Którędy szybciej po otwarciu tunelu pod Martwą Wisłą
21408 wyświetleń 26 kwietnia 2016 (533 opinie)Najgorętszym tematem ostatnich dni w Trójmieście jest otwarcie długo wyczekiwanego tunelu pod Martwą Wisłą. Trojmiasto.pl sprawdziło w jakim stopniu inwestycja ułatwi życie kierowcom. Zrobiliśmy mały test. Sprawdziliśmy którędy szybciej przedostaniemy się z gdańskiej Rafinerii do Ergo Areny. Jedno auto pojechało przez centrum, a drugie tunelem.
Więcej na ten temat
Opinie (533) ponad 20 zablokowanych
-
2016-04-26 06:01
(65)
Rowerem z nowego portu nie można płynnie przejechać żadną z tych dróg. Nie godze się na to.
- 165 327
-
2016-04-26 06:51
(20)
Ok
- 45 4
-
2016-04-26 08:16
na youtube jest filmik (19)
jak jakiś chętny przejechał się rowerem w tunelu :)
najpierw był sygnał dźwiękowy z tekstem, że rowery nie są dozwolone, a potem na końcu tunelu czekała policja :)- 39 9
-
2016-04-26 08:31
Pytanie za 100pkt.: Jaką trasą przyjechał prowadzący? :-) (1)
- 25 1
-
2016-04-27 09:59
Pewnie jechał PKM
Która jest najwspanialszym środkiem transportu w Gdańsku
- 1 0
-
2016-04-26 08:40
(2)
tak tak a policja ma samolot odrzutowy?
- 3 11
-
2016-04-26 09:29
I dobrze
http://kontakt24.tvn24.pl/wjechal-rowerem-do-tunelu-wygonil-go-komunikat-po-chwili-czekala-policja,200694.html
- 13 5
-
2016-04-26 09:31
miałem nadzieję, że pojawi się taki śmieszek jak ty :)
ostatni raz daję materiały na tacy:
http://kontakt24.tvn24.pl/sg/wjechal-rowerem-do-tunelu-wygonil-go-komunikat-po-chwili-czekala-policja,200694.html
jeżeli utnie linka to wpisac slowa kluczowe w googlach:
wjechal rowerem do tunelu wygonil go komunikat po chwili czekala policja
EDIT: ubiegles mnie o minutke :)- 10 5
-
2016-04-26 09:29
gdyby np przykleił się do jadącego przed nim autobusu nikt by go nie zauważył
- 7 8
-
2016-04-26 10:38
Pierwszy ambitny idiota, za karę zabrać rower... (6)
Kiedy masa krytyczna w tunelu?, mam nadzieję że władze Gdańska na to nie pozwolą...
- 20 7
-
2016-04-26 10:50
Czemu plujesz jadem od samego rana z kretyńskim postulatem ? Może w sobotę (1)
pracował i nie mógł być na otwarciu o 9:00 ?
Z tego co wiem dostał pouczenie. A zdecydowana większość rowerzystów nie zamierza łamać przepisów.- 12 8
-
2016-04-26 15:46
Mógł wziąć kacowe
- 3 3
-
2016-04-26 11:51
(3)
Nie pierwszy - było wcześniej i kilku, choćby jeden ok godz. 16.
A manifestacja/przejazd na rowerach przez tunel to nie taki zły pomysł. Dobrze byłoby cały czas zwracać uwagę na brak jakiejkolwiek drogi dla pieszych irowerzystów w tamtym miejscu. Autobus to tylko półśrodek.- 7 18
-
2016-04-26 13:31
nie wszystkie drogi powinny być dla rowerów (2)
na autostradach też są zakazy i jakoś nie protestujecie
- 15 6
-
2016-04-26 22:39
(1)
Ponieważ obok autostrad nie brakuje alternatyw. Tymczasem alternatywy dla tunelu całkowicie brak.
- 6 4
-
2016-04-26 23:21
Kup...
...czepek kąpielowy z bagażnikiem rowerowym i wpław przez Martwą Wisłę.
(Jak się utopisz będziesz wiedział czemu "Martwa"}.
Możesz jeszcze spróbować rowerem wjechać na Kasprowy. (jako droga alternatywna dla kolei linowej).- 4 1
-
2016-04-26 12:24
(1)
za wolno jechał a całość wygląda jak jakaś ustawka żeby nastraszyć ludzi na kolarzówce by się z tej góry rozpędził do 60 km/h i po minucie wyjechał na drugim brzegu żadna policja w minutę nie zareaguje
- 9 5
-
2016-04-29 09:10
Jak przejedzie koło takiego rowerzysty ciężarówka, podmuch zwali gościa prosto pod koła jadących pojazdów to dopiero będzie lament!!!!
Do szkoły jelopy. Jak jest zakaz to chyba że względów bezpieczeństwa!- 0 0
-
2016-04-26 12:30
(1)
A czy motorowerem można?
