Manifestacja pod hasłem "Twój Gdańsk, Prezydencie"
759 wyświetleń 12 września 2020 (607 opinii)Manifestacja Twój Gdańsk, Prezydencie.
Więcej na ten temat
Opinie (607)
-
2020-09-12 12:07
I dobrze stop tęczowej agresji.
- 169 23
-
2020-09-12 12:08
(4)
Gdańsk woła o referendum sprawie odwołania prezydenta miasta . Gdyż zamiast zajmować się miastem , zajmuje się czym innym . Gdańsk tonie brudzie i syfie !!!!!!!!! Każdy może na własnej skórze się przekonać . ul Klonowa , okolice dworca PKP i PKS i nie tylko . Bardzo przepraszam totalnym burdel tym pięknym naszym Gdańsku . Na koniec mam pytanie czy Gdańsku jest prezydenta czy jak napisała GW prezydentka?
- 230 28
-
2020-09-12 12:35
(1)
Weź sobie poczytaj ustawę o utrzymaniu czystości w gminach i wtedy zadzwoń na Straż Miejską. Nawet jak ty zostaniesz prezydentem, to z tą ustawą sobie Klonowej nie posprzątasz.
A nie... Nie dzwoń na Straz. Oni walczą z covidem przecież.- 6 23
-
2020-09-12 15:43
Rozumiem, że minusują specjaliści od tematu przylegania chodników do działek...
A, nie... To straż miejska...- 2 11
-
2020-09-13 17:27
(1)
W Gdańsku żądzą urzędnicy wszędzie bałagan ważne żeby się pierwszego na koncie zgadzało jak da ciała jeden z drugim to mu zmienią stanowisko żadnej odpowiedzialności Tak było za budynia i teraz pewnie też tak jest
- 3 0
-
2020-09-27 19:37
Mamy wypłaty do 28 każdego miesiąca
- 0 0
-
2020-09-12 12:08
Brawo Młodzież (3)
Ja tam nie mam nic przeciwko osobom LGBT, nie obchodzi mnie czy mój sąsiad sypia z mężczyzną , z kobietą czy kozą. To jego sprawa. Przeszkadza mi jednak ta nachalna promocja LGBT za dużo tych tęczowych flag w przestrzeni publicznej.
Popieram wszechpolaków- 259 38
-
2020-09-12 12:19
koza ma swoje prawa do marchewski
- 13 3
-
2020-09-12 12:49
nie ma czegos takiego jak osoby lgbt
Ludzie maja rowne prawa i zadnych przywileji nie tworzmy.
- 17 6
-
2020-09-12 19:34
Ha ha ha spróbuj spać z kozą
To by ci od razu takie farmazony z głowy wybili obrońcy kóz. Z kozami nie wolno
- 6 1
-
2020-09-12 12:10
Widzę, że ludziom się coraz bardziej nudzi (3)
I to coraz młodszym. Czy wy nie macie zainteresowań? Rodzin czy pasji. A może ktoś wam płaci za robienie z siebie durni. Ogarnijcie się puki czas heh. Nowa moda to udział w marszach, manifestacjach itp. Śmieszne to wszystko
- 140 8
-
2020-09-12 15:23
Przecież te manifestacje, to nie ich pomysł. Ktoś nimi manipuluje. To dorośli załatwiają swoje sprawy ich rękami. A trzeciej sile zależy by nas skłócić, więc ich dodatkowo podżegają.
- 17 1
-
2020-09-12 18:53
dobrze piszesz,
tylko póki,nie puki
- 3 0
-
2020-09-12 19:34
A to ciekawe
Na filmiku jest pan od złego słowa.
- 2 2
-
2020-09-12 12:11
(1)
O, rzadki widok. Prezydent Dutkiewicz zajmuje się czymś co ma miejsce w Gdańsku.
- 102 12
-
2020-09-12 12:52
Szkoda, że nie tym co trzeba.
Ale wolna sobota... Wiadomo
- 19 2
-
2020-09-12 12:15
bandyci wyklęci na ulicach Gdańska (5)
w 1939 bojówki NSDAP też tak zaczynały - główne hasło- nienawiść do wszystkiego inne niż brunatne
wiemy dobrze czym to się skończyło- 30 148
-
2020-09-12 12:18
raczej od 1933 (2)
- 12 1
-
2020-09-12 12:40
no niech będzie od 1933 (1)
jak w Polsce od 2015
- 5 9
-
2020-09-12 13:11
W Gdańsku to jakieś dwie dekady
odkad dyktuja prawo dewloperzy i ich baraki.
