Potrącenie na przejściu przy cmentarzu
9844 wyświetlenia 6 listopada 2022 (456 opinii)Potrącenie na przejściu przy cmentarzu witomińskim
Więcej na ten temat
Opinie (456) ponad 100 zablokowanych
-
2022-11-06 12:30
Opinia wyróżniona
(9)
Pieszy był na końcu przejścia. Seat z impetem go skosił. Sprawca natychmiast uciekł do lasu. Ludzie nie dogonili go.
- 78 5
-
2022-11-06 16:58
A czy już wiadomo co z tym pieszym?
- 5 0
-
2022-11-06 16:40
No tak. Następna pseudo taksówka
Ciekawe kto za sterami . Zapewne gość ze wschodu lub Azji czy Afryki.
- 13 7
-
2022-11-06 13:33
(5)
Nie uciekł tylko poszedł ochłonąć z powodu dużego stresu. Wypadek plus masa ludzi się gapiących nie pomaga w poukładaniu się. I nikt go nie gonił, szedł spokojnie
- 11 50
-
2022-11-06 13:38
W Afryce (4)
Już by wykonali wyrok. Kamieniami, albo benzyną.
- 31 14
-
2022-11-06 14:11
(2)
W Afryce kołku nie ma aut ! Tam chodzą pieszo !
- 8 20
-
2022-11-06 15:41
W Afryce jeżdżą lepszymi
Niż Ty masz
- 14 3
-
2022-11-06 14:23
To po kiego grzyba pisać o wyroku?!!!!!!!! Sam sie zastanów najpierw co piszesz
- 0 3
-
2022-11-06 13:53
.....
No tak i błedne koło przemocy, Łatwo powiedzieć wyrok. Sam byś tego nie zrobił, Dorośli ludzie a jacy głupi.
- 18 6
-
2022-11-06 12:37
A czy wiadomo co z pieszym?
- 17 0
-
2022-11-06 13:45
(5)
Dlaczego nie napiszecie,że to innowacyjne potrącenie i całkiem rutynowa ucieczka innowacyjnego nie znającego języka ani przepisów kierowcy przewozu na aplikację z lewym prawem jazdy???
- 117 17
-
2022-11-06 20:16
Trzeba było iść się spytać cwaniaro
- 1 3
-
2022-11-06 14:01
bo to nie polityczne powiedziec/napisac cokolwiek zlego na naszych sasiadow, przeciez oni sa bahaterami (2)
tak na marginesie, nikt nie chce placic za starlinki to Musk dzis im wylaczyl 1300sztuk
- 26 12
-
2022-11-06 14:33
Gdyby nie oni (1)
To przyjaciel tuska putin byłby juz w Polsce
- 9 27
-
2022-11-06 18:02
Pomyliłeś nazwisko winno być Macierewicz
- 7 8
-
2022-11-06 13:50
Bo to była wąsata złotówa
- 8 37
Wszystkie opinie
-
2022-11-06 20:01
Niemożliwe! (1)
Przecież FreeNow miało stawiać na "kierowniczki", "kierownice"... czy jak tam oni zwali te panie, które miały wozić głównie inne panie (oczywiście chodzi o takie powyżej 25 lat, żeby już "nie dawały w szyję").
- 9 9
-
2022-11-10 11:28
Może kierowca niebinarny Mariusz tego dnia czuł się Marianną, a ty jesteś nietolerancyjny. Jutro będzie czuł się znowu Mariuszem ale w pierdlu współwiężniowie będą mieli Marysię.
- 1 0
-
2022-11-07 08:16
Straszne, (4)
że nawet ludzie już niemłodzi siadają do samochodu po pijaku. Niepojęte, że tak potwornie zachowują się ludzie dorośli. z drugiej strony, nie pojmuję, jak można wejść na przejście dla pieszych, bez upewnienia się, że nadjeżdżający samochód się zatrzyma. Sam jako kierowca obserwuję często, że nawet starsi ludzie się tak zachowują. Doświadczenie życiowe powinno im coś podpowiadać. Czy ten 73-latek nigdy wcześniej nie słyszał o przypadkach potrąceń na przejściach dla pieszych przez pijanych kierowców. Zresztą, zagapić się czy zasłabnąć może nawet trzeźwy kierowca. Może też nastąpić awaria hamulców czy samochód wpaść w poślizg
- 7 7
-
2022-11-07 09:22
Rozglądanie (2)
Tak, piesi powinni się rozglądać, ale nie róbmy z kierowców niewiniątek - bardzo znaczna ilość potrąceń pieszych z winy kierowców została spowodowana przez nadmierną prędkość.
