TV

Niedzielne tłumy na plaży w Brzeźnie

6639 wyświetleń 8 marca 2015 (22 opinie)

Wiosenna pogoda przyciągnęła na plażę w Brzeźnie tłumy spacerowiczów. 18 stopni i słońce :)

Opinie (22) 10 zablokowanych

  • a gdzie płaczki,że nie wolno ujawniać wizerunku ?

    tablice rejestracyjne im przeszkadzają,a tu pokaz setek twarzy i nic ?

    • 0 0

  • SUPER filmik :)))

    szczególnie dla tych "za wielką wodą", którzy tęsknią za Gdańskiem...

    • 0 0

  • nawet tempertaura woda byla 23 stopni

    super!

    • 0 0

  • Ciekawe ilu z nich (1)

    dzisiaj albo jutro będzie leżało z gorączką w łóżku ;)

    • 0 0

    • fajnego mas zmaila... moż ety z tych co za kasę jadły kakę araba?

      • 0 0

  • szukali noża czy żółtego roweru?

    • 0 0

  • toalety (1)

    Tylko tradycyjnie nie ma gdzie się załatwić, znów wszystkie krzaki pozajmowane, przez szukających chwili prywatności spacerowiczów. Czy ktoś wie może, kiedy coś się zmieni w tym temacie, Zaczynam szukać swojej miejscówki na siku, ma ktoś dobre miejsce :-) ?

    • 9 1

    • trzeba bylo wejsc do wody.....

      • 1 0

  • teraz to juz nic nowego skoro jest 18 stopni na słoncu a woda ma plus 10!! (1)

    byłe bardzo goraco wiec i tłumy były ale i tam smarżlaki chodziły w zimowych kurtkach która umnie cały rok przelezała w szafie i mam nadziej ją jednak załozyc w grudniu .

    • 1 4

    • temp wody

      Ty tę temperaturę wody mierzyłeś u siebie w wannie czy jak. Woda około 2-4 stopni ma więc nie wydziwiaj.

      • 0 0

  • Stogi

    Szkoda, że na filmiku nie grupki rusków, którzy będąc baaardzo weseli kąpali się na golasa na Stogach :)

    • 0 0

  • durna scieżka dzwiękowa

    chore..

    • 2 0

  • 18 stopni ? chyba w słońcu ;))) (2)

    • 20 33

    • a plaża to jest w cieniu?

      • 7 0

    • Jakbyś odchodził od kompa od czasu do czasu to byś wiedział ;)

      • 29 1

1

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane