Więcej na ten temat
Opinie (128) 4 zablokowane
-
2023-09-26 20:08
Opinia wyróżniona
Ograniczenia prędkości w Trójmieście są tylko na znakach (6)
W Trójmieście ograniczenia prędkości na znakach są coraz bardziej restrykcyjne, ale są przestrzegane tylko jak jest korek. W nocy i w godzinach rannych każdy jedzie jak chce. Policji prawie nie ma (zresztą w czasach Janosika i google mapa od razu widać, gdzie stoją), a fotoradarów to wcale na ma. Niedługo na Niepodległości będzie ograniczenie do 30
W Trójmieście ograniczenia prędkości na znakach są coraz bardziej restrykcyjne, ale są przestrzegane tylko jak jest korek. W nocy i w godzinach rannych każdy jedzie jak chce. Policji prawie nie ma (zresztą w czasach Janosika i google mapa od razu widać, gdzie stoją), a fotoradarów to wcale na ma. Niedługo na Niepodległości będzie ograniczenie do 30 km na h. Może jednak lepiej jakby było 60-70 i fotoradary, żeby łapać tych, którym spieszy się na melanż do Sopotu w weekend albo na czwartkowe zloty.
- 37 45
-
2023-09-26 20:45
Oni przecież wszyscy w samochodach dziecko do żłobka odwożą i jadą pieluchy codziennie kupić.
- 5 5
-
2023-09-27 07:09
zwłaszcza w strefach zamieszkania (1)
przekraczanie predkości o min 300% to norma.
jak by było 70 zamiast 40 to by jezdzili 90 zamiast obecnych 60kmh. tak to działa u polskich kierowcow- 2 4
-
2023-09-27 09:08
Czyli trzeba zrobić 10 i wtedy będą jeździć 30.
- 2 1
-
2023-09-27 13:07
Bez przesady
Już nie gadaj, jadąc wieczorem licznikowe 60 czyli jakieś 53-54km/h po mieście mało kto mnie wyprzedza
- 2 0
-
2023-09-27 15:58
W godzinach rannych Policji nie ma, gdyż mają zmiany z nocnej na dzienną. Można cisnąć do oporu. Nigdzie ich nie znajdziesz.
Pomiędzy godz. 6, a 7 wolnoć Tomku w swoim domku.
- 0 0
-
2023-09-27 17:12
docelowe ograniczenie prędkości w terenie zabudowanym powinno wynosić właśnie 30km/h
W warunkach znacznego ruchu daje to najpłynniejszą jazdę, powodującą najmniej hałasu i zanieczyszczeń.
O bezpieczeństwie nawet nie wspominając.- 0 2
-
2023-09-26 21:01
Opinia wyróżniona
(8)
W tym kraju wszystko trzeba wszystkim zgłaszać. A ludzie odpowiedzialni za utrzymanie dróg i oznakowania nie doglądają swojego "inwentarza"? Żaden samochód albo pracownik ZDiZ nie jechał tą ulicą przez ostatnie lato?
- 257 7
-
2023-09-26 21:11
(2)
Pewnie jeżdżą, ale tak nabąbani, że nic nie widzą :D
- 12 2
-
2023-09-26 21:27
Nieprawda (1)
Oni też nie widzą tego znaku.
- 18 1
-
2023-09-26 21:55
Pewnego dnia Kosmici go w nocy ustawili za krzakiem, a ZDiZ do dziś jeździ i go szuka. Gdyńskie archiwum X.
- 14 0
-
2023-09-26 21:14
Mało tego, musisz zgłaszać przez media jak trojmiasto.pl (1)
albo kręcić afery, bo inaczej mają cię w poważaniu.
GPEC, brak ciepłej wody, formularz kontaktowy - paniusia z "BOK" odpisuje jedynie, ze zgłaszać zarządcy, bo umowa jest ze wspólnotą. Paniusia chyba nie wie, kto składa się na jej pensję, bynajmniej nie jest to zarządca.- 22 4
-
2023-09-27 12:56
Znak niewidoczny
Niezobiązowuje,proste ci tu zgłaszać ?
- 0 1
-
2023-09-26 22:13
nie, nie jechał
- 1 6
-
2023-09-26 23:22
Takie tam gadanie...
Pewnie jechał ktoś z ZDiZ tą ulicą i pewnie nie jeden pracownik i pewnie nie tylko raz, ale najzwyczajniej w świecie, nie zauważył znaku ;) a po za tym niedługo spadną liście z drzew i znak będzie widoczny dla wszystkich :)
- 6 0
-
2023-09-27 14:29
"A ludzie odpowiedzialni za utrzymanie dróg i oznakowania nie doglądają swojego "inwentarza"?"
Nagrody na bank dostają ;) w końcu państwówka...
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2023-09-26 20:00
(4)
To zmyłka taktyczna,tam i tak wiecznie korek.A jak nie ma korka jadą i 100 km/h,taka długa prosta kusi wdepnięciem gazu.A kursanci cóż,i tak po zdanym egzaminie zapominają o przepisach i znakach.
- 4 9
-
2023-09-26 20:10
Często jak jeżdżę motocyklem przeciwną jezdnią, jeżdżę tam 50kmh, mimo, że jest tam ograniczenie do 40kmh (wyjazd z budowy, który nie jest skrzyżowaniem, więc nie odwołuje tego znaku; do tego brak podwyższenia do 70kmh). Nawet autobusy mnie wyprzedzają.
Oni nie zapominają o znakach i przepisach, oni specjalnie je łamią.- 6 0
-
2023-09-26 20:39
(2)
Patrz pan, to taka zmylke morawiecki wprowadzil. Cwana bestyjka.
- 0 0
-
2023-09-26 20:43
(1)
Ten morawiecki doradca Tuska w latach 2010-2012? Czy ten przekształcony na PiSowca.?Najpierw muszę wiedzieć w którą stronę Ciebie urobili i, który morawiecki Tobie się podoba chociaż ten sam, powaga.
- 1 0
-
2023-09-26 20:54
Ten Student?
- 0 0
-
2023-09-26 20:05
Co z tego jak policji się nigdzie nie widuje (3)
Ani na drogach ani na mieście. No poza okolicami zamieszkania pana z kotem w Warszawie
- 7 15
-
2023-09-26 20:15
Temat zasłoniętego znaku
A ty wszędzie z tą polityką...
- 3 2
-
2023-09-26 20:19
Tak, nieznajomość prawa nie zwalnia od jego przestrzegania
dlatego ja bym zdjął wszystkie znaki - zaoszczędzi to dużo pieniędzy. Można by też wtedy zrobić ograniczenia w zależności od pogody czy natężenia ruchu. A jak ktoś pojedzie za szybko to pan milicjant grzecznie przypomni, że jego zdaniem za szybko i mandacik.
- 0 0
-
2023-09-26 20:46
Milicja sama ma za nic te ograniczenia na Wiśniewskiego, śmigają ile popadnie, ale czasami sie ustawiaja i łapią badytów drogowych.
- 1 0
-
2023-09-26 20:07
Ludzie, ludzie, ludzie... (4)
opanujcie się, zwolnijcie, żyjcie. Trzeba było wyjść i przyciąć drzewo sekatorem, który na pewno miałeś niedzielny działkowiczu społeczny.
- 3 27
-
2023-09-26 20:14
(3)
Ok, a Ty woź miotłę i szufle do śniegu, gdziekolwiek nie będziesz parkować to możesz zamieść tam chodnik, a w zimę odśnieżyć.
- 9 0
-
2023-09-26 21:26
rozbawiła mnie ta odpowiedź (2)
wielokrotnie w zimę odsnieżyłem wolne miejsce i sobie wjechałem, mimo tego, że na drugi dzień zaparkował na nim ktoś inny, pokolenie dej dej dej masakra
- 2 5
-
2023-09-26 21:41
A tam gdzie jest płatne parkowanie tez byś tak zrobił? Uwierz, że miejsca płatne też nie są odśnieżane. Wiec co mam sobie odśnieżyć i iść opłacić parking?
- 5 1
-
2023-09-27 12:34
dlaczego nie odśniezyłeś, żeby ktoś sobie wjechał
a nie Ty.
- 3 0
-
2023-09-26 20:08
Szpilek (1)
Moim zdaniem zamiast pisać o ograniczeniu za drzewem można było wziąć piłę lub siekierę i wyciąć te gałęzie.
Wtedy można byłoby się pochwalić a tak dalej nie widać .
Uważam ,że Pan Łukasz mógł zostać złapany na fotoradar i teraz bajeruje ,że drzewo zasłania ograniczenie prędkości i będzie to jego alibi w razie odwołania od mandatu .- 4 32
-
2023-09-27 12:35
myślisz, że wolno
wycinać gałęzie?
- 1 0
-
2023-09-26 20:08
(1)
Zapraszam na Świętojańską popatrzeć, jaka jest widoczność znaku zakazu wjazdu dla motocykli wjeżdżając od strony Władysława IV. Podpowiem: znak widać dopiero wtedy, kiedy zjedzie się już ze skrzyżowania na rzeczoną ulicę.
To, że " ZDiZ zapewnia, że roślinność niezwłocznie zostanie przycięta" - to urzędnicy nie mają oczu i sami nie widzą prawidłowości? Czy ktokolwiek z UM w ogóle jeździ w te rejony kiedykolwiek, czy może wszyscy kwaterują się na Witominie, obok swojego wodza?- 18 1
-
2023-09-26 20:56
Oni prscują w trybie covidowym - zasłonięty znak musi umówić wizytę.