- 7 1
-
2022-11-07 09:33
Czytaj ze zrozumieniem. (1)
W którym miejscu, według Ciebie napisałem, że kierowcy to niewiniątka. Wielu z nich to potencjalni bandyci, tym bardziej trzeba uważać, rozglądać się. Co z tego, że racja była po stronie pieszego, gdy straci życie lub trafi na wózek inwalidzki. Czy tak trudno to zrozumieć.
- 2 2
-
2022-11-10 00:27
Prawie w każdym. Facet zabił pijak za kólkiem, a ty chłopie wypisujesz androny o wtargnieciach.
Ten pan schodził z przejścia, nie wtargnął. Co miał ten pieszy zrobić wg ciebie, przefrunąć? Nic dziwnego, że w Polsce jest tyle wypadków na drogach, jeśli za każdym razem obwinia się o wypadek pieszego, niezależnie od tego, że bandyci są na drogach. Czy chcesz powiedzieć, że piesi nie powinni wychodzić z domu w ogóle? W końcu giną też na chodnikach, przystankach autobusowych.
- 0 0
-
2022-11-07 10:56
masz rację, ale senior podobno już schodził z pasów
natomiast podczas wchodzenia na pasy powinniśmy być staranniejsi
- 4 0
-
2022-11-06 19:38
Wielu kierowców nic sobie nie robi (3)
z zaostrzonych przepisów. Praktycznie nie ma dnia, abym nie widział szaleńców na drogach. Ostatni raz dzisiaj na ul. Sopockiej między Sopotem a Gdynią, gdzie piraci dobrze wiedzą, że policja w lesie nie stoi. Nie chcę nawet myśleć, ilu wciąż jeździ bez uprawnień i zastanawiam się, czy agresywnych kierowców jest w stanie cokolwiek ruszyć??
- 99 23
-
2022-11-07 08:21
a ja wręcz przeciwnie, mam wrażenie że same piz... jeżdżą od momenty zmiany przepisów (1)
większość tych kierowców powinna przesiąść sie na rowery
- 7 8
-
2022-11-09 18:23
to nie kierowca ,to pijak za kierownica!!!!.dozywotni zakaz prowadzenia pojazdow ,nawet rowerow i wyrok jak za morderstwo z premedytacja.
- 0 0
-
2022-11-07 02:12
Przecież ludzie jeżdżą z roku na rok coraz bardziej jak dzicy
- 9 3
-
2022-11-09 00:34
Ale kto dał prawo jazdy taryfiarzowi?
- 0 0
-
2022-11-07 08:14
(2)
Heh, pan się schlał w szoku, a nie przed wejściem do samochodu i tyle mu zrobią.
Z perspektywy sprawcy wypadku pomysł na medal.- 0 7
-
2022-11-07 11:48
(1)
Za ucieczkę raczej nie. Ucieczka sama z siebie nawet na trzeźwo to okoliczność mocno obciążająca.
- 5 0
-
2022-11-08 19:24
Zakład o łupinkę od kasztana, że uciekł bo był w szoku, a schlał się po drodze żeby ukoić skołatane serduszko?
Te minusy to za prawdę na temat polskiego prawa?- 1 0
-
2022-11-06 17:36
co trzeba miec w glowie ? (21)
aby na bani wsiadac do auta :( koszmar z tym co dzieje sie ostatnio
- 220 6
-
2022-11-06 20:31
(4)
Mógł się napić po powrocie do domu, nigdzie nie jest napisane, że był nietrzeźwy w chwili wypadku
- 23 18
-
2022-11-08 18:19
to musisz byc mocno naiwny, inaczej dlaczego by uciekal? Myslal, ze i tak go nie znajda?
