TV

Obchody 78. Rocznicy Wybuchu II wojny św. na Westerplatte Gdańsk 01.09.2017

8645 wyświetleń 1 września 2017 (1405 opinii)

W piątkowy poranek pod pomnikiem Obrońców Wybrzeża na Westerplatte odbyły się obchody 78. rocznicy wybuchu II wojny światowej. W uroczystości wzięli udział m.in. premier Beata Szydło oraz kilku ministrów.

Więcej na ten temat

Opinie (1405) ponad 50 zablokowanych

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    opinia (8)

    wam kurky z gdanska mazy sie wolne miasto zdrajcy potrzykroc zdrajcy zapamientajcie sobie kurky ze NIGDY NIE ODDAMY ZAWSZE POLSKIEGO GDANSKA.

    • 35 194

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Gdańsk był bardziej niemiecki niż polski (1)

      w czasach FSD mieszkało mniej niż 10% Polaków

      • 15 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Historia

        Naucz się historii synku bo klepiesz bzdury! Większość mieszkańców była Polakami,tylko Niemcy po przyznaniu statusu wolnego miasta,przesiedlili ponad 2-tysiące swoich obywateli do terenów wolnego miasta! Tak wygląda historia.

        • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Kontropinia

      Marzy ty kurko

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      hahaha zeby go moec to trzeba by bylo nam go zabrac :)

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      opinia

      wylecz się i wróć to pogadamy

      • 3 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      I co jeszcze

      A mieszkasz tu żeby się wypowiadać trollu. Może mieszkancy o tym zdecydują a nie ty.

      • 18 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      następny zakuty łeb po dopalaczach od antosia

      • 31 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Naucz się języka polskiego

      • 34 4

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    Gdansk powinien odlaczys sie od tego pisowego panstwa. (83)

    • 783 199

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Budyń z Prusakami

      Lecz się

      • 0 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Jestem

      za i znowu będzie wolne miasto i najazd Niemców do swojego miasta a Budyś będzie kanclerzem !!!!!!!

      • 2 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (2)

      Jako patriota z Gdański nigdy bym tego nie chciał bo Gdańsk był pierwszy Polski od 997 roku do 1227, a potem było Księstwo Pomorskie, potem znowu Królestwo Polskie, a potem od Krzyżaków zaczął się najazd Niemców na gdańskie ziemie. Są opowieści co Krzyżacy robili z mieszkańcami. Gdańsk to polskie miasto, ale od podbojów naszych wspólnych ziem przez Niemców niektórym wyprały się mózgi bo myślą że będą traktowani tak jak Niemcy haha i ślina im cieknie na myśl o euro. Nieźle chcecie się sprzedać agresorom. Douczcie się trochę historii.

      • 7 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Jako patriota , oszczędnie korzystasz z prawdy,raczej historii

        Daliśmy radę,nawet królowi Batoremu powiedzieliśmy nie, jak zaczął za mocno kombinować i damy teraz.
        Podkreślam, że jako miasto polskie w 1939 r. nie było bronione przez Armię Pomorze , która miała w założeniu obronę Gdańska, zostaliśmy sami.
        Aż dziw bierze, że mienisz się " Jako patriota z Gdański" a wprowadzasz w błąd dzisiejszych mieszkańców Gdańska.
        Bycie mieszkańcem WMG narodowości polskiej w tym czasie to szczyt heroizmu i bohaterstwa, za który wielu z nich przypłaciło życiem lub gehenna, deportacją.

        • 1 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Są opowieści co Krzyżacy robili z mieszkańcami.

        To się nasłuchałeś, ciągle coś nowego słyszysz z telefonu z Nowogrodzkiej.

        • 2 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Całe 3 Miasto bez PIS (5)

      Jestem za.

      • 57 10

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        (3)

        A od kiedy Gdynia i Sopot mają prawa do niepodległości skoro to polskie miasta? Żadna instytucja międzynarodowa by ich nie poparła. Gdańsk chociaż miał swój jakiś własny epizod niepodległości, no ale Sopot i Gdynia typowe miasta polakówów

        • 4 9

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Sopot należał do WMG. (1)

          W Kolibkach była granica polsko-gdańska.

          • 21 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            jak by co...

            Trąbki Wielki, zgodnie z prawdą też należały do WMG.

            • 2 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Bełkoczący tłuk z ciemnego luda ,ani nie zna historii i nie potrafi czytać ze zrozumieniem , autor wyżej pisze 3 Miasto bez pis.

          • 4 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Ten prawdziwy Polak czy twoja rdzina to folksdojcze a dziadek byl w ss

        • 0 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      nie,własnie PiS powinno rządzic wiekszoscią w Gdańsku-to wtedy byłby ład,porządek i sprawiedliwosc... (5)

      • 35 130

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        porządek podobny już był (2)

        Taki sam jak w 1939 r.

        • 7 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          tutejszy (1)

          Czyli mieszkaniec rynsztoka płynącego przez pis uar.

          • 4 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Czyli mieszkaniec rynsztoka płynącego przez pis uar.

            Nie umiesz czytać? mój wpis odnosił się do " nie,własnie PiS powinno rządzic wiekszoscią w Gdańsku-to wtedy byłby ład,porządek i sprawiedliwosc... (4)"

            • 0 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        i powrót do średniowiecza (1)

        czasami mam wrażenie, że takie teksty puszczane są na podpuchę, choć z drugiej strony brzmi jak ironia..

        • 43 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Jakiego średniowiecza.POprostu smrodziłbys przez drąg tak jak mama i tata.

          • 5 16

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Biznes jest biznes (13)

      I wszystko sprzedać Niemcom i wszystkie benefity też wydać Niemcom....Niemcy będą słali do Gdańska kasę aby utrzymać przyczółek.....Jeżeli mamy się rozwijać to z Polską !!! It tak już dopuściliśmy żeby wszędzie były biedronki, lidle ,netto ,kauflandy a W 2016 roku prezydent Adamowicz zasiadał w dwóch spółkach: Zarząd Morski Portu Gdańsk i Gdańskie Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej. Struktura kapitałowa. Leipziger Stadtwerke – ok. 84% udziałów; Gmina Miasta Gdańsk – ok. 16% udziałów........

      • 7 16

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        (11)

        Widzę, że niektórzy mentalnie jeszcze dalej siedzą w starym ustroju. Własność prywatna jest własnością prywatną. Dla ciebie są Niemcy i Polacy. Jeżeli jakaś firma należy do jakiegoś Niemca, to jest to firma tego konkretnego Niemca, a nie firma niemiecka. Analogicznie w przypadku Polaka. Ty natomiast rozpatrujesz własność w kategoriach narodowych.

        I co w tym złego, że "dopuściliśmy" aby wszędzie był biedronki, lidle i inne? Jeżeli te sieci są obecne w Polsce to dlatego, że ludzie w nich kupują. Chcesz decydować za ludzi gdzie mają kupować?

        • 13 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (10)

          Pomyśl ile te firmy zabierają rocznie milionów oraz za jakie "wynagrodzenia" my w nich pracujemy. Czemu Anglik w tym samym markecie zarabia 7 Funtów za godzinę a Polak 1 funt ?

          • 1 7

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            (9)

            Pracujemy za tyle za ile jesteśmy gotowi pracować. Pensja jest ceną, ceną taką jak każda inna, tymczasem ludzie - w tym także ty - piszą tak jakby ona zależała od jakiejś dobre woli, a nie rynkowych mechanizmów.

            Poza tym czego się spodziewasz, że zagraniczna firma płaci Polakowi daną kwotę, a gdyby firma należała do Polaków to od razu by płacili więcej? Skoro zagraniczna firma może płacić daną kwotę, to dlaczego by tyle nie mieli płacić także Polacy?

            To ile ktoś zarabia za tą samą pracę w ogóle nie ma nic do rzeczy - to wręcz laborystyczna teoria wartości.

            Ja tylko przypomnę, że przeciętny Polak w ciągu roku wyprodukowuje dóbr za 27 tys dolarów, a przeciętny Brytyjczyk za 42 tys dolarów.

