Majaland Kownaty
16085 wyświetleń 15 czerwca 2021 (1063 opinie)Majaland Kownaty- pierwszy w Polsce kryty park rozrywki Plopsa. Podobny powstanie w Osowej w Gdańsku. Jest już pozwolenie na budowę. Ma się ona zacząć we wrześniu. Koszt inwestycji to 20 mln euro.
Więcej na ten temat
Opinie (1063) ponad 20 zablokowanych
-
2021-06-16 07:06
Opinia wyróżniona
(50)
Nie było konsultacji ani informacji!... No dobra były, ale za cicho i mało dostępne!... Ok, no był artykuł na Trójmiasto.pl, przeczytany 340 tys. razy, ale ja nie czytałam!... Ok, no może czytałam, ale to przecież nie było na serio???
Ludzie by chcieli, żeby wszystko im podać na tacy - a park rozrywki ma być, oczywiście, bo bąbelki musząNie było konsultacji ani informacji!... No dobra były, ale za cicho i mało dostępne!... Ok, no był artykuł na Trójmiasto.pl, przeczytany 340 tys. razy, ale ja nie czytałam!... Ok, no może czytałam, ale to przecież nie było na serio???
Ludzie by chcieli, żeby wszystko im podać na tacy - a park rozrywki ma być, oczywiście, bo bąbelki muszą mieć okazję do zabawy, byle był daleko od nas, najlepiej pod oknami sąsiada. I będziemy tam jeździć samochodami, ale zakorkujemy inną dzielnicę, nie naszą.- 769 157
-
2021-06-18 05:01
...
Pani/Pan rzeczywiście zna jedną bądź więcej osób, które wychodzą jednocześnie z tych wymienionych przez Pana/Panią założeń czy to tylko czysta ignorancja?
- 0 0
-
2021-06-17 17:09
Niektórzy to by chcieli aby pani prezydent ich osobiście poinformowała że planowana jest taka inwestycja. Wypadałoby się interesować co się dzieje w najbliższej okolicy, szczególnie że w obecnych czasach jest to banalnie proste. Argument że skoro nikt nie był na konsultacjach to znaczy że były one słabo nagłośnić jest wyjątkowo słaby, OIDP na jedno ze spotkań konsultacyjnych dotyczących PKM też nikt nie przyszedł.
- 0 0
-
2021-06-17 10:19
Miszkaniec
Gdzie byl Pan Perucki? Dlaczego nie przekazał tak ważnej informacji mieszkańcom????
- 1 0
-
2021-06-17 09:03
No normalne. U nas każdy: chce mieć super zasieg komórki, ale anteny to u sąsiada niech stoja... chce 4pasmowa drogę do centrum ale pod moim oknem ma być cisza i las, chce duzo rozrywki, parki i aquapark, ale żeby najlepiej nikt tam nie jeździł albo niech będzie u sąsiada bo ja lubię ciszę, ja lubię zakupy wiec centrum handlowe jak najwieksze
No normalne. U nas każdy: chce mieć super zasieg komórki, ale anteny to u sąsiada niech stoja... chce 4pasmowa drogę do centrum ale pod moim oknem ma być cisza i las, chce duzo rozrywki, parki i aquapark, ale żeby najlepiej nikt tam nie jeździł albo niech będzie u sąsiada bo ja lubię ciszę, ja lubię zakupy wiec centrum handlowe jak najwieksze niech budują... tylko nie pod moim domem bo korki i hałas. No i jak ktos cos planuje to musi się osobiście pofatygować do mnie zapytać czy mi się pomysł podoba bo nie mam czasu chodzić na jakieś spotkania....
- 6 0
-
2021-06-17 05:47
Przecież o takich rzeczach nie informuje się mieszkańców przez portale internetowe
Tylko każdemu do skrzynki wrzuca stosowną informację.
Jak u mnie chcieli postawić wiatę śmietnikową to spółdzielnia każdemu wrzuciła do skrzynki o tym informacje, a tutaj po cichu przepchnęli budowę wielkiego parku i to jeszcze podczas pandemii.
Wystarczyło by też zwykle ogłoszenie na klatce schodowej- 2 6
-
2021-06-16 19:16
Mieszkańcy wolą w tym miejscu magazyny, zamiast parku rozrywki dla ich dzieci i wnuków. Zaprawdę zastanawiające...
Wielkie centrum handlowe mieli zbudować koło Węzła Szadółki, ale decyzje się zmieniły i stoją ogromne magazyny. Cudowny teren i blaszane kilometry ścian. Dlaczego nie? Tylko te ciężarówki jeżdżące cały dzień...
- 14 0
-
2021-06-16 17:36
a co robil przewodniczycy osowy ze teraz sie obudzil i ma wiele uwag do inwestycji. Dlaczego nie przybyl na spotkanie i (1)
dlaczego nie zglaszal wnioskow itd. teraz to juz za puzno spij dalej spiacy trolu
- 18 0
-
2021-06-17 06:34
Naucz się pisać
- 0 2
-
2021-06-16 14:47
(2)
Energylandia nie powstała w samym Krakowie, dlaczego nie zrobić parku gdzieś na odludziu przy trasie kaszubskiej w bliskiej odległości od PLMki?
- 7 8
-
2021-06-16 21:18
to rób!
- 5 0
-
2021-06-16 16:48
Łatwo oddaje się inwestycje, poźniej zdziwienie, że nie ma kasy
Odludzie to raczej inna gmina niż GDN i tam popłynęłyby pieniądze z podatku od nieruchomości itp.
- 10 2
-
2021-06-16 13:43
O to to to to..
Dobry komentarz. Jest cień szans, że tu niektorzy myślą jeszcze
- 5 2
-
2021-06-16 12:28
Stary numer zlodziei z Urzedu Miejskiego- tzw fingowane upublicznienie planow (2)
polega to na wywieszenie w gablocie na bocznym korytarzu np. III pietra UM ogloszenia o przetargu,dyskusji,planie itp. Po kilku dniach karteczka z tym ogloszeniem znika ...i po sprawie.Bylo upublicznione? Bylo.A ze mieszkancy danego rejonu bladego pojecia nie maja o planach,to chrznic ich.Najwazniejsze ,ze inwestor zadowolony i urzednikowi cos odpali.
- 15 17
-
2021-06-16 13:00
(1)
UM upublicznia plany i uchwały zgodnie z przepisami, a rada dzielnicy jest właśnie m. in. od tego, żeby wiedzieć, co się dzieje, a nie tylko drzeć japę, że "źle". Wystarczy raz na miesiąc się zainteresować, przeczytać porządek obrad RM, listę uchwał, przejrzeć korespondencję, ogłoszenia (wszystko jest on-line, nigdzie nie trzeba nawet ruszać się z
UM upublicznia plany i uchwały zgodnie z przepisami, a rada dzielnicy jest właśnie m. in. od tego, żeby wiedzieć, co się dzieje, a nie tylko drzeć japę, że "źle". Wystarczy raz na miesiąc się zainteresować, przeczytać porządek obrad RM, listę uchwał, przejrzeć korespondencję, ogłoszenia (wszystko jest on-line, nigdzie nie trzeba nawet ruszać się z Osowej!) zamiast poniewczasie mieć wiele uwag do planowanej inwestycji. A teraz smutna mina i manipulacje, że nie wiedzieli, że po cichu, że skoro nikt się nie pofatygował, to znaczy, że nie wiedział (nie - to znaczy, że ma w d...).
- 26 3
-
2021-06-17 10:18
Mieszkaniec
Gdzie byl Pan Perucki??? Niby przedstawiciel naszej dzielnicy? Dlaczego np na swoim fb nie podał informacji o konsultacjach?
- 1 0
-
2021-06-16 09:59
Przeczytany 80 tyś. razy, nie manipuluj! (3)
- 4 3
-
2021-06-16 10:43
I zapewne przez sporą część populacji Osowej (2)
Wypowiadających się z tej dzielnicy pod pierwotnym artykułem (jak i teraz) w końcu nie brakowało, więc jednak dostęp do Internetu macie. Tylko już pojęcie jakiejkolwiek inicjatywy było za trudne - w końcu my się popyszczymy, a niech robi kto inny. I takie skutki. Pomijam już fakt, że histeryzujecie. To jest jakiś mikroparczek, a uznany
Wypowiadających się z tej dzielnicy pod pierwotnym artykułem (jak i teraz) w końcu nie brakowało, więc jednak dostęp do Internetu macie. Tylko już pojęcie jakiejkolwiek inicjatywy było za trudne - w końcu my się popyszczymy, a niech robi kto inny. I takie skutki. Pomijam już fakt, że histeryzujecie. To jest jakiś mikroparczek, a uznany Phantasialand jest podobnie położony w stosunku do jego dzielnicy. Nie raz bywałem, wynajmowałem tam lokum. Absolutnie nic nie słychać i żadnych korków jakoś na osiedlowych nie ma.
- 12 3
-
2021-06-17 09:38
To może zajmij się swoją dzielnicą i problemami swojej dzielnicy. (1)
Może masz działkę, żeby przygarnąć Majaland do siebie?
- 0 0
-
2021-06-17 09:59
Nie, ale jakbym miał to pewnie chętnie bym sprzedał.
- 0 0
-
2021-06-16 09:41
(3)
Dokładnie, bo jak wiadomo nikt z mieszkańców Osowy nie pracuje/uczy się na Dolnym Tarasie i wcale nie jeździ tam samochodem, korkując i utrudniając życie tamtejszym mieszkańcom. Drogi w Osowej nie są zakorkowane bo ktoś z Przymorza próbuje się dostać do Oliwy, tylko przez tamtejszych mieszkańców...
- 52 5
-
2021-06-17 09:37
Weź wejdź sobie na mapę i zobacz którędy do miasta przyjeżdżają ludzie z: (1)
Chwaszczyna, Tuchomia, Karczemek, Dobrzewina, Miszewka, Miszewa, Warzna, Warzenka, Kielna, Bojana, Koleczkowa i nie tylko. Są to miejsca w których w tej chwili jest najbardziej dynamiczny rozwój, bo ceny jeszcze nie osiągnęły szczytowych form jak np. w Osowie. Tak masz rację, mieszkańcy Osowy korkują swoją dzielnicę.
- 0 1
-
2021-06-17 09:56
Z punktu widzenia Oliwy to są te same miejsca co wymieniłeś + Osowa :-)
- 3 0
-
2021-06-17 09:35
Kali ukraść krowa - dobrze, ale Kalemu ukraść krowa - źle
- 4 0
-
2021-06-16 09:16
nawet w Anglii - plany inwestycji wiszą tylko na tablicy w magistracie (7)
i to mieszkaniec ma obowiązek się interesować swoją okolicą, a nie odwrotnie.
- 54 9
-
2021-06-17 20:10
Nie wiem o jakiej Anglii mówisz
ale w tej, w której ja byłem ogłoszenia o planowanych zmianach wisiały na okolicznych latarniach z pieczątką counsilu a roboty drogowe były oznakowane kilka dni/tygodni przed ich przeprowadzeniem poprzez ustawione przy drodze tablice z informacją o datach utrudnień. UK zresztą nie jest dobrym przykładem, jakakolwiek zmiana planu jest tam prawie
ale w tej, w której ja byłem ogłoszenia o planowanych zmianach wisiały na okolicznych latarniach z pieczątką counsilu a roboty drogowe były oznakowane kilka dni/tygodni przed ich przeprowadzeniem poprzez ustawione przy drodze tablice z informacją o datach utrudnień. UK zresztą nie jest dobrym przykładem, jakakolwiek zmiana planu jest tam prawie niemożliwa i zazwyczaj jeśli chce się takową przeprowadzić, to trzeba wiedzieć do którego lobby uderzyć albo liczyć się z czekaniem na decyzję przez dekady.
- 0 0
-
2021-06-17 07:10
Sedno jest w tym, że zaprotestowano! (1)
O czym dyskusja? Gdzie wiszą plany? Sedno jest takie, że mieszkańcy słusznie protestują. Sedno jest takie, że obecnie dojazdy w tym rejonie to koszmar ( a nie mieszkam tam). Oczywiście ich specyfikę utrudnia położenie ( wzgórza i morze) ale to nie zmienia sytuacji , ze można to ominąć. A wręcz przeciwnie.
- 0 3
-
2021-06-17 07:21
Może gdybyście nie oprotestowali budowy dróg byłoby lepiej?
- 4 0
-
2021-06-17 06:32
Powiedział Polak że zmywaka
Nie masz zielonego pojęcia o życiu w Anglii to się nie wypowiadaj
- 0 0
-
2021-06-16 17:58
UK to słaby przykład.
- 3 4
-
2021-06-16 09:43
No to co? Anglia to jakiś wzrorzec czy o co chodzi?
- 9 14
-
2021-06-16 09:42
Po to właśnie te newslettery, aby się nawet nie namęczyć
ale NIMBy interesują się tylko tym, komu samochód na trawnik podrzucić po podjechaniu do pracy
- 21 4
-
2021-06-16 09:07
A co ma artykuł na Trójmieście do konsultacji społecznych , ogarnij się trochę
- 27 18
-
2021-06-16 08:10
(8)
Wychodzi na to że ilość kliknięć w artykuł na tym portalu jest wyznacznikiem czy ktoś się zapoznał czy nie. Otóż mało kto już Was czyta i traktuje poważnie. Żenujący tekst
- 24 77
-
2021-06-16 09:34
No już, już, nie płakuchnaj (3)
informacja o ilości wyświetleń tekstu jest pewnym wyznacznikiem. Artykuł był poprawnie napisany i stanowił informację. Sprawę, w mojej opinii, zawaliła rada dzielnicy, która tak trzymała rękę na pulsie, że obudziła się bez pulsu... i bez ręki.
- 39 3
-
2021-06-16 09:50
(2)
Tylko 3/4 wyświetleń to mieszkańcy Rumii, Redy, Gdyni czy Wejherowa czyli użytkownicy obwodnicy
- 5 12
-
2021-06-17 09:55
A Ty to wiesz,
bo śledzisz ich wszystkich? Ciekawe zajęcie.
- 0 0
-
2021-06-16 10:39
To wtedy i tak liczba wyświetleń wielokrotnie przekracza liczbę mieszkańców dzielnicy ;)
- 15 2
-
2021-06-16 09:07
(1)
Według KPA oczywiście nie. Ale klepanie bzdur, że "sprawę rozegrano po cichu", że "nie była nagłośniona" w tym kontekście jest żenującą dziecinadą. A już rozwala mnie argument, że "wyłożenie planu zagospodarowania przestrzennego do wglądu i dyskusja publiczna w tym temacie nie były w ogóle nagłośnione, czego dowodem jest fakt, że nikt z mieszkańców
Według KPA oczywiście nie. Ale klepanie bzdur, że "sprawę rozegrano po cichu", że "nie była nagłośniona" w tym kontekście jest żenującą dziecinadą. A już rozwala mnie argument, że "wyłożenie planu zagospodarowania przestrzennego do wglądu i dyskusja publiczna w tym temacie nie były w ogóle nagłośnione, czego dowodem jest fakt, że nikt z mieszkańców nie wziął w tym udziału" - po pierwsze to, że nikt się nie wypowie wcale nie dowodzi, że o tym nie wiedział, a po drugie ciężko mi uwieżyć, że wśród ponad 350 opinii pod artykułem dotyczącym inwestycji w dzielnicy nikt z niej się nie wypowiedział (część z nich wprost mówi, że to "u nich").
- 46 1
-
2021-06-16 09:12
To faktycznie jest osowskie samozaoranie - mówstwo wypowiedzi w internetach nie pofatygował się nikt. Może do parku też się nikomu nie będzie chciało? To wtedy nie ma problemu.
- 44 2
-
2021-06-16 09:05
(1)
Nawet jakby poleconym każdemu wysłali, to byłyby krzyki "a ja nie przeczytałem". Jest rolą rady dzielnicy takie rzeczy monitorować i rozmawiać z mieszkańcami.
- 73 5
-
2021-06-16 09:43
Rada dzielnicy dała ciała a teraz się rzucają
- 72 3
-
2021-06-16 07:16
Posłańcy z miasta powinni do wielmoży przyjść osobiście zapewne. (8)
- 92 15
-
2021-06-16 09:37
(7)
A żebyś wiedział i nie wiem czemu to cię dziwi?
- 13 56
-
2021-06-16 09:54
(6)
Acha i żeby nie było nie mieszkam na Osowie i ten park mi za przeproszeniem dynda ale do kiedy nie zrozumiecie że władza jest dla was i władze uzyskuje przez was to będziemy zawsze śmiesznym małym skłóconym ludkiem bez swojego zdania. Właśnie dlatego uważam, że psim obowiązkiem UM było pojechać do dzielnicy i porozmawiać. To tyle i aż tyle w Polsce
- 39 31
-
2021-06-16 18:11
macie swoich radnych w Radzie Miasta (2)
- 9 0
-
2021-06-16 18:56
No i? (1)
- 0 4
-
2021-06-16 21:32
Więc wy macie wszystko w 4 literach
oni mają wszystko w 4 literach
więc do kogo pretensje?- 9 0
-
2021-06-16 10:14
ale pojechać do dzielnicy w niedzielę pod kościół, bo wszyscy porządni ludzie będą w niedzielę pod kościołem? czy chodzić po domach?
- 29 3
-
2021-06-16 09:58
Taką radę sobie wybraliście (1)
- 27 4
-
2021-06-16 17:54
Yście Yście Oczywiście
- 1 2
-
2021-06-16 07:43
Opinia wyróżniona
Fajna sprawa taki park rozrywki (26)
Wreszcie coś dobrego w tym mieście
- 441 243
-
2021-06-23 22:59
Odp .
Sam sobie mieszkaj k9lo takiego koromysla
- 1 1
-
2021-06-16 17:29
Osa
Ty chyba nie mieszkasz na Osowej skoro piszesz takie komentarze!!
- 5 1
-
2021-06-16 11:38
Taaaa fajna sprawa, rozrywka na poziomie sobotniej
dyskoteki w remizie dla okolicznych pastuchów.
- 9 7
-
2021-06-16 11:06
bo filharmonia, opera, teatr, kina to lewackie zło, nie?
- 6 4
-
2021-06-16 10:26
Taki sam wałek jak oceanarium przy stadionie (2)
Projekt zrobiony (przez firmę z Krakowa), fanty podzielone a "misia" - przepraszam - rekina nie ma. Za to teren można "powtórnie wykorzystać". Teraz czas na pszczółkę ...
- 12 3
-
2021-06-16 12:08
Poczytaj o elektrowni w Ostrołęce, to dopiero "Miś". (1)
I to nie jest ich ostatnie słowo.
- 6 7
-
2021-06-16 12:51
Ostrołęka jest w Gdańsku?
- 9 3
-
2021-06-16 10:06
(4)
Pójdziesz raz na 2 lata a korki zabiją trójmiasto. Już teraz obwodnica stoi praktycznie codziennie a w okresie wakacyjnym szczególnie a tutaj proszę jeszcze dojdą odwiedzający park rozrywki. Cudownie. To jest cudowne jak łatwo wydać zgodę na budowę tak dużej inwestycji a jak trudno na poszerzenie spacerowej o dodatkowy pas w każdą stronę.
- 22 13
-
2021-06-16 12:49
No cóż urzędnicy robią wszystko pod mieszkańców a potem zalewa ich nieuzasadniona fala hejtu (2)
- 7 6
-
2021-06-17 08:23
Sprawdź definicję hejtu. Jeśli taka w ogóle istnieje.
- 2 0
-
2021-06-16 17:32
Osa
Tak robią wszystko dla Dulkiewicz !!!!
- 4 2
-
2021-06-16 10:46
Zgodę wydamy
Zapłacisz? Gdzie granice roszczeniowości? O ile więcej pojazdów per capita mamy jeszcze mieć niż w analogicznych miastach UE, by było ok?
- 3 5
-
2021-06-16 09:14
A pewnie że fajna sprawa! (6)
Ale głupiej Kielnieńskiej to jakoś nie potrafią wyremontować.
- 25 3
-
2021-06-16 12:24
Głupiej kładki dla pieszych nad obwodnicą do CH Osowa też nie potrafią wybudować. (4)
- 9 4
-
2021-06-17 11:28
Jakby ch osowa chciała
Gdyby chcieli kładkę to by zbudowali
- 1 0
-
2021-06-16 16:13
...bo ją mieszkańcy Osowej też oprotestowywali (2)
to niech biegają naokoło
- 16 3
-
2021-06-17 09:12
No jesteś taki mądry, a czy wiesz, że nowa Kielnieńska (1)
ma iść przez Trójmiejski Park Krajobrazowy? Czy wiesz, że teraz przy trasie Kaszubskiej została jego część zrównana ziemią? Czy wiesz, że codziennie w TPK jest realizowana rabunkowa gospodarka kraju? Czy wiesz, że jeszcze przy wielu okazjach TPK będzie wycinany, a jest płucami Trójmiasta? Czy wiesz, że niemal cała część Trójmiejskiego Parku
ma iść przez Trójmiejski Park Krajobrazowy? Czy wiesz, że teraz przy trasie Kaszubskiej została jego część zrównana ziemią? Czy wiesz, że codziennie w TPK jest realizowana rabunkowa gospodarka kraju? Czy wiesz, że jeszcze przy wielu okazjach TPK będzie wycinany, a jest płucami Trójmiasta? Czy wiesz, że niemal cała część Trójmiejskiego Parku Krajobrazowego przylegająca do Osowy będzie zrównana z ziemią, jeżeli dojdzie do budowy nowej Kielnieńskiej? Może zacznijmy od odnowienia obecnej Kielnieńskiej, poczekajmy na odciążenia ruchu przez Trasę Kaszubską, zamiast wycinać kolejne hektary lasu, którego w Trójmieście codziennie i tak jest coraz mniej.
- 2 3
-
2021-06-17 09:51
Już widzę jak się mieszkańcy Osoby przejmują dobrem TPK :-) Pewnie jakby mieli "im" obwodnicę albo Spcerową poszerzać to sami tłumnie ruszyliby z siekierami.
- 3 0
-
2021-06-16 09:45
Baa, chcieli nawet zupełnie nową zbudować - ale się protestowało
- 24 5
-
2021-06-16 09:04
Szczerze to wolałbym żeby taki park był 20 km od trojmiasta (1)
tak samo chętnie bym tam nie jeździł
- 44 26
-
2021-06-16 10:27
A może Twój dom przenieść 20km od Trójmiasta?
Kompletnie nie mam zamiaru pojawić się tam kiedykolwiek, więc po co ma być blisko?
- 25 15
-
2021-06-16 09:04
(4)
Jak lubisz tandetę, to i owszem - spełnienie marzeń.
- 27 18
-
2021-06-16 11:18
byłem w Majalandzie nie daleko Świebodzina /ubuskie .Bardzo fajny park dla dzieci i nie tylko (2)
- 15 8
-
2021-06-16 14:56
No.własnie to napisał (1)
To jest dla ludzi którzy lubią tandetę:)
- 8 7
-
2021-06-17 06:35
To pochwal się co ty lubisz
- 4 1
-
2021-06-16 10:45
Odezwał się przedstawiciel społeczeństwa
Miłującego kolumienki, tralki, betonowe płoty modułowe i parkowanie na trawniku...
- 11 12
-
2021-06-16 07:29
Opinia wyróżniona
Uzasadniony protest, zrozumniały (48)
Kto choć raz jechał do Osowy w godzinach szczytu nie powinien się dziwić, że mieszkańcy protestują. Zakorkowanie dotyczy też dni weekendowych w szczycie sezonu letniego oraz np. dnia dziecka, gdy ludzie masowo jadą do ZOO w Oliwie. Protest mieszkańców jest uzasadniony. W pełni popieram, bo sam kilka razy utknąłem w takich sytuacyjnych korkach.
- 438 386
-
2021-06-16 21:40
(1)
Co się wszyscy uparli na tę Spacerową??? Czy tylko ta drogą wszyscy będą jechać do tego parku?? Nie ważne z Żukowa, Gdyni, Pruszcza, nie ważne jedziesz spacerową!!!!
- 4 1
-
2021-06-17 09:29
Pojeździć codziennie Spacerową to zrozumiesz. Najlepiej od Wrześnie, bo teraz to już i tak dawno przez pandemię i brak szkoły
- 1 0
-
2021-06-16 12:30
Paranoja
Sami ich wybrali ha,ha!
- 4 3
-
2021-06-16 09:07
To znaczy lepiej nie budować bo 5 km dalej jest zapóźnienie rozwojowe ...... (2)
typowe ciasne myślenie Spacerowa nie należy do "parku" i tak daleki wpływ nie powinien jej obejmować wyciąganie problemów komunikacyjnych miasta by ograniczyć zmiany w dzielnicy dla swojego świętego spokoju to żenada ... poproszę o pamięć iż cała "reszta " miasta ucieszy się z tego jak
typowe ciasne myślenie Spacerowa nie należy do "parku" i tak daleki wpływ nie powinien jej obejmować wyciąganie problemów komunikacyjnych miasta by ograniczyć zmiany w dzielnicy dla swojego świętego spokoju to żenada ... poproszę o pamięć iż cała "reszta " miasta ucieszy się z tego jak z nowego basenu czy tak długo oczekiwanego lodowiska ....a większy hałas powodują wasze kosiarki uruchamiane grupowo w weekend niż sam park ....
- 26 16
-
2021-06-17 05:56
Już o disco polo z ogrodowych głośników nie mówiąc.
- 2 2
-
2021-06-16 09:49
Ogarnij się w końcu
Niewiarygodnie infantylny komentarz!
- 9 17
-
2021-06-16 07:53
Mieszkańcy ignorują dość istotny fakt (4)
skoro wielka inwestycja, to i poboczne mniejsze będą. Park rozrywki zadba o to, żeby dojazd do nich był jak najwygodniejszy. Korki będą jak zawsze, nie większe
- 46 30
-
2021-06-16 12:12
(3)
Wyczytałeś to z kryształowej kuli, czy z pasjansa ci tak wyszło?
- 12 12
-
2021-06-16 16:17
z tej samej, co ci protestujący przeciw wszystkiemu (2)
- 8 3
-
2021-06-16 18:19
Zobacz, jak wyglądają poranki i popołudnia na wyjazdach z Osowej (1)
Akurat tutaj mają rację!
- 4 3
-
2021-06-17 20:56
I codziennie o poranku kawalkady klientów będą jechać do Majalandii? :D
- 1 0
-
2021-06-16 08:34
Korki do osowy w godzinach szczytu to juz byly 20 lat temu zanim spacerowa wyremontowali, a ludzie twardo dalej tam sie wyprowadzali bez sprawdzania infrastruktury. Za dzieciaka pamietam darmowy autobus do geanta ktory potrafil godzine wjezdzac pod gore.
- 44 4
-
2021-06-16 08:03
To nie trzeba było 20 lat temu (4)
Protestować przeciwko Kielnienskiej i wiaduktu na spacerowej, świateł przy Geancie I Nowej Kielnienskiejnktota już dawno wyprowadziła by auta za Chwaszczyno
- 62 6
-
2021-06-16 19:10
Ma rację. Chciano rozwiązać problem Spacerowej, ale mieszkańcy w płacz, że będzie gorzej (1)
To teraz macie! Od wielu lat wiadomo, że układ drogowy na Osowej jest niewydolny (chociaż ja, kiedy przejeżdżam od Chwaszczyna, kieruję się w stronę węzła Owczarnia i jest gites, nawet w godzinach szczytu). A zjazd w stronę Oliwy może zagwarantować dwupasmowa Spacerowana, na którą się nie zgodzicie, bo tylko nawiedzony decydent prowadził by dodatkowy pas do Obwodnicy (czy Jagiellończyka), a dalej pozostawił ten skansen komunikacyjny, bo to chyba dobrze oddaje, to co się tam dzieje.
- 7 1
-
2021-06-17 09:25
Ale nikt z Osowy nie protestował przy dwóch pasach na Spacerowej, prędzej Oliwa.
- 2 0
-
2021-06-16 09:09
osob co protestowali 20 lat temu juz nie ma (1)
co to za argumenty - to trzeba było w 39 i wcześniej nie wpuszczać Niemców do Gdańska
jest teraz i przyszłość to się liczy- 21 18
-
2021-06-16 09:46
Ale teraz już nie ma tej opcji na stole
I nie będzie
- 8 1
-
2021-06-16 08:10
Mieszkańcy tak się interesują dzielnicą, (7)
Ze ponad rok nie zauważyli, co się tam dzieje, a teraz płaczą, że nikt im nie powiedział. Może inwestor miał od domu do domu z petycją i flaszką chodzić?
- 56 26
-
2021-06-16 12:33
Tajemnica
Władze utajniły,bo to pierwszy raz,a gdzie byli radni-bezradni z Osowej!!!!!!
- 7 3
-
2021-06-16 09:20
w Anglii jest tak samo... (3)
- ogłoszenie o inwestycji wisi swój czas na tablicy w magistracie...
a jak kto się z tubylców nie interesuje i nie zapoznaje z planami w okolicy - to potem już nie ma nic do gadania!- 17 10
-
2021-06-16 12:42
W upie byłes i tyle widziałes w anglii jest nakaz dosterczenia powiadomienia wszystkim (2)
Tylko nie musi byc to polecony, więc większość sprzàtaczek z polski,węgier,litwy wyrzuca to do kosza panie światowy.
- 5 11
-
2021-06-16 14:27
Łżesz - nie ma nakazu powiadomienia wszystkich tubylców o jakichkolwiek inwestycjach w okolicy
- 7 2
-
2021-06-16 12:56
W dodatku jeden mieszkaniec może zablokować inwestycję, tak jest też w Irlandii.
- 4 8
-
2021-06-16 09:11
(1)
czy spotkania konsultacje w czasie pandemii były dozwolone ?
czy jak media mówiły o planach podał ktoś lokalizacje ?
czy nie można było sądzić że jak coś zbuduja to zrobia zjazd z obwodnicy - a nie będą z małego zjazdu na Owczarni korzystać !- 21 13
-
2021-06-16 09:48
Jak się nie zna elementarnych wytycznych dla odstępu między zjazdami na drogach ekspresowych
To zaiste, można było sądzić. Ale lepiej było jednak sprawdzić. Albo zgłosić się na te dozwolone spotkanie konsultacyjne.
- 7 4
-
2021-06-16 07:34
wszystko się korkuje wszędzie w godzinach szczytu (6)
Więc co? Nigdzie nic nie budujemy?
- 77 20
-
2021-06-16 08:00
Budujemy. (5)
Ale najpierw infrastrukture. Np. 3ci pas na obwodnicy.
Prezydenci 3miasta powinni o to zabiegac zamiast bezsensownego lansu.- 44 36
-
2021-06-17 05:51
Wystarczy że buraki będą zachowywać odstęp i nie będą robić z siebie mistrzów kierownicy. Obwodnica jest zakorkowana tylko jak jest jakieś zdarzenie.
- 2 1
-
2021-06-16 19:03
Trzeci pas będzie, jak zbudują Metropolitalną. (1)
Dodanie jeszcze jednego pasa w tych warunkach to paraliż nie tylko całego Trójmiasta, jak i sąsiednich miast, bo wiąże się, a jakże z wyłączeniem jednego z istniejących pasów.
- 5 1
-
2021-06-16 21:35
Nie będzie.
- 1 1
-
2021-06-16 08:32
Tylko trzeci. Ja proponuję 10 w każdą stronę. (1)
A i tak wszystko zakorkuje się na wjeździe do centrum.
- 35 15
-
2021-06-16 09:24
60 pasów w obie strony - proponuję
a co się PiSaki będziecie ograniczać !!!
pomijam już że obwodnica nie jest w gestii szczurka - tylko Państwowej Spółki Dróg i Autostrad- 22 10
-
2021-06-16 07:31
Ojoj korki w mieście. No straszne. (15)
Osowa ma PKM jak korki irytują to jedź pociągiem.
- 89 67
-
2021-06-17 09:15
PKM? Jakie PKM? O czym ty mówisz? (1)
PKM jest na skraju dzielnicy. Rozkład autobusów jest niezsynchronizowany, żeby cała dzielnica mogła się do niej dostać. PKM kursuje rzadko. PKM kończy kursować o godzinie 20:00. Ta inwestycja to żenada i mało kto z niej korzysta.
- 3 0
-
2021-06-25 15:26
przecież to najlepsza inwestycja jaka kiedykolwiek była w trójmieście, a dla Osowy jest ona mega sukcesem, dojazd do Gdyni w 18 minut, kiedyś mieszkając w Osowej trzeba było zapomnieć o wyjazdach do Gdynii.
- 1 1
-
2021-06-16 19:17
Gdyby pkmka jeździła wystarczająco często, to na pewno więcej osób by z niej korzystalo
Druga sprawa to jeszcze jeden przystanek, bo ten przy PKP jest dla większości osób daleko
- 3 3
-
2021-06-16 16:54
Spróbuj dojechać PKM z Osowy do Oliwy bez przesiadki
- 5 5
-
2021-06-16 08:50
jechałeś kiedyś tą PKM z Osowej ? Osowa to nie Nowy port ze pieczo dojdziesz w 3 min wszędzie by dojechać do PKM potrzeba (7)
Osowa to nie Nowy port ze pieczo dojdziesz w 3 min wszędzie by dojechać do PKM potrzeba autobusu np 179 który po spacerowej często ma z 20 min opóźnienia
- 29 19
-
2021-06-16 09:44
Ale był jakiś ustawowy nakaz osiedlania się za obwodnicą? (4)
Cieszcie się, Wiczlina, Chwaszczyna, Bojana i inne wynalazki nawet PKM nie mają
- 32 11
-
2021-06-17 09:16
Czemu porównujesz jakieś wioski, do wielkiej dzielnicy Miasta Gdańska?
- 0 1
-
2021-06-16 16:55
Czy tereny za Obwodnicą nie należą do miasta?
- 1 5
-
2021-06-16 11:11
(1)
Jaką obwodnicą? Czyżbyś mówił o Alei Kazimierza Jagiellończyka? Bo obwodnicą to odcinek na wysokości Osowej nie jest chyba od 14 lat:)
- 13 11
-
2021-06-16 16:16
Tylko dla fanów stania w korkach
- 2 1
-
2021-06-16 09:18
no to akurat ile trzeba (1)
kolejka akurat co 20min jeździ - to nawet nie będziesz stał
- 8 23
-
2021-06-16 09:29
Kolejka przez Osową jeździ co 60 minut. Kpina.
- 32 4
-
2021-06-16 08:15
Lubisz korki to stój sobie dziennie nawet kilka godzin (2)
Czas tenozna poświęcić np na spacer z rodziną
- 24 17
-
2021-06-16 10:41
(1)
pamietasz chociaz kiedy ostatni raz byles na spaczerze z rodzina
- 11 8
-
2021-06-16 12:10
Więc o co kaman
Co weekend jeździmy rowerami!
- 5 4
Wszystkie opinie
-
2021-06-16 07:01
(2)
Będą konsultacje,ale pewnie to już przyklepane...przerażające wieści dla mieszkanki....oj tam zawsze można się wyprowadzić na Szadółki, rozwiązań zawsze jest dużo.Mogą też to zbudować w sądeckiem tylko kto tam przyjedzie.
- 54 50
-
2021-06-16 07:25
Konsultacje byly. Artykuły były.
Po prostu jak zawsze wywalone, panie, to nie powstanie, wizualki, farba, bajki dulkiewicz.
Oj jednak powstanie... aaaa ratunku, jeszcze raz konsultacje zróbcie bo nie wierzyłam. Może rzeczywiście niech kaczor wprowadzi kukizowi ten dzień referendalny będziemy taki opór łamać demokratycznie.- 20 7
-
2021-06-17 07:11
Osowian powinni przegłosować mieszkańcy Zaspy, albo Przymorza
Bąbelki po udanej zabawie wrócą blachosmrodami na swoje kwadraty, a rodzice zmordowani walną się do wyra, myśląc sobie "dobrze, że mamy to już za sobą".
- 0 0
-
2021-06-16 07:03
Spokojnie, powstanie tak jak oceanarium obok stadionu :) (2)
- 46 48
-
2021-06-16 07:10
Oceanarium ro wymysl prezesa Mankusa który nic nie robi przemieszcza się raz na jakiś czas z kijem po korytarzu. Po za tym to miał być nocleg dla VIP i ich rodzinek a nie dla Gdańska, w dodatku zbudowane przez prywatnego inwestora bo nie mają pieniędzy, bo przecież Stadion stoi pusty.
- 11 3
-
2021-06-16 09:48
To zupełnie inne zaangażowanie
Tutaj już zagraniczny kapitał zainwestował w nieruchomość.
Przy ocenarium nikt nie inwestował w grunty, miasto je włożyło do spółki i dopóki budowa się nie rozpoczęła można było się wycofać bez większej straty.- 3 1
-
2021-06-16 07:04
Osowa (10)
Od kiedy istnieje Osowa są protesty. Gdzie są te tirówki co miały masowo pojawiać się po wybudowaniu Renk?
- 229 38
-
2021-06-16 07:52
Nikt nie protestował przeciw budowie Renka (4)
- 5 36
-
2021-06-16 07:56
(1)
mieszkańcy dzielnicy Osowa wtedy też robili pod siebie...
- 48 8
-
2021-06-16 10:55
Osowa to jak Żabianka
Wieczny protest, a później płacz.
- 19 6
-
2021-06-16 10:54
(1)
Nie, nie, wcale xD Renk miał być zagładą dla Osowej, którą tiry miały dosłownie rozjechać. Były też protesty w sprawię kładki nad obwodnicą (bo piesi za głośno chodzą), budowie Nowej Kielnieńskiej (bo to autostrada rzekomo przez środek Osowej) oraz niedawno Nowej Koziorożca (tiry miały zjeżdżać z obwodnicy, by przebijać się przez środek dzielnicy).
- 35 4
-
2021-06-17 07:20
Nowa Kielnieńska miała iść innym torem niż stara
Protesty były przeciw uruchamianiu szerokiej, przystosowanej do "prowadzenia transportu i obsługi logistycznej" centrum Renka, ulicy Wodnika. Kładka do ówczesnego Geanta oprotestowana była przez trzech i pół mieszkańców, mieszkających przy mającej powstać kładce. Protest podchwycony został przez inwestora, który "w tej sytuacji nic nie może zrobić" i w ten sposób było to tłumaczone przez 2 dekady ówczesnym władzom Gdańska. Władze miasta, wiadomo też nie mogły wyegzekwować zapisów umowy z inwestorem. Taki to grajdół. Także, ten....
- 1 1
-
2021-06-16 10:53
i jeszcze szczury miały się wszędzie panoszyć! (1)
- 15 2
-
2021-06-16 12:43
No i panoszą się!
- 7 2
-
2021-06-16 17:20
Tak jest..,. Ja się pytam. Gdzie ONE są ? I te ich wieczne protesty ,od rana do nocy stoją tymi autami na spacerowej i blokują ruch.
- 7 0
-
2021-06-17 07:12
Dokładnie, powinien być tylko aplauz i zaakceptowanie, inaczej każdy
zacząłby protestować i....
- 0 0
-
2021-06-17 09:07
właśnie, gdzie te tirówki?
Też czekam a w lędźwiach świerzbi!
- 2 0
-
2021-06-16 07:04
No to teraz, (3)
Poczujecie się jak w mieście podczas sezonu.
- 116 22
-
2021-06-16 11:30
(1)
A czemu musza ?
- 2 8
-
2021-06-16 13:14
Ależ nie muszą
na ma obowiązku mieszkać na Osowej.
- 10 1
-
2021-06-16 12:19
Przecież oni tam mają tak cały rok już teraz.
- 2 2
-
2021-06-16 07:05
W cichej dzielnicy (16)
Walneli park rozrywki.
Jedyna rozbudowa drogi to wymalowanie pasow na rondzie.
Czekamy na wizyte Pani Prezydent w Osowej- 139 115
-
2021-06-16 07:11
(2)
Bla bla.
Jest kilka domów na heweliusza keplera gdzie będzie słychać. Domów postawionych 100 metrów od strefy przemysłowej, gdzie mogłaby być cementowania na przykład.- 45 13
-
2021-06-16 12:20
Naprawdę jesteś taki głupi, czy tylko tak udajesz?
- 5 11
-
2021-06-17 09:52
bla bla bla
A wziąłeś do czapki, że dwa wyjazdy z dzielnicy przez wąskie gardła, jakimi są ronda, już teraz są sporym utrudnieniem? To z kolei oznacza dłuższe korki wewnątrz, spaliny i hałas samochodów.
- 0 0
-
2021-06-16 07:16
(4)
Cichej dzielnicy? Obwodnica, betoniarnia, Selgros, Renk, napływ nowych mieszkańców, budowy - Osowa, nie jest od dekad "cichą dzielnicą"
- 62 9
-
2021-06-16 08:10
(2)
Najgorsze w osowej jest to że praktycznie co 300 m coś budują. Hałas non stop tu jakiś domek a tu blok czy żabkę :/
- 23 3
-
2021-06-16 08:45
Tak jest wszędzie, nawet w starych dzielnicach.
A na Południu... Tu się więcej buduje niż już stoi :D
- 18 2
-
2021-06-16 21:24
Nie, najgorsze w Osowej
jest myślenie mieszkańców, że zawsze będzie tak, jak wtedy ,kiedy się wprowadzali - jedna droga do centrum, jedna przez dzielnicę, jeden przystanek, jedna szkoła i wciąż tyle samo ludzi i samochodów. Ale oczywiście samochody mogą mieć i nimi jeździć po dzielni tylko lokalsi. Natomiast jakoś nie widzą związku między protestami przeciwko budowie dróg, a korkami - niby tacy wykształceni, taka prestiżowa dzielnica, a logiki brak...
- 5 2
-
2021-06-16 10:39
I lotnisko niedaleko
- 10 1
-
2021-06-16 09:08
I co zrobicie? (3)
Pocałujecie Panią Prezydent w d...łoń i zagłosujecie ponownie. Wszak realizuje testament.
Pani Prezydent, zamiast interesować się sprawami dzielnic Gdańska, walczyła o "prezydenta Wrocławia".- 23 10
-
2021-06-16 10:31
Tak, tak. (2)
Kaczor sobie zagarnia Westerplatte i zmienia nazwy ulic według własnego widzimisię.
Ale postawić się nie można, tylko trzeba siedzieć cicho...- 7 12
-
2021-06-16 12:23
Tak?
To Skarb Państwa jest własnością kaczora? Od kiedy, rodzimy odpowiedniku amerykańskiego bejzbola?
- 10 4
-
2021-06-17 09:53
Dlaczego kłamiesz?
- 2 0
-
2021-06-16 17:17
rrr (1)
..w Osowie !!!!!
- 1 3
-
2021-06-18 06:54
W Osowej.
- 3 0
-
2021-06-16 21:34
składamy nasze pokorne błaganie - niech przyjedzie na rydwanie (1)
- 8 3
-
2021-06-17 23:18
Dobre!!!! Ha ha ha
- 3 0
-
2021-06-16 07:06
Opinia wyróżniona
(50)
Nie było konsultacji ani informacji!... No dobra były, ale za cicho i mało dostępne!... Ok, no był artykuł na Trójmiasto.pl, przeczytany 340 tys. razy, ale ja nie czytałam!... Ok, no może czytałam, ale to przecież nie było na serio???
Ludzie by chcieli, żeby wszystko im podać na tacy - a park rozrywki ma być, oczywiście, bo bąbelki muszą mieć okazję do zabawy, byle był daleko od nas, najlepiej pod oknami sąsiada. I będziemy tam jeździć samochodami, ale zakorkujemy inną dzielnicę, nie naszą.- 769 157
-
2021-06-16 07:16
Posłańcy z miasta powinni do wielmoży przyjść osobiście zapewne. (8)
- 92 15
-
2021-06-16 09:37
(7)
A żebyś wiedział i nie wiem czemu to cię dziwi?
