące się stacje (poza jedną taką bardziej nutralną)
gloryfikują Demokratów (po naszemu: socjalistów)
- 1 0
-
2021-08-12 14:38
przecież (7)
tusk już kwiczał że polskość to nienormalność, po co nam LOT jak jest lufa,po co nam Polskie przemysły jak są niemieckie,swoją drogą pracuję w firmie kupionej przez niemiaszków ,płaca najniższą krajową,zatrudniaja ukraińców i azjatów ,chcą nas rozliczać z każdej minuty pracy,narzucają normy,poganiają jak ktos już wystarczająco się wyrabia ale od siebie nic nie dają ,zaczyna to wyglądać jak tani obóz pracy ,kiedys polaków wykorzystywano tak na zachodziś dziś
takie obozy tworzą na terenie Polski...- 36 18
-
2021-08-12 14:50
Daj linka do tej wypowiedzi Tuska. (3)
Bo przecież Kaczyński, podczas stosunku z facetem krzyczał, że nienawidzi Polaków.
- 8 25
-
2021-08-12 15:55
Czyli byłeś w pobliżu , może nawet bliżej ?
- 11 3
-
2021-08-12 16:08
ale poważnie nie znasz tej wypowiedzi Tuska? (1)
W sumie masz szansę nie znać, jeśli ograniczasz źródła informacji do jedynie wybranych.
- 17 5
-
2021-08-13 08:03
wypowiedzi, czy jednego zdania wyrwanego z kontekstu?
od razu widac potencjal intelektualny, jak uzywasz slow, ktorych nie rozumiesz :)
- 2 4
-
2021-08-12 15:37
Jerzy (1)
To po co tam pracujesz. Pracy teraz nie brakuje, nawet zdalnej. Jak firma nie będzie miała pracowników to szybko zmieni wynagrodzenia. Od Ukraińców i Azjatów to z daleka, to bardzo dobrzy pracownicy, sam takich zatrudniam. Pamiętaj, że Niemcy też po wojnie oparli się o przybyszów z Turcji i Jugosławii.
Jeżeli chodzi o wypowiedź Tuska to za przykładem TVP przekręcasz jego wypowiedź. Będąc w Unii nie możemy dalej zamykać się we własnym filtru, tak jak chciała komuna obrzydzając nam zgniły zachód.- 8 15
-
2021-08-13 05:28
Pracuje tam gdzie dostał pracę. Nie rozumie, że koniecznym jest rozwój by móc cieszyć się kolejnymi wyzwaniami. Dlatego będzie narzekać na to, że nie dają mu więcej bo sam nie jest w stanie osiągnąć niczego więcej.
Mierny, bierny ale wierny... A mieliśmy już nie pamiętać tego powiedzenia...- 1 2
-
2021-08-12 16:20
przeciez
zawsze mozesz zmienic prace, a nie wylewac zale. sam wybierasz to gdzie pracujesz
- 3 8
-
2021-08-12 14:46
Nie oczekuj od Le mingów rozumu oni maja tylko nienawiść do pisowców nic więcej!! (5)
To protest w obronie interesów Ameykanskiego kapitału nic więcej!!Nigdzie na świecie niema tak jak w Polsce ze zagraniczne firmy maja media w całości dla siebie i mogą manipulować jak
le mingami w Polsce !! A ci z protestu to bojówkarze etatowi zadymiarze .TVnienawisc nie przestanie nadawać jak straci koncesje.!Teraz najlepiej widac ze zachodnie interesy są szkodliwe dla Polski .A TVN sie kompromituje kolejny raz bo juz obiecuja ze kury przestana jajka znosci a krowy mleko dawac jak koncesji nie dostaną!
A bezmógowce maja juz amnezje nie pamietaja jakie wolne media były za tuska!
Wiec przypomnijmy jak POlitycy doprowadzili do wywalenia z pracy redaktora naczelnego Faktu zato ze szkodził POwskiemu rzadowi pisząc o ich aferach jest to nagrane!
Kolejny przykład redakcja która taśmy która ujawniła afery POlityków została spacyfikowana przez agentów ABW tak tusk traktował wolne niezależne media!!
Ale jeszcze w kampani wyborczej na prezydenta Trzasniety kipiał ze zlikwiduje TVP a dziennikarz pozamyka w wiezieniu bo mu niewygodne pytania zadają!!
Przepisy które obowiazują wkazdym kraju UE nie wolno w Polsce wprowadzic bo to zmniejsza zyski zachodnich mediów które transferują do swoich krajów!!
I naturalnie Polsat nie jest wolnymi miediami bo TVN twierdzi ze tylko oni :)- 34 14
-
2021-08-12 14:51
Za to w każdym kraju jest taka TVP szczujnia jak Polsce, mieszająca z błotem każdego kto jest przeciw partii. Prawda? (3)
Tzn. w każdym kraju na wschód od Polski, bo stamtąd bierzecie wzorce.
- 14 24
-
2021-08-12 16:34
Dokładnie :D
- 1 14
-
2021-08-13 07:41
takiej szczujni jak TVPiS to chyba nawet u Łukaszenki nie ma ...
TVPiS bez mrugnięcia okiem od obrony i wychwalania pod niebiosa - do total hejtu nienawiści wobec każdego co nie z wodzem np. ostatnio Gowina
- 5 5
-
2021-08-13 08:00
nie, to nasza lokalna specjalnosc
Od pokolen.
- 1 0
-
2021-08-12 20:42
Czekaj, czekaj
bo chyba sufit ci spadł na głowę. A Polsat to jakie media są, zagraniczne? A TVP? Amerykański kapitał jest nieporządny w Polsce, od kiedy? Jesteś tylko kolejnym płatnym trollem, których tu pełno.
- 2 7
-
2021-08-12 14:50
USA i UE nie maja takiego prawa. (2)
Co widać choćby po tym, że możesz tam obejrzeć dowolną stacje. Ja we Francji oglądałem i TVN, i TVP, a była tam nawet TV Trwam.
- 7 10
-
2021-08-12 16:12
(1)
widac ze nie rozumiesz problemu
- 15 3
-
2021-08-13 07:42
w USA bez problemu działa kłamliwa TvRT putina
- 0 0
-
2021-08-12 14:53
Polski kapital jeszcze latwiej...
... zniszczyć, co pokazał PIS ws banku Czarneckiego, propozycja korupcyjna, odrzucona i Idea Bank przejęta siła. Tak wyglądają wschodnie standardy.
- 10 16
-
2021-08-12 19:34
(1)
trollu - wierz mi tu nie chodzi o kapiał... to chodzi o zamach na wolność słowa.
- 5 9
-
2021-08-13 08:02
Capone tez nie siedzial za morderatwa
Siedzial za podatki.
- 1 0
-
2021-08-13 07:15
Sieroty po komunie dra r yja (1)
Spęd kod bis
- 4 3
-
2021-08-13 11:07
Kaczyszenka.
- 1 3
-
2021-08-13 12:17
przecież jeden z tych polityczncyh śmieci z europarlamentu powiedział
że Francja to specyficzny kraj....co to znaczy ? Podobnie jeden z niemieckich polityków gdy zaczął być pytany - nie bo nie....Ani kroku wstecz. Mają się dopasować i spełniać polskie prawo. Zero ustępstw czy to Niemcy, czy to USA czy to Izrael.
- 2 1
-
2021-08-13 13:48
Wszystko jest przemyślane (2)
Myślicie ze dlaczego w lipcu rząd polski podpisał jako jedyny kraj Unii kontrakt na zakup amerykańskich czołgów za 23 miliardy? Discovery będzie siedziało cicho bo nie przebije kontraktu zbrojeniowego, a jak będą się rzucać to pis powie ze w takom razie kupuje niemieckie leopardy. Wszystko zostało już dawno przemyślane i zaplanowane, losy tvn są już dawno policzone :)
- 1 2
-
2021-08-13 15:04
czołgi aby były wyposażone w standard amerykański USarmy /elektronika i opancerzenie (1)
musiały by dostać zgodę USkongresu / a PiS jedynie gadał z wytwórcą ...
więc ... jeśli jakieś czołgi dostaniemy to takie w wersji dla 3ciego świata
jak te śmigłowce Black Hawki - kupili 70i zamiast UH60
i nie mogą latać w nocy ... a po trafieniu w łopatę czy wał główny - nie będą jeszcze lecieć pół godziny jak UH60 ... tylko spadnie na miejscu tjuuuu jak 70i
... a najlepsze jak kupili dla WP te cywilne fordy terenowe - lakier metalic, silnik cywil. brak wzmocnienia... a minister "bo takich cywilnych mogliśmy kupić znacznie więcej" LOL- 0 1
-
2021-08-13 15:22
Nie chodzi o to co my dostaniemy
Tylko co dostanie usa. Bardziej im się opłaca utrzymywać jakąś stacyjkę z dochodem kilkuset milionów zł czy podpisać kontrakt zbrojeniowy za kilkadziesiąt miliardów?
- 1 1
-
2021-08-12 12:34
Zaorać TVP i TVN (16)
obie szczujnie są tak samo wrogie dla Polaków.
- 151 164
-
2021-08-12 12:49
TVN przynajmniej nie robi tego za nasze pieniądze (9)
- 27 36
-
2021-08-12 12:56
hm. Czyli jeśli obcy kapitał manipuluje widzami to chyba gorzej ? (2)
- 34 17
-
2021-08-12 13:02
Co wy z tym obym kapitałem? XIX wiek minął dawno temu.
Jeśli was tak razi ten obcy kapitał, to kupujcie polskie laptopy, udzielajcie się na polskim facebooku i spędzajcie wakacje tylko w Polsce. Dajcie zarobić tylko Polakom i wracajcie na polskie kokosy z UK, Norwegii, Holandii i Niemiec.
- 25 29
-
2021-08-12 13:02
Wystarczy wyłączyć TV i po sprawie.
Z TVP tak się nie da, bo oglądasz czy nie, to płacisz.
- 22 11
-
2021-08-12 13:27
Nie za nasze?
To mało wiesz. Każde miasto zarządzane przez PO płaci im za np. kręcenie serialu lub filmu w danym mieście. Jak myślisz? Z czyjej kasy?
- 14 6
-
2021-08-12 13:52
Partyjna TVN futrowana obficie pieniędzmi z samorządów zarządzanych przez PO (2)
Pieniądze zamiast z podatków na potrzeby mieszkańców w Gdańsku, Poznaniu, Krakowie,Wrocławiu czy Warszawie trafiają do TVN
Wszystkie te samorządy mają umowy z TVN na promocje miasta.
Partyjni działacze z PO ramie w ramie z partyjnymi funkcjonariuszami z TVN mając to samo zdanie na każdy temat współpracują za pieniądze z samorządu.
A teraz partia PO broni jak tylko może swojej partyjnej tuby propagandowej.- 19 10
-
2021-08-12 14:45
Hmm, który raz widzę ten sam tekst? (1)
Chodziliście do Ikei na kawę i torcik Daim? :D
Propaganda PiS jest tragiczna...- 3 14
-
2021-08-13 07:59
Zniknie TVN znikną umowy samorządów na finansowanie partyjnej telewizji zniknie ten sam tekst na koniec zniknie PO nikomu nie
- 1 0
-
2021-08-12 21:32
Oj...
zdziwiłabyś się/zdziwiłbyś się, gdybyś się dowiedziała/dowiedział
za czyje pieniądze powstała Wiertnicza o jak gigantyczna !!!! suma pojawia się w temacie
koncernu ITI wł. Wiertniczej....- 4 1
-
2021-08-13 08:38
To czemu Gdańsk im płaci?
- 1 0
-
2021-08-12 12:55
(4)
Najlepsze, że ta ustawa (jeśli wejdzie w życie) bardziej przeora TVP niż TVN.
TVN będzie musiał zostać sprzedany jakiejś europejskiej firmie, a TVP przestanie być tubą propagandową partii która wygrała wybory - bo zarząd TVP będzie wybierany przez KRRiT a członkowie KRRiT będą wybierani w podobny sposób jak RPO czyli muszą zdobyć poparcie większości zarówno w sejmie jak i w senacie.- 7 6
-
2021-08-12 13:00
YYYyy
Oni się z tego wywiną
- 2 2
-
2021-08-12 13:03
Jasne. Widzimy te wybory niezależnych członków. Wyobraźnia ma swoje granice.
- 7 4
-
2021-08-12 13:03
Tak, tak.
A teraz przypomnij mi, kto jest w składzie KRRiTV.
W sumie tak samo z RPO :D- 4 3
-
2021-08-12 20:15
wlasnie jest tyle krzyku o to i oczywiscie Amerykanie tez politycznie to wykorzystuja, ale jezeli chodzi o kwestie ekonomiczne to pewnie im to wisi bo zrobia jakis transfer na swojego nazwijmy to slupa w ue i dla nich bedzie to koniec tematu.. pisowcy nie rozumieja ze nie wygraja rzucajac sie z motyka na ksiezyc. wbili kij w mrowisko.