            • 9 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              (8)

              Dlatego na zachodzie już dawno zrozumieli że tylko grupa średnia napędzi rynek, stąd ustawienie najmniejszej krajowej na poziomie godnym do życia oraz niezbędnym do wydawania i napędzania rynku.
              U nas wciąż XVIII wieczny kapitalizm i teorie że ktoś jest gotowy za talerz zupy pracować, pewnie, głodny to i gotowy ale w ten sposób żaden kraj się nie rozwinie.
              Pewnie że Brytyjczyk osiągnie więcej, w końcu Polak pracuje na Brytyjczyka, np. Tesco

              • 1 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                (2)

                Gdybyś trochę poczytał to wiedziabyś że to właśnie Tesco jest jednym z największych eksporterów polskiej żywności, w każdym markecie TESCO w UK są całe regały z naszymi produktami, dzięki temu wielu polskich producentów zarabia więcej, fakt gros tych produktów kupują nasi rodacy przebywający na wyspach, ale też wielu brytyjczyków przekonało się do naszych wyrobów i je kupują, byłem, widziałem.

                • 2 0

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                (1)

                Nie całe regały tylko wybrane punkty i nie tylko w Tesco. Brytyjczycy przekonali się owszem, do papierosów spod lady w Polish shop bo za 3 Funty.
                Mi nie chodzi o to ile Tesco eksportuje tylko czemu tu zatrudnia za Funta od godziny a tam za 7 Funtów...

                • 0 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Dlatego że może. Poczytaj o wartości krańcowej użyteczności

                • 0 0

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                (4)

                Trzeba sobie zdać sprawę, że płaca minimalna odcina od legalnego rynku pracy najgorzej wykwalifikowanych pracowników, którzy nie są w stanie zarobić na swoje pensje.

                To naprawdę nie jest takie skomplikowane - cena rośnie, popyt spada.

                A skąd pomysł, że w ten sposób napędza się gospodarkę? Jest dokładnie odwrotnie. Jeżeli firma X zapłaci więcej swoim pracownikom to oni wydadzą więcej. Ale jednocześnie mniejsze zasoby będzie miała firma X, więc globalnie nic się nie zmieni. Nastąpi przeniesienie siły nabywczej, a nie wykreowanie nowej. Ale jako że koszty wzrosną to firmy które do tej pory balansowały na granicy opłacalności znajdą się pod kreską i zostaną zamknięte.

                Tu nie ma cudów. Nie da się w sztuczny sposób długotrwale napędzić gospodarki.

                A tak jeszcze odnośnie tego Polaka pracującego na Brytyjczyka - polecam porównać dynamikę PKB Wielkiej Brytanii i Polski w ostatnich 10 latach.

                • 2 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                (3)

                A to ciekawe, nawet Stany mają najmniejsza krajową, bodajże 7 dolarów per godzina. Podobno to kolebka kapitalizmu a jednak minimalna jest.

                Co mi po dynamice skoro wiąz tu zarabia się grosze na tle Anglii ?

                W jaki magiczny sposób płaca minimalna odcina od legalnego rynku pracy najgorzej wykwalifikowanych pracowników ?

                • 0 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                (2)

                To, że stany coś mają nie jest żadnym argumentem.

                UK w 2006 roku miała 40,5 tys dolarów PKB per capita wg PSN. Polska 19 tys. W roku 2016 UK miała 42 tys, Polska 27 tys. To oznacza, że PKB per capita Wielkiej Brytanii przez te lata urosło niecałe 4%, a Polski 42%. To tak odnośnie tego że pracujemy na nich i dlatego jesteśmy biedni.

                Płaca minimalna odcina nie w żaden magiczny sposób, tylko w oczywisty. Jeżeli płaca minimalna jest powyżej rynkowej płacy to zatrudnianie takiego pracownika jest nieopłacalne. Zamiast zatrudniać taką osobę legalnie zatrudnia się na czarno lub w ogóle a jej zadania rozbija na innych pracowników.

                • 4 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Płaca minimalna we wszystkich stanach USA nie jest jednakowa (1)

                Federalne wynagrodzenie minimalne wynosi obecnie 7,25 USD za godzinę i efektywnie obowiązuje w 21 stanach.
                Najwyższe stanowe wynagrodzenie minimalne obowiązuje w Massachusetts i Kalifornii – 10 USD za godzinę pracy. Niewiele mniejsze są na Alasce (9,75 USD), oraz Rhode Island, Vermont i Connecticut (9,60 USD). Największy procentowy wzrost płacy wprowadził stan Nebraska. Zwiększenie stawki z 8 do 9 USD oznacza zmianę o 12,5%. Najmniejszą podwyżkę zrealizował rząd stanu Nowy Jork. Minimalne wynagrodzenie godzinowe zwiększyło się tam jedynie o 3% - z 8,75 do 9 USD.
                Samorząd San Francisco przegłosował ustawę, która wprowadzi nową płacę minimalną w wysokości 15 USD z pierwszym lipca 2018 roku. Obecnie w Kongresie znajduje się propozycja ustawy mająca podnieść federalną stawkę do 15 USD do 2020 roku.

                • 4 0

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Tu się nie da bo rozmówca Darek stwierdzi ze firmy upadną albo będą zatrudniać na czarno.

                • 0 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Zamiast Wolnego Miasta Gdańska żądamy używania rozumu, przeanalizować wszystkie za i przeciw. Polecam serdecznie.

        • 2 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      WNG

      przyznam się że od czasu gdy poznałem historię Gdańska, mam marzenie, że kiedyś mój Gdańsk mógłby stać się Wolnym Miastem, stać się potężnym państwem-miastem jak Andora, Liechtenstein, Monako zamieszkiwanym co prawda przez Polaków ale też miejscem w którym każdy pragnąłby mieszkać. Otwartym. Z silną wolnorynkową gospodarką.

      • 7 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (2)

      Adamowicz już wam mózg wyprał

      • 5 14

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        co ty tam sapiesz pisiorze? (1)

        • 13 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          To tłuk jawor się objawił i w swoim codziennym amoku p***rzy trzy po trzy.

          • 4 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      kawał życia spędziłem w Trójmieście, konkretnie Wrzeszcz a potem blokowisko, Przymorze... mam ogromny sentyment i po prostu widzę jak banda opłaconych cwaniaczków będzie próbowała "przywórcić danzing do niemieckiej macierzy..." czemu szkopy tak się czepili Polski ? bo prusy historycznie zyskały mocarstwową pozycję dzięki rozbiorom... Austria i Rosja jako takie byłyby sobą bez rozbiorów...dla mocarstwowych prus w Europie istnienie Polski jako takiej pomniejsza ich znaczenie... zresztą Napoleon zrozumiał to za pozno, cackając się z prusami... podobno pod Waterloo kiedy zauważył atakujących prusaków, miał powiedzieć "popełniłem błąd, powinienem był spalić berlin..."

      • 4 8

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Kawał życia we Wrzeszczu dalej wegetacja na Przymorzu a edukacji zero, no i stąd mamy ten bełkot.

        • 2 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      Już była Polska dzielnicowa. Jak się skończyło wiadomo.

      • 3 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        No jak? niedługo za Kazimierza Wielkiego Polska była potęgą.

        • 1 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      zaraz na ciebie wyślę kiboli Lechii i się skończy

      • 5 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Ty to możesz wysłać kolesia po nową flachę denury.

        • 4 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (5)

      Ja chętnie bym zamieszkał na strasse i zarabiał niemieckie euro. Byle tylko w normalnym kraju. Merkel wyzwól nas spod pisowskiej niedoli! Bitte!!!!!!!!!!!!!

      • 26 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        (1)

        Z uwagą przeczytałem oba teksty i z całą stanowczością przypominam, że: Toruń rząda dostępu do morza, or else..Natomiast zdrajców powiesić, a cudaków-komików niemieckich, do prac społecznych w kamieniołomach przymusić. Niezbędny kamieniołom stworzyć, bądź uruchomić jakiś stary skansen. Wręczyć kilof, wprowadzić przelicznik ryż/urobek i oprowadzać japońskie wycieczki..

        • 3 4

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          A tak poza tobą wszyscy zdrowi czy w komplecie w Kocborowie.

          • 4 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Gut, kontyngenten immigranten nach Gdańsk jetzt sende. Pokwitać nie trzeba, papiren nicht. Nur Kinderen, nur Doctoren und (1)

        • 1 10

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Co ma do zarobków PIS !? Za PO miałeś lepiej ? Czy może za SLD ?

        • 4 9

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Jaaa (5)

      Freishtadt Danzig!

      • 37 7

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        (1)

        Niemcy nigdy nie byli, nie są i nigdy nie będą naszymi PRZYJACIÓŁMI!

        • 8 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Wolisz kacapa , niewolniku pomiocie fornala.

          • 5 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Jak najbardziej (1)

        bo teraz to swoloczyj gorod i wladza to wladza ruska na czele z prezydentem iczem.

        • 1 12

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Paszoł won ś****o bolszewickie z ciemnego luda smoleńskiego.

          • 10 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        do Jaaa
        Ty idioto miałem na myśli odłączyć się od pisowskiego państwa a nie przyłączyć się do szkopskich agresorów.

        • 7 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Oczywiscie (1)

      I razem z budyniem podlizywac się niemcom i przyjmować imigrantów.Wlaczcie myślenie ludzie!

      • 14 57

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        "Wlaczcie"

        Klasyczny przykład tłuka z ciemnego luda smoleńskiego.

        • 12 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Gdańs

      Gdzie, do prus.

      • 0 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Powrót do Wolnego Miasta jest jak najbardziej pożądany.

      • 8 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Wolne Miasto Gdańsk

      Wolne Miasto Gdańsk

      • 12 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Szkop (1)

      To właśnie wypowiedź szkopa !!!

      • 18 45

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Wolne Miasto Gdańsk !!!

      • 10 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Tak i dostalibyśmy mniej głosów niż dostało uznanie wolnego Tybetu nie mówiąc o Kosowie hehe. Niektórzy chyba dziką noc mieli w łóżku od IKEI i marzą o potędze, ale w sumie nic dziwnego kiedyś wszyscy tutaj marzyli aby być w potędze Królstwa Polskiego, potem jak Niemcy najechali to chcieli Niemiec bo Polska była już słaba i biedna, za PO byli patriotami, przyszedł PIS i już mówią o niemieckim euro które myślą że dostaną.

      • 2 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      mokre sny

      Adamowicz wyprowadź gdańskie sztandary, ogłoś niepodległość powołując się na nic nie znaczące, krótkie w całej historii Niemiec i Polski - Wolne Miasto Gdańsk, podbijemy Gdynię, Sopot i będzie morską potęgą, a Niemcy będą jeść nam z ręki a w razie czego padniemy przed nimi na kolana żeby sypnęli trochę euraskami.

      • 4 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Ty gnoju odłączenie byłoby tylko uległością w stosunku do pisowskiego rządu i wywieszeniem białej flagi, z nimi trzeba walczyć.

      • 5 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      ale tym narodem łatwo grać na emocjach, już chcą odłączenia od Polski bo PIS obecnie rządzi, gdybym był prezydentem Polski to tak bym to wykorzystał że głowa mała.

      • 3 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      I pomyśleć że jeszcze podczas 20 lecia między wojennego i podczas wojny w Gdańsku mieszkali normalni ludzie którzy cieszyli się wolną Polską, to byli wasi przodkowie, niestety Niemcy ich zabili, dzisiaj patrzą z góry i widzą jakieś polakówowe byle coś. Niezła zagrywka Niemców.

      • 6 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      No nie łudźmy się że Niemcy pomagają za friko
      Jaka część polskiej gospodarki siedzi w kieszeni Niemców, to wie każdy Kazio z ul. Ogórkowej i ilu Polaków jest umoczonych w interesy w Niemczech, to wie każda Zdzicha. No nie łudźmy się czasem, że Niemcy to już tak za friko polakówom na to i owo pozwalają! A trzeba sobie jasno odmalować, że te niemieckie apetyty rosną i będą rosnąć, bo to zwykła matematyka po prostu jest i wszystko. Owszem można te sprawy nagłaśniać i nawet koniecznie trzeba, ale młynek się kręci i robota iść musi, bo taka jest natura, która nie znosi próżni. Jak zwykle gdy przyjść musi, to czego uniknąć niepodobna, serca truchleją i zaraz jawi się to stare pytanie: "Do diaska to co robić?!".Ale przecież to już było! Otóż kiedy po upadku Powstania Styczniowego kiedy wielu wydawało się, że wszystkie światła nad Polską zgasły, zaświeciła Niepokalana w Gietrzwałdzie na starej, polskiej, rozmodlonej Warmii. I podczas stu kilkudziesięciu spotkań na wszystkie pytania dzieci, odpowiadała właściwie zawsze twierdząco: "Tak ale odmawiajcie różaniec", "Stanie się Wam, ale odmawiajcie różaniec", "Nawróci się, ale odmawiajcie różaniec".Banalne? I owszem, ale wiara taka właśnie jest, jak to banalne, najmniejsze ziarnko.....

      • 3 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Odlot

      Kolejne poronione pomysły układu gdańskiego który powinien wylądwać w wariatkowie. Oni już odlecieli z tego zasiedzenia na stołkach.

      • 4 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Gdansk jest niemiecki to co ze od mieszko zjednoczył te ziemie, chcemy sie poddac naszym agresorom z 1 wrzesnia aby zarabiać euro, dumni gdańszczanie

      • 3 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Jak normalny mieszkaniec Gdańska moze chciec oderwać się od Polski i w dodatku przyłączyć do Niemiec 1 września ? To chyba słoiki z Grudziądza jakiegoś bo nie wierzę. W końcu - Graudenz

      • 3 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Zastanawiam się czy Polacy urodzeni przez Polaków w polskim mieście Gdańsk tylko tak trollują czy na prawdę poważnie o tym myślą

      • 2 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Hahaha (1)

      Mieszkam w Gdyni. W dobrym miejscu, na obrzeżach i tuż przy lesie, który otacza Trójmiasto. Z domu do centrum Gdańska samochodem mam około 20 minut jazdy. To mniej niż z Ursynowa pod Pałac Prezydenta. Lecz może wkrótce zabierze to znacznie więcej czasu, bo zostaną ustawione rogatki i jadąc do Gdańska będę musiał mieć paszport, a może nawet wizę. A celnicy skrupulatnie przeszukają moje auto, czy przypadkiem nie wwożę jakichś wywrotowych materiałów. O co właściwie chodzi z tą nową paranoją? Reanimować Wolne Miasto Gdańsk? Lub bardziej poprawnie – Freie Stadt Danzig?

      • 8 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Ela

        Świetny komentarz! Również mieszkam w Gdyni i szlag mnie trafia, gdy czytam, że są ludzie, którzy mogą planować takie idiotyzmy ! Gdańsk odbudowany i zbudowany został dzięki pracy i pieniądzom Polaków i nikt inny poza Polakami nie ma prawa do tego miasta ! Złodziejskie i brudne łapy precz od Gdańska !

        • 2 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      idiota

      Tak gupku odłączy się a potem każdy będzie mógł dookoła nas podbić bo będziemy tacy słabi militarnie

      • 2 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      eqwdas

      Władza PIS jest tylko przejściowa a skutki odłączenia byłby na zawsze. Zastanawiam się czy osoby plusujące na pewno są mądre

      • 3 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      widząc z jakim szacunkiem podchodza do polskiej flagi (patrz zdjęcia) to nie są daleko

      wg budynia to stolica metropolii, a nie stać na uszycie polskiej flagi i jakieś prześcieradła porozkładali na krzakach. Na dwóch zdjęciach to widać, jak krzaczory między płótnami wychodzą

      • 4 11

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Gdynia też!!!!!!

      • 8 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      Gdzie? Może do Niemiec jakby chciał Adamowicz???

      • 6 15

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Adamowicz to do Moskwy,do swoich wschodnich ziomali ciagnie.

        • 4 13

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Jestem za

      Odłaczyć się i wysiedlić tych co zagrabili gdańszczan mienie.

      • 5 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Tylko zeby smrod Szadółek sie nie wydostawał poza granice miasta to jestem za (1)

      • 20 38

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Szadółki mogą zostać w państwie pisowskim :)

        • 34 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      głos foksa

      • 5 18

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    Ale po co te kłamstwa???

