Protest przeciw używaniu kaszmiru w produktach odzieżowych
4666 wyświetleń 24 lutego 2020 (563 opinie)Przedstawiciele organizacji PETA oraz Fundacji Viva! domagają się, aby koncern odzieżowy LPP zaprzestał używania kaszmiru w swoich produktach.
Więcej na ten temat
Opinie (563) ponad 20 zablokowanych
-
2020-02-24 11:31
(3)
kiedy podobni półinteligenci staną pod MC Donald lub Burger king z filmami o krowach?
- 108 18
-
2020-02-24 11:57
(1)
za małpy się poprzebierali, niedługo nawet mięsa nie będzie można zjeść, na prawdę jakaś wojna by się przydała, bo od tego dobrobytu to ludzie głupieją. Są poważniejsze problemy, niż "przemoc" wobec zwierzątek,,,,
- 14 10
-
2020-02-26 11:04
Jakie np wsiurku ?
- 0 0
-
2020-02-24 22:02
Nie staną
Bo doskonale wiedzą że te kotlety z krową mają mało wspólnego.
- 2 0
-
2020-02-24 15:00
(37)
Czemu aktywiści nie zrobią protestu w Niemczech...tam niby takie eko a otworzyli niedawno nowa elektrownię na węgiel...podobnie sterowana przez lobby biedna Greta,która powinna do szkoły wrócić a nie siać zamęt o rzeczach o których nie ma pojęcia.A moher u nas i tak będzie jeszcze schodził kochani.Ja mam w szafie jeszcze szubę z lisa i czapę z norek.Zawsze jak jadę na wyręb do Norłej to zabieram,niezniszczalne ciuch.Czuway!
- 578 108
-
2020-02-24 15:11
Do prostestujących - W całej produkcji swetrów mamy Uwaga - 1 procent użycia kaszmiru. (13)
Al ja wiem, trzeba bić pianę bo jest o co....
- 52 19
-
2020-02-24 15:36
d**ile od Zielonych ? (2)
- 37 19
-
2020-02-25 07:52
Dokładnie. (1)
Poza tym g*wniana ankieta.
Oczywiście, że zwracam uwagę na to, z czego są zrobione ciuchy.
Kupuję tylko markowe i skórzane obuwie na przykład.- 14 3
-
2020-02-25 08:49
kaszmir jest zawsze markowy
tak samo jak futro z lisa
- 5 2
-
2020-02-24 16:29
(1)
A aktywiści chyba sami dziergają sobie swetry tylko z czego?
- 26 8
-
2020-02-25 15:25
Choćby z wełny naszych polskich owiec, strzyżonych humanitarnie
- 2 0
-
2020-02-24 17:33
(3)
aaa, tylko 1 procent, to ok... ciekawe ile to kóz to ten 1 % . ciekawe by też było gdyby reserved podal np takie zestawienie: przy produkcji naszych swetrow umiera tylko pol procenta szwaczek- tacy jesteśmy zarąbiści!
- 13 32
-
2020-02-24 22:15
Jakich szwaczek :))) (2)
Tabletki dziś wzięte?
- 9 9
-
2020-02-25 15:26
Produkują w Birmie, w urągających warunkach , wyzysk dzieci (1)
Taką informację podano gdy zawalił się budynek- pseudofabryka, były tam metki marek LPP
- 2 1
-
2020-02-25 18:54
I tylko jedna biedna polska firma zamawia na dalekim wschodzie, a cała Europa chodzi w ciuchach z głaskanych zwierzątek. No najlepiej dorżnąć ostatnią polską firmę i kupować chińszczyznę importowaną z zachodu. Porządny Niemiec wspiera własny przemysł, a Polka to by wszedł zachodowi w d... za zagraniczną metkę. A jakie macie gwarancje, że światowa odzież pochodzi z humanitarnych morderstw?
- 2 0
-
2020-02-24 18:57
a ten % od ilu dziesiątek milionów sztuk? (2)
tez umiem w matematykę - cwaniaczki elpepowskie
- 8 18
-
2020-02-25 09:30
przecież nie o to chodzi (1)
SKLEP zapłaci okup ECOszantażystom i będzie git.
- 8 3
-
2020-02-25 19:01
Walczysz o kozy, a większość kosmetyków jest testowana na zwierzętach. Czy sprawdzasz przed zakupem, czy kupujesz bezmyślnie? Wciera im się chemikalia w skórę i diagnozuje jak wielkie stężenie nie powoduje alergii i innych reakcji. Nawet papier toaletowy biały czy kolorowy, zapachowy. Te barwniki i wybielacze oraz zapachy testuje się na zwierzętach. Królik doświadczalny to nie powiedzonko. Zapraszam na YT by zobaczyć m.in. jak cierpią zwierzęta byś się mógł podetrzeć.
- 2 0
-
2020-02-25 10:46
Jasne, przecież tak niewiele tych kóz
było torturowanych... Zaledwie promile...
- 2 3
-
2020-02-24 16:15
bo im nie zapłacili
- 14 4
-
2020-02-24 16:20
Greta ma 17 lat. Dowiedz się Sven na temat
obowiązku szkolnego w Szwecji.
