Maseczki "na koronawirusa" ukryte w bagażniku
1239 wyświetleń 12 marca 2020 (279 opinii)Ukraińscy pogranicznicy udaremnili próbę przemytu jednorazowych maseczek "na koronawirusa".
Więcej na ten temat
Opinie (279) ponad 10 zablokowanych
-
2020-03-19 15:17
Stoprix 72% alkoholu etylowego
W aptekach można kupić nowy produkt aerozol Stoprix do dezynfekcji rąk i powierzchni
- 0 0
-
2020-03-16 17:55
Wiem gdzie kupić maseczki
Maseczki można zamówić bezpośrednio od producenta. Nie trzeba liczyć na to, że pojawią się w aptekach czy hurtowniach. Nie wiadomo kiedy to nastanie. Ja z moimi sąsiadami złożyliśmy zamówienie na maseczki w panato - czyli bezpośrednio u polskiego producenta. Mają zrealizować zamówienie do końca marca 2020. Pewnie część z nich oddamy do szpitali i przychodni.
- 0 0
-
2020-03-13 07:02
Wstyd dla takich sprzedawców ! (25)
Wstyd, żeby dorabiać się na chorobie i ludzkim nieszczęściu.
- 118 30
-
2020-03-13 07:32
najsłabsi zginą? (15)
co Ty mówisz człowieku. Uważasz że sprzedawanie produktów podstawowej higieny z 1000% narzutem to normalne zachowanie. Sprzedający, tylko na tej jednej aukcji sprzedał prawie 2000 płynów z zyskiem ok. 110 zł za sztukę!! to 220 000 zł zysku na panice! Rząd powinien pójść o krok dalej i nałożyć kary za już wykonane transakcje.
- 17 8
-
2020-03-15 14:00
Ktoś chyba potrzebuje....
Maści na ból d*py.
Pewnie kwoty o których się nawet fizjologom się nie śniło
Ktoś zmuszał kogoś do zakupów?- 1 0
-
2020-03-13 07:40
(7)
To jest wolny rynek, wzrasta zainteresowanie to i rośnie cena. Do tego panika ludzi i efekt gotowy.
- 11 14
-
2020-03-13 09:37
(3)
To dlaczego nie mozna kupic konopii w sklepie, skoro rynek taki wolny?
- 0 0
-
2020-03-13 11:03
bo rynek jest zbyt wolny... jeszcze nie ogarnął tego TOwARu (1)
chociaż do biedronek trafiły już skrzynki z kokainą w pomarańczach - jak donosiły media ;))))
- 0 0
-
2020-03-13 15:55
z bananami!
nie kłam, ludzie jeszcze będą mi macali i przerzucali pomarańcze.
- 1 0
-
2020-03-13 14:01
dla konopii nie jest wolny
dla innych towarów jest
- 0 1
-
2020-03-13 15:53
ale to nie jest wolny rynek. Ten zakaz to pokazuje :(
- 0 0
-
2020-03-13 08:03
Skoro jest wolny rynek, to może zacznijmy od zamknięcia nierentownych kopalni (1)
Telewizja Polska też niech utrzymuje się sama.
- 17 1
-
2020-03-13 09:05
Przecież właśnie ustalanie "zbyt wysokich cen" to jest ta sama para kaloszy co utrzymywanie kopalni czy TVP z podatków.
- 2 1
-
2020-03-13 09:33
a jaka jest dozwolona przez państwo marża? (1)
Poza tym zakaz sprzedazy w cenie ustalonej przez sprzedawcę poskutkuje zapewne brakiem tego towaru w sprzedaży wieć finalnie kupujący nie będzie miał tego towaru nawet gdyby był gotowy zapłacić za niego wysoką cenę - tak działa rynek
- 2 1
-
2020-03-13 11:06
W wolnym Państwie na wolnym Rynku nie może być cen z góry ustalanych
to nie KOMUna ... choć PiS usilnie dąży do odtworzenia PRL z czasów E.Gierka
- 1 0
-
2020-03-13 08:05
to pomyśl po co hurtownik ma je tu sprowadzać skoro gdzie indziej zarobi na nich więcej? (1)
bo w innych krajach też jest panika. U nas po prostu zabraknie.