- 10 3
-
2020-09-12 13:12
dlatego jednemu zrobiono muzeum i pomniki.
innym tramwaje.
- 6 0
-
2020-09-12 14:39
Typowe zachowanie lewackiego lgbtowskiego środowiska kto nie z nami przeciw nam
- 10 4
-
2020-09-12 12:15
Widac że pokolenie miedzywojenne
Się nudzi i szuka na siłę rozrywek. Kiedyś ludzie zastanawiali się jak utrzymać rodzinnę. Dziś zastanawiają się nad kolorami tęczy. Życie w dobrobycie widać odbija się czkawką
- 85 11
-
2020-09-12 12:17
Opinia wyróżniona
Nie wiem, jak Wy... (42)
(tzn wiem, jak Wy, bo widzę komentarze, ale jakoś trzeba było zacząć)
...ale ja dojrzałem do tego, żeby przyznać, że obie strony mają prawo istnieć w przestrzeni publicznej.
Są jak dwie strony naszej polskiej monety, medalu. Nie ma Polski bez jednych, ani drugich, trzeba to w końcu zrozumieć i przestać się kłócić... osoby nieheteronormatywne nie są agresywne, a narodowcy to nie faszyści (może z jakimiś wyjątkami, które rzutują na całą resztę).
W ogromnej większości to normalni ludzie wiążący na codzień koniec z końcem, jeden drugiemu na pewno pomógłby w potrzebie, tylko dali sobie wmówić, że trzeba nienawidzić tego po drugiej stronie tęczy.
Ludzie, ogarnijcie się, to donikąd nie prowadzi...- 361 140
-
2020-09-12 12:20
W końcu jakiś normalny (4)
komentarz. Brawo
- 34 10
-
2020-09-12 14:43
(3)
Wydaje mi się, że to dorośli "rękami" dzieci chce załatwiać swoje sprawy. Wciskają im w usta hasła, o których młodzież myśli że sama je wykrzykuje. Młodzi są podatni na manipulacje i z racji wieku nie mają tak szerokiej perspektywy widzenia problemu. Z trzeciej strony w śród nich zawsze znajdą się wojownicze jednostki, którym wystarczy iskierka, by wzbudzić w nich agresję, co oczywiście jest wykorzystywane przez wrogie jednostki, by obie strony nastawić antagonistycznie do siebie. Przede wszystkim nie dajmy się skłócić, wróg nie śpi. Z pewnością komuś zależy byśmy skakali sobie do gardeł.
- 29 2
-
2020-09-12 14:50
(1)
Tłumy Panie tłumy!
Liczba uczestników pokazuje skalę problemu. Jest odwrotnie proporcjonalna do natężenia wrzasku po obu stronach barykady.- 24 1
-
2020-09-12 17:54
Chodzi o to, że jedni "kochając" inaczej, przyznają się do tego a drudzy to wypierają.
Faktem jest, że po obu stronach "miłujący" inaczej. Dlatego, tak ich wielu.
- 9 5
-
2020-09-12 16:23
Precz z preczem!
- 6 0
-
2020-09-12 12:32
Ale tylko jedna strona ma problem z drugą (3)
A druga tylko eskaluje w swoich prowokacjach bo jest obrażana
- 11 21
-
2020-09-12 12:38
oj nieprawda
spójrz trochę szerzej i na drugą stronę :)
- 17 4
-
2020-09-12 14:36
Obie strony mówią to samo. (1)
Rzecz w tym, żeby obie tez zrozumiały, ze obie maja racje i odpuściły.
- 8 2
-
2020-09-13 20:43
rzecz w tym zeby pis i kk nie podsycali podzialow, moze uzyja swojej mocy do ich wygaszenia?
- 2 2
-
2020-09-12 12:51
a ja wrzeszczę po cichu
bo szanuję przyrodę
- 10 0
-
2020-09-12 13:31
to co krecisz? wiesz albo nie. (5)
szkoda tylko, ze ludzie pracuja w soboty
kto ma czas zamiast zrobic zakupy swiirowac na ulicy? urzednicy i bezrobotni?- 11 6
-
2020-09-12 14:35
Człowieku, ale po co odrazu ten wrogi ton? (3)
Przecież można swoje uczucia wyrazić łagodniej. To, ze ludzie pracują w soboty, nie oznacza, ze wszyscy w nie pracują. Przykro mi, ze Ty musisz pracować w sobotę, ale za to na pewno masz wolne w dni, kiedy na przykład ja pracuje.
Miłego dnia- 8 7
-
2020-09-12 14:52
mylnie mnie odebrales
mam taka ekspresje.
- 2 0
-
2020-09-12 15:12
Rozumiem. Muszę Ci w takim razie powiedzieć, ze masz agresywna ekspresję. (1)
To nie jest zarzut. Sam tak kiedyś miałem. W internecie tym trudniej odebrać czyjeś emocje poprawnie.
- 6 2
-
2020-09-12 17:32
niekoniecznie. włoski temperament :)
- 1 0
-
2020-09-12 14:45
...i młodzi, a nimi najlepiej sterować, bo myślą, że walczą we własnej sprawie.
- 8 4
-
2020-09-12 13:56
(5)
Skrajna lewica nie uznaje innych pogladów .To sa anarchisci i komunisci ,oni nie maja nic wspólnego z tolerancja.
- 25 19
-
2020-09-12 15:12
(2)
rzucasz hasła o których nie masz pojęcia. nie kompromituj się i idz do szkoły
- 12 10
-
2020-09-12 15:25
Takie odpowiedzi nie maja żadnych merytorycznych cech. (1)
Jeżeli mamy się nauczyć rozmawiać ze sobą, jako naród. Musimy zacząć od siebie i zacząć szukać porozumienia, a nie oskarżenia.
- 4 0
-
2020-09-13 20:47
czy to apel do "Daniel"?
- 0 1
-
2020-09-12 15:24
A lewica mówi:
Skrajna prawica nie uznaje innych poglądów. To są konserwatyści i katoliccy ekstremiści, oni nie maja nic wspólnego z tolerancja.
- 14 4
-
2020-09-12 23:21
Danielku wracaj do szkoly
Robisz z siebie wala
- 1 4
-
2020-09-12 16:13
Ja tylko jednego nie rozumiem. (4)
Czemu manifestanci pod patronatem pani prezydent skandowali "Gdańsk kaszubski", skoro nigdy nie był kaszubski... Reszta manifestacji to porażka-część osób przyjezdnych to tzw etatowi demonstranci walczący z tzw. dyskryminacją. Można było ich wszystkich policzyć na palcach jednej ręki a w piszecie o kilku demonstracjach LGBT? Demonstracja narodowców - on się odbyła? ;)
- 10 4
-
2020-09-12 23:22
Taaa a wasz prezes jest hetero ha ha ha (3)
- 4 5
-
2020-09-13 11:52
(2)
Co to prezesa ze względu na jego orientację chcesz lewaku wykluczyć czy poprostu śmiejesz się z jego orientacji ?
- 4 0
-
2020-09-13 13:12
(1)
ma orientacje homoseksualna. Nic w tym śmiesznego. śmieszne jest ze wstydzi się sam siebie i dopuszcza skrajnie faszyzujące środowiska, które w przeszłości doprowadziły do tragedii, także jemu podobnym.
- 2 4
-
2020-09-14 07:03
Uwielbiam jak lewactwo mówi o faszyzmie ale marzy im się komunizm. Powiedz kto ma więcej ofiar na swoich barkach faszyzm czy komunizm? Podpowiem, Robercik miał wizerunek największego zbrodniarza świata na lodówce
- 3 0
-
2020-09-12 17:38
Jak wy...
Dada, da prawilna...
- 0 3
-
2020-09-12 18:18
(1)
"Jestem dumny, że jestem polakiem
Nie przeszkadza mi chłopak z chłopakiem
I nie jestem z lewej czy prawej
Po prostu za miłość nikt nie powinien płacić płaczem
Posłuchaj wariacie
Jestem wierzący I odmawiam pacierz
A jeśli ktoś nie wierzy w Boga lub ma inną wiarę
To nadal jest k**** mym bratem"
~bedoes- 8 3
-
2020-09-15 09:22
wiara w Boga wiarą w Boga , pacież pacieżem ale kler jako ochronka dla pedofilii powinna być dawno skończona i sumiennie rozlioczana ...a nie zamiatanie pod dywan bo dewiant ma sutanne
- 0 0
-
2020-09-12 19:19
Nienawiść do innych jest zakazana prawem (2)
I nie może funkcjonować w przestrzeni publicznej. Dałeś się omamić prawicy, faszystom, narodowcom i innym nienawistnym i głupim ludziom, że mają prawo do agresji słownej i fizycznej. Otóż nie mają. Nikt nie ma.