- 13 56
-
2021-06-16 09:54
(6)
Acha i żeby nie było nie mieszkam na Osowie i ten park mi za przeproszeniem dynda ale do kiedy nie zrozumiecie że władza jest dla was i władze uzyskuje przez was to będziemy zawsze śmiesznym małym skłóconym ludkiem bez swojego zdania. Właśnie dlatego uważam, że psim obowiązkiem UM było pojechać do dzielnicy i porozmawiać. To tyle i aż tyle w Polsce
- 39 31
-
2021-06-16 09:58
Taką radę sobie wybraliście (1)
- 27 4
-
2021-06-16 17:54
Yście Yście Oczywiście
- 1 2
-
2021-06-16 10:14
ale pojechać do dzielnicy w niedzielę pod kościół, bo wszyscy porządni ludzie będą w niedzielę pod kościołem? czy chodzić po domach?
- 29 3
-
2021-06-16 18:11
macie swoich radnych w Radzie Miasta (2)
- 9 0
-
2021-06-16 18:56
No i? (1)
- 0 4
-
2021-06-16 21:32
Więc wy macie wszystko w 4 literach
oni mają wszystko w 4 literach
więc do kogo pretensje?- 9 0
-
2021-06-16 08:10
(8)
Wychodzi na to że ilość kliknięć w artykuł na tym portalu jest wyznacznikiem czy ktoś się zapoznał czy nie. Otóż mało kto już Was czyta i traktuje poważnie. Żenujący tekst
- 24 77
-
2021-06-16 09:05
(1)
Nawet jakby poleconym każdemu wysłali, to byłyby krzyki "a ja nie przeczytałem". Jest rolą rady dzielnicy takie rzeczy monitorować i rozmawiać z mieszkańcami.
- 73 5
-
2021-06-16 09:43
Rada dzielnicy dała ciała a teraz się rzucają
- 72 3
-
2021-06-16 09:07
(1)
Według KPA oczywiście nie. Ale klepanie bzdur, że "sprawę rozegrano po cichu", że "nie była nagłośniona" w tym kontekście jest żenującą dziecinadą. A już rozwala mnie argument, że "wyłożenie planu zagospodarowania przestrzennego do wglądu i dyskusja publiczna w tym temacie nie były w ogóle nagłośnione, czego dowodem jest fakt, że nikt z mieszkańców nie wziął w tym udziału" - po pierwsze to, że nikt się nie wypowie wcale nie dowodzi, że o tym nie wiedział, a po drugie ciężko mi uwieżyć, że wśród ponad 350 opinii pod artykułem dotyczącym inwestycji w dzielnicy nikt z niej się nie wypowiedział (część z nich wprost mówi, że to "u nich").
- 46 1
-
2021-06-16 09:12
To faktycznie jest osowskie samozaoranie - mówstwo wypowiedzi w internetach nie pofatygował się nikt. Może do parku też się nikomu nie będzie chciało? To wtedy nie ma problemu.
- 44 2
-
2021-06-16 09:34
No już, już, nie płakuchnaj (3)
informacja o ilości wyświetleń tekstu jest pewnym wyznacznikiem. Artykuł był poprawnie napisany i stanowił informację. Sprawę, w mojej opinii, zawaliła rada dzielnicy, która tak trzymała rękę na pulsie, że obudziła się bez pulsu... i bez ręki.
- 39 3
-
2021-06-16 09:50
(2)
Tylko 3/4 wyświetleń to mieszkańcy Rumii, Redy, Gdyni czy Wejherowa czyli użytkownicy obwodnicy
- 5 12
-
2021-06-16 10:39
To wtedy i tak liczba wyświetleń wielokrotnie przekracza liczbę mieszkańców dzielnicy ;)
- 15 2
-
2021-06-17 09:55
A Ty to wiesz,
bo śledzisz ich wszystkich? Ciekawe zajęcie.
- 0 0
-
2021-06-16 09:07
A co ma artykuł na Trójmieście do konsultacji społecznych , ogarnij się trochę
- 27 18
-
2021-06-16 09:16
nawet w Anglii - plany inwestycji wiszą tylko na tablicy w magistracie (7)
i to mieszkaniec ma obowiązek się interesować swoją okolicą, a nie odwrotnie.
- 54 9
-
2021-06-16 09:42
Po to właśnie te newslettery, aby się nawet nie namęczyć
ale NIMBy interesują się tylko tym, komu samochód na trawnik podrzucić po podjechaniu do pracy
- 21 4
-
2021-06-16 09:43
No to co? Anglia to jakiś wzrorzec czy o co chodzi?
- 9 14
-
2021-06-16 17:58
UK to słaby przykład.
- 3 4
-
2021-06-17 06:32
Powiedział Polak że zmywaka
Nie masz zielonego pojęcia o życiu w Anglii to się nie wypowiadaj
- 0 0
-
2021-06-17 07:10
Sedno jest w tym, że zaprotestowano! (1)
O czym dyskusja? Gdzie wiszą plany? Sedno jest takie, że mieszkańcy słusznie protestują. Sedno jest takie, że obecnie dojazdy w tym rejonie to koszmar ( a nie mieszkam tam). Oczywiście ich specyfikę utrudnia położenie ( wzgórza i morze) ale to nie zmienia sytuacji , ze można to ominąć. A wręcz przeciwnie.
- 0 3
-
2021-06-17 07:21
Może gdybyście nie oprotestowali budowy dróg byłoby lepiej?
- 4 0
-
2021-06-17 20:10
Nie wiem o jakiej Anglii mówisz
ale w tej, w której ja byłem ogłoszenia o planowanych zmianach wisiały na okolicznych latarniach z pieczątką counsilu a roboty drogowe były oznakowane kilka dni/tygodni przed ich przeprowadzeniem poprzez ustawione przy drodze tablice z informacją o datach utrudnień. UK zresztą nie jest dobrym przykładem, jakakolwiek zmiana planu jest tam prawie niemożliwa i zazwyczaj jeśli chce się takową przeprowadzić, to trzeba wiedzieć do którego lobby uderzyć albo liczyć się z czekaniem na decyzję przez dekady.
- 0 0
-
2021-06-16 09:41
(3)
Dokładnie, bo jak wiadomo nikt z mieszkańców Osowy nie pracuje/uczy się na Dolnym Tarasie i wcale nie jeździ tam samochodem, korkując i utrudniając życie tamtejszym mieszkańcom. Drogi w Osowej nie są zakorkowane bo ktoś z Przymorza próbuje się dostać do Oliwy, tylko przez tamtejszych mieszkańców...
- 52 5
-
2021-06-17 09:35
Kali ukraść krowa - dobrze, ale Kalemu ukraść krowa - źle
- 4 0
-
2021-06-17 09:37
Weź wejdź sobie na mapę i zobacz którędy do miasta przyjeżdżają ludzie z: (1)
Chwaszczyna, Tuchomia, Karczemek, Dobrzewina, Miszewka, Miszewa, Warzna, Warzenka, Kielna, Bojana, Koleczkowa i nie tylko. Są to miejsca w których w tej chwili jest najbardziej dynamiczny rozwój, bo ceny jeszcze nie osiągnęły szczytowych form jak np. w Osowie. Tak masz rację, mieszkańcy Osowy korkują swoją dzielnicę.
- 0 1
-
2021-06-17 09:56
Z punktu widzenia Oliwy to są te same miejsca co wymieniłeś + Osowa :-)
- 3 0
-
2021-06-16 09:59
Przeczytany 80 tyś. razy, nie manipuluj! (3)
- 4 3
-
2021-06-16 10:43
I zapewne przez sporą część populacji Osowej (2)
Wypowiadających się z tej dzielnicy pod pierwotnym artykułem (jak i teraz) w końcu nie brakowało, więc jednak dostęp do Internetu macie. Tylko już pojęcie jakiejkolwiek inicjatywy było za trudne - w końcu my się popyszczymy, a niech robi kto inny. I takie skutki. Pomijam już fakt, że histeryzujecie. To jest jakiś mikroparczek, a uznany Phantasialand jest podobnie położony w stosunku do jego dzielnicy. Nie raz bywałem, wynajmowałem tam lokum. Absolutnie nic nie słychać i żadnych korków jakoś na osiedlowych nie ma.
- 12 3
-
2021-06-17 09:38
To może zajmij się swoją dzielnicą i problemami swojej dzielnicy. (1)
Może masz działkę, żeby przygarnąć Majaland do siebie?
- 0 0
-
2021-06-17 09:59
Nie, ale jakbym miał to pewnie chętnie bym sprzedał.
- 0 0
-
2021-06-16 12:28
Stary numer zlodziei z Urzedu Miejskiego- tzw fingowane upublicznienie planow (2)
polega to na wywieszenie w gablocie na bocznym korytarzu np. III pietra UM ogloszenia o przetargu,dyskusji,planie itp. Po kilku dniach karteczka z tym ogloszeniem znika ...i po sprawie.Bylo upublicznione? Bylo.A ze mieszkancy danego rejonu bladego pojecia nie maja o planach,to chrznic ich.Najwazniejsze ,ze inwestor zadowolony i urzednikowi cos odpali.
- 15 17
-
2021-06-16 13:00
(1)
UM upublicznia plany i uchwały zgodnie z przepisami, a rada dzielnicy jest właśnie m. in. od tego, żeby wiedzieć, co się dzieje, a nie tylko drzeć japę, że "źle". Wystarczy raz na miesiąc się zainteresować, przeczytać porządek obrad RM, listę uchwał, przejrzeć korespondencję, ogłoszenia (wszystko jest on-line, nigdzie nie trzeba nawet ruszać się z Osowej!) zamiast poniewczasie mieć wiele uwag do planowanej inwestycji. A teraz smutna mina i manipulacje, że nie wiedzieli, że po cichu, że skoro nikt się nie pofatygował, to znaczy, że nie wiedział (nie - to znaczy, że ma w d...).
- 26 3
-
2021-06-17 10:18
Mieszkaniec
Gdzie byl Pan Perucki??? Niby przedstawiciel naszej dzielnicy? Dlaczego np na swoim fb nie podał informacji o konsultacjach?
- 1 0
-
2021-06-16 13:43
O to to to to..
Dobry komentarz. Jest cień szans, że tu niektorzy myślą jeszcze
- 5 2
-
2021-06-16 14:47
(2)
Energylandia nie powstała w samym Krakowie, dlaczego nie zrobić parku gdzieś na odludziu przy trasie kaszubskiej w bliskiej odległości od PLMki?
- 7 8
-
2021-06-16 16:48
Łatwo oddaje się inwestycje, poźniej zdziwienie, że nie ma kasy
Odludzie to raczej inna gmina niż GDN i tam popłynęłyby pieniądze z podatku od nieruchomości itp.
- 10 2
-
2021-06-16 21:18
to rób!
- 5 0
-
2021-06-16 17:36
a co robil przewodniczycy osowy ze teraz sie obudzil i ma wiele uwag do inwestycji. Dlaczego nie przybyl na spotkanie i (1)
dlaczego nie zglaszal wnioskow itd. teraz to juz za puzno spij dalej spiacy trolu
- 18 0
-
2021-06-17 06:34
Naucz się pisać
- 0 2
-
2021-06-16 19:16
Mieszkańcy wolą w tym miejscu magazyny, zamiast parku rozrywki dla ich dzieci i wnuków. Zaprawdę zastanawiające...
Wielkie centrum handlowe mieli zbudować koło Węzła Szadółki, ale decyzje się zmieniły i stoją ogromne magazyny. Cudowny teren i blaszane kilometry ścian. Dlaczego nie? Tylko te ciężarówki jeżdżące cały dzień...
- 14 0
-
2021-06-17 05:47
Przecież o takich rzeczach nie informuje się mieszkańców przez portale internetowe
Tylko każdemu do skrzynki wrzuca stosowną informację.
Jak u mnie chcieli postawić wiatę śmietnikową to spółdzielnia każdemu wrzuciła do skrzynki o tym informacje, a tutaj po cichu przepchnęli budowę wielkiego parku i to jeszcze podczas pandemii.
Wystarczyło by też zwykle ogłoszenie na klatce schodowej- 2 6
-
2021-06-17 09:03
No normalne. U nas każdy: chce mieć super zasieg komórki, ale anteny to u sąsiada niech stoja... chce 4pasmowa drogę do centrum ale pod moim oknem ma być cisza i las, chce duzo rozrywki, parki i aquapark, ale żeby najlepiej nikt tam nie jeździł albo niech będzie u sąsiada bo ja lubię ciszę, ja lubię zakupy wiec centrum handlowe jak najwieksze niech budują... tylko nie pod moim domem bo korki i hałas. No i jak ktos cos planuje to musi się osobiście pofatygować do mnie zapytać czy mi się pomysł podoba bo nie mam czasu chodzić na jakieś spotkania....
- 6 0
-
2021-06-17 10:19
Miszkaniec
Gdzie byl Pan Perucki? Dlaczego nie przekazał tak ważnej informacji mieszkańcom????
- 1 0
-
2021-06-17 17:09
Niektórzy to by chcieli aby pani prezydent ich osobiście poinformowała że planowana jest taka inwestycja. Wypadałoby się interesować co się dzieje w najbliższej okolicy, szczególnie że w obecnych czasach jest to banalnie proste. Argument że skoro nikt nie był na konsultacjach to znaczy że były one słabo nagłośnić jest wyjątkowo słaby, OIDP na jedno ze spotkań konsultacyjnych dotyczących PKM też nikt nie przyszedł.
- 0 0
-
2021-06-18 05:01
...
Pani/Pan rzeczywiście zna jedną bądź więcej osób, które wychodzą jednocześnie z tych wymienionych przez Pana/Panią założeń czy to tylko czysta ignorancja?
- 0 0
-
2021-06-16 07:06
(6)
Znamy juz ceny biletow, 89 za ulgowy (do 10 lat) i 139 za normalny.
- 42 32
-
2021-06-16 07:16
(2)
to są ceny z Energylandii
- 10 4
-
2021-06-16 07:43
(1)
Beda identyczne
- 5 8
-
2021-06-16 07:56
identyczne za 1/7 rozrywek....
- 12 3
-
2021-06-16 08:26
ceny z Majaland Kownaty
< 85 cm - 1
> 85 cm - < 99 cm - 49,90
> 1 m - 99,90- 16 0
-
2021-06-16 08:33
ceny z Majaland Kownaty
< 85 cm - 1 zł; > 85 cm - < 99 cm - 49,90 zł; > 1m - 99,90 zł
- 5 2
-
2021-06-16 09:42
to są ceny z Energylandii
ulgowy jest do 140 cm, a nie ze względu na wiek- 3 2
-
2021-06-16 07:06
(7)
mieszkańcy osowej, a może by tak rzucić to wszystko i wyprowadzić sie w Bieszczady...?
- 129 46
-
2021-06-16 08:07
Niech wracają na Podlasie, tam rządzi PiS. Będą mieli cud, miód i orzeszki. A z kranu będzie płynąć dżony łoker. (2)
- 22 17
-
2021-06-16 12:25
Pogięło cię? (1)
Przecież Osowa w znakomitej większości nie głosuje na pis.
- 6 4
-
2021-06-17 07:24
Tak jest, my prawilni!
- 0 0
-
2021-06-16 10:58
W Beskidy!
Ktoś pamięta opowiadanie?
https://groups.google.com/g/pl.rec.paralotnie/c/rm1q7NwNvlE?pli=1- 1 3
-
2021-06-16 12:10
Polecam San Escobar XD
- 3 3
-
2021-06-17 07:23
A może pierdyknąć tam, gdzie miał powstać
Park Oceaniczny na Letnicy? Piękna, nowa dzielnica i ronda już nie trzeba będzie robić....
- 1 1
-
2021-06-17 12:16
BARAN
sam się łosiu wyprowadz najlepiej da długą do gdańksa
- 0 1
-
2021-06-16 07:06
Drodzy mieszkańcy (21)
Spójrzcie również na pozytywy tej sytuacji i spróbujcie je wykorzystać, a nie tylko spać i narzekać. Dla tej skostniałej dzielnicy to może być szansa.
- 192 120
-
2021-06-16 07:39
Z zaspy to bedzie jakieś 1,5 h (4)
Bo tak zakorkowana będzie Słowaka i spacerowa. Hahahaha gratulacje
- 18 10
-
2021-06-16 08:23
pojade PKM w jakieś 40 minut (3)
- 18 7
-
2021-06-16 10:34
(2)
do/od pkm nie dojedziesz, bo autobus "utknie" w korku :D
- 7 6
-
2021-06-16 11:06
Ludzie nogi mają (1)
- 4 5
-
2021-06-16 16:46
Ale czasu nie przegonią.
- 1 2
-
2021-06-16 07:44
szansa na co? (5)
- 12 5
-
2021-06-16 07:49
(4)
Np miejsca pracy
- 10 13
-
2021-06-16 11:04
nie rób sobie jaj - z księżyca się urwałeś?
- 8 2
-
2021-06-16 11:05
minimalna na którą nikt nie pójdzie - chyba ze z zagranicy
- 9 3
-
2021-06-16 14:57
(1)
Takie miejsca pracy sa dobre na prowincji gdzie da sie utrzymac za minimalna wyplate. W 3miescie za taka kase trudno wynajac nawet pokoj. Ten park bylby dobra inwestycja w jakims Nigdzie bo sciagalby ludzi i dawalby prace. Tutaj ludzi jest juz az nadto a oferowana tam praca bedzie dobra dla studentow albo na przeczekanie chwilowego bezrobocia.
- 9 0
-
2021-06-16 21:27
Aha - no to nie róbmy nic i sidźmy na d..., a kasa sama przyjdzie?
Dobra - praca dla przyjezdnych, a oni muszą gdzieś mieszkać. Akurat tam jest mnóstwo domków, w których ktoś może chcieć wynająć pokoje, lub wydzielić całe "mieszkania" - kasa za wynajem leci. Ci przyjezdni muszą coś jeść, kupować chleb, piwo - a przecież ktoś prowadzi tam sklepy, nie? No i na tym zarabia. I tak dalej... Nieee - lepiej nie robić nic...
- 0 0
-
2021-06-16 07:51
Szansa? Ludzie tu się kiszą w korkach, bo cała kasa idzie na (3)
Niedoinwestowane Południe miasta. To identyczny przykład: ktoś pozwolił na budowę tysięcy mieszkań w polu połączonym z miastem duktem wytyczonym w XIV wieku. Dziś nikt nie ma wątpliwości, że trzeba naprawiać decyzje podjęte przez urzędników 10-15 lat temu. Za 2 lata gotowa będzie obwodnica metropolitarna. Ziemia tam jest tańsza, dojazd lepszy, ludzi mniej. Jak za rok zaczną budować w tamtych rejonach, akurat wpasują się z otwarciem rzeczonej autostrady.
- 15 12
-
2021-06-16 08:09
Co zrobisz jeśli prawo nie pozwala zatrzymać budowy? Kupujesz działkę i miasto Ci mówi że jeszcze nie możesz budować bo nie ma infrastruktury... dopiero byś raban zrobił.
- 10 4
-
2021-06-16 11:08
Widziały gały, co brały
I nie, nie będzie żadnej gotowej obwodnicy metropolitarnej. Ci, co uskuteczniają urban sprawl jeszcze dalej, będą się kisić w jeszcze większych korkach. I pomstować na urzędników, bo to w końcu oni im narzucili miejsce zamieszkania na jakimś polu ;)
- 5 5
-
2021-06-16 11:17
za dwa lata dobre sobie. Za 4 jak dobrze pójdzie.
- 1 3
-
2021-06-16 08:11
(1)
Jeśli powstanie szybko bus pas na spacerowej to nikt nie będzie miał pretensji, do tego 3 pas obwodnicy do Karwin od karczemeek w perspektywie
- 4 4
-
2021-06-16 08:36
Nieodległa przyszłość, jest buspas na Spacerowej. Mieszkańcy Osowy protestują - skoro jest miejsce to powinno być przeznaczone dla samochodów mówi pan Kazimierz z Osowy który ostatni raz pokonał więcej niż 50 metrów pieszo kiedy musiał zaparkować całe 52m od drzwi.
- 17 8
-
2021-06-16 11:31
O inwestorzy juz swoich trolli wypuscili.
- 6 1
-
2021-06-16 12:26
Szansa?
Na co, jelonku?
- 5 0
-
2021-06-16 18:11
aaa
Ciekawa jestem tych szans.
- 6h dłużej w korkach co daje mniej czasu na przyjemności i większe spalanie i zużycie samochodu.
- więcej miejsc pracy. - umowy śmieciowe i najniższa krajowa.
- większy hałas...
Tak sobie myślę jak przez te korki karetka będzie miała dojechać.
- już widzę te samochody zaparkowane byle gdzie.. byle bliżej.. nie ważne jak.
- zakładam że i w sklepach więcej ludzi będzie..
jest plus!
Tańsze mieszkania w dzielnicy z której ludzie będą chcieli uciec..
Oj.. ale ja nie chce kupić mieszkania może co najwyżej sprzedać ;)- 2 2
-
2021-06-17 16:34
Właśnie dlatego wybraliśmy tą dzielnicę! Bo to sypialnia!
Właśnie dlatego wybraliśmy tą dzielnicę! Bo to sypialnia! Nikt nie chce tego zmieniać, bo tak jest najlepiej. Sypialnie też są potrzebne, dla nas, mieszkańców. Sobie zmieniaj u siebie.
- 0 0
-
2021-06-16 07:06
Osowa oprotestowała kładkę nad Obwodnicą (20)
Przebudowę osiedlowych ulic, nawet place zabaw. Tam ma być "po staremu" no może z dodatkowym marketem, albo dziesięcioma.
- 213 27
-
2021-06-16 07:08
Mieszkańcy Osowej protestują zawsze przeciwko każdej inwestycji
- 93 11
-
2021-06-16 07:15
Ile tego bylo? (15)
Kładka - oprotestowana.
Kielnieńska - oprotestowana.
Trasa Kaszubska przez Owczarnie (mieliby super drogę jak tak im korki przeszkadzają) - oprotestowana.
Dziwne ze PKM nieoprotestowali, no ale na Osowej to tylko była kwestia przebudowy stacji, ale i tak się dziwię, ktos mogl zacząć wyć że mu czerwony kolor wiat zaburza odbiór wizualny krajobrazu.- 106 12
-
2021-06-16 07:20
dobre!
- 34 6
-
2021-06-16 07:31
Mylisz się, wokół PKM też były gorące dyskusje. (2)
Najpierw protestowali przeciwko, potem były narzekania dlaczego tylko jeden przystanek dostali ;-)
- 63 5
-
2021-06-17 07:31
Ja cię, na prawdę? To niesamowite, a potem (1)
poprosiłeś rodziców, żeby ci wytłumaczyli o co w tym chodzi.
- 0 5
-
2021-06-17 08:44
Na pewno na prawdę? Nie prościej polegnąć/polec za prawdę?
- 0 0
-
2021-06-16 09:47
Osowa i jej mieszkańcy to niestety stan umysłu. (4)
Wszystko jest na nie, nic się im nie podoba.
- 35 9
-
2021-06-16 11:16
(3)
Wypraszam sobie :) Jestem mieszkańcem Osowej i do tej pory nie mogę pojąć dlaczego zablokowano pieszą kładkę nad obwodnicą, albo dlaczego do tej pory trzeba poginać po płytach na Wodnika. Abstrakcja:)
- 29 2
-
2021-06-16 12:37
(2)
Zgaduję, żeś w miarę świeży mieszkaniec tej dzielnicy. Stąd twoje postrzeganie jej jest jeszcze krytyczne. Tzw. starzy mieszkańcy z uporem maniaka blokowali wszystko, co można było blokować. I dalej blokują. Choć akurat ten słabo śmieszny park rozrywki w wyznaczonym miejscu to będzie gwóźdź do komunikacyjnej trumny dla ludzi. Dlatego w tej sprawie rozumiem ich. Brak dodatkowego wyjazdu z dzielnicy przez nową ul. Keplera spowoduje całkowity paraliż komunikacyjny wewnątrz.
- 9 3
-
2021-06-16 17:15
Potwierdzam oni zawsze wszystko blokują. Spacerową to codziennie od 6:00-13:00 w dół a o 13 zawracają i do 23 w górę. A robić to nie ma komu.
- 13 0
-
2021-06-17 07:31
Fail
- 0 0
-
2021-06-16 12:31
(2)
Kładka i Kielnieńska - zgoda. Ale z Tą Owczarnią to popłynąłeś. Droga donikąd.
- 3 3
-
2021-06-16 23:50
Tu miala sie zaczynać Trasa Kaszubska (1)
- 4 1
-
2021-06-17 08:33
Nieprzemyślana lokalizacja. Obecna jest znacznie lepsza. A najlepsze byłoby połączenie z obwodnicą południową.
- 0 1
-
2021-06-17 06:28
Kłamca (2)
Piszesz treści wg swojej tezy, a nie faktów.
Kielnieńska z RD Osowa została fajnie zaprojektowana, z wewn uliczką, parkingami, chodnikami itp. Ale miasto powiedziała, że ma lepszy plan - i ten został oprotestowany.
PKM - RD Osowa proponowało stacje przy Kielnieńskiej, aby mieszkańcy częściej korzystali i bez efektów- 1 0
-
2021-06-17 07:33
Mieszkańcy głosowali na PIS i nie lubią dzieci. (1)
- 0 2
-
2021-06-17 08:34
Osowianie głosowali na pis? Widać, żeś nie tylko polityczny kiep, ale zwykły tuman.
- 1 0
-
2021-06-16 14:05
Brak kładki nad obwodnicą to największy skandal (1)
Park rozrywki powstanie bo inwestor ma z tego kasę. A do kładki tylko miasto musiałoby dokładać. Czyli coś co by ułatwiło życie mieszkańców, znacznie poprawiło bezpieczeństwo rowerzystów poszło do piachu przez protesty paru dziadków bo łatwo było to klepnąć w magistracie. Teraz żeby aż się móc przedostać na rowerze lub z buta na dolny taras to pozostaje albo samobójcza jazda przez węzeł Wysoka albo wąziutki chodnik na Owczarni. Z dziećmi odpada. s
- 15 2
-
2021-06-17 07:35
Inwestorem miał być Geant. Protesty pomogły mu
wywinąć się z umowy z miastem. A Adamowicz niczego nie potrafił wymódz na koncernie.
- 2 0
-
2021-06-17 07:29
Chyba nie....
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.