Postępy prac na budowie Galerii Metropolia
10371 wyświetleń 1 listopada 2014 (232 opinie)Zobacz jak wyglądają postępy prac na budowie Galerii Metropolia we Wrzeszczu.
Więcej na ten temat
Opinie (232) 4 zablokowane
-
2014-11-02 15:07
Kiedyś Gdańsk to były parki - ławeczki zbiorniki wodne . Adamowicz zniszczył miasto (39)
Dając pozwolenia na budowę wielkich centrum handlowych które dostają pozwolenia od tak i niszczą miasto nikt się nie martwi o drogi dojazdowe bo finansujemy je my podatnicy Waryńskiego została wyremontowana nie dlatego bo to stara ulica nie dlatego bo się rozpadała przez 50 lat a tylko dlatego... bo powstaje centrum handlowe Gdańsk już dawno nie jest miastem dla mieszkańców a dla deweloperów i ludzi bogatych .... nie dziwcie się że Adamowicz ma tyle mieszkań jedno mieszkanie kupić prezydentowi przez dewelopera albo oddać w zamian za działki które warte są grube miliony to pryszcz a prezdynet dalej przepisuje mieszkania na osoby trzecie....
Czas na zmiany w Gdańsku .- 273 119
-
2014-11-02 15:41
Kiedyś Gdańsk to było tętniące życiem miasto hanseatyckie. (14)
Jedno z największych centrów handlu w tej części Europy a Ty piszesz tu o ławeczkach.
- 60 7
-
2014-11-03 07:38
hehehehehehehe (13)
właśnie to miałem napisać, dzięki za wyręczenie ;) Gdańsk od wieków był centrum handlu.... w jaki niby sposób centrum handlowe niszczy miasto?
jakie niby miasto, aaaa... wrzeszcz? tą zapchloną szaro-burą dzielnice gdzie psy d*pami szczekają i strach wyjść po 22 z domu?
no jeśli nowoczesne centra niszczą wizerunek PRLowskich 'kamienic', to tym tokiem rozumowania 153 cebulaków którzy lajkowali powyższy (pierwszy w drzewie) post, powinno cofnąć się do średniowiecza, albo jeszcze wcześniej, gdzie Gdańsk to faktycznie były pola, i mieszkać w lepiankach....
o Adamowiczu się nie wypowiem, bo gentleman o polityce nie rozmawia... (żartuje... nie wypowiem się, bo to nie temat o polityce), ale starówka za jego czasów jest odnawiana - więc czy któryś ze 153 cebulaków potrafi mi wytłumaczyć, w jaki sposób P.Adamowicz niszczy Gdańsk? (poza tym, ze jest złodziejem z POpaprańców :) )
btw ciekawe ilu z powyższych (poniższych?) hejterów będzie już niedlugo dymać do nowej galerii bo są cebulakami, i nie umieją myśleć samodzielnie, i jeszcze teraz - zanim sie o tym przekonają fizycznie - nie wiedzą, że ceny w obu galeriach będą niższe niż obecne ceny w GB; więc średnio-inteligentny hejter zarabiający minimalną krajową - no bo inaczej skąd ten hejt?! - będzie na kolanach dymał pielgrzymki do obu galerii i szukał promocji ;)
btw: w polsce promocje są robione na zasadzie:
-coś kosztuje 200zł
-promocja! 199.99zł -30% !!!!!!1111111111111
także powodzenia w polowaniu na promo! :)- 17 22
-
2015-10-16 10:30
Idiota po prostu
Traiłem na ten wpis po dłuższym czasie, ale trudno mi się powstrzymać przed skomentowaniem. Jeśli szanowny miłośnik centrów handlowych uważa, że miasto to albo centrum handlowe, albo pola i nieużytki to niestety świadczy, że wychował się na polu cebulowym i teraz gryzie innych, bo ciągle łapki na klawaturze nieco zalatują wstydliwym, łzawym zapachem. PRL starał się budować funkcjonalnie: budynek, przesrzeń rekreacyjna, szkoła. Teraz stawia się centrum handlowe, które mają wątpliwy sens ekonomiczny. Mógłbym się zakładać, że będzie wielki problem z komercjalizacją powierzchni w tym obiekcie, ale to już nie mój problem.
Natomiast brawo dla Pana Prezydenta za próby wciśnięcia wieżowców do Brzeżna, "piękne" dominanty we Wrzeszczu, zmarnowanie potencjału terenów postoczniowych (w tym zniszczenie całej masy żurawii). Brawo! Świetny gospodarz.- 0 0
-
2014-11-03 10:37
tylko urząd magistracki przy nowych ogrodach rozpoczął swe urzędowanie? (2)
a już pojawiają się tego typu komentarze różnych trolli! czyżby przypadkowa koincydencja
- 3 6
-
2014-11-03 12:05
Re: tylko urząd magistracki przy nowych ogrodach rozpoczął swe urzędowanie? (1)
ignorancie czytaj ze zrozumieniem całość postu, a nie tylko część o prezydencie...
- 3 2
-
2014-11-03 20:18
czerwony lis farbowany na biało
tak to siem zwie
- 2 0
-
2014-11-03 15:43
(1)
Zapchlony to Ty sam jesteś buraku zza obwodnicy.
Twoim zdaniem to gdzie są centralne dziwlnice Gdańska? Na ujeścisku, królewskich wzgórzach, na Szadółkach, czy w Kiełpinie?- 1 3
-
2014-11-03 16:20
zapchlony buraku zza obwodnicy? :D
jestem z Chełmu, a Tobie szczypior z butów wystaje ;) bo SŁOWEM nie wspomniałem nic o 'centralnych dzielnicach'... więc Twoje zagrywki rodem z TVNu sobie możesz wsadzic w ucho plebsie...
- 4 2
-
2014-11-03 11:38
Sadze, ze nie masz pojecia o czym mowisz... (6)
Po pierwsze Wrzeszcz to nie kamienice z PRL-u.
Po drugie - we Wrzeszczu niebezpiecznie? Mieszkalem 6 lat nigdy mi sie nic nie stalo. Praktycznie codziennie chodzilem z SKM poznym wieczorem lub noca.
Byles kiedys, czy jedynie jechales Gruwaldzka w swoim golfie TDI?- 6 6
-
2014-11-03 12:08
Re: Sadze, ze nie masz pojecia o czym mowisz... (5)
po pierwsze, uczepiłeś się NAJMNIEJ ważnego SZCZEGÓŁU mojej wypowiedzi...
po drugie, wrzeszcz W MIEJSCACH gdzie są budowane centra handlowe to SĄ "kamienice" PRLu....
dowód:
http://www.google.pl/maps/@54.3782907,18.6068808,3a,75y,313.89h,87.47t/data=!3m4!1e1!3m2!1sfJ9_e0iiz4CZ7I015KE-Rw!2e0
nie mówie o wrzeszczu dolnym i okolicach, bo to zadupie ;) i tam właśnie można dostać w przysłowiowego ryja wieczorem... jak codziennie chodziłeś do SKM, to nie masz pojęcia o czym ja mówie, bo to inne rejony...- 4 2
-
2014-11-03 15:25
Zobaczmy: (1)
Okolice Manhattanu:
https://www.google.pl/maps/@54.3763543,18.6063632,3a,75y,248.74h,89.25t/data=!3m4!1e1!3m2!1sAwKPsxm47KSwJqLaByYlwA!2e0 - doklanie tak samo daleko postawiony ludzik na google street, jak Ty postawiles. Nie wspominajac o calej Batorego, Matejki czy Jaskowej Dolinie.
Okolice GB / Metropolii / Kuzniczki:
Wajdeloty czy po drugiej stronie Staszica niezbyt wygladaja na PRL...
Nie twierdze, ze we Wrzeszczu nie ma zabudowy z czasow PRL. Twierdzenie jednak, ze jest ich tak wiele, ze swiadcza o calej dzielnicy jest nieporozumieniem. Proponuje kiedys udac sie na spacer po tej dzielnicy, nim wydajesz tak nieprawdziwe osady. Takze jesli chodzi o bezpieczenstwo nie widze powodow do obaw.