- 19 12
-
2020-02-24 17:02
(5)
a czemu Ty nie zrobisz takiego protestu?
jest dość tematów dla wszystkich zainteresowanych- 4 10
-
2020-02-24 17:28
(4)
Odpowiedz jest prosta. Normalny czlowiek o tej godzinie jest w pracy bo musi zarobic, na rachunki, zycie, wakacje, kredyt na dom/mieszkanie/samochod.
- 29 9
-
2020-02-25 07:28
Normalny człowiek nie żyje na kredyt.
- 6 9
-
2020-02-25 08:57
Innymi słowy typowy g00wnozjad, który dba tylko o to (1)
aby mieć pełen kałdun, sześciopak i coś do ciupciania pod ręką.
Całe szczęście, ze są jeszcze na świecie ludzie odstający od tej "normalności".....- 5 7
-
2020-02-25 10:27
Normalni też nie są
Ci odstajacy...
- 4 1
-
2020-02-25 15:28
Akurat nie, ja pracuję popołudniami
- 0 0
-
2020-02-24 17:04
Trójmiasto się błaźni (1)
Robiąc artykuł o jakiejś grupce gimnazjalistów, którzy nawet nie mają pojęcia przeciwko czemu protestują. zarąbiście ważny problem dla nas, kozy hodowane na wełnę.
- 28 12
-
2020-02-25 19:10
Naoglądali się filmiku, ktoś ich nakręcił i walczą, by skompromitować ostatnią polską firmę. Ciekawe komu na tym zależy. Większość otaczających nas przedmiotów jest stygmowane czyimś cierpieniem i wyzyskiem. Ich telefony montowane prze małe chińskie rączki pakowane w kartoniki sklejane przez małe birmańskie dziewczynki też. Pierwszym ich protestem
Naoglądali się filmiku, ktoś ich nakręcił i walczą, by skompromitować ostatnią polską firmę. Ciekawe komu na tym zależy. Większość otaczających nas przedmiotów jest stygmowane czyimś cierpieniem i wyzyskiem. Ich telefony montowane prze małe chińskie rączki pakowane w kartoniki sklejane przez małe birmańskie dziewczynki też. Pierwszym ich protestem powinno być pytanie: czy mi to naprawdę jest niezbędne do życia biorąc każdą rzecz do ręki? To są młodzi konsumpcjoniści zakupoholicy, którym mąci się w głowach, by ich rękami załatwić pewne sprawy. A oni się jeszcze oburzają, że zarzuca im się, że są manipulowani.
- 1 0
-
2020-02-24 18:59
a skąd wies, ze nie robią - robioą i to sporo (1)
wpisz sobie w google PETA protest deutschland.
- 8 11
-
2020-02-24 21:33
Ale że co? Viva?
Gdańszczanie z Warszawy tam jeżdżą?
- 6 2
-
2020-02-24 22:25
Nie męczcie jedwabników!!!
Niech Peta Wwf i zieloni zrobią akcję w ochronie jedwabników. Precz z jedwabiem!!!
- 14 3
-
2020-02-25 07:13
(4)
Ciekawe - gdy pokazuje się zabite podczas aborcji dzieci to jest to moralnie złe, to jest straszenie ludzi - gdy pokazuje się męczone zwierzęta to już jest ok. Ot, lewacka dwulicowość.
- 13 6
-
2020-02-25 09:11
Podczas aborcji nie zabija się dzieci! (2)
Nie kłam!
- 2 6
-
2020-02-25 09:39
Nie, dopiero potem umierają w menczarniach na stole przez kilkanaście godzin.
- 2 2
-
2020-02-25 12:43
A kogo się zabija, kozy ???
- 0 1
-
2020-02-25 15:29
dziwnie piszesz, nikt tutaj nie głosi ,,tak" dla aborcji..., o co ci chodzi?
- 0 0
-
2020-02-25 09:42
A teraz megafabryka tesli dostała sądowe pozwolenie na wycinkę drzew przy jakimś parku
- 1 0
-
2020-02-25 11:14
Terror pseudo ekologów wyłudzaczy haraczy
Tak na marginesie chwalenie się nieuctwem i negowanie pro ekologicznej polityki Niemiec to upadek.Niemcy mają unikalną super drogą ale ekologiczną technologię w swoich elektrowniach ,o procencie zielonej ener.w bilansie nie wspominając.Polskie elektr.wegl.to przestarzałe technologie często z lat 70ych
- 0 4
-
2020-02-25 15:24
ZA granicą jest organizowanych dużo więcej protestów niż u nas
- 1 1
-
2020-02-27 12:32
polski burak
polski burak!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2020-02-27 18:20
w artykule wszystko jest wyjasnione, w tym rowniez to dlaczego nie protestuja w niemczech
tylko trzeba czytac ze zrozumieniem:
"Takie stanowisko zostało jesienią ub. r. zostało przekazane organizacji PETA Niemcy, inicjatorowi obecnych akcji bojkotujących markę."- 0 1
-
2020-02-24 19:32
Opinia wyróżniona
Bardzo mnie cieszy ta akcja (27)
Super, ze ludzie nie są ślepi na cierpienie zwierząt. Teraz wydają oświadczenie, ale przez ten cały czas używali kaszmiru z chin gdzie jego pozyskanie było wyjątkowo okrutne. Nie rozumiem ani trochę argumentu o tym, że w ich sprzedaży jest tylko 0,007% kaszmiru. Absurdalne tłumaczenie, czy 100%,czy 0,2%, zwierzęta ucierpiały dla mody. Myślę, ze
Super, ze ludzie nie są ślepi na cierpienie zwierząt. Teraz wydają oświadczenie, ale przez ten cały czas używali kaszmiru z chin gdzie jego pozyskanie było wyjątkowo okrutne. Nie rozumiem ani trochę argumentu o tym, że w ich sprzedaży jest tylko 0,007% kaszmiru. Absurdalne tłumaczenie, czy 100%,czy 0,2%, zwierzęta ucierpiały dla mody. Myślę, ze taka marka od samego początku powinna być zainteresowana tym, w jaki sposob pozyskiwane są materiały na ich produkty. Brzydka prawda wyszła na jaw, a teraz wielce zdziwieni, że "jak to się ludziom nie podoba?".
