Więcej na ten temat
Opinie (148) ponad 50 zablokowanych
-
2021-10-20 16:24
Bardziej bym sprawdził pobliskie lasy. (1)
- 4 11
-
2021-10-20 17:04
slowo sie rzekuo
zakladaj buty i w droge.
- 6 1
-
2021-10-20 18:42
Opinia wyróżniona
(3)
Oby się odnalazł cały i zdrowy.Z opinii pacjentów widać że to zacny człowiek,bardzo dobry lekarz i uratował wiele osób.Trzymajmy kciuki.
- 380 9
-
2021-10-21 07:55
(1)
Czy mówiono mu, że jest zacny, potrzebny i dobry? Warto ludzi chwalić i doceniać. Nawet jak problem przytłoczy wiedzą, że są potrzebni, że warto żyć. Mówmy ludziom dobre rzeczy, a nie tylko pretensje uzasadnione lub nie. Bądźmy dla siebie życzliwsi i wyrozumiali.
- 22 0
-
2021-10-26 15:59
Zacny i ceniony lekarz
Tak , mówiłyśmy doktorowi,jak dobrym jest lekarzem,empatycznym,jak czujemy się zaopiekowane.Ta dobra energia szła w obie strony.
- 0 0
-
2021-10-21 17:30
Byłam u niego na wizycie
Miły, empatyczny lekarz, wartościowy człowiek. Nie mogę przesłać myśleć ,co się stało.
- 1 0
-
2021-10-20 19:47
Opinia wyróżniona
Mam nadzieję, że pomimo okoliczności ... odnajdzie się cały i zdrowy. Na to trzeba liczyć do końca. Młody, dobry, miły człowiek ..... a Wy ludzie dbajcie o siebie, o bliskich. Bądźcie czujni na drugą osobę, na jej nagłe zmiany w zachowaniu. Trzeba wyciągać rękę .. depresja to straszna choroba.
- 319 11
-
2021-10-21 02:02
Opinia wyróżniona
(3)
Niewątpliwie wykonywany zawód nie ułatwia temu panu zachowania zdrowia psychicznego. Czasem ktoś jest już na skraju wytrzymałości i wystarczy jeden dodatkowy problem, który przeleje czarę goryczy... Który może wcale nie był taki poważny, ale zabrakło chłodnego spojrzenia na sprawę... Po prostu w danym momencie nie widzi się innego wyjścia. Mam głęboką nadzieję, że ten człowiek jednak wróci do domu, do rodziny. Tak samo jak zaginiony również niedawno 50-latek z Przymorza.
- 197 5
-
2021-10-21 09:18
(2)
nie popełnia się samobójstwa wchodząc z brzegu do wody. Zanim osiągnąłby odpowiednią głębokość to by ochłonął pod wpływem zimnej wody. Może jakby skoczył z molo. Chociaż sprawny, wysportowany człowiek dopłynął by do brzegu,
- 5 7
-
2021-10-21 09:29
Jesteś specjalistą suicydologi?
- 8 3
-
2021-10-21 11:48
skąd wiesz?
Nie wiesz co zdesperowany człowiek ma w głowie!Moja kuzynka weszła do jeziora-niestety da się.Depresja,desperacja,zmęczenie,nie wiemy co dzieje sie u kogoś w głowie.Leki bardzo pomagają,pan doktor ze swą wiedzą miał możliwości kosultacji i dostep do lekarzy,był świadomym bardziej niz laicy.Nadzieja umiera ostatnia tak więc życzę powrotu człowieka.
- 17 0
Wszystkie opinie
-
2021-10-20 16:24
Bardziej bym sprawdził pobliskie lasy. (1)
- 4 11
-
2021-10-20 17:04
slowo sie rzekuo
zakladaj buty i w droge.
