Marsz dla życia i rodziny w Gdańsku
5897 wyświetleń 9 czerwca 2019 (1277 opinii)Marsz dla życia i rodziny już na ulicach Gdańska. Korowód dojdzie ok godz. 17 na tereny postoczniowe.
Więcej na ten temat
Opinie (1277) ponad 300 zablokowanych
-
2019-06-09 18:17
xx (5)
najbardziej rozbawiła mnie pani, która stwierdziła że edukacja seksualna jest zagrożeniem dla rodziny. Ciemnogród do kwadratu.
- 67 125
-
2019-06-09 18:18
heheh dokładnie na to samo zwróciłem uwagę
ciekawe jak oni edukują swoje dzieci ...
- 19 15
-
2019-06-09 18:42
zapytaj celebrytki która dokonała aborcji na słowacji (1)
czy była wyedukowana czy jest ograniczona
- 12 9
-
2019-06-09 19:10
ona jest wege.
i adoptuje pszczoły.
- 11 2
-
2019-06-10 09:37
Edukacja seksualna nie dostosowana do wieku, wrażliwości dziecka przedstawiana w autorytatywny sposób przez osoby do których dzieci nie są w relacji jest zagrażająca i niszcząca intymność dziecka - to jest opinia wielu psychologów a także moja terapeuty ale także rodzica który przeprowadził swoje dzieci przez ten świat poznawania swojej seksualności z szacunkiem i w prawdzie. Dlatego jeśli mamy kogoś edukować to proponuje rodziców i dorosłych
- 2 4
-
2019-06-10 10:28
Mnie nie rozbawiła, wprost przeciwnie. Pomysleć, że pod koniec lat siedemdziesiątych mieliśmy zajęcia z edukacji seksualnej z katechetką, w ramach lekcji religii, i tak, mówiliśmy (a właściwie mówiłyśmy, bo w gronie dziewczyn się to odbywało) o antykoncepcji nie tylko związanej ze wstrzemięźliwością i o racjonalnym (czyli niekoniecznie modelu 2+3) planowaniu rodziny. Trzydzieści lat później moja córka dowiedziała się tylko jak strasznym grzechem jest aborcja... Aż strach pomyśleć, czego dowie się moja wnuczka.
- 6 1
-
2019-06-09 18:20
Takie Smutne to i depresyjne (1)
Smutne to. Pieśni katolickie. Oh ah. Tyle zabawy w tym.
- 26 83
-
2019-06-10 09:39
Jeśli cierpisz na depresje to zapraszam do gabinetu. Najważniejszy pierwszy krok to mieć świadomość że mam problem - którym może jest depresja.
- 2 2
-
2019-06-09 18:20
Dzieci do adopcji par lgbt (43)
A ja jestem zdania, że pary o tej samej płci powinny móc adoptować dzieci. Dziś dzieci są w domach dziecka, gdzie nie mają żadnych wzoróców i szans na udaną przyszłośc. Pozwolenie na adopcje bardzo mocno przyczyni się do rozwiązania tego problemu.
- 47 166
-
2019-06-09 18:23
te dzieci w domach dziecka to z rodzin hetero ? (2)
- 7 2
-
2019-06-09 18:29
A widzisz inną możliwość? (1)
Zastanów się dlaczego trafiają tam dzieci. I co byś wolał na miejsu takiego dziecka. Być w domu dziecka, gdzie nie masz dosłownie nikomu, oprócz kilku opiekunów, którym na Tobie zależy. Czy aby ktoś zapewnił Ci przyszłośc, edukacje, start i kochający dom?
- 7 10
-
2019-06-09 18:31
to była ironia kolego
- 4 0
-
2019-06-09 18:28
(28)
Bzdura. Wiele z tych dzieci, które są adoptowane przez pary homo, pada potem ofiarą gwałtów. Z reguły dzieje się tak, gdy dwóch "tatusiów" adoptuje chłopca.
Do normalnego rozwoju dziecka, jest konieczna kobieta i mężczyzna.
Są na to dane z USA i Australii. Wystarczy poszukać, jeśli ktoś rzeczywiście chce poznać prawdę.- 25 20
-
2019-06-09 18:29
w tych czasach normalny rozwój dziecka to pojęcie względne ... (3)
- 4 2
-
2019-06-09 18:35
(2)
A dlaczego tak jest? Dlatego, że próbuje się wmówić że płeć można sobie wybrać i inne bzdury.
Zupełnie jak w czasach, gdy Kaligula zrobił konia senatorem. Paranoja coraz większa. Trzeba z tym walczyć.- 7 6
-
2019-06-09 18:37
mi chodziło o to że sam ze światem nie wygrasz (1)
a kwestia samoświadomości to wybór człowieka a nie narzucony szablon tzw ''norm"
- 1 2
-
2019-06-09 18:55
Przecież nie jesteśmy sami, co było widać po tym marszu. W Polsce nie musi być tak jak w Holandii i dobrze, bo wtedy ludzie w Europie będą mieli wybór, gdzie chcą żyć.
- 5 6
-
2019-06-09 18:31
Co Ty za bzdury wygadujesz. Nie ma takich danych. (13)
Przestań oczerniać i kłamać, bo to żenujące.
- 9 11
-
2019-06-09 18:33
(12)
Oczywiście, że są. Wystarczy poszukać.
Rozumiem, że prawda w oczy kole, ale dla wielu adopcja to była metoda na pozyskanie sex zabawki.- 12 12
-
2019-06-09 18:35
Rozumiem, że znasz to z autopsji? (7)
Poszukałem, nie ma. Daj link do badań. Inaczej GTFO.
- 6 5
-
2019-06-09 18:45
(4)
31% dzieci wychowanych przez lesbijki i 25% wychowanych przez pederastów jest molestowanych - Raport Regnerusa.
Tego jest multum. Poszukaj tak naprawdę.- 11 8
-
2019-06-09 19:02
Raport Regnerusa (1)
Serio? Jego raport ma dosłownie zerową wartość. Gość jest redneckiem z TX i jego liczby są dosłownie zmyślone. Poszukaj sam a zobaczysz.
- 9 5
-
2019-06-10 18:51
tak jak opowieści o Jedwabnem
- 0 0
-
2019-06-09 20:18
Najpierw doczytaj czym jest pederastia
I nie myl pojęć
- 5 2
-
2019-06-09 20:39
Np raport Antoniego. Lecz się
- 2 6
-
2019-06-09 19:01
(1)
Nie znam z autopsji. Lubię wiedzieć, poczytać, pouczyć się, zanim podejmę polemikę. Bazuję na nauce. Może Tobie jest to obce.
- 6 7
-
2019-06-09 20:40
To zacznij od filmu milczenie kościoła o tym co było w USA. Jak myśli, czemu tyle mln dolców kościół wypłacił
- 4 2
-
2019-06-09 18:38
więcej krytyki
inaczej jak widać stajesz sie wynikiem manipulacji
- 1 1
-
2019-06-09 18:41
(1)
gdzie te dane? na chrześcijańskich stronkach typu frąda? a wiesz, w ilu heteroseksualnych rodzinach dzieci są wykorzystywane? zarówno adopcyjnych jak i naturalnych?
- 9 5
-
2019-06-09 19:37
fladra :)
- 1 2
-
2019-06-09 18:58
W oczy kole to że zarówno hetero jak i homo rodzice mogą skrzywdzić dziecko. Ważne jest by wyeliminować patologi szansę na adopcję bez względu na to jakiej są płci.
- 8 1
-
2019-06-09 18:31
A co powiesz o rodzinach tata i mama (6)
a jest molestowanie seksualne?
Dzieci w placówkach opiekuńczych w większości mają rodziców.
Twoje argumenty są z...- 7 4
-
2019-06-09 18:42
(4)
To jest ohyda, że takie rzeczy się zdarzają. Jednak nie zmienia to nic w związku z adopocją przez pary homoseksualne.
Dziecku trzeba zapewnić wszystko, co jest najlepsze dla jego rozwoju, a wychowanie przez dwóch ojców (nawet najlepszych), takie nie jest.- 7 10
-
2019-06-09 18:44
ale wiesz to skąd? (1)
masz pewność bo co ?
