Manifestacja poparcia dla przyjmowania uchodźców w Polsce
16872 wyświetlenia 12 września 2015 (1384 opinie)Około 100 osób uczestniczyło w wiecu poparcia dla imigrantów z ogarniętego wojną Bliskiego Wschodu.
Więcej na ten temat
Opinie (1384) ponad 100 zablokowanych
-
2015-09-12 13:09
Korwinowcy na czele z Dziemborem są okropni (42)
Rozumiem jak najbardziej , że każdy ma swoje poglądy w tej sprawie i każdy może wyrazić opinię, ale ci od Korwina są zwyczajnie agresywni, pokazują okropne cechy jak nacjonalizm, ksenofibia,brak szacunku do ludzi (wszystkich), nawołują do agresji. WSTYD !
- 186 769
-
2015-09-12 13:14
(2)
Dziambor to w ogóle się urwał z choinki.
Gość, który:
- występował niedawno w TV deklarując, że nie ma nic przeciwko wobec biciu dzieci, a te wszystkie zanotowane przypadki dot. fizycznego znęcania się nad członkami rodziny nie są problemem
- zmienia partie jak rękawiczki - mimo młodego wieku zaliczył już chyba cztery - tam gdzie go przyjmą tam idzie
- ma bardzo nieciekawą przeszłość- 23 32
-
2015-09-13 02:42
Dziambor przynajmniej nie wstydzi tego kim jest (1)
Łatwo wypisywać anonimowo, że ktoś ma nieciekawą przeszłość. Moja pewnie też nie jest ciekawa i co z tego? Autobiografii pisał nie będę.
- 3 5
-
2015-09-13 08:25
a powinien się wstydzić
- 2 3
-
2015-09-12 13:28
(7)
Oni krzyczeli "zrobimy z wami co Hitler z Żydami ".
To nie są normalni ludzie, tylko potwory!- 31 54
-
2015-09-12 13:34
ha (2)
Nie siej fermentu zbłąkana owieczko.Krzyknęły tak 2 osoby na kilka tysięcy
- 41 19
-
2015-09-12 14:13
(1)
kłamiesz i dobrze o tym wiesz
- 9 17
-
2015-09-12 14:37
nie kłamie...
Kolega nie kłamie. Byłem prawie od początku marszu aż po sam koniec przy pomniku Sobieskiego i nic takiego nie słyszałem. "Najgorsze" co słyszałem to " rąb...ć islam" i to wszystko....
- 22 9
-
2015-09-12 13:50
Pitwory to napływają jako emigranci!
- 7 8
-
2015-09-12 15:35
(1)
Lepiej być potworem niż idiotą
- 11 8
-
2015-09-12 17:14
zdecydowanie nie lepiej
- 4 4
-
2015-09-12 22:39
Hejterzy przegranej PO się ujawniają i próbują mącić
- 8 2
-
2015-09-12 13:46
otwórz oczy! (6)
Dołączyli do nich pseudokibice...
- 13 7
-
2015-09-12 13:50
to są patrioci którzy walczą o swój naród i wyrażają swój sprzeciw wobec działań rządu. (5)
k...kie media wprowadziły terminologie kibol i pseudokibic, a to są ludzie którzy walczą o swój kraj, a nie siedzą w domu i spinają się na necie
- 32 24
-
2015-09-12 14:04
... (4)
aha... sorry, ale race w dłoniach, koszulka z orłem i wykrzykiwanie haseł na manifestacjach to jeszcze nie patriotyzm, synku...
- 28 11
-
2015-09-12 15:25
(3)
To wszystko zapewnia im konstytucja.Jest WOLNOŚĆ!
- 7 7
-
2015-09-12 15:45
(2)
między wolnością, a głupotą w tym przypadku nie ma różnicy
- 11 8
-
2015-09-12 19:43
pierwszy będziesz do nich leciał i o pomoc prosił jak ci ciapaci będą rodzinę mordować. (1)
- 10 6
-
2015-09-14 10:21
Oni wtedy pierwsi sp...la
Albo nie skojarza zaczadzeni alkoholem.