- 0 1
-
2021-08-13 08:34
ja mam pilota do telewizora z którego korzystam, u ciebie kto inny niz ty sam wybiera co masz oglądać ?
- 1 0
-
2021-08-12 12:35
(24)
trzeba się zebrać i pokazać tym reasumptom z PIS że nie wszystko ciemny lud kupi
- 126 326
-
2021-08-12 12:51
odnoszę wrażenie że właśnie ciemny (a przynajmniej ogłupiały) lud tam protestuje (20)
- 38 24
-
2021-08-12 13:04
Troll z PiS zazdrości ciemnemu tłumowi dobrobytu!
Fur Deutschland.
- 8 21
-
2021-08-12 13:12
Bardzo smutne (11)
Jakie to smutne, że zwolennicy PIS-u bronią go za wszelką cenę i usprawiedliwią każdą ustawę i zmiany! Ale Wy przynajmniej mówicie jasno zaorać TVN ! a który polityk z PIS-u przyzna że o to właśnie chodzi, Który?? Czy Wy oglądacie wywiady z tymi posłami? Oni milczą albo głoszą że to chodzi o Rosję i Arabów. Na prawdę łamanie regulaminu sejmu wczoraj, byleby przepchną ustawę jest w porządku? Jakby rządziła inna partia to też byłoby ok? Głosujecie sobie na PIS, ale pamiętajcie że nienawiść = zaślepienie, czy nienawiść do Tuska, Po naprawę może usprawiedliwić wszystko ????
- 19 13
-
2021-08-12 13:15
ale ja nie znoszę PiSu (3)
ale jeszcze bardziej nie znoszę obłudy, hipokryzji i antypolonizmu opozycji
- 17 14
-
2021-08-12 13:30
Opcjonalny (1)
Antypolonizm ? A jak wytłumaczyć podział na My i Oni??, Na sort lepszy i gorszy, na podjudzanie Polaków przeciwko Polakom, jak można było podzielić Naród w takiej wielkiej tragedii wszystkich Polaków jak Smoleńsk??? , to jest Patriotyzm tej Partii? I czy zwolennicy PIS-u nie boją się że za to odpowiada tylko i AZ jeden człowiek? Rozumiem ludzi którzy dostają pieniądze od PISu i reszta ich nie obchodzi, ale osoby które są żywo zainteresowane światem, sprawami Polski?Mnie to przeraża.
- 11 10
-
2021-08-13 14:35
Podział
Może jesteś młodą osobą,nie znasz historii Polski po 1989 ,to PO dzieliło ludzi ,była Polska A i B (tam nic nie trzeba było zmieniać-szkoda pieniędzy-to Polska południowo-wschodnia,moherowe berety (słowa Tuska) , okładać dechami (tak mówił Komorowski- tak mówi prezydent?
- 1 0
-
2021-08-12 13:32
Czekaj, wytykanie rządzącym że niszczą nasz kraj to antypolonizm?
Polska to ludzie, nie Kaczor i klika...
- 5 9
-
2021-08-12 14:21
opcjonalny nikt rozsądny nie mówi zaorać TVN (6)
49% Własności mediów z Poza Polski tak mówi ustawa z przed 30 lat. TVN od czasu nabycia go przez Amerykańską firmę nie spełnia tego wymogu. To jest od 2018 roku. To że prawo jest nie egzekwowane wobec silnych i bogatych zawdzięczamy wolnym sądom.
Polskie przepisy są i tak jednymi z najliberalniejszych w UE. Gdzie podmioty zagraniczne w znacznie mniejszym procencie mogą mieć wpływ na media w poszczególnych krajach lub tak jak w Niemczech, Francji czy Austrii nie mogą wcale. Bo możliwość wpływania na społeczeństwo jest w krajach UE koncesjonowana i mocno ograniczona nie tak jak w Polsce
W USA podmiot z Polski może być właścicielem tylko 25% akcji telewizji nie tak hojnie jak u nas 49%.
Większe i silniejsze państwa od nas zdecydowanie bardziej restrykcyjnie pilnują własnych rynków niż Polacy.
W sprawie regulaminu sejmu to nie został on złamany bo posłowie zgłosili pomyłkę głosowania. To się po kilka razy zdarzało w każdej kadencji sejmu przez ostatnie 30 lat więc nic szczególnego się nie wydarzyło. Za rządów PO też tak było.