- 1 0
-
2020-03-13 11:04
jak zabraknie to MAtołuszek z PAcyną dorobią poPiSowo nowe
- 0 1
-
2020-03-13 07:53
Chyba nie sądzisz, ze te produkty u dostawców są w tych samych cenach?
Z drugiej strony, dla sprzedawcy to spore ryzyko. Hurtownie sprzedają w dużych partiach, po cenach 10x wyższych niż normalnie, towar schodzi momentalnie, bo jest kolejka na tygodnie (o ile prowadza rezerwacje). Teraz sprzedawca musi ocenić ryzyko czy zdąży sprzedać cały towar przed spadkiem ceny. Ceny maseczek w lutym przez weekend wzrosły o 300%, teraz nie ma towaru.. nikt nie wie jaka jest realna cena.
- 0 2
-
2020-03-13 07:43
Prawo rynku
Powinni zabronić kupować i po sprawie
- 2 0
-
2020-03-13 07:30
(3)
Nikt tu się nie próbuje dorobić na chorobie. Żerowanie wyłącznie na strachu i panice.
- 14 0
-
2020-03-13 10:12
jak na onkologii i ogólnie na farmacji (2)
wiele tych leków powstaje za grosze, a kosztuje tysiące zł.
Dlaczego rząd nie ukróca zmowy korporacji chemicznych, a wręcz z nimi współpracuje?
Takim przykładem najprostszym może być np. aspiryna. Ile kosztuje w USA, ile w Polsce, a ile ostatecznie kosztuje produkcja tego kwasu? Tak jest ze wszystkim. Kiedy kończą się okresy patentowe firmy wycofują lub patentują zastępcze, nie po to, by pomóc, a łupić!- 7 0
-
2020-03-13 10:48
(1)
Aspiryna to jest klasyczny przykład ludzkiej głupoty. Wielu płaci za aspirynę Bayera wielokrotnie drożej niż za polską, bo uważa, że jest lepsza, choć to identyczny kwas acetylosalicylowy...
- 5 0
-
2020-03-13 15:58
jak proszki majo lepsze...
to łaspiryno pewnie tyż!
- 0 0
-
2020-03-13 15:52
Może i tak... ale fakt jest taki, że na głupocie ludzkiej najwięcej się zarabia
- 1 0
-
2020-03-13 11:29
Jak w Polsce niema to se zarabiają jak zel z lidla kosztuje 3.99 a w internecie 15 zł nawet i 25
- 0 0
-
2020-03-13 11:11
pff prosze Cie, zaden wstyd - to kapitalizm
Wy sie lepiej martwcie podatkami, idacym kryzysem, to co sie dzieje na swiecie tym razem dotknie i nas. A to, ze ktos sprzedaje za 500000 mln zlotych plyn do dezynfekcji i znajdzie sie frajer, ktory to kupi no to sorry winetu, to jest kapitalizm i pcha gospodarke jak to keke nawijal. Problemem jest swiadomosc polakow, mycie rak, unikanie skupisk ludzi itp. A jak ktos ma problem zeby kupic za 150 milardow zlotych plyn do dezynfekcji no to 0.5 spirytusu kosztuje ok 43 zl, Polak na pewno cos wymysli.
- 1 1
-
2020-03-13 08:49
jaki kurka wstyd, od x lat zawsze sie zarabiało najlepsze pieniadze na wojnie i epidemiach. Taka kolej rzeczy.
- 2 1
-
2020-03-13 07:04
To jest wojna lamusie!
najsłabsi zginą!
- 8 20
-
2020-03-13 07:00
Zaraz rodacy coś wymyślą (36)
Już teraz zamiast maseczek pojawiły się "osłonki z gumką".
- 112 1
-
2020-03-13 08:50
Głupia decyzja bez sensu (7)
Krawat kiedyś sprzedawano jako,, zwis męski ozdobny"Z maskami będzie podobnie,spekulacji to nie ukruci Polacy to bardzo pomysłowa nacja
- 4 4
-
2020-03-13 09:48
(4)
Polacy to przede wszystkim kretyni, którzy nie rozumieją, że nie wolno kraść służbie zdrowia. Bo w tej chwili to jest kradzież. Sprawę rozwiązałaby odpowiedzialnośc karna nalożona na sprzedawców.
- 9 3
-
2020-03-15 13:55
Służyć to ty se możesz Bogu!!!
Istnieją jeszcze także tacy kretyni w naszym otoczeniu, co ochronę zdrowia mylą ze służbą. Takie naleciałości z lat komuny.
- 0 0
-
2020-03-13 10:40
A jak NFZ (1)
wbrew twojej woli zabiera ci co miesiąc co najmniej ok.370zł to nie jest kradzież???
- 0 6
-
2020-03-13 13:34
Nie, k.mać, bo jak będziesz miał wypadek, to będzie trzeba cię za coś ratować. Albo leczyć twoją babcię. Chociaż nie wiem, czy ty osobiście na pomoc zasługujesz! Społeczeństwo polega na tym, że się zrzucamy na pewne rzeczy, które organizujemy wspólnie. Bez tego tkwiłbyś w epoce kamienia łupanego i mieszkał w jaskini, młody korwinisto!
- 2 1
-
2020-03-13 10:13
A trampki mogę jeszcze kraść?
Jojo
- 1 4
-
2020-03-13 09:25
Będą sprzedawać jako kolekcjonerskie maseczki
- 7 0
-
2020-03-13 09:20
Jak Żydzi
- 1 2
-
2020-03-13 07:59
a gdzie teraz będzie można kupić taki płyn do dezynfekcji lub maseczkę? (14)
- 3 0
-
2020-03-15 13:48
Orlen 99 zl
Na Orlenie za 99 zł 5 litrów I biznes się spina idealnie! Morawieck to ma łeb.
- 0 0
-
2020-03-13 08:01
Apteka, sklep medyczny, zwykłe sklepy albo apteki internetowe (5)
- 1 5
-
2020-03-13 08:47
przecież nie ma (4)
ani w sklepach internetowych ani w aptekach
- 6 1
-
2020-03-13 11:01
Kup spirytus, rozcieńcz z wodą, dodaj gliceryny i masz (3)
- 4 1
-
2020-03-13 12:10
Ta daaa (2)
Kup. Wódkę bass arctic. 69%,= 40 pln. Litr. I już masz środek dezynfekujący. Zwykła 40% wódka jest za słaba, stężenie alk. musi być min. 60%.
- 1 0
-
2020-03-13 14:32
Spirytus nie odkaża tak jak mydło. (1)
nie zastanawiałeś się czemu Chirurdzy przed operacja używają tylko mydła, a nie spirytusu?
bo odkażające właściwości spirytusu to tylko MiT w ciemnogrodzie- 0 0
-
2020-03-14 00:26
żeby nie pili przed operacją
- 0 0
-
2020-03-13 09:23
Kup sobie spiryt 95% i rozcieńcz do 70% i masz, (5)
- 8 0
-
2020-03-13 10:50
a gdzie niby kupie spiryt? (2)
- 0 0
-
2020-03-13 13:03
W każdym sklepie monopolowym lub alkocholowym 24h (1)
- 0 0
-
2020-03-13 14:33
na stacji benzynowej ;))))
wiadomo, że istnieje teraz niePiSana potrzeba by sobie w podróżny walnąć lufę ;)))
- 0 0
-
2020-03-13 13:39
Trochę szkoda tego spożywczego ;)
Gdzie można taki "niepitny" kupić w większej ilości to jest dobre pytanie.- 0 0
-
2020-03-13 10:49
wczoraj w sklepie osiedlowym Spirytus się skończył razem z denaturatem
niektórzy już przed sklepem się odkażali... by wchodząc do domu być już w pełni aseptycznym
- 2 0
-
2020-03-13 09:17
Na Orlenie niebawem
- 4 0
-
2020-03-13 08:05
(9)
Maseczki sa cały czas dostępne. Allegro robi sobie jaja z państwa w dobie kryzysu.
- 7 7
-
2020-03-13 09:38
(6)
Godzinę temu napisałem tu komentarz, że Allegro sobie robi jaja i niestety nadal są takie aukcje.
Zgłosiłem kilka aukcji Allegro do usunięcia, ale nadal są nowe. To są jaja....- 9 3
-
2020-03-13 10:51
Zgłosiłem kilka aukcji (1)
najbardziej mnie wkuźwiają takie menty jak ty - co donoszą na Innych dla samej tylko satysfakcji - za Free!
- 1 10
-
2020-03-13 13:04
Oj nie płacz, Januszu biznesu, że Ci zdjeli aukcję...
- 3 2
-
2020-03-13 10:39
To widzę donosicielstwo kwitnie (3)
A co wam szkodzi, że ktoś wystawi maseczki nawet po miliard. Nie chcesz - nie kupuj, albo znajdź taniej = zdrowa konkurencja. rząd premiera krzywoustego wprowadza ograniczenia po to, żeby na orlenie się więcej sprzedało - to jest chore i nadaje się do prokuratury pod ustawę antymonopolową.
- 2 19
-
2020-03-13 10:44
(2)
Ty chyba masz rozum 10-latka... Szkodzi. Jest skończona liczba maseczek. Są niezbędne dla służby zdrowia!
- 13 0
-
2020-03-13 10:54
ewidentnie - masz nieoPiSanie nabite pod tą czachą (1)
- 1 2
-
2020-03-13 13:03
POwalony czlowiek żeś
- 0 1
-
2020-03-13 09:04
(1)
To kupuj
- 1 3
-
2020-03-13 09:46
Nie, w razie Niemca mam maseczkę przeciwpyłową, narzeczony namordnik narciarski, a koleżanka maskę spawalniczą - przetrwamy ;) Natomiast serio: Allegro powinno ponieść dotkliwe konsekwencje, ponieważ zakazu nie wprowadzono dla żartu. To jest artykuł pierwszej potrzeby dla służby zdrowia. Od tego, czy oni je mają twoje życie zależny bardziej niż od tego, czy te je masz.
- 9 3
-
2020-03-13 10:11
maseczki kolekcjonerskie (1)
Jojo (złodziej)
- 4 0
-
2020-03-13 10:57
będą sprzedawane w bramie od koników
na hasło "matołuszek" albo "pacyna długoPiS"
- 3 2
-
2020-03-13 09:03
Wszedłem teraz na Allegro i... nadal jest pełno ofert na maseczki.
Czyli jak zwykle - przepisy sobie, a Allegro sobie... Ech.
- 7 0
-
2020-03-15 09:54
Kopacz, Sienkiewicz, Siemoniak, Schetyna, Rostowski, Budka, Kidawa, to sami mężowie stanu
- 0 0
-
2020-03-15 08:15
Tylko Orlen może sprzedawać płyn do dezynfekcji po spekulacyjnej cenie . Tłumaczy że używa certyfikowanego alkoholu etylowego , który jest podstawowym składnikiem I tak z 2 zł robi się 18zł za litr
- 0 1
-
2020-03-13 14:57
Najwyższy czas (1)
Brawo Pan Premier. Szkoda tylko, że z opóźnieniem, ale lepiej później niż wcale.
Jak zawsze znajdą się tacy, co w tak ciężkich chwilach próbują zbić majątek na społeczeństwie.
Brak jest słów na takie zachowanie. Dobrze, że rząd ukrócił te praktyki.- 6 3
-
2020-03-14 22:56
łykasz jak pelikan
- 0 1
-
2020-03-13 07:54
Wolny rynek pełną gębą (7)
Poważnie!? Skoro są osoby, które chcą towar sprzedać i są osoby, które ów towar chcą kupić po ustalonej cenie, to czemu ktoś ma tego zabraniać. Socjaliści myślą, że wiedzą lepiej co dobre dla klienta i przedsiębiorcy. Czemu w takim razie nikt nie narzuca z góry cen za metr kwadratowy mieszkania, albo jakikolwiek inny produkt na rynku? Niech wejdzie zakaz narzucania marży większej niż 10%, bo tak będzie uczciwe, albo jeszcze lepiej, w ogóle zabrońmy ludziom czerpać zyski. Wtedy wszyscy będziemy szczęśliwi, zdrowi i będziemy do pracy jeździć na jednorożcach po tęczy. Życzę wszystkim dobrego dnia. Trzymajcie się ciepło.
- 13 17
-
2020-03-13 08:19
(4)
Życzę Ci żeby ta ręka wolnego rynku sromotnie Cię wybatożyła za to bezceremonialne użycie słowa "socjaliści". Największym brakiem rigczu jest bezwględne brandzlowanie się leseferyzmem. Paradoksalnie, największe obecne mocarstwa stosowały typowe narzędzia interwencjonizmu i to one dały taką, a nie inną pozycję gospodarczą tych państw, czy tego chcesz czy nie. Poza tym, nie ma regulacji na rynku nieruchomości, bo mamy gospodarkę kapitalistyczną - jak się sprawdza, to sam widzisz.
- 6 3
-
2020-03-14 14:00
Regulacji rynku nieruchomosci nie ma ale
to specyficzny rynek bez substytutów. Do tego dochodzą bariery administracyjne i głupie prawo. Np. Większość gmin na kaszubach każe robić dachy dwuspadowe. Wolę dach jednospadowy - jest tańszy. Chciałbym nowoczesny prosty dom skandynawski - ale ONI twierdzą że narusza to estetykę otoczenia. Za to elewacja u sąsiada fioletowa nikomu nie przeszkadza.
To są absurdy. Dochodzi też konieczność wpięcia się do sieci energetycznej i kanalizy. Taniej zrobić panele i ekooczyszczalnie.- 0 0
-
2020-03-13 12:41
Deweloperzy to nie są głupi ludzie i umieją liczyć pieniądze. Wiedzą, że ludzi nie stać na mieszkania w kosmicznych cenach. W sytuacji wolnego rynku, jeżeli produkujesz coś co jest za drogie, musisz obniżyć cenę, inaczej nie zarobisz i zwiniesz biznes. Aby obniżyć cenę schodzisz ze swojej marży, albo obniżasz koszt produkcji (optymalizacja, automatyzacja, innowacje). W obu przypadkach konsumenci zyskują. Jednak kiedy masz gwarancję, że ktoś twojemu potencjalnemu klientowi pieniądze da, pożyczy, lub ktoś inny od Ciebie ten towar kupi i potem będzie podnajmował temu klientowi,nawet po kosztach ("Mieszkanie plus"), to masz to w nosie, bo i tak zarobisz ile chcesz. Akurat przykład nieruchomości który wybrałeś jest chyba najgorszym jaki mogłeś wziąć na potwierdzenie przewagi interwencjonizmu nad wolnym runkiem.
Przyrównując to do tematu artykułu, to sytuacja wygląda tak, jakby teraz Morawiecki ogłosił, że rząd będzie dopłacał różnicę do ceny maseczek sprzed epidemii, albo przyzna ludziom specjalny zasiłek na ich zakup, Jak myślisz ceny, by w takiej sytuacji spadły, czy jednak poszły do góry?- 1 0
-
2020-03-13 12:28
Wspominasz o mocarstwach stosujących "typowe narzędzia interwencjonizmu". Chętnie odniósłbym się od tego, ale potrzebuje jakiegoś kontekstu, aby nie rzucać argumentami pasującymi do mojej tezy z pominięciem tych, które jej przeczą. Jeśli mógłbyś rozwinąć swoją myśl i podać przykłady tych mocarstw i jak ich manipulacje w gospodarkę wpłynęły pozytywnie na ich rozwój byłbym wdzięczny. Jeśli to nie problem, wybierz takie przykłady, które w jednoznaczny wskażą związek przyczynowo-skutkowy między silną ingerencją w gospodarkę, a uzyskaniem czegoś godnego rangi mocarstwa.
Ostatnia rzeczą, którą chciałbym zaadresować, jest fragment o braku regulacji rynku nieruchomości. Nie wiem, czy nie wychwyciłem ironii, ale państwo ingeruje w rynek nieruchomości dosyć znacząco. Wszelkiego rodzaju dopłaty i programy socjalne są tego najlepszym przykładem. "Mieszkanie dla młodych", "Rodzina na swoim", "Mieszkanie Plus" czy nawet 500+, które często przeznaczane jest na spłatę raty kredytu to tylko pierwsze lepsze przykłady.- 2 0
-
2020-03-13 12:17
Dziękuję Adamie, również sobie, jak i innym, życzę aby dopadła mnie ręka wolnego rynku. Nawet jeśli miałaby mnie "wybatorzyć", jak to poetycko ująłeś. Taka niemiła sytuacja byłaby wypadkową jednej lub kilku składowych. Przyczyną tego mógłby być mój brak przedsiębiorczości, odpowiednich kompetencji, umiejętności, brak zapotrzebowania na rynku na moje usługi bądź towary itp. Oczywiście mogłyby wpłynąć na to również coś całkowicie niezależnego ode mnie, jak np. niekorzystna koniunktura, kataklizmy, epidemie, czy najzwyklejszy pech. W takiej sytuacji jedynymi winnymi których mógłbym obarczyć swoim niepowodzeniem byłbym ja, Bóg, los, czy cokolwiek innego, co uznałbym za mogące się przyczynić do zaistniałej sytuacji. Jednak ciężko byłoby pozbyć się wrażenia, że przynajmniej częściowo, czynnie lub biernie, przyczyniłem się od własnej porażki na danym gruncie. Jest to ciężkie, rozumiem, ale jeśli ktoś sądzi, że życie jest lekkie, to jest w błędzie.
Gloryfikując szeroko zakrojony interwencjonizm ściągamy niejako z siebie to brzemię i w sytuacji jak sprawa się rypnie, to mamy winnego- tego komu daliśmy prawo do podejmowania decyzji za nas. Ostatecznie nie mieliśmy wpływu na to, co się stało bo jesteśmy tylko trybami i mamy ślepo słuchać poleceń. Jedyny "uzysk" z tej sytuacji jest taki, że zawsze mamy na kogo narzekać na spotkaniach rodzinnych/towarzyskich. "Sukces ma wielu ojców, tylko klęska jest sierotą". W tej sytuacji znajdujemy rzeczonej sierocie dom.- 1 0
-
2020-03-13 10:27
spór o maseczki
A nie przyszło ci do głowy, że to jest po prostu cwaniactwo w czystej postaci? W USA ludzie dzielą się żeby nie tylko chronić siebie ale - żeby chronić siebie poprzez ochronę innych! U nas każdy patrzy tylko na czubek swojego nosa i na własny zysk. Mamy bardzo poważną sytuację, w której własna strefa komfortu już nie jest najważniejsza. Musimy ograniczyć rozprzestrzenianie sie koronawirusa, a więc udostępnić takie produkty tam gdzie jest na nie największe zapotrzebowanie, a nie nosić je kiedy idziemy na zakupy bo poprzez nieumiejętne używanie takich maseczek sam stwarzasz dla siebie zagrożenie. siedziec w domu i nie łazić bez potrzeby. I skończmy w końcu myśleć, że jak mnie stać to mi wolno...
- 1 1
-
2020-03-13 08:06
Poczekaj, poczekaj... Jak już spółki powiązane z odpowiednimi osobami zarobią swoje i wydoją rynek nieruchomości, to wprowadzą i cenę państwową za metr mieszkania.
Także lepiej nie podpowiadaj.- 0 0
-
2020-03-13 12:34
(3)
panie morawiecki a ile kosztuje nowy ajfon?4 tysiące lub więcej a za ile jest wyprodukowany za 10-20 dolarów?Takie przebitki oczywiście są OK bo zarabiają miliardy w taki sposób korporacje wokół których tacy morawieccy skaczą i tańczą jak one im zagrają i zapomnij bandyto że dam sobie cokolwiek wstrzyknąć pod pozorem walki z tym urojonym zagrożeniem
- 2 3
-
2020-03-14 13:55
Masz pojęcie o kosztach. Ile kosztuje opracowanie
nowego modelu, napisanie softu, testy, marketing i koszt obsługi gwarancji. Jak jest to takie proste i tanie to wyprodukuj smartfona i zarabiaj.
- 0 0
-
2020-03-13 13:05
(1)
Jak zachorujesz, to położą Cię do akademiku na karmiate, żebyś umierał. Wszystkie akademiki będą centrami kwarantanny! Ciekawe czy wtedy będziesz tak krzyczał, że sobie nic nie wstrzykniesz
- 0 0
-
2020-03-13 14:08
mam się bać przeziębienia ty d**ilny i**oto?Mam pytanie co biorą takie bezmózgi jak ty?Jak zachoruję jak babci wyrosną wąsy będzie dziadkiem
- 0 0
-
2020-03-13 07:01
(17)
I dobrze,choć ta panika i kupowanie 500 rolek papieru czy 100 kg makaronu to przesada...W Chinach zachorowalność już spada,trzeba przesiedzieć w domu czy na działce ten czas.Czuway!
- 72 17
-
2020-03-13 07:46
Ile kasy Chiny wydały na walkę z koronawirusem? (5)
W styczniu wykupili zapasy maseczek na całym świecie, teraz nie dość że wszystko jest droższe to nie ma zapasów. Chiny miały pod tym względem łatwiej.
- 1 0
-
2020-03-13 10:58
wykupili zapasy maseczek na całym świecie, ???? (4)
sorry synek - ale CHINY to 100% ich produkcji ;))))
- 3 1
-
2020-03-13 11:06
(3)
A "tatuś" o Oxyline albo Securze słyszał? A to tylko 2 z samej Polski. Krajów na świecie ile jest, to sobie sprawdzisz. Cycuś :)
- 2 0
-
2020-03-14 13:52
Może szyją na miejscu ale materiały są z Chin.
Zanim dostawy wrócą do zwykłego poziomu może minąć kilka tygodni. Transport morski to 5 tygodni
- 0 0
-
2020-03-14 10:18
Kup coś w Oxyline, powodzenia
w lutym mieli moce produkcyjne 50 tys maseczek na dzień
w styczniu były zapytania o setki tys maseczek do zwykłych sklepów
Obecnie Polskie firmy robią na potrzeby rządowe, sprowadzenie czegoś jest bardzo ciężkie, produkty wielorazowe 3M też się kończą bo jest zakaz wywozu z Niemiec- 0 0
-
2020-03-13 11:44
made in china
na metce masz jak BYK!
- 0 1
-
2020-03-13 08:56
Gdyby rolka papieru podrożała do 10 zł to by się zastanowili (1)
nad realnymi potrzebami
- 1 1
-
2020-03-13 14:36
PiS ma okazję zrównoważyć budżet
unikając słowa POdatek - może nałożyć kolejną Akcyzę na Ryż i toaletnyj papior
- 0 2
-
2020-03-13 08:38
(2)
Niestety ja nie chcialam panikowac i nie mam juz gdzie kupic tego slynnego papieru toaletowego..
- 5 1
-
2020-03-13 12:11
Jesli nie masz już ani jednej rolki, to oddam ci jedną swoją. Zapasów teraz nie robiłam, ale zawsze papieru mąż kupował większą ilość. Także 1 rolka mnie nie zbawi.
- 0 0
-
2020-03-13 09:01
Małe sklepy typu papierniczo-biurowy w Gdyni na Ślaskiej.
- 1 0
-
2020-03-13 11:26
Niestety są osoby
które chętnie wybiorą się na spotkania czy domowe imprezy - a jedna osoba może zarazić kilka... Ludzie uczą się na błędach ale powinniśmy uczyć się na błędach, które popełniono np we Włoszech i nie robić tego samego u nas.tzn Jeśli ma być kwarantanna, jeśli mamy zostać w domu - to nie idziemy na spotkanie ze znajomymi itp
- 3 0
-
2020-03-13 08:09
Ale to są 4 miesiace od poczatku akcji w Chinach
- 4 0
-
2020-03-13 07:58
Ja bardzo chętnie bym posiedziała na działce. Ale praca goni. Urząd skarbowy też czeka
- 6 0
-
2020-03-13 07:52
W Chinach spada, bo trwało to od połowy grudnia. 3 miesiace na działce? Powodzenia, ale niektórzy musza pracować...
- 6 2
-
2020-03-13 07:33
W Chinach spada, a w Korei północnej nie ma ani jednego przypadku..... (1)
I pewnie już Kim ma szczepionkę....
- 5 1
-
2020-03-13 07:46
A skąd to wiesz?
Z mediów??
- 3 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.