Kult pseudokibicow i "zolnierzy wyletych" to teraz taka sama moda jak Obrona Terytorialna.- 1 1
-
2015-09-12 13:58
nieprawda! (3)
Do agresji nawoływali kibice a nie Korwiniści. Wszystkie zaproszone partie i stowarzyszenia zachowywały się spokojnie. Byłam i widziałam
- 22 7
-
2015-09-12 14:16
(2)
Korwiniści nie należeli do grona tych spokojnych. Mam nadzieję, że wkrótce ukażą się filmiki jakie rzucali hasła, o czym rozmawiali między sobą i w jaki sposób. Zwykła dzicz.
- 11 9
-
2015-09-12 17:44
(1)
czekam na te filmiki. Może masz jakiś do pokazania? i potrafisz udowodnić, że osoby na nich widoczne to rzeczywiście korwiniści
- 5 0
-
2015-09-12 21:47
Oczywiście :) czekaj. Niedługo będą dostępne.
- 2 3
-
2015-09-12 14:13
Dziambor i ci kibole to zwykli rasiści (delikatnie mówiąc).
Rozumiem niechęć ludzi i strach przed uchodźcami (sama nie mam przekonania), ale można wyrazić to w cywilizowany sposób, a te oszołomy robią wyłącznie wstyd Polakom.- 15 25
-
2015-09-12 14:21
Ci od Korwina to większe dzikusy niż Syryjczycy
- 13 25
-
2015-09-12 14:29
(...)
nikt tu nie ma zamiaru o Twoich poglądach politycznych rozmawiać
- 2 3
-
2015-09-12 16:05
na czele szli kibice lechii wiec nie gadaj glupot jak nie bylas/es
- 5 3
-
2015-09-12 18:04
Dziambor sam wygląda jak imigrant. gdyby zapuścił brodę i ubrał burnus, spokojnie (1)
mógłby iść do meczetu.
- 5 1
-
2015-09-12 21:49
Taki cygan trochę
- 2 1
-
2015-09-12 18:07
Nacjonalizm to okropna cecha?
- 1 0
-
2015-09-12 18:08
Idzie ulicą Dziambor z Wysockim. (1)
Nagle widzą jak pies liże sobie przyrodzenie.
- Też bym tak chciał, rozmarzył się Wysocki.
- Coś ty, pies cię pogryzie! - odparł Dziambor.- 6 8
-
2015-09-13 00:08
Dziambor, nie minusuj, wszyscy wiedzą, że jesteś "inteligentny inaczej"!
- 4 6
-
2015-09-12 18:39
niczym sie nie różnią od ISIS, taka sama nienawiść
- 6 7
-
2015-09-12 23:34
Jasne
Lepiej pokazać głupotę i brak wyobraźni. W wielu krajach biały człowiek nie może już pojawić się bezpiecznie na ulicy. Moze Korwinowcy są okropni, ale jeśli mają rację w tej sprawie to trzeba ich poprzeć.
- 8 1
-
2015-09-13 02:45
Dziambor nie jest korwinowcem (2)
A tak przy okazji, to co takiego krzyczał Dziambor, bo nie słyszałem? Masz, tajemnicza istoto, jakieś nagranie? Słyszałaś to na własne oczy, czy może zgadujesz tylko?
- 5 0
-
2015-09-13 08:27
Nagranie jest
- 0 2
-
2015-09-14 12:16
słyszałaś na własne oczy...
ale podpis dużo tłumaczy ;)
- 0 0
-
2015-09-13 08:37
I bardzo dobrze
Widac inaczej sie nie da
- 0 1
-
2015-09-13 11:18
ne chcij poznac jak sa agresywni arabowie-Nie dla islamizacji Polski!
To nie sa uchodzcy ,to jest zorganizowana akcja zeby zaatakowac Europe od srodka.Uchodzca ktory ucieka przed wojna nie wybiera sobie za cel porozy Niemiec i Szwecji,czy ktos to rozumie.Wiekszosc z nich w przyszlosci poderznie wam gardziolka lub zostaniecie ich naloznicami i niewolnikami.
- 6 0
-
2015-09-13 11:48
nie dla obozów koncentracyjnych w polsce!
- 1 0
-
2015-09-13 12:26
Internacjonalizm już był. Gułagi i prześladowania internazjonalizmu już były.
W imię braterstwa, "wolności", "równości" morduje i prześladuje się do dziś..
- 3 0
-
2015-09-13 15:20
Kazik
Wstyd to będzie jak Islamista Ci zerżnie d., tak jak w Szwecji lub Norwegii
- 4 0
-
2015-09-13 15:31
akurat tam bylam i ...
agresywni sa lechicsci i poniekąd przedstawiciele polski walczącej, robili wstyd i hałas
- 0 3
-
2015-09-12 13:10
żadna pomoc nie może być udzielana bezwarunkowo. (23)
Uchodźcom trzeba pomóc, ale pod warunkiem, że dostosują się do praw i obyczajów u nas panujących (poszanowanie religii i swobód obywatelskich).
Poza tym idę o zakład, że nawet jeżeli Polska przyjmie uchodźców to oni pierwszy zasiłek wydadzą na bilet "Berlin-Gdynia Ekspress"...- 905 18
-
2015-09-12 13:20
(11)
Niech wydają jak chcą. Człowiekowi w potrzebie trzeba pomóc. Jesteśmy krajem katolickim, uważamy się za otwartych i gościnnych, a jak przychodzi co do czego, to nie chcemy podzielić odpowiedzialności wespół z innymi europejskimi krajami. Ile to razy Polacy znajdowali schronienie poza granicami swojego kraju?
- 14 72
-
2015-09-12 13:25
To daj przyklad i przygarnij kogos.
A poetm publikacja na fejsie, instagramie, twitterze i gdzie sie tylko da.
- 48 5
-
2015-09-12 13:29
(1)
Powtarzasz głupoty za Gazetą Wyborczą.
- 34 6
-
2015-09-12 17:40
No właśnie. Gazetą wyborczą, która gardzi katolikami, klechami i traktuje ich z góry i z buta, ale
bezwstydnie sieje dydaktykę i propagandę właśnie takich głodnych kawałków jak powyżej. Otóż nie, cwaniaczki z Wybiórczej - w Polsce poza moherami i filami wszelkiej maści od tęczowej po terrorystyczną z Bliskiego Wschodu - jest jeszcze sporo ludzi racjonalnych, którzy widzą wasze judzenie i napuszczanie jednych ludzi na drugich w imię zasady "divide et impera!", ludzi którzy nie biegają do kościoła żeby robić księżom "łaskę", ale też nie zgadzają się na terroryzm lewacki na każdym kroku i dyktat niszczenia polskiego państwa z wykorzystaniem wyświechtanych sztandarów solidarności i opacznego rozumienia tego słowa/ hasła.
Ludzie, którzy oddali życie tej idei w pierwszej kolejności stanęliby przeciwko tym, którzy zniszczyli całkowicie jej sens i sens (o ile śmierć może mieć w jakimkolwiek przypadku) sens ich przedwczesnego zejścia.
Takiej właśnie Polski nam trzeba. RACJONALNEJ - bez -filii wszelkiego rodzaju, ale też bez fobii i nienawiści, bez emocji, ale ze zdrowym rozsądkiem, a nie z zapuszczaniem się w ślepe uliczki niewłaściwego interpretowania haseł i idei.- 23 4
-
2015-09-12 14:10
(5)
Kobieto schronienie ? Polacy walczyli z aliantami o wolną Europe a w nagrode ich sprzedano! Moja rodzina kiedyś miała dworki majątki i zaufała Niemiecom , a powojnie byli sponiwierani jak psy! Ufaj Niemcom będziesz zimą chodziła w sandałach !
- 34 5
-
2015-09-12 14:29
(1)
Mowisz o tych lepiankach na wschodzie
- 2 18
-
2015-09-12 14:41
Nie!
- 7 3
-
2015-09-12 18:19
Skoro zaufali Niemcom, to znaczy, że byli zdrajcami. Słusznie więc ich sponiewierano. (2)
Właściwie, powinno się ich rozstrzelać, ale cóż - nie takie niedopatrzenia zdarzały się powojennym władzom.
- 10 3
-
2015-09-12 21:18
Jakimi zdrajcami jak od wieków w Pruskiej armi służyli! Chodziło o zaufanie Hitlerowskim Niemcom!
- 2 0
-
2015-09-13 09:01
Twoja lojalność wobec UE i bandy imigrantów to też kolaboracja. Też trzeba rozstrzelać Ciebie i Twoją rodzinę?
- 6 1
-
2015-09-13 00:04
Dużo polaków też porozjeżdżało się po świecie i nie trzeba im pomagać (1)
a dlaczego nie trzeba? Bo często mimo braku znajomości języka potrafią znaleźć pracę i się zorganizować i nie mają roszczeniowego podejścia do zasiłków. Ktoś powie że oni nic nie mają a ja się pytam skąd mają po 3 - 4 tys. dolarów na ucieczkę? Skąd mają kasę na telefony samsungi i często iphony? W śremie jak biskup załatwił mieszkanie dla uchodźców i dary to było cacy ale gdy załatwił pracę to się spakowali i pojechali do niemiec. O religii już nawet nie wspomnę bo każdy ma prawo do swojej wiary czy niewiary.
- 24 0
-
2015-09-13 17:55
Nie trzeba pomagac Polakom? Nie sa roszczeniowi? Ale mnie rozbawiles... To poczytaj ile zasilkow ciagna gdzie sie da, pracujac na czarno by praw do owych zasilkow nie stracic. W Szwecji Polacy czesto maja po kilka komunalnych mieszkan na rodzine (teoretycznie na samotne matki, samotnych ojcow, babcie, dzadkow, etc.), by potem wynajmowac je dalej rodakom i na nich zarabiac. Ciagna to m.in. z mojego podatku. Przy okazji przeczytaj chociaz skrocona notke na wikipedii o Syrii, by miec pojecie o ich srednich dochodach, o tym, ze nie caly kraj jest objety wojna. Poczytaj tez o tym, ze smartphone nie jest wyznacznikiem luksusu i ze jesli nawet wydasz 4tys USD na ucieczke to mozesz ze soba zabrac maly plecaczek , a nie dom, auto, TV i cala szafe ciuchow. W tak skrajnej sytuacji wszyscy (niezaleznie od wczesniejszego stanu posiadania) staja sie wyjatkowo rowni - kazdy zostaje z tym co zmiesci w plecaku: z reguly przede wszystkim jest to woda i jedzenie. Co do Sremu: skad wiesz, ze nie chcieli pracowac? Czy jesli w Polsce wybuchlaby dzis wojna to uciekalbys na Bialorus czy do Niemiec? Skoro i tak musialbys gdzies zaczac wszystko od nowa? A moze jeszcze gdzie indziej, gdzie juz masz c*otke/kuzyna/przyjaciela z podstawowki? Czy tak trudno jest sprobowac wyobrazic sobie siebie na miejscu uchodzcy? Co bys zabral? Kogo? Na ucieczke ilu osob w rodzinie starczyloby Ci kasy? Kogo bys wyslal w pierwszej kolejnosci jesli wyjezdzalbys z terenu jeszcze nie objetego wojna? I czy naprawde zostawilbys telefon wyjezdzajac?
- 5 7
-
2015-09-12 13:22
Mocno bym sie zdziwil
jakby kupili jakikolwiek bilet.
- 25 2
-
2015-09-12 13:35
Oni nie chcą polskiej pomocy tylko socjalu w Niemczech, Holandii, UK
lipa polega na tym że Niemcy już mają dość emigrantów i chcą ich opchnąć
innym...- 45 3
-
2015-09-12 13:38
też mam taką nadzieję
Ci co do nas trafią i tak sami stąd uciekną do niemiec. Imigranci chcą trafić do kraju z bogatym socjalem, a nie do takiej biedy jak polska, ich celem jest niemcy benelux, anglia ew islamska norwegia.
- 18 1
-
2015-09-12 13:47
Nawpuszczają z litości, a później będziemy się bać chodzić po ulicach.
