Manifestacja przeciwko ustawie o pedofilii
1825 wyświetleń 17 października 2019 (911 opinii)Kilkaset osób zebrało się na Długim Targu w Gdańsku 17.10.2019. Uczestnicy protestu "Stop pedofilii" sprzeciwiają się proponowanym zmianom w prawie, dotyczącym edukacji seksualnej. Zobacz też video Studentka przemawia podczas protestu.
Więcej na ten temat
Opinie (911) ponad 200 zablokowanych
-
2019-10-18 18:12
Chcesz żeby Twoje dziecko jakiś obcy mężczyzna (2)
Lub kobieta uczyli masturbowac?!? Jeżeli tak to dalej głosuj na PO..
- 4 5
-
2019-10-18 19:32
(1)
jak na razie to księża-pedofile wykorzystują dzieci, a nie edukatorzy seksualni. Stop pedofilom w sutannach!
- 3 3
-
2019-10-18 21:59
ksieza to nie obcy.
- 0 2
-
2019-10-18 21:57
Dokładnie tak by było. Do konca chwalono i chwali sie rzad Mazowieckiego przez gdanskich aparatczyków z UM
"Tu nie chodzi o treść ustawy, tylko o to kto ją wprowadza
Gdyby ustawę przygotowała Platforma, wszyscy obecni wczoraj chwaliliby ustawę wniebogłosy"
A to ta formacja wprowadziła religie do szkoł i najwiecej dała uprawnien i uposazen dla kleru. Chocby utworzony przez Walese ordynariat polowy na poligonie w Drawsku. PRzypomnijcie sobie kto wprowadzil konkordat i kto pensje dla ksiezy.- 5 0
-
2019-10-18 10:44
Popieram (1)
Zdecydowanie popieram protestujących!!! Jak mozna zakazac edukacji seksualnej? w ktorym my wieku zyjemy??
- 8 10
-
2019-10-18 21:15
ty zyjesz w wieku głupoty. dorosnij to bedziesz oceniac.
- 0 4
-
2019-10-18 12:59
Gdzieś w Polsce, w niedalekiej przyszłości... (4)
...na kanapie, przed telewizorem, jak na szpilkach siedzi mężczyzna mocno zaciskając kciuki. Z całej siły pragnie by obywatelska ustawa o przeciwdziałaniu pedofilii inspirowana przez Ordo Iuris zyskała poparcie większości w sejmie i czym prędzej weszła w życie. Wówczas będzie miał pewność, że ani 5-cio letnia Jagoda ani 8-letnia Antosia nie usłyszą w szkole i przedszkolu o gender, LGBT, szkodliwości antykoncepcji, czy "złym dotyku". Ustawa przechodzi a mężczyzna z radości aż klepie się po udach. Uff... co za ulga. Jest bezpieczny. Wstaje z kanapy, przeciąga się leniwie i rusza schodami na górę zastanawiając się w pokoju której córki ma ochotę dziś spędzić noc... Większość przypadków molestowania i wykorzystywania seksualnego dzieci ma miejsce w ich najbliższym otoczeniu i dokonywana jest przez znanych dzieciom sprawców, nierzadko członków rodziny. Te dzieci staną się pierwszymi ofiarami nowej, podyktowanej czystą ideologią ustawy. Złożymy je na ołtarzu zabobonów, lęków, zbiorowej histerii i przekonania, że problem o którym się nie mówi nie istnieje... Bez dostępu do rzetelnej edukacji nie dowiedzą się, że to co robi tatuś, wujek, brat, sąsiad czy ciotka (bo tak, kobiety też molestują) jest czymś złym i nie będą wiedziały gdzie szukać pomocy. Zostawiając edukację w rękach rodziców dajemy krzywdzicielom gotowe narzędzie by pozostać bezkarnym, bo wszak "wszystko zostaje w rodzinie". A sprawcy doskonale potrafią manipulować dziećmi, potrafią wmówić im, że to ich wina lub, że "przecież wszyscy właśnie tak robią" a tabu bardzo im w tym pomaga, bo dziecko nie ma gdzie zweryfikować tych informacji. Wiedza przekazana na zajęciach z edukacji seksualnej chroni dzieci i przyczynia się do spadku ilości czynów pedofilnych i wzrostu wykrywalności przestępstw wyposażając dzieci w umiejętności i język, które umożliwiają im obronę lub uzyskanie wsparcia. W tej nierównej walce bądźmy po stronie dzieci.
