Więcej na ten temat
Opinie (304) ponad 10 zablokowanych
-
2024-04-13 10:00
Opinia wyróżniona
(7)
Super pomysł z biblioteką, szczególnie że na nowych osiedlach nie powstają nowe filie, tam na pewno coś takiego by się przydało. A starsze książki warto cenić, bo np. w przypadku klasyków są to często o wiele lepsze, staranne tłumaczenia, no i kiedyś nie wydawało się byle bzdur bez żadnej korekty i weryfikacji.
- 212 5
-
2024-04-15 08:47
Oddam ci chętnie całą biblioteczkę staroci
- 0 0
-
2024-04-14 11:14
Po kiego grzyba promujecie rozgrzebywanie śmietników?
Za mały syf robią złomiarze i dziki???
- 3 20
-
2024-04-14 11:09
Stare książki są lepsze, bo nie ma cenzury
Niestety obecnie zdarza się coraz częściej, że cenzuruje się autorów, bo pisali niepoprawnie politycznie. Dlatego staram się sięgać po książki starsze.
A na śmietniku sama znalazłam mnóstwo ciekawych pozycji. Kiedyś na mojej klatce zostawiało się niechciane książki na skrzynce pocztowej - to byś świetny pomysł. Ludzie się wymieniali- 6 4
-
2024-04-13 22:19
Jak zawsze posty wyróżnione bezwartościowe Kunszt wodny jest idealnym miejscem na watosciowe książki !!
Miejsca tam nie brakuje!!
- 6 1
-
2024-04-13 10:13
Żadna biblioteka nie chce starych ksiazek. (2)
- 53 2
-
2024-04-13 10:42
(1)
Tak, komentarz dotyczył biblioteki opisanej w artykule, do której trafiają takie niechciane książki.
- 19 1
-
2024-04-13 18:57
Biblioteka i w niej pewnie 500egzemplarzy 50 twarzy Greya.
- 13 0
-
2024-04-13 10:18
Opinia wyróżniona
(15)
Fajnie tylko ja właśnie robie porządki tak aby zrobić miejsce na nowe książki a stare nieużywane staram się sprzedać i jest to niemożliwe. Chętnie bym oddał to bibliotece (np. mam z zakresu zarządzania) ale żadna instytucja nie jest zainteresowana. Chyba już nikt nie czyta książek (większość z tego zestawu to nie ma w wersji ebooków)
- 172 8
-
2024-04-14 13:04
Niektóre biblioteki przyjmują takie książki nie z opcją wciągnięcia do księgozbioru, a wystawienia na półeczce do kupna za 1 zł. Książek można też pozbyć się na fb na grupach typu uwaga, śmieciarka jedzie. Pozdrawiam
- 2 0
-
2024-04-13 22:58
Nie sprzedawaj tylko oddaj tam gdzie potrzebuja. (2)
Pieniędzy do życia tobie brakuje?
- 1 19
-
2024-04-14 17:10
(1)
Pytanie na serio. A gdzie potrzebują? Podaj adres. Chętnie oddam książki, które już przeczytałem, ale biblioteka nie ma ochoty ich przyjmować.
- 8 0
-
2024-04-14 17:48
Niechciane książki przyjmują fundacje, które potem zanoszą je do szpitali czy domów opieki. Moxna nadac je paczkomatem. Aplikacja inpost, opcja "Zwróć", wypełnij krotki formularz, wyślij paczkę paczkomatem i gotowe :) polecam
- 0 1
-
2024-04-13 22:26
Zależy jakie, akurat z takich dziedzin, gdzie często się dezaktualizują jak Zarządzanie czy Prawo to nie bardzo (1)
Warto też po prostu sprawdzić czy biblioteka ma dane tytuły - większość bibliotek ma dostępne katalogi online. Jeśli okaże się, że nie mają, a są to tytuły aktualne to chętnie przyjmą.
- 7 0
-
2024-04-14 11:47
Miałam zamiar właśnie tak zrobić -oddać tytuły których nie ma w bibliotece ale.... pracownicy powiedzieli że na własne zasoby brakuje im miejsca a nawet nie mogą zakupić kolejnych z otrzymanych dotacji ponieważ nie mają miejsca...
- 7 0
-
2024-04-13 18:55
Są takie biblioteki
Polecam pójść do Pomorskiej Biblioteki Pedagogicznej (dawne PBW) w Gdańsku przy ul. Hallera. W Wypożyczalni na 90% przyjmą.
- 5 0
-
2024-04-13 17:25
areszty sledcze i ZK przyjmują do swoich bibliotek
ja kilka lat temu wyslaslem do AŚ w Białymstoku
- 9 0
-
2024-04-13 13:27
ecozwroty z inpost
Sa fundacje, które przyjmują stare książki. Zainstaluj sobie aplikację Inpost, wybierz opcję "Zwróć" następnie "Oddaj do fundacji" uzupełnij formularz, idź do paczkomatu i wyślij. Polecam
- 19 2
-
2024-04-13 10:51
(1)
Zarządzanie w epoce Gierka a zarządzanie dzisiaj to dwa różne swiaty
- 16 4
-
2024-04-14 11:01
Ale to właśnie wartość historyczna! Fakt, że mało kto jest zainstesowany, jak to była za tow. Gierka
Trzeba by zostawić chociaż kilka sztuk, bo stare książki także są narażone na zniszczenie.
- 4 1
-
2024-04-13 10:41
Stare z zarządzania są już nieaktualne . Nic dziwnego, że biblioteka ich nie chce. Miejsca na nowości brak, a ma brać książki nieaktualne, bo komuś szkoda ich wyrzucić? Biblioteka to nie śmietnik. Pomyśl czy chciałbyś takie książki wypożyczyć?. No. Leżące kilka miesięcy/ lat w piwnicy śmierdzące pękania j wilgocia. I zdumienie, że biblioteka nie chce odzyskać, bo to takie cudowne pozycje. Cudowne ? - to je sprzedaj lub zatrzymaj sobie.
- 41 3
-
2024-04-13 10:33
hahah co ty człowieku wypisujesz ksiazki o zarzadzaniu biblioteka niechce przyja to bezwartosciowa makulatura
- 17 2
-
2024-04-13 10:29
Zarządzanie to nie nauka
- 13 7
-
2024-04-13 10:27
Biblioteki też muszą robić miejsce na nowe książki.
- 17 0
-
2024-04-13 09:14
Opinia wyróżniona
Brakuje miejsca w Gdańsku, które przyjęłoby niechciane książki (25)
Próbowałam moje stare komentarze prawnicze i kodeksy oddać do biblioteki- żadna biblioteka w Gdańsku ich nie chciała, kilka książek oddałam na olx, resztę niestety wyrzuciłam brakuje miejsca, gdzie można byłoby książki zostawić.
- 236 10
-
2024-04-15 06:02
Na szadółki
- 0 1
-
2024-04-14 20:50
Nikt nie chce Twoich śmieci, to chyba zrozumiałe.
- 2 6
-
2024-04-14 15:17
Jest z tym duży problem. Likwidując mieszkanie po rodzicach oddaliśmy ich bogaty księgozbiór do prywatnej biblioteki na
Stogach.
- 8 1
-
2024-04-13 19:58
zadzwoń do Tezeusza (4)
oni przyjadą ksiązki odbiorą z domu i dadzą jeszcze pare złotych na kolację czy obiad w restauracji.Ja pozbyłam sie w ten sposób trzystu książęk kiedyś Tezeusz miescił sie na ul.Polanki ale pamiętam że byli w trakcie przeprowadzki chyba na Letnice
- 10 2
-
2024-04-14 12:30
(2)
Żeby usłyszeć że za podręczniki akademickie może mi dać cenę za kilogram???
- 3 5
-
2024-04-15 09:27
Zaplaca wiecej niz smietnik.
