Łoś został odstrzelony w Gdyni
16019 wyświetleń 13 września 2022 (526 opinii)Zabity łoś w Gdyni. Służby i łowczy uznali łosia za zagrażającego życiu i dokonali nocą odstrzału przy zabudowaniach mieszkalnych. Rano zostały tylko ślady krwi. Łoś przywędrował wczoraj torowiskami i znajdował się na obszarze zielonym pomiędzy torowiskami w porcie w Gdyni.
Więcej na ten temat
Opinie (526) ponad 100 zablokowanych
-
2022-09-13 16:32
Opinia wyróżniona
Miasto nie jest miejscem dla dzikich zwierząt (32)
Koniec i kropka.
I nie jest tu żadnym argumentem że to miasta wchodzą na tereny leśne.
Owszem wchodzą, ale to niczego nie zmienia.
Dzikie zwierzęta naturalnie mają wielki lęk przed człowiekiem i miastem i jest to naturalne i normalne.
Zwierzęta które ten lęk przełamały, nauczyły się zdobywać pożywienie w mieście i żyćKoniec i kropka.
I nie jest tu żadnym argumentem że to miasta wchodzą na tereny leśne.
Owszem wchodzą, ale to niczego nie zmienia.
Dzikie zwierzęta naturalnie mają wielki lęk przed człowiekiem i miastem i jest to naturalne i normalne.
Zwierzęta które ten lęk przełamały, nauczyły się zdobywać pożywienie w mieście i żyć w mieście należy eliminować.
Bo nawet wywożenie po prostu nie działa - zwierze które raz posmakowało smakowitości śmietnika, będzie tego szukać już zawsze i nawet wywiezione do lasu będzie szukać miasta i dość łatwo je znajdzie.
O ile zwierzęta typu wiewiórki czy jeże po prostu można tolerować, to nie sprawiają aż tak dużego zagrożenia, to duże zwierzęta dzikie - takie jak dziki, łosie, sarny, wilki itp. Po prostu muszą żyć poza miastem, bo są w ten czy w inny sposób poważnym zagrożeniem dla ludzi (choćby ze względu na wypadki komunikacyjne).
I w ramach eugenicznej pomocy w ewolucji gatunków, należy uznać brak lęku przed człowiekiem za cechę negatywną i eliminować takie osobniki z ekosystemu.- 224 675
-
2022-09-17 16:43
Gościu łosie się nie boją ludzi wiec gadanie ze trzeba go wyeliminować bo nie boi się czlowiek to pierdzielenie kotka za pomocą młotka. Jeżdżę dużo po Skandynawii i tam los wychodzi przed samochód i potrafi nawet uderzyć w auto rogami to nikt nie myśli go odstrzelić bo nie boi się ludzi. Taka maja naturę ale przecież w tym kraju eliminacja to najlepszy sposób żeby się problemów pozbyć.
- 0 0
-
2022-09-14 13:02
weź d**ilcze, już zostaw klawiaturę
sam sobie zaprzeczasz, nie mam czasu czytać takich popierdółek.
- 1 0
-
2022-09-14 11:57
Rece opadaja.....wstyd za takich ludzi, z talim podejsciem.zero szacunku dla natury.
- 10 1
-
2022-09-14 11:57
"owszem wchodza, ale to niczego nie zmienia"
Raaaany julej, czlowieku. To tak jakbym powiedzial, ze "owszem, czarne jest czarne ale jest biale i to niczego nie zmienia".
Podpowiem ci o co tu chodzi, bo ewidentnie nie kumasz bazy: miasta wchodza w tereny zielone, terenow zielonych jest mniej, jak bedzie ich bardzo malo (lub w ogole) to zmniejszy sie populacja gatunkow a i nawet nastapiRaaaany julej, czlowieku. To tak jakbym powiedzial, ze "owszem, czarne jest czarne ale jest biale i to niczego nie zmienia".