- 7 0
-
2023-09-26 20:08
Opinia wyróżniona
Ograniczenia prędkości w Trójmieście są tylko na znakach (6)
W Trójmieście ograniczenia prędkości na znakach są coraz bardziej restrykcyjne, ale są przestrzegane tylko jak jest korek. W nocy i w godzinach rannych każdy jedzie jak chce. Policji prawie nie ma (zresztą w czasach Janosika i google mapa od razu widać, gdzie stoją), a fotoradarów to wcale na ma. Niedługo na Niepodległości będzie ograniczenie do 30 km na h. Może jednak lepiej jakby było 60-70 i fotoradary, żeby łapać tych, którym spieszy się na melanż do Sopotu w weekend albo na czwartkowe zloty.
- 37 45
-
2023-09-26 20:45
Oni przecież wszyscy w samochodach dziecko do żłobka odwożą i jadą pieluchy codziennie kupić.
- 5 5
-
2023-09-27 07:09
zwłaszcza w strefach zamieszkania (1)
przekraczanie predkości o min 300% to norma.
jak by było 70 zamiast 40 to by jezdzili 90 zamiast obecnych 60kmh. tak to działa u polskich kierowcow- 2 4
-
2023-09-27 09:08
Czyli trzeba zrobić 10 i wtedy będą jeździć 30.
- 2 1
-
2023-09-27 13:07
Bez przesady
Już nie gadaj, jadąc wieczorem licznikowe 60 czyli jakieś 53-54km/h po mieście mało kto mnie wyprzedza
- 2 0
-
2023-09-27 15:58
W godzinach rannych Policji nie ma, gdyż mają zmiany z nocnej na dzienną. Można cisnąć do oporu. Nigdzie ich nie znajdziesz.
Pomiędzy godz. 6, a 7 wolnoć Tomku w swoim domku.
- 0 0
-
2023-09-27 17:12
docelowe ograniczenie prędkości w terenie zabudowanym powinno wynosić właśnie 30km/h
W warunkach znacznego ruchu daje to najpłynniejszą jazdę, powodującą najmniej hałasu i zanieczyszczeń.
O bezpieczeństwie nawet nie wspominając.- 0 2
-
2023-09-26 20:10
(4)
Jutro już będzie ścięte, pułapka się nie udała. Na takiej ulicy 40km/h to tylko człowiek chory umysłowo wymyślił, tam wręcz się nie da tyle jechać.
- 53 3
-
2023-09-26 20:14
(1)
A byś wolał jechać 170kmh i trafić przypadkiem na słupki wskazujące budowę (bo wczoraj ich nie było)? Jeżeli czujesz się rajdowcem, to powinieneś odwiedzić tor w Pszczółkach, a nie bawić się w wyścigowca na drodze publicznej.
40kmh oznacza, że obok jest wyjazd z budowy, przez pojazdy opuszczające tą budowę mogą zostawić po sobie ślady piasku na jezdni. Wystarczy, że się zagapisz w telefon patrząc sobie na raport podczas prowadzenia pojazdu, aby za chwilę musieć wciskać pedał hamulca, by nie wpaść w samochód przed Tobą, ale niestety, piasek powoduje całkowity brak przyczepności - i stajesz się kolejną osobą, która powoduje korek w Trójmieście.- 2 25
-
2023-09-26 20:19
Ty masz piach i glinę w głowie, co Ty bredzisz?
- 13 3
-
2023-09-26 21:14
(1)
Tam jest znak nakaz skrętu w prawo. Kierowca na filmie go zignorował.
- 6 0
-
2023-09-26 21:50
hahah teraz zauważyłem, ja pitolę. czyli nakaz skrętu i lot prosto na tory. Trzeba egzorcysty do UM.
- 10 0
-
2023-09-26 20:10
no dobra ! - a co na to gliniarze z gdyńskiej drogówki ? , ślepe , niedowidzące ?...przecież nie ktgo inny jak oni powini
- 11 0
-
2023-09-26 20:13
TEż mi nowina.
Wystarczy się przejechać po centrum Gdyni i naliczy się z kilkanaście znaków za drzewami. Zwłaszcza na równorzędnych skrzyżowaniach. A z resztą to plaga stawianie znaków co 5 metrów.... zakaz odwołanie nakaz odwołanie informacja odwołanie. Trochę jeździłem po Europie ale takiej znakomanii jak w PL to nigdzie nie widziałem.... A na osiedlach to już Armagedon!
- 18 1
-
2023-09-26 20:13
Ograniczenie do 50km/h (1)
Na ul. Jana Pawła II, na Zaspie codziennie w godzinach wieczornych oraz porannych pojawiają się d**ile na motocyklach i w samochodach, urzadzają sobie przejazdy z olbrzymią prędkością... To trwa od paru miesięcy, o czym wspominałem przy okazji podobnych komentarzy. Pytam więc po raz kolejny, gdzie jest i czym zajmuje się Gdańska Drogówka.
- 3 10
-
2023-09-27 09:49
bo tam jak nie zasuwasz 100km/h
to stoisz 5 razy na światłach
- 4 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.