Z drugiej strony, nie powinienem miec nic przeciwko takiej Twojej opinii. Mieszkania w tej najlepiej polozonej czesci Trojmiasta beda tansze. Szkoda tylko, ze czesto ludzie tacy jak Ty wybieraja mieszkania pod obwodnica, a potem oczekuja, ze wyburzy sie kolejna czesc dzielnic centralnych, aby doprowadzic nastepna autostrade...- 5 1
-
2014-11-03 15:38
Re: Zobaczmy:
nie mogłeś się bardziej pomylić co do mnie ;)
nie twierdziłem nigdzie również, ze we wrzeszczu są TYLKO budynki z PRLu i wiem, że są domki, są jakieś stare zabytkowe kamienice... ALE TAM NIE BUDUJĄ CENTRÓW HANDLOWYCH! i taka była moja puenta i przesłanie... czy naprawde niektórym trzeba wszystko tłumaczyć jak dzieciom kilkakrotnie różnymi zwrotami?
sprecyzujesz proszę co znaczy 'ludzie tacy jak ja'? zmieniasz temat żeby mnie oczernić w oczach potencjalnego czytelnika, dodatkowo BŁĘDNIE sugerujesz, że mam jakieś problemy z dojazdem do centrum i BŁĘDNIE wmawiasz ludziom, że oczekuje nie wiadomo czego ;)
tak to już jest, jeśli ktoś nie potrafi wnieść nic merytorycznego do dyskusji... pracujesz może w TV? ^^- 3 0
-
2014-11-03 14:36
wrzeszcz (2)
O co wy sie kłócicie, przeciesz Geslerowa w swojej rewolucji kuchennej we Wrzeszczu chyba na Domwskiego powiedziala ze jest w jednej z najbiedniejszych dzielnic Gdanska
- 5 1
-
2014-11-03 15:27
Warto spojrzec na mape Gdanska i zobaczyc, jak duza dzielnica jest Wrzeszcz
Sa tu bardzo nieatrakcyjne ulice i sa tu ulice, na ktorych wiekszosc ludzi bardzo chetnie by mieszkala, a o ktorych niewiele osob wie.
Na pewno mozna przejsc sie takim fragmentem, gdzie jej slowa znajda odzwierciedlenie. To jednak nie wszystko, co Wrzeszcz moze zaoferowac.- 5 0
-
2014-11-03 15:19
Też mi autorytet.
- 5 0
-
2014-11-02 15:42
Pokaż mi miasto w Polsce gdzie jest więcej hektarów parków niż w Gdańsku (11)
- 43 8
-
2014-11-02 15:47
(10)
Poznań, choć Gdańsk wygrywa w kategorii chaszczy, które Budyń nazywa parkami.
- 30 41
-
2014-11-02 15:58
(9)
W którym miejscu Poznań ma takie parki jak Trójmiejski Park Krajobrazowy, Park Oruński, Park Oliwski, Park Regana, Park Hafnera i wiele innych. W którym mieście w Polsce jest tyle tras spacerowych i rowerowych jak u nas. Chyba nie lubisz Gdańska.
- 57 11
-
2014-11-02 16:25
(5)
Drogi Mirku, statystyki są takie, że Poznań ma więcej zieleni / km2 miasta (Poznań ma najwięcej zieleni w Polsce / m kw.). I też ma wiele ładnych parków, a nawet las (niestety bez pagórkowato-morenowego ukształtowania terenu).
- 8 27
-
2014-11-02 17:28
(3)
Bzdura, Poznań nawet nie jest w pierwszej 10-ce jeśli chodzi chociażby o lesistość miasta. Miastem na prawach powiatu o największej lesistości w Polsce jest Sopot (ponad 50%), na drugim miejscu jest Gdynia, Gdańsk już jest dalej (głównie ze względu na dzielnice południowe), ale wciąż ma większą lesistość niż Poznań.
- 29 2
-
2014-11-02 17:58
(2)
Widzę, że dla ciebie wyznacznikiem zieleni są tylko lasy. Znawca jak cholera. Chodzi o wszystkie formy zieleni tj. parki, skwery i wreszcie lasy. Poznań jest najbardziej zielonym miastem wg danych GUS.
- 6 16
-
2014-11-03 16:42
Chyba biało-zielonym. W poznaniu tylko Lechia!
- 1 0
-
2014-11-02 18:17
Nie jest i przestań te brednie powtarzać.
Jeżeli chodzi o zieleń urządzoną (w rozumieniu GUS są to parki spacerowo-wypoczynkowe, zieleńce, zieleń uliczna oraz tereny zieleni osiedlowej, ale bez lasów) to Poznań ma więcej niż Gdańsk, ale absolutnie nie jest na pierwszym miejscu w Polsce:
Poznań - 1109,2 ha
Gdańsk - 747,3 ha.
A teraz powierzchnia obszarów chronionych w obrębie miasta:
Poznań - 497,5 ha
Gdańsk - 6545,2 ha
Więc z czym do ludzi?- 16 2
-
2014-11-02 17:19
Tereny leśne
Gdańsk 4589 ha
Poznań 4082 ha
zieleń miejska
Gdańsk 592 ha
Poznań 552 ha- 31 4
-
2014-11-02 16:31
Zwykłego lasu nie licz (1)
TPK a np. Park Oliwski to zupełnie różne kategorie.
Jeśli chodzi o parki miejskie to z 200 hektarów może tutaj uzbierasz,
w Poznaniu z 500, a w Bydgoszczy sam Myślęcinek ma z 800.
No ale w pierwszej 10 Gdańsk będzie.
Chyba zaraz za Człuchowem ;)- 7 18
-
2014-11-02 17:12
Dlaczego lasu nie liczyć? Jedni wolą urządzone parki inni las o charakterze seminaturalnym pod domem. A prawda jest taka, że inne miasta w Polsce mogą pomarzyć o takim dobrodziejstwie jak TPK wokół miasta.
- 23 1
-
2014-11-02 16:18
nie tyle nie lubi co nie zna, a ze lubi narzekac, bo tylko to umie...
- 36 6
-
2014-11-02 19:08
tak, np. Gora Gradowa - kiedys bylo lepiej. Mozna bylo isc, pospac (2)
A teraz zrobili ladnie. Podobnie z Parkiem Reagana. W S T Y D.
Tu tez. Przeciez ten zbiornik przy PKP Wrzeszcz to bylo ulubione miejsce spacerow matek z dziecmi. Cale dziecinstwo tam spedzilem na zdrowotnych kapielach blotnych.
Ale nie, musial. Przyszedl i zepsul. Eh, ten Adamowicz.- 17 11
-
2014-11-03 10:39
góra gradowa to pomysł arcybiskupa (1)
realizowany przez byłego ministranta
- 2 1
-
2014-11-03 15:28
Niezbyt iteresuje mnie pochodzenie pomyslu
Wazne, ze to byl dobry pomysl.
- 2 0
-
2014-11-03 10:36
W Gdańsku jest dużo parków. A za miastem jest wielki Trójmiejski Park Krajobrazowy. Co w tym dziwnego że w mieście się buduje budynki komercyjne? To jest naturalny rozwój miasta. Jest tak jak pisałem, ludzie się krzywią gdy powstaje cokolwiek innego niż park i oczko wodne.
No i myślisz, że ci deweloperzy to budują sami dla siebie? Czy centra handlowe powstają bez powodu? Przecież z tego wszystkiego korzystają ludzie - mieszkańcy. Jakby nie korzystali to by nie budowali bo by się nie zwróciło.
Piszesz o zmianach - to twoim zdaniem w jaki sposób powinien się rozwijać Gdańsk? Sorry, ale parki i zbiorniki to za bardzo miejsc pracy nie tworzą.- 4 2
-
2014-11-02 23:01
moim zdaniem, jeśli obiekt nie będzie zarabiał na siebie to prędzej czy później będzie musiał się modernizować, tak jak np Manhattan, który po mału przemienia się mutlimedialną bibliotekę, więc przyszłość zweryfikuje tą budowę
przy takim natęrzeniu sklepów w okolicy muszę zadbać o naprawdę ciekawą ofertę sklepów, których nie ma w żadnej innej galerii- 6 0
-
2014-11-02 20:20
czlowieku co zniszczyl? niszcza to miasto decyzje o osiedlach, o zabudowie masakrycznej bez calej reszty (1)
ale co zrobic jak jakis potomek rolnika sprzedaje ziemie bo potrzebuje na dentyste. wszak jedynki wypadly
- 4 2
-
2014-11-02 22:00
Potomek rolnika powinien sprzedawać ziemię ze znanym mpzp
I tu jest robota dla miasta - ale przecież mpzp ni ma, bo w mętnej wodzie się lepiej ryby łowi. Decyzja uznaniowa zawsze daje okazję do przytulenia mieszkanka czy dwóch, a twarde zasady z mpzp zawsze trudniej nagiąć.