Podpowiem ci o co tu chodzi, bo ewidentnie nie kumasz bazy: miasta wchodza w tereny zielone, terenow zielonych jest mniej, jak bedzie ich bardzo malo (lub w ogole) to zmniejszy sie populacja gatunkow a i nawet nastapi wymarcie danego gatunku. Wiec twoje stwierdzenie "ale to niczego nie zmienia" mozna podsumowac tak: "Mam w du**e wszystkie zwierzeta, jak dla mnie moga one wszystkie wyginac" - i abstrahujac od moralnosci nakierowuje na skutki tak drastycznych zmian w srodowisku. Pewnie nie zrozumiesz to powiem, jest bardzo duzo zaleznosci, zabicie/wyginiecie jednego gatunku moze doprowadzic do tego, ze gdziekolwie pojdziesz to jakies robale beda ci chcialy wlezc do geby....- 5 0
-
2022-09-14 11:26
I tak samo zagrożeniem dla nich . Agresywne zwierzęta powinno się eliminować . Proponuję wprowadzić to też dla dwunożnych a nie latami utrzymywać na nasz koszt
- 1 1
-
2022-09-14 08:53
masz coś nierówno pod "sufitem".
Nie będę wnikał dalej, ale zalecam wybrać się do dobrego specjalisty.- 4 0
-
2022-09-13 22:55
Zgoda
Co do istoty wypowiedzi pełna zgoda poza tym, że wilki nie powinny żyć w mieście. Moim zdaniem wilki powinny żyć tylko i wyłącznie w lasach okalających miasta a to z powodu, iż na terenach wiejskich powodują zbyt wiele szkód. Ludzie z miast bardzo kochają wilki więc powinni je karmić swoimi pupilkami czyli pieskami. Wiadomo, że największym przysmakiem wilka jest psina więc każdy miłośnik wilka powinien być zobligowany do wyprowadzania i puszczania luzem psa do lasu.
- 3 8
-
2022-09-13 21:32
Sarna jest zagrożeniem? (1)
Śmiechłem.
- 13 4
-
2022-09-13 23:45
On się boi nawet własnego cienia.
Taki degenerat emocjonalny, co by zabijał wszystko, czego się boi i nie rozumie.
- 15 3
-
2022-09-13 20:18
Jeżeli miasto nie jest miejscem dla dzikich zwierząt... (1)
...to kto pozwala na wjazd do Sopotu warszafki, GKA i GWE?
- 19 3
-
2022-09-14 11:59
Przepraszam bardzo ale GWE to GdyniaWEst
Wiec prosze nie jechac po GWE ;)
A GPU to GdyniaPolnoc ;)- 0 0
-
2022-09-13 19:25
To my niczego nie szanujemy i betonujemy wszystko żal czytać takie wypociny
- 25 6
-
2022-09-13 19:09
Ale trzymanie 4 piesków i 2 kotów w kawalerce jest ok? Logika i**oty.
- 15 7
-
2022-09-13 18:54
To do ludzi powinno się strzelać w lesie w takim razie (2)
- 26 7
-
2022-09-13 23:59
Ale kto albo co ma szczelać do ludzi w lesie? (1)
- 2 0
-
2022-09-14 09:19
Leśnicy
- 1 0
-
2022-09-13 18:36
Do dzików powinni strzelać
A nie do pojedynczego łososia
- 7 20
-
2022-09-13 18:09
Trochę szacunku dla Matki Przyrody. Z takimi poglądami to do średniowiecza! (1)
- 29 10
-
2022-09-16 16:13
Nic innego poza "średniowieczem" nie potraficie powiedzieć z tego co widzę.
- 0 0
-
2022-09-13 17:50
To Idź mieszkać do lepianki.
- 12 4
-
2022-09-13 17:46
a może niech królewicz zamknie śmietnik zamiast strzelać? (1)
no nie, królewicz uważa że jest zbyt szlachetny na takie przyziemne czynności! jeśli jedyne rozwiązanie jakie widzisz to strzelanie to jesteś zwykłym zwyrodnialcem
- 38 18
-
2022-09-13 18:38
Jedz mirabelki i szczaw
A my Szlachta będziemy jeść dziczyznę.
- 15 16
-
2022-09-13 17:23
Łos (1)
Ja dziki zwierzęta np dziki dokarmiam nawet gdy wejdo do miasta
- 8 31
-
2022-09-13 18:17
To widać.
- 5 3
-
2022-09-13 17:14
(7)
Już pierwsze dwa zdania robią kurtyzane z logiki️ jeżeli wycina się lasy to wiadomo że zwierzęta będą szukać innego miejsca to tak jak bym wbił teraz do Ciebie na chatę wyrzucił Cię i był zdziwiony że chcesz wrócić️
- 95 31
-
2022-09-13 18:51
Dokładnie
- 7 6
-
2022-09-13 17:44
W Polsce od II wojny lasów systematycznie przybywa (5)
To oficjalne dane GUS. Do sprawdzenia
- 27 46
-
2022-09-14 08:56
Dla mnie młodnik to nie jest las. Dla GUSu owszem.
- 19 0
-
2022-09-13 18:57
Ale młodzież jest na to zbyt głupia. To młodemu pokoleniu się wmawia że życie ludzkie nie ma wartości. (2)
Ludzi się uzwierzęca, a zwierzęta stawia na piedestał. Straszy się katastrofą klimatyczną itd. Z taką młodzieżą, to sami się szybciej wykończymy, niż ziemia postanowi z ludzi zrezygnować.
- 30 60
-
2022-09-14 12:16
Homo sapiens? (1)
Ludzie to rownież zwierzęta. Inne, ale zwierzęta. Tak samo jak żaba jest odmienna od żyrafy, tak samo jest zwierzęciem. Niestety to Homo Sapiens jako gatunek niby rozumny sieje największe spustoszenie. Zabija inne gatunki, a także krzywdzi osobniki w obrębie swojego gatunku. Dla przyjemności. To religia Wam wmówiła, że jesteśmy czymś PONAD to wszystko. A to bzdura. Poczekajcie, aż wytną ostatnie drzewo i wyschnie ostatnie jezioro. Jakim wtedy jesteśmy SUPER gatunkiem :)
- 17 2
-
2022-09-16 16:12
Ja tam zwierzęciem nie jestem, ale skoro Ty tak się czujesz to przecież dzisiaj wszystko jest dozwolone.
- 1 2
-
2022-09-13 18:57
zwłaszcza za PiS, które prewencyjnie wycina lasy, żeby nie trzeba było ich zamykać
- 42 11
-
2022-09-13 16:16
Opinia wyróżniona
Skąd wiadomo że chorował, teleporada czy zdalna diagnoza? (18)
Stwierdzili chorobę po tym jak go zastrzelii, szkod jeszcze że mu nie wpisali zgonu na covida jako głownej przyczyny.
Obrażenia podbrzusza to przy poruszaniu się takiego zwierza po zurbanizowanym terenie moga sie zdarzyć. A przepuklina - od tego się nie zdycha, przynjamniej nie w każdej postaci. Zdecydowaliście się na odłów, ok ale nie róbcie z ludzi i**otów szukając takich argumentów na usprawiedliwienie- 878 89
-
2022-09-14 16:59
Przepuklina (przynajmniej u ludzi) stanowi poważne zagrożenie. W momencie gdy dojdzie do uwięźnięcia w niej jelita, to grozi to jego martwicą, a to już jest stan zagrażający życiu.
- 0 1
-
2022-09-14 08:19
(2)
Zwierze nie było agresywne, tylko zagubione. To było obok mojego domu:((( Nie rozumiem, że nie można było uśpić i wywieźć:(((
- 25 1
-
2022-09-14 14:08
(1)
2 tygodnie usilowali to robic. Ale malo ogarnięci specjalisci bo nawet wystarczajacego srodka nasennego nie potrafili podac...
- 9 1
-
2022-09-14 16:58
Jak podasz za małą dawkę środka usypiającego to nie da ona pożądanego efektu, zbyt duża dawka może się zaś okazać śmiertelna. Dawkę dobiera się do masy zwierzęcia, a tę ciężko dokładnie określić "na oko".
- 0 0
-
2022-09-13 23:05
Musza tak
Napisac zeby nie bylo
- 7 2
-
2022-09-13 18:24
Biedny łoś! jak mogliście!?
- 45 6
-
2022-09-13 17:50
(9)
Jak taki mądry to proszę iść i bronić domostw przed wilkami i dzikami, upraw i hodowli własna piersią!!! Odważnych nie ma!!! Karmić nas chcą warzywnymi schabowymi i hodowle się zamyka a dzika świnia ma się dobrze i wyżera wszystko co znajdzie na swoim obszarze, grzyby maliny borówki, niszczy co popadnie
- 16 61
-
2022-09-14 14:06
Niesamowite (1)
Wystarczy upraw, domów nie stawiać na terenach lasów :) ludzie wchodzą buciorami w tereny zwierząt a potem szok ze tam wilki, łosie.. Niesamowite
- 6 1
-
2022-09-16 16:17
A co, kiedyś ludzie mieszkali na chmurach?
- 1 1
-
2022-09-14 11:59
Ubawilam sie tym komentarzem
Q
- 0 0
-
2022-09-13 20:33
Jeszcze przed smokami!
- 19 1
-
2022-09-13 17:54
aha (4)
aha no tak, bo oczywiscie, ze czlowiek nie niszczy lasow i przyrody, zapomnialm.....
- 50 7
-
2022-09-16 16:16
To zacznij od zrezygnowania z wszystkich wygód - wyłącz komputer!
- 1 0
-
2022-09-14 08:21
Perspektywa się zmienia (2)
Jak to Twoją pracę zniszczą dzikie zwierzęta, a nie jakiegoś anonimowego rolnika.
Taka luźna obserwacja.- 3 5
-
2022-09-14 12:38
Perspektywa się zmieni, jak nie będzie czego pić, jeść i czym oddychać (1)
Przyroda to system naczyń połączonych. To ludzie funkcjonują w jej obrębie i potrzebują jej do przeżycia, nie na odwrót.
- 6 1
-
2022-09-16 16:17
Nie doczekamy takich czasów więc się zbytnio nie martw.
- 0 1
-
2022-09-13 16:21
(1)
A ty weterynarz?
Śmiechu warte- 18 110
-
2022-09-13 17:03
weterynarze są zblatownai z potężnym lobby chłopaczków z pukawkami
poza tym głęboko włażą w kieszeń przemysłowych hodowców mięsa.
- 58 14
-
2022-09-13 16:45
Opinia wyróżniona
(36)
Niestety takie mamy czasy, że ludzie cenią życie dzikich zwierząt ponad życie ludzkie.
- 196 466
-
2022-09-14 10:04
Pomyśl
Człowiek to najgorsza bestia mordując dla przyjemności,tym się różni od zwierzat
- 3 1
-
2022-09-14 09:11
i słusznie
- 2 1
-
2022-09-13 23:25
(1)
Chyba sobie nie zdajesz sprawy jak ważne dla człowieka jest, żeby zwierzęta żyły, więcej z nich pożytku niż z takiego człowieka jak Ty. Po co na świecie taki człowiek, wartość zerowa.
- 9 3
-
2022-09-14 13:52
Zerowa opinia
Pustego człowieka
- 0 2
-
2022-09-13 20:46
Proszę nie niszcz
tego co planeta Ziemia jeszcze ma!
- 7 4
-
2022-09-13 17:51
Niestety,
- 4 0
-
2022-09-13 17:46
to akurat dobrze
- 2 5
-
2022-09-13 17:18
Podobnie jest z psami (6)
Dzisiaj pies ważniejszy niż człowiek :(
- 26 48
-
2022-09-14 09:57
(1)
a dlaczego ty miałbyś być dla mnie ważniejszy niż mój pies czy kot?
- 3 1
-
2022-09-14 13:51
Miłuj blizniego swego jak siebie samego!
Będziemy rozliczeni z miłości...
- 0 1
-
2022-09-13 17:29
(3)
Jako wlasciciela PSA powiem ci dlaczego. Bo pies nie obgaduje. Nie pozycza kasy I potem nie zrywa znajomosci byle tylko jej nie oddac. Nie zazdrosci auta sasiadowi czy innych rzeczy. Nie knuje. Nie jest wiecznie "zajety" gdy chcesz z Nim cos porobic. Nie zali sie na meza / zone po czym Ciebie obwinia za wszystkie nieszczescie I nie lazi wgapiony w Telefon nawet bedac ze znajomymi na kawie. To tak w skrocie.
- 57 18
-
2022-09-15 13:35
Pies kieruje się instynktem i wystarcza mu tylko pożywienie, jesteś jego sposobem na zdobycie pożywienia i tyle. Jak tak kochasz zwierzątka to czemu trzymasz jedno na uwięzi tylko dla swojej przyjemności, tylko błagam nie tłumacz tego bzdetami o miłości i przywiązaniu bo to śmieszne.
Ludzie krzyczą o ratowaniu planety bo bydło produkuje dużo CO2, niech ktoś sprawdzi ile produkują psy w gospodarstwach domowych, to powinno być zabronione.- 0 3
-
2022-09-13 17:47
dobre, popieram
- 11 2
-
2022-09-13 17:47
POważnie ;P
Społeczeństwo upada ;(
- 16 7
-
2022-09-13 17:10
wystarczyło użyć więcej środka usypiającego, widziałeś ślady krwi na chodnikach i ulicach? (3)
to zwierzę nie zostało zastrzelone od razu, tylko ranione a potem dobite... to jest to humanitarne zabicie rannego zwierzęcia?
mogli uśpić nawet podwójna dawką środka usypiającego, wyleczyć a potem wypuścić
szkoda że dzikami nie mogą się zająć, tłumacza że odłowić nie mogą bo chore a zastrzelić też nie bo za blisko zabudowa
to jest kpina co robią- 69 19
-
2022-09-13 21:37
W czym dzik jest "gorszy" od łosia?
- 5 3
-
2022-09-13 18:43
Miasto nie ma ochoty pokryć kosztów odłowu i wywozu- łatwiej jest zastrzelić biedne zwierzę pod przykrywką chorby i agresji. Emocjonalne średniowiecze, niestety.
- 28 7
-
2022-09-13 17:59
Łatwo mówić , złe się trafi a zreszta taki byk nie usnie od razu i zniszczy pare okolicznych aut domow i stratuje ludzi. Proszę ogladnac film z walki byków łosi
- 12 18
-
2022-09-13 17:08
Xxx
Ponad twoje na pewno
- 14 18
-
2022-09-13 16:53
Ludzkie zycie bylo zagrozone w tym przypadku? Serio? (16)
Wystarczylo zamienic kule na srodki usypiajace i wszyscy byliby szczesliwi.
- 116 41
-
2022-09-13 19:34
Łoś jest jednym z najgroźniejszych zwierząt w Polsce
nie chciałbyś dostać tymi łopatami, uwierz mi.
- 19 14
-
2022-09-13 19:03
Ludzie życie było zagrożone (7)
Pamiętaj że to zwierzę waży pół tony, a uciekając w amoku taranuje porożem wszystko na swojej drodze. Ono nie ma litości dla ludzi ani zwierząt.
Co do środka usypiającego to trzeba zbliżyć się niebezpiecznie blisko do zwierzęcia żeby być w zasięgu strzału. Do tego zwierzę nie może być ruchomym celem. Domyślam się że próbowali, ale było to na tyle niebezpieczne, że musieli strzelić normalną kulą z większej odległości.- 24 35
-
2022-09-14 14:11
Ojoj zagrożone życie.. Życie zwierząt i lasów jest zagrozone przez deweloperke która wchodzi coraz głębiej w przyrodę!
- 10 0
-
2022-09-13 19:08
(5)
Czekaj, czekaj, czyli jak strzelali z ostrej amunicji to nie było problemu z odległością i, że cel się rusza a jak by strzelali środkiem usypiającym to już jest problem?
- 36 16
-
2022-09-13 19:41
A ty myślisz że środek usypiający działa w dwie sekundy?
Poza tym nie ma takiego naboju z taką ilością środka usypiającego.
- 9 12
-
2022-09-13 19:33
(3)
Żeby strzelać środkiem usypiającym trzeba podejść na powiedzmy 30 metrów do zwierzęcia lub bliżej. Policz sobie ile to jest 30 metrów. Jak zwierzę ciebie zauważy (a z takiej odległości raczej zauważy) to w kilka sekund po tobie. Tymczasem zwykłą amunicją można strzelać będąc jakieś 100, może 200 metrów dalej? Zasięg pocisku to pewnie ponad kilometr, ale raczej nikt by się nie odważył strzelać w mieście z takiej odległości.
- 15 13
-
2022-09-14 10:43
A widziałes tego losia w mieście? Spokojnie mozna było podejść na te 30 m...
- 4 0
-
2022-09-13 23:02
Co Ty bredzisz chłopie (1)
Za dużo filmów się naoglądałeś a do lasu Ci raczej nie po drodze. Przez takich jak Ty siejących panikę, dzieją się takie rzeczy jak ta. Popełnili ogromny błąd i z całą pewnością media w całej europie będą o tym trąbić. Zabić takie piękne zwierzę... To jest skandal.
- 22 6
-
2022-09-14 08:51
jakiś czas temu w Niemczech odstrzelono żubra na terenach zabudowanych, bo ludzie się przestraszyli bla bla bla i jakoś szumu i wielkiego skandalu na całą Europę nie było
- 2 4
-
2022-09-13 18:00
Oczywiście że bylo (5)
Wlazł by Ci taki pod jadące auto i wpadł by do środka.strzelac i pozbywać się tych dzikich zwierząt w mieście.bo jak widać to już plaga pełno ich na każdym osiedlu zwłaszcza lisów i dzików.
- 27 61
-
2022-09-14 17:22
plagą to są ludzie i tony śmieci które zostawiają
d**ilu
- 6 0
-
2022-09-14 14:09
Sam strzel sobie w..
Budowane sa osiedla na terenach zwierzat! Wycinane lasy bo deweloperka.. Poczytaj historie miast, przejrzyj gdzie konczyly sie granice miast. Jak wygladaly pobrzeża... A wtedy sie wypowiadaj.
- 8 0
-
2022-09-14 08:31
Naucz się prowadzić a nie zwalasz swoje lenistwo na zwierzęta.
- 8 3
-
2022-09-13 19:38
(1)
Mi wjechał łoś na hulajnodze,szkoda że ich nie można odstrzelić po legalu.
- 51 5
-
2022-09-14 10:04
Akurat
Widać że nie umiesz, jeździć
- 2 3
-
2022-09-13 17:57
A jak złe trafisz to stracisz życie , proszę popatrzeć na walki takich byków jak los jest zagrożony !!!
- 6 44
-
2022-09-13 16:21
(1)
Nie będą sie gdańskie łosie po Gdyni panoszyć!!!
- 12 11
-
2022-09-13 20:33
hahaha
dokładnie... łosie z forda
- 0 0
-
2022-09-13 16:07
Tylko nie 3
Mam nadzieję, że to nie był radiowóz z KP3, bo tam już prawie nie mają czym jeździć. Prawie każde auto bite, takich mają driverów
- 11 3
-
2022-09-13 16:07
skandal i zbydlęcenie
- 63 9
-
2022-09-13 16:07
Chorowal na przepuklinie? Dobre sobie. A skado tym widzieli zanim go zastrzelili. Tłu (2)
Tłumaczenie godne i**otów xd
- 147 20
-
2022-09-14 05:49
A Ty kim jesteś?
Doktorem weterynarii? Wybitnym zoologiem?
Czy technikiem lansu i bansu oraz filozofem do godziny 17?- 1 2
-
2022-09-13 16:28
Spytaj weterynarza!
- 4 11
Wszystkie opinie
-
2022-09-13 09:46
(2)
no i super
- 24 185
-
2022-09-13 10:21
To młody łoś
matka go odstawiła i zgłupiał
- 8 0
-
2022-09-13 10:39
A tak zwany myśliwy który go odstrzelił to rozumiem ze teraz go będzie musiał zjeść? Bo przecież myśliwy pełni ważną funkcje regulacji populacji osobników - tak wszystkie kółka łowieckie twierdzą.
- 3 1
-
2022-09-13 09:47
Barbarzyństwo do kwadratu. (4)
- 230 23
-
2022-09-13 10:38
To powinieneś tego łosia wprowadzić (3)
do swojego mieszkania, durniu do kwadratu.
- 9 24
-
2022-09-13 10:44
(2)
Łosia powinno się uśpić, i wywieść w bory tucholskie, a nie zastrzelić!
- 34 3
-
2022-09-13 10:50
Bory Tucholskie, to nie jest środowisko tych zwierząt. (1)
- 2 8
-
2022-09-13 10:54
To do innego lasu.
- 13 1
-
2022-09-13 09:51
Mordercy!
- 147 18
-
2022-09-13 09:52
(1)
Szaleniec z bronią miał zabawę..., ciekawe jaki los czeka tego bidaka z Gdańska
- 94 15
-
2022-09-13 09:55
Dokładnie!
- 17 7
-
2022-09-13 09:53
Opinia wyróżniona
Dramat!! Biedny los, nie zdawał sobie sprawy gdzie jest. Do lasu wywieźć a nie zabijać. Ahh przykre
- 172 9
-
2022-09-13 09:53
Opinia wyróżniona
a dziki (4)
Smutne to.... chodził sobie łoś, niby był zagrożeniem ,ale jakoś nikomu nic nie zrobił, trzeba było go uśpić i wywieźć do lasu. A dziki nadal buszuja i jakoś służby nie chcą ich uznać za zagrożenie i odstrzelić, a w tym wypadku akurat powinny.
- 113 14
-
2022-09-13 09:56
(1)
a co dziki Tobie zrobiły ?
- 7 17
-
2022-09-13 12:33
Poczytaj o Legnicy.
- 0 0
-
2022-09-13 11:21
Tak samo uważam. Powinni się zająć dzikami a nie mordować biednego łosia
- 5 2
-
2022-09-13 12:33
W Legnicy dzik zaatakował chłopca. W stanie ciężkim trafił do szpitala. Wtedy dopiero zaczęły się dochodzenia. Jak długo jeszcze
- 1 0
-
2022-09-13 09:53
Opinia wyróżniona
(2)
Jedynym zagrożeniem był tu człowiek. Co z resztą widać.
Łosie to nie są gwałtowne i agresywne zwierzęta. Można było go wywieźć żeby żyło mu się lepiej. Biedne zwierze- 170 12
-
2022-09-13 09:54
(1)
Dokładnie, ludzie to najgorsze zagrożenie dla tej planety a nie będę zwierzeta
- 31 3
-
2022-09-13 10:26
Ojej, to powieście się jak stanowicie takie zagrożenie dla tej planety
- 1 14
-
2022-09-13 09:53
Oby to nie nasz z kacka :( (1)
- 28 2
-
2022-09-13 10:07
a jaki inny?
- 3 0
-
2022-09-13 09:55
wstyd być człowiekiem (1)
- 115 15
-
2022-09-13 16:49
wstyd być głupim człowiekiem i na dodatek przy władzy
- 0 0
-
2022-09-13 09:56
Co za bydlaki. Ich odstrzelić!!!
- 99 12
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.