- 1 0
-
2022-11-07 09:36
(1)
Mógł się napić nie po powrocie do domu tylko po ucieczce z miejsca przestępstwa a to już samo w sobie kwalifikuje się do odosobnienia na długi czas. Kim jest człowiek który robi krzywdę komuś ,nie udziela pomocy poszkodowanemu i ucieka . A w to co piszesz że mógł się napić po ucieczce to sam nie wierzysz bo człowiek trzeźwy wie że jeżeli samochód zostaje na miejscu tragedii to zatrzymanie kierującego jest kwestią czasu.. Prawo powinno stanowić jednoznacznie , uciekłeś z miejsca zdarzenia powinieneś być ukarany jakbyś był pod wpływem alkoholu czy narkotyków bez względu na to czy pod wpływem tych środków byłeś czy nie. Kara za samą tylko ucieczkę powinna być na tyle duża żeby sprawcy do głowy nie przyszła taka ucieczka. . Wypadek może zdarzyć się każdemu ale stań i przyjmij odpowiedzialność za to co zrobiłeś
- 2 9
-
2022-11-07 09:43
Niby z jakiej racji ucieczka powinna być traktowana jak jazda pod wpływem? Ucieczka owszem powinna być karana mocno, ale to nie jest to samo co jazda pod wpływem.
- 8 2
-
2022-11-07 07:12
bo to liche prawo jest , uciekłeś znaczy byłeś pod wpływem . żadnego tłumaczenia
- 6 11
-
2022-11-06 18:28
(2)
Zapytaj pana Jerzego z Krakowa? On coś wie na ten temat.
- 32 28
-
2022-11-07 11:21
Czarnecki nie jest z Krakowa. (1)
Poza tym on nie prowadził tylko leżał we własnych rzygowinach.
- 1 1
-
2022-11-08 17:21
Lepiej leżeć w żygowinach
niż wsiadać po pijaku za kółko
- 1 0
-
2022-11-06 17:39
(4)
z roku na rok od lat jest spadek wypadków, a udział pijanych jeden z niższych. najgorsze lata plagi pijanych na szczęście za nami
- 29 23
-
2022-11-06 19:16
(3)
Statystyki "poprawią" nam kierowcy ze wschodu, u nich są inne normy i zwyczaje, które próbują przenosić do nas.
- 33 13
-
2022-11-06 20:19
(2)
A Kierowca pewnie z Czeczeni albo z Ukrainy
- 19 9
-
2022-11-07 13:12
(1)
na szczęście ty jesteś z polski pisowska krowo
- 2 2
-
2022-11-08 17:20
POmylony jesteś
krowę to w swojej oborze (czytaj domu)znajdziesz.
- 1 6
-
2022-11-07 11:30
to jest zarezerwowane
dla celebrytów,im się zawsze upiecze.
- 1 1
-
2022-11-07 09:10
Woził ludzi do tego.
Przecież to taryfa na aplikację
- 0 1
-
2022-11-06 20:08
(2)
Nie! Nie ma zgody na to, by całą winę zwalać na alkohol. Alkohol oczywiście nie pomaga w prowadzeniu samochodu, ale też rzadko jest jedyną przyczyną wypadku. Ten kierowca z pewnością zazwyczaj jeździł ryzykownie i tym razem skończyło się tragicznie.
- 28 15
-
2022-11-06 21:04
(1)
Jak chcesz usprawiedliwiać swoje picie, to rób to inaczej, jak broniąc picia alkoholu pod artykułem o pijanym kierowcy, który śmiertelnie potrącił kogoś na pasach.
- 20 20
-
2022-11-07 00:50
gdzie ci on broni tego sprawcę wypadku? to, że sam pijesz to nie znaczy, że inni tak robią, a na marginesie to między 85 a 90 % śmiertelnych wypadków powodują trzeźwi
- 16 5
-
2022-11-06 21:25
Wystarczy być uberem piszącym cyrylicą.
- 11 4
-
2022-11-06 21:22
O to chodzi ze nic nie mial w glowie.
- 7 0
-
2022-11-06 18:19
Większość ma w głowie to co na trzeźwo - przekonanie, że są w stanie bez problemu prowadzić samochód mimo iż są nietrzeźwi. Ludzie nie zdają sobie sprawy z tego jak bardzo spowolnione reakcje mają i jak bardzo niezborne są ich ruchy.
- 20 0
-
2022-11-06 18:55
Dlaczego karetka (50)
nie jechała odrazu na sygnale z tym panem do szpitala tylko sterczała kupę czasu na miejscu?Może gdyby szybciej trafił do szpitala do by dało się go uratować.15 minut czekałam na autobus i cały czas stali.Ciekawe po ilu minutach od mojego odjazdu autobusem w końcu ruszyli do szpitala.