- 6 1
-
2021-10-20 16:28
Nawet na droneradar zaznaczyli
szacun
- 17 2
-
2021-10-20 16:29
Monitoring sprawdzony i prowadzi nad wode .potwierdzone infoormacje
- 33 4
-
2021-10-20 18:42
Opinia wyróżniona
(3)
Oby się odnalazł cały i zdrowy.Z opinii pacjentów widać że to zacny człowiek,bardzo dobry lekarz i uratował wiele osób.Trzymajmy kciuki.
- 380 9
-
2021-10-21 07:55
(1)
Czy mówiono mu, że jest zacny, potrzebny i dobry? Warto ludzi chwalić i doceniać. Nawet jak problem przytłoczy wiedzą, że są potrzebni, że warto żyć. Mówmy ludziom dobre rzeczy, a nie tylko pretensje uzasadnione lub nie. Bądźmy dla siebie życzliwsi i wyrozumiali.
- 22 0
-
2021-10-26 15:59
Zacny i ceniony lekarz
Tak , mówiłyśmy doktorowi,jak dobrym jest lekarzem,empatycznym,jak czujemy się zaopiekowane.Ta dobra energia szła w obie strony.
- 0 0
-
2021-10-21 17:30
Byłam u niego na wizycie
Miły, empatyczny lekarz, wartościowy człowiek. Nie mogę przesłać myśleć ,co się stało.
- 1 0
-
2021-10-20 18:48
Myślę,że opinie akurat w tym wypadku powinny być wyłączone,zaraz będzie fala hejtu i po co to a rodzina na pewno przeżywa w tym momencie ciężkie chwile.
- 109 23
-
2021-10-20 18:56
Płaszcz na plaży i brak obecności zaginionego przez kilka dni (11)
niestety nie wróży nic dobrego, ale obym się mylił.
- 158 8
-
2021-10-20 20:17
Holmes (4)
Płaszcz na plaży może być zmyłką
- 28 5
-
2021-10-20 23:26
(2)
Dokładnie. Ktoś kto zakłada buty terenowe nie idzie do wody.
Kamionka- 3 7
-
2021-10-21 01:57
rurkarze w czubkach są innego zdania, ale nie powiedzą.
- 3 1
-
2021-10-21 01:59
Oni opowiadają tylko co podsłuchali albo plotki.
- 1 0
-
2021-10-21 04:31
Założę się że kamery wszystkie kaputt
- 4 1
-
2021-10-20 21:12
(2)
Już samo to, że zaginął wieczorem, po wyjściu z domu bez telefonu, pieniędzy i dokumentów nie wróży nic dobrego... niestety :(
- 48 1
-
2021-10-20 23:54
A co Ty piszesz (1)
Ja średnio 4x w tygodniu wychodzę bez telefonu i dokumentów. To o niczym nie świadczy.
- 9 6
-
2021-10-22 12:27
No i wracasz. Ale zerknij na historie osób popełniających samobójstwo w trójmieście. Zazwyczaj jest schemat jak tutaj - wyszedł/wyszła wieczorem z domu, nie zabrał/a telefonu ani dokumentów i do domu już nie wrócił/a. Potem szukanie, jakieś ślady i w końcu znalezienie/wyłowienie zwłok. A tak w ogóle, to nie rozumiem, jak w obecnych czasach można nie zabierać chociażby telefonu ze sobą jak się wychodzi z domu, zwłaszcza nocą. Dużo taki telefon nie waży, a może uratować nam lub innym życie, a i rodzinę uspokoi, jak za długo nas nie ma.
- 5 0
-
2021-10-20 22:37
jaki plaszcz na plaży
- 3 4
-
2021-10-20 22:42
Mam nadzieje, ze sie mylisz. Mogl np. zostac uprowadzony.
- 2 2
-
2021-10-20 22:59
Wróżbita normalnie
- 1 0
-
2021-10-20 19:04
(3)
Bardzo proszę o wyłączenie komentarzy. Krzywdzą bardzo cierpiących rodziców Doktora i Jego dzieci.