    Nie było pełnej wersji apelu smoleńskiego! Każdy może sobie sprawdzić w pełnej transmisji że była przeczytana skrócona wersja apelu! Dokładnie taka sama jak miała być odczytana (choćby np wg. ustaleń na pewno nie prawicowego portalu naTemat).
    Harcerz został zablokowany ponieważ przy asyście wojskowej apel powinien być odczytany przez oficera (zgodnie z przepisami wprowadzonymi przez ministra Siemoniaka w 2014 roku). Na to właśnie prezydent Adamowicz nie chciał się zgodzić do samego końca przed 1.IX. pisząc na TT,FB i wygłaszając oświadczenie na YT. Być może dlatego że obiecał to harcerzom, nie informując jednak o tym wcześniej MON.
    Na transmisjach z lat ubiegłych można również zauważyć jacy to "harcerze" odczytywali w poprzednich latach apel - zawsze byli to wojskowi w stopniu oficerskim.
    BTW na "skandalicznym" filmie Adamowicza można też usłyszeć że gdy oficer rozpoczynał odczyt apelu, nagłośnienie było wyłączone. A na pełnej relacji widać że później ktoś trzyma dodatkowy mikrofon przed odczytującym apel.

    • 1 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    Macierewicz wojuje już z dziećmi (harcerzami) - sowieckie metody jak widać. (132)

    Tak się nie robi, to budowanie państwa totalitarnego. Jak tak można? Zwolennicy PiS, co wy na to, nie jest wam wstyd?

    • 1430 234

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      wstydzić to ty się możesz ! pisząc to , co tu piszesz... (17)

      ...z powodu tego , że albo jesteś za głupi na to , by rozumieć pewne fakty , albo z powodu , że jesteś pożytecznym idiotą dającym wykorzystywać się w taki oto sposób tym , dla których patriotyczne wartości i Polskość jest kością w gardle . Jakoś nie możesz zrozumieć i przyjąć do swojej ograniczonej świadomości ...ty i tobie podobni ..., oczywistego faktu , że dla Rzeczpospolitej Polski i dla prawdziwych Polaków ( ale dla nie zdrajców i sprzedawczyków lub kosmopolitycznej durnoty mówiącej w języku polskim i pełniącej obowiązki polskiego obywatela ) , to II wojna światowa skończyła się dopiero w 2015 roku , wraz z odejściem od władzy postkomunistycznego pro - sowieckiego prezydenta jakim był Komorowski i rządu zdrady narodowej w postaci koalicji PO-PSL..., która miała te same wartości antypolskie na klapie swoich marynarek , jak ich właśnie prezydent zdrajca . Przypomnę :"...polskość to nienormalność... " , oto motto tych co byli ostatnimi przedstawicielami okupantów Państwa Polskiego . W efekcie smoleńskie zdarzenia są tego wypadkową . A kiedy to się odbywało w ramach antypolskiej ideologii , to fakty te, jak najbardziej wpisują się w ramach narracji o II wojnie światowej . Dla prawdziwych Polaków nie jest to trudne do zrozumienia , a wręcz przeciwnie , bo bardzo logiczne . Więc wybierz sobie , z jakich pobudek piętnujesz i kwestionuje wartości te , które dla każdego Polaka powinny być cenne , czyli oceń siebie !...kim jesteś ? : durniem , czy zdrajcom ?!.

      • 8 95

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        "polskość to nienormalność"

        jak się Ciebie czyta, to łatwo zrozumieć myśl stojącą za tą wypowiedzią

        • 0 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Ja kafar (2)

        ty! kafar, jesteś zdrajcom? malujom białom farbom? to chyba ty jesteś durniem. (jak zwykle rozpisał się niedouczony pisi elektorat).

        • 38 5

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          "Bydło podniosło łeb" (1)

          Skoro przeciwnicy PiS to "lemingi" może najsłuszniejszym określeniem na elektorat PiS jest "bydło".

          Tyle samo rozumu, tyle samo finezji. Tylko na siłę i masę liczą.

          • 37 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            głosowanie w tydzień 3 ustaw wywalających polskie sądownictwo do góry nogami

            to było faktycznie jak szarża przerażonego bydła.
            I pomyśleć, że jeden mały ich tak wszystkich nastraszył, że pędzili (głosowali) na złamanie karku nie patrząc na nic

            • 3 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        II Wojna się skończyła w 2015?

        Dobrze synku, niech Ci będzie, a teraz weź tabletki i lulu

        • 2 0

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        No to po tym bełkocie jak to u abderyty z ciemnego ludu smoleńskiego odśpiewaj hymn wolski: (1)

        Pis- dnięty powstań ludu ziemi, powstańcie ci, którym piątej klepki brak, dziś wolska jest cała nasza a jutro cały świat.

        • 8 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          kafar tego nie zrozumie. Podpisał się szczerze. On ma IQ max. 30. Biedny człowiek. Jutro znowu pójdzie do roboty za 10 zeta na godzinę. Marzy mu się, że zawłaszczy majątek tych rozumnych, co się dorobili ciężką pracą umysłową, popartą wcześniejszym, gruntownym wykształceniem. Typowy bolszewik. Na prawdę, biedny, mały człowiek.

          • 5 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Kafar ty jesteś...

        Idiotą nie prawdziwym Polakiem.

        • 11 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Zatroskany (1)

        nie wiem, co trzeba brać/łykać aby wierzyć w te brednie...
        Może jakaś terapia? Czy tę chorobę da się wyleczyć? Martwię się o Twoje zdrowie. Życzę siły, byś mógł jak najszybciej wrócić do zdrowia. Powodzenia.

        • 31 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Niestety...

          ale muszę Cię zmartwić. Choroba Kafara jest raczej nieuleczalna.
          Z tym się umiera. Może nawet dożyje zacnego wieku (czego mu życzę), ale do końca w głupocie i ciemnocie.
          Pozdr.

          • 15 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Tak Panie Kafar...

        Jesteś durniem.

        • 9 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        zdrajcom? a ilu ciebie jest?

        naucz się ojczystej mowy pajacu udający patriotę

        • 7 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        A ty jesteś idiotom kafar...

        • 17 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Walnij się tym kafarem w swój zakuty łeb !!!!!!!!!!! (1)

        • 20 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          nienie ! ja walę w ciebie ty tępy kołu , do tego służy kafar.

          • 4 20

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Psychiatra piętro wyżej

        • 17 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Ty nie kafar, a zwykły młot jesteś..

        • 24 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Popieram politykę PiS ale to co robi Macierewicz jest odurzające. (58)

      Ten facet nie ma umiaru i szkodzi własnej partii.

      • 46 123

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Słownik języka polskiego. (39)

        Apel poległych «uroczyste odczytanie nazwisk żołnierzy poległych za ojczyznę w celu uczczenia ich pamięci» ...

        Gdzie jest napisane że tylko poległych w II wojnie światowej?

        • 18 220

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          a gdzie inni polegli np. w czasie walk z komuną? i co teraz tylko Smoleńsk się liczy (2)

          to jest rocznica wybuchu 2 wś a nie szopka pis, oburzające ale się rozliczy tych pisomatołków

          • 110 2

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Przecież tego cyrku można się było spodziewać. (1)

            Popatrzcie jakie panoptikum indywiduów tam się zebrało: skomląca miernota, plaszczak komisarz propagandy, waszczu z San Escobar, szalony antek, o tych pozostałych nie warto wspominać tacy sami.

            • 28 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              żeby już nie zacząć wymieniać funkcjonariuszy budyniowej mafii.

              jeśli polski umysł nie zrodzi nowej myśli i nie poniecha kanibalistycznych praktyk - jesteśmy straceni

              • 1 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Niemcy sa ok (6)

          to Nazisci byli mordercami. Nazisci palili I mordowali 6 milionow ludnosci polskiej. Dziadkowie Markel pochodza z Poznania a Matka z Elblaga. Niemcami rzadzi Polka

          • 9 18

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Doczytaj (4)

            6 milionów ludzi różnych narodowości, a nie tylko Polaków

            • 2 3

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              6 milionów (3)

              To są dane zawyżone w czasach komuny.W rzeczywistości było niecałe 5 mln. w tym 3 mln, innych narodowości w tym 2,5 mln. Żydów.

              • 3 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                jasne (2)

                juz nie 6 milionow, zaraz Berlin POda ze 600 000

                • 4 5

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                O.K. dla ciemnego luda niech będzie 30 mln. (1)

                • 3 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Ty się szwabie zamknij

                • 2 7

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Ale kirk!!! q Kocborowie dają pacjentom dostęp do internetu, źle to rokuje jak widać po tym bełkocie.

            • 5 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Definicja (7)

          Jak już przytaczasz definicję to sprawdź przy okazji jaka jest ona przy słowie "poległy/polegli" - w skrócie "zabity/zabici w trakcie walki".
          Czy pasażerowie TU-154 zginęli w walce?

          • 164 9

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            (6)

            Tak o lepsze jutro.

            • 8 127

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Po co te minusy, (2)

              to było całkiem zabawne nawet.

              • 33 13

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Może i zabawne, ale nie wiadomo, czy ktoś z poczuciem humoru (1)

                czy po lobotomii (czytaj - wyborca PiS).

                Człowiek z dystansem mógł to napisać, bo uznał, że zabawne. Pisowianin - bo w to wierzy.

                • 50 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Dziękuje za zrozumienie i właściwe odczytanie.

                • 3 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              o lepsze wyspanie się Kaczyńskich

              • 13 3

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              buahaha :D

              buahaha :D

              • 3 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Wolę lepsze dzisiaj ,jutro -futro !!!!!!!!!!!

              • 21 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          a pozniej Niemcy robili z ludzi mydlo w Akademii Medycznej w Gdansku

          • 3 4

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Słownik języka polskiego ? (15)

          poległy I «taki, który zginął w walce»
          poległy II «żołnierz zabity w walce»

          Z całym szacunkiem dla tych, którzy zginęli pod Smoleńskiem... Nie polegli. Zginęli.

          • 294 6

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Czas pokaże czy zginęli czy polegli. (14)

            • 10 244

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              wal się i lecz

              • 0 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              ILE jeszcze tego czasu ma upłynąć?

              • 4 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              (6)

              Co pokaże? Że zostali zabici w walce lub polegli w walce? Lecz się chory człowieczku.....

              • 203 11

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Tusk Donald zwany Kaczorem

                Został schowany, teraz Macaron jest największym znawca Polski

                • 2 22

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Nie pasuje to ubliżać zaczynasz. Prymitywny jesteś. (4)

                • 9 127

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                to wyznawcy Kundla Brukselskiego (2)

                • 4 33

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Kaczyzm Brukselski (1)

                • 21 4

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Kaczor Dyktator z Brukselhardu

                • 4 13

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Po prostu na pisowskie glupoty może czas najwyższy zacząć reagować tak,

                aby trafiało do takich troglodytów popierających ten rząd pseudo-patriotów.

                Wiadomo już dziś, że nie polegli. Mogli ewentualnie zostać zabici. Nadal jednak wtedy nie polegli, jak nie polegli więźniowie obozów koncentracyjnych.

                Brawo za odwagę, aby tak publicznie przyznawać się do głosowania na tę bandę głupców i złodziei.

                Mniejsze brawa za rozsądek jaki za tym stoi.

                • 113 9

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Blokada na tak działa

              • 2 6

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Ciemny ludzie smoleński, białe myszki też już widzisz? to jest efekt nadmiernej konsumpcji berbeluchy za 500+

              • 30 6

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Zostali zamordowani (2)

              • 5 50

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          No własnie (1)

          czekałem na tych spod Grunwaldu i nic.

          • 50 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Bo to na Grunwaldzie czyta się ofiary wypadku smolenskiego

            A nie odwrotnie. Tych z Grunwaldu się nie odczytuje.

            • 18 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          A gdzie jest 60 letni Kundel Brukselski?

          • 5 39

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Ani poległych, ani za ojczyznę. Zmarłych w wypadku - tak

          • 124 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        i zaczeli Niemcy mordowac nie wiadomo dlaczego 6 milionow Polakow (4)

        bez wypowiedzenia wojny.

        • 6 10

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          6 milionów Polaków - 3 miliony Katolików i 3 miliony Żydów. (3)

          • 10 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Za każdego zabitego Polaka 10 mln dolarow (1)

        Tyle zapłaciła Libia Angolom!

        • 2 10

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        tyle swini co POkwiczy (3)

        • 5 18

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          diagnoza (2)

          Znowu plaszczakowi komisarzowi propagandy kc pis udało się zmobilizować do wycia i skomlenia tylko największych prymitywów z ex pegeerów absolwentów dwóch klas.Wiadomo jaki pan taki kram.

          • 13 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        POtomkowie Nazistow kwicza (1)

        • 6 26

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        jedna kula jeden nazista

        • 5 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        zabraklo mi 60

        • 2 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        oddala salwy?

        zaczeli nazisci zabijac Polskich Zolnierzy

        • 4 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        a który minster PIS nie szkodzi?

        • 42 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        a który ministrer PIS nie szkodzi?

        • 70 7

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Nauczka na przyszłość - nie zapraszać gości, którzy nie potrafią się zachować. (5)

      Lepiej celebrować rocznice w gronie kameralnym, ale szanującym ich znaczenie.

      • 205 14

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Budyń z wiekiem jeszcze gorszy (3)

        Bąki puszcza nawet u cioci na imieninach

        • 23 155

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Zgoda

        W 1939 zaprosiliśmy niemiecki pancernik

        • 6 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      wstyd to jest,ale za bolka budynia i ryżego (8)

      • 8 38

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Dlaczego tutaj zdecydowana większość to dawni ubecy, resortowe dzieci i lewacy inni? (7)

        Zdecydowana większość Polaków uważa tak samo. Tutaj, na tym lewicowym portalu inaczej?

        • 6 18

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (1)

          Bo to nie psychiatryk, przepraszam, salon24 i inne "niezależne" media, khe khe. Uciekaj do swojego bąbelka informacyjnego trollu.

          Kto teraz te szmatławce sponsoruje? Spółki skarbu państwa. Niezależne, dobre sobie.

          • 8 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            SKOK dał pieniążki, teraz dają spółki skarbu państwa

            to chyba jasne kto odpalił to imperium medialne Kaczego?

            • 4 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          "Zdecydowana większość Polaków uważa tak samo"

          Oto klasyczny przykład przedstawiciela ciemnego luda smoleńskiego, który edukację skończył na trzeciej klasie.Dla niego 18% tych co poszli na wybory i głosowali na pis to większość Polaków.

          • 14 1

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Nie ubecy. To tylko w waszym czarnobiałym świecie kto nie jest za PIS ten jest z UB

          • 19 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (1)

          mówisz o resortowym dziecku Kaczyńskim, ubeku Przyłębskim i lewaku Piotrowiczu?

          • 19 4

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            nie

            Tusku Bartoszewskim Hohenstein Wielgus

            • 4 19

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          CDU placi PO za wpisy

          • 4 13

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      kiedy łysy przestanie nas kompromitować? (1)

      śmieją się z nas w całej Polsce

      • 5 6

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        czyli tam gdzie rządzi PiS?

        ten się śmieje kto się śmieje ostatni :)

        • 3 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Adamowicz wypchnął harcerza na scenę (4)

      Aby odczytał jego wersję apelu,mimo że uroczystość miała charakter państwowy.Nieładnie Panie Prezydencie manipulować młodym harcerzem !

      • 15 78

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Jaką jego wersję durniu? (2)

        Apel poległych na Westerplatte jest trollu niezmienny od lat ...

        • 58 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Przeczytaj artykuł zanim odpiszesz (1)

          Durniu !.Artykuł dosyć długi,jednak spróbuj,może dasz radę i zrozumiesz.Jak byk jest tam napisane o wersji apelu Adamowicza i drugiej wersji rządu.Powodzenia

          • 8 50

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Adamowicz na dniosek związku kombatantów

            wywalił z zapelu poległych cały wątek smoleński. i słusznie!

            • 11 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Uroczystości na Westerplatte są organizowane przez miasto od '99 roku.

        Można zatem uznać, że są "państwowe". Jednak to nie MON jest organizatorem.

        Gdyby MON był organizatorem, PiS nie zaprosiłby nikogo prócz swoich i na pewno nikt nie mógłby odczytać niczego.