- 6 1
-
2014-11-02 20:47
Kupię tanio mieszkanie.
Jak byś miał okazję kupić mieszkanie za 20-30% wartości też byś dymał przygł..ów. Siedzą w domu, nie idą na wybory to tak mają i tylko narzekają. Ludzie uświadomcie sobie siedzenie w domu to też wybór. Oddanie głosu na obecną władzę i skorumpowany system, że inni nie są lepsi? To dalej lamentujcie.
- 10 0
-
2014-11-02 16:38
atak radnych (1)
- 7 8
-
2014-11-02 18:35
Lepiej to niż atak internetowych przygłupów i portalowych troli plujących na swoje miasto.
- 12 4
-
2014-11-02 15:52
W niewielu miastach było takie zagęszczenie budynków jak w starym Gdańsku. Najpierw się trochę przygotuj a potem ruszaj z propagandą
- 19 2
-
2014-11-02 15:14
Kiedyś gdańsk to było wielkie pole i las. Potem zaczęli budować tu wioski i zniszczyli piękny, nieskażony krajobraz.
- 78 21
-
2015-06-29 17:08
rzygać sie chce już od tych metropolii ...zamiast skwerek ładny dla ludzi zrobić
to tylko kasa kasa kasa sie liczy ..ale tu niespodzianka sie szykuje bo my klienci nie mamy już kasy i nie będziemy tam kupować niestety..
- 0 0
-
2015-01-29 16:48
Fryzjer
Super słyszałm że powstaje Salon Fryzjerski Excellentq świetni stylisci
I klimat polecam .- 0 0
-
2014-11-20 15:14
budowa
Brygada rogala jeden robi trzech się Opie....la :)
- 0 1
-
2014-11-05 15:49
Extra!
na pewno dużo osób w Gdańsku będzie miało okazję uniknąć korków jadąc do Galerii Bałtyckiej i uda się do nowej Galerii Metropolia.
na pewno będzie tam basen, siłownia, mały park miejski, mini zoo, coś fajnego dla dzieciaków, dla rodziców, dla starszych osób i każdy doceni urok miasta Gdańsk.
:)
a tak na marginesie - może kiedyś ktoś zbuduje piękny park? ... albo piękne miejsce do wypoczynku ?- 2 0
-
2014-11-04 17:44
Górski super inwestor
To co widzę przechodząc co rano ul.Kilińskiego, prace przy przekopie pod ulicą powala mnie na ziemię ze śmiechu. Górski wielki inwestor ,wielka galeria i całe centrum Heweliusz wykorzystuje ludzi jak niewolników przy zakopywaniu części ulicy, sześciu ludzi ogromne hałdy ziemi i co ..... łopaty jak w średniowieczu gdzie sprzęt stoi tuż obok.
- 2 1
-
2014-11-03 23:13
paranoja
Parkingi, przedszkola, przestrzen publiczna, zielen budowac a nie kolejny targ
- 1 2
-
2014-11-03 23:11
kogos tu poj...o
Albo inwestorow, albo wladze, albo ludzi. 3 wielkopowierzchniowe centra handlowe w promieniu 500 metrow??? No to moze galeria w kazdym domu po prostu?!..
- 1 2
-
2014-11-03 20:43
Dobrze że usunięto te wątpliwej urody zabudowania po browarze i jakiejś tam rozlewni. Nie mogę się doczekać otwarcia sklepów. Po prostu lubię kupować w galeriach. Na pewno będzie super.
- 3 2
-
2014-11-03 20:33
A kupuję sobie mieszkanie w browarze obok
i bedę miał blisko na zakupy.
- 3 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.