- 6 2
-
2019-06-09 19:00
To tak jakbyś pytał, skąd wiesz że ziemia nie jest płaska.
Odpowiadam, bo tak jest świat skonstruowany, że do normalnego rozwoju potrzeba samca i samicy. Wszystkie inne konfiguracje prowadzą do zaburzeń. Mniejszych, lub większych.- 3 9
-
2019-06-09 18:55
ważne żeby rodzice byli rodzicami, nie zaś katami, to jakiej płci są jest drugorzędne
- 10 3
-
2019-06-09 19:04
A dorastanie bez rodziców to rozumiem, że to właśnie "Wszystko co najlepsze" wg Ciebie?
- 7 3
-
2019-06-10 13:42
A co powiesz o zwìazkach osób jednej płci
które adoptowały dziecko i je molestują, a oprócz tego osoby te są uzależnione od alkoholu lub narkotyków ?
- 1 1
-
2019-06-09 18:40
Ale księża nie adoptują, więc kłamiesz!
- 3 4
-
2019-06-09 18:42
Na razie
to dzieci zwykłych rodziców są molestowane - przez swoich tatusiów najczęściej ewentualnie ojczymów, dziadziusiów itp. Przemoc wszelka w rodzinie heteroseksualnej jest olbrzymim problemem, więc nie twórzcie problemów tam, gdzie na razie ich nie ma.
- 7 3
-
2019-06-10 13:28
Najwięcej danych z USA i Australii jest o ogromnie homo i pedofili w kk za co Watykan wypłacił mln dolców odszkodowań
- 1 1
-
2019-06-09 21:03
Ja też, ale z pewnymi obostrzeniami....
Są dzieci, które całe swoje dzieciństwo spędzają w Domu Dziecka, bo są niechciane przez nikogo, czyli dzieci starsze (bo wszyscy chcą zawsze jak najmniejsze, żeby nie pamiętały, że miały jakichś innych rodziców i żeby nie trzeba było przechodzić przez proces spotkań z dzieckiem, by ono zaakceptowało nowych opiekunów) i niepełnosprawne.
I właśnie pary jednopłciowe powinny mieć prawo do adopcji tylko takich dzieci, bo w normalnych warunkach one nie mają praktycznie żadnych szans na adopcję i zaznanie miłości.- 2 6
-
2019-06-09 21:26
Niestety, to spore uproszczenie, jest wiele par małżeńskich, które czekają latami na możliwość adopcji dziecka. Dzieci z domów dziecka często mają rodziców, którzy nie zzekli się praw, nie można tych dzieci adoptować, są w zawieszeniu...
- 9 0
-
2019-06-09 22:24
Wzorce
Wzorce? dziecko wychowane przez pare homoseksualną miałoby otrzymać jakieś wzorce?chyba raczej wypaczony obraz rodziny.puknij się w czoło.
- 9 6
-
2019-06-10 00:21
Jakie wzorce otrzyma takie adoptowane dziecko od dwojga tatusiów lub od dwojga mam ? (1)
Powiedz mi , jak dochodzi do zapłodnienia - tzn chodzi o to czy potrzebne są komórki męskie i żeńskie ? Czy może dwie męskie lub dwie żeńskie ?
Odpowiedź jest tak banalna , że nawet dziecko na poziomie przedszkolaka odpowie - że męska i żeńska czyli dwie różne - a nie takie same - czy pomyśleliście o tak banalnych rzeczach? Czy naprawdę zaślepieni ideologią lgbt uważacie że adopcja dzieci (które notabene istnieją dzięki połączeniu komórek żeńsjiej i męskiej) to przeraźliwa propaganda tychże środowisk i chęć skłócenia naszego narodu, byśmy my Polacy w końcu byli tylko i wyłącznie niewolnikami na usługach tych zza zachodniich granic ?
A dlaczego parlament europejski dąży do tego by nam narzucić pracę do 67 roku życia mimo iż sami mają prawo do emerytury po 63 roku życia ? Taka to równość?
Obłuda i zakłamanie za pieniądze podatników.
Czy naprawdę nie widzicie tego ?
Co oni chcą dobrego dla obywateli poszczególnych państw ???- 5 6
-
2019-06-10 19:42
A może źli z zachodu chcą zalegalizować
pracę starców po 65 w polskim Sejmie i Senacie?
- 0 0
-
2019-06-10 07:28
Niech
Sobie psa adoptuja albo kota
- 4 2
-
2019-06-10 09:44
Dzieci potrzebują wzorca i kobiety i mężczyzny bo wychowanie ich polega m.in. na tym że przekazujemy im pewne wzorce dlatego chłopiec nie stanie się mężczyzną jeśli będzie miał dwie mamusie a dziewczynka nie dojrzenie do kobiecości jeśli dwóch tatusiów zajmie się jej wychowaniem, Natura, wiedza psychologiczna , mądrość życiowa o tym nam mówią.
Dlatego takie rozwiązania prowadzą nas do kolejnych deformacji i deficytów w dzieciach.- 2 2
-
2019-06-10 13:39
Dziecko poznaje 2 różne osobowości, kobietę i męzczyznę (1)
Od nich uczy sìę świata. Dziecko które wychowuje dwóch mężczyzn lub dwie kobiety ma ten świat zawężony o połowę i będzie mu trudniej w życiu.
- 2 2
-
2019-06-10 18:32
Czyli należy odbierać dzieci samotnym rodzicom i przekazywać parom?
- 1 0
-
2019-06-10 19:18
Ja ci dam adopcje... (1)
nigdy nigdy nie bedą mogli adoptowac, zrozumiano?
- 0 2
-
2019-06-10 19:38
Red bul czy Krasny bul?
- 0 0
-
2019-06-09 18:22
(6)
Jak chcą to niech sobie maszerują, jest demokracja. Tylko, że rodzina nie jest wcale zagrożona. Niech sobie spojrzą w swoje rodziny, często patologia, alkohol, w domu awantury, po kościele pranie żon i dzieci, dzieci zrobione po pijaku, więc problemy z nauką, bieda bo są nierobami. Ale na marsz idą, głośno krzyczą i niewiele mają do powiedzenia. No cóż, wszystko na pokaz.
- 50 105
-
2019-06-09 18:23
jacy ludzie taki marsz ....
- 10 9
-
2019-06-09 18:29
Tym postem gdańszczanka pokazała jaka głupiutka jest...
Dla niej wszyscy popierający biały marsz to osoby patologiczne. A wsystkie dzieci poczęte po alkoholu, z syndromem...
Czy tyle jadu w Was, tęczowi ludzie? Czy sami nie widzicie jak kipi w Was nienawiść?
Nie damy gejom i lesbom naszych dzieci, nie damy sobie wmówić że dwoje mieszkających ze sobą panuff to małżeństwo. Robią to co robią, nie zabronimy im tego, ale krytykować możemy i będziemy.- 12 11
-
2019-06-09 18:34
Ola to ty?
Czemu nie przyszłaś?
- 6 5
-
2019-06-09 19:04
Niemieckie media wyprały logiczne myślenie.
- 3 6
-
2019-06-09 19:55
kościołów brak, Mariacki wyremontowany za unijne pieniądze za mały to trzeba ulica i łąki zaśmiecać
- 3 4
-
2019-06-10 09:28
Pytanie skąd taki obraz rodziny? Nosisz go w sobie z własnych doświadczeń? Wypowiedź Twoja brzmi bardzo autorytatywnie. A ja ta szłam i nie mam takiej rodziny. Jestem szczęśliwą zoną mamą, moje dzieci osiągają swoje sukcesy w szkole i na studiach, maja pasję przyjaciół i mają pomysł na życie. I ogromne możliwości a my jako rodzice ich wspieramy i dopingujemy.
Słowa twoje - wszystko na pokaz brzmią jakbyś czegoś zazdrościł...
Acha - nikt tam nie krzyczał.- 0 2
-
2019-06-09 18:23
A niech maszerują... (4)
Niedługo PiS zabroni zgromadzeń wogóle.
- 22 85
-
2019-06-09 18:24
Do słownika zaglądać nikt nie zabrania, a i tak nie korzystasz.
- 5 4
-
2019-06-09 18:24
nieee oni Wam zabronią maszerować ...
- 2 0
-
2019-06-09 21:34
co się tak pisu boisz.nie nakrecaj się
- 5 0
-
2019-06-10 09:22
Widzę dużo lęku. A lęk z czasem paraliżuje.
Żyję w tym kraju 40 lat i nie czuję dzisiaj aby coś mi zabraniano - oczywiście co jest w granicach prawa.- 1 0
-
2019-06-09 18:32
I to się nazywa marsz! (7)
Zero wrogości i nienawiści. Wszyscy uśmiechnięci i przyjaźnie do każdego nastawieni, bez zbędnych prowokacji. Tak powinno być zawsze na każdym marszu. Da się? Da się:)
- 137 27
-
2019-06-09 18:36
Tacy są Polacy. Mimo prowokacji V kolumny.
- 6 9
-
2019-06-09 18:46
(4)
Na Marszach Równości to jedyna agresja jest ze strony kontrmanifestacji, jeśli do tego pijesz.
- 7 14
-
2019-06-09 19:11
A w wypowiedziach i happeningach? ?! (3)
.. to co sie niby odbywa? kpiny, szydzenie z Marii itp. Jakas wagina od dziewuch dla oli na patyku.
- 12 2
-
2019-06-09 19:34
Jeśli c**a na patyku jest dla ciebie agresją, a transparenty widoczne na zdjęciach z tego marszu nie, to naprawdę nie mam komentarza.
- 7 10
-
2019-06-09 19:57
wagina czy kobiece krocze? zrób se zdjęcie krocza i porównaj z obrazkiem. Zero podobieńskta (1)
- 0 6
-
2019-06-09 21:03
ty wszedzie sie obnazasz?
- 1 0
-
2019-06-10 09:48
Zero wrogości i nienawiści - poza tą wobec edukacji seksualnej.
- 0 0
-
2019-06-09 18:37
Masakra (1)
Oszołomy!!!!
- 29 95
-
2019-06-10 09:16
I to nie jest mowa nienawiści??????????????????????????
- 0 0
-
2019-06-09 18:38
nikt nie powie, że marsz lgbt to jest sytuacja normalna (2)
natomiast znacznie bliżej do normalności mamy tutaj
- 95 38
-
2019-06-09 18:41
żaden marsz do końca nie jest normalny
polecam marsz przeciwko Marszom
- 11 4
-
2019-06-10 09:32
Nie dzielmy się na normalnych i nienormalnych a raczej na kulturalnych i nie kulturalnych, na ludzi którzy szukają prawdy w swoim życiu i na tych co się sami oszukują , na tych którzy wiedzą co w ich życiu jest ważne i są za konkretnymi wartościami i na tych którzy są zawsze przeciwko czemuś ...
- 0 0
-
2019-06-09 18:41
To nie żaden marsz dla zycia (4)
To pisowski marsz religijny. A te owieczki to idą jak barany.
- 56 118
-
2019-06-09 19:28
Ty baran jesteś..idz do szkoły po nauki
- 10 6
-
2019-06-09 21:35
Skąd taka opinia, jakie dowody ku temu świadczą? Poproszę o jakieś logiczne
- 3 2
-
2019-06-09 22:24
Wyluzuj było nas kilkanaście tysięcy i nic na to nie poradzisz
- 4 1
-
2019-06-10 09:19
Od lat chodzę na te marsze, dobrze się tam czuję, nie jestem z PISu , nie czuję się baranem, kilkanaście tysięcy młodych ludzi i dzieci, które dostają od rodziców miłość troskę wykształcenie - przyszłość naszego narodu - my tam chcemy razem być i manifestować za życie a nie za śmiercią.
- 0 1
-
2019-06-09 18:51
Życiem nie rządzi freudowska chuć ,mamy wolną wolę i dokonujemy mądrych wyborów.
Życiem nie rządzi freudowska chuć ,mamy wolną wolę i dokonujemy mądrych wyborów.
.jak juz to na temat, a nie w temacie, wychodzi obsesja na punkcie Kościoła .- 36 6
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.