- 1 0
-
2024-04-15 06:03
To już lepiej wyrzucic
- 0 0
-
2024-04-13 20:54
Oni nie pomagają, tylko wybierają i to niewiele. Co zresztą nie dziwi - nie są charytatywnym śmietnikiem i chcą zarobic.
- 22 0
-
2024-04-13 11:41
A na co komu stare komentarze prawnicze i kodeksy?
To nie jest tak, ze wypada być na bieżąco? Ja rozumiem ze pewnie 80% jest nadal aktualne, ale problem z tymi 20%, które już nie- 45 0
-
2024-04-13 11:12
(3)
Dokładnie mam ten sam problem.
Mam dużą ilość książek do oddania albumy, historyczne , encyklopedie i inne ale nie ma gdzie. Przyjechała do mnie firma Tezeusz od skupu książek ale ku mojemu zdziwieniu wybrali co chcieli , płacąc drobne i pojechali.- 29 2
-
2024-04-13 11:23
(2)
W Auchanie w Gdańsku jest regał gdzie można się wymieniać książkami. Często można tam znaleźć ciekawe egzemplarze. Sama często też oddaje książki których już nie potrzebuje
- 15 0
-
2024-04-13 20:00
na Przymorzu w Galerii tam gdzie jest Leclerc
też na stoliku mozna zostawic swoje albo wziąść to co ktos zostawił, Już sporo książek tam sobie wymieniłam
- 8 0
-
2024-04-13 16:14
Pytanie
W którym Auchanie ?
- 7 0
-
2024-04-13 10:48
To samo u mnie, kupowanie książek prawniczych przy tak szybko zmieniającym się prawie już nie ma sensu
- 27 0
-
2024-04-13 09:39
Premier w latach 70 sprzedawał arcydzieła nad motławą
- 6 18
-
2024-04-13 09:27
Makulatura której już nikt nie chce czytać typu ` Polska moich marzeń` autorstwa jednego z bliźniaków Kaczyńskich jeszcze (2)
do niedawna zawalała placówki Poczty Polskiej - teraz pewnie służy jako podpórka pod stary tapczan :))))))))))))
- 22 30
-
2024-04-14 22:42
Masz rację. Teraz czekamy na dzieło "Kraina Federacji Europejskiej - Polska" autorstwa Tusk i Van Der Lying.
- 2 1
-
2024-04-13 20:56
Teraz z pasją czyta sam autor, zapewne nudząc się podczas sejmowych posiedzeń :)
- 4 6
-
2024-04-13 09:23
(6)
Biblioteki w ogóle nie chcą książek sprzed 2000 roku. W efekcie jak się szuka jakiejś starszej pozycji, to jest się bez szans, a w bibliotekach brakuje wielu wartościowych pozycji.
- 47 5
-
2024-04-14 12:25
(1)
2000? Geologia matematyka rysunek techniczny itp z 2010 nikt tego nie chce przyjmować w bibliotekach a przecież ta wiedza się nie dezaktualizuje.... Były to książki w stanie idealnym twardej oprawie ....Czy naprawdę nie przedstawiały wartości dla bibliotek???
- 1 2
-
2024-04-14 21:23
no najwyraźniej nie były, masz problem ze zrozumieniem co do ciebie mówią?
- 1 2
-
2024-04-13 22:29
Niekoniecznie. Sam przekazałem kilka pozycji historycznych, których nie mieli z lat 90 do WBPG
I przyjęli, ale trzeba przekazać coś co jest w dobrym stanie i nie mają tego w katalogu w żadnej filii.
- 3 0
-
2024-04-13 10:33
W bibliotekach stoją półki bookcrossing, gdzie można odłożyć stare książki. Zawsze znajdzie się jakiś zainteresowany nimi.
- 18 1
-
2024-04-13 10:11
Zobacz sobie na allegro, olx czy vinted
Stoją te wartościowe pozycje po 6 złotych
- 22 0
-
2024-04-13 09:40
BmW
Dokładnie. Teraz jest sam szajs i szmira, która ludzie czytają na potęgę.....