- 40 153
-
2020-02-24 19:46
Ale dlaczego tylko LPP a (3)
nie inni producenci ciuchów albo niemieckie sklepy? Na całym świecie oprócz Polski i LLP już rozbili z tym porządek?
- 19 2
-
2020-02-25 15:11
W wielu miejscach na świecie są takie kampanie- protesty, polska nie jest wyjątkiem (2)
Niestety, wbrew temu co mówi LPP- 0,007 % to bardzo dużo biorąc pod uwagę liczbę ton sprzedawanej odzieży. Plus wyzysk ludzi- etykiety firm LPP znaleziony zostały w Birmie po zawaleniu się budynku- fabryki, gdzie wyzysk to zbyt słabe słowo dla określenia warunków zatrudnienia tam.
- 2 8
-
2020-02-25 18:16
(1)
Lauro, a czy jesz mięso, jaja? Nosisz skórzane buty, torebki, paski? A jak testowane są kosmetyki, których codziennie używasz? Czy wiesz jak do niedawna pewien niemiecki producent samochodów testował spaliny? Może twój tatuś nim jeździ. Podpowiem, że na człekokształtnych. Pewnie odżywiasz się soją, kukurydzą i pszenicą, których modyfikacja
Lauro, a czy jesz mięso, jaja? Nosisz skórzane buty, torebki, paski? A jak testowane są kosmetyki, których codziennie używasz? Czy wiesz jak do niedawna pewien niemiecki producent samochodów testował spaliny? Może twój tatuś nim jeździ. Podpowiem, że na człekokształtnych. Pewnie odżywiasz się soją, kukurydzą i pszenicą, których modyfikacja zbawiennie wpływa na twój organizm. Chcesz bojkotować współoprawców zwierząt, to nie kupuj u nich. Przecież jest was coraz więcej, więc powinni odczuć spadek obrotów.
- 11 2
-
2020-02-25 21:11
I dodam, że wg Banku Żywności marnuje się 46 % wędlin i 10 % mięsa. Czyli wyobraźmy sobie, że co dziesiąta krowa po zabiciu ląduje od razu na śmietniku. Trach w łeb i na stertę. Bezsensowna śmierć żywej istoty. I cóż młodzi robią w tej sprawie? Nie żal im 10 % niepotrzebnie zabijanych zwierząt? Pieczywa i owoców wyrzucamy jeszcze więcej niż wędlin. Co piąty jogurt trafia do kosza. Kupiłeś, to zeżryj.
- 5 1
-
2020-02-24 19:54
101 dalmatyńczyków to była bajka (2)
czs dorosnąć,
- 12 3
-
2020-02-24 20:35
(1)
Bambinistce nie przemówisz do rozsądku.
- 7 4
-
2020-02-25 18:40
Najgłośniej krzyczą ci ubrani w chińszczyznę z Tajlandii.
- 4 0
-
2020-02-24 20:15
A wiecie jak kończą ryby? (3)
Złapane w sieci są układane w skrzynkach i zasypywane lodem. Nikt ich humanitarne nie uśmierca podtlenkiem azotu. A raki gdy są przewidziane do konsumpcji są wrzucane do wrzątku żywcem! Kiedy protesty w restauracjach z frutti do mare?
- 21 1
-
2020-02-25 15:12
Zacznij- zorganizuj, jestem za. (1)
Im więcej takich protestów, tym lepiej, ale potrzeba więcej ludzi do tego.
- 2 2
-
2020-02-25 18:26
Ryby? Rybacy śpiewają im kołysanki przed zaśnięciem. Ujemna temperatura powoduje hibernację, a następnie zgon. Ludzie tuż przed zamarznięciem wpierw odczuwają ciepło, następnie błogostan i zasypiają, a ich dusza oddziela się od ciała. U ryb w sekundę oddziela się głowa, później wnętrzności, są filetowane, układane w skrzynkach i do chłodni. Jest dużo filmów na YT o statkach przetwórniach.
- 0 1
-
2020-02-25 17:59
Podsumowując
gdzieś tam jest źle,
niech wszędzie będzie źle- 1 0
-
2020-02-24 20:47
(3)
mnie za to przeraza fakt, ze Pani naprawde w to wierzy. Rozumiem, ze jest pani frutarianka i przy produkcji jedzonka nie ucierpialo zadne zwierze...
