Pobicie przed gimnazjum
53493 wyświetlenia 13 maja 2017 (1863 opinie)11.05.2017 roku przed szkołą w Gdańsku miało miejsce to zdarzenie. Tak jak widzieliście lub dopiero zobaczycie na podanych niżej filmikach gimnazjalistki dosłownie masakrują i poniżają dziewczynę. Nie są to żadne plotki ani opowieści ponieważ osobiście rozmawiałam z pobitą osobą i za całkowitą zgodą ofiary tej przemocy udostępniam ten filmik, żeby wszyscy mieli świadomość tego co się dzieje dookoła i starali się doprowadzić do zmniejszenia lub nawet do całkowitego zlikwidowania tego typu problemu.
Więcej na ten temat
Opinie (1863) ponad 100 zablokowanych
-
2017-05-15 14:13
Ukarać rodziców jak jagnę z chłopów
- 5 0
-
2017-05-15 13:59
gimbaza tak mocno
Bardziej jaskrawego filmiku prezentującego gimbazjalną rzeczywistość, wyobrazić sobie nie sposób. Ubiory wskazują na twardą doktrynę je**** wszystkiego co związanego z policją, porządkiem prawnym i intelektem.
- 1 0
-
2017-05-13 11:07
Gdzie Rodzice,Nauczyciele (39)
Przykro mi to oglądać,ale sami mamy w tym wieku córkę.Nie wyobrażam sobie takiej sytuacji.Braku reakcji ,ze strony nauczycieli ,uczniów.Takie zachowanie powinno być karalne,kolegę którego słychać w tle filmu powinno się pociągnąć do odpowiedzialności.Mam nadzieję,ze dostaną zasłużona karę!!. Mam nadzieję,że rodzice tych uczniów zobaczą jak ich dzieci się zachowują.BRAK SŁÓW-zwierzęta
- 622 8
-
2017-05-15 13:49
Gdzie rodzice ??
A co z tym wspólnego mają nauczyciele ???
Jak wychowujesz swoje dziecko takie masz.
Nauczyciel nie siedzi z twoim dzieckiem 24 godziny na dobę.
To od Ciebie zależy ja je wychowasz a nie od nauczyciela.- 3 0
-
2017-05-13 12:33
(10)
Podzielam opinię. Też mam córkę w tym wieku. Oby ponieśli tak poważne konsekwencje że zatrzęsie to środowiskiem rodziców i nauczycieli. Poprawczak musi dla przykładu być! Oby służby podeszły do tego tematu wzorowo, potrzebny jest przykład konsekwencji dla tak zdemoralizowanej młodzieży ZWIERZĘTA!
- 33 3
-
2017-05-13 12:39
O co wam chodzi z tymi nauczycielami (7)
Przecież oni nie widzieli tej akcji?
- 33 6
-
2017-05-13 12:52
(6)
Jak widzą też nie reagują albo zamiataja pod dywan, żeby sobie problemów w szkole nie robić.....
- 23 36
-
2017-05-13 14:20
Masakra...:( (1)
Tak oczywiście wszystkiemu winni nauczyciele... co za bzdury wygadajesz!!... gdyby widzieli na pewno by zareagowali....
- 39 7
-
2017-05-15 13:35
Jest też zobowiązany do przebywania w klasie podczas zajęć
a niejeden wychodzi. Najczęściej zadzwonić. Jedna taka inteligentka z SP1 na Morenie nawet dzieciaki w klasie zamykała gdy chciała wyjść. Nazwisko tejże może być do wiadomości redakcji.
- 0 2
-
2017-05-13 15:53
Tak, oczywiście, wszystko wina nauczycieli... (2)
A nie przypadkiem rodziców? To oni odpowiadają za WYCHOWANIE swoich pociech. W tym wypadku - ewidentny brak wychowania.
- 47 2
-
2017-05-15 09:58
To jest wina społeczeństwa! (1)
- 1 0
-
2017-05-15 10:19
słusznie - za wszystko odpowiada społeczeństwo
Za Adolfa społ. niemieckie, za Trumpa amerykańskie, za Putina rosyjskie.
- 0 0
-
2017-05-13 13:44
:O
Podaj jakiś przykład, a nie rzucasz oskarżeniami. Nauczyciel jest zobowiązany do reakcji.
- 39 7
-
2017-05-14 09:02
zwierzaki tak się nie zachowują, tylko ludzie
bez obrazy zwierząt... ludzie są gorsi od nich....żaden zwierzak by tak nie zareagował tylko po to by komuś krzywdę zrobić dla zabawy
- 8 0
-
2017-05-13 14:13
po pierwsze proszę nie obrażać zwierząt
- 13 1
-
2017-05-13 14:09
Miałem"przyjemność" chodzenia do tego gimnazjum kilka lat temu (2)
Widzę że nic się nie zmieniło
- 24 4
-
2017-05-15 10:40
Na Orunii? do 5tki?
to faktycznie patola
- 0 0
-
2017-05-13 16:25
dalej elitarne
- 9 2
-
2017-05-15 09:47
Proszę
nie obrażaj zwierząt
- 0 0
-
2017-05-15 00:14
Rodzice tzw. matki
Stoją na wylotowce z Gdanska
- 4 0
-
2017-05-13 17:01
Nauczyciel też to pewnie widział i to niejeden! (10)
Tylko ze każdy się bał,odwrócił się i udawał że nie widzi. Nauczyciel nie będzie się nadawał. Nauczyciel woli ubierać się na czarno na czarny protest,woli s postrajkowac w obronie gimnazjów i być wygodnym , brać kasę z naszych podatków(pensje), wakacje, a interweniować jak komuś się dzieje krzywda, nie, po co, przecież ja nie chcę się wysilać, chce odbebnic swoje,zero wysiłku i w porządku.
- 11 40
-
2017-05-14 21:29
Przestać siać idiotyczną propagandę ok?>
- 1 0
-
2017-05-13 18:49
Prawda w oczy kole (8)
Są przepracowani tymi 18 godz. Tygodniowo czyli 3 - 4 godzinami dziennie!!! Ale przecież oni pracują dodatkowo w domu: przygotowują lekcje, sprawdzają klasówki. Koń by się uśmiał. Nikt z nich nie pracuje w domu codziennie po 4 - 5 godz., czyli 8 godz./dziennie jak większość normalnych ludzi. Jedyne gdzie widzę ich zaangażowanie to protesty o podwyżki i jeszcze większe przywileje. Znajoma dyrektorka udostępniła pokój-gabinet do dodatkowej pracy w szkole dla nauczycieli, żeby mieli warunki i spokój i wiecie co? Szybciutko go zlikwidowała, bo świecił pustkami. Wiem, że krzywdzę 10 % wspaniałych nauczycieli z powołaniem, ale niestety znakomita większość ich kolegów są zakałami tego zawodu. Obalić kartę nauczyciela!!!
- 22 34
-
2017-05-14 21:12
Jezu jakie ty głupoty wypisujesz
Jestem nauczycielem ale tylko z zawodu. Nie wytrzymałem w zawodzie nawet 1 roku. Żadnej pracy nie można porównywać do tej. Śmiało mogę powiedzieć, że lepiej pracować 40 godz. w innej pracy niż 18 godz. (w teorii) jako nauczyciel. Nauczyciel nie ma w tej chwili żadnego "bata" na ucznia. Uczeń w oczy ci powie "i co mi zrobisz, obniżysz sprawowanie, he, he" W dodatku nie ma żadnego wsparcia od rodziców. Kiedyś rodzice trzymali sztamę z nauczycielami a teraz przychodzi taki rodzic i jeszcze się wykłóca o tego swojego sk...y synka i to w jego obecności. Takie wychowanie w domu. Z dziećmi wogóle się w domu nie widują, nie rozmawiają i żądają, żeby to szkoła ich wychowywała., a w klasie 25 osób i więcej a powinno być 15. Żadnej pracy w szkole NEVER !
- 9 1
-
2017-05-13 19:05
Bzdety piszesz ! Praca w domu jest jak najbardziej, bo jestem mężem (6)
nauczycielki.
I po co praca po lekcjach w szkole ? Stać cię płacić większe podatki na ogrzewanie sal do ich dodatkowej pracy ?
W USA nadgodziny są wtedy gdy przynosi to wymierne korzyści. Jak nie ma to pracowników wygania się do domu - tam ewentualnie niech sobie popracują dodatkowo.
Przekonał się o tym mój krewniak. W jednej z pierwszych pracy zadeklarował się iż zostanie po godzinach i ruszy coś tam do przodu z jakimś projektem. W odpowiedzi usłyszał od szefa, że nie trzeba, bo on nie będzie płacił za ogrzewanie i oświetlenie pomieszczenia. O 5:00 PM przyszedł portier i we wszystkich pomieszczeniach obniżył mocno temperaturę i sprawdził oświetlenie i komputery (czy wyłączone). Następnego dnia od 7:30 jego zmiennik zaczął włączać ogrzewanie.
Dzięki temu takie firmy za często nie zwalniają ludzi (grupowe) z powodu rozbuchanych innych kosztów.
Więc nie narażaj nas w PL na wzrost podatków na bezproduktywne siedzenie nauczycieli po lekcjach w szkole. Powtórzę - ogrzewanie i oświetlenie kosztuje.- 12 9
-
2017-05-14 19:06
Hahah dobre
Ale pierdoły Pan opowiadasz. Głupie przyzwyczajenia... Nauczyciel nie powinien zabierac pracy do domu. Tak jak dzieci nie powinny dosgawac zadan domowych do domu z dnia na dzien. To jest bardzo zly system. Czy ja targam teczki z dokumentami do domu... nie . W tej ameryce to byl chyba na jakies wsi bo ja mam calkowicie inne przyklady wiec nie pisz glupot.
- 2 4
-
2017-05-14 01:08
Drogi Panie Wojciechu (1)
Byłam nauczycielka, ale nie wytrzymałam z tymi mimozami. Tak, przyznaję się - stchórzyłam.
Moje zdanie jest takie, że oczywiście za wychowanie odpowiadają głównie rodzice, ale nie wszyscy mają szczęście mieć odpowiedzialnych rodziców, dlatego nie wolno obwiniać 13 -14 latków, że są takimi jakimi są, oni potrzebują opieki i tu powinna wkraczać szkoła. A SZKOŁA MA W... GDZIEŚ, bo najłatwiej powiedzieć, że nic nie mogę zrobić. Akcja miała miejsce przed szkołą na przerwie, jak pisze redaktor, CZY ŻADEN NAUCZYCIEL NICZEGO NIE ZAUWAŻYŁ?
Nadal nie wierzę, że pańska żona siedzi przy pracy w domu po 4-5 godzin dziennie.- 9 10
-
2017-05-14 10:10
Akcja miała miejsce na parkingu przed basenem, po lekcjach, mieszkam niedaleko i znam to miejsce, trzeba brać poprawkę na to co się czyta. Z terenu szkoły miejsce jest niewidoczne. Wiem co piszę, bo moje dziecko chodzi do tej szkoły.
- 17 1
-
2017-05-13 19:33
Jak Twojej żonie nie pasuje zawód nauczycielki niech pójdzie do innej pracy (2)
Np do sklepu Biedronka,po 8 godz,żadnej pracy w domu, nie będzie musiała protestować o podwyżki,ubierać się na czarno w ramach protestu. Nikt jej nie każe pracować jako nauczyciel, mieć całe wakacje wolne. Prawda jest taka że całe te środowisko nauczycieli, nie wszystkich oczywiście jest obludne, tylko podwyżki,czarny protest,lewactwo i zero odpowiedzialności. I nie gadaj tu głupot bo nie wszyscy są bezmuzgowymi naiwniakami co chcieli byście nas zrobić ,cwaniaczki. Obłuda i zakłamanie z hipokryzja w tle,rzygać się chce !!!
- 14 27
-
2017-05-13 21:42
a kto powiedział że jej nie pasuje?
on tylko odpowiedział na twój zarzut o nieróbstwo który jest nieuzasadniony
- 18 3
-
2017-05-13 20:39
Racja! Zgadzam sie z tym!
Absolutnie masz rację i Panie z Biedronki niech idą pracować do szkoły! To jest super opcja!
Jesteś za?- 17 2
-
2017-05-14 21:28
Gdzie tam masz nauczycieli na tym filmiku?
W jak sposób mieli reagować?? Wychowuj córeczke w domu najpierw a nie zganiaj na nauczycieli!
- 7 1
-
2017-05-14 20:50
Rodzicom zabrać 500+ i zasądzić 2000 zł grzywny.
a najlepiej jeszcze sofite odszkodowanie dla ofiary. Jedyny sposób by poczuli lekki dyskomfort w tej sytuacji.
- 6 0
-
2017-05-14 19:18
Proszę nie obrażać zwierząt ,tylko ludzie są tak bezsensownie brutalni.
- 1 0
-
2017-05-14 18:02
myślę , że te dziewuchy to zwykła oruńska patologia, a rodzice - no cóz -
albo piją , albo ćpają , albo siedzą .
Nie mam na to wpływu , ale zyczyłabym sobie , aby takie jednostki natychmiastowo,bezpowrotnie usuwac ze społeczeństwa. z tego bandyctwa już nic nie będzie , spłodzi toto następną patologię.
ale u nas nie ma kary smierci. drastyczne te moje poglądy , ale nic nie poradzę na to , że takie mysli mnie nachodzą.- 16 0
-
2017-05-14 13:58
Tak rodzice teraz wychowuja dzieci. Na wszystko smrodom pozwalają, a później dziwota, że takie sytuacje mają miejsce.
- 4 0
-
2017-05-14 05:16
zwierzęta
Nie obrażaj zwierzat
- 7 0
-
2017-05-13 17:21
A co mieli zrobić nauczyciele? (1)
Nauczyciele w tym czasie byli na swoim miejscu pracy, akcja odbyła się po za terenem szkoły i nauczyciele nawet nie mieli szans zobaczyc sytuacji, skoro żaden g*wniarz nie mógł nawet zawiadomić nikogo -.- żeby zadzwonić na policję nie trzeba się ujawniać
- 28 6
-
2017-05-13 20:29
To mnie zawsze ogromnie śmieszy. Najpierw gada bzdury o zawodzie, w którym nie przepracował ani jednego dnia
A jak ktoś mu odpisze, że to nieprawda to koronny argument- niech zmieni zawód jak się nie podoba. To jest dopiero tupet i hipokryzja
- 18 2
-
2017-05-13 14:17
nauczyciele?? a co oni mogą jak krzyknąć na ucznia juz jest afera a gdyby jeszcze miał szarpnąć za rękę to już kryminał. To jest ewedentnie przykłąd bezstresowego wychowania, bez kar. Za moich czasóe jak nauczycielka połamała l drewniana linijke na mojej rece to nawet nie pomyslalem zeby powiedziec rodzicom bo pewnie zaraz z drugiej strony bym oberwał. Dzisiaj nauczyciel krzyknie na ucznia i juz ma problemy.
Gowniary cwane bo w kupie, a tak dla przykladu posadzić je w poprawczaku każda osobno, bez smartfona internetu i innych bajerów. dac grabie czy miotłe i niech zapierdziela na miejskich trawnikach w kamizelce ZK- 67 3
-
2017-05-13 12:26
Zwierzęta atakują w obronie lub by zdobyć pożywienie.
- 52 4
-
2017-05-13 12:01
Proszę bez obrazy zwierząt
- 62 3
-
2017-05-15 11:56
(1)
A gdzie nauczyciele byli ?
Dyrekcja ? Jak tak można 4 na jedną! Powinni pociągnąć rodziców do odpowoedzialnosci- 5 1
-
2017-05-15 13:32
A co nauczyciele po wszystkich ulicach mają ganiać za uczniami?
Jak stanę 20 km od domu na wysokości drzwi tzn, że stoję przed domem?
Zajście miało miejsce na terenie basenu miejskiego, za budynkiem basenu - skąd nauczyciele mieli wiedzieć?- 1 3
-
2017-05-15 11:43
dyrektor odpowiedzialny (1)
Zaskarzyc szkole! Dyrektor piwinien za to beknac! W normalnym panstwie tak by bylo ale u nas znajomi królika pousadzani gdzie sie da, bezkarni i bez odpowiedzialnosci. Co robi kuratorium?
- 3 1
-
2017-05-15 13:26
OK, ale którą szkołę?
Tą do której chodziła ofiara? Czy tą, z której były napastniczki?
- 1 0
-
2017-05-15 13:26
Kto zna imię matki A.J. zobaczymy sobie na fb.........
- 1 0
-
2017-05-15 12:33
Obludne spoleczenstwo kraju, ktory nie jest dla slabych
Takie jest zycie. Zwyciezaja ci, ktorzy sa silniejsi, sprytniejsi i bezwgledni. Wspolczuje tym dziewczynom, bo nie pomyslaly o swiadkach. Maja dwie dobre, przydatne w zyciu cechy - sa bezwgledne i nie boja sie uzywac przemocy. Zmatrnuja sie, bo nie sa madre. Szkoda. Wychowalbym je na piekne drapiezniczki - Polska dla takich jednostek to idealny kraj. Zgraja, ktora je teraz potepia jest zaklamana - zwlaszcza rodzice. W zyciu sami stosujecie klamstwo, zdrade, oblude i oszustwo, by utrzymac sie na powiwerzchni lub sie wybic.
- 1 3
-
2017-05-15 09:56
Niestety resocjalizacja społeczna to długa droga ... (2)
W komentarzach również jest dużo agresji, agresja słowna to też nic dobrego. Od tego się zaczyna, ludzie zastanówcie się co piszecie, piszecie, że jesteście matkami, ojcami, a później w niewybrednych słowach, zaznaczacie co byście zrobili tym dziewczynom ...itd. Zapewne rodzice tych oprawczyń, mają podobny język. Podejrzewam, że dziewczyny nie miały odpowiedniego wychowania niestety. Nikogo nie usprawiedliwiam, bo to co zrobiły, to karygodne zachowanie i po prostu obrzydliwe. Natomiast nie potrafię tak po prostu ocenić tego co mają w głowach, skoro nawet nie znam tych nieletnich dziewcząt.
- 2 1
-
2017-05-15 12:12
dlaczego kosztem normalnych dzieci?
Nieistotne co maja w glowach. Trzeba myslec o zdrowych i normalnych dzieciach a patologie usuwac z ich otoczenia. Normalne dziecko latwo zepsuc, zniszczyc a patole trudno zresocjalizowac. Czemu robic to kosztem normalnycvh dzieci?
- 0 0
-
2017-05-15 10:11
Oj....
Zgadzam się, że agresja słowna, pojawiająca się na tym portalu też jest zła. Natomiast nie muszę znać tych dziewcząt żeby je usprawiedliwiać. Doskonale zdawały sobie sprawę z tego co robiły. Nic ich nie usprawiedliwia, nawet wychowanie w patologicznych rodzinach. W takim wieku już dawno potrafią odróżnić co jest złe a co nie....
- 0 0
-
2017-05-15 12:05
Kto to jest "nikt"? Nie reagowali tacy sami jak te, które biły? Ciekawe czy ktoś je będzie chciał na dziewczynę, żonę......? (1)
- 2 0
-
2017-05-15 12:08
smieciuch ktory nagrywal
Bedzie. Np. ten smieciuch, ktory to nagrywal i podjudzal.
- 1 0
-
2017-05-15 12:05
Widać, że fucka
Nauczyła mamuśka !!
Dowalić na maxa i relegować ze szkoły !!!!- 8 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.