Pijani rodzice z trzyletnim dzieckiem
65573 wyświetlenia 10 stycznia 2020 (352 opinie)Operator miejskiego monitoringu wypatrzył ich w nocy, gdy ledwo trzymając się na nogach szli z 3-letnim dzieckiem w wózku przez centrum Gdyni. Policjanci zatrzymali małżeństwo obywateli Federacji Rosyjskiej. On miał w wydychanym powietrzu 2,5 promila, a ona ponad 1,5 promila.
Więcej na ten temat
Opinie (352) ponad 20 zablokowanych
-
2020-01-12 09:52
Totalitarne państwo. (1)
Każdy totalitaryzm wyciąga swoje brudne łapy po cudze dzieci: tak robił Hitler, tak robił Stalin, tak dzieje się w Korei. Wszystko pod pozorem czynienia dobra i haseł podobnych do tego: "wszystkie dzieci są nasze". Czy ktoś pomyślał o szoku jakie przeżyło dziecko po odebraniu rodzicom?
- 5 2
-
2020-01-12 11:17
pod czułą opieką ledwo idących ludzi załatwiających potrzeby na ulicy mogło w ogóle nie przeżyć, więc przeżycie "szoku" wydaje się małą ceną :)
poza tym rozczulające, że pijusów bardziej przeraża wizja dziecka pod tymczasową opieką państwa, niż dziecka, które od najmłodszych lat musi patrzeć na problem alkoholowy swoich rodziców- 0 2
-
2020-01-12 10:59
Rosjanie
pijaki i oszuści, a historia pokazuje, że to zbrodniarze.
- 2 2
-
2020-01-10 12:47
No i?? (54)
Popili i wracali z własnym dzieciakiem do hotelu. Nic się nie wydarzyło. Nadgorliwość służb przeogromna. Można było interweniować, pouczyć, ale żeby od razu sprawę do Sądu? Zwłaszcza cudzoziemców, o których każdy wie, że raczej za kołnierz nie wylewają?...
- 258 258
-
2020-01-10 13:10
dokładnie (25)
Nie to żebym popierał pijaństwo a zwłaszcza opiekunów małych dzieci. Ale za chwilę ustalą w kodeksie karnym granicę zawartości alkoholu we krwi podczas opieki nad dzieckiem i drakońskie kary za przekroczenie.
Jestem zwolennikiem podejścia że karać trzeba gdyby coś się stało a nie profilaktycznie, bo mogłoby sie stać. Popili, źle to o nich świadczy ale nic się nie stało. Codziennie w całej Polsce mnóstwo rodziców i opiekunów pod wpływem alkoholu zajmuje się dziećmi. Raz na jakiś czas wydarzy się nieszczęście i jest wtedy mocno nagłaśniane. Ale nieszcześcia zdarzają się też zupełnie trzeźwym rodzicom i opiekunom. Jedna czy druga pokazówa z udziałem policji, strazy miejskiej, prokuratury i sądów tego nie zmienią ani specjalnie nie zapobiegną. Poza może jakimiś skrajnymi przypadkami, gdy rodzic lub opiekun jest pijany do nieprzytomności. Zapewne większą traumą dla dziecka był przymusowy pobyt w wątpliwej placówce socjalnej i zaaresztowanie rodziców.
Niedługo doczekamy się kar za zbrodniomyśl.- 54 61
-
2020-01-10 14:39
jestes chory/ chora??? (6)
a czy jazda autem po pijaku tez powinna byc karana dopiero po wypadku? przy kontroli jak ktos bedzie bełkotać i ledwo jechac to póki nie spowodował wypadku to szerokości kierowco????
totalnie chore podejście!!- 27 6
-
2020-01-10 15:00
(4)
d**ilu przecież pieszy nie ma obowiazku mieć 0,0 promila więc o co chodzi?
- 7 12
-
2020-01-12 09:08
Ale opiekun dziecka musi, kretynie
- 1 0
-
2020-01-10 15:20
(2)
O malutkie dziecko, z którym te pijusy poruszały się w pobliżu jezdni. Już rozumiesz?
- 16 7
-
2020-01-10 22:07
za "pijusy" możesz być pozwany (1)
a dziecka pilnuj swojego, bo klnie na ulicy. I sprzątaj po swoim psie. Rozumiesz?
- 6 7
-
2020-01-11 11:20
ile browarków musiałeś chlapnąć, żeby wymyslić tak prymitywną ripostę?
- 1 2
-
2020-01-10 17:26
jazda autem to jazda autem, opieka nad dzieckiem to opieka nad dzieckiem
poza tym rozważ następujace fakty:
- jazda pod wpływem jest dopuszczalna do granicy określonej prawodawstwem danego państwa (w każdym może być inaczej)
- granica dopuszczalnej zawartości alkoholu jest jasno określona dla kierowców podczas gdy nie ma czegoś takiego w kodeksie jak rodzic pijany lub po spozyciu, bo nie są określone dopuszczalne stężenia dla rodziców i opiekunów
W przypadku jazdy pojazdem mamy więc złamanie jasno określonego przepisu, w przypadku rodziców mamy jakiś bliżej nieokreślony, ogólny zarzut narażenia dziecka. O ile więc w przypadku kierowców karanie wynika wprost ze złamania kodeksu to w przypadku rodziców lub opieków dziecka jest przedwczesną i nieraz zbyt daleko posunietą prewencją bo po pierwsze jest to uznaniowe przez funkcjonariuszy a po drugie dopiero po fakcie rozstrzygane jest czy było narażenie czy nie.
Natomiast w pełni rozumiem że służby ze strachu wolą nawet kogoś pochopnie zawinąć bo nie grożą za to żadne konsekwencje nawet w przypadku niesłusznego zatrzymania. Ale gdyby okazało się, że uznały dany przypadek za nie warty zatrzymania a np matka przeróciłaby się z wózkiem (co zdarza się również trzeźwym matkom) to media, internauci, przełożeni zjedliby funcjonariuszy w ciagu kilku dni.- 6 3
-
2020-01-10 14:06
(10)
a do łba ci nie przyszło, że gdyby nie reakcja służb to ryzyko, że coś by się stało było o wiele większe, niż gdyby rodzice byli trzeźwi? widać, że w tym kraju moczenie mordy to najwyższa forma obywatelskiej wolności.
- 60 22
-
2020-01-10 17:11
no więc na tej samej zasadzie trzeba karać już za złe myśli bo one moga doprowadzić do większego nieszcześcia (3)
złe myśli prowadzą do złych słów a złe słowa jak wiadomo (zwłaszcza złe słowo Polaka przeciw innym narodom) moze doprowadzić do wojny jak to powiedział geniusz Grzelak
- 11 13
-
2020-01-10 18:29
(2)
czyli można ci na przykład grozić, a tym z tym nic nie zrobisz, bo przecież nie można karać za złe słowa?
- 5 2
-
2020-01-10 22:05
nie mieszaj (1)
za to, ze ci powiem, że dostaniesz bęcki nic mi nie zrobisz
- 2 2
-
2020-01-11 11:19
żebyś się kiedyś luju nie zdziwił jak cię policja za takie szczekanie zwinie
- 1 1
-
2020-01-10 14:58
(4)
nic by się nie wydarzyło kocham tę gadkę i**otów tego pokroju gdyby babcia miała wąsy
- 22 23
-
2020-01-10 15:25
(3)
masz wyobraźnię stępioną przez alkohol, to i nie widzisz możliwych scenariuszy
- 25 8
-
2020-01-11 00:36
(1)
ja widzę jedno bydlaki policyjne naraziły dziecko na niepotrzebny stres ale bolszewia tak ma pod przykrywką dobrego czyni się krzywdę człowiekowi
- 6 6
-
2020-01-11 11:18
nie jesteś wiarygodny z tą troską o dziecko, bo pewnie byś wolał, żeby pod samochód wjechało niż żeby policja zadbała o jego bezpieczeństwo. mam nadzieję, że nie masz dzieci, bo masz bardzo patologiczną wizję rodzicielstwa
- 2 6
-
2020-01-10 22:03
a ty masz zbyt wybujałą
mój scenariusz zakłada, że ciebie spotka to samo - nawet bez sikania na trotuar
- 6 1
-
2020-01-10 19:44
To trzeba wprowadzić prohibicję
Bo kupujac alkohol może się wydarzyć! Trzeba też wprowadzić wyrywkową kontrolę we wszystkich restauracja, bo tam może być rodzinny obiad przy kilku lampach wina ...i może coś się wydarzyć. Taki lemingowy sposób myślenia.