- 23 296
-
2022-11-08 11:48
Co za tępa kobieta
Bo go reanimowali i podłączali po sprzęt. Czy mieli go rzucić jak mięso na noszę i jechać?
- 1 1
-
2022-11-06 19:20
Nie pierwszy raz (11)
Ja też widzę, że reanimacja często odbywa się na asfalcie zamiast w szpitalu. Jest jednak chyba jakiś przepis zgodnie z którym, jak gość im umrze w karetce to załoga ma problem co z nim zrobić. A przecież każdy szpital ma kostnicę z chłodnią.
- 6 143
-
2022-11-06 19:48
to po to są superkaretki, aby reanimowali w niej a jednocześnie jechali na sygnale do szpitala (1)
sam widziałem z miesiąc temu to samo po potrąceniu rowerzysty przy pętli Karwiny - stali kwadrans a potem śmigali na sygnale
- 6 74
-
2022-11-08 06:28
Po jakiś 3 minutach
Masowania bez przerwy, padłbyś z wyczerpania. Załoga karetki jest dwuosobowa, jeden kieruje, drugi nie da rady sam wykonać wszystkich czynności
- 3 1
-
2022-11-06 20:47
uważaj na deszcz, echo od kropli w głowę może ci zęby wybić.... (1)
- 74 3
-
2022-11-07 10:46
:-)))
- 2 1
-
2022-11-07 08:13
Nie pierwszy raz (8)
karetka to nie karawan.
- 3 0
-
2022-11-06 21:10
(1)
Kolejny fachowiec od od wszystkiego. A pupkę potrafisz podetrzeć, czy nadal mamusia to robi?
- 45 4
-
2022-11-07 07:39
Zawsze czeka kwadrans po wykonanej czynności.
- 6 1
-
2022-11-07 05:19
.
Proszę. Nie znasz się nie komentuj. Zadałbys pytanie to pewnie dostałbyś odpowiedź od osoby, która ma jakąś wiedzę z ratownictwa i nie musiałbyś czytać takich odpowiedzi na swój dziwny komentarz.
- 9 3
-
2022-11-06 21:21
serio? (1)
Gdyby mieli czekać z reanimacją na dojazd do szpitala to by masa ludzi już dawno nie żyła...to trzeba tłumaczyć? czasem się zastanawiam jak niektóre jednostki przetrwały bez myślenia tyle lat....
- 65 5
-
2022-11-06 22:32
Normalnie jak to na utrzymaniu rodziców ;P
- 12 8
-
2022-11-06 19:27
....
W twojej wypowiedzi "milczenie jest zlotem" Reanimuja jak to napisales na asfalcie bo ratuja ludzkie zycie !!!!
- 135 5
-
2022-11-06 20:14
Teraz są kamery (7)
Wystarczy zobaczyć jak ratowali osobę czy czekali jak umrze
- 6 17
-
2022-11-06 20:34
nie o to chodzi, że nie ratowali, ale dlaczego nie ratowali jadąc na sygnale? (6)
- 8 31
-
2022-11-06 20:55
(5)
Kur.a ! Bo niektóre czynności nie można wykonać w pędzącej R !!! Dlatego reanimuje się wpierw na miejscu ,gdzie doszło do wypadku ,często ulica , asfalt , a dopiero po uzyskaniu parametrów życia , pacjenta wnosi się do karetki ! Zrozumiałeś ! Jak nie przeczytaj od początku głąbie !
- 51 4
-
2022-11-06 23:15
o, widzisz! nareszcie mi wyjaśniłeś, bo inni dawali minus bez wyjasnienia! (4)
Po prostu ja, jako 70-latek, nie wiedziałem tego, co wszyscy wiedzą, że w XXI w. najpierw się ratuje na miejscu bez jazdy np. 15 minut a potem daje się kitę na całego, aby ratować życie w szpitalu .Dlaczego ja o tym nie wiedziałem, a wszyscy to wiedzą?
- 8 15
-
2022-11-07 04:35
(2)
Bo posiadają wiedzę fachową? Bo są ekspertami? Bo są dociekliwi? Bo lubią wiedzieć? Bo mieli w szkole lekcje ratownictwa? Bo uważali na lekcjach PO lub wychowania do bezpieczeństwa? Bo jak czegoś nie wiedzą to poszukują informacji w rzetelnych źródłach? Również w internecie. Bo dedukują? Bo najpierw używają logiki, a nie szukają sensacji? Itd.