- 145 23
-
2021-10-21 07:34
(1)
Nie sądzę, żeby w takiej chwili śledzili komentarze na portalach.
- 12 2
-
2021-10-21 08:39
czasem w bezsilności robi się różne rzeczy
- 7 1
-
2021-10-21 10:55
Nie wyłączą
żerują na niskich pobudkach.
- 3 0
-
2021-10-20 19:08
(9)
onkolodzy powinni mieć obowiązkowe wizyty u terapeutów, bardzo obciążająca praca , tyle oczekiwań i nadziei od chorych pacjentów spoczywa na barkach jednego człowieka...
- 150 10
-
2021-10-21 00:10
w punkt
- 14 4
-
2021-10-21 09:24
(4)
Jeżeli nie ma się odporności psychicznej proszę wybierać inne zawody lub specjalizację. Myślę że w tym przypadku zadziałało kilka okoliczności na raz. Nie tylko zadowoleni pacjenci. Ja sama za nic w świecie nie poszłabym pracować na onkologię dziecięcą.
- 1 27
-
2021-10-21 09:31
Obyś nie podjęła się jakiejś działalności która po czasie ciebie przerośnie. Takie mądrale jak ty potrafią innych doprowadzić do ostateczności!
- 15 1
-
2021-10-21 12:28
Stop wyrokom internetowym
Życzmy sobie wszyscy zawsze dobrej i przyjaznej pracy, niestety onkolog to ogromne obciązenie. Nawet jeśli wcześniej o tym wiesz...
- 7 0
-
2021-10-21 19:23
Gdybys mial inteligencje blizsza sredniej dla homo sapiens, to wiedzialbys, ze emocje sie kumuluja, moze trwac to przez lata.
- 1 0
-
2021-10-22 17:10
No tak
A na onkologię dla dorosłych? Czym się różni nowotwór dorosłego i dziecka?
- 0 1
-
2021-10-21 13:36
100% prawda
Czytam na trojmiasto.pl niektóre wypowiedzi o zrakowiałych i namolnych pacjentach, którym teraz prawie zarzuca się zajechanie doktora. Pod poprzednim artykułem pisałam, że nawet jako pacjentka poradni onko w Redłowie zawsze patrzę na lekarza jak na człowieka niosącego swoje i nasze dramaty. On nie musi być wujkiem głaszczącym po głowie, jeśli będzie fachowy i podejdzie do sprawy najlepiej jak umie wystarczy spokojny głos i zrozumienie dla drugiego cierpiącego i przestraszonego człowieka (np. aeropag etyczny prowadzony w puckim hospicjum świetnie do takiej roli przygotowuje lekarzy). Psychoterapię trzeba sobie niestety zapewnić samemu (zazwyczaj) - i jest to tylko i wyłącznie nieudolność naszego niedofinansowanego systemu opieki zdrowotnej przez którą rykoszetem obrywa się i pacjentom i lekarzom. Psychoterapeutyczna strona w leczeniu onkologicznym to wielka rzecz, ale niestety nie wszyscy mają do niej dostęp i ich na nią stać - w takim wypadku powiernikiem staje się sam lekarz prowadzący, a to jest bardzo duże obciążenie. Ale na litość boską nie obwiniajmy tutaj wyłącznie pacjentek, że nawiązują bliskie relacje - druga strona musi wyraźnie pokazać granice, czasami wydaje się, że wzięcie na siebie każdego dramatu czyni nas jeszcze lepszym człowiekiem, a w rzeczywistości to nas powoli przytłacza i dobija. I to się tyczy każdego z nas, a powinności mamy przede wszystkim w stosunku do siebie i swoich najbliższych. Dlatego tak - wsparcie terapeutyczne powinno być zapewnione i dla lekarzy i dla pacjentów.
- 9 0
-
2021-10-21 20:42
Tak
Tonprawda teraz jest horror w śród ludzi na ulicy a co dopiero za murami szpitala.