- 19 2
Wszystkie opinie
-
2024-04-16 17:30
Próbowałam sprzedać stare książki do antykwariatu, wzięli tylko nowe książki tzw. empikowe. Starych nawet za darmo nie chcieli. Nie wiem gdzie jeszcze z nimi pojechać. Serce boli ale miejsca w domu brak. Powinna w trójmieście powstać biblioteka zapomnianych książek :)
- 0 0
-
2024-04-14 09:01
Biblioteki również nie szanują książek! (2)
Wiele bibliotek ma przy wejściu postawione tzw. półki Bookcrossingowe, gdzie można zostawić niechciane książki czy czasopisma, i coś sobie wybrać na wymianę, jeśli coś nas interesuje. Miałam ostatnio do oddania ok. 300 książek, po starszej osobie - niektóre pozycje były pięknie ilustrowanymi albumami. Książki donosiłam do biblioteki partiami, przez kilka dni. Cieszyło mnie, że sukcesywnie znikają z półek i znajdują nowych właścicieli. Jakieś było moje zdziwienie, kiedy pani bibliotekarka podeszła do mnie przy ostatniej mojej 'nawrotce' i poinformowała mnie konspiracyjnym szeptem: "Proszę takich książek nie przynosić, bo wie pani, my je dajemy na makulaturę." Ręce opadają... tym bardziej, że często ja sama brałam z półek Bookcrossingowych książki "starszej daty", które dla mnie przedstawiają taką samą wartość, jak współczesne. Ale cóż zrobić, jeśli nawet biblioteki nie szanują książek...
- 3 2
-
2024-04-14 21:37
(1)
czemu sobie nie zostawiłaś tych pięknych albumów, skoro takie piękne były?
- 2 1
-
2024-04-15 17:26
Półki bookcrossingowe po to są, żeby zostawiać tam książki. Gdyby chciała je wyrzucić na śmietnik, lub sobie zostawić, to tak by zrobiła, więc daruj sobie ironiczne komentarze, bo nie robią dobrego wrażenia.
- 0 0
-
2024-04-15 09:57
Polacy nawet nie palą książek po prostu śmietnik...
Ech
- 1 0
-
2024-04-13 09:14
Opinia wyróżniona
Brakuje miejsca w Gdańsku, które przyjęłoby niechciane książki (25)
Próbowałam moje stare komentarze prawnicze i kodeksy oddać do biblioteki- żadna biblioteka w Gdańsku ich nie chciała, kilka książek oddałam na olx, resztę niestety wyrzuciłam brakuje miejsca, gdzie można byłoby książki zostawić.
- 236 10
-
2024-04-13 19:58
zadzwoń do Tezeusza (4)
oni przyjadą ksiązki odbiorą z domu i dadzą jeszcze pare złotych na kolację czy obiad w restauracji.Ja pozbyłam sie w ten sposób trzystu książęk kiedyś Tezeusz miescił sie na ul.Polanki ale pamiętam że byli w trakcie przeprowadzki chyba na Letnice
- 10 2
-
2024-04-14 12:30
(2)
Żeby usłyszeć że za podręczniki akademickie może mi dać cenę za kilogram???
- 3 5
-
2024-04-15 09:27
Zaplaca wiecej niz smietnik.
- 1 0
-
2024-04-15 06:03
To już lepiej wyrzucic
- 0 0
-
2024-04-13 20:54
Oni nie pomagają, tylko wybierają i to niewiele. Co zresztą nie dziwi - nie są charytatywnym śmietnikiem i chcą zarobic.
- 22 0
-
2024-04-15 06:02
Na szadółki
- 0 1
-
2024-04-13 09:27
Makulatura której już nikt nie chce czytać typu ` Polska moich marzeń` autorstwa jednego z bliźniaków Kaczyńskich jeszcze (2)
do niedawna zawalała placówki Poczty Polskiej - teraz pewnie służy jako podpórka pod stary tapczan :))))))))))))
- 22 30
-
2024-04-14 22:42
Masz rację. Teraz czekamy na dzieło "Kraina Federacji Europejskiej - Polska" autorstwa Tusk i Van Der Lying.