        Taka różnica cywilizacyjna między plebsem PiS i normalnym społeczeństwem.

        • 43 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Nie z harcerzami d*pku. (17)

      Nie z harcerzami d*pku tylko z komuchami którzy oblegaja Gdańsk.

      • 16 158

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        (9)

        Dla PIS i jego sympatyków wszyscy którzy nie popierają PIS to komuchy. Nowa jedynie słuszna partia nam się narodziła. Jedna już była

        • 156 9

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (7)

          przyjdzie jeszcze taki czas, że to właśnie ich suweren będzie na latarniach wieszał.

          • 58 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Niech ten suweren lepiej się wreszcie opamięta i nikogo nie wiesza (6)

            Wystarczy nie głosować na sojcalistów. Tak, PiS to socjaliści w gospodarce na każdym kroku.

            • 36 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              (5)

              pis gospodarczo to najbardziej lewicowa partia w parlamencie.

              • 31 6

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                i przypadkiem ta lewica obniżyła Wam podatki (4)

                w 2006 i obniży za chwilę. NIe to, co liberałowie spod znaku AmberGold

                • 6 16

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Jakie obniżki tłuku z ciemnego luda smoleńskiego , ostatnio znowu podnieśli vat na wiele artykułów. (1)

                • 12 2

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Była obniżka podatków za poprzedniej kadencji PIS. Ministrem finansów była wówczas Zyta Gilowska

                • 3 1

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                (1)

                I przypadkiem w 2005 roku przed wyborami poparła wcześniejsze emerytury dla górników. A teraz przypadkiem podnosi płacę minimalną, przypadkiem rozdaje 20 mld rocznie, przypadkiem obniża wiek emerytalny i zupełnie przypadkiem bajdurzy o tym że własność państwowa nie jest gorsza od prywatnej.

                • 17 3

              • Opinia do artykułu

                Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

                Społeczeństo nie upominało się o próbę przekupstwa

                Mechanizm jest prosty - jeśli w Polsce nie da się żyć, to można żyć godziwie na zachodzie. Do odważnych świat należy, a srebrniki na dobre nie wychodzą.

                • 3 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          A najlepsze jest to, że pis to jedna wielka komuna.

          • 38 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        (2)

        A twój pryncypał to jest rosyjski agent,dodatkowo znasz Rajmunda,Balbinę,Piotrowicza i inne osoby kochające komunę i stalinowski aparat władzy?

        • 65 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (1)

          A propos to nie PiS się tak zachowuje jak kiedyś komuchy tylko jeszcze nie zamykają za poglądy

          • 16 5

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Narazie, ale już tłuki z tej kamaryli jak np. ta nienażarta maciora z sejmu, zapowiadają takie metody..

            • 5 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        (2)

        Lewakom już dziękujemy,wstyd aby harcerzom zabronić odczytania.

        • 25 8

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Wstyd (1)

          Wolałbym jednak bez tych chorych z zawiści partii politycznych żeby harcerze sami coś napisali od siebie

          • 6 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Taka wola suwerna synku

        • 3 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      wstyd

      Zdecydowanie tak się nie robi. Popieram wiele inicjatyw które podjął PiS, przeklinam PO i ich decyzje które służyły Niemcom i Rosji a nie nam, niemniej to co tu widać - jeśli nie zostało zmanipulowane - to szczyt chamstwa. Tak się po prostu nie robi panie i panowie! Wystarczyło by oficer odwrócił się i mu powiedział jaka jest sytuacja, należy się szacunek.

      • 4 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Ewidentny atak trolii

      Po 1000 +- na tym portalu to jest tylko po meczu Lechii z Arką

      • 1 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      z obchodow zrobili odchody.

      • 7 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      Budyń do swojej prywatnej wojny POlitycznej wykorzystuje juz nawet harcerzy to przykre.I jak widac wydaje sie mu ze rocznica napasci na Polske to prywatna jego impreza i jego kolesiów Partyjnych.Sprzedali kraj za łapówki i stanowiska w Brukseli !!I teraz mają zadanie, nie pozwolić na to by Polska była silnym gospodarczo krajem!

      • 17 93

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        A jak tam eurooseł Richard Czarnecki? Też sprzedał kraj za swój stołek?
        Wszędzie ci wrogowie, ja nie wiem jak zwolennicy PiS mogą żyć z taką paranoją. No i to wszechobecne rozdwojenie jaźni - Polska w ruinie, ale jak dorwaliśmy się do koryta do nagle cacy i mleko i miód. Albo - wszechmocny Tusk z Putinem trzymają Polskę na kolanach i spiskują by zabyć Lecha, ale równocześnie to państwo jest teoretyczne, ch d i kamienie. Psychiatryk24 i jazda bez trzymanki.

        • 28 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      hahaha smieszne te wasze komentarze Polacy :D

      • 2 6

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      przyplyneli kulturalni Niemcy i zaczeli zabijac (1)

      nazwali to salwami. I wlasciwie to strzelali w Ruskich ale im znioslo . zrodlo: ,,nowa historia europy wg POtomkow Nazistow, ,

      • 5 15

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        bez wypowiedzenia wojny

        jak Ruskie 17 wrzesnia

        • 8 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Nowomowa w sowieckim stylu

      • 8 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Tu się mylisz. Macierewicz jest gorszy

      • 10 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      tak na oko to "dziecko" ma z 30-35 lat :)

      • 11 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      bredzenie o wyprowadzaniu nas z unii

      tylko nas ośmiesza - ogarnij się człowieku

      • 5 21

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Artur Jesteśmy z Tobą !!!!!!

      Artur Jesteśmy z Tobą !!!!!!

      • 18 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Jest wszystko jak trzeba, tylko tacy jak Ty nie dorośli do rzeczy wielkich. (1)

      • 4 42

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        To co dla jednych jest błazenadą dla innych jest wielkie

        • 24 3

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    Warto się zastanowić po której stronie leży prowokacja.

    Kto chce rozgrywać sprawę ZHP ?
    Czy nagrywanie harcerza miało jakiś inny cel niż udostępnienie go później publiczności jako złamanie ustaleń ?

    Dla tych którzy są przekonani, że apel od 1999 zawsze odczytywali harcerze.

    W 2014 na pewno nie był to harcerz

    Kto

    • 2 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    Westerplatte (2)

    Najwięcej pożytecznych idiotów i zdrajców oraz złodziei jest z gdańska autorzy niektórych wpisów identyfikują się z tymi którym przeszkadza uczciwość patriotyzm potępienie draństwa gdańskiego i ogólnopolskiego. Czy ci ludzie nie myślą jakie obrzydliwe wystawiają sobie świadectwo.To napewno nie sa polacy lecz agenci niemieccy lub roasyjscy szczególnie aktywne są lobby niemieckie z adamowiczem na czele i to jest skandal drodzy autorzy.Pójdżcie po rozum do głowy może jeszcze będą z was ludzie. Wierzę w to choć z trudem

    • 5 16

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Koniecznie się zgłoś do psychiatry.

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Pozdrów kretynie Piotrowicza i pozostałych komunistów z PiS.

      • 2 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    W czasie obchodów bitwy grunwaldzkiej (5)

    Trzeba koniecznie wspomnieć sp. Lecha Kaczyńskiego i Marylkę. Oni osobiście ubili von Jungingena

    • 39 11

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      To pod Grunwaldem też się Tupolew rozbił?

      • 1 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      Durnyś, ciekawe czy masz to po rodzicach czy nabyte.

      • 2 8

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Z kim przestajesz taki się stajesz....baczenie na towarzystwo...

        • 1 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      a włócznie i miecze podawał im z 2 szeregu Yarozbaw Wolskęzbaw z Tworek.

      • 3 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      oraz jak 4 litery w wieluniu coś propagandowo napomnknac o terrorystach krzyżackich (co prawda to mały problem, bo to katolicy byli, ale propaganda coś wymysli)

      • 5 2

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    Mi tam nie przeszkadza akurat Apel Smolenski,a wręcz przeciwnie,ponieważ (78)

    i na Westerplatte i w katastrofie Smoleńskiej zginęli prawdziwi patrioci,którzy walczyli o dobro naszego kraju-na Westerplatte z bronią w ręku a w Smolensku poprzez oficialną wizytę oraz pamięć o naszych przodkach,którzy zginęli za Polskę...I tamtym i tym należy sie teraz Czesc i Chwała!