- 17 4
-
2020-02-24 20:52
(2)
A rośliny ? Czy ktoś jeszcze troszczy się o rośliny ?
- 12 2
-
2020-02-25 15:13
Jak najbardziej się troszczę. (1)
- 1 0
-
2020-02-25 18:30
Oczywiście hodowcy się troszczą. Sypią tyle by rosły w mgnieniu oka i wykarmiły tę naszą ziemską miliardową populację. Soja i kukurydza pierwsze w kolejce.
- 0 0
-
2020-02-24 21:00
Lauro gdzie jest cierpienie zwierzat przy pozyskiwaniu wlosia (4)
- 7 4
-
2020-02-25 15:14
Proszę obejrzeć film jak strasznie cierpią kozy i jak są ,,chwytane", szarpane, jak wyją. (3)
- 0 3
-
2020-02-25 16:57
(2)
dobreee :D porąbance z bloków co wsi nie wiedziały to uwierzą :D lecą tacy mieszkańcy żelbetu i udają mądrych :D
- 2 1
-
2020-02-25 18:37
Większość filmów jest tendencyjnych. Nagrywają ujęcia i generalizują, że cały świat tak robi. I to nie tylko dotyczy się zwierząt. Takie manipulację są w każdej dziedzinie. Cykają fotkę niby dziury ozonowej i pokazują: patrzcie jaka wielka dziura. A to Rów Mariański. I my to łykamy. Co do zwierząt, cierpienie jest cierpieniem i należałaby się jakaś refleksja zamiast bezmyślna konsumpcja. Ale czy nasze jedzenie na przykład nie jest przypadkiem okupione cierpieniem małoletnich zbieraczy ryżu?
- 3 0
-
2020-02-25 19:01
a ty z blokow co wsi nie wiedzial skad wiesz jak to z tymi kozami jest?
- 0 0
-
2020-02-24 23:13
Kilka komentarzy m.in. ten powyżej (2)
od "Laury" zostało napisanych w bardzo podobnym stylu wskazującym na tą samą osobę. A podpisy inne. Oj nieładnie.
- 3 6
-
2020-02-25 00:16
może po prostu wypowiadają się osoby, która nie ma problemu z wysłowieniem się, bo niektórych komentarzy po prostu nie da się przeczytać - nie mówiąc już o braku logiki...
- 5 1
-
2020-02-25 15:14
Nie znam Laury, napisałem dwa komentarze- ten trzeci, a ludzie u mnie w pracy też piszą od rana
- 0 1
-
2020-02-25 15:55
pomyśl czemu protestują przeciw LPP
Protestują przeciwko marce która używa ułamek procenta kaszmiru w swoich kolekcjach, to na pewno nie jest protest przeciwko producentom kaszmiru. Obrali sobie najłatwiejszy cel bo LPP ostatnio bardzo dba o swoją reputację.
- 5 0
-
2020-02-25 16:06
ekoterror
Niech ci zieloni działacze powiedzą kto ich inspiruje i opłaca. nie dajmy zniszczyć polskiej firmy która jest za dobra dla zachodniego badziewia.
- 6 1
-
2020-02-25 20:09
Chodzi o to, że gdyby im naprawdę zależało na kozach kaszmirskich to nie protestowali by przeciwko marce, która tego kaszmiru ma 0,007% tylko przeciwko wszystkim albo chociaż zaczęliby od tych, które tego kaszmiru mają znacznie więcej w ofercie. Tym sposobem wystawili się na śmieszność, bo akcja wygląda na celowy atak w jedną markę. PETA niemiecka
Chodzi o to, że gdyby im naprawdę zależało na kozach kaszmirskich to nie protestowali by przeciwko marce, która tego kaszmiru ma 0,007% tylko przeciwko wszystkim albo chociaż zaczęliby od tych, które tego kaszmiru mają znacznie więcej w ofercie. Tym sposobem wystawili się na śmieszność, bo akcja wygląda na celowy atak w jedną markę. PETA niemiecka atakuje polską markę, innych nie rusza, a nawet niemieckie siecówki odzieżowe mają w swojej ofercie ubrania z kaszmirem. Nie zapala Ci się lampka, że coś tu jest nie tak?
- 3 1
-
2020-02-26 13:27
A cierpienie ludzi?
A bieda ludzi, którzy golą te kozy? Czym teraz się zajmą? To ich życie, zrozum to, a koza to zwierzę, a nie człowiek. Ja rozumiem ochronę zagrożonych gatunków, ale czepianie się tego, że koza cierpi od golenia nogi to już przesada. Zwierzęta to zwierzęta, lwy duszą swe ofiary - to humanitarne? Człowiek znalazł inne zastosowanie kozy niż tylko
A bieda ludzi, którzy golą te kozy? Czym teraz się zajmą? To ich życie, zrozum to, a koza to zwierzę, a nie człowiek. Ja rozumiem ochronę zagrożonych gatunków, ale czepianie się tego, że koza cierpi od golenia nogi to już przesada. Zwierzęta to zwierzęta, lwy duszą swe ofiary - to humanitarne? Człowiek znalazł inne zastosowanie kozy niż tylko jedzenie i to się chwali, jest to bardziej ekologiczne, niż zżeranie kozy przez lwa, który potem zostawia truchło, które gnije i nie użyźnia gleby tylko zatruwa wodę... To tylko przykład tego, że nie wszystko jest czarne albo białe. A taki protest świadczy o marnowaniu czasu na bzdury - nie ma komu ulic pozamiatać.
