Monocyklem po obwodnicy
31429 wyświetleń 18 lipca 2021 (272 opinie)W ostatni piątek stałem w gigantycznym korku zaczynającym się od zjazdu z estakady w Gdyni, a kończącym się gdzieś przy węźle Matarnia. Oczywiście nie było żadnego utrudnienia na drodze, a przyczyną była głupota kierujących, którzy zwalniali bo na pasie w przeciwnym kierunku była stłuczka i musieli koniecznie spojrzeć jakie były uszkodzenia. Ale to jeszcze mnie tak nie zdziwiło jak ten jednokołowiec na obwodnicy, na lewym pasie :-)
Więcej na ten temat
Opinie (272) ponad 20 zablokowanych
-
2021-07-19 10:50
Nie stwarzał żadnego zagrożenia. (37)
Poza tym, że ktoś mógł w korku postanowić nagle otworzyć drzwi, ale wtedy bardziej zaszkodziłby sobie.
Proponuję żeby znawcy spróbowali przedostać się rowerem np z Kowal na Osowę. Mamy piękną ścieżkę dla aut którą przemierza dziennie 80 tys pojazdów. Rowerem trzeba kluczyć po krzakach. Sam kiedyś chciałem wbić rowerem jak zobaczyłem z wiaduktu sznur unieruchomionych pojazdów. Ale wiedziałem że gdzieś na końcu pewnie stoi policja i dostanę mandat. Ale w czym wam tak naprawdę przeszkadzałby omijający was rower?- 75 292
-
2021-07-19 11:01
(3)
Jakby nagle wszystko ruszyło, to byś miał odpowiedź w czym by przeszkadzał. Na obwodnicy często jest tak, że taki korek nagle się kończy i przyspiesza na odcinku kilkudziesięciu metrów.
- 46 9
-
2021-07-19 11:06
(2)
No i jeszcze żeby jechał prawym pasem - ale nie, jest po środku miedzy dwoma kilkupasmowymi jezdniami. Powiedz mi co on miałby zrobić, gdyby samochody zaczęły jechać z normalną prędkością? Wleźć na trawnik i czekać na mniejszy ruch? Dojść do wiaduktu i wspiąć się po słupie? Przebijać się na prawy pas? Cofnąć się do korka, którego może już nie być?
- 29 3
-
2021-07-19 11:19
wtedy śmignąłby buspasem (1)
- 4 4
-
2021-07-19 11:35
tablica "long vehicle" mu sie odczepiła...
- 5 0
-
2021-07-19 11:06
Dokladnie tak ale wiesz ze im wiecej koni mechanicznych pod maską tym mnie rozumu pod czaszka :) (2)
- 6 22
-
2021-07-19 11:11
bzdury (1)
- 4 4
-
2021-07-19 11:35
jakoś nie widziałem smarta czy quintecento popylającego 160km/h - wyprzedzając wszystkich na podwójnej ciągłej
- 2 7
-
2021-07-19 11:20
Wystarczy korytarz życia
i tyle w temacie
- 3 2
-
2021-07-19 11:22
jeśli zechcę nagle pojeździć sobie autem po ścieżkach rowerowych i chodnikach (4)
bo miałbym bliżej i ładniejsze widoki to w czym przeszkadzałoby ci omijające cię auto?
- 30 3
-
2021-07-19 12:27
A mało takich
Po DDR przy promenadzie nadmorskiej nagminnie jeżdżą samochodami: śmieciarze, pracownicy ZDIZ, dostawcy, pracownicy ogródków plażowych i inni. Nikomu szczerze to nie przeszkadza, o ile jadą powoli i nie zajmują całej drogi.