- 9 4
-
2020-09-12 22:43
Nienawiść do innych jest zakazana prawem
I nie może funkcjonować w przestrzeni publicznej. Dałeś się omamić lewicy, komunista, marksista i innym nienawistnym i głupim ludziom, że mają prawo do agresji słownej i fizycznej. Otóż nie mają. Nikt nie ma.
- 6 0
-
2020-09-14 12:48
Co to za bzdury?
Od kiedy nienawiść jest zabroniona? Jakie przepisy zabraniają nienawiści? Ja np. nienawidzę złodziei - czy to znaczy, że łamię prawo?
- 0 0
-
2020-09-12 23:26
nie zgadzam się każda skrajność nie jest dobra
- 3 0
-
2020-09-13 06:31
Gutek (1)
Lgbt też są agresywni już nie raz było to pokazane . Za grożenie nożem dewastowanie samochodów radiowozów. Plucie w twarz wyzwiska . Nie oszukujmy się
- 8 3
-
2020-09-13 09:55
no wlasnie, nie wmawiaj sobie agresji lgbt
- 1 6
-
2020-09-13 08:42
W samo sedno. (1)
Częsti tak jest, że część z danej grupy robi zły PR pozostałym
- 2 0
-
2020-09-13 13:13
tak. a jak szedłeś Wrzeszczem to wrzeszczałaś.
- 1 0
-
2020-09-13 09:53
nie sluchac biskupow i bedzie dobrze
- 2 1
-
2020-09-14 10:22
Ruch lgbtqwerty jest środowiskiem bardzo toksycznym (2)
Zarówno dla osób homoseksualnych jak i każdego innego środowiska. To co wyczyniają usprawiedliwiając się swoją ideologią przechodzi ludzkie pojęcie. Same osoby homoseksualne niezwiązane z tą bandą mówią otwarcie, że Ci ludzie im szkodzą, bo utożsamiają się ze wszystkimi osobami homoseksualnymi i pokazują je w złym świetle. Homoseksualizm nie narodził się wczoraj. Jest obecny cały czas, ale dopiero od niedawna tak skandaliczne zachowania, jak plucie na innych, obrażanie, wyzywanie, naśmiewanie się z czyjejś wiary możemy zauważy w środowisku lgbtqwerty. Przedstawiciele tego ruchu są bardzo agresywni i nie tolerują innych ruchów, wyznań. Albo z nimi albo giń ;) Przykre.
- 4 2
-
2020-09-14 11:06
(1)
Wyobraź sobie, mój drogi, że gdy w Ameryce było niewolnictwo, niektórzy czarni też uważali, że ci, którzy walczą o wolność robią bzdury, bo powinni siedzieć, gdzie im biali każą. Zapytaj teraz po latach, czy czarni dalej chcieliby być tymi gorszymi i czy uznają, że ci, którzy walczyli robili źle.
- 1 2
-
2020-09-14 12:50
Bzdura
Co ma piernik do wiatraka? W żaden sposób nie można porównywać sytuacji niewolników w USA z obecną sytuacją sodomitów.
- 2 1
-
2020-09-12 12:21
nikt na trzewzo tego nie zniesie. robia z Gdanska posmiewisko. (1)
Ludzie już wymiotują tęczą
Taka prawda. Co za dużo, to nie zdrowo.- 124 16
-
2020-09-13 19:16
jaka władza takie miasto
- 1 0
-
2020-09-12 12:22
nie podoba mi się ....
nie podoba mi się fakt przywłaszczania przez kogokolwiek faktów wydarzeń jak morderstwo Adamowicza, walka Wyklętych itd.
nie ważne czy lewi czy prawi ciepli czy zimni
przeszkadza mi to - normalny człowiek obawia się manifestowania jakichkolwiek z tych wydarzeń w obawie przed podczepieniem mu wizytówki którejś z grup
niech wyrażają swoje poglądy, a nie zawłaszczają symbole
mnie to od razu zniechęca - bo na pewno zostanę zmanipulowany- 42 7
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.