Badania UW z 2019 roku pokazują iż to elektorat PO zdecydowanie bardziej nienawidzi elektoratu PIS nie odwrotnie. Może właśnie dlatego że jest nakręcany przez partyjną telewizję TVN.
Za rok dwa będziemy mogli się o tym przekonać jak stracą koncesję i ich partyjny przekaz miał wpływ duży na elektorat PO czy raczej nie duży. Ryszard Cyba mówił że miał na niego olbrzymi wpływ.
Osobiście cieszę się że partyjna TVN straci koncesję bo partie powinny konkurować na programy na jakość rządzenia na przykład w samorządach a nie na hejt i nienawiść obficie wylewającą się z medialnych tub propagandowych partyjnej propagandy.
TVN, Onet, Interia, GW, Newsweek czy Polityka albo FAKT niczym nie odbiegają od siebie wszystkie mają ten sam przekaz co partia PO. Niczym dawniej Trybuna Ludu i PZPR.
A TVP kiedyś zmieni zarząd po któryś tam wyborach bo od 1956 roku zawsze jest łupem politycznym kolejnej rządzącej ekipy. Ale władza się zmienia. Kiedyś obecna też.- 14 4
-
2021-08-12 14:46
No to wprowadźmy to wszędzie, czemu tylko w TV? (3)
Zabierzmy koncesję Orlenowi, bo nie ma w 51% kapitału polskiego...
- 1 10
-
2021-08-12 14:51
hahahahahaha........czego nie ma??? Doucz się zanim zaczniesz bredzić.
- 8 0
-
2021-08-13 07:56
Bo ograniczenia w nabywaniu praw własności dotyczą rynku medialnego a w mniejszym stopniu paliwowego.
Na rynku medialnym powszechnie na świecie stosuje się znaczne ograniczenia właścicielskie. Nie jest to Polski wynalazek. Polska należy do krajów najbardziej liberalnych 49% zagranicznej własności w mediach rzadko się widzi w większości krajów dla zagranicy jest 20-30% i to zarówno w UE jak i poza nią. Tymi ograniczeniami poszczególne państwa bronią się przed utratą wpływu na przekaz medialny. Dlatego tak śmiesznie brzmią hasła o obronie wolnych mediów bo zagraniczny właściciel będzie miał 49% własności w telewizji gdzie w większości krajów UE mają zdecydowanie mniej to co w Niemczech, Francji, Belgii czy Austrii nie ma już wolnych mediów UE jest obszarem bez wolnych mediów. Kuriozum
Rynek paliw też podlega ograniczeniom również koncesyjnym zarówno na wydobywanie jak i przerób oraz dystrybucję paliw. Przykład gdy Orlen chciał kupić Lotos to nie wystarczyło przelać kasę na wskazane konto i nabyć prawo własności. Potrzebna była wielomiesięczna bieganina po urzędach w Polsce i w UE a i tak zgoda na zakup była ograniczona tylko bo pewnego procenta własności.- 1 0
-
2021-08-13 14:53
TVN
Nie zauważyłem czego dot. wypowiedzi?
To wymień udziałowców Orlenu jak już chcesz być taki mądry (mądra)?- 0 0
-
2021-08-13 14:39
Cała prawda,za wyjątkiem że nikt nie chce zamykać tej stacji tylko zmienić proporcje w udziałach.
- 0 0
-
2021-08-13 14:51
Udziały
Cała prawda z tą małą uwagą że nikt nie chce likwidacji stacji, chodzi o zmianę udziałów. Jeśli chodzi o Sejm to spr była zgłoszona na piśmie,a Radziu sam z siebie zarządził reasumpcję.
- 0 0
-
2021-08-12 13:57
Działacze PO a tych jest około 20 tyś bronią swojej partyjnej telewizji jak niepodległości bez niej nie ma ich (3)
Działaczy partyjnych PO jest jakieś 20 tyś i oni zawzięcie bronią swojej partyjnej telewizji.
TVN pomaga PO teraz partia PO broni jak może tuby propagandowej.
Mają w tym interes bo bez TVN partyjnej telewizji w najbliższych wyborach przegrają nawet z lewicą nie mówiąc o PSL.- 12 9
-
2021-08-12 14:47
To dlatego PiS okradł nas już z 10 miliardów na TVP.
Mają w tym interes bo bez partyjnej telewizji w najbliższych wyborach przegrają...