- 2 6
-
2021-07-19 13:02
kiedy tacy przeginacze jak ty zrozumieją, że między rowerem jadącym z prędkością od 15 do 30 km/h (2)
a samochodem jadącym w "żółwim tempie" (według jego kierowcy) 35 km/h występuje zasadnicza różnica w poziomie energii kinetycznej a tym samym zagrożeniem dla innych (zwłaszcza niechronionych) użytkowników dróg? Rowerzysta jadący po jezdni (warto wiedzieć, że 80% spośród rowerzystów ma prawo jazdy) liczy się ryzykiem potrącenia, ale na pewno nie zagraża w żadnym istotnym stopniu osobom poruszającym się po niej samochodem. Podstawową słabością naszych "ekspertów" (nie) bezpieczeństwa ruchu drogowego jest trudność w odróżnieniu zachowań, które wiążą się z ryzykiem od zachowań, które stwarzają zagrożenie dla innych użytkowników dróg.
- 5 3
-
2021-07-19 20:46
(1)
Póki co to kierowcy sami sobie zagrażają a nie rowerzyści. Statystyka zdarzeń drogowych na Obwodnicy jest porażająca. Skąd przypuszczenie że 80 procent rowerzystów ma prawko? A reszta to dzieci i młodzież?
- 1 1
-
2021-07-20 09:35
to dane z wielu ankiet prowadzonych w wielu miastach Polski
bywają dorośli korzystający z rowerów i nie mających prawa jazdy, ale to margines
- 1 0
-
2021-07-19 11:29
Autobusy nie jezdza obwodnica (4)
Rowerem jak rowerem, spróbuj dostać się pieszo - autobusem! Patologią jest, że autobusy KM nie jeżdżą obwodnicą.
- 5 4
-
2021-07-19 11:38
naPiS coś jeszcze znawco trójmiasta z podlaskiego
skoro nie kumasz autobusowych połączeń obwodnicą
- 4 1
-
2021-07-19 12:06
To obwodnica, droga szybkiego ruchu (2)
Dlatego. nie jeżdżą autobusy , motorowery i rowery maja zakaz.
- 4 6
-
2021-07-19 13:39
jakoś codziennie widzę autobus zjeżdzjacy z obwodnicy autobus linii X i K
więc jak nie jeżdżą?
- 7 0
-
2021-07-19 20:38
To niby jakim cudem jeździ autobus do Osowy z Gdyni? Konkretnie z Reala ul Spacerowa. Ostatnio nawet pojawił się trajtek
- 2 0
-
2021-07-19 11:54
I teraz monocykl mija przyczynę korka i nagle wszyscy jadą 120 km/h. Dalej nie widzisz problemu? (7)
- 10 5
-
2021-07-19 13:05
problemem jest twój sposób myślenia. Zakładasz, że monocyklista nie myśli a jednocześnie zakładasz (6)
że jazda obwodnicą z prędkością 120 km/h jest czymś "normalnym". Monocyklista na pewno zdąży się zorientować, że korek "rusza" i z łatwością wydostanie się poza jej obręb, nie stwarzając jakiegokolwiek istotnego zagrożenia dla innych a nawet dla siebie samego.
- 6 21
-
2021-07-19 19:14
Chłopie na obwodnicy dopuszczalna prędkość to 120km/h a ty negujesz czy jazda... (1)
Z taką prędkością jest czymś normalnym? Powiem ci więcej. Na ograniczeniu do 120km/h jazda 160km/h jest czymś normalnym w tym kraju. Ty chyba w życiu drogi ekspresowej na oczy nie widziałeś. Co Ty myślisz że to jest deptak nad morzem? Takiego frajera na rowerze czy monocyklu tam się mieli pod kołami i nawet człowiek nie ma wyrzutów sumienia. Jedną słaba jednostkę mniej. Dla dobra ogółu. jak by to było legalne to bym się nawet nie zatrzymywał.
- 5 2
-
2021-07-20 00:09
Na terenie Gdyni akurat jest mniejsza dopuszczalna prędkość
- 3 0
-
2021-07-19 19:49
Tak, jazda obwodnicą 120km/h jest czymś normalnym, a nawet wskazanym bo po to jest droga ekspresowa. Nikt też z łatwością nie wydostanie się z obrębu obwodnicy bo jest ona ogrodzona aby żadene zwierzę albo d**il przez przypadek na nią nie wtargnął.
- 5 1
-
2021-07-19 20:41
120 km/h to prędkość dopuszczalna i normalna (2)
Jak chcesz się wydostać poza jej obręb? Na trawnik i do lasu? Tam są ogrodzenia przecież. Jedynie na zjazdach można się wydostać.
- 2 0
-
2021-07-20 09:37
jadąc monocyklem można się przedostać przez barierkę bez większych trudności (1)
jak widać mój wpis sprowokował niektórych do myślenia. Gratuluję!
- 0 1
-
2021-07-20 11:40
Beton
Ty chyba nigdy nie widziałeś obwodnicy na oczy, nie barierka jest przeszkodą a 1,5 metrowe ogrodzenie!
- 0 0
-
2021-07-19 13:10
Kowale -> Osowa
Przywidzka, Stężycka (aternatywnie Jabłoniową pod obwodnicą i w Lubowidzką), Otomińska, Kalinowa, skrótem przy zbiorniku Kiełpinek na Sąsiedzką, Jesienna, Budowlanych, Słowackiego, Astronomów, Radarowa, Galaktyczna i jesteś na węźle Owczarnia.
Jedyne "krzaki" to ten skrót do zbiornika Kiełpinek, potem gruntowa Sąsiedzka. Druga to gruntowa Astronomów ale nadkładając drogi można objechać.
Są jeszcze betonowe płyty na Stężyckiej i Goplańskiej.
Generalnie poza typowymi szosówkami bez problemu przejezdne.
Więcej "utrudnień"- 3 0
-
2021-07-19 13:19
Kierowcom pewnie wiele nie przeszkadza,
ale jak Cię kiedyś zdmuchnie z drogi ciężarówka gnająca 100+, to będziesz wiedział o co chodzi.
- 3 3
-
2021-07-19 13:27
To nie ma nic do rzeczy czy stwarzał czy nie stwarzał. Są przepisy o ruchu drogowym i masz się stosować. Jak się nie podoba to wypad do buszu
- 8 4
-
2021-07-19 13:41
(1)
Mówisz nie sprawiał zagrożenia? Powiem ci tak największym zagrożeniem są ludzie, którzy gadają tak jak ty. Lepiej juz nic nie pisz.
- 3 4
-
2021-07-20 09:40
stopień stwarzanego zagrożenia jest mierzalny. Dlatego można go porównywać.
monocyklista stwarza zagrożenie dla siebie ale dla innych ? pomijalnie małe. Samochód kierowany przez kierowcę lekceważącego limity prędkości stwarza zagrożenie dla wszystkich innych użytkowników dróg i ich poboczy. Jeśli ktoś tego nie rozumie, nie powinien wsiadać do samochodu.
- 0 0
-
2021-07-19 13:59
Gdyby ktos otworzyl nagle drzwi, to by wlasnie wyrzadzil krzywde temu panu. Krzywde, ktora bylaby pokryta z OC pojazdu. (1)
- 0 4
-
2021-07-19 15:59
Czy Ja wiem. Mysle ze ubezpieczyciel nie dal by sie. Tego pojazdu nie powinno tam byc.
- 3 3
-
2021-07-19 21:21
A cymbały plusują... (1)
Ręce opadają...
- 0 1
-
2021-07-20 08:08
Trzeba
Iść do szpitala
- 0 1
-
2021-07-19 21:57
większe zagrożenie stwarzają psychiczni co bójki robią wysiadając z aut i kierowcy z tych wioch z rejestracjami C - to dopiero jest patola
- 3 0
-
2021-07-20 13:34
To leć obwodnicą, ale w razie czego wszelkie koszty ponosisz ty.
Śmieszne te tłumaczenia " ojej bo ścieżka słaba to pojadę ekspresówką". To jak ja autem mam słaby dojazd jezdnią, to mogę jechać chodnikiem, tak?
- 0 0
-
2021-07-19 10:53
Przynajmniej kask miał (1)
postęp :)
- 5 4
-
2021-07-19 12:58
Przegrzanie było by jakimś wytłumaczeniem...
- 1 1
-
2021-07-19 10:53
zakop za clickbait
- 1 1
-
2021-07-19 10:55
Siał śmierć i zniszczenie
Widać wyraźnie. Tak było. Serio.
- 7 2
-
2021-07-19 11:00
i tak dojechał szybciej niz autem :D
tyle warta jest ta śmieszna droga.
- 7 2
-
2021-07-19 11:05
Korek to zostawił auto i wyskoczył na kółko :) Jakie on zagrozenie sprowadzał na innnych? (3)
Ale nie oczekujmy rozumowania od tego co to pisał .Zagrożenie co najwyżej na siebie jeśli go jakiś pirat drogowy rozjedzie. W tym korku zagrożenie robił takie ze ktoś się zagapi i spowoduje wypadek :)
- 4 10
-
2021-07-19 12:34
Jesteś wyjątkowym i**otą
Przeraża mnie część komentarzy usprawiedliwiająca tego czubka na monocyklu
- 4 3
-
2021-07-19 13:01
(1)
W momencie na filmie, średniomałe. Ale korki na obwodnicy lubią się nagle kończyć i wszyscy zaczynają jechać 100 kmh - a ten geniusz jest po środku obwodnicy i nie ma jak z niej zjechać inaczej jak przejeżdżając na prawą stronę jezdni czyli przez dwa-cztery pasy w zależności od miejsca w którym się znajdzie.
- 3 2
-
2021-07-19 20:43
Po czym musi jeszcze dojechać poboczem do najbliższego zjazdu
- 0 0
-
2021-07-19 11:07
Super
A co miał czekać w korku, to wyjął kółeczko i pojechał.
- 6 4
-
2021-07-19 11:13
Czy zdarzyło ci się omijać korek łamiac przepisy? (1)
Owszem, mnie się zdarzyło. W jednym przypadku. Kiedy grupa samochodow jechała na światłach awaryjnych z piorunami na autach blokujac całe Trójmiasto. Skoro w tym korku jechały też radiowozy policyjne nie reagujac na łamanie przepisów ruchu drogowego to nie bylo innej rady.
- 9 4
-
2021-07-19 11:16
Nie, nie zdarzyło się.
- 0 1
-
2021-07-19 11:17
(4)
ciekawe że takie niebezpieczne ma być niby jeżdżenie po obwodnicy jak wszystko stoi, a jazda normalną drogą rowerem gdzie samochody jeżdżą często 120 jest taka bezpieczna...
- 20 20
-
2021-07-19 11:21
dlatego obwodnica powiinna mieć status (1)
drogi miejskiej zwyklej i ograniczenia 50kmh
- 4 3
-
2021-07-19 11:25
tu powinien być odcinkowy pomiar prędkosci
to w rok zarobili by na nową obwodnicę+
- 3 0
-
2021-07-19 11:53
po prostu tak mówi przepis
a ty nie musisz się zastanawiać dlaczego, tak jest i tyle ... w skrócie przepisy też mówią np. że nie można zabijać ... a ty się zastanów dlaczego
- 3 2
-
2021-07-19 20:46
Nie chodzi o to że "jak stoi"
Chodzi o to że przyczyna zatoru jest w połowie drogi między zjazdami i jak ją minie to nagle wszyscy zaczną jechać 120. A on na tym kółku będzie popylał poboczem kilka km do najbliższego zjazdu.
- 0 1
-
2021-07-19 11:20
Ośmieszył was i wasze samochodziki ale nic nie zrozumiecie i dalej będziecie się ładować w samochodowe korki.
- 6 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.