    • 215 1199

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      ...a ty co, na kacu po nieprzespanej nocy, naucz się pisać po polsku "a wręcz przeciwnie", co to za składnia, jak przeciwnie to przeciwnie, a nie wręcz, do szkoły...

      • 0 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (12)

      Wytłumacz, jak można zginąć za Polskę w wypadku komunikacyjnym?
      Może wystarczy krzyknąć przed samym uderzeniem: "za Polskęęę!!!!", i już zamiast ofiarą wypadku, jest się bohaterem narodowym?

      • 187 17

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Dokładnie (1)

        Jak u muslimskich terorystow za Alacha i jest w raju.

        Wypadek komunikacyjny to walka za Polskę to nie była wojna w której zginęli za kraj!

        • 17 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Gdyby krzyknęli Allah Akbar może byliby w raju

          • 0 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        wypadek z błędów i zaniedbań

        a my jego ofiary stawiamy na równi bohaterom...to daje do myślenia.
        Po co dbać o bezpieczeństwo komunikacji - zginiesz w samolocie, pociągu, aucie - będziesz bohaterem narodowym.

        • 3 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Tam piloci krzyknęli ale coś innego (1)

        Jak zobaczyli ze latanie na ślepo skończyło się dzwonem

        • 91 3

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Ostatnie ich słowa chyba okreśały tego kto im kazał lądować w takich warunkach...

          • 4 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        wypadek to komunikacyjny to mozesz miec ty tramwajem (6)

        • 6 80

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (5)

          A katastrofa lotnicza to niby jest co?

          • 43 2

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            (4)

            Zamach

            • 3 34

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              NIe było żadnego zamachu

              Ale ruskie do katastrofy rękę przyłożyli

              • 3 9

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Na twierdzącym spoczywa ciężar dowodu. Więc czekam...

              • 14 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              udowodnij porąbie

              zamiast powtarzać brednie o parówkach i puszkach coli

              • 19 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              sr*mach

              • 24 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      Tu nie chodzi o to czy się komuś należy cześć i chwała czy też nie. Tu chodzi o to, że uroczystość dotyczy poległych w II WŚ i nie na miejscu jest odczytywanie apelu smoleńskiego, który nic z tym wydarzeniem wspólnego nie ma.
      Na urodzinach też odczytujesz apel smoleński przed zdmuchnięciem świeczek?

      • 20 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        myślę, że to możliwe

        prawdziwi wyznawcy robią to przy każdej okoliczności

        • 1 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Wypadek komunikacyjny na wlasne zyczenie (12)

      Nie laduje sie we mgle na opuszczonym lotnisku przestarzalym samolotem. Tego sie po prostu nie robi, bo grozi to katastrofa.
      Nieporozumieniem jest porownywanie bohaterow z Westerplatte z ofiarami wypadku komunikacyjnego.

      • 84 8

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Masz rację, bo on nie lądował. (1)

        Odchodził na drugi krąg.

        • 2 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          tak nazywacie niebo?

          • 1 1

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Ty leming powiedz w takim razie dlaczego to zrobił Tusk dokładnie w tym samym miejscu w takich samych warunkach (8)

        Ale ty jak kazdy leming jestes hipokrytą i jednoczesnie sklerotykiem

        • 5 44

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Jeszcze raz, choc watpie zebys zrozumial (4)

          Duzy, przestarzaly samolot pasazerski, nie powinien ladowac na opuszczonym lotnisku we mgle. Kazdy, kto ma choc troche rozsadku dobrze o tym wie. W tamtym samolocie go zabraklo. Ktos chcial komus cos udowodnic. I zle sie to skonczylo.

          • 20 4

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Ląduj dziadu i tyle w temacie. (2)

            • 5 4

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Słyszałeś na własne uszy,

              czy dowiedziałeś się od "Całej prawdy, całą dobę, a może jeszcze dłużej".

              • 1 2

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Brak argumentow, rozpoczynaja sie inwektywy

              typowy objaw bezmozgowca

              • 6 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Skąd wiesz ?

            Dostałeś smsa tuż po katastrofie?

            • 2 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (1)

          Tuska tam wylądował znacznie wcześnie, ty mózg gdzieś po drodze straciłeś???

          • 11 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Jak Tusk lądował bodaj w środę, akurat warunki były dobre

            czasem nie warto na siłę walczyć z pogodą

            • 19 0

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Co zrobił Tusk?

          Możesz wyjaśnić?

          • 32 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Oni przecież zginęli w zamachu, była bomba termostatyczna orzekł komisja Walka Berczyńskiego który wykończył Caracale

        • 7 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      bojownicy... (6)

      polecam wycieczkę na Wawel, współczuję towarzystwa Piłsudskiemu

      • 85 12

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Szanuję (5)

        ,,Twórcę'' Polski w 1918 roku ale jeszcze mało wiesz o Marszałku, poczytaj sobie.

        • 24 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          jedno jest pewne (4)

          był socjalistą

          • 20 4

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            cdn (1)

            Podobno tez wysiadl z jakiegos tramawaju, tyklo nie wiadomo na jakim przystanku,ale IPN to zbada.

            • 12 1

            • Opinia do artykułu

              Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

              Wysiadł, czy wsiadł,

              ale nie donosił na kolegów.

              • 6 1

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            dla jasności

            Piłsudski był socjalistą przed pierwszą wojną, później sam publicznie się określił mówiąć ,że z czerwonego tramwaju wysiadł na przystanku niepodległość.
            Powiedział też : Kto za młodu był socjalistą ten na starość nie będzie sku.....synem.

            • 7 0

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            zdekomunizować!

            • 12 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (3)

      To może uczcić trzeba wszystkich ludzi którzy zginęli w wypadkach samochodowych i kolejowych! Bzdura

      • 61 10

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Skoro nie widzisz różnicy to dla ciebie pewnie uderzenie samolotów w wieżowce w USA (2)

        to tez był wypadek kolejowy :)

        • 8 46

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          (1)

          No to poproszę o dowody że katastrofa smoleńska nie była wypadkiem tylko zamierzonym działaniem

          • 21 3

          • Opinia do artykułu

            Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

            Udowodnił to przecież słynny ekspert od śmiglowców Wacław Berczyński po czym niezwłocznie udał się do jednej ze swoich amerykańskich posiadłości kupionych za pieniądze otrzymane z koncernu Boeing aby wypocząć po ciężkiej pracy z makietą kabiny samolotu

            • 7 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      ale przeciez ci y tupolewa nie zgineli za Polske, zgineli jak kazda inna ofiara katasrofy w ruchu powietrznym lub ladowym. daleko im do bahaterstwa w rozumieniu "polegli za Ojczyzne", nie umniejszam ich dorobku, pisze tylko o sytuacji, w jakiej starcili zycie. Wypadek a nie heroizm. ot i wszystko.

      • 9 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      dobra rada

      Dla autora tych wypocin na górze: wyskocz z mostu na tory koilejowe to dołączysz do prawdziwych patriotów i będą cię wyczytywali w apelu.

      • 4 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Ci ze Smolenska mogliby się posrać na Westerplatte w 1939

      Nie mieli przygotowania, nawet trepy.

      • 6 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      A czy na rocznicy smolenskiej beda wspominac ofiary Westerplatte ?

      Proste pytanie.

      • 12 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      brawo dla pisowskiego bełkotu (3)

      zapomniałaś o Grunwaldzie, warto by wspomnieć o Zawiszy Czarnym. Byli jeszcze bohaterowie z Potopu , bitwy pod Cedynią, wypadku Casy i pare innych wydarzeń. Czemu pisuarowa ćwierćinteligencja nie wspomni o tym? Czy gdyby pod Smoleńskiem zginął prezydent z nadania innej partii, też byście tak kretyńsko i histerycznie bełkotali o pamięci dla bohaterów, hipokryci bez szkół?

      • 36 4

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Trafnie to ujołeś kolego (1)

        No właśnie Grunwald...
        Booooooguuuuuuroooooooodziiiiiiiiicaaaa.....
        Tak powinni dzisiaj zaśpiewać Macierewicz i spółka i to w przyłbicach

        • 11 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Po co w przyłbicach?