- 34 3
-
2015-09-12 14:40
Imigranci, a nie "uchodźcy", czyli manipulacje i szantaż moralny
Łukasz Warzecha: Otuchą napawa fakt, że obywatele Unii - nie tylko Polacy - zrywają z polityczną poprawnością i nie chcą ulec emocjonalnemu szantażowi elit, w Polsce uprawianemu przez część polityków i publicystów. "Gazeta Wyborcza" blokuje komentarze pod wszystkimi swoimi tekstami dotyczącymi kryzysu imigranckiego, ponieważ komentujący nie spełniają jej oczekiwań. To samo zrobił "Tygodnik Powszechny". Gdy brytyjski "Times" na swoim twitterowym profilu pokazał zdjęcie syryjskiej dziewczynki z lalką na dworcu Keleti jako ilustrację linku do reportażu z Budapesztu, czytelnicy nie pozostawili w odpowiedziach suchej nitki na gazecie. "Dość emocjonalnego szantażu", "Pokażcie tych zdrowych byków, których jest tam większość", "Przestańcie manipulować" - pisali.
- 31 2
-
2015-09-12 14:56
Oby
oby dobrze u nas im było i nam z nimi
- 4 17
-
2015-09-12 16:22
skoro wydadzą na bilet do Berlina (2)
to o co cały ten ból d..py?
kolejna gó..noburza w polskiej szklance wody. zieeew.
ps. połowa tych przygłupów manifestujących z hasłem "zawsze i wszędzie emigrant rąb..ny będzie ma w rodzinie emigrantów w UK, Holandii, Niemczech. Ale co tam, Kali lubić pokrzyczeć, Kali się wydawać że jak krzyczeć głośniej to Kali mieć racja...- 9 17
-
2015-09-13 00:07
Polski emigrant to pracujący człowiek który nie żyje na socjalu (1)
Somalijczyk to roszczeniowy człowiek który chce tylko brać przynajmniej tak to wygląda i jeszcze mieszkania im fundują. Nikt im nie broni się zorganizować i do roboty iść tak jak polacy którzy wyjechali.
- 14 1
-
2015-09-13 18:04
Polacy nie zyja na socjalu??? Nie korzystaja z komunalnych mieszkan za granica? I to po kilka na roddzne, bo potem mozna "przyciac" podnajmujac rodakowi. Wszyscy pracuja legalnie i placa podatki? I w Polsce tez wszyscy chodza do roboty i zasilku dla bezrobotnych nikt nie bierze? A nie, jesli to o Polaku, to nie jest roszczeniowy tylko albo walczy o to, co mu sie nalezy, albo jest sprytny.
- 3 1
-
2015-09-12 17:35
Albbo na gapę
- 2 0
-
2015-11-23 09:05
Oby
- 0 0
-
2015-09-12 13:10
Kamery
Dlaczego kamery zostały wyłączone w centrum miasta ???
bu_dzy_n nakazał ??- 135 2
-
2015-09-12 13:10
precz z uchodżcami
nie popieram
- 136 27
-
2015-09-12 13:10
Bezczelność miasta !!! (5)
Dla garstki 10 osób popsuli uroczystość ślubowania Szkół Morskich, które planowane były już kilka miesiecy temu !!! Do tego hałaśliwe garnki z parady równości i hałas zagłuszający wszystko.
Jak można zezwolić na uroczystą paradę dla szkoły, po czym zezwolić na manifestację, niemalże w tym samym miejscu, garstce pożytecznych idiotów. Po prostu wstyd ! Być może po to by ogólnopolskie media pokazując tłumy rodziców i gości idące Długą za swoimi pociechami, mogły połączyć to z tą żenującą manifestacją.- 222 31
-
2015-09-12 13:13
(1)
o proszę - a to ciekawe!
- 18 0
-
2015-09-12 14:09
Są sprawy ważne i ważniejsze
- 8 1
-
2015-09-12 14:08
(1)
Proponuję, by nasze lobby homoseksualne stworzyło żywy pociąg i na własnym grzbiecie wywiozło imigrantów do Niemiec.
- 38 1
-
2015-09-13 01:16
Bezdzietne pedaly islam ich zkolonizuje
- 8 1
-
2015-09-12 18:25
Ślubowanie szkół morskich to z punktu widzenia przeciętnego gdańszczanina, zupełnie nieistotna sprawa.
Za to opinia ws. emigrantów, wręcz przeciwnie.