- 1 0
-
2020-02-25 02:01
Opinia wyróżniona
Jeśli sztuczne tworzywa będą miały porównywalną jakość (6)
Jeśli sztuczne materiały będą miały porównywalną jakość do prawdziwych futer, wełen czy skór, to będę pierwsza która z tych produktów zrezygnuje.
Póki co jednak żadne z materiałów pochodzenia nie od zwierząt nawet nie może zbliżyć się do jakości produktów naturalnych, więc właśnie takie wybieram- 76 32
-
2020-02-25 07:00
(4)
Jasne. Dlatego taternicy nadal chodzą po górach w skórzanych kierpcach, buty z goreteksem i wibramem zostawiają dla biedoty.
- 12 5
-
2020-02-25 13:18
(1)
A ja myślałem, że walczymy na każdym kroku z tworzywami sztucznymi dla dobra klimatu i przechodzimy na naturalne produkty
- 11 6
-
2020-02-25 15:16
Nie zwierzęce, bo to czyni większe szkody niż produkcja syntetyków
problemem jest konsumpcja ponad miarę, zakupoholizm, nie spełnianie potrzeb a zachcianek. Ludzie zamiast dbać o ubrania, od razu wolą wyrzucać.
- 9 2
-
2020-02-25 15:23
Niestety, nie zgodzę się- to odpowiedż do qazq (1)
,,Sztuczny misiu" dużo dłużnej mi służy niż futro z norek mojej mamie kiedyś.
Lżejszy- dużo, prostszy w czyszczeniu, ładniejszy też.
Buty skórzane dzisiaj, szybko się niszczą, kupiłam jesienią firmy W. za cenę 699,00 zł za chwilę zgięcia się odznaczają, trochę deszczu- koloryt się zmienia. .
A buty syntetyczne , w skrócie i uogólniając nazywam je trekkingowe (chodzę na co dzień i długie spacery z psem), czyszczę szybko ścierką z mikrofibry i są wręcz doskonałe.- 7 2
-
2020-02-25 18:47
Buty trekkingowe najlepiej nadają się na bale i bankiety oraz wszelkie oficjalne uroczystości. Na szczęście wypleniliśmy te wszystkie arystokratyczne naleciałości. Trekkingi na wiece jak najbardziej /Beata, nie bierz do siebie, miłego dnia :) .
- 0 1
-
2020-02-25 16:58
Blokersy z viva lubą plastikowe leginsy, d*pka się fajnie piecze. Pozniej masc na grzyba i do przodu.
- 2 4
-
2020-02-24 20:59
Opinia wyróżniona
bardzo dobra akcja (2)
to bardzo dobra akcja bo informuje ludzi, w jaki sposób pozyskuje się surowiec. Większość ludzi nie zdaje sobie sprawy z jakim cierpieniem zwierząt jest to związane. LPP to polska marka więc możemy mieć wpływ na ich postępowanie Złośliwe i sarkastyczne uwagi są nie na miejscu
- 5 13
-
2020-02-24 21:25
czemu tylko lpp
inne sklepy nie maja kaszmiru?
- 3 0
-
2020-02-24 21:37
durnaś
- 2 1
Wszystkie opinie
-
2020-02-24 11:31
(3)
kiedy podobni półinteligenci staną pod MC Donald lub Burger king z filmami o krowach?
- 108 18
-
2020-02-24 11:57
(1)
za małpy się poprzebierali, niedługo nawet mięsa nie będzie można zjeść, na prawdę jakaś wojna by się przydała, bo od tego dobrobytu to ludzie głupieją. Są poważniejsze problemy, niż "przemoc" wobec zwierzątek,,,,
- 14 10
-
2020-02-26 11:04
Jakie np wsiurku ?
- 0 0
-
2020-02-24 22:02
Nie staną
Bo doskonale wiedzą że te kotlety z krową mają mało wspólnego.
- 2 0
-
2020-02-24 11:33
(1)
sami na to nie wpadli, to część jakiejś większej propagandy, pewnie chodzi o jakiś konflikt interesów
- 79 6
-
2020-02-24 11:37
Konflikt jest taki, że bogaty człowiek będzie mógł sobie kupić kaszmir, dobre mięsko i poleci samolotem. A biedacy (tzw. klasa średnia) zostanie tego pozbawiona, bo dowalą takie podatki i ograniczenia, że biedak będzie jadł zieleninę, pojedzie pociągiem (TLK), a ubrany będzie w plastik (poliester).
- 38 7
-
2020-02-24 11:42
zmasowany atak kto za to płaci? (3)
ciekawe kto chce zakupić albo przejąć akcje LPP ponieważ taka propaganda musiała być wcześniej przygotowana co z innymi markami dlaczego tylko ta marka jest oprotestowana?
d**ili nie sieją ktoś ich opłaca ;)- 53 5
-
2020-02-24 12:25
Zwłaszcza że LPP ma tego kaszmiru 0.006%? Czepili się jednej firmy gdzie LPP rzeczywiście działa na rzecz zwierząt
wycofując się z futer, moheru, angory i deklarując że jak nie będą mieli pewności że kaszmir jest pozyskiwany bez szkody dla zwierząt, to zrezygnują również z tych 0,006% kaszmiru
- 15 0
-
2020-02-25 19:26
Gdybym byl LPP i chcial przerzucic sie z drogiego kaszmiru na tani plastik to sam bym ich oplacil
A pozniej oglosil, ze jako firma przyjazna itp itd rezygnuje z kaszmiru.
PRowo strzal w dziesiatke.- 0 0
-
2020-02-26 07:19
Prosta sprawa:)
LPP jest koncernem polskim, wszystkie inne sieciówki należą do zagranicznych spółek.
I dobrze, niech strajkują, nie ma potrzeby męczyć zwięrząt w ten sposób.- 1 0
-
2020-02-24 12:29
Za kilkadziesiąt lat ten problem sam się rozwiąże, będzie tak ciepło, że nie będzie się trzeba ubierać.
- 14 5
-
2020-02-24 12:58
(1)
A co z drzewami (papierowe maski) i z ludźmi, którzy zrobili ich ubrania w chinach pracując za 1$ dziennie?
- 33 4
-
2020-02-25 13:03
Na prawdę?
Nakręciliście 6 ludzi i zakwalifikowaliście jak protest? Idźcie do psychiatryka z dwoch powodów:
1.Przyda wam się leczenie.
2.Zobaczycie ludzi porwanych przez żółwii ninja, bedzie ich wiecej niz 6. Zrobicie furorę!!- 2 0
-
2020-02-24 13:33
(1)
powinni stać pod każdą rafinerią, bo są samochody jeżdżące na prąd i inne które nie wyjdą na świat bo patenty koncerny naftowe wykupiły i uśmierciły!!! o tym powinni protestować, my chcemy mieć świeże powietrze a nie wdychać spaliny od przyrastającej ilości samochodów!!!
- 10 5
-
2020-02-25 11:46
Nie p...dol farmazonów tylko diesel.
- 1 0
-
2020-02-24 13:39
inditex (1)
ZARA też jest w tym centrum . Ich nazwa w protestach nie pada...
- 26 0
-
2020-02-25 11:12
Bo jakość ciuchów w inditex to dramat...
Bo jakość ciuchów w inditex to dramat i przeciętny konsument o średniej zamożności portfela nie wie co nawet kupuje... a kupuje poliester z domieszkami bawełny i wiskozy etc etc... kaszmir to raczej nie w sieciówkowym bałganie moi drodzy...
- 1 0
-
2020-02-24 15:00
(37)
Czemu aktywiści nie zrobią protestu w Niemczech...tam niby takie eko a otworzyli niedawno nowa elektrownię na węgiel...podobnie sterowana przez lobby biedna Greta,która powinna do szkoły wrócić a nie siać zamęt o rzeczach o których nie ma pojęcia.A moher u nas i tak będzie jeszcze schodził kochani.Ja mam w szafie jeszcze szubę z lisa i czapę z norek.Zawsze jak jadę na wyręb do Norłej to zabieram,niezniszczalne ciuch.Czuway!
- 578 108
-
2020-02-24 15:11
Do prostestujących - W całej produkcji swetrów mamy Uwaga - 1 procent użycia kaszmiru. (13)
Al ja wiem, trzeba bić pianę bo jest o co....
- 52 19
-
2020-02-24 15:36
d**ile od Zielonych ? (2)
- 37 19
-
2020-02-25 07:52
Dokładnie. (1)
Poza tym g*wniana ankieta.
Oczywiście, że zwracam uwagę na to, z czego są zrobione ciuchy.
Kupuję tylko markowe i skórzane obuwie na przykład.- 14 3
-
2020-02-25 08:49
kaszmir jest zawsze markowy
tak samo jak futro z lisa
- 5 2
-
2020-02-24 16:29
(1)
A aktywiści chyba sami dziergają sobie swetry tylko z czego?
- 26 8
-
2020-02-25 15:25
Choćby z wełny naszych polskich owiec, strzyżonych humanitarnie
- 2 0
-
2020-02-24 17:33
(3)
aaa, tylko 1 procent, to ok... ciekawe ile to kóz to ten 1 % . ciekawe by też było gdyby reserved podal np takie zestawienie: przy produkcji naszych swetrow umiera tylko pol procenta szwaczek- tacy jesteśmy zarąbiści!
- 13 32
-
2020-02-24 22:15
Jakich szwaczek :))) (2)
Tabletki dziś wzięte?
- 9 9
-
2020-02-25 15:26
Produkują w Birmie, w urągających warunkach , wyzysk dzieci (1)
Taką informację podano gdy zawalił się budynek- pseudofabryka, były tam metki marek LPP
- 2 1
-
2020-02-25 18:54
I tylko jedna biedna polska firma zamawia na dalekim wschodzie, a cała Europa chodzi w ciuchach z głaskanych zwierzątek. No najlepiej dorżnąć ostatnią polską firmę i kupować chińszczyznę importowaną z zachodu. Porządny Niemiec wspiera własny przemysł, a Polka to by wszedł zachodowi w d... za zagraniczną metkę. A jakie macie gwarancje, że światowa odzież pochodzi z humanitarnych morderstw?
- 2 0
-
2020-02-24 18:57
a ten % od ilu dziesiątek milionów sztuk? (2)
tez umiem w matematykę - cwaniaczki elpepowskie
- 8 18
-
2020-02-25 09:30
przecież nie o to chodzi (1)
SKLEP zapłaci okup ECOszantażystom i będzie git.
- 8 3
-
2020-02-25 19:01
Walczysz o kozy, a większość kosmetyków jest testowana na zwierzętach. Czy sprawdzasz przed zakupem, czy kupujesz bezmyślnie? Wciera im się chemikalia w skórę i diagnozuje jak wielkie stężenie nie powoduje alergii i innych reakcji. Nawet papier toaletowy biały czy kolorowy, zapachowy. Te barwniki i wybielacze oraz zapachy testuje się na zwierzętach. Królik doświadczalny to nie powiedzonko. Zapraszam na YT by zobaczyć m.in. jak cierpią zwierzęta byś się mógł podetrzeć.
- 2 0
-
2020-02-25 10:46
Jasne, przecież tak niewiele tych kóz
było torturowanych... Zaledwie promile...
- 2 3
-
2020-02-24 16:15
bo im nie zapłacili
- 14 4
-
2020-02-24 16:20
Greta ma 17 lat. Dowiedz się Sven na temat
obowiązku szkolnego w Szwecji.
- 19 12
-
2020-02-24 17:02
(5)
a czemu Ty nie zrobisz takiego protestu?
jest dość tematów dla wszystkich zainteresowanych- 4 10
-
2020-02-24 17:28
(4)
Odpowiedz jest prosta. Normalny czlowiek o tej godzinie jest w pracy bo musi zarobic, na rachunki, zycie, wakacje, kredyt na dom/mieszkanie/samochod.
- 29 9
-
2020-02-25 07:28
Normalny człowiek nie żyje na kredyt.
- 6 9
-
2020-02-25 08:57
Innymi słowy typowy g00wnozjad, który dba tylko o to (1)
aby mieć pełen kałdun, sześciopak i coś do ciupciania pod ręką.
Całe szczęście, ze są jeszcze na świecie ludzie odstający od tej "normalności".....- 5 7
-
2020-02-25 10:27
Normalni też nie są
Ci odstajacy...
- 4 1
-
2020-02-25 15:28
Akurat nie, ja pracuję popołudniami
- 0 0
-
2020-02-24 17:04
Trójmiasto się błaźni (1)
Robiąc artykuł o jakiejś grupce gimnazjalistów, którzy nawet nie mają pojęcia przeciwko czemu protestują. zarąbiście ważny problem dla nas, kozy hodowane na wełnę.
- 28 12
-
2020-02-25 19:10
Naoglądali się filmiku, ktoś ich nakręcił i walczą, by skompromitować ostatnią polską firmę. Ciekawe komu na tym zależy. Większość otaczających nas przedmiotów jest stygmowane czyimś cierpieniem i wyzyskiem. Ich telefony montowane prze małe chińskie rączki pakowane w kartoniki sklejane przez małe birmańskie dziewczynki też. Pierwszym ich protestem powinno być pytanie: czy mi to naprawdę jest niezbędne do życia biorąc każdą rzecz do ręki? To są młodzi konsumpcjoniści zakupoholicy, którym mąci się w głowach, by ich rękami załatwić pewne sprawy. A oni się jeszcze oburzają, że zarzuca im się, że są manipulowani.
- 1 0
-
2020-02-24 18:59
a skąd wies, ze nie robią - robioą i to sporo (1)
wpisz sobie w google PETA protest deutschland.
- 8 11
-
2020-02-24 21:33
Ale że co? Viva?
Gdańszczanie z Warszawy tam jeżdżą?
- 6 2
-
2020-02-24 22:25
Nie męczcie jedwabników!!!
Niech Peta Wwf i zieloni zrobią akcję w ochronie jedwabników. Precz z jedwabiem!!!
- 14 3
-
2020-02-25 07:13
(4)
Ciekawe - gdy pokazuje się zabite podczas aborcji dzieci to jest to moralnie złe, to jest straszenie ludzi - gdy pokazuje się męczone zwierzęta to już jest ok. Ot, lewacka dwulicowość.
- 13 6
-
2020-02-25 09:11
Podczas aborcji nie zabija się dzieci! (2)
Nie kłam!
- 2 6
-
2020-02-25 09:39
Nie, dopiero potem umierają w menczarniach na stole przez kilkanaście godzin.
- 2 2
-
2020-02-25 12:43
A kogo się zabija, kozy ???
- 0 1
-
2020-02-25 15:29
dziwnie piszesz, nikt tutaj nie głosi ,,tak" dla aborcji..., o co ci chodzi?
- 0 0
-
2020-02-25 09:42
A teraz megafabryka tesli dostała sądowe pozwolenie na wycinkę drzew przy jakimś parku
- 1 0
-
2020-02-25 11:14
Terror pseudo ekologów wyłudzaczy haraczy
Tak na marginesie chwalenie się nieuctwem i negowanie pro ekologicznej polityki Niemiec to upadek.Niemcy mają unikalną super drogą ale ekologiczną technologię w swoich elektrowniach ,o procencie zielonej ener.w bilansie nie wspominając.Polskie elektr.wegl.to przestarzałe technologie często z lat 70ych
- 0 4
-
2020-02-25 15:24
ZA granicą jest organizowanych dużo więcej protestów niż u nas
- 1 1
-
2020-02-27 12:32
polski burak
polski burak!!!!!!!!!!!