          One, te macierewicze, i bez tego maja zakute łby

          • 10 2

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Oj, Zawisza to też taki podejrzany politycznie, Janowi Luksemburskiemu służył w swoim czasie, coś Volksdeutsch przez Ciebie przemawia. :-)

        Swoją drogą - dlaczego IPN nie żąda likwidacji pomnika Sobieskiego, przecież on w swoim czasie kolaborował ze Szwedami?

        • 12 0

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      AMEN

      • 5 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      No i co jeszcze (2)

      Tamto to była wycieczka na koszt państwa. Na Westerplatte zgineli ci co nas bronili. To im należy się część i chwała i tylko im. Dlaczego 10 kwietnia nie wspomina sie tych bohaterów ktorzy w latach 39 _47 walczyli i gineli?

      • 64 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Twoja głupota przeraza ,wycieczke to ty se mozesz na wakacje wykupic to był wyjazd służbowy (1)

        i nie z pracy ale jako ogromne wsparcie Państwa Polskiego!!

        • 3 39

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Naprawde ?

          Czemu to był pierwszy ich wyjazd na przestrzeni 10 lat , czy tego wam nie powiedzieli towarzyszu

          • 14 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Dlaczego wszędzie czytają apel Smoleński ,by przypominać POwcom ze to była ich zasługa!! (3)

      I by wszyscy pamiętali co robili i co teraz robią,Jak wtedy sprzedali Polaków Putinowi ! I teraz jak sprzedali Polske Niemcom .Jak pozwolili na zbezczeszczenie zwłok Polskich oficerów kolejny raz ,ale tym razem za zgodą POwskiego rządu !!A Komorowski który został prezydentem wtedy nie z wyboru ale z nadania POwskiego przyznał jeszcze oprawcom co kopali worki z ciałami najwyższe polskie państwowe odznaczenia za wybitne zasługi dla Polaków!

      • 10 51

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        I co Pisuary zdecydujcie się, czy ruscy zrobili katastrofę ,czy Po zabijając przy tym swoich ludzi . (1)

        Po każdej takiej katastrofie na ziemii leży marmolada z ludzkich ciał i nikt na świecie by ich osobno nie wyizolował. Kto kopał worki z ciałami i kiedy ? Cienka ta twoja prowokacja ,taka prostacka aż wstyd.,zresztą na poziom Pisowski

        • 29 7

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Wina Rosjan stopniowo maleje

          w miarę zacieśniania współpracy

          • 9 3

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Lot organizowała kancelaria prezydenta

        Więc co ma PO do niekompetentnych urzędników zimnego lecha?

        • 21 4

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      (1)

      Jeszcze buraku postaw pomnik smoleñski na Werstelplatte

      • 37 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Jak już Wołodia odda samolot za dzielną współpracę w niszczeniu UE

        to będzie można go na westerplatte postawić

        • 11 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      GOŚCIU

      Nie porównuj człowieku poległych zołnierzy z członkami rządu ,którzy zgineli w katastrofie.
      Żołnierze walczyli z poczucia obowiązku ,patriotyzmy i innych wyższych racji

      Biada tym którzy wykorzystują czas pamięci dla swojego wizerunku
      wstyd i hańba dla "RZĄDU "
      ale przyjdzie czas kiedy pójdziecie do lamusa - oby jak najprędzej -

      • 15 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Prezydent który zginął w katastrofie smoleńskiej (3)

      Jako zwierzchnik sił zbrojnych ponosi odpowiedzialność za tą tragedię. Tolerował sytuację w wojsku, której stał się ofiarą, niestety nie tylko on.

      • 73 8

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        Gdybys miał ułamek inteligencji to bys wiedział ze prezydent ma tylko funkcje reprezentacyjną a rzadzi rząd i ministrowie! (2)

        I do tego to był rząd który nie zgadzał sie z niczym z prezydentem i nie pozwalał na jakie kolwiek zmiany.Dlatego stał sie ofiarą zawiści POLityków .Ale najpier musiał bys miec mózg by rozumiec co kolwiek.

        • 7 38

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          ile miejsc po przecinku inteligencji masz?

          Jasne, partia kieruje a rzad rzadzi,to juz bylo wstretny Lewaku.Na kursach was nie uczyli ,ze z umiarem nalezy korzystac z doswiadczen nieboszczki parti?

          • 4 2

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Tak, i reprezentacyjnie odmówił zdymisjonowania Błasika gdy Klich go o to prosił. I Błasik się potem odwdzięczył w kokpicie. Warto było?

          • 18 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      do sloikow lubb Bosych Antkow

      W Gdansku na Zaspie( cmentarz) masz bez liku patriotow,ktorzy maja wiele wspolnego z ta rocznica.

      • 10 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Idąc twoim okiem rozumowania to pod Grunwaldem też zginęło wielu prawdziwych patriotów

      którzy walczyli o dobro naszego kraju i to z bronią w ręku, czemu więc nie odczytano Apelu Grunwaldzkiego?

      • 9 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      rocznice

      pod grunwaldem tez gineli

      • 6 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      nie ma czegoś takiego jak "prawdziwy patriota" (2)

      patriotą się jest albo się nie jest. i jeśli kombatanci nie życzą sobie być stawiani w jednym rzędzie z ofiarami wypadku, to wcale się nie dziwię...

      • 82 5

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        To nie jest ich prywatna impreza i zapomniałeś o jednym że kombatanci tez mają swoje polityczne przekonania (1)

        i też są manipulowani !!Wiec nie piernicz głupot!

        • 7 38

        • Opinia do artykułu

          Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

          Bezsprzecznie najbardzie zmanipulowany jesteś TYYYYYYY !

          • 16 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      To jest mądra wypowiedz,i powiem Ci ,co ciekawe,że głosy poparcia są BLOKOWANE (1)

      widac,ze massmedia (m.in. portale internetowe) są w rękach ubeków.

      • 7 36

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        do asd.

        Na poparcie twojego twierdzenia możemy poczytać twoje "mondrości zablokowane" . chachacha! ale ynteligent.

        • 21 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      głupia jesteś aż wstyd

      ,a gdzie ty tam widziałas prawdziwych patriotów ,znikoma ilość zginęła podczas katastrofy , a reszta to zwykli obywatele tak jak inni co giną w katastrofach i nikt nie nazywa ich patriotami, w Polsce ciągle będzie żle ,bo głosują na partie takie właśnie kretynki jak ty.

      • 22 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Jak czytać to czytać, powinni być odczytani wszyscy żołnierze AK, którzy zginali podczas II WŚ, byli patriotami, poświęcili swoje życie ojczyźnie no i mieli więcej wspólnego z II WŚ-ową niż ci z katastrofy smoleńskiej.

      • 16 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      W d... byłeś, g... widziałeś

      • 7 3

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Popieram tę opinię z całego serca ! Brawo !!!

      • 7 13

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Ci ludzie zginęli w wypadki. I nic im do ludzi, którzy polegli w walce. Nie dorabiaj do tego ideologii.

      • 69 5

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      w takim razie odczytujmy apele wszystkich poległych w wypadkach polityków Polaków (1)

      byłoby uczciwiej .. a tak mamy tylko fanaberię małego i jego szalonych kolegów

      • 86 9

      • Opinia do artykułu

        Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

        albo apel np Grunwaldzki, Wiedeński itd..

        • 49 7

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    A ja na Westerplatte zabrałem moją małą córkę. Szkoda, że takie szemrane towarzystwo się tam zebrało. Pogonić ich, a obchody zostawić harcerzom. Tchórzliwa politykierska banda promuje się w tak szczególnym miejscu. Codziennie wstyd mi za nich...

    • 2 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

    bardzo dobre przemówienie Pani Premier, a Budyń jak zawsze broni interesów niemieckich panów (2)

    • 16 74

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      Przemówienie pani premier

      PiSowska balbina próbuje jedynie wyrwania haraczu od Niemiec, czy raczej zamiany polskich ziem zachodnich na €.

      • 1 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Obchody na Westerplatte. Zgrzyt z apelem poległych

      sołtysowa Brzeszcz jęczała znowu " przez osiem lat Polcy i Polaki .... " ??

      • 4 5

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane