Potrącenie rowerzysty na Świętokrzyskiej
45954 wyświetlenia 7 września 2018 (802 opinie)Kobieta potrąciła rowerzystę na skrzyżowaniu Świętokrzyskiej i Niepołomickiej. Rowerzyście nic poważnego się nie stało.
Więcej na ten temat
Opinie (802) ponad 20 zablokowanych
-
2023-05-15 23:49
Po pasach rajtuzowy zsiada z roweru. A jeżeli obok pasów
jest namalowana czerwona droga rowerowa może przejechać nie zsiadając. Koniec kropka , tak ciężko zrozumieć? Utrapienie te rowery.
- 0 0
-
2018-09-07 16:07
(38)
nie ma sciezki ? to wspolwina
- 110 124
-
2018-09-07 16:13
(5)
i co cebulaki skad minusy > prawda ze wspolwina!!
- 16 38
-
2018-09-07 20:17
Jaka współwina? 3 mandaty dla rowerzysty (4)
1. 200-500zł spowodowanie zagrożenia w ruchu lądowym
2. jazda wzdłuż przejścia dla pieszych
3. nieustąpienie pierwszeństwa podczas włączania się do ruchu- 35 9
-
2018-09-07 22:44
a ile dla kierowcy?? (1)
.
- 3 0
-
2021-10-17 18:45
150%
Ale właściwie 1000
- 0 0
-
2018-09-08 10:50
Bzdura w punktach 1 i 3 (tu nawet podwójna). Jak tak znasz przepisy, wrzuć prawko z powrotem do Laysów i nie powoduj zagrożenia na drodze.
- 3 2
-
2018-09-07 20:45
Jeżeli miała czerwone światło, a miała.
to mógł włączać się do ruchu i to ona powinna mandaty otrzymać. Przy zmianie kierunku jazdy należy również ustępować wszystkim pojazdom jadącym wszystkimi częściami drogi.
- 15 7
-
2018-09-07 16:26
(18)
Jaka współwina. Noc tylko dzwonić na drogówkę bo wina wyłącznie rowerzysty
- 54 17
-
2018-09-07 16:27
Oddaj prawo jazdy, zanim kogoś zabijesz, proszę. (9)
Od kiedy wolno ładować się na czerwonym na pasy i rozjeżdżać cokolwiek tam jest?
- 34 27
-
2018-09-07 16:30
(7)
Tam trzeba rower przeprowadzić po przejściu dla pieszych .A , nie przejechać .
- 46 11
-
2018-09-07 16:44
Tam trzeba sie zatrzymac na czerwonym, przede wszystkim. Czerwonym dla auta (1)
- 18 7
-
2018-09-09 11:54
dopóki nie zaczną karać zabojców za zabójstwo
a nie za nieznaczne przekroczenie porządkowe
a usiłowanie zabójstwa odpowiednio
dopóki kierowcy będą zabijać
i przejeżdżać na czerwonym- 0 1
-
2018-09-07 16:33
Nie wolno wjeżdżać na czerwonym (4)
Możemy tak powtarzać w kółko, co nie zmienia faktu, że kobieta staranowała rower na pasach. Gdyby rowerzysta go prowadził, nagle stałby się bardziej widoczny?
- 40 19
-
2018-09-07 16:50
Oczywiście, nikt się nie spodziewa wtargnięcia na pasy. Wyjechał zza murku w ułamku sekundy. (3)
- 34 14
-
2018-09-07 17:01
Puść sobie początek filmu (2)
Widać, jak "wtargnął w ułamku sekundy", zanim zasłania go czerwony samochód...
- 14 5
-
2018-09-07 22:57
ułomki mają swoje ułamki najzwyczajniej (1)
tylko dlaczego ułomki zdają na PJ?
- 3 3
-
2018-09-09 11:44
kupują
nie zdają
a poza tym ci, u których kupują
też nie orły- 0 0
-
2018-09-07 20:50
i to z jaką prędkością ... chyba nie tłumaczyłą się, że dopiero co ruszyła?
- 6 1
-
2018-09-07 20:56
Człowieku jesteś ignorantem. (7)
Nawet najcięższe wykroczenie rowerzysty, to daleka droga do stwierdzenia współwiny.
Kobieta jedzie na pałę na czerwonym, bo z prawej ma mur i naruszając przepisy wjeżdża na skrzyżowanie na czerwonym.
Czy rowerzysta w tej sytuacji przejeżdżał, czy chciał włączyć się na jezdnię, nie zmienia niczego. Nie ma "żadnej" winy rowerzysty w tej kolizji.- 12 16
-
2018-09-07 22:27
(4)
Jak "wjeżdża na pałe"? Przecież powoli podjeżdża. Jestem rowerzystą i znam moje prawa i obowiązki i sorry, ale tu rowerzysta zawinił.
- 10 4
-
2018-09-07 23:04
Nie, nie ma (2)
Rowerzysta mógł najzwyczajniej chcieć się włączyć do ruchu, zająć miejsce przed nią na jezdni itp. Może się włączać na wysokości przejścia, gdy ma zielone światło, by zająć miejsce na skrzyżowaniu i je opuścić we właściwym momencie.
To, że on przejeżdżał na drugą stronę ma znaczenie drugorzędne.
Ta dyskusja jest idiotyczna, skoro miała czerwone światło, więc jedzie na pałę nie czekając i licząc, że jej się znów uda!- 7 9
-
2018-09-08 16:23
A gdy miała (1)
Zieloną strzałkę?
Wina rowerzysty bo zamiast przeprowadzić rower śmiga po pasach jak szalony.- 3 2
-
2018-09-08 21:26
nawet jakby miała zieloną strzałkę, ale tam nie ma
- 2 1
-
2018-09-08 07:52
Zejdź z roweru
Jak nie znasz przepisów.
- 5 3
-
2018-09-08 07:49
Wina jest nieznajomość przepisow (1)
Kurde jak czytam co ludzie dowalaja to się dziwię. Nikt nie zna przepisów? Baba miała zielona strzałkę tak jest na tym skrzyżowaniu. Czyli i tak powinna się zatrzymać. A chłop na rowerze nie powinien jechać po przejściu dla pieszych. Nie ważne na jakim świetle jazda rowerem po przejściu dla pieszych jest zabroniona. Wg przepisów na przejściu rowerzysta schodzi z roweru i przeprowadza go. Nieznajomość przepisów jest zatrwazajaca. A potem takich 2 się spotyka na drodze
- 13 1
-
2018-09-08 08:05
Co wy tu deliberujecie - przecież to zdarzenie to klasyka gatunku. Rowerzysta 50 zł, kobieta 300-500 za czerwone (+6 pkt) oraz 300 (+6 pkt) za spowodowanie kolizji.
- 6 7
-
2018-09-07 16:43
wina sprawcy (3)
przepis wyraźnie mówi, że zmieniający kierunek jest zobowiązany ustąpić wszystkim jadącym wszystkimi częściami drogi.
- 10 6
-
2018-09-08 14:59
(1)
Na skrzyżowaniu równorzędnym gdy ktoś nadjeżdza z lewej strony może też??
- 0 1
-
2018-09-09 10:56
Nie fizolofuj. Jeżeli piesi na chodniku przechodzą na wprost, a ty skręcasz przecinając ich drogę,
to też im obowiązkowo musisz ustąpić. Tak mówią przepisy.
Czym innym jest sytuacja na samej jezdni, a czym innym sytuacja na całej drodze z jej wydzielonymi częściami.
Dlatego np. nie powinny powstawać wydzielone przejazdy rowerowe przy równorzędnych skrzyżowaniach, bo w 95% kierowcy tego nie ogarną, że rower jadący obok skrzyżowania na wprost, będzie miał pierwszeństwo, a gdyby jechał jezdnią, musiałby ustąpić tym z prawej.- 2 0
-
2018-09-08 11:48
Zasadniczo to sprawca jest zawsze winny... pytanie, kto nim jest? :-P
- 4 0
-
2018-09-07 16:26
I lekcja na przyszłość (6)
Jechać środkiem asfaltu i mieć w d*pie trąbiących kierowców.
- 34 11
-
2018-09-07 18:13
Dokładnie. (5)
I pilnować, by wyprzedzali z zachowaniem przynajmniej metrowego odstępu.
- 11 5
-
2018-09-07 19:28
wyprzedzę z 1-centymetrowym zapasem (4)
i udowodnij mi, że było inaczej
- 9 13
-
2018-09-07 23:18
(1)
Po co udowadniać dostaniesz w ryj i tyle
- 4 1
-
2018-09-08 11:06
Od takiej chudziny na rowerku?
- 1 2
-
2018-09-08 08:06
Nic ci nie będzie udowadniał, tylko wyśle filmik z gopro na stopagresjidrogowej ;)
- 2 1
-
2018-09-07 20:58
Nie mścij się za tatusia
- 7 1
-
2018-09-07 16:40
dokładnie na chodniku idioty nie powinno być . Rowerzyści często są zagrożeniem dla siebie i innych . (1)
- 20 20
-
2018-09-07 20:59
następny gekon
- 5 2
-
2018-09-07 16:10
Włosy (17)
Babka jeszcze włosy poprawia po wyjsciu z auta.Pe£en luz:)
- 100 38
-
2018-09-07 16:15
Ja (15)
A co ma piernik do wiatraka, wina rowerzysty, przepisy mówią wyraznie. Jak się nie zna przepisów to się na rower nie wsiada.
- 24 17
-
2018-09-07 17:44
Przypomnij na jakim swietle kierowca wjechal? (3)
- 5 2
-
2018-09-07 22:30
(2)
Na zielonej strzałce. A co robił rowerzysta na przejściu dla pieszych? Nie miał prawa tam jechać.
- 2 3
-
2020-07-24 09:58
Tam nie ma zielonej strzałki ! Ulica jednokierunkowa .
- 0 0
-
2018-09-08 15:25
Zielona strzałka = czerwone. Jak kogoś w takiej sytuacji potrącisz, zaliczasz z miejsca minimum 2 wykroczenia
- 4 0
-
2018-09-07 16:46
A co mowi przepis o zatrzymaniu się na czerwonym? (4)
- 8 1
-
2018-09-07 16:49
Nie ma tego przepisu (3)
Przecież jak zatrzymasz się na strzałce, tłum Januszy za tobą zacznie trąbić...
- 0 5
-
2018-09-07 18:11
(2)
tylko ze tam nie ma nawet strzalki
- 4 2
-
2018-09-07 18:36
(1)
Owszem jest tam strzałka ;)
- 3 4
-
2018-09-08 21:36
w d
- 1 0
-
2018-09-07 16:17
Ja (1)
Mandat dla rowerzysty
- 16 6
-
2018-09-08 21:35
Ola, nie chwał się głupotą
- 2 1
-
2018-09-07 16:21
Przepisy mówią wyraźnie, że nie przejeżdża się na czerwonym świetle.
Już się zaczęło "niewinny kierowca, sama na niego wskoczyła"...
- 11 2
-
2018-09-07 16:21
Przepisy mówią, że na czerwonym świetle się nie jedzie!
- 13 3
-
2018-09-07 16:16
(1)
Kobieta za kierownicą to wróg nr 1
- 11 25
-
2018-09-07 16:19
Ja
Ameba umysłową z ciebie
- 10 5
-
2018-09-08 00:40
pitoly
To zachowanie nerwowe a nie estetyczne. Wychodzisz i lapiesz sie za glowe lub za czolo a w tym przypadku za wlosy. Ona nie pozuje tylko sie stresuje
- 4 1
-
2019-08-28 12:44
Rower power
Jadąc rowerem zawsze patrzę na miny kierowców aut stojących w korkach... 80% z tych samochodów jest zajmowane przez 1-2 osoby i czekają 20 min żeby dojechać do świateł ja w 20 min jestem w domu.
- 0 1
-
2018-09-07 17:18
kraksa (3)
Ja miałem identyczną sytuację w Orłowie. Przejezdzałem rowerem na pustych pasach na zielonym a z lewej wyjechał samochód i mnie potracił,na szczęście jechał wolniej niż ten na filmiku.Zaczęla się pyskówka z kierowcą bo ja mialem zielone a on czrwone,a on mi na to ze gdybym nie wjechał gwaltownie ,tylko prowadził rower to on by mnie zauważył wcześniej i odpowiednio zareagował. Miał racje,w tym przypadku wina była nas obu. Ale najlepsze było to że ja mialem tylko zdarte kolano a rowerowi się nic nie stało.Natomiast z samochodu poodpadały jakies plastiki z przodu,stłuczona lampa,odpadla tablica rejestracyjna.Kierowca nawet tego nie widział bo cały czas siedział w samochodzie.Gdy zobaczylem jak ten samochod wygląda z przodu to wsiadlem na rower i spieprzylem.Skoro takie uszkodzenia samochodu przy zderzeniu z tylnym kołem roweru przy 10 km?/h to co by było jakby zderzył się przy np 70 km z innym samochodem? Ale co sie dziwic,to był francus-renault.
- 2 15
-
2019-04-27 18:02
Droga rowerowa czy przejście dla pieszych?
Jeśli przejście to rowerzysta powinien mandat dostać bo nie wolno na przejściu przejeżdżać, chyba że jedziesz z dzieckiem poniżej 10 lat.
- 1 0
-
2018-09-08 09:39
(1)
No to gościu miałeś farta bo powinieneś pokryć wszystkie szkody.
- 2 1
-
2018-09-08 13:00
Nieprawda,rozmawiałem ze znajomym policjantem i powiedzial mi ze ja przejeżdzając przez pasy dostał bym tylko mandat,chyba 100 zł a kierowca za to że nie zatrzymał sie przed czerwonym 500zł i punkty. Nie musiał bym pokrywać zadnych kosztow naprawy tego grata.
- 0 2
-
2018-09-10 15:47
przesladuja rowerzystów. (50)
skąd ten hejt na nas? zobaczcie jak jest na zachodzie!
- 102 398
-
2018-09-13 15:29
na zachodzie...
tam gdzie jest droga przeznaczona do rowerów, nie ma obok na jezdnię rowerów poruszających się równo z samochodami, bo "wiesz Pan ile te opony mi kosztują" oraz inne podobne głupoty.
Omijam banalne szczegóły jak oświetlenie, czy chociaż odblaski. A dla heiterów poproszę o adres mailowy, mogę wam wysłać sporo takich dowodów, tak aby nie było ze to tylko ja twierdzę....- 0 0
-
2018-09-10 16:16
hejt jest z natury nieuzasadniony (20)
tutaj mamy do czynienia z czymś innym. 90% rowerzystów to idioci. Sam przestałem jeździć rowerem, aby nie być utożsamianym z tą gromadą ciemniaków. Zero logicznego myślenia i przewidywania. On "ma pierwszeństwo" więc wpieprzy się na pełnej prędkości na skrzyzowanie, tuż pod samochód. Chodnik, przejście dla pieszych? Nawet przez myśl nie przemknie, że nie może się po nich poruszać. Przecież kazdy kierowca musi wiedzieć, ze pan i władca na swoim bicyklu przemknie mu przejsciem dla pieszych. Auto na mega zatłoczonym skrzyżowaniu zatrzymało się tak, że wystaje mu bagażnik na przejazd rowerowy? Trzeba go skopać i oblizgać! Bo "mi" się należy. No ręce opadają... Pół biedy, kiedy taki kolarz porusza się czasami samochodem - jest świadomy, że widoczność jest w nim mocno ograniczona. Reszta asów jest święcie przekonana, że kierowca zza słupka wszystko widzi
- 84 19
-
2018-09-11 11:19
Przestałeś jeździć rowerem z powodu innych, oczywiście (2)
tylko tekst dowodzi, że to ty jesteś idiotą obarczonym motokretynizmem.
Ty i tobie podobni, jadąc obok rowerzysty niezwykle często powołują się na jednostronność przepisu o odległości minimum 1m podczas wyprzedzania rowerów nie biorąc kompletnie pod uwagę dlaczego jest taki przepis. Około połowa wyprzedzeń jest poniżej 1m. Jeszcze gorsze zachowania mają miejsce na wąskich drogach. Polecam R10 (Pucka - Kazimierz) międzynarodowy szlak rowerowy. Kierowcy w 99% nawet nie zwalniają i jadą z prędkościami blisko 2x przekraczającymi dopuszczalną podczas tego gazetowania. Jestem kierowcą, rozumiem, że jest mało miejsca, ale wypadałoby wyprzedzić bezpiecznie. Ostatnio widziałem wyczyny miejscowego wieśniaka w dostawczaku z okolic lub posiadłości z wiatrakiem, który zrobił sobie tam slalom między rowerzystami i mało nie zebrał rowerzysty z jezdni. Ludzie się tam za głowy łapali co on odp. nie pierwszy raz z resztą.
Nigdzie nie ma tak idiotycznego przepisu o schodzeniu z roweru na przejściu dla pieszych podczas przekraczania przejścia z działającą sygnalizacją. Są przepisy o bezpiecznym przekroczeniu. Jednak w Polsce kierowcy, a sam jestem kierowcą, kompletnie bagatelizują bezpieczeństwo na przejściach. Może uogólniam, ale 99,99% tutaj uogólnia.
Co pozostaje rowerzystom? Ktoś normalny ma schodzić co przejście z roweru? Tak niby ma wyglądać podróż rowerzysty? To jest tak samo popie.....e jak ten cały kraj!
I jeszcze ważniejszy jest przepis o włączeniu do ruchu od czerwonego światła, a nawet naruszaniu innych przepisów. To, że chodnik jest częścią drogi nikogo nie obchodzi.
Dlaczego ludzie uciekają na chodniki? Bo w Polsce nic się nie robi z wyprzedzaniem rowerów na gazetę. Policja tak samo odnosi się do rowerzystów jak i reszta kierowców.
Nasze prawo jest zwyczajnie idiotyczne, antyludzkie, co już udowodnili rządzący niejednokrotnie, a zwłaszcza uwalając przepisy o pieszych zbliżających się do przejść.- 1 1
-
2018-09-12 15:31
(1)
Przepisu o schodzeniu nie ma, ale za to jest wyraźnie mowa, że nie można jechać przez przejście wzdłuż:
Dz.U. 1997 Nr 98 poz. 602
u s t awa
z dnia 20 czerwca 1997 r.
Prawo o ruchu drogowym
Dział I
Przepisy ogólne
Art. 2. Użyte w ustawie określenia oznaczają:
47) rower – pojazd o szerokości nieprzekraczającej 0,9 m poruszany siłą mięśni
osoby jadącej tym pojazdem; rower może być wyposażony w uruchamiany
naciskiem na pedały pomocniczy napęd elektryczny zasilany prądem
o napięciu nie wyższym niż 48 V o znamionowej mocy ciągłej nie większej
niż 250 W, którego moc wyjściowa zmniejsza się stopniowo i spada do zera
po przekroczeniu prędkości 25 km/h;
Oddział 7
Przecinanie się kierunków ruchu
Art. 26.
3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
3) jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych.
Dodatkowo:
Oddział 11
Przepisy dodatkowe o ruchu rowerów, motorowerów oraz pojazdów
zaprzęgowych
5. Korzystanie z chodnika lub drogi dla pieszych przez kierującego rowerem
jest dozwolone wyjątkowo, gdy:
1) opiekuje się on osobą w wieku do lat 10 kierującą rowerem;
2) szerokość chodnika wzdłuż drogi, po której ruch pojazdów jest dozwolony
z prędkością większą niż 50 km/h, wynosi co najmniej 2 m i brakuje
wydzielonej drogi dla rowerów oraz pasa ruchu dla rowerów;
3) warunki pogodowe zagrażają bezpieczeństwu rowerzysty na jezdni (śnieg,
silny wiatr, ulewa, gołoledź, gęsta mgła), z zastrzeżeniem ust. 6.
6. Kierujący rowerem, korzystając z chodnika lub drogi dla pieszych, jest
obowiązany jechać powoli, zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca
pieszym.- 0 1
-
2018-09-13 07:35
I choćbyś sprajem na chodniku namalował, albo na koszulkach tym oszołomom...
to i tak będą jeździć, bo oni MOGĄ! Święte krowy.
- 1 0
-
2018-09-10 16:29
(9)
- On "ma pierwszeństwo" więc w****y się na pełnej prędkości na skrzyzowanie, tuż pod samochód
Zaraz, zaraz, zatrzymujesz się jadąc drogą z pierwszeństwiem przed każdym skrzyżowaniem?
- Auto na mega zatłoczonym skrzyżowaniu zatrzymało się tak, że wystaje mu bagażnik na przejazd rowerowy?
Zazwyczaj to nie jest tył, tylko przód pacana, który ma to zwyczajnie gdzieś. Polecam postać chwilę między Manhattanem, a Biedronką. Kierowcy ładują się nie mogąc opuściś skrzyżowania, potem zjeżdżają z pasów prawie taranując pieszych.
- Reszta asów jest święcie przekonana, że kierowca zza słupka wszystko widzi
Masz gwarancję, że jak pierwszy raz nie zauważę na skrzyżowaniu czegoś tak wielkiego, jak rower, oddam prawo jazdy i sprzedam samochód. Mam nadzieję, że Ty też masz na tyle odpowiedzialności, żeby tak zrobić, zanim kogoś zabijesz...- 13 34
-
2018-09-10 16:42
(8)
"Zaraz, zaraz, zatrzymujesz się jadąc drogą z pierwszeństwiem przed każdym skrzyżowaniem? "
będąc niczym nieosłoniętym wobec rozpędzonych samochodów? tak. w przeciwnym razie już dawno przyznano by mi nagrodę Darwina.
"Zazwyczaj to nie jest tył, tylko przód pacana"
w takich przypadkach masz rację. Chodzi mi o asów walących w bagażnik auta, które już nijak nie może nic zrobić a sytuacja wyniknęła z tłoku na skrzyżowaniu.- 9 7
-
2018-09-10 21:01
(5)
Widać, że nic nie rozumiesz. Otóż rowerzysta wpadający na skrzyżowanie jest często widoczny w ostatniej chwili, głównie z uwagi na swój rozmiar i prędkość poruszania się. Spróbuj przejechać się z kolegą samochodem (bo sam raczej nie masz prawa jazdy) wzdłuż ulicy Hallera i skręcić, przecinając ścieżkę rowerową. Zrozumiesz jak zobaczysz rowerzystę wyskakujacego zza drzewa w ostatniej niemal chwili. Tu nie chodzi tylko o pierwszeństwo, ale o umiejętność myślenia.
- 17 4
-
2018-09-12 12:41
(1)
Baranie, skręcając w bok i przecinając ścieżkę rowerową nie masz pierwszeństwa i masz obowiązek zwolnić, a jak niedowidzisz to się zatrzymać i się upewnić, ze nic nie jedzie. Jesteś idiotą niezależnie od tego czy jeździsz samochodem, czy rowerem, sugeruję tramwaj, jest szansa, ze nikogo nie skrzywdzisz
- 1 1
-
2018-09-13 02:25
chiba, że sędzia
w szczecinie jeden sędzia przejechał rowerzystę, jak psa, dokładnie jak w opisanej przez ciebie sytuacji
i ukarano rowerzystę- 0 1
-
2018-09-11 09:23
Wystarczy mieć oczy
i śledzić ścięzkę zanim się będzie próbowało ją przeciąć. W ten spoób wiesz, że nic Ci nie wyjedzie zza pleców. A do przodu, to chyba każdy ( z prawem jazdy) patrzeć potrafi. Jeśli nie, to polecam rower albo ZTM, tam można sobie pitolić głupoty i się nikomu tym krzywdu nie zrobi.
- 2 1
-
2018-09-10 22:47
Oczywiście, jak ktoś się z Tobą nie zgadza, na pewno nie ma prawa jazdy (1)
A może po prostu nie jestem ślepy i rozglądam się, czy rowerzysty na pewno nie ma tam, gdzie chcę jechać? Problem słupka rozwiązuje kilka sekund czekania, żeby ewentualna ofiara mogła zza niego wyjechać.
No ale wtedy frustrat za Tobą już się gotuje i trąbi...
Przypominam, że rower jest 3x dłuższy od drzewa. Jażeli Ci się za nimi chowają, serio, przestań jeździć. Natychmiast- 3 7
-
2018-09-10 23:58
Jak rower jest 3 x dłuższy od drzewa i twierdzisz, że kierowca ma to tak widzieć,to wnioskuję, że jeździsz bokiem? Ja wymiękam, wy jakieś nie te tabletki bierzecie, bo to inaczej nie ma sensu.
- 2 2
-
2018-09-10 20:47
nic nie wynika z tłoku po prostu są ludzie którzy nie ogarniają rozmiaru swojej mikro puszki do linii zatrzymania 4 m a taka p..da staje na przejeździe pół biedy jeśli się zreflektuje na widok rowerzysty i się usunie ale są takie łajzy że możesz pokazywać krzyczeć a taki pacan nic to mniej więcej taki typ idiotów którzy jadąc nocą na dziennych dziwią się że ktoś miga im światłami no przecież z przodu coś się świeci nic że d.. ciemna deska rozdzielcza ciemna taki samochodowy głąb odpala auto samoczynnie włączają się ledy i jedzie baran za miasto tak "oświetlony"
- 3 5
-
2018-09-10 16:52
- będąc niczym nieosłoniętym wobec rozpędzonych samochodów? tak. w przeciwnym razie już dawno przyznano by mi nagrodę Darwina.
W ten sposób można rozkoszować się analną penetracją samochodu jadącego za Tobą.
Masz się zachowywać przewidywalnie, nie hamować bez żadnego powodu.
Powiedz mi też, skąd jest społeczne przyzwolenie na wjeżdżanie na skrzyżowanie bez możliwości opuszczenia?
Rozumiem, gdyby to się działo raz na jakiś czas, przejazd karetki, ktoś zamulił, spoko.
Ale spróbuj nie wcisnąć się na skrzyżowanie na którym wszystko jest zatkane, to Janusz za Tobą Cię objedzie, wciśnie w tą dziurę i jeszcze zwyzywa...
Czy serio tak trudno zatrzymać się przed pasami?- 6 4
-
2018-09-10 20:43
(4)
jesteś d**ilem i tyle ci powiem gdyby któryś z was wy samochodwe sk..syny był taki honorny to w mieście powinno być pusto jak na wsi mordercy drogowi zabiijający prawie 3 tysiące ludzi rocznie śmią prawić morały.On ma pierwszeństwo a ty może zwalniasz do zera jak samochodem jedziesz co?Może z pierwszeństwa rezygnujesz przed każdą krzyżówką co?Póki co panowie i władcy w swoich pełnoletnich bryczkach trzymających się głównie na tonie szpachli nie ogarniają podstawowego obowiązku czerwone światło i warunkowa strzałka d**ilu to stój zatrzymaj się i rozejrzyj a wy barany co robicie?Na pełnej p..dzie przez przejście na które może wjechać pieszy na elektrycznej hulajnodze 20 km/h może czy nie może?I taki idiota mający za nic podstawy przepisów potrąca zabija itd.Nie wolno omijać pojazdu który stoi przed przejazdem rowerowym a mamy co?Non stop wypadki potrącenia bo d**il znający niby przepisy i mający prawo jazdy nie ogarnia co robią inne pojazdy na sąsiednim pasie pojazdy stoją 10 sekund a stary idiota jedzie sobie i potrąca 11 letnią dziewczynkę na rowerze na przejeździe to są ci twoi wspaniali kierowcy pijaństwo jazda pod prąd autostradami szeryfowanie na lewym pasie przed zwężeniem agresja wybuchająca po drobnym zwróceniu uwagi.Co do przejazdów rowerowych jak ktoś nie umie tak postawić auta żeby takiego przejazdu nie blokować to niech nie jeździ autem bo nie umie jak widać irytujący jest widok zablokowanego przejazdu przez drogową p..dę w małym autku gdy przed nią jest tyle miejsca że dwa takie auta by się zmieściły
- 6 13
-
2018-09-10 21:01
Prawda boli (2)
Duży ma zawsze pierwszeństwo, stosuję to od lat i się sprawdza.
- 4 3
-
2018-09-11 10:22
niestety kierowcy wymuszają pierwszeństwo
jechałam na rowerze ul. Wita Stwosza koło Uniwersytetu
miałam pierwszeństwo przejazdu bo jechałam prosto
kierowca skręcał w Bażyńskiego i niestety zajechał mi drogę i ja uderzyłam w bok samochodu dobrze że nic się nie stało kierowca zwiał z miejsca wypadku
odbyło się to bardzo szybko więc ja nie mogłam zareagować inaczej skoro wg zasad ja miałam pierwszeństwo .... to jechałam...- 3 1
-
2018-09-10 22:48
Już się jeden kiedyś zdziwił
Jak mu przestawiłem środkowy słupek. Rower nie ma strefy zgniotu, wręcz przeciwnie, przód ma jak najsztywniejszy ;)
- 1 2
-
2018-09-10 22:30
Ojojoj, ile agresji.
- 3 5
-
2018-09-10 16:35
Jakiś ty ograniczony....
Zrezygnuj też z jazdy samochodem będzie lepiej dla nas wszystkich
- 7 9
-
2018-09-10 16:30
Nic dodać nic ująć - bravo !
- 3 7
-
2018-09-10 15:59
(12)
To wyprowadź się na zachód, a tu zachowuj się jak dorosły a nie jak wyszczekany kmiot ze ściśniętymi pośladkami od siodełka
- 68 24
-
2018-09-10 19:12
(6)
Na filmie widać, że kierowca auta nie jedzie bezpiecznie mimo jasnej sytuacji podporządkowania i zebry ale podejrzewam też że kierowca popełnił jeszcze jakiś błąd techniczny i że jest kiepskim kierowcą, bo nie widać że zwolnił przed przejściem i z wjeżdża na ne bez "nogi na hamulcu", co widać mimo że filmik pokazuje samo uderzenie.
- 6 14
-
2018-09-10 19:19
(5)
Niestety rowerzysta ma kiepskie karty bo jedzie po chodniku. Myślę że ten przepis nadaje się do śmietnika. Już jego treść brzmi trochę naciagniete bo mowa w nim o włączaniu do ruchu mimo że pieszy porusza się po tej samej "ścieżce", a rower trudno porównać do aut i motorów.
- 10 11
-
2018-09-10 22:28
(2)
Pieszy porusza się dużo wolniej i jest czas na dostrzeżenie. Dla własnego bezpieczeństwa, nie rób tak.
- 8 3
-
2018-09-11 19:20
A ty zmień przepis! Bo to rozdzielanie na pieszych i rowery tu jest powodem sporów, bo jest nielogiczne, a nie zmienia nic oprócz alibi dla kierowcy który powoduje wypadek.
- 1 2
-
2018-09-10 22:49
Może tak, może nie. Pieszy idzie szybko, jest ciemno, komórka dzwoni i dzwonek gotowy. Wole żeby każdy poczuł pale policjanta gdy przejedzie na stopie albo jeśli nawet się zatrzymuje na Stopie to za nim rusza jak wariat na widok paluszka.
- 1 2
-
2018-09-10 19:25
(1)
Uważam sposób jest skostruowany jednostronnie i używany jest jak szykana.
Gdy wam kogoś z rodziny rozjada autem to zrozumiecie w czym rzecz.- 5 14
-
2018-09-10 19:33
Dziś panuje przekonanie ze kierowca musi mieć pewna wolność wariata.
- 4 9
-
2018-09-10 16:07
Pewnie u nas władzę mają książa i prawo piewszej nocy wobec pierwszokomunijnych dzieci. (2)
Standardy trzeba brać od tych u których się one sprawdzają. Raz ze wschodu raz z zachodu.
- 8 20
-
2018-09-10 17:35
(1)
Jakieś przykre doświadczenia z dzieciństwa nam opisujesz?
- 17 3
-
2018-09-11 09:42
Tak on tu ciągle o pedofilach z Kurkowej pisze
- 0 0
-
2018-09-11 09:41
Wina rowerzysty
Ale dla pewności napiszcie do sędziego Stuleji a on do BrukSSeli
Niech zdecydują- 2 5
-
2018-09-11 08:19
czy to, że ktoś jeździ rowerem jest zachowaniem niedojrzałym?
a autami jeżdżą wielkie paniska?
trochę śmieszne jest wrzucanie wszystkich do jednego wora.
w szczególności przez kogoś komu d*pa rośnie za kółkiem.- 4 3
-
2018-09-10 17:24
holand (1)
tam rowerzysci to inteligetni ludzie a u nas wiekszosc to dzicz
- 15 5
-
2018-09-11 11:25
hahaha człowieku
potrąć tam rowerzystę przejeżdżającego na zielonym, nawet gdy to zwykły chodnik.
Albo wjedź tam w rowerzystę włączającego się z przejścia na jezdnię. Pojęcia bladego nie masz o czym piszesz!- 1 0
-
2018-09-11 10:54
boście święte krowy...
- 1 1
-
2018-09-11 10:38
A w Afryce sr*ja za stodołą to my też musimy . Problem jest ten że banda rowerzystów nie zna w ogóle przepisów bo władzunia wmówiła im że im wszystko wolno i zawsze mają pierszeństwo . ZX kolei policja tych głąbów nie tępi jak kierowców .
- 0 1
-
2018-09-11 09:20
Łamiecie prawo
proste ;)
- 0 1
-
2018-09-11 08:32
Samobójcy
Na zachodzie rowerzyści mają trochę oleju w głowie ... w PL myślicie, że to Need for Speed i macie dwa życia.
- 4 2
-
2018-09-10 17:52
.... (4)
My prześladujemy???Czy Ty jaja sobie robisz???!!!a Wy co świeci jesteście,na 100 rowerzystów może 5 przestrzega przepisów!!!!! jeździcie w miejscach niedozwolonych, przejeżdżanie na czerwonym na ścieżce rowerowej, jeżdżenie na pasach gdzie nie ma ścieżki rowerowej,pędzicie na chodnikach że piesi uciekają, jeżdżenie bez świateł po zmroku,jeszcze wymieniać????
- 33 4
-
2018-09-10 18:29
A kierowcy przestrzegają? (3)
W tym kraju nikt nie przestrzega przepisów...
Jedyna różnica jest taka, że rowerzysta nie zwyzywa drugiego za przestrzeganie przepisów. Kierowca już tak.
I żeby nie było, jestem i kierowcą i rowerzystą i w obu przypadkach łamię przepisy, bo inaczej się nie da...- 5 13
-
2018-09-10 22:52
łżesz
- 1 2
-
2018-09-10 18:39
Drodzy Rowerzyśći Nie patrzcie (1)
na to co robią, lub nie inni użytkownicy dróg. Patrzcie na siebie. Takie wpisy "bo kierowcy, bo piesi ..." są zwyczajnie infantylne. Chyba, że infantylizm to u Was stam permanentny
- 13 3
-
2018-09-10 20:50
doskonale to widać w suchych liczbach głupi kierowcy odpowiadają za ok 70% wypadków z rowerzystami z których większość to właśnie takie potrącenia jak widoczne na filmie mocne uderzenia z boku i co ciekawe dzieją się one na wyrwanych z chodnika tzw dróżkach rowerowych
- 3 5
-
2018-09-10 19:24
Na zachodzie byś dostał kulkę w łeb za takie gadanie
- 3 4
-
2018-09-10 17:20
Chyba czas już nadszedł
Aby powołać Międzynarodowy Trybunał ds Ścigania Zbrodni na Trójmiejskich Rowerzystach, z siedzibą w Amsterdamie oczywiście
- 13 6
-
2018-09-10 16:22
(1)
To ubezpiecz się. Jak na zachodzie
- 7 4
-
2018-09-10 16:31
Na zachodzie to słońce zachodzi
- 5 5
-
2018-09-10 22:40
podstawowa zasada w ruchu drogowym (1)
Nie widzisz nie jedziesz
I zasada ograniczonego zaufania, trzeba myśleć za innych- 8 2
-
2018-09-13 15:02
Nie widzę co jest za rogiem budynku.
nie jadę!
A co tam. Będę tak stał, do usranej śmierci.- 0 1
-
2018-09-13 11:03
Policja i znajomość przepisów ?
Pani kom. chyba naprawdę niedowidzi, a to ją dyskwalifikuje jako policjanta do pracy drogówce...
Skoro pojazd który potracił rowerzystę, miał czerwony światło to jakim cudem miał pierwszeństwo ???
Miał stać i czekać na zielone - wówczas i owszem miałby pierwszeństwo a nie pchał się na skrzyżowanie, psim obowiązkiem tej kobiety było stać i czekać na zielone bo jakoś nie było widać aby miała skręcać w prawo i nie było włączonego prawego kierunkowskazu w samochodzie.
Nad to pani komisarz rowerzysta nie jechał tak jak pokazano na grafice, jechał w stronę Kowal a nie w stronę centrum Gdańska...trzeba wybrać się do okulisty pani komisarz
Policja na szkolenie proszę i to szybko, a nie udzielać kompromitujących komentarzy, wracać do szkoły pani komisarz.- 0 3
-
2018-09-13 10:56
baba za kierownicą i wszystko jasne !!!
- 0 2
-
2018-09-07 16:09
Cyklista (47)
Przez pasy rower sie przeprowadza.
- 398 45
-
2018-09-07 17:43
Gdyby przeprowadzał miałby połamane nogi w najlepszym razie (1)
lepiej zostać potraconym na rowerze. jest się wyżej
- 6 6
-
2018-09-13 02:16
Wtedy i on i ona zdążyli by zareagować
A przy okazji taki cytacik:
"Przejście dla pieszych - popularnie zwane "zebrą" jest oznakowane białymi pasami i służy pieszym do przekraczania jezdni. Zgodnie z przepisami Prawa o Ruchu Drogowym rowerzysta jest zobowiązany zejść z roweru i przeprowadzić go po przejściu dla pieszych jeśli chce je przekroczyć. Czyli rowerzysta nie może przejeżdżać rowerem po pasach dla pieszych. Niezastosowanie się do tego przepisu grozi mandatem 100 zł zgodnie z taryfikatorem"
Nie zmienia to faktu, że szanowna Pani powinna troszkę zwolnić, aczkolwiek jestem w stanie jej bronić, biorąc pod uwagę większą prędkość pana cyklisty, który wierzy niczym w niewidzialnego, wielkiego i brodatego człowieka w chmurach, że jest nieśmiertelny i każdy go widzi a poza tym ma zielone i może zap*er*ala*ć przez przejście, przed którym powinien się zatrzymać, zejść z roweru i go przeprowadzić. Jak widać właśnie, żeby przed takimi sytuacjami chronić, ten przepis został wymyślony. Tak sądzę.
Otóż jak się okazuje, ktoś może się najzwyczajniej w świecie zagapić, popełnić błąd, pomylić hamulec z gazem, jechać w szpilkach, być idiotą, ziewnąć, kichnąć, mieć orgazm, sr*czkę, usłyszeć w radiu że frank podrożał 50 krotnie, albo że ruskie jadą. Różne rzeczy się dzieją, a kłótnia "czy on czy ona zje*ał/a", w żaden sposób nie zmieni sytuacji, jak takiego delikwenta z dwóch kółek będą do trumny przekładać.
Konkludując: i jedni i drudzy - myślcie !!!- 0 0
-
2018-09-09 11:59
Pewnie sam nie jeździsz rowerem codziennie cwaniaczku.
- 0 0
-
2018-09-07 16:23
Tylko po co (28)
- 6 22
-
2018-09-07 16:33
Po jajco! (1)
- 1 4
-
2018-09-09 11:10
tam mi sięgasz
motokarle
- 1 0
-
2018-09-07 16:31
(25)
dla wlasnego bezpieczenstwa?
- 31 4
-
2018-09-07 16:35
hahaha człowieku (24)
taki moto-terror tylko w Polsce! Przepis zaprowadzony dla bezpieczeństwa pieszych zostaje przekształcony w filozofię bezpieczeństwa rowerzysty.
- 12 19
-
2018-09-07 16:39
Jakiego bezpieczeństwa pieszych? (23)
Przeprowadza się przez pasy, bo prowadzi się rower przez cały chodnik.
Chodniki nie służą do jeżdżenia.
Mam nadzieję, że potrącony wyciągnie wnioski i zacznie jeździć asfaltem w tym miejscu.- 33 12
-
2018-09-07 16:44
Mozna jezdzić po chodniku jeśli a) nie ma ścieżki rowerowej na danej ulicy b) chodnik jest szeroki na ileś tam cm (nie pamiętam (16)
więc goń się leszczu
- 6 37
-
2018-09-07 23:03
Tak tak ped**arzu (2)
250cm -brak. Ograniczenie do 50 jest wiec ulica baranie
- 1 4
-
2018-09-09 11:08
widzisz motop...ylu
ja zawsze uważam, że rowerzyści powinni jeździć jezdnią, a za nieprawidłowe ich wyprzedzanie w skrajnych przypadkach powinno się odbierać PJ z automatu
- 1 2
-
2018-09-08 08:08
Ty raczej pilnuj tych 150 cm przy parkowaniu, inteligencie
- 2 0
-
2018-09-07 18:27
2 metry (1)
Rower może jechać po chodniku który ma ponad 2 m szerokości , ten nie mial
- 3 4
-
2018-09-08 22:34
Nieprawda
Nie może..., chyba że na jezdni obok chodnika dopuszczalna prędkość przekracza 50 km/h, nie ma wydzielonej ścieżki dla rowerzystów i chodnik ma ponad 2 m szerokości. Te trzy elementy musza wystąpić razem, żeby rowerzysta mógł korzystać z chodnika! Nauczcie się w końcu !!!
- 0 1
-
2018-09-08 07:42
"Mozna jezdzić po chodniku jeśli " (1)
Dobrze, że to napisałeś. To jest dobitny dowód na to, że karta rowerowa jest niezbędna. Tady idioci jak ty nie mają pojęcia o przepisach i jeżdzą po ulicach (i chodnikach jak widać), gdzie znajomość przepisów jest kluczowa.
- 1 2
-
2018-09-08 11:53
Szkoda, że kierowcy nie mają opanowanego ograniczenia prędkości, zostawiania 1,5 metra przy parkowaniu, niewtranżalania się na chodnik w ogóle pojazdami o DMC> 2.5 i parkowania min. 10m od skrzyżowania (i stanowiącego jego część PDP).
Osobiście jeżdżę rowerem do pracy tylko raz w tygodniu, i (o ile nie pada) zawsze po jezdni. Frustraci, załamani że rowerzysta nie przekracza dozwolonej prędkości i machają łapkami w kierunku chodnika zdarzają się praktycznie zawsze. Klasykiem jest też wyprzedzanie na centymetry i zajeżdżanie drogi przy skręcaniu w prawo.
Natomiast z dzieckiem jadę zawsze po chodniku. Bo powinieneś jako posiadacz prawa jazdy (które ma praktycznie każdy rowerzysta), że rowerzysta może jechać po chodniku gdy:
(1) jedzie z dzieckiem do lat dziesięciu lub
(2) podczas złej pogody (śnieg, silny wiatr, ulewa, gołoledź, gęsta mgła) lub
(3) są spełnione jednocześnie trzy warunki:
a) chodnik ma co najmniej dwa metry szerokości,
b) ruch na jezdni jest dozwolony z prędkością ponad 50 km/h (w terenie zabudowanym),
c) brakuje oddzielonej drogi dla rowerów oraz pasa ruchu dla nich przeznaczonego.- 2 1
-
2018-09-07 16:47
Można, jeżeli droga ma limit powyżej 50km/h (1)
A w miastach takich praktycznie nie ma, a jak są, mają DDRy.
Przypominam, że liczy się to, co na znaku, nie Twoje 99km/h.
Więc doczytaj, albo sam się goń...- 21 4
-
2018-09-08 07:46
Ty też widzę as i znawca przepisów.
Oraz - w warunkach ograniczonej widoczności i w przypadku gdy jedzie się jako opiekun nieletniego. Jak piszesz o przepisach to pisz o wszystkich
- 1 2
-
2018-09-07 22:42
O matko, prosze doczytac przepisy , a nie cytowac polowe zdania
- 2 0
-
2018-09-07 16:52
Nie można przejeżdżac po przejściu j (5)
Jak nie ma przejazdu dla rowerów. Powinno się zejsc z roweru i przejść.ostatnio mnie bałwan na rowerze potrącił na przejściu w tłumie ludzi na wałach jagiellońskich. Czemu nikt nie kontroluje rowerzystów. Pani też winna bo powinna się rozejrzeć
- 17 6
-
2018-09-07 17:04
Nie, tam winny był rowerzysta (3)
Tu kierowca miał *czerwone* światło. Czaisz takie okrągłe coś, co zabrania Ci jechać?
- 4 14
-
2018-09-07 17:16
Do tego pani miała zielona strzałkę, czyli powinna się zatrzymać, upewnić i dopiero ruszyć a bałwan na rowerze powinien przechodzić a nie przejeżdżac bo to przejście dla pieszych. A nie przejazd rowerowy. Czaisz, że rower gdy na nim jedziesz porusza się zawsze szybciej niż pieszy?
- 11 2
-
2018-09-07 17:13
Na przejściu należy zachować szczególną ostrożność. Oczywiście patrzeć na światła ale też przestrzegać pozostałych przepisów i przewidywać co ktoś może odwinac
- 3 2
-
2018-09-07 17:11
Czytaj ze zrozumieniem
Napisałam, że też powinna się rozejrzeć. Oboje winni. Czaisz?
- 3 5
-
2018-09-07 17:06
Faktycznie
Jak kiedyś walnął we mnie samochód, mogę już łamać prawo do woli, to już zawsze będzie wina kierowcy, w końcu kiedyś walnął we mnie samochód.
Jak to czytasz, nie wydaje Ci się idiotyczne? Bo napisałeś mniej więcej to samo.- 1 3
-
2018-09-07 18:09
(1)
a ciagi pieszo-rowerowe? czym to się rożni od chodnika?
czemu po chodniku jechać nie można bo to niebezpieczne dla pieszego
a po ciągu pieszo-rowerowym który fizycznie jest dokładnie takim samym chodnikiem można rowerem cisnąc legalnie ile fabryka dala?
malo tego jest nawrt ponoc nakaz jazdy rowerem po takim chodniku- 3 1
-
2018-09-07 21:01
często nie są spełnione żadne normy techniczne tych bubli
ale wtedy wszystko gra, tylko jechał za szybko :)
- 2 0
-
2018-09-07 16:45
gdyby małoletni jechał z opiekunem (3)
a może jechać chodnikiem, to co? Co ty wymyślasz?
Wyraźnie ci napisałem dlaczego taki przepis kiedyś wprowadzono i chodziło jedynie o płynność na przejściach i uniknięcie kolizji rowerzysty z pieszym. Kiedyś np. nie obniżano krawężników.- 6 2
-
2018-09-07 16:48
W jaki sposób pieszy ma kolidować z rowerzystą na pasach (2)
Jednocześnie nie kolidując na węższym chodniku? To się kupy nie trzyma...
- 2 8
-
2018-09-07 16:54
w taki sam sposób, jak podczas deszczu, gdy może jechać chodnikiem (1)
Przepis jest archaizmem, a w przypadku przejść o ruchu kierowanym - absurdem!
- 7 1
-
2018-09-07 17:03
Co ma zupełnie inny przepis do praw fizyki?
W jaki sposób ludzie mają zacząć na siebie wpadać, jak zobaczą pasy pod nogami?
Przepis jest dużo starszy niż możliwość jechania w deszczu i zwyczajnie nikt o nim nie pomyślał w 2015.
Sporo jest takich dziwacznych bubli.- 3 3
-
2018-09-07 16:23
A przy przeprowadzaniu już by nie uderzył? (10)
Przecież rower był dokładnie na środku drogi, nie wyjechał pod koła...
- 13 30
-
2018-09-08 07:49
Proszę cię, przestań bredzić. (3)
Przy przeprowadzaniu roweru pieszy ma 5 razy mniejszą prędkość niż ten jadący na rowerze.
- 5 1
-
2018-09-08 14:43
Obcisłogaci włączyli się do rozmowy, a że gacie uciskają im mózg (2)
to bronią nawet teorii że rower mógł wjechać na pasy. Co za brednie. Przez pasy rower się przeprowadza !!! Przeczytajcie kodeks.
- 5 3
-
2018-09-08 15:24
(1)
Czytaj czytaj, to się może dowiesz że kodeksu nie ma już lekko od dekady ;)
News flash: na czerwonym się stoi.- 3 1
-
2018-09-09 00:38
jest Kodeks Motopederasty
- 0 1
-
2018-09-07 16:36
Jak (5)
Pieszy wbiega na pasy to co?Rozumiem kierowca musi przewidziec taka sytuacje ale wina lezy po srodku prawie.Na niekorzysc cyklisty.
- 9 7
-
2018-09-07 21:04
kierująca miała czerwone (2)
tam nie ma nawet strzałki zielonej.
Rowerzysta mógł wyjechać przed nią by się włączyć do ruchu na jezdni wzdłuż której jechał.
I co teraz leszczu?- 6 10
-
2018-09-08 20:50
Nie wiesz a piszesz (1)
Tam jest strzałka zielona. Wiem, bo jeżdżę tedy. A co do teorii włączania się przez rowerzyste do ruchu:jak się wlaczasz do ruchu powinieneś ustąpić wszystkim, którzy już w tym ruchu się poruszaja
- 3 2
-
2018-09-08 21:33
właśnie w związku z murem
nie ma w tym miejscu zielonej strzałki, chyba że szcz*łka
- 2 1
-
2018-09-08 08:09
Na zielonym może sobie wbiegać nawet tyłem robiąc fikołki, wina i tak zawsze będzie tego, kto "nie zauważył" czerwonego.
- 3 3
-
2018-09-07 16:41
Problem w tym, że rowerzysta nie wbiegł
Poruszał się bardzo powoli. Kierowca nie ma nic przewidywać, tylko zobaczyć, czy nikogo nie ma przed pasami.
Z podporządkowanej też się możesz ładować bez patrzenia na boki?- 15 6
-
2018-09-07 20:53
(1)
przez pasy sa sciezki rowerowe durniu
- 0 7
-
2018-09-08 14:38
Nie na wszystkich d**ilu
- 2 0
-
2018-09-07 16:47
A na czerwonym sie staje, a nie zapierdziela
- 8 1
-
2018-09-07 16:27
cymbalista
- 9 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.