TV

Pokaz bielizny Esotiq

12406 wyświetleń 10 lutego 2013 (36 opinii)

Pokaz kolekcji bielizny Esotiq w Dream Clubie.

Więcej na ten temat

Opinie (36) 1 zablokowana

  • bardzo ładna ta bielizna ;)

    • 24 7

  • DreamClub (3)

    Nie wiem czemu ale mam wrażenie że ten Drem Club to swoisty burdel :P a WY ?

    • 124 4

    • chodzić do Dream Clubu to obciach, ale niektórzy gustują w tandecie

      • 15 0

    • ehhh (1)

      A czym stał się obecnie monciak? Takie jest zapotrzebowanie rynku i na pewno szybko to się nie zmieni. Sopot już dawno przestał być uzdrowiskiem tylko sercem imprezowym trójmiasta.

      • 2 0

      • Imprezowe serce trójmiasta...

        Sopot to po prostu dzielnica Warszawy.

        • 1 3

  • mmm niektórzy maja taką bielizne w łóżku ehh farciarze

    • 31 2

  • laski tarzają sie na łóżku walcząc poduszkami a koleś obok dyma saksofon

    w istocie ciekawy pokaz...ale to nie o bieliznę chodziło.

    • 75 3

  • Dramat z tragedią przeplatany (6)

    Czemu tak uważam? Bo jedynie bazują na pobudzaniu i rozniecaniu podniet u mężczyzn. Zachęcaniu do przygodnych zbliżeń.Dobierają kobiety z jak największymi biustami, maksymalnie zrobione. Bazują tylko na odsłanianiu, Poza idzie odnieść wrażenie co napisał mój poprzednik że nie o bieliznę tam chodzi. Gosiu z saksofonem poduszki, pierze i roznegliżowane kobiety. Jak dla mnie niskiej klasy pokaz. A najpiękniejsze jest to co niewidzialne dla oczu.

    • 53 11

    • Dramat z tragedią przeplatany 2

      Nie widzę w tym nic złego :P

      • 7 6

    • nie bądź Tomku hipokrytą.
      nie wierzę abyś nie posadził takiej Panny na kolanka.
      ja bym posadził....

      • 5 0

    • FAG (3)

      FAG

      • 2 0

      • (2)

        skąd wiesz że FAG
        może się wstydzi powiedzieć prawdę że sobie by pociupciał

        • 2 0

        • Lubisz pociupciac pustaka? (1)

          Nie oczekujesz niczego wiecej od panny? To swiadczy tylko o Tobie ;) Wartosciowi mezczyzni mysla innymi kategoriami ;) Najlepiej na kolankach sadza sie dziewczyny pewne siebie, naturalnie piekne, zmyslowe, swiadome swojej seksualnosci, roznamietnione... Ale takich coraz mniej....

          • 1 4

          • a kim Ty jesteś by inne oceniać?
            to że te panny reklamują bieliznę to nie znaczy że są pustakami - po prostu wykonują swoją pracę. a że są przy tym bardzo apetyczne....
            rozumiem żeś zazdrosna niewiasto?lub sfrustrowana faceta brakiem.

            • 3 0

  • Dzieczyny powinny chodzic w bieliźnie (1)

    przez cały rok, nawet zimą - i to bez ubrań wierzchnich

    • 22 1

    • Wcale bym tego nie chciał bo bym się nie mógł skupić na niczym innym :P

      • 0 0

  • S..ksi pokaz (1)

    Świetny pokaz dlatego, że taka bielizna nawiązuje uradowania męskiego wzroku. Przedmówca napisał "A najpiękniejsze jest to co niewidzialne dla oczu." ale zapomniał o tym że nie wszyscy mają tak bujna wyobraźnię jak on.

    • 5 17

    • Co oznacza pierwsze zdanie?

      " taka bielizna nawiązuje uradowania męskiego wzroku." - Cooo?

      • 0 0

  • wystrzelilem ! ! ! (1)

    taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaakie laski :p

    • 16 10

    • gratulacje

      • 4 0

  • np Mediolan (1)

    powiedzcie mi dlaczego pokazy w mediolanie czy londynie własnie bielizny są o niebo subtelniejsze i z większą dawką "erotyzmu" nienachalnego, a w sopocie to mini pokaz go go :)?
    a tematyka ta sama...
    laski prężą się jakby chciałby mieć kominiarza z sali :0

    • 30 3

    • byles kiedys na gogo??

      a byles kiedys na gogo??

      • 2 3

  • Mam nadzieje ze bedzie cos fajnego w tej kolekcji. (2)

    Jako kobieta skupilam sie bardziej na bieliznie niz na laskach i stwierdzam ze bez rewelacji ta kolekcja

    • 22 2

    • bez rewelacji to komplement dla tej "kolekcji"

      staniki toporne jak ze stoisk w tunelu przy dworcu PKP, jedynie figi jeszcze znośne, generalnie to chyba jednak nie był "pokaz bielizny" a reklama nie wiem, może salonu z masażem???

      • 2 0

    • ale jaka kolekcja? ;)

      • 0 0

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane