Otwarto wiadukt nad linią PKM na Matarni
11066 wyświetleń 14 stycznia 2015 (101 opinii)Kierowcy od środy 14 stycznia jadą ul. Budowlanych po starym śladzie. Zakończyła się budowa wiadukt na linią Pomorskiej Kolei Metropolitalnej.
Więcej na ten temat
Opinie (101) 4 zablokowane
-
2015-01-14 15:16
Zuchy ;) (1)
- 35 5
-
2015-01-15 09:07
00:35 Muzułmanie
Robotnik wręcza bombę muzułmance siedzacej w aucie!!
- 2 0
-
2015-01-14 15:20
Nareszcie (7)
Miało być pod koniec roku gotowy kompletny przejazd. Teraz kiedy miasto zrobi dalszy odcinek?
Ta ulica to dramat osób dojeżdżających do pracy w strefie kokoszki. Brak chodnika i oświetlenia. Pewnie teraz jak nasi projektanci zaprojektują to będą same światła - podobnie jak Havla. Ale kiedy to będzie???- 43 18
-
2015-01-14 16:08
światła, ojej
są też ludzie, którzy poruszają się pieszo i chcą dostać się na drugą stronę z****nej autostrady, która urzedasy fundują im w mieście, pod wpływem lobby samochodowego.
- 16 5
-
2015-01-14 16:10
kiedy na Budowlanych będzie chodnik???? (2)
Po pierwszym trupie?
Stacja jest, kolejka ma być za chwilę, ale chodnikiem tam się nie dojdzie.- 23 4
-
2015-01-15 08:21
Nie wcześniej (1)
- 1 0
-
2015-01-15 20:58
Wg planów na 2015 rok
Budowane będą tylko ścieżki rowerowe a chodniki będą wyznaczone białą linią na ulicy
- 1 0
-
2015-01-14 22:09
Jeszcze wam te wszystkie chore inwestycje bokiem wyjdą! (1)
Zero rynkowej kalkulacji jak za komuny a wy się cieszycie. Kasa z Unii pogrąża budżet wszystkich samorządów i w końcu przyjdzie za to płacić. Socjalizm właśnie wraca a wy się wszyscy z tego cieszycie puste głowy
- 3 6
-
2015-01-14 22:49
Jestes dobrze p....ny misiu
- 7 3
-
2015-01-15 06:54
Światła?
Nie będzie, bo tu samoloty podchodzą do lądowania...
Tak myślę...- 0 0
-
2015-01-14 15:21
(3)
Już to widzę brak korków. Hahaha
- 38 13
-
2015-01-14 16:10
korki są i będą... (2)
jeszcze większe
możecie się łudzić, że więcej pasów, więcej miejsc parkingowych i bla bla bla inne bzdury polepszą ŚW. PRZEPUSTOWOŚĆ, albo przejrzeć na oczy i ograniczyć korzystanie z auta do minimum. Ja radzę sobie bez niego zupełnie, a znam nawet osoby, które mają dzieci i nie mieszkają w centrum i też potrafią bez auta żyć.- 14 4
-
2015-01-15 08:46
dokładnie, wystarczy spojrzeć na niby nową Słowackiego
po 2 pasy w każdą stronę, a w godzinach szczytów stoi się
co za 5 lat będzie- 1 1
-
2015-01-15 10:10
Może ogranicz korzystanie z internetu do minimum
Wyraźnie ci szkodzi na głowę
- 0 1
-
2015-01-14 15:21
(3)
Koniec z korkami na ul. Budowlanych - śmiała teza Panie Naskręt.. O 12. może tak, ale 16.07 też? Zapraszam w tych godzinach..
- 67 7
-
2015-01-14 15:33
to naucz się jeździć po turborondzie, nie będzie korków (2)
Proste zadanie
- 15 12
-
2015-01-14 15:38
błe heheh he he!
- 3 2
-
2015-01-14 21:31
Na rondzie jest korek, przez swiatla na Kartuskiej. Nie moga zjechac z ronda i korkuja tez tych z budowlanych.
- 1 1
-
2015-01-14 15:21
Yes, yes, yes (1)
- 24 3
-
2015-01-14 22:05
No, no, no
- 1 1
-
2015-01-14 15:22
Na szczerbatej, dziurawej i wąskiej Budowlanych do ronda Budynia (vel Turbinowego) korki to normalna sprawa... (3)
Dlatego zamknięcie Słowackiego na wysokości terminala portu lotniczego było bezsensem.
- 65 20
-
2015-01-14 16:26
sam jesteś bezsensem (2)
zamkniecie Słowackiego na wysokości terminala było wymuszone budową nowego terminala oraz budową PKM. Wyobrażasz sobie samochody jeżdżące slalomem pomiędzy gruszkami obu budów? A teraz zobacz, że masz tam takie małe rondo - jak myślisz, po co? Żeby można było zawrócić pod terminal wyjeżdżając spod niego? Czy dlatego, że zbudowano szerokie wiadukty pod którymi zostanie odtworzony przejazd i to o szerokości dwóch jezdni?
- 7 12
-
2015-01-14 17:04
Tak szerokie jak wiadukt nad trawnikiem przy Arinie
służący do wygrywania konkursów iluminacji budowli
czy szersze?- 2 8
-
2015-01-15 18:23
Spójrz w plan zagospodarowania misiu
Tam nie ma drogi o charakterze "ponadlokalnym".
Na pytanie kiedy zostaną wybudowane drogi lokalne, które w tym planie się znajdują, a mogłyby umożliwić przejazd do Rębiechowa i dalej do Banina, Miszewa, V-ce prezydent Gdańska odpowiedział kiedyś w Radiu Gdańsk "Jak pojawi się taka potrzeba. Lokalna".- 1 0
-
2015-01-14 15:33
To dobra wiadomość. (13)
Po otwarciu PKM-ki nadal będę jeździł samochodem, bo będzie taniej. Ot taka jest polityka władz Trójmiasta, która robi wszystko co może, aby na krótkich trasach baardziej opłacało się korzystać z samochodu niż z transportu zbiorowego. Dodam, że do Centrum nie jeżdżę, więc problemy z parkowaniem mnie nie dotyczą. Samochodem pokonuję dystans rzędu 8 - 12 km (w jedną stronę). Taniej wychodzi korzystanie z ssamochodu niż zakup biletu na autobus i SKM-kę. PKM-ka by mi pasowała, ale już widzę, że będzie drożej niż jazda autem. Dodam, że bilety miesięczne mnie nie urządzają, ponieważ jeźdżę 3-4 raz w tygodniu w weekendy i dni normalne.
- 41 20
-
2015-01-14 16:30
Do "jazdy autem",oprócz autogazu,doliczyłeś serwis i części? Już nie wspomnę o ubezpieczeniu, czy -o zgrozo! - amortyzacji (12)
Nie mylić z amortyzatorami.
- 9 7
-
2015-01-14 16:50
(5)
Tak, ale traktuję to jako koszt wygodniejszego i szybszego podróżowania. W skali roku jest to łącznie dodatkowe 2000 - 2500 zł. O amortyzacji nie wspominam, bo samochód kupiłem 3 lata temu za 7000 zł, a nie wiem ile jeszcze nim pojeżdżę. Dodam, że nie jeżdżę tym samochodem sam, więc te koszta można podzielić przez 2.
- 10 1
-
2015-01-14 17:24
w komunikacji miejskiej (3)
trzeba jeszcze dodac stracone siły nerwy i prychających słoików zarazających grypą itp ciagle brak miejsc i tłok, plus brak klimatyzacji, spoznienia i stres
wole auto- 14 0
-
2015-01-14 17:38
Znacznie przyjemniej stać w korku we własnym aucie
- 13 0
-
2015-01-14 22:52
A stój se ciulu w korku
- 1 3
-
2015-01-15 11:26
trzeba dodać tych rodowitych nieumytych pijaczków z gdańska śmierdzących jak ty
- 0 0
-
2015-01-14 18:05
aa
Ja też sie nie przesiąde, jeszcze bym sobie pojezdzil kolejką gdyby to była jakaś niesamowita oszczędność albo szybkość dojazdu, ale nie jest tak
- 3 0
-
2015-01-14 17:37
Mam chyba podobnie (5)
Na dzień dzisiejszy jadąc z Moreny (okolice Piecewskieh) do Sopot (okolice ul. Niepodległości) mam do pokonania samochodem niecałe 13 km, dojazd trwa około 25 - 30 min. Dojazd SKM-ką i autobusem, to koszt rzędu 6,8 zł (będzie niedługo 7 zł) i zajmuje mi jakieś 1 h. Teoretycznie mógłbym kombinować z autobusem 227 i 117, ale 117 jeździ sobie raz czy 2 razy na godzinę, więc taki dojazd byłby zbyt długi. Koszt biletów miesięcznych to 160 zł, przy czym każdego dnia traciłbym dodatkowo 1 h. Miesięcznie to już 20 h. Koszt paliwa na tym odcinku, to miesięcznie około 180 - 220 zł. Zaoszczędzenie nawet tych 50 zł nie jest warte straconych 20 h w miesiącu. W każdym razie o ile zakup biletów miesięcznych jeszcze byłby dla mnie opłacalny, o tyle dojazd jednorazowy środkami komunikacji miejskiej jest obecnie zupełnie nieopłacalny.
- 12 0
-
2015-01-14 20:13
niebawem będziesz musiał doliczać opłaty postojowe za pojazd i wtedy zobaczymy
- 1 3
-
2015-01-14 23:01
trochę naciągane (1)
Ja mam właściwie tę samą trasę (Warneńska - Sopot 3 Maja). Miesięczny koszt biletów to 140 zł, a czas dojazdu "door-to-door" to 40 maks. 45 minut. Koszt paliwa rzeczywiście byłby ok. 200 zł, ale nie martwię się o parking i można poczytać po drodze :)
- 3 1
-
2015-01-15 11:27
i można powąchać niedomytych gdań-szczan :)
- 0 0
-
2015-01-14 23:20
Z Piecek-Migowa do Sopot jest ponad 50 km,bo Sopoty to wieś za Elblągiem. (1)
- 1 2
-
2015-01-15 11:28
do Sopot i tyle,tak się kiedyś mówiło i nie sądzę, żeby z czapki nagle było to niepoprawne.
- 0 0
-
2015-01-14 15:33
Ten wiadukt nie będzie miał wpływu na korek. (4)
Tak było i przed całą budową.
- 44 3
-
2015-01-14 16:05
a co konkretnie proponujesz? (2)
budowa dróg nie likwiduje korków, najwyżej przesuwa je gdzie indziej. Korki mogą się zmniejszyć po zakończeniu budowy PKM, jak się część dojeżdżających przesiądzie na bardziej wydajny rodzaj transportu, czyli transport szynowy.
- 7 4
-
2015-01-14 16:45
Ja nic nie proponuję, twierdzę tylko, że tytuł artykułu jest bez sensu. (1)
- 12 4
-
2015-01-14 22:53
Sam jestes bez sensu
- 3 3
-
2015-01-14 18:09
moim zdaniem
chwilowy objazd wręcz upłynnił jazdę, bo nie było "pałowania" i skrzyżowanie ze słowaka i rondo z drugiej strony wolniej się zapychały
- 3 0
-
2015-01-14 15:40
(9)
Gdynia jak zwykle obstrukcja.
Ps. W XXI wieku można by pomyśleć nad "wyprostowaniem" linii pomiędzy Karwinami a stadionem...- 28 23
-
2015-01-14 16:01
Góra
A czy tam przypadkiem jakiegoś wzniesienia nie ma, które kolej musi objechać? Budowa tunelu aby oszczedzic te kilka kilometrów może się nie opłacać.
- 16 1
-
2015-01-14 16:23
i po co ten głupi komentarz? masz zamiar skłócać ludzi swoimi kompleksami?
- 11 7
-
2015-01-14 16:38
(3)
Najpierw sprawdź przez jaki teren przebiega tam trasa. Czy nie ma tam wzniesień. Czy nie przepływa tamtędy rzeczka. Czy nie jest to wyjątkowo cenny obszar przyrodniczy chroniony prawnie. Czy trasa nie przebiega przez środek lasu. Czy nie występują tam siedliska i lęgowiska ptaków itd. Poza tym, po co prostować trasę ? Żeby zaoszczędzić 1 min na czasie przejazdu kosztem przebudowy linii za grube miliony zł ?
- 11 2
-
2015-01-14 16:53
(2)
jakim trzeba być ciemnym by nie widzieć ze obecnie trasa przebiega przez las i "cenne" tereny...
i oszczędność byłaby dużo wyższa niż minuta...- 1 5
-
2015-01-15 08:54
(1)
1:30?
- 1 0
-
2015-01-15 11:29
1:45 :)
a w dół 2:20
- 0 0
-
2015-01-14 16:46
sam sie wyprostuj
behehehe
- 5 1
-
2015-01-14 20:20
Co racja to racja (1)
Co racja to racja, Gdynia zawsze dwa kroki z tyłu ... a potem durne komentarze napinaczy, że "po co te kompleksy" albo temu podobne.
Gdyby nie zadzieranie szczuronosa to PKM mogła być otwarta jednocześnie na całej długości Gdańsk - Gdynia- 8 1
-
2015-01-15 11:30
a co tam jakieś pekaemki, dla bogaczy lotnych, tu się ważą losy szczurodromu w Kossakowo airport
- 0 0
-
2015-01-14 15:40
(2)
Zacznijcie lepiej ulice naprawiać bo zimy prawie nie ma, a ulice się rozpadają w oczach, co kawałek wyrwa, że koło można urwać.
- 50 9
-
2015-01-14 16:01
wagarowicz pseudoznawca się odezwał (1)
gdybyś skończył gimnazjum wiedziałbyś, że drogi rozsadza ... lód. Tak więc, lód powstaje przy spadku temperatury poniżej 0 stopni Celsjusza. tak więc wahania temperatury wokół 0 powodują częsty proces powstawania lodu (rozsadzania) oraz topnienia. No bo jakby raz zmroziło i trzymało to proces rozsadzania wystąpiłby raz, więc byłoby to mniej szkodliwe.
- 8 8
-
2015-01-15 00:27
sam jesteś idiotą. Jak by nie robili jak najtaniej, to by co 10 lat można było robić NAPRAWY
a nie co pół roku!
- 5 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.