Kto odpowiada za odśnieżanie chodników
6823 wyświetlenia 13 stycznia 2017 (357 opinii)Tłumaczymy kto odpowiada za sprzątanie konkretnych chodników w mieście.
Więcej na ten temat
Opinie (357) 5 zablokowanych
-
2017-01-13 07:50
centrum Gdańska!!! (10)
To nieprawdopodobne że w centrum miasta- przy dworcu PKS nie jest odśnieżony chodnik. Od początku opadów - czyli od poprzedniego tygodnia nie widział ani łopaty ani miotły.. Pop prostu wstyd!!!!
- 102 7
-
2017-01-14 10:00
Do wszystkich niezadowlolonych (6)
Łopata i do roboty, dla dobra jej mieszkańców.
- 7 21
-
2017-01-14 12:21
No pewnie,
do pracy/szkoły na zakupy/gdziekolwiek z łopatą na plecach?
- 7 2
-
2017-01-14 17:11
(3)
Od tego są zatrudnione odpowiednie osoby.
- 6 2
-
2017-01-15 12:35
a kto te osoby zatrudni i skąd pieniądze (1)
powiedz mi,
na każdej ulicy postawisz człowieka żeby odśnieżał jak napada?- 2 5
-
2019-01-03 12:38
a mało to jest klientów MOPSU co pracy znaleźć rzekomo nie mogą?
- 2 0
-
2017-02-08 12:38
nie mają kasy na zatrudnienie ludzi, wszystko idzie na 500+
- 1 1
-
2019-01-03 14:07
Podatki też idą na odśnieżanie a nie tylko nagrody dla urzędników , może urzędnicy w ramach aktywności fizycznej zapracują na premię ?
- 1 0
-
2017-01-14 14:01
Kom-bis tam robi ! Nie ma co się dziwić ze nie ma odśnieżonego jak okradają ludzi z pieniędzy ! I nie mają ludzi do pracy !
- 1 1
-
2017-01-14 20:28
a alimenciarze, pijaczki ekshibicjoniści spokojnie siedzą sobie w celach. Prace publiczne zamiast zawiasó lub więzienia za każdą pierdołę.
- 4 2
-
2017-02-08 10:04
no właśnie a gdy auto tam stanie, to od razu Straż Miejska się zjawia
- 2 0
-
2017-01-13 16:01
) (19)
Dobrze że w bloku mieszkam i mam odśnieżone.Nie zazdroszczę właścicielom domów,wieczna walka.Swoją drogą dobrze że sypnęło dzieciaki mają frajdę na ferie.Ja pomału pakuję się.Jutro wylot na San Escobar)
- 180 41
-
2017-01-13 16:11
(3)
Weż w końcu wyluzuj i zastanów się nad sobą.
- 14 36
-
2017-01-13 16:48
sam wyluzuj (1)
san escobar to dobry żart
- 34 7
-
2017-01-13 18:01
No co ty
Naprawdę?
- 2 16
-
2017-01-13 19:58
nasze osiedle domków jednorodzinnych jest znacznie lepiej przez nas samych odśnieżone
niż obok osiedle bloków
- 18 2
-
2017-01-13 17:18
(1)
My z mężem już mamy zabukowane bilety i lecimy do San Escobar w maju wygrzewać się na plaży Esperal.
- 42 5
-
2017-01-14 11:49
polecam miejscowosc Nachos na poludnie od Dip. Tuz obok jest tez piekna plaza w miejscowosci Salsa
- 7 0
-
2017-01-13 17:22
(2)
Ale wychodzac z "bloku" chyba dalej jakos musisz sie przemiescic? Wiec nie wiem, z czego ta radocha.
Ps. Udanego lotu. Pozdrow prezydenta tego panstwa.- 17 4
-
2017-01-13 17:53
) (1)
Anno,dziękuję,pozdrowię a jakby co mam extra miejscówkę)
- 6 2
-
2017-01-13 22:13
Vamos al La Playa de El Esperal
- 2 0
-
2017-01-13 20:04
Ja to nawet lubię odśnieżać - robię sobie coś gorącego do picia - ostatnio kawka zbożowa z odrobiną kakao - stawiam na schodach i co parę minut łyczek :D No i zdecydowanie wolę odśnieżać niż grabić liście - już wywaliłam całe towarzystwo gubiące liście i zamieniłam na zimozielone :)
- 9 0
-
2017-01-14 06:31
(3)
Odśnieżania nie ma przez cały rok w domu, ale zalety przy tych samych opłatach co w bloku ogromne. Ten kto nie mieszkał w domu, tylko w bloku nie wie co traci.
- 9 1
-
2017-01-14 06:37
Ale postawa roszczeniowa aby odśnieżać. Hallo mamy pokolenie leniwców, (2)
Pod sam sklep i do sypiali by wjechali samochodem, brzuchy i zadki rosną a wy zmuszacie ich do odśnieżania
- 5 2
-
2017-01-14 13:26
dokładnie, zakłąda się zimowe buty i nie ma problemu (1)
przez 40 lat robię i nikt nigdy z tego problemu nie robił,
dopiero teraz jakieś piczki lub internetowe trole powyłaziły ze swych nor
i trują codziennie,
nieudacznicy życiowi- 3 2
-
2017-01-14 13:34
Pi**y, a nie ludzie!
- 3 1
-
2017-01-14 10:34
Wszyscy wylatujący muszą niestety odśnieżyć swoje samoloty bo stoją po skrzydła w śniegu:(
- 2 0
-
2017-01-14 12:50
ale kasują Cię w czynszu .Zima fajna rzecz jeśli nie trwa zbyt długo.
- 0 1
-
2017-02-08 10:12
Odśnieżanie przed domkiem to żaden problem- rzadko się zdarza bo zim u nas mało (2)
odgarniamy śnieg, sypiemy piaskiem- to nic strasznego,
moja 13-letnia córka uwielbia odśnieżać.
Poza tym trzeba wykupić OC na przyzwoitą Sumę Gwarancyjną (tanie jest ),
bo może napadać gdy jesteśmy w pracy, szkole.- 0 0
-
2019-01-03 11:47
Prawda jest taka (1)
Ze jak duży teren wokół domu, to cały rok trzeba zapiep**ac dzień po dniu, jak nie kosić, to odśnieżać, a w wolnych chwilach kwiatki, krzewy, drzewka, naprawy itp itd A jak terenu tyle co na podjazd przed domem, to i się nie narobisz, fakt.
- 1 0
-
2019-01-03 15:07
Święta racja... przy domu ciągle coś... więcej się przy domu robi, niż potem odpoczywa w ogrodzie... uczę się, żeby pielenie, koszenie były odpoczynkiem... Ale nikt mi nie powie, że odśnieżanie to przyjemność! To katorżnicza praca. Bez końca. Kupiłam nawet kosiarkę do śniegu, nadal walczę z oblodzonymi chodnikami... że też mi się zachciało domu na rogu ulic... :/
- 0 0
-
2017-01-13 16:02
Chodniki powinny być odsnieżane w pierwszej kolejnosci i dokładniej (8)
Niestety kierujące wszystkim lobby samochodowe jak zawsze wszystko zrobi pod siebie
- 134 53
-
2017-01-13 16:22
Zastanów się czy ty nie robisz pod siebie
- 14 32
-
2017-01-13 17:27
(2)
Myślisz że mając samochód oznacza że nie korzystam z chodnika?
- 13 12
-
2017-01-13 17:32
parkowanie się nie liczy
- 12 9
-
2019-01-03 13:14
Mysle, ze majac do szkoly nie po drodze i tak dobrze Ci sie edukacja udala.
- 0 0
-
2017-01-13 19:58
Karetka (pogotowie ratunkowe). (1)
Ale też straż pożarna, policja i inne służby. Oni wszyscy też korzystają z aut. Wypisz-wymaluj lobby blachosmrodowe:)
- 11 3
-
2017-01-14 13:27
i lewaki, bo pomaganie ludziom to jak wiadomo wymysł lewacki
a na każdy objaw miłosierdzia i dobrego serca
mamy skowyt i ujadanie nazikatobolszewickiej stonki
żrącej putinowskie ruble- 3 1
-
2017-01-13 22:19
całe szczęście odśnieżane są drogi dla rowerów przyległe do chodników
dzięki temu i piesi mają wygodniej.
- 3 1
-
2019-01-03 14:01
Przed chwila szedłem Jaskowa
Pięknie odśnieżona ścieżka rowerowa, obok nietknięty chodnik. Pieszych całkiem sporo, rowerzysty nie uświadczysz. A większość dróg odśnieżona codziennym użytkowaniem, nikt tam palcem nie kiwnął, żeby coś zrobić, samo się rozjeździło, roztopiło i popłynęło ściekiem.
- 1 0
-
2017-01-13 16:03
Zawsze co roku zasypany jest chodnik wzdluz Grunwaldzkiej od Manhattanu w strone Poczty i dalej. (6)
Bloto, zero odsniezania, a tam jedna wspolnota przy drugiej, banki, sklepy itd i nikt nie raczy przed swoim lokalem odśnieżyć.
Gdzie jest Straz Miejska ?- 152 9
-
2017-01-13 16:26
przecież tam są płatne miejsca postojowe (1)
przynajmniej teoretyczne, bo poziomo nieoznakowane. No to odśnieża ten, który czerpie korzyść.
- 25 2
-
2017-01-13 17:26
jest wyjaśnione w filmiku nawet
kto za co odpowiada. nawet mnie całych dwóch minut filmu nie możesz ze zrozumieniem obejrzeć, tylko pieprzysz głupoty?
- 7 2
-
2017-01-13 17:23
Druga strona Grunwaldzkiej jeszcze gorsza.
- 2 0
-
2017-01-13 18:17
Okolice pętli autobusowej koło Galerii Bałtyckiej
to samo! Od X lat człowiek brnie przez śnieg bo nikt tego nie odśnieża!
- 12 1
-
2017-01-13 22:07
Prawda
Samochody chlapią, chodniki nie odświeżone.. Strasznie się jeździ wózkiem. Elizy Orzeszkowej jeszcze w gorszym stanie, nie ma opcji żeby przejechać po chodniku. Może jak już wybydyją te nowe bloki to ulicę i choniki naprawią...
- 3 1
-
2017-01-14 19:14
mandat
Mandat jest tańszy od zatrudnienia ludzi do odśnieżania bo nie 500 a do 500.
- 0 0
-
2017-01-13 16:03
w Gdyni tragedia. jeszcze leży stary śnieg a zaczął padać nowy:( (20)
z wózkiem i dzieckiem na spacer nie ma szans, nie wiem jak radzą sobie niepełnosprawni...
- 93 11
-
2017-01-13 16:23
(7)
Sanki weź wozkiem po sniegu ? Blondi??
- 9 28
-
2017-01-13 16:55
(2)
A jak wejdzie do sklepu to jak tymi sankami ma śmigać między sklepowymi półkami? A jak dziecko ma 2-3 miesiące? Na sanki je posadzisz? Pomyśl zanim coś palniesz...
- 32 4
-
2017-01-13 20:39
(1)
Zdecydowanie blondi
- 4 12
-
2017-01-13 21:02
A ty głupek
- 10 4
-
2017-01-13 16:55
(2)
A niesiedzące dziecko tez na sanki? Wystarczy trochę pomyśleć.
- 19 3
-
2017-01-13 19:28
(1)
no tak, na sanki!
- 1 6
-
2017-01-13 21:03
Następny głupi
- 9 1
-
2017-01-14 13:33
niepełnosprawni tez na sanki, a co !!!
- 4 1
-
2017-01-13 16:53
(1)
Chodniki sa w strasznym stanie, iść po nich strach zeby się nie poślizgnąć a co dopiero wózek pchać
- 14 2
-
2017-01-13 16:56
To ciagnij jak nie idzie pchać
- 5 19
-
2017-01-13 17:12
nie radzą sobie
Bez samochodu jednak nie ma możliwości przebrnąć przez tą breję.
- 7 0
-
2017-01-13 17:12
Ale mamy za to najlepszego prezydenta :)!
- 3 3
-
2017-01-13 19:30
no i gdzie jest straż miejska, ja się pytam?!!!!
- 6 0
-
2017-01-13 23:13
Myślę że..... (3)
Z dzieckiem to raczej sanki.To taki starodawny przedmiot bardzo użyteczny zimą. Ale lepiej użyć drewnianych z oparciem niż plastikowych:)
- 1 4
-
2017-01-14 10:40
(2)
To posadz w nie noworodka. To będzie ciekawe wyzwanie a tobie może da do myślenia, że nie każde dziecko można na sanki posadzić. Co za bezmózgi.
- 4 1
-
2017-02-08 10:04
noworodki w domu siedza a nie po miescie jezdza
- 1 0
-
2019-01-03 13:18
Ale na to, ze nie w kazda pogode mozna po miescie spacerowac, to juz nie wpadniesz?
- 0 0
-
2017-01-14 09:21
(1)
Gdzie w Gdyni leży stary śnieg? Bo ja zaobserwowałam, że np. Centrum jest pięknie odśnieżone. Bulwar, Świętojańska..
- 1 1
-
2019-01-03 14:56
Tomek idz spać a nie komentarze w internecie piszesz.
- 0 0
-
2017-01-14 10:48
tragedia
W Gdyni jest lodowisko na chodnikach dramat
- 1 1
-
2017-01-13 16:04
(3)
Duży problem.
- 28 6
-
2017-01-14 13:45
Duży problem? (1)
Ja nie rozumiem, czemu tak "dużego" problemu nie da się rozwiązać w najprostszy sposób. Więźniowie są? Są. No to niech odśnieżają! Chociaż raz się przydadzą społeczeństwu.
- 0 0
-
2017-02-08 12:50
więźniowe , Straż miejska czyli struże miasta
- 0 0
-
2017-02-08 14:36
jakoś takiego problemu nie było w latach 80, 90 gdzie zimy było o wiele wieksze niż teraz
a mimo wszystko chodniki były odśnieżane, nawet ulice
nie ma co, idziemy do przodu, rozwój jak na XXIw przystało- 1 0
-
2017-01-13 16:05
(23)
Jest zima taki jej urok nie widze problemu kiedys wogle nie byly chodniki odsniezane i nikt problemu nie robil byly mrozy po -20 i to trzymal ten mroz przez cala zime dzieciaki mialy radoche ludzie palili w piecach i bylo ok ....a teraz minusujcie
- 88 65
-
2017-01-13 16:25
(5)
A co z osobami niepełnosprawnymi? Przed wypowiedzą trochę warto pomyśleć.
- 24 10
-
2017-01-13 17:00
(3)
Kiedys sobie radzily rowniez osoby niepelnosprawne i mamy z wozkami wiec nie rozczulajmy sie nad soba
- 13 20
-
2017-01-13 17:12
Nie, kiedyś niepełnosprawni nie wychodzili wtedy z domów. (2)
Na szczęście, czasy się zmieniły.
- 30 4
-
2017-01-13 18:27
Ale skąd on/ona o tym mogła wiedzieć, skoro komunistyczna TV nie informowała o takich problemach - zgodnie z zasadą, 'jak o czymś nie powiemy to tego nie ma'.
- 14 1
-
2017-01-13 23:27
Teraz wychodzą i mozna zobaczyć jaki efekt
na przykład w sejmie
- 7 2
-
2017-01-14 06:39
kiedyś to zamiast soli używało się popiołu w zimie do posypania dróżek
- 4 1
-
2017-01-13 17:28
(5)
Gdybyś w te -20 i w śniegu co najmniej po kolana musiała dostać sie wózkiem inwalidzkim powiedzmy do lekarza czy pchała wózek z niemowlakiem to byś inaczej teraz gadała. Jako dziecko nie widziałaś problemów innych, dla ciebie to była radocha a nie problem.
- 30 3
-
2017-01-13 19:36
(3)
1 nie mamy sniegu po kolana po 2 pcham wozek z dzieckiem i nie robie z tego sensacji
- 5 8
-
2017-01-13 21:04
(1)
Ale w latach 80-tych nie było by tak łatwo.
- 0 2
-
2017-02-08 10:57
łatwiej było niż obecnie - w wielu dziedzinach
- 0 0
-
2017-01-14 10:59
nie wszystko krecie się wokólł ciebie
- 3 0
-
2017-01-13 23:38
Kochanie kiedyś inaczej się dostawało do lekarza
niż dzisiaj, dziś jest to równoznaczne z wejściem na K2. I kurde myślę że dotarcie do przychodni jest najmniejszym problemem. A co później .... jak się dostaniesz ?! PS. Jak by się ktoś pytał gdzie się "podziewają" pieniądze ZUS, PEFRON, itd. to wejść na strony firm ochroniarskich zatrudniających emerytów i firm świadczących usługi pod tytułem "PFRON CSR Optymalizacja" KRKPPartners, czy jakoś takoś.
- 3 0
-
2017-01-13 19:37
(2)
uwielbiam takie opinie "a bo kiedyś" kiedyś to ludzie z maczugami biegali na bosaka po lodzie i jedli zamrożone mamuty też nie widzieli problemu, niestety świat idzie do przodu i trzeba sobie ułatwiać życie a nie utrudniać bo właśnie przez takie teorie nikt nie odśnieża chodników
- 27 4
-
2017-01-14 00:52
Sorki ale muszę (1)
są pewne wartości uniwersalne, jak: braterstwo, koleżeństwo, miłość,
empatia, itd. I niestety od czasów maczugi i gotowanego wcześniej mrożonego mięsa nic się nie zmieniło. Albo one są albo nie. A jak nie, to trzeba pomóc brutalnie je odświeżyć. Więc ......- 2 3
-
2017-01-14 22:12
ale o czym ty człowieku własciwie?
- 0 0
-
2017-01-14 00:11
Tylko kiedyś nie sypali solą !!! A to różnica
- 3 0
-
2017-01-14 09:27
Nieprawda
Kiedyś chodniki były odśnieżane! Za mojej prl-skiej młodości przemieszczałam się często pieszo , z wózkiem i zaprawdę nie brneło się w brei.
- 7 0
-
2017-01-14 12:29
Piszesz głupoty
Chodniki były odśnieżane (więźniowie, czasem wojsko). Jeśli nie, to ludzie sami posypywali popiołem wygarniętym z pieców. I nikt nie płacił podatków takich jak teraz, żeby wymagać wykonywania tego, za co się płaci.
- 4 0
-
2017-01-14 22:10
uwielbiam komentarze kończące się słowami "a teraz minusujcie". to tak jakby autor mowil "moje poglądy są tak alternatywne, ze zwykly zjadacz chleba ich nie zrozumie ale mam to w d*pie bo jestem taaaaki super".
to żenujące.- 2 1
-
2017-01-15 08:11
Tak ale mamy 2017 rok!!! Tamte lata minęły i powinniśmy iść do przodu z życiem a nie się cofać!!!
- 1 0
-
2017-02-08 10:05
Nieprawda! kiedyś to właśnie w nocy dozorcy wychodzili i odśnieżali chodniki. Moja matka 29 lat przepracowała w ówczesnych ADM-ie i zawsze w zimę z kolegami pomagaliśmy Jej odśnieżać Jej rewir.
- 1 0
-
2017-02-08 10:12
Za komuny na naszym osiedlu chodniki były wzorowo odśnieżone
- 0 0
-
2019-01-03 11:53
g*wniarzu a raczej idioto chodniki zawsze były odsnierzane nawet za głebokiego PRLu!
- 0 0
-
2017-01-13 16:07
a czy przepisy regulują KIEDY (7)
należy uprzątnąć chodnik po opadach śniegu? Bo ja często podróżuję i nie czekam z łopatą przy furtce.
- 44 14
-
2017-01-13 16:58
(2)
Czytaj kobieta, czytaj... (patrz punkt 5 wyżej, dotyczy wszystkich)
- 7 2
-
2017-01-13 18:13
(1)
Ona nie jest od czytania, tylko od odśnieżania. ;)
"do godziny ósmej rano lub w ciągu sześciu godzin od zaprzestania intensywnych opadów"- 8 0
-
2017-01-13 21:12
a ile za to płacą???
jak dużo to się zgłoszę, jak mało to leżę dalej.
- 3 0
-
2017-01-14 06:40
a kiedy mam być leniwy a kiedy nie? Kiedy ma mi brzuch rosnąc a kiedy nie
- 0 0
-
2017-01-15 10:42
(2)
może jestem ślepy, ale nie mogłem znaleźć w w/w ustawie informacji w jakim czasie należy uprzątnąć śnieg z chodnika, nie przekonuje mnie napisanie że do 8 rano lub w ciągu sześciu godzin od zaprzestania intensywnych opadów - nie poparte jest to jakimkolwiek zapisem w ustawie.
- 2 1
-
2017-02-08 10:14
trzeba włączyć zdrowy rozsądek i nie szukać wymówek (1)
- 0 1
-
2019-01-03 13:09
Tam gdzie jest prawo, tam zamiera zdrowy rozsądek
np. rozsądne jest wyprowadzanie ratlerka bez kagańca, a dresiarza w klatce z elektrycznym pastuchem, tymczasem prawo definiuje te kwestie odmiennie
- 0 0
-
2017-01-13 16:08
Różnica między chodnikiem miejskim a tym, za który odpowiada wspólnota/spółdzielnia/firma/osoba prywatna? (2)
Ten pierwszy bardzo rzadko (o ile w ogóle) jest odśnieżany. To samo dotyczy dróg rowerowych. Łatwo straszyć innych mandatami, kiedy spółki podległe miastu mają fory...
- 177 5
-
2017-01-13 17:33
drogi rowerowe (1)
akurat miasto prowadzi jakąś tam politykę pro rowerową, więc z góry rezerwuje środki na utrzymanie sieci DDR zimą, dlatego są odśnieżone i firma, która dostała kasę za odśnieżanie DDR, w miarę się wywiązuje.
Chodniki to już inna para kaloszy. Tutaj miasto bawi się w przepychanki co jest czyje, bo nigdy to nie jest jasne. A DDR wiadomo, że miejskie, więc wiadomo z góry, kogo pociągnąć do odpowiedzialności.
Dobrze, że powstają takie artykuły, które wyjaśniają sprawę.- 14 8
-
2017-01-13 18:42
tak sobie radza ze poza centrum wiekszosc ddrow zalepiona sniegiem
- 9 1
-
2017-01-13 16:09
(20)
Odśnieżają tylko ścieżki rowerowe - no żenada
- 124 20
-
2017-01-13 16:10
(4)
Zenada to twoje drugie imie
- 9 31
-
2017-01-13 16:24
Fajnie że macie razem imieniny
- 13 4
-
2017-01-13 17:24
(2)
A twoje z bierzmowania.
- 1 6
-
2017-01-13 19:38
(1)
Nie mialam bierzmowania katolicki podmiocie
- 4 8
-
2019-01-03 13:10
Ty orzeczeniu jeden ty!
- 0 0
-
2017-01-13 16:20
u nas w Gdyni kontrpas
- 3 2
-
2017-01-13 17:02
(4)
To ciekawe
Nawet główna droga rowerowa przy Al.Zwycięstwa jest śnieżnym klepiskiem a co dopiero jakieś pomniejsze trasy...
Swoją drogą przy tej okazji wychodzi dodatkowy plus pasów rowerowych w jezdni, które są odśnieżane przez pługopiaskarki drogowe za jednym zamachem z jezdnią. Przypuszczam, że to realne oszczędności.- 11 6
-
2017-01-13 17:33
pewnie własnie o (kontra)pasy chodzi
odśnieżane przy okazji odśnieżania przyległych miejsc postojowych. Ale zawsze można pluć jadem na rowerzystów
- 0 2
-
2017-01-13 17:58
nic nie wychodzi, pasy rowerowe kompletnie nieodśnieżone (2)
żaden w Gdańsku nie jest odśnieżany, kompromitacja kompletna.
nie mówiąc już o chodnikach- 10 5
-
2017-01-13 18:31
Nawet nie tyle co odśnieżony, co dodatkowo zaśnieżony śniegiem z jezdni.
- 8 1
-
2017-01-14 00:57
Nie wiem gdzie wy jeździcie,
bo w okolicach ulicy Kościuszki i Warneńskiej są one w przeciwieństwie do chodników odśnieżone. A na chodnikach, szczególnie we Wrzeszczu jest zamiast śniegu breja.Tak było np.w czwartek. Dziś w trakcie dnia padało więc inna to skala porównawcza.
- 2 0
-
2017-01-13 18:09
(8)
Jeśli chodnik nie jest odśnieżony i nie nadaje się do chodzenia, to możesz korzystać z odśnieżonej drogi dla rowerów.
Jeśli droga dla rowerów nie jest odśnieżona i nie nadaje się do jeżdżenia, to rowerzysta NIE może korzystać z odśnieżonego chodnika.
Dlatego odśnieżając tylko jedną powierzchnię, mogą poruszać się po niej dwa rodzaje uczestników ruchu drogowego - i piesi, i rowerzyści.
Rozumiesz już dlaczego, bardziej opłaca się odśnieżyć DDR, a nie chodnik?- 10 5
-
2017-01-13 19:47
Wszystko jasne, a ja zawsze się zastanawiałam dlaczego jest odświeżona droga rowerowa, a chodnik nie. Dzięki za przydatne info. Mogłam się tego spodziewać, że wyjaśnienie jest tak banalne :)
- 8 0
-
2017-01-13 23:01
(1)
A czy mogę korzystać z jezdni jeżeli przyległa droga rowerowa jest zasypana??
Tak mnie kilka razy kusiło więc dobrze wiedzieć...- 2 1
-
2017-02-08 14:08
Warunki pogodowe nie pozwalają na korzystanie z jedni to korzystasz z chodnika.
Zmrok czy opady wystarczą.
Wystarczy zastanowić się chwilę gdzie jest większe zagrożenie dla twojego zdrowia.- 0 0
-
2017-01-14 11:14
tylko pamiętaj o tym że (1)
jak na tej odśnieżonej trasie rowerowej wjedzie na ciebie rowerzysta bo zimą też jeżdżą to cała odpowiedzialność ponosisz ty sam
- 4 3
-
2019-01-03 13:11
to chyba w twoim mokrym śnie obcisłogatkowca
- 0 0
-
2017-01-14 12:38
Oj, tam
W okolicy, w której mieszkam, nikt nie robi z tego problemu - i piesi i rowerzyści poruszają się po tej drodze, która jest odśnieżona - albo rowerowej, albo po chodniku. Bo dowcip polega na tym, że są odśnieżane na przemian, kawałek chodnika - kawałek ścieżki...
- 3 0
-
2017-02-08 10:05
niby dlaczego nie może korzystac?
- 0 0
-
2017-02-08 14:07
Cóż, a którędy niby ma się poruszać rowerzysta gdy chodnik jest odśnieżony a ścieżka nie?
Jezdnią nie może bo warunki pogodowe nie pozwalają.- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.