Bardzo mi smutno wierzę że się odnajdzie Michał trzymam kciuki- 2 0
-
2021-12-05 09:57
tak nie jest
oni maja gruba skore, lekarz jak lekarz wiecej zgonow jest na internie..a na oddziale ratunkowym to dopiero kocioł.. to nie jest tak jak ludziom sie wydaje .A lekarze nie wxzuwaja sie w giatorie pacjenta.
- 0 0
-
2021-10-20 19:09
strasznie przykra sprawa
- 68 2
-
2021-10-20 19:11
(15)
To że jest doskonałym lekarzem i jest potrzebny wielu chorym pacjentom nie oznacza że jego życie osobiste jest dla niego satysfakcjonujące. A żyje się po to aby być szczęśliwym a nie dlatego że jest się potrzebnym dla innych ludzi. Sensem życia jest własna samorealizacja i czerpanie z tego przyjemności. Piszę to odnośnie wielu komentarzy typu "pan musi żyć bo dobrze pan leczy i jest mi pan potrzebny" - jakie to jest okrutnie egoistyczne.
- 200 26
-
2021-10-20 19:38
Odpowiedź... (7)
Treść tej opinii jest nasycona egoizmem, że sam autor nie zdaje sobie z tego sprawy. 21 wiek to przekonanie, że sens życia to czerpanie przyjemności każdego dnia...przykro to czytać bo można zapomnieć co w życiu jest cenne
- 21 36
-
2021-10-20 20:25
(6)
A co jest cenne? Pewnie poswiecanie się tysiącom pacjentów ze strasznymi chorobami? Przecież to na dłuższą metę może się skończyć albo taką historią jak powyższa, albo alkoholizmem albo uzywkami itp. Nie można całe życie żyć dla innych. Trzeba równowagi czyli również kochać i szanować siebie i swoje życie.
- 45 8
-
2021-10-20 21:54
(5)
To się zmienia specjalizację i koniec.
- 3 38
-
2021-10-21 04:29
(4)
Bo jak nie to zraczali pacjenci żyć mu nie dadzą? A że tak było to proszę poczytać komentarze!! Zajechały gościa na maksa!! Dlatego lepiej leczą mniej mili lekarze za to z czystą psychiką którzy potrafią ustalać swoje granice od nawiedzonych pacjentów!!!
- 4 10
-
2021-10-21 08:16
Zraczali? (1)
Co to za słowny rynsztok?
- 12 1
-
2021-10-24 11:35
Taki na jaki zasługujecie! Egoistyczne płaczki!! Ja, ja, ja, moja mama, moja żona, wracaj pan i lecz bo taki pana psi obowiązek. Leczcie się kwękające typki.
- 1 0
-
2021-10-21 09:29
Co to znaczy zraczali? To co chcecie w pracy robić. Wiele jest takich weterynarzy że nawet nie słuchają tego co pacjent mówi. A mówi o chorobie bo jest w gabinecie lekarskim.
- 2 3
-
2021-10-21 18:01
A jeśli ty zraczysz niedlugo, to jak sie poczujesz?
- 2 1
-
2021-10-20 21:28
Ale z pana egoista (5)
Wmówiono panu, że tylko własne szczęście się liczy?
- 14 32
-
2021-10-20 22:10
(4)
Proszę czytać ze zrozumieniem. A z pani taka atruistka że cudze życie przedkłada ponad swoje?
- 28 8
-
2021-10-20 23:37
Tak, staram się (2)
przedkładać dobro innych ponad własne, jeśli tylko jest taka potrzeba i możliwość.
- 6 17
-
2021-10-21 04:26
(1)
Hipokrytka
- 12 2
-
2021-10-21 09:32
Weterynarz
- 0 4
-
2021-10-21 09:32
Strach do takiego trafić egoisty. Swoją matkę też tak na zimno być potraktował. Czy do kolegi po fachu " zajmij się moja mamusia"
- 2 7
-
2021-11-04 00:39
To życie
Tak
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.