- 23 4
-
2022-11-07 10:41
" Bo najpierw używają logiki" (1)
jeśli tak, to na logikę bym - jako logiczny laik - uznał, że można reanimację i jazdę karetką wykonywać jednocześnie... Ale widać, że logika może być zawodna. Logiki raczej się nie używa, lecz mózg/rozum...
- 2 6
-
2022-11-07 23:56
Masz 3 minuty na przywrócenie układu krążeniowo-oddechowego po jego zatrzymaniu stąd logiczne jest to, że najpierw wykonujesz czynności ratunkowe, potem przemieszczasz się do szpitala.
- 1 1
-
2022-11-07 06:40
bo przechodzą szkolenia z ratownictwa? (prawo jazdy). Bo jeśli mieli PO na porządnym poziomie to mieli to wyjasnione?
w moim case - bo przechodzę co roku szkolenie z pierwszej pomocy jako instruktor nurkowy :D- 5 5
-
2022-11-06 19:15
.... (4)
Nie jechala bo prowadziła czynnosci reanimacyjne! Jak ustabilizyje sie stan pacjenta po wypadku rusza na sor. Bez insynuacji tak!!
- 201 6
-
2022-11-07 10:37
"prowadziła czynności reanimacyjne" (1)
prościej "reanimowała"?
- 10 3
-
2022-11-07 11:22
Nie
- 1 3
-
2022-11-06 22:47
(1)
Głupkom nie tłumacz jego niewiedza go nie tłumaczy oczerniając ratowników
- 62 4
-
2022-11-07 08:57
Dzisiejszy poziom wiedzy...
Nie, no trzeba tłumaczyć, bo może faktycznie przy obecnym poziomie wykształcenia to ma wiedzę z historii (i teraźniejszości) oraz religii ale nie ma logicznego myślenia i wiedzy, że w karetce najpierw przeprowadza się często reanimację.
- 14 3
-
2022-11-06 22:13
Zależy kogo reanimują (5)
Z postrzelonym prezydentem od razu pędzą na stół operacyjny. Zwykły obywatel najpierw musi poczekać na triaż leżąc na asfalcie.
- 9 28
-
2022-11-06 23:18
otóż to! Kennedy'ego ratowali wg starych procedur - pędem do szpitala (4)
dzisiaj by kwadrans ratowali na ulicy a potem do szpitala; jak to człowiek całe życie się uczy. Wina Redakcji, że nie wyjaśniła na czym polega ratunek z udziałem karetki lub helikoptera
- 4 9
-
2022-11-07 08:49
(2)
Czy ja wiem czy wina redakcji, generalnie to nikt sobie takimi rzeczami na codzień nie zaprząta głowybyła jakiś czas temu taka sytuacja na euro, piłkarzowi stanęło serce podczas meczu. I leżał tak na murawie dobre pół godziny zanim go wzięli do karetki, podobnie było z Adamowiczem, no to teraz proszę już poszukać na własna rękę - dlaczego?
- 2 1
-
2022-11-07 10:47
"proszę już poszukać na własna rękę - dlaczego?"
a nie łatwiej podać link do oczywistego wyjaśnienia sprawy?
- 2 3
-
2022-11-07 10:46
z tą murawą to racja, ale jeśli zawodnik pada na murawę, ale nie z powodu wypadku, to na boisku reanimują go
bo w szpitalu by robili dokładnie to samo, natomiast opisywany wypadek na ulicy czy zabójstwo p. Adamowicza, to wypadki urazowe i w tym ostatnim przypadku właśnie krytykowano opóźnienie wyjazdu do szpitala, więc ten przykład ilustruje moje wątpliwości...
- 2 2
-
2022-11-07 10:15
Inaczej postarzał inaczej potrącenie....
- 2 0
-
2022-11-06 20:10
A masz pojecie o medycznych czynnosciach ratunkowych? (4)
Myslisz, ze zespol pakuje chorego i odrazu wywozi do szpitala? takiego chorego trzeba zbadac, podjac decyzje, ustabilizowac i dopiero wtedy jedzie sie do szpitala
- 45 5
-
2022-11-06 21:07
Gdynianka I tak nie zrozumie. (2)
Szkoda czasu na dyskusje
- 25 7
-
2022-11-06 22:45
Lepiej się czujesz, jak tak kogoś podsumujesz? (1)
- 7 11
-
2022-11-07 10:39
no przecież każdemu na tym zależy...
- 1 1
-
2022-11-06 20:19
i wtedy jedziesz na maksa do szpitala, bo 15 minut badałeś, a teraz nadrabiasz czas? to tak jest na świecie?
- 9 48
-
2022-11-06 19:25
Takie czasy (2)
Kiedyś to było Pogotowie Ratunkowe z lekarzem na pokładzie w karetce "R", a teraz tylko zwyczajne Ratownictwo Medyczne.
- 13 57
-
2022-11-07 08:40
A teraz są karetki P i S. W eSce jest lekarz. Poza tym nie martw się, ratownicy tez potrafią ratować życie i maja pełna wiedzę jak to robić i mogą podawać wszelkie leki ratujące życie.
- 13 1
-
2022-11-06 20:32
Lekarz
Na miejscu do wypadku przyjechał pełny zespół lekarz ratownik medyczny i kierowca!
- 42 1
-
2022-11-07 07:32
gdynianka jak coś napisze.
to napisze..
- 3 1
-
2022-11-06 19:33
(3)
stali i palili peta czy może jednak podejmowali czynności na miejscu?
- 24 16
-
2022-11-06 20:03
Napisałam że palili pęta? (2)
Po co te głupie teksty? Trwało dość długo zanim pana wsadzili do samochodu.Co robili pożniej tego nie wiem.Pewnie ratowali go w środku.Jednak minimum 20 minut samochód stał.Każdy na przystanku zadawał pytanie dlaczego nie jadą z nim do szpitala.Może tak trzeba było...nie wiem.Dlatego zapytałam. Liczyłam że ktoś odpowie w normalny sposób.
- 8 61
-
2022-11-06 21:52
ale (1)
ty jesteś pustak. niedowiary
- 16 5
-
2022-11-07 06:48
Wróć do szkoły
naucz się zasad pisowni i wtedy błyszcz w internetach.
- 5 3
-
2022-11-07 03:23
losowa baba z internetu zna się lepiej na ratownictwie od ratowników
weź idź wiesz gdzie
- 9 3
-
2022-11-06 22:22
Internetowa ekspertka
Dziękujemy za opinie. Siadaj
- 5 3
-
2022-11-06 21:31
Droga gdynianko
Poszukaj kursu pierwszej pomocy... bo z twojego pytania domyślam się, że nigdy nie brałaś w takowym udziału ani w szkole w trakcie nauki (już podstawówkach tego uczą) ani podczas żadnego szkolenia BHP w miejscu pracy
- 26 3
-
2022-11-06 21:08
Następny "znafca" od wszystkiego. A pupkę potrafisz podetrzeć, czy nadal mamusia to robi?
- 9 1
-
2022-11-06 20:52
A może gdybyś znała się choć trochę o zasadach reanimacji i transporu rannego do szpitala to nie pisała byś tych głupich wypocin...
- 35 3
-
2022-11-07 10:58
Jakiej narodowości jest zatrzymany? (1)
kierowca taksówki aplikacyjnej - to może być ktoś ze wsch.granicy.
- 3 3
-
2022-11-07 20:36
Akurat to Polak dzieciaku.
- 0 3
-
2022-11-07 09:29
Obcokrajowiec (1)
Czy kierowca był zza wschodniej granicy ? Zapewne tak
- 7 2
-
2022-11-07 20:35
Akurat nie. Zatkało kakało?
- 1 3
-
2022-11-06 20:22
To może Redakcja da osobny artykuł o ratowaniu przez karetkę? Najpierw stoi kwadrans i badają pacjenta (4)
a potem lecą na łeb na szyję do szpitala? Nie pamietam, może Kennedy'ego też tak ratowali?
- 5 14
-
2022-11-06 21:03
No jak masz pamiętać akcję z Johnem, skoro (2)
dopiero w przyszłym roku szkołę podstawową kończysz.
- 5 3
-
2022-11-07 11:03
podstawówkę kończyłem w 1968 (1)
- 1 1
-
2022-11-07 20:29
Kończyłeś? A ile lat?
- 2 0
-
2022-11-06 21:11
Chłopie idź spuść wodę w kiblu ,bo śmierdzi od twoich wypocin !!!
- 2 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.