- 9 10
-
2019-10-18 13:07
no nie, jak czytam coś tak zboczonego (2)
i co w każdej rodzinie jest zły dotyk? zastanówcie się co wyprawiacie?
ludzie będą bali się podać rękę, pogłaskać, przytulić , bo ktoś z boku oceni to jako zboczenie
co za brednie, już nie można tego czytać i słuchać, co was opętało?- 2 7
-
2019-10-18 21:11
tam nie jest napisane, że w każdej rodzinie jest jakiś pedofil
tylko, że wśród sprawców najwięcej jest osób z bliskiego otoczenia dziecka, w tym członków rodziny. I to jest prawda.
- 4 0
-
2019-10-18 13:37
ale tak wynika z ustawy
- 1 1
-
2019-10-18 13:13
Dziękuje za głos rozsądku
- 5 2
-
2019-10-18 19:47
Młodzi ludzie mają dość kleru (2)
Młodzi ludzie mają dość kleru, przestają chodzić na religię (w niektórych miastach ponad połowa nie uczęszcza, w niektórych szkołach ponad 90%), kontakt z Kościołem kończą na bierzmowaniu. To wszystko bardzo nie podoba się Klerowi, bo wie, że w Europie została mu tylko Polska. Nawet Irlandia i Hiszpania, kraje kiedyś ultrakatolickie, teraz są na wskroś świeckie, a większość ich mieszkańców nie chce mieć z Kościołem nic wspólnego. W Irlandii odwrót nastąpił po ujawnieniu skali zbrodni duchownych wobec dzieci (Raport Ryana i inne raporty w tym śledztwie). Dlatego *kler drży*, bo młode pokolenie Polaków się budzi, a za kilkadziesiąt lat do kościoła będzie chodziło może 5% obywateli, jak w Czechach.
- 6 3
-
2019-10-18 20:23
Proponuję wyedukować się w temacie "pedofilia wśród przekonań religijnych". (1)
- 1 4
-
2019-10-18 20:31
nie musisz mnie uczyć, znam temat doskonale. Twój whataboutyzm nie robi na mnie wrażenia. Sekielscy opisali mnóstwo przypadków pedofilii księży w Polsce i zamiatania tego pod dywan przez przełożonych. W Irlandii zbrodnie kleru wobec dzieci zostały opisane w "Raporcie Ryana", który do tego stopnia poruszył Irlandczyków, że całkiem odwrócili się od kleru i od Kościoła katolickiego. U nas będzie tak samo, tylko Polska musi dłużej do tego dojrzewać.
- 3 1
-
2019-10-17 22:38
(5)
problemem naszego społeczeństwa jest to, że ludzie przestali się wstydzić swojej niewiedzy czy wręcz głupoty.
Nie grozi za to nic negatywnego, choćby delikatna połajanka typu "stul pysk" dla wyjątkowo nachalnych.
Są przekonani, że mówiąc coś na głos wyrażają jakiś pogląd a nikt im nie uświadomił, że to efekt przemyśleń a nie ślepego powtarzania.
Mając tylu głupców nie dziwmy się, że jedyne co "rozumieją" to kościelne kazanie.
Tym to łatwiejsze, że powtarzane frazesy utrwalają się w pamięci uwalniając umysły od mordęgi myślenia.
Czy zatem dziwić może, że seks dla tych ludzi to brudy?
Pedał czy pedofil to Ci obcy a broń boże ksiądz czy dulska rodzina.