- 8 8
-
2015-09-12 13:11
Emigracja zarobkowa (3)
Obecna fala emigracji, która zaczyna zalewać Europę, to tylko i wyłącznie emigracja zarobkowa. Uchodźcy wojenni bezpieczni sa już w Turcji, czy Macedoni. To ze za nimi i dalej w Europę idzie cały młody Bliski Wschód, to tylko kasa. Ale nie oszukujmy sie Ci ludzie nie staną sie nigdy częścią naszych społeczeństw. To obca kultura, a wiec obce nam wartości i hierarchie celów. Stworzą oni getta i prędzej czy pózniej dojdzie do konfliktów. Dlatego emigracji NIE.
- 290 14
-
2015-09-12 13:22
(1)
Status uchodźcy jest przyznawany po dokładnym badaniu historii i sytuacji danej osoby. Nie są to osoby migrujące za pieniędzmi, lecz szukające schronienia dla siebie i swojej rodziny przed głodem, bobami, niestabilnością i śmiercią.
- 6 28
-
2015-09-12 14:15
a jak zbadać histori e danej osoby,
skoro ukrywa się w tłumie i zwiewa przed policją? A dokumentów nie ma....
- 21 0
-
2015-09-12 13:27
w większości przypadków nie jest to celowa emigracja zarobkowa a brak perspektyw na zakończenie wojny. Chyba nikt nie chciałby mieszkać przez kilka lat w przeludnionych obozach dla uchodźców. Obawiam się że z integracją będzie problem ale w znacznej mierze przez Polaków, którzy nie mają zamiaru dopuszczać do siebie obcych.
- 6 24
-
2015-09-12 13:12
(4)
Trzeba im pomóc ale na miejscu - widzę co się dzieje w zachodnich krajach i nie chce takiego dla Polski . Jakbym uciekała z dziećmi przed wojną to z pocałowaniem w rękę brałabym kanapki i wodę i wszelką pomoc - żeby dzieci głodne i zmarznięte nie był! Pierwszy kraj w którym byłoby bezpiecznie - tam bym została - bo nie chciałabym narażać dzieci!
Wyrzucanie jedzenia i ubrań i ewidentnie olewanie praw UE i wybieranie krajów wysokorozwiniętych - to jest jak splunięcie w naszą stronę i wystarczający znak żeby zaprzestać polityki otwartej w ich kierunku!- 278 4
-
2015-09-12 13:30
(3)
jak sobie wyobrażasz pomoc na miejscu w przypadku Syrii? Mając dzieci chciałabyś żeby całe dzieciństwo spędziły w obozie dla uchodźców? Bo na razie się nie zapowiada żeby wojna miała się szybko skończyć.
- 2 23
-
2015-09-12 13:45
(1)
trzeba pomóc zakończyć wojnę jak najszybciej to jedyna słuszna droga - w między czasie pomoc materialna dla ludności
- 13 0
-
2015-09-12 13:58
na razie najbardziej konkretne pomysły na zakończenie wojny ma Rosja, czemu sprzeciwiają się Amerykanie, którym wiadomo co Polska robi
- 11 2
-
2015-09-12 18:31
Trzeba wesprzeć legalne władze Syrii - prezydenta al Assada! Z terenów kontrolowanych
przez legalny rząd, NIKT nie ucieka. I wcale nie dlatego, że wojsko nie pozwala, jak pewnie "zażartowaliby" polityczni durnie! Nie uciekają, bo tam się żyje NORMALNIE - jest opieka medyczna, działają szkoły, sklepy, kina, teatry. Kobietom nie każe się chodzić w burkach a np. chleb kosztuje 30gr! To islamska dzicz, sponsorowana i podJUDzana prze USRAEL, winna jest tej fali uchodźców. Tylko Rosja zachowuje się racjonalnie - obiecała wsparcie militarne dla prez. Assada.
- 8 0
-
2015-09-12 13:12
(8)
100 osób za
3000 osób przeciwko
Dziękujemy :) Zróbcie referendum o uchodźcach. Frekwencja 70%. 95% przeciwko przyjmowaniu turystów socjalnych.- 350 13
-
2015-09-12 13:37
(3)
100 osób za
3000 osób przeciw
2000 osób ma być przyjęte- 3 9
-
2015-09-12 13:39
Zapomniałaś(-eś) wspomnieć, że to wstępna "propozycja" Angeli
Potem możemy dostać dodatkowe "dostawy".