- 4 9
-
2021-08-12 15:13
Partyjna to jest jedna telewizja osle
tvpis. jeszcze tego nie wiesz ? Trolu
- 1 7
-
2021-08-13 14:57
Wolne media
Tacy sprawiedliwi a zbierają podpisy pod likwidację TVP info,bo co przypominają Tuskowi i nie tylko jemu co mówili o nas Polakach,kim są Ci obrońcy wolnych mediów? Ludzie nie mają honoru,napluje w twarz to Ci powie że deszcz pada,przykro mi za nich
- 0 0
-
2021-08-12 17:31
Ogłupiały lud to ci co tvpis oglądają (2)
- 1 5
-
2021-08-12 20:54
I tu widac nienawiść (1)
- 4 1
-
2021-08-13 09:34
nie, to po prostu prawda
ogladaja bełkot i sa glupi
- 0 1
-
2021-08-13 10:06
Zbierajcie sie, zbierajcie
Bedzie was jak zwykle tysiace... Czyli nie pelna setka.
- 2 0
-
2021-08-13 14:20
Już widzę jak się zbieracie tak samo jak na wybory a potem wycie.
- 2 0
-
2021-08-13 14:28
Masz siebie na myśli,odmóżdżenie nie jest do leczenia
- 1 1
-
2021-08-12 12:35
(2)
Kilkudziesieciu protestujacych w Gdyni. To juz Trojmiasto zeszlo na psy.
- 91 28
-
2021-08-12 13:49
Kto zszedł
Ci co przyszli?
- 4 1
-
2021-08-13 07:16
To oznacza że Trójmiasto mądrzeje. Coraz mniej KODziarzy
- 4 0
-
2021-08-12 12:35
(4)
Są też plusy tej zadymy: widok Sośnierza uciekajacego przed rozwścieczoną staruszką - bezcenny. Aż było słychać furkot nasmarowanego łojem kuca.
- 30 124
-
2021-08-12 13:50
Obleśne (1)
A jak dziennikarz biegał za Tuskiem to już be i kampania nienawiści?
- 18 3
-
2021-08-12 14:59
Telewizyjny reżimowy sługus jest be i prowadzi kampanię nienawiści.
- 1 5
-
2021-08-12 16:40
Ta staruszka nie ma 5 dych (1)
- 0 1
-
2021-08-12 16:54
Totalnym ośmieszeniem Sośnierza był jeszcze ten kop w zad. A tak się w mediach prężył jaki to z niego nie twardziel.
- 1 4
-
2021-08-12 12:37
Jednocześnie w imię wolnych mediów będą transparenty o likwidacji TVP ? (7)
Banda hipokrytów
- 162 31
-
2021-08-12 12:47
Gdy Tusk krzyczał o likwidacji TVP, to były brawa. Gdzie tu logika? (3)
Gdy za Tuska ABW wchodziła do redakcji , też nie było płaczu o wolne media. Gdy na konferencje Tusoidów nie wpuszcza się dziennikarzy też nie ma problemu wolnych mediów.
- 23 12
-
2021-08-12 13:11
(2)
Tusk jednak nie okazał sie wariatem żeby likwidować TV...
- 3 13
-
2021-08-12 13:34
(1)
No Trwam nie dał koncesji
- 8 1
-
2021-08-12 15:14
Koncesja
Ale to Tusk nie dał?
- 1 3
-
2021-08-12 13:04
(1)
Takie irracjonalne banery to tylko odpowiedz na irracjonalne działania rządu.
- 3 10
-
2021-08-12 13:12
Doprawdy? Ja słyszałem Trzaskowskiego w wyborach prezydenckich jak zapowiadał likwidację TVP
Krzyczeli o wojnie itp. No to mają cymbały
- 19 2
-
2021-08-12 14:28
To nie jest
a telewizji a p
telewizja a po prostu wielką szczujnia pisowska której program to w 90 procent ataki na opozycję a cała reszta to tez atak!- 1 6
-
2021-08-12 12:37
PiSowskie łapska precz od TVN :) (3)
Nie będzie w tym kraju propagandy jak w PRL. Niech żyją jedyne jeszcze wolne media :)
- 78 232
-
2021-08-12 12:54
ty tak na serio ? wolne ?
- 23 10
-
2021-08-12 13:42
Piszesz o mediach zakładanych przez SBcję?
Przecież to przechowalnia resortowych dzieci. Towarzystwo wzajemnej adoracji robiące programy o sobie.
- 16 7
-
2021-08-13 07:18
Panie kartofel zachęcam do edukacji. Ustawy o mediach w całej UE podobne
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.