- 2 1
-
2024-04-13 20:56
Teraz z pasją czyta sam autor, zapewne nudząc się podczas sejmowych posiedzeń :)
- 4 6
-
2024-04-13 09:23
(6)
Biblioteki w ogóle nie chcą książek sprzed 2000 roku. W efekcie jak się szuka jakiejś starszej pozycji, to jest się bez szans, a w bibliotekach brakuje wielu wartościowych pozycji.
- 47 5
-
2024-04-14 12:25
(1)
2000? Geologia matematyka rysunek techniczny itp z 2010 nikt tego nie chce przyjmować w bibliotekach a przecież ta wiedza się nie dezaktualizuje.... Były to książki w stanie idealnym twardej oprawie ....Czy naprawdę nie przedstawiały wartości dla bibliotek???
- 1 2
-
2024-04-14 21:23
no najwyraźniej nie były, masz problem ze zrozumieniem co do ciebie mówią?
- 1 2
-
2024-04-13 22:29
Niekoniecznie. Sam przekazałem kilka pozycji historycznych, których nie mieli z lat 90 do WBPG
I przyjęli, ale trzeba przekazać coś co jest w dobrym stanie i nie mają tego w katalogu w żadnej filii.
- 3 0
-
2024-04-13 10:33
W bibliotekach stoją półki bookcrossing, gdzie można odłożyć stare książki. Zawsze znajdzie się jakiś zainteresowany nimi.
- 18 1
-
2024-04-13 10:11
Zobacz sobie na allegro, olx czy vinted
Stoją te wartościowe pozycje po 6 złotych
- 22 0
-
2024-04-13 09:40
BmW
Dokładnie. Teraz jest sam szajs i szmira, która ludzie czytają na potęgę.....
- 19 2
-
2024-04-14 20:50
Nikt nie chce Twoich śmieci, to chyba zrozumiałe.
- 2 6
-
2024-04-14 15:17
Jest z tym duży problem. Likwidując mieszkanie po rodzicach oddaliśmy ich bogaty księgozbiór do prywatnej biblioteki na
Stogach.
- 8 1
-
2024-04-13 11:12
(3)
Dokładnie mam ten sam problem.
Mam dużą ilość książek do oddania albumy, historyczne , encyklopedie i inne ale nie ma gdzie. Przyjechała do mnie firma Tezeusz od skupu książek ale ku mojemu zdziwieniu wybrali co chcieli , płacąc drobne i pojechali.- 29 2
-
2024-04-13 11:23
(2)
W Auchanie w Gdańsku jest regał gdzie można się wymieniać książkami. Często można tam znaleźć ciekawe egzemplarze. Sama często też oddaje książki których już nie potrzebuje
- 15 0
-
2024-04-13 20:00
na Przymorzu w Galerii tam gdzie jest Leclerc
też na stoliku mozna zostawic swoje albo wziąść to co ktos zostawił, Już sporo książek tam sobie wymieniłam
- 8 0
-
2024-04-13 16:14
Pytanie
W którym Auchanie ?
- 7 0
-
2024-04-13 11:41
A na co komu stare komentarze prawnicze i kodeksy?
To nie jest tak, ze wypada być na bieżąco? Ja rozumiem ze pewnie 80% jest nadal aktualne, ale problem z tymi 20%, które już nie- 45 0
-
2024-04-13 10:48
To samo u mnie, kupowanie książek prawniczych przy tak szybko zmieniającym się prawie już nie ma sensu
- 27 0
-
2024-04-13 09:39
Premier w latach 70 sprzedawał arcydzieła nad motławą
- 6 18
-
2024-04-15 08:48
Nikt książek nie chce.