- 23 1
-
2015-09-12 14:11
(1)
12 tysięcy osób ma być przyjęta *
- 9 0
-
2015-09-12 15:01
z czego 70 % to młodzi mężczyźni..którzy będą mieli prawo sprowadzić swoje rodziny..zatem pomnóżmy to powiedzmy x 3..na początek..
- 22 0
-
2015-09-12 21:14
Przy takim ataku "niezależnych mediow"...?
To i tak mało przyszlo na " zwolenników islamizacji"
- 6 0
-
2015-09-12 22:22
Prawdziwy Polak na referendum nie chodzi.
Żadne, bo po co lepiej narzekać i marudzić nad swoim losem no i oczywiście podliczać sąsiada ile i gdzie się tak nakradł ,że mu się tak dobrze powodzi.
- 1 1
-
2015-09-12 22:47
popieram.
islamisci rodza na potege dzieci w afryce i syrii zwiekszajac populacje do 2 dekady. Z tego powstaje przeludnienie i wojny. To co widzimy to jest atak/zalew na Europe a nie zadni uchodzcy. Potrzebujemy wojska obrony granic i tego żądajmy od władzy !!!!! Bronić Europy!!!!- 5 0
-
2015-09-13 10:19
tam nie było stu osób
było może 30stu "za", reszta to gapie i turyści którzy zatrzymali się przechodząc obok.
- 3 0
-
2015-09-12 13:12
stop islamizcji (16)
TO sa imigranci a nie uchodzy, POLSKA BEZ ISLAMU
- 348 16
-
2015-09-12 13:45
(15)
Młodzi mężczyźni uciekający z Syrii przed wojną to jest wstyd !
- 31 2
-
2015-09-12 13:52
(14)
"młodzi mężczyźnie uciekający przed wojna to wstyd" - jasne, lepiej żeby zostali i mordowali rodaków o innych poglądach. Rewelacja.
- 4 24
-
2015-09-12 13:59
(7)
A jeśli państwo islamskie dotrze do Europy to CO? Gdzie wtedy wyemigrują do Boliwi?
- 18 1
-
2015-09-12 14:11
(1)
Pośpiesznie edukuję, że imigranci syryjscy to jest w pewnej części właśnie państwo islamskie.
- 15 0
-
2015-09-12 14:16
Wiem .
- 9 0
-
2015-09-12 14:46
(4)
państwo islamskie ma problem z dotarciem do Europy bo w chwili obecnej właśnie muzułmanie w Syrii i Iraku walczą z rozprzestrzenieniem się tej zarazy. Dalej po drodze mają jeszcze Turcję, która również jest muzułmańska.
- 3 0
-
2015-09-12 15:43
(3)
Walczą w Syrii i Iraku to czemu tysiące drowych ,,mężczyzn " chce azylu w Europie?
- 11 1
-
2015-09-12 15:50
(2)
bo nie jest to wojna A przeciw B, w wojnie domowej w Syrii jest kilka stron konfliktu, z których każda walczy z każdą (czyt - walczą między sobą i przeciwko IS). Stąd też człowiek opowiadający się za którąś z opcji od razu naraża swoją rodzinę na śmierć z rąk pozostałych ugrupowań. Nie ma tam zasady wróg mojego wroga jest moim przyjacielem. Ludzie którzy po prostu chcą żyć nie mają wyboru i muszą uciekać.
- 2 5
-
2015-09-12 16:27
(1)
To wypadało by się do którejś ze stron przyłączyć i walczyć! Bo zdjęcia z granicy Węgier gdyvwidze zdrowych mężczyzn uciekających to owszem płacze ale ze śmiechu!
PS . Może jesteś opłacany(a) przez winowajców rozpadu krajów bliskiego wszchodu?- 9 0
-
2015-09-12 16:32
X
- 2 0
-
2015-09-12 14:10
(5)
Młodzi mężczyźni, mogą mordować nas. Wiesz co w ich głowie siedzi, i w jakim celu tu się przenoszą? Polacy w historii już wiele razy wpuścili najeźdźców, a historia lubi się powtarzać.
- 18 2
-
2015-09-12 15:28
Tak właśnie było z czarną zarazą, czyli Krzyżakami (4)
a potem już setki lat nieszczęścia dla Polaków z ich strony i ich spadkobierców - Prusaków.