- 10 5
-
2020-01-10 14:33
Błąd logiczny (6)
To że codziennie mnóstwo opiekunów i rodziców w Polsce pod wpływem alkoholu zajmuje się dziećmi, nie zdejmuje służb z obowiązku prewencyjnego w takiej sytuacji.
To że dla ciebie jest to pokazówka, nie znaczy, że setki pracowników służb przychodzi na show do pracy.- 23 6
-
2020-01-10 15:00
(5)
a po co przychodzą?W tym poszczanym kraju jest wielki problem jak ktoś sobie siądzie z jednym piwem na ławce ale problemem nie jest np jazda wariata drogowego passatem po chodniku i po ludziach takie drobne porównanie co te tzw służby robią i czemu służą
- 13 10
-
2020-01-10 16:11
twoim problemem jest że wszystko wrzucasz do jednego worka (1)
łączysz jeden problem z kolejnym, gromadzisz je a potem wysnuwasz wniosek, że wszystko jest nic niewarte i bezsensu.
Otóż to błędne myślenie, prowadzące donikąd.- 7 2
-
2020-01-11 00:41
nie baranie nie jest moim problemem bo takich spraw jest bardzo dużo skatowanie człowieka na śmierć za to że kogos tam ochlapał jest karane wyroczkiem 3 lat więzienia tyle.Słabiutkie państwo uwielbia pastwić się i pokazywać muskuły wobec słabego który sobie wypił piwo na powietrzu
- 5 3
-
2020-01-10 16:32
Nie zgadzam się z tobą. (2)
Większość tych z piwkiem na ławce gest głośna, agresywna i menelska. Finał jest taki, że na niej nie usiądzie nikt bez piwska i procentów we łbie. Czemu każda wolna chwila w Polsce musi być przeznaczona na spijanie alkoholu.
- 10 3
-
2020-01-10 22:06
bo tak nauczyły nas władze (1)
- 6 0
-
2020-01-10 22:51
chyba rodzice
- 0 1
-
2020-01-11 23:35
A zasr*ny chodnik to nic?
Obywatele Federacji Rosyjskiej przy wjeździe do Polski powinni być sprawdzani czy wiedzą że nie należy sr*ć na trawniku lub chodniku oraz do szafy w pokoju hotelowym.
- 0 0
-
2020-01-10 19:17
Ostro karać!!! (2)
Z dzieckiem jeden rodzic zawsze musi być trzeźwy! Takie jest prawo. Powinno się to prawo jeszcze zaostrzyć. W Polsce jest za duża tolerancja dla alkoholików. I ogrom nieszczęść rodzinnych i społecznych tym spowodowanych. W każdej rodzinie są osoby pokrzywdzone przez pijaków.
- 13 4
-
2020-01-10 22:12
poprosze o paragraf (1)
A jak robisz swoje urodziny, to zero alkoholu - albo Ty, albo małżonek. No i goście też o suchym pysku powinni siedzieć...
- 3 4
-
2020-01-11 11:21
normalnie ludzie tak właśnie robią - jeden rodzic pije, drugi nie. ale rozumiem, że ty z konkubiną pewnie szarpiecie się o butelkę
- 4 1
-
2020-01-10 13:46
Hosemarija. (18)
Piszecie, że "wiadomo, Rosjanie". A ten wpis i kilkadziesiąt lajków pokazuje tylko "wiadomo, Polacy" - z nienormalnej sytuacji robią normę. 1.5 promila to pijana kobieta. Ojciec urżnięty. Dwuletnie dziecko. Nie, to nie jest normalne, ze dwójka rodziców opiekujących się dzieckiem jest nawalona. Nie jest i nigdy nie powinno być. To, że codziennie w Polsce ludzie się zachowują w taki sposób i chleją, nie oznacza, że to norma. Nie róbmy normy z patologii. Jak masz dziecko, to się nim zajmuj, a nie czekaj na tragedię. Chcesz popić, to załatw opiekuna albo znajdź kogoś w towarzystwie, to nie pije i w razie czego będzie w stanie zareagować.
Tylko karanie prewencyjne jest w stanie w jakikolwiek sposób zapobiec tragedii. Gdyby Ci wszyscy, którzy po alkoholu spowodowali wypadki, zabili kogoś lub skrzywdzili, byli wyłapani wcześniej, to nikt nie traciłby życia czy zdrowia. I nazywaj to pokazówką, ja nazywam to słuszną reakcją, których powinno być zdecydowanie więcej. A już na pewno powinno być więcej myślenia. Cwaniactwo jest polskie. Polskie jest czekanie, aż ktoś kogoś złapie za rękę. Za większość Polaków trzeba myśleć, bo sami na refleksję się nie wysilą.
A nawet gdy się wysilą, to liczą na to, że im się "uda" uniknąć odpowiedzialności. Pierniczą głupoty o tym, że popijawy są ok i o co chodzi reszcie świata, przecież dziecko całe. Brawo. Doprawdy.- 51 9
-
2020-01-10 14:01
To nie jest normalne żeby śledzić ludzi na ulicy... (10)
i uruchamiać służby w takiej sytuacji. Karanie prewencyjne? Co z tobą? Na historii spałeś?
- 6 24
-
2020-01-10 14:14
(9)
no to w sumie czemu karać za jazdę po pijaku? czemu karać za groźby? przecież póki nic się nie stanie to nie ma problemu, prawda?
- 18 2
-
2020-01-10 14:34
(6)
Oczywiście gdyby policjanci nie zareagowali i dziecku by coś się stało wtedy byłby lament gdzie były służby. Niektórym w Polsce nie dogodzisz
- 17 2
-
2020-01-10 15:03
(5)
nic by się nie stało dziecku a interwencje tych granatowych sk..synów u dzieci powodują tylko gigantyczny stres pewnie pacanie dla dziecka jakieś pogotowie opiekuńcze jest lepsze niż rodzinny dom
- 5 18
-
2020-01-10 15:25
(2)
tak, jest lepsze niż rodzic nie potrafiący zapewnić dziecku bezpieczeństwa
- 8 4
-
2020-01-10 22:09
no tak - ty potrafisz (1)
prowadząc co niedziela do pedofila
- 5 4
-
2020-01-11 11:16
masz jakiś żal do tatusia?
- 0 0
-
2020-01-10 18:31
(1)
ile razy już ci dzieciaka odbierały te granatowe sk...syny? patusie?
- 5 4
-
2020-01-11 00:45
masz baranie problem z faktami?S..sny baranie odbierały w tym kraju dziecko bo cytuję za dużo jadło bo matka była zbyt religijna tak d**ilu odbieranie dzieci ludziom słabszym i biednym pod byle pretekstem kwitnie potem d**ilu się okazuje że dziecko trafiło do oprawców takich jak ci z Pucka którzy brali tylko pieniądze na dzieciaka a jak im się znudził to go zamordowali ale tak palancie lepiej zabrać zaszkodzić zrobić krzywdę przecież w tej bolszewii krzywda człowieka nie znaczy nic
- 1 2
-
2020-01-10 14:36
Prowadzenie wózka nie wymaga prawa jazdy (1)
I nikomu Rosjanie nie grozili, trzymajmy się tematu.
- 14 14
-
2020-01-10 22:09
Kaszub - masz rację
ale reszta mało co kojarzy
- 3 1
-
2020-01-10 15:30
jakiej tragedii? (2)
Człowieku, jakiej tragedii o czym ty piszesz? Nie ma nawet żadnego jednozancznego przepisu, który zabraniałby opieki nad dzieckiem w stanie upojenia alkoholowego. Podciąga się przepis o narażeniu życia i zdrowia dziecka, wnioskując nie wiem dlaczego, że jak jesteś podpity to może zrobisz krzywdę dziecku. Bzdura wielka. Sam się prewencyjnie ukaraj, tak na wszelki wypadek, bo może komuś krzywdę zrobisz.
- 12 14
-
2020-01-10 18:30
(1)
rozumiem, że bez spiny dałbyś wózek ze swoim bombelkiem do prowadzenia przez kogoś z 1,5 promila?
- 8 2
-
2020-01-10 22:10
a co to jest bombelek?
takie cuś pod nosem, co się wysmarkać nie da?
- 4 4
-
2020-01-10 14:00
Rozszyfruj swoje AAA, proszę (2)
bo w duchu artykułu można wnioskować, że problemy alkoholowe nie są ci obce
- 4 21
-
2020-01-10 15:02
co to zmienia? (1)
- 9 0
-
2020-01-10 22:08
to, że nie akceptujesz podchmielonego towarzystwa
- 1 6
-
2020-01-10 13:51
nie przesadzaj, co to jest 1,5 promila, to jak nic
- 9 19
-
2020-01-11 11:09
I dobrze
Widać że bronicie pijakow którym brak odpowiedzialności za własne dziecko.Bardzo dobrze policja zadziałała.
- 1 1
-
2020-01-10 14:07
no wiesz - sikanie na środku ulicy w centrum miasta (1)
to nie są TE standardy EUropejskie ;))))
- 12 1
-
2020-01-10 22:11
no nie są
i tylko za to należałby się mandat
- 4 1
-
2020-01-10 15:29
dokładnie tak
Zupełnie się zgadzam. Popili, poszli do hotelu i tyle z tej historii. Nie wiem w ogóle co to za pomysł, żeby z automatu uznawac, że opieka nad dzieckiem w stanie upojenia alkoholowego to narażenie dziecka na niebezpieczeństwo. Co ma do tego sąd? Należał się mandat za sikanie.
- 13 8
-
2020-01-10 13:51
Mogła nie sikać na chodniku, to
by doszła do hotelu.
- 9 2
-
2020-01-12 06:13
Czyja to wina?
Kto tu nawpuszczał tyle tych ruskich???!!! Niech się u swojego Putina panoszą!
- 1 2
-
2020-01-10 14:31
Szli o własnych siłach, doszliby do hotelu i poszli spać (9)
Ewentualnie mandat za oddawanie moczu w miejscu publicznym. I niepotrzebne ciąganie dziecka po placówkach opiekuńczych
- 55 15
-
2020-01-12 05:52
Żeby jeszcze były miejsca gdzie można w drodze z imprezy oddać ten mocz legalnie..
- 0 1
-
2020-01-10 14:46
Wyobrażasz sobie opiekę nad 3 letnim (5)
Dzieckiem będąc kolokwialnie naj*banym? Tak poszli by spać...ojciec w łazience na podłodze a matka gdzie popadnie a nasza dzidzia w końcu 3 letnia, sama sobie wszystko ogarnie a i rodzicom wodę rano poda i w nocy przykryje kocem.
- 5 4
-
2020-01-10 16:19
3 letnia "dzidzia"? (1)
- 2 1
-
2020-01-10 17:23
Ironia i skarkazm
Są ci obce .
- 2 0
-
2020-01-10 16:07
Sugerujesz się liczbami (1)
U jednego tyle promili to totalny odlot, inny może funkcjonować po takiej dawce alkoholu.
- 2 2
-
2020-01-10 17:22
Sugeruję się rozsądkiem
1.5 promila i 2.5 to już " naje*nie" nie ma znaczenia kto jak mocny jest. Jest to stan w którym o siebie ciężko zadbać a co dopiero o dziecko.
- 3 2
-
2020-01-10 15:31
o ile nie zapomnieliby wózka gdzieś po drodze.
- 1 1
-
2020-01-10 16:13
ty chyba nie rozumiesz co to znaczy dziecko pod opieką pijanych
bo inaczej tego komentarza tu by nie było
- 4 0
-
2020-01-10 14:38
Oj , Kaszub po raz pierwszy się z Tobą zgadzam
- 2 6
-
2020-01-12 01:09
Larix
Przyszłość naszej Lary z Żelaznej już tusz tusz
- 0 0
-
2020-01-12 01:07
Larix
Przyszłość naszej patuski Lary z Żelaznej
- 1 0
-
2020-01-10 12:49
ciekawe (2)
alkohol jest wszedzie ogolno dostepny a zdaje sie ,że panstwo pobiera akcyze za to rozpijanie ludzi.Ale nie jestem w stanie zrozumiec dlaczego sciga sie ofiary tego procederu rozpijania ludzi ?
- 129 11
-
2020-01-11 23:36
Bo wtedy można jeszcze skroić mandatem i opłatą za wytrzeźwiałke
- 0 0
-
2020-01-10 13:18
Jak to? To przecież proste!
Państwo za każdą butelkę alko pobiera podatek - wysoki podatek, który wydaje np. na nagrody dla rządu - bo im się należy. Przy okazji spożywania dużych ilości - państwo zyskuje podwójnie: raz z akcyzy a 2 - spada średnia długość życia i trzeba z ZUSu wywalać emerytur! Nadwyżka już pozostaje na nagrody dla rządu - bo im się....? :D
Po trzecie, pijani obywatele są łatwiej sterowalni i nie zauważą kolejnych wałów rządu - i mamy kolejna kasę dla tych, którym się...? :) BINGO!
Po 4, jest sens utrzymywać większe siły policyjno-porządkowe i aparat represji, niby na pijanego obywatela. Ale przy okazji można zamknąć gęby krytykom. No i znowu mamy nadwyżkę hajsu, którą na co przeznaczymy??? Ha. BINGO!!!- 21 4
-
2020-01-11 23:31
2,5 promila u ruskiego to tak jakby nie pił.
- 1 0
-
2020-01-10 12:49
szli we dwoje o 2 w nocy i średnio mieli 2 promile (14)
przypadek?
- 78 8
-
2020-01-10 13:37
i nad dwóch nogach szli (7)
przypadek ?
- 12 0
-
2020-01-10 13:41
To bardzo poważna sprawa :) (2)
- 9 0
-
2020-01-10 13:49
no powiedzmy ze miedzynarodowa (1)
- 8 0
-
2020-01-11 20:41
Dotyczy 2 krajów, przypadek?
Za dużo tych przypadków...
- 1 0
-
2020-01-10 13:45
(1)
w tym sęk, że średnio nie na 2 tylko 1,333333
- 1 0
-
2020-01-10 14:05
4:2=2 no chyba że liczysz też dziecko ? :)
- 4 0
-
2020-01-10 13:42
dobrze ze nie poszedli xd (1)
- 2 0
-
2020-01-10 14:00
Poszłem,nakupywałem wódy i właśnie jestem stamtąd przyjechany :)
A tak na poważnie to anton maciarenko ma rację - sprawa jest mocno podejrzana :)
- 3 0
-
2020-01-10 14:18
Ale dlaczego tylko jedno dziecko?
Może drugie gdzieś zgubili? Może matka była w ciąży? Drugiej? Ile kupili flaszek, że się nabzdrygolili tak, dwie? Może dwa litry? Tyle pytań, a tak mało odpowiedzi... Trzeba szukać gościa z ręcznikiem.
- 12 0
-
2020-01-10 14:06
gdyby mieli 2kę dzieci - to byłby przypadek
- 1 0
-
2020-01-10 13:47
coś w tym jest
wózek miał dwa koła z przodu i dwa z tyłu ...
- 7 0
-
2020-01-10 13:44
nie sądzę
- 1 0
-
2020-01-10 13:22
To bardzo ciekawe i zastanawiające ? :) (1)
- 9 0
-
2020-01-10 13:23
I do tego rosjanie - przypadek? :)
- 9 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.