- 0 0
-
2020-02-27 18:20
w artykule wszystko jest wyjasnione, w tym rowniez to dlaczego nie protestuja w niemczech
tylko trzeba czytac ze zrozumieniem:
"Takie stanowisko zostało jesienią ub. r. zostało przekazane organizacji PETA Niemcy, inicjatorowi obecnych akcji bojkotujących markę."- 0 1
-
2020-02-24 15:02
Ciekawe która konkurencyjna firma odzieżowa płaci im za takie akcje??? (12)
- 653 69
-
2020-02-24 15:08
Jest kilka podejrzanych sieciówek. (5)
LPP jest niewygodną konkurencją dla wielu.
- 64 4
-
2020-02-24 15:12
1 procent uzycia kaszmiru w produkcji...jest o co protestować ;D (2)
- 43 5
-
2020-02-24 18:59
przy setkach milionów sztuk ubrań nawet cześci % mają znaczenie
- 4 32
-
2020-02-25 07:00
To nie jest 1%. To zaledwie 7 promili procenta. 7 tysięcznych. reserved nie produkuje chyba aż tyle, żeby te promile miały jakiekolwiek znaczenie.
A inne, zagraniczne marki?- 15 0
-
2020-02-24 16:19
Niemieckie (1)
Oto jest odpowiedź
- 29 1
-
2020-02-24 22:18
HandM CundA
- 5 0
-
2020-02-24 15:12
CROOP (1)
Albo jakiś vice prezes nie dopieszczony przez zarzad
- 8 19
-
2020-02-24 15:18
LOL - Croop to ten sam wlasciciel
- 35 1
-
2020-02-24 15:36
Niemcy jak zwykle (1)
- 24 3
-
2020-02-24 16:07
w kolaboracji (ja zawsze) ze Szwedami
- 12 1
-
2020-02-24 16:57
Pewnie produkująca odzież z syntetyków
Produkcja poliestru powoduje ogromne zanieczyszczenie środowiska, giną miliony zwierząt, ptaków i owadów, no ale kogo to obchodzi...
- 31 0
-
2020-02-28 15:02
Jeśli to na zlecenie to nieudolna akcja bo wszystkie największe marki mają w swoich ofertach kaszmir, więc sami sobie dołek kopią, ale skoro PETA niemiecka w tym macza palce to pewnie na rynku niemieckim Reserved stał się zbyt popularny.
- 0 0
-
2020-02-24 15:04
Jak zawsze podpuszczeni przez konkurencję, nic dziwnego że zagranicznych mark nie atakują (15)
- 490 52
-
2020-02-24 15:04
PETA - jest znana z wyłudzania pieniędzy i szantarzy (5)
- 310 27
-
2020-02-24 15:12
Peta jak WWF - poczytajcie jak to zbierali na rysie i inne zwiezątka.. (1)
- 38 2
-
2020-02-25 20:59
WWF to zbiera na łosia. Z nas też zrobili łosie. Dzieci się wkręciły, na szczęście na rysiu poprzestaliśmy. Tak działa większość fundacji, bo przecież prezes musi jakoś żyć. Z innego źródła wiem jak to działa w branżach pomocy chorym. Od części fundacji pieniądze wpływają rzetelnie, ale pewna religijna fundacja plasowała się na końcu, chyba że katolików mylimy z samarytanami.
- 1 0
-
2020-02-24 16:32
"szantarz" poważnie?
- 5 0
-
2020-02-24 17:17
A także z usypiania i sprzedawania do rzeźni ponad 90% zwierząt
które przejmuje. Całą kasę wydają natomiast na jakieś żenujące akcje typu "celebrytka + czerwona farba", która ma napędzić im jeszcze więcej kasy od infantylnych mazgajów wylewających krokodyle łzy nad memami z kotkiem :)
- 26 1
-
2020-02-24 21:40
Typowe bezinteresowne organizacje walczące o lepsze jutro, oczywiście tam gdzie można zrobić interes ;)
- 7 0
-
2020-02-24 15:10
mark to jest Anthony (4)
- 9 5
-
2020-02-24 15:19
A marek to Aureliusz (3)
- 5 0
-
2020-02-24 15:22
A jak Aureliusz to Augustyn... (2)
- 4 1
-
2020-02-24 15:55
augustin egurola
- 5 1
-
2020-02-24 18:36
Augustyn to Błażej
- 2 0
-
2020-02-24 19:00
g_no wiesz. Atakują, i to słusznie
- 1 7
-
2020-02-25 07:09
Hipokryzja?
Piękni aktywiści a każdy z nich ma byty skórzane, kurtki puchowe. Niektórzy czapki wełniane lub torby skórzane. Ile to istnień cierpiało by mogli protestować w ciepłych ubraniach?
- 8 0
-
2020-02-25 16:35
Wszystkie te manifestacje bym rozgonił to są anty Polacy którzy za 30 srebrników sprzedali by swoją matkę .
- 2 0