Cała nadzieja w rozwoju nauki i odkryciu tabletki na i**otyzm- 7 15
-
2019-10-18 11:45
(2)
uważam, że nauki kościoła katolickiego są jak najbardziej mądre i zasadne. Seks spowszedniał, niemal wszędzie jest go pełno. Nowoczesny, komercyjny zindustrializowany świat zachęca- tak twórz trójkąty, pięciokąty, lody na siedząco, na stojąco, z elementami sado maso, a może z podduszaniem dla zwiększenia przyjemności, najlepiej na plaży, w plenerze albo na oczach tłumów w reality show. Nastolatkowie więc to robią, po 5 latach mają już przećwiczone niemal wszystko, ale wciąż to za mało- brak nowych, jeszcze silniejszych bodźców i doznań. A teraz z drugiej strony jaki mamy odsetek zaburzeń psychicznych, zespołów depresyjnych obecnie, problemów seksualnych typu zaburzenia erekcji niskie libido a jaki mieliśmy jeszcze 20-30 lat temu. Człowiek wyzwolony jest w 100% wolny, robi co chce, więc dlaczego tylu z psychotropami jest, rodziny porozbijane, dzieci z jednym, drugim, wspólne, nasze i wasze lub jak to ładnie się nazywa patchworkowe w jednym vanie do szkoły. Skoro jest tak wspaniale i kościół pier... głupoty dla półmózgich, to czemu to wszystko się w takim razie dzieje. Problem kościoła polega na tym, że nie potrafi poprzez swoje długoletnie zaniedbania dotrzeć z przekazem w nowej formie do współczesnego społeczeństwa, a i na pewno dokładają się jeszcze do tego problemy wewnętrzne wszyscy wiemy jakie
- 0 1
-
2019-10-18 20:21
Problemem Kościoła, a raczej
waszym katolików jest raczej, że wam wciska się te nauki ze średniowiecza, a sami zwierzchnicy żyją jak w bizancjum, a ci co mają ochotę posuwać, posuwają. Z.przuduszaniem też jak któryś szanowny biskup ma ochotę.
- 0 0
-
2019-10-18 12:18
po pierwsze zmień kanał porno na coś mniej dla Ciebie depresyjnego
po drugie, "Skoro jest tak wspaniale i kościół pier... głupoty dla półmózgich, to czemu to wszystko się w takim razie dzieje" zmień tylko kolejność zdania i masz odpowiedź- 0 0
-
2019-10-17 22:48
(1)
Te pustosłowie wstawiasz gdzie popadnie i na chybił trafił? Brak uwag rzeczowych na to wskazuje. A do rzeczy pisać nie potrafisz?
- 1 2
-
2019-10-17 22:51
odpowiedział rzeczowo :)
Przyznaję, ja także utrwaliłem sobie pewne przekonanie...- 3 0
-
2019-10-18 06:29
jaki młode twarze, bez wyrazu, beaz emocji, co z tą młodzieżą, skąd oni są? (1)
czegoś niby się domagają ale widać że do końca nie wiedzą o co chodzi...
kurczę- 24 5
-
2019-10-18 20:20
to ty masz problem z wiedzą
- 0 1
-
2019-10-17 18:46
To aż tylu popiera pedofilię? (3)
To pedofilia jest ok? Przekłamywanie treści projektu ustawy jest modelowym przykładem manipulacji. Ale jak widać lepiej bić pianę. Żenada!
- 101 19
-
2019-10-18 20:12
Proszę się zagłębić w temat...nikt nie chce pedofilii, ustawa jest źle napisana i zachacza o prawa do wolności osób którzy nie mają nic wspólnego z pedofilią.
- 0 0
-
2019-10-17 23:20
wlasnei o to chodzi w tych ustawach podejrzanych
ze trzeba im nadac odpowiednia nazwe, by nikt nie smial protestowac. Ot, taki akt patriotyczny, ustawa prawdziwego Polaka, ustawa przeciw pedofili. Mozna tam umiescic wszystko, ciemny lud i tak nie przeczyta, widzi tylko ze protestuja przeciw czemus tak "dobremu"
- 2 2
-
2019-10-17 20:35
Ustawa nie dotyczy pedofilii, bo w tym zakresie, odpowiednie przepisy już obowiązują! Polecam lekturę obecnego art. 200b Kodeksu karnego. Projekt nowych przepisów przewiduje rozszerzenie tego na nie-pedofilię, czyli osoby w wieku 15-18 lat. Rozumiesz czy nie dociera?
- 2 8
-
2019-10-17 18:20
ta ustawa to bat na ujawnienia pedofilow koscielnych (8)
bo kazdy prokurator potrafi odwrócic tę grę słów
- 130 263
-
2019-10-17 21:46
13 X (1)
Można było zmieniać Kraj!!!!! Teraz w d.... siedzieć cicho i nie marudzić!!!! Proste?
- 4 13
-
2019-10-18 19:57
wybory wyborami, a nadużycia kleru trzeba tępić każdego dnia.
"Nocka ciemna, księżyc świeci, ksiądz-pedofil gwałci dzieci.". Ale zgodzę się częściowo, bo za mała była mobilizacja opozycji. Spodziewałem się z 20% dla lewicy i z 30% dla KO - gdyby więcej wyborców poszło, to by tak było.- 2 0
-
2019-10-18 12:40
Pedofil nie ksieza (2)
A co z pedofila i innych zawodów, lekarzy, prawników oraz biznesmenów, tam pedofilia jest rozwinięta i wszystko zamiatane pod dywanik
- 1 4
-
2019-10-18 16:41
Do sympartka..
..najwiecej zboczencow jesr w kosciolach i to z nimi trzeba walczyc
- 2 2
-
2019-10-18 16:40
poluzuj koloratke
- 2 2
-
2019-10-17 18:26
Nie musi, od jakiegoś czasu funkcjonuje ustawa (2)
Nakazująca prokuraturom w kraju o natychmiastowym zgłaszaniu sprawy do prokuratury głównej (zapomniałem jak ona się nazywa, ta w której zero siedzi), jeśli sprawa ta dotyczy kościoła katolickiego.
- 21 7
-
2019-10-18 09:33
chodzi o to zeby zero mogl sie odpowiednio "zaopiekowac" taka sprawa, zeby byl czas na odpowiednie zabezpieczenie pozwanego i zneutralizowanie strony pozywajacej
- 8 3
-
2019-10-17 21:45
No i zgłaszają do Ziobry i co dalej
Po co zgłaszać wystarczy rzetelnie prowadzić sprawę bzez krycia dupy księdzu. A obrońca księdza pedofila zawsze się znajdzie Piotrowicz chwilowo bez pracy
- 15 10
-
2019-10-17 18:36
Jak widzę zmuszanie do tej edukacji (11)
I cała ferajne LGBT i resztę łosi, jeleni, pizmakow i dziobakow. To mi się nóż w kieszeni otwiera.
Po co komu ta Wasza edukacja? Po co wciskanie takich informacji dzieciom na siłę? Dzieci dorosna do tych rzeczy i bez Waszych nauczek.
Plujecie na kościół a taktyka identyczna.
Hipokryzja i obłuda.- 146 65
-
2019-10-18 19:51
Edukacji chcą i potrzebują nastolatkowie!
Zmuszanie do edukacji seksualnej nastolatkow? Bzdura! To właśnie głównie nastolatkowie, młodzież wychodzi na ulice aby protestiwac, aby była edukacja seksualna w szkole! Wczoraj byłam na manifestacji wiem co widzislam. Az mi ciarki przechodzą jak czytam takie właśnie komentarze, o braku tolerancji, LGBT- (Lesbian, Gay, Bisexual, Transgender) walczą o swoją wolność, o swoje prawa, i wara z agresją i brakiem tolerancji od nich! Ktoś z pana najbliżej rodziny będzie lesbijka czy geyem to może pan zrozumie, że każdy człowiek jest równy i oni też zasługuja na szacunek. Czy to nie własnie nauka kościoła mówi aby kochać bliźniego swego?
Pan pluje na człowieczeństwo i tak naprawdę pluje pan pod własne nogi:-) ...Brak wiedzy. A kościół co ma do nauczania o seksie? :-) chyba nie ma o tym raczej pojęcia.- 0 0
-
2019-10-18 10:09
Nikt Cię do edukacji seksualnej nie zmusza! O to walczą Ci wszyscy, którzy protestują - o prawo wyboru. Nie chcesz chodzić na zajęcia z wychowania do życia w rodzinie - nie chodź. Ale nie zabraniaj uczestnictwa w tych zajęciach innym! Jak można nastolatkom, którzy od 15-16 r.ż. zaczynają uprawiać seks, zakazać rzetelnych źródeł informacji o antykoncepcji, chorobach przenoszonych drogą płciową. w trakcie tych zajęć dzieci dowiadują się, jak przebiega proces dojrzewania, mogą zadawać pytania, których nie zadają Rodzicom, ponieważ się wstydzą. Poruszane są tematy orientacji seksualnej, tolerancji. Nie możemy zakazywać dostępu do wiedzy.
U młodszych dzieci, są poruszane tematy wykorzystywania seksualnego, w sposób dla nich zrozumiały. Aby umiały rozpoznać "zły dotyk", aby wiedziały, że to coś złego i, że trzeba o tym powiedzieć rodzicom. Wstyd ich przed tym nie ochroni! Wstyd spowoduje, że nikomu o tym nie powiedzą.
Musimy mieć prawo wyboru. Nikt obrońcom życia nie każe dokonywać aborcji, ale niech nie narzucają swojej racji innym. Każdy ma swoje sumienie.
Nikt nie każe uczestniczyć wszystkim dzieciom w zajęciach do życia w rodzinie.
Nikt nie każe uczestniczyć wszystkim dzieciom w zajęciach religii,
Na szczęście - i niech tak zostanie. Zostawcie ludziom wybór!- 0 3
-
2019-10-17 18:43
O jakim zmuszaniu mówimy? (3)
Jak rodzic sobie nie życzy-wypisuje dziecko z takich zajęć. Wiążą te dzieci w ławkach i każą im słuchać o rozrodzie i stosunku? A może części dorosłym będzie łatwiej jak pani opowie o co chodzi ? Pomyślałeś o tym? Po co tego zakazywać pod karą grzywny czy więzienia!
- 10 17
-
2019-10-17 19:09
do utrzymywania tych edukaotorów z podatków. (1)
A ta kase mozna by przeznaczyc na doposazenie szpitali i owsiak nie mialby racji bytu.
- 9 6
-
2019-10-18 00:10
księży?
- 1 0
-
2019-10-17 21:28
o takim, że zmuszacie rodziców oraz szkoły do wprowadzenia
nikomu niepotrzebnych przedmiotów.
Co Wam da przedwczesne uświadamianie dzieci?
Dziecko to dziecko i jest w okresie dzieciństwa. Jego problemami ma być pociągniecie koleżanki na korytarzu za włosy lub opinia Michałka z klasy czy mu przypały nie narobi. Po co mu wiedza, którą zakłada nawet Wasze WHO?! Uwsteczni go w jakiś sposób jeżeli jej nie pozyska?
Czy to po prostu mamusia z tatusiem muszą być na topie ? :)- 6 4
-
2019-10-17 18:49
Co znaczy - zmuszanie? Konkretnie (3)
Z tego co wiem zajęcia są dobrowolne, za wiedzą i zgodą rodziców. Wymuszeniem jest odgórny zakaz, bo komus się taka edukacja źle kojarzy (może sam wiedzy nie posiada i wyobraża sobie świństwa)
- 9 15
-
2019-10-17 19:08
ale placimy obwowiazkowo wszyscy. rozumiesz to? (2)
- 8 3
-
2019-10-17 19:17
Za ksiedza (1)
na religię w szkole też płacą wszyscy a nie każde dziecko chodzi
- 11 6
-
2019-10-17 19:40
z pretensjami do Buzka i apologetów Mazowieckiego oraz Kiszczaka (PO+Lewica))
to nie pis ich wpuszczal do szkoł i nie pis podpisywal konkordat.
- 8 0
-
2019-10-17 19:07
bo tego chce marksizm kulturowy
- 5 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.