Islamiści są mili w niewielkiej mniejszości, ale szybko się plenią, a potem żądają terytoriów dla siebie - tak było i jest w Indii, Indonezji i innych krajach. Jutro tak będzie w Niemczech...- 14 0
-
2015-09-12 16:34
(3)
PRUSACY to rdzenna ludność ! Prusacy to nie : Słowianie , Germanie tylko BAŁTOWIE!
- 4 3
-
2015-09-12 17:15
Byli PRUSOWIE, ale zniszczyli ich Niemcy - PRUSACY (2)
To tak jak Rosjanin i Rusin, niby to samo, ale nie (Rusin i Ruś Czerwona to dzisiejsza Ukraina.
Podobnie jest, a właściwie była zasadnicza różnica: byli Prusowie, których zniszczyli Krzyżacy i ich spadkobiercy - Prusacy- 1 0
-
2015-09-12 17:22
(1)
Jest Pan pewien , że krzyżacy to sami Niemcy ? Cięzko zdefiniować nacje Niemiecką przed 1945 rokiem . Jeśli chodzi o Prusy na dzisiejszych ziemiach Polskich i Rosyjskich , to był to yła to mieszanka bardzo wielu nacji .
- 2 1
-
2015-09-12 18:08
Zgadza się, ale zostali zniemczeni
i raczej jednym głosem wołali Heil Hitler w latach 30. i do połowy lat 40. minionego wieku
. Podobną politykę prowadzi na świecie islam. Najpierw są w miarę pokornymi gośćmi, potem już czują się w swoich gettach z pańska, a później zaczynają żądać terytoriów dla siebie i podcinać gardła "niewiernym".- 3 0
-
2015-09-12 13:13
(7)
Czy ludzie którzy tak są za przyjmowaniem uchodzców mieli kiedykolwiek
kontakt z islamem ? Religia katolicka jest dla nich wrogiem .Sam byłem
w państwach arabskich wiele razy i wiem co znaczy islam .Każdemu z tych
demonstrantów dać obowiązkowo do domu islamistę (obowiązkowo )- 231 15
-
2015-09-12 14:12
Dokładnie, mają to wpojone od najmłodszych lat.
- 11 2
-
2015-09-12 14:17
Wiedzę czerpią z Wyborczej (3)
od tego zaczynają dzień. Nie chcą dostrzec tego, co naprawdę dzieje się w Europie Zachodniej. Oczywiście nie pokazują tego w reżimowych TV stacjach, ale wystarczy wejść na youtuba, albo lepiej - pojechać samemu. Ja w Paryżu przeżyłem szok! Wystarczy zboczyć o przecznicę od uczęszczanych miejsc by poczuć się jak w Bejrucie.
- 25 4
-
2015-09-12 15:22
Wystarczy odwiedzić niektóre dzielnice Gdańska
żeby poczuć się źle.
- 4 8
-
2015-09-12 16:00
Bardziej boję się kiboli na ulicach. (1)
Pielęgnujecie w sobie tę nienawiść do obcych a nie widzicie, że hodujecie diabła pod bokiem. Dzisiaj kibole rządzili na Gdańskich ulicach a 11 listopada jak co roku zdemolują Warszawę. To jest problem a nie garstka uchodźców, którzy pewnie i tak wyjadą widząc "tradycyjną gościnność" Polaków.
- 5 18
-
2015-09-12 21:25
to ile razy już Cię napadli Ci kibole huligani bandyci z TVN-u. Konkretne liczby. Ja się najbardziej obawiam głupoty idiotów dla których po wyższych studiów max możliwości to kasa w biedronce.
- 10 1
-
2015-09-12 15:18
kłamca (1)
gdybyś był w państwach arabskich byś nie miał wątpliwości, że tym ludziom należy pomóc. Już jest wystarczająco dużo nienawiści wywołanej przez osoby takie jak ty, które wymyślają jakieś bzdury a potem mówią że to widzieli, że tam byli. Ignorancja i strach podsycane przez kłamców twojego typu doprowadziły do tego że zwykły człowiek pluje jadem na innego zwykłego człowieka.
- 6 20
-
2015-09-13 14:12
Nikomu nie pomagac niech sami sobie poradza nie mamy zadnych zobowiazan do nich. Nie nianczyc niech walcza
- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.