- 6 0
-
2016-04-26 23:18
mozna
- 0 0
-
2016-04-26 23:16
tez, k... nie mieli co robic, tylko stac i czekac na niego
Skad oni sie w ogole tam znalezlu?
- 1 0
-
2016-04-27 00:30
gdyby bajker naprawdę chciał im uciec, zawrócił by o 180 stopni, wyjechał wjazdem, albo wyniósł rower którymkolwiek z wyjść ewakuacyjnych
moim zdaniem to była marna ustawka psiarni, by nam wybić z głowy protesty- 0 3
-
2016-04-26 07:27
(10)
a ja nie godzę się na to żeby jechali mi rowerem 5 na h i blokowali 1 pas i stwarzali realne zagrożenie na drodze przez swoje zachowanie. W dodatku rower powinien mieć OC skoro porusza się po jezdni a po 2 rowerzysta dokument stwierdzający znajomość przepisów ruchu drogowego. Bez akcji typu jedzie sobie delikwent prostą razem z autami blokując cały pas następnie widzi czerwone światło to hop na chodnik i dalej na ulicę za skrzyżowaniem. Jeszcze jak jest możliwość wyprzedzenia to spoko ale jak jedzie jednopasmówką to TRAGEDIA.
- 86 33
-
2016-04-26 07:47
5 km/h na rowerze co za młotek 50 spokojnie w tym j..nym tunelu by pojechał na rowerze no ale po co
- 10 37
-
2016-04-26 07:49
(2)
to wy debile mi blokujecie możliwość jazdy swoimi złomami bo korkujecie drogi i kto kogo spowalnia patafianie?
- 26 46
-
2016-04-26 19:11
65t (1)
To wypitalaj na ścieżkę rowerową patafianie , jak wam na ścieżkę wejdzie pieszy to się prujecie jak stare prześcieradła bo ścieżka jest wasza , to ja tobie teraz mówię że ulica jest nasza (kierowców cztero śladów i motocyklistów) to jak my możemy blokować ciebie na naszej drodze patafianie ?! A jak ci auta przeszkadzają to w zimę jeździj rowerem i wara wsiadania do autobusu bo to przecież największy bloker (WASZYCH) ulic.
- 10 6
-
2016-04-26 19:23
słuchaj, jesli jestes 4sladem, to wiesz,powinienes sprawdzic chyba zbieżnosc,bo cos masz popsute :P
- 11 2
-
2016-04-26 07:57
(3)
ty powinienes ssac mi pedaly ze jade na rowerze a nie sam w moim samochodzie, wyobraz sobie 50% rowerzystów ,ze wsiadaja do swoich fur i masz mega korki. I na 300% znam prawo drogowe lepiej niz ty i 99% ludzi w tym kraju. Moj postulat , odnawianie przez wszystkich co 2 lata (lub nowelizacji) prawa o ruchu drogowym, tzw teorii. To by sie okazalo ze ulice stały by sie puste., autobusy pelne, grunwaldzka w gdansku byly by dla rowerow z wydzielonym samochodopasem, po ktorym by jezdzily autobusy i czasem samochody.
- 23 43
-
2016-04-26 10:38
uważam że 100% piszących powyższy post piło przed chwilą 40% alkohol i w 0% nie potrafi rozumować na choćby 30% zdolności umysłowych szympansa. Ha, udało mi się więcej % dać w poście :D
- 7 3
-
2016-04-26 15:50
porównanie nietrafione, 80% pończoszników nie ma swojej fury (1)
- 5 3
-
2016-04-26 18:27
Ja mam dwie
ale nie turbiny, to dobre dla wąsa, wyłącznie benzyna
- 4 0
-
2016-04-26 09:59
sprawiali realne zagrożenie zirytowaniem się jaśnie pana kierowcy
spróbuj odróżnić narażanie się na ryzyko od stwarzania zagrożenia.
Jeżeli tego nie potrafisz, lepiej nie siadaj za kierownicą jakiegokolwiek pojazdu.
Każdy pojazd pojawiający się na drodze w jakimś stopniu wywołuje zagrożenie pojawieniem się jakiegoś zdarzenia drogowego (wypadku).
Rowerzysta korzystający ze swojego prawa do poruszania się jezdnią nie stwarza zagrożenia dla kierowców, tylko naraża się na ryzyko doznania od kierowanych przez nich samochodów obrażeń w przypadku kolizji.- 11 10
-
2016-04-26 10:56
Coś mieszkaniec masz zły dzień, że wysuwasz kompromitujące siebie i kraj
postulaty ? Co ty sobie wyobrażasz, że PL złamie zasady Konwencji Wiedeńskiej podpisanej przez nią już w 1988 roku ?
I uważaj, abyś nie dostał opieprzu od cudzoziemskich rowerzystów. Już takich widziałem jak idiota taksówkarz zwrócił im uwagę, że jadą tam gdzie niby nie powinni. Dosyć zniechęcania ich od odwiedzin naszego kraju na rowerze. Jest ich coraz więcej.
I wara ci od rowerzystów, bo jezdnie są też dla nich, jeśli nie ma tam znaku B-9.- 4 7
-
2016-04-26 07:44
Kup se samochód (8)
i nie marudź....
- 25 29
-
2016-04-26 07:49
(2)
precz z debilami w blaszanych puszkach nauczyłes się już baranku jak się skręca na warunkowej strzałce?
- 26 25
-
2016-04-26 08:23
(1)
Czekam na ciebie w tunelu......
- 16 13
-
2016-04-26 08:32
przejechanie tego g..wna to dla rowerzysty 1,5 minuty góra
- 13 9
-
2016-04-26 07:58
(4)
mam 2 samochody :) i 3 rowery ... glupio ?
- 12 17
-
2016-04-26 08:05
a jakieś buty albo klapki ??
no chyba że na Cejrowskiego, ale tym klimacie...
- 7 6
-
2016-04-26 08:46
nie
- 4 1
-
2016-04-26 08:50
Nie, to tylko świadczy o twojej głupocie...
- 3 3
-
2016-04-26 09:02
Pożycz dychę frajerze.
- 4 3
-
2016-04-26 07:49
Karty rowerowe!!! (5)
Jeśli chcesz jeździć rowerem po drogach, to domagam się wprowadzenia obowiązkowych kart rowerowych.
Egzamin z przepisów i jazdy nie powinien się niczym różnić od egzaminu na prawo jazdy.
Chcesz być równoprawnym użytkownikiem? Wykaż się adekwatną wiedzą.- 37 14
-
2016-04-26 07:50
(1)
muzeum muzeum debilu 19 wiek się kłania nigdzie takich debili nie ma jak w tym popieprzonym kraju żeby wymyslać takie bzdury
- 10 24
-
2016-04-26 10:02
kraj nie jest popieprzony
niektórzy jego mieszkańcy niestety próbują narzucać swoje zdanie innym i warunkować normalne zachowania komunikacyjne spełnianiem nadmiernie restrykcyjnych warunków.
Przypuszczalnie przedpiśca chciałby, żeby piesi przed wyjściem z domu, zwłaszcza ci, którzy chcą przekroczyć jezdnię, legitymowali się kartą pieszego pasażera komunikacji publicznej, otrzymywaną po zdaniu egzaminu z przepisów prawa o ruchu drogowym.
Powinno to dotyczyć chodzących o kulach starszych paniach, które potrafią "wtargnąć na jezdnię"- 9 11
-
2016-04-26 07:51
waszą "wiedzę "matole widac codziennie i po statystykach wypadków koniec przekazu
- 11 13
-
2016-04-26 07:59
Odnawianie wiedzy teoretycznej dla kierowców (wszystkich ) :)
- 10 8
-
2016-04-26 10:59
Dość tych kretyńskich kart rowerowych !!! Co ty sobie wyobrażasz kmieciu ?!
Że będziesz mój kraj kompromitował czymś czego nie ma w normalnych krajach ?
I stawiał mnie w gorszej sytuacji prawnej od coraz bardziej licznych cudzoziemskich rowerzystów (w tym Polaków i to małoletnich z obcymi paszportami), którzy nie mają żadnych kart ?- 4 12
-
2016-04-26 08:06
Hej wy powyżej !
spokojnie, mniej agresji
- 11 2
-
2016-04-26 08:11
mandat (2)
w tunelach i na mostach nie można wyprzedzać
- 10 7
-
2016-04-26 08:43
Od kiedy??? Zależy ile pasów
- 7 2
-
2016-04-26 09:02
Idź na policję i oddaj prawo jazdy.
- 6 1
-
2016-04-26 08:52
puk puk (2)
przeciez z waszego testu wynika, że niczego nie usprawnił - dłuższą o kilka km trasą jedzie się kilka minut dłużej
- 14 3
-
2016-04-26 19:24
mało tego, kierowca który zna trojmiasto nie jechałby przez Oliwe, tylko szybko wbił się na rzeczpospolitej
- 4 0
-
2016-04-29 09:14
Teraz test!?, trzeba było robić przed otwarciem tunelu.
Przecież cały ruch z miasta właśnie się przekierował.- 1 0
-
2016-04-26 08:54
więcej entuzjazmu
jeszcze więcej entuzjazmu redaktorze bo nie będzie nagrody!
- 6 2
-
2016-04-26 08:58
Rowerem to szybciej przez Centrum gdyż odpada czekanie na autobus lub
prom. Z Rafneri to Elbląską Tamą Pędzichowską Tunelem pod Sucharskiego ddr na Elbląskiej Długie Ogrody Stągiewna Długa wzdłuż K.Raduni Nowa Wałowa Al. Zwyciestwa Hallera Nadmorska DDR rondo Hestii w Sopocie cpr do Ergo Areny Ergo Arena. Przez tunel autobusem napewno dłużej. Problemy mogą być teraz na rozkopanej Stągiewnej- 6 2
-
2016-04-26 09:22
(1)
Na szczęście twoje zdanie nie jest istotne.
- 0 1
-
2016-04-26 09:25
zdanie budynia i jego kumpli również
- 2 2
-
2016-04-26 09:42
rowerem..
..to możesz się pocałować...
- 1 6
-
2016-04-26 10:48
kilka minut za setki milionow? (1)
Sluszna linie przyjela Wasza p(o)artia. ..
- 9 4
-
2016-04-26 12:53
Słusznie.
Policzcie sobie ile w ile minut te samochody pokonały odcinek jednego kilometra:
- przez tunel trasą o długości 16 km w 25 min i
- starą trasą o długości 19 km w 29 min. Niby 4 minuty dłużej, ale i 3 kilometry dalej....- 5 1
-
2016-04-26 17:05
w koncu coś zamkneło droge
rowerzystom terrorystom!
- 4 8
-
2016-04-26 18:41
Daję plusa za udaną prowokację
Ale pięknie blachosmrodziarze szarpią szmatę :-)
No tak, po staniu 1h w korkach jakoś trzeba się wyżyć :-)- 4 2
-
2016-04-26 19:33
eliot
I tak ma być
- 0 0
-
2016-04-26 20:28
to sie nie godz
to sie nie godz, zbojkotuj obie drogi i zostan w domu
- 2 0
-
2016-04-26 06:05
(37)
Minusem tej trasy są ograniczenia prędkości. 50 w tunelu? Ludzie głupieją, to absurdalnie wolno w stosunku do warunków jazdy, nie zachowują odstępów, wcale bezpiecznie nie jest.
A jeszcze lepszy jest teren zabudowany na trasie sucharskiego. Można wtedy ładnie łapać "bandytów", którzy droga o parametrach ekspresowki jadą 130.- 383 83
-
2016-04-26 06:32
(24)
Nie wiem za co dostajesz minusy. 50 na Sucharskiego i zatoczka kontroli to nonsens
- 92 27
-
2016-04-26 06:35
to nie jest tor wyscigowy (22)
W mieście prędkość powinna być ograniczana
- 39 102
-
2016-04-26 06:39
w mieście tak (19)
- 77 9
-
2016-04-26 06:59
to jest miasto (18)
Zobacz tabliczkę wjazdowa
- 24 72
-
2016-04-26 07:27
tabliczka nie czyni terenu miastem !!! (17)
jakoś na AK można było zrobić 100 km/h i nie mawypadków
- 95 11
-
2016-04-26 07:50
100km na AK (1)
Nie chodzi o wypadki a o ciagly rownomiernie podwyzszony poziom halasu
- 9 39
-
2016-04-28 16:49
No to ograniczmy ruch na obwodnicy do 50 km/h. Przecież na kowalach stoją blokibliżej obwodnicy niż nie ktore bloki przy AK
- 2 0
-
2016-04-26 07:52
ale czyni go terenem zabudowanym (14)
a rowerzystom wypominacie nieuki brak znajomości kodeksu drogowego
- 21 18
-
2016-04-26 08:27
No tak, bo te kontenery z portu i skrawki metalu na złomowcach mają niezwykle wyczulone uszy,.
- 42 5
-
2016-04-26 08:48
(3)
A jaką tam masz zabudowę wzdłuż Trasy Sucharskiego? Przecież ta droga praktycznie przez pola prowadzi. Te tablice z terenem zabudowanym są w celu tylko i wyłącznie koszenia mandatów, nie ma to nic wspólnego z bezpieczeństwem ani hałasem. Jest dużo dróg w samym Gdańsku o podwyższonych limitach prędkości, które prowadzą przez dużo gęściej zurbanizowane tereny.
- 53 3
-
2016-04-26 09:28
ale misiu, ciebie nikt o opinie w kwestii jakości zabudowy nie pyta (2)
jest znak, to go masz przestrzegać.
- 11 25
-
2016-04-26 17:58
G....
Jesteś koleś tłukiem jakich mało. Trzeba tęić baranów ustawiających głupio znaki, ponieważ to oni uczą kierowców nie przestrzegania prawa i znaków drogowych.
- 13 1
-
2016-04-28 10:43
idac twoim tokiem myslenia w calym miescie powinno sie postawic limit 50km/h przeciez miasto cale jest "zabudowane". glupi glupek
- 3 1
-
2016-04-26 09:18
Dla ciebie i nastepnych (8)
To ZABUDOWANIA czynia teren zabudowany.
- 7 9
-
2016-04-26 09:30
proszę się douczyć: znak informacyjny D-42: (1)
polscy kierowcy nie znają przepisów
- 9 3
-
2016-04-26 10:05
nie uogólniaj
znam znających przepisy, znam także takich, którzy ich przestrzegają.
Zwykle są to również rowerzyści i piesi.- 4 0
-
2016-04-26 09:35
nie zabudowania tylko znak (5)
tyle w temacie
- 9 3
-
2016-04-26 10:04
Teoria ustawodawcy v. praktyka zarządcy drogi (3)
Ustawodawca racjonalnie założył, że jeśli zabudowa mieszkalna, to znak obszar zabudowany.
Zarządca drogi przyjął, że to on znakiem będzie wyznaczał obszar zabudowany, który nijak ma się z rzeczywistością (faktycznym zabudowaniem terenu).- 15 3
-
2016-04-26 10:07
często miewa się z rzeczywistością zupełnie dobrze
z poczuciem rzeczywistości rozmijają się osoby, które uważają, że podwyższenie limitu prędkości powyżej 50 km/h zwiększa przepustowość korytarza ruchu drogowego bez stwarzania dodatkowego ryzyka wjechania komuś w tył pojazdu.
- 3 11
-
2016-04-26 11:37
nie musi być zabudowa mieszkalna (1)
może być przemysłowa
- 2 5
-
2016-04-28 10:52
przy obwodowej tez jest strefa przemyslowa wiec twoim zdaniem moze tez powinno sie ograniczyc predkosc? wystarczy w odpowiedni sposob zaprojektowac bezpieczne wlaczanie sie do ruchu z uwagi na klase drogi, typ jezdni i predkosc projektowa (np. dluzsze pasy wlaczania). po za tym dla kretyna ktory jedzie ponad sto slalomem i tak jest obojetne jaki bedzie limit predkosci czy 50 czy np 80? normalni kierowcy zamiast 50 pojada 80 co usprawni komunikacje na Sucharskiego
p.s. to nie predkosc jest przyczyna wypadkow a idioci za kierownica- 3 1
-
2016-04-26 11:36
to nie kierowca ocenia swoim okiem
tylko drogowcy, którzy ustawiają znaki. rola kierowcy ogranicza się do stosowania się do znaków, a nie podziwiania okolicy
- 3 10
-
2016-04-26 09:53
(1)
A jakie na Sucharskiego są zabudowania?
- 19 3
-
2016-04-26 10:12
TOI TOI gdzieś w polu
- 19 1
-
2016-04-26 17:08
gdybyś miał rozum
wiedziałbyś
- 1 5
-
2016-04-26 07:51
Rowerzyści nie mogą jeździć - względy bezpieczeństwa (1)
Ale już dyktowanego względami bezpieczeństwa ograniczenia prędkości kierowca nie rozumie?
- 30 12
-
2016-04-27 00:38
muzg wyrzarty etylinom
- 1 0
-
2016-04-26 08:39
myślałam, że ten tunel usprawni mi dojazd i prawie by tak było ale na skrzyżowaniu (3)
Czarny Dwór z Jana Pawła sygnalizacja blokuje płynny przejazd pojazdów
ktoś to powinien wyregulować, bo przepustowość przy deptaku na JPII to jakaś masakra, psuje całe założenie korzystania z tunelu .... najpierw trzeba od Dąbrowszczaków 15 min sunąć w korku i dopiero za sygnalizacją można swobodnie pomknąć w kierunku mostu wantowego- 13 5
-
2016-04-26 09:30
blokuje? (2)
pewnie od czasu do czasu zapala się zielone dla pieszych - skandal
- 13 13
-
2016-04-26 10:01
O dzięki ,faktycznie, nie zauważyłam. Tam jest tylu pieszych co kot napłakał, szczególnie rano (1)
i przed sezonem letnim. Nie ma potrzeby ustawienia sygnalizacji w taki sposób by blokowała sznur jadących samochodów tylko dlatego, że może z rana pojawi się na przejściu dwóch amatorów nordic walking i trzech wyprowadzających swoje czworonogi na poranną kupę
- 16 13
-
2016-04-26 21:14
No tak z drogi śledzie bu debilek autem jedzie!
- 3 1
-
2016-04-26 09:13
DO REDAKCJI (1)
Bardzo dziwne jest to, że redakcja trojmiasto.pl jeszcze nie zajęła się tematem "obszaru zabudowanego" na trasie Sucharskiego. Przepisy jasno wskazują, jaki teren może być oznakowany jako ob. zabudowany, a jeszcze wyraźniej mówią jaki teren nie powinien być tak oznakowany. Myślę, że redakcja powinna w imieniu kierowców zgłosić wniosek do zarządcy drogi o zmianę oznakowania.
- 42 4
-
2016-04-26 22:53
A gdyby tu wasza matka przechodziła?
A gdyby tu było przedszkole w przyszłości?
- 4 1
-
2016-04-26 17:01
(1)
Niestety mało wiesz, a się wielce wypowiadasz!!!!! Powiedziane było, że ograniczenie prędkości będzie stopniowo zwiększane
- 2 2
-
2016-04-26 19:58
Chyba w dół.,
W Austrii gdzie tuneli jest w bród ograniczenia prędkości w tych gdzie jest jeden tunel czyli dwa pasy w różną stronę, to 70 km/h. Tam gdzie są dwie nitki tunelu czyli po dwa pasy w każdym to min. 100 km/h- 6 1
-
2016-04-26 17:06
Tak, tak, najbardziej niebezpieczne jest zachowanie odstępów
- 2 1
-
2016-04-26 23:07
nikt tam nie jedzie 50, nie pitol glupot
Fotoradar by sie w tunelu przydal. Ciezarowki jada w nim 70-80
- 0 3
-
2016-04-26 06:05
Wczoraj wracałem z pracy po raz pierwszy. Poprostu super !!! (18)
Ograniczenia 50 km/godz mało kto respektuje. Ja to zrobiłem i od razu zrobiła sie duża przerwa przede mną. Sugeruje zwiększenie do 70, to w dalszym ciagu bezpiecznie. No i jeszcze jedno: ruch był bardzo duży. Jak my dawaliśmy sobie rade bez niego ? :-)
- 385 29
-
2016-04-26 06:21
Duży ruch
Ruch był bardzo duży bo ludzie tunel zwiedzali samochodami i krążyli po parę razy teraz powinno się unormować i będzie realne natężenie ruchu w tym rejonie, pozdro
- 49 3
-
2016-04-26 06:40
Duży ruch (12)
I to mnie martwi. Następnie wszyscy przejeżdżają Pasem Nadmorskim i dzielnicami mieszkaniowymi Zaspa i Przymorze.
Słychać ryk starych silników i czuć spaliny
że starych stunningowanych rur wydechowych Passata i volkswagena. ...- 34 50
-
2016-04-26 07:24
Mój Ty mistrzu motoryzacji (6)
Jaka znajomość marek samochodów - i volkswagen i passat... :)
- 61 9
-
2016-04-26 08:18
jestem mieszkancem (3)
I troszcze sie o swoje zdrowie.
Nic mnie nie obchodzi jaka marka smrodzi, moj Ty mistrzu marek- 14 23
-
2016-04-26 10:40
Na tej zasadzie ja mam dwa samochody (1)
Skodę i Rapida. Powinienem płacić 2 x OC?
- 9 1
-
2016-04-26 20:31
W zasadzie płacisz
Oc + Leasing
- 0 0
-
2016-04-27 01:03
cześć mistrzu marek
tu mistrzu piotrek
- 1 0
-
2016-04-26 12:28
a może to było... (1)
jakieś ałdi czy kombi?
Cholera wie ;-)- 9 0
-
2016-04-26 22:28
a może NYSAn ?
- 2 0
-
2016-04-26 08:46
Lepsze to od BMW na gaz
- 3 8
-
2016-04-26 09:18
(3)
Przeprowadź się na wieś jak ci przeszkadza mieszkanie w mieście.
- 11 11
-
2016-04-26 10:10
nudne te posty ludzi o wąskiej wyobraźni (1)
w mieście można by osiągnąć dużo wyższą jakość życia, gdyby zakwestionować przekonanie kierowców, że wyższe limity prędkości zwiększają przepustowość korytarzy ruchu drogowego.
Miasto ograniczonego i uspokojonego ruchu samochodowego miastem o wyższej jakości życia - spróbuj to ogarnąć wyobraźnią i nie każ ludziom mieszkać tam, gdzie ty chcesz.- 12 12
-
2016-04-26 20:43
jasne! jak auto jedzie wolniej to szybciej dojedzie do celu- przecież to podstawy fizyki:P wiem, że takie rzeczy da się udowodnić- jak wszystko w tym świecie- wystarczy odpowiednia manipulacja warunkami brzegowymi i wynikami.
Przepustowość skrzyżowań to jedno, a ruch poza godzinami szczytu to drugie! Jak miasto jest zakorkowane to nie ma znaczenia prędkość maksymalna (bo wszyscy jadą jak żółwie). Jak jest w miarę pusto to wtedy ta prędkość ma znaczenie.- 4 1
-
2016-04-26 10:42
Masz myslenie czlowieka sovieticus, ktory przyzwyczai sie do kazdego syfu i mysli, ze tak powinno byc.
Otoz w miescie nie musi byc tak glosno i smierdzaca, ale zeby tak bylo to nalezy nie promowac samochodow.- 8 8
-
2016-04-26 07:54
to może jednak wpuścić tam rowery
skoro i tak macie gdzieś bezpieczeństwo?
- 9 18
-
2016-04-26 10:55
tunel dla pracowników rafinerii i turystów (2)
- 7 7
-
2016-04-26 11:04
nie tylko, ja mieszkam na Stogach i pełno ludzi autobusem do wrzeszcza-zaspy dojezdza :)
a centrum puste!!!- 12 0
-
2016-04-26 11:57
Kowale, Pruszcz, południe
Na Kowale z Zaspy o 16.00 jechało się dobre 50 min, teraz 20 :)
- 11 0
-
2016-04-26 06:09
Miliard dla 4 minut (28)
Do czasu, za miesiąc wszystko się zakorkuje.
Tristar za setki milionów też poprawił przepustowość o 3%- 319 247
-
2016-04-26 06:18
(6)
Przeczytaj jeszcze raz ale tym razem ze zrozumieniem
- 52 31
-
2016-04-26 06:51
(5)
no niestety, rodacy mają problem ze zrozumieniem podstawowych kwestii
- 42 14
-
2016-04-26 08:06
Nie muszą rozumieć. Robią to co ksiądz powie. (3)
- 37 29
-
2016-04-26 08:21
i bardzo dobrze, proboszcz to mądry człowiek i ma zawsze rację (2)
- 22 22
-
2016-04-26 15:08
zgodnie z zasadą: (1)
Zabił, nie zabił, zawsze to ksiądz - dobrodziej.
- 7 7
-
2016-04-27 07:09
1500 aut na godzinę
To pomnóż razy 4. Świat nie kończy aię na tobie, panie z pierwszego posta.
- 0 0
-
2016-04-26 10:11
polly - nie uogólniaj
to dotyczy niektórych tylko rodaków - niestety często tych, którzy świat oglądają wyłącznie zza szyby swojego samochodu
- 5 2
-
2016-04-26 06:49
mogli jeszcze jeden test zrobić tydzień temu, byłoby jakieś porównanie... teraz to mamy porównanie odkorkowanego centrum z tunelem a nie z tym co było wcześniej
- 81 3
-
2016-04-26 07:13
Tunel bomba! (5)
Z nowego portu na Kowale o g. 16.00 to jest godzina jazdy przez miasto. Wczoraj przez tunel i obwodnicę południową zajęło mi to 20 minut. 3x szybciej mimo 2x dłuższej trasy - bez świateł, bez korków - bajka.
Pozdrawiam!- 64 11
-
2016-04-26 08:02
żeby tak szybko kasa na paliwo do portfela spływała (1)
- 10 15
-
2016-04-26 09:55
na to raczej tunel nie ma wpływu, tu już samemu trzeba zadziałać
- 10 1
-
2016-04-26 10:19
Z twoich wyliczeń wynika że poprzednio z Nowego portu na Kowale (2)
jeździłeś (codziennie?) godzinę.
Naprawdę jest ci czego współczuć. Nie dziwię się, że teraz się cieszysz.
Policz tylko czas przeznaczony na zarabianie na brykę, spłatę kredytów na nią i na paliwo - ciekawe, czy wówczas Twój rachunek pokaże ci pozytywny efekt.- 5 15
-
2016-04-26 12:02
Policzyłem. Jeżdżę codziennie od ponad roku. O ile z rana jest ok, to popołudniami masakra.
Kredytu na auto nie mam, bo uważam że kredyty na konsumpcję to nieporozumienie. Natomiast około 20 godzin więcej miesięcznie mogę poświęcić dla żony co jest więcej warte niż złotówki.
Pozdrawiam- 27 2
-
2016-04-26 12:03
silnik
Jak silnik pali godzinę to chyba w trakcie czołgania się spali więcej jak w ciągu 20 min spokojnej jazdy. Tam wszędzie są ograniczenia 50 i 70, a dopiero na południowej obwodnicy można przyspieszyć. Ja mam podobną sytuację, jadę spokojnie 20min zamiast 50min i co najważniejsze od Hallera do Kowal nie zatrzymuję się ani raz!
Pozdro dla szukających dziury w całym :)- 12 2
-
2016-04-26 07:28
(4)
teraz trzeba przebudować Podwale Przedmiejskie.
- 11 19
-
2016-04-26 08:08
Teraz trzeba przebudować Czarny Dwór
- 19 10
-
2016-04-26 08:34
mózg sobie przebuduj
nie ruszac Podwala
- 17 10
-
2016-04-26 10:20
jot: napisz wyraźnie: zlikwidować tunele dla pieszych na Podwalu Przedmiejskim (1)
nie mówiąc o likwidacji estakady stulecia na skrzyżowaniu Okopowej i Armii Krajowej.
- 4 9
-
2016-04-26 15:37
pewnie! jeszcze progi zwalniajace po proszę! najlepiej na całej długości AK...
- 6 2
-
2016-04-26 07:41
(1)
Bez tunelu jechałbyś przez centrum 50min
- 8 4
-
2016-04-26 08:17
godzinę jak napisał
a ja jeżdżę z Sopotu do Sobieszewa- teraz jeżdżę 35 minut krócej
( wczoraj przynajmniej)- 18 2
-
2016-04-26 08:58
takie pytanie (3)
jadę z Wrzeszcza na Elbląg. Do tej pory miałem jedną opcję, teraz mam dwie. jest lepiej czy gorzej? i teraz jedzie jeszcze 1000 takich jak ja w piątkowe popołudnie. Lepiej jak jest jedna trasa czy dwie? i nie chodzi tu o te 4 minuty
- 13 3
-
2016-04-26 12:09
halas samochodowy w dzielnicach mieszkaniowych Zaspa i Przymorze (2)
Znaczaco sie zwiekszy. Ja jako mieszkaniec sie na to nie godze
- 6 11
-
2016-04-26 15:32
Ale ten hałas to kto zwiększy??
No właśnie mieszkańcy tych dzielnic.
- 4 3
-
2016-04-26 15:46
i nie będzie niczego!
niech Polska rośnie w siłę, ale nie pod moim blokiem!!!
- 7 3
-
2016-04-26 12:37
Ale...
... centrum Gdańska jest odkorkowane, a to jednak duży plus :)
- 6 3
-
2016-04-26 15:38
ale te 4 min trzeba mnozyc...
teraz te 4 min pomnóżmy
tysiace aut dziennie x osczednosc na paliwie x oszczednosc na czasie x tysiace dni kiedy bedzie czynny i do tego dodaj zwiekszone bezpieczensywo, mniej ofiar mniej dramatow i tzw strat spolecznych,
i moze wtedy sie okaze ze ten miliard to super inwestycja, tym bardziej ze jednak za wiekszosc zaplacili koledzy z Niemiec, Anglii Francji itd- 9 2
-
2016-04-26 16:08
Tak samo ulubiony Tristar zakorkował w godzinach popołudniowych centrum miasta od strony Wrzeszcza
- 1 2
-
2016-04-26 06:15
Źle (11)
Eh i zaraz znowu posypie się lawina narzekających komentarzy... Wybudowali nam fajny tunel ale i tak coś jest źle, trzeba ponarzekać. Ludzie zacznijcie się cieszyć!
- 302 53
-
2016-04-26 06:25
Zrzędzenie to tu ulubione hobby, to sport, uprawiany wyczynowo przez miliony rodaków.
- 31 6
-
2016-04-26 06:34
Niestety tak zamiast cieszyć się że coś się dzieje drogi są budowane ludzie mają pracę to tylko narzekają. Według niektórych im więcej dróg tym więcej korków. Tak samo narzekają z nową Słowackiego że nic ta droga i wiadukt nie dała. Bzdura
- 26 6
-
2016-04-26 06:37
Byłem, widziałem... (1)
Historia z soboty. Byłem z córką rowerem. Jedziemy w tunelu, ogólny zachwyt z córką nad inwestycją, że Europa, że z rozmachem, że bez kompleksów itp... A obok jakąś starsza Pani do męża, że mogliby już pomalować a nie zostawiać tak ten beton. Można? Można! :)
- 32 5
-
2016-04-26 06:43
Bo mogliby pomalować :)
A nie zostawiać beton
- 25 8
-
2016-04-26 07:56
Przykład Janusza Cebuli
Podręcznikowy
- 7 2
-
2016-04-26 10:23
wyobraź sobie, że można się cieszyć, ale można także pokazywać inne aspekty
zmian wywołanych budową tunelu.
Ze swojej strony się cieszę, ale czekam także na skorzystanie z zapowiadanej redukcji skali ruchu tranzytowego przez centrum: konkretnie przejścia dla pieszych do przystanku tramwajowego przed dworcem PKP Gdańsk Główny.
Podobnie jak warszawiacy już doczekali się przejścia przez ulicę Emilii Plater przy Dworcu Centralnym.- 4 2
-
2016-04-26 12:49
zrobci (1)
Taki sam test ale jedzcie komunikacja wiejska
- 2 0
-
2016-04-27 03:04
Narzekają tylko życiowe c*oty
I nieudacznicy, a takimi nie warto sobie zawracać głowy
- 3 0
-
2016-04-27 02:13
(1)
bo Wam się wydaje, że Oni Wam łaskę robią, że Wam wybudowali. więc nie ma sensu brac pod uwagę, że wydali na to nie swoje pieniądze. nie warto pytać ile i po co. i że wydając na to nie wydadzą na nic innego. i że skoro zrobili łaskę to nie wypada pytać dlaczego zajęło im to 5 razy dłużej niż powinno. to są Twoi Panowie, że uważasz, że powinieneś być im tylko wdzięczny, że coś zrobili??!! ŻAL
- 0 2
-
2016-04-27 03:04
Naucz się żyć nieudaczniku :)
- 2 0
-
2016-04-27 12:35
Cieszmy się, więc
napijmy się!
- 0 0