Próbowałam sprzedać po 1 zł, oddać do biblioteki. Na szczęście moja biblioteka ma regał wymiany dla czytelników - uwolnić książkę. Jeśli się nie robi tego na bieżąco to trudno gdzieś całą bibliotekę oddać.
- 0 0
-
2024-04-13 10:00
Opinia wyróżniona
(7)
Super pomysł z biblioteką, szczególnie że na nowych osiedlach nie powstają nowe filie, tam na pewno coś takiego by się przydało. A starsze książki warto cenić, bo np. w przypadku klasyków są to często o wiele lepsze, staranne tłumaczenia, no i kiedyś nie wydawało się byle bzdur bez żadnej korekty i weryfikacji.
- 212 5
-
2024-04-15 08:47
Oddam ci chętnie całą biblioteczkę staroci
- 0 0
-
2024-04-14 11:14
Po kiego grzyba promujecie rozgrzebywanie śmietników?
Za mały syf robią złomiarze i dziki???
- 3 20
-
2024-04-14 11:09
Stare książki są lepsze, bo nie ma cenzury
Niestety obecnie zdarza się coraz częściej, że cenzuruje się autorów, bo pisali niepoprawnie politycznie. Dlatego staram się sięgać po książki starsze.
A na śmietniku sama znalazłam mnóstwo ciekawych pozycji. Kiedyś na mojej klatce zostawiało się niechciane książki na skrzynce pocztowej - to byś świetny pomysł. Ludzie się wymieniali- 6 4
-
2024-04-13 22:19
Jak zawsze posty wyróżnione bezwartościowe Kunszt wodny jest idealnym miejscem na watosciowe książki !!
Miejsca tam nie brakuje!!
- 6 1
-
2024-04-13 10:13
Żadna biblioteka nie chce starych ksiazek. (2)
- 53 2
-
2024-04-13 10:42
(1)
Tak, komentarz dotyczył biblioteki opisanej w artykule, do której trafiają takie niechciane książki.
- 19 1
-
2024-04-13 18:57
Biblioteka i w niej pewnie 500egzemplarzy 50 twarzy Greya.
- 13 0
-
2024-04-13 23:08
Wiele osób po prostu nie chce się w to bawić albo nie ma pojęcia gdzie się zwrócić. Często mają też pozycje nie mające (6)
Większego znaczenia, bo będące masówką z masą wydań, nieaktualne książki specjalistyczne lub jakieś Harlequiny.
A jest opcji wiele.
- Przede wszystkim są firmy skupujące książki jak Tezeusz, ale też kilka innych ogólnopolskich.
- Biblioteki - nie tylko miejskie. Pamiętajcie też o bibliotekach szkół wyższych, które aktualne wciąż prace naukowe i popularnonaukowe często wezmą, o ile ich nie posiadają - największe szanse na to jest przy pozycjach nie wydanych po Polsku, oraz o bibliotekach muzealnych. W Trójmieście takie mają wszystkie muzea poza Muzeum Sopotu
- Antykwariaty - część książek zapewne od was chętnie wezmą, jeśli macie coś wartościowego. Warto więc ich poszukać. Ja znam antykwariaty na: Rybackim Pobrzeżu, Gdański Antykwariat Naukowy na Piwnej, Antykwariat Rejs na Kowalskiej i Gdańską Księgarnię Naukową przy skrzyżowaniu Łagiewnik i Gnilnej (ma też część antykwaryczną), jeśli o Gdańsk chodzi oraz w Sopocie Antykwariaty na Niepodległości "pod kominkami" i na Kościuszki naprzeciwko dworca PKP w tym starym centrum handlowym. W Gdyni niestety za bardzo nie kojarzę.
- Bookcrossingi - często można natrafić w hipermarketach czy galeriach handlowych np. w Galerii Przymorze. Kiedyś były jeszcze na wydziałach UG, ale nie wiem czy dalej są.- 6 0
-
2024-04-14 02:25
Bedziesz mial szczescie jak po godzinach ustawiania wezma 3 pozycje za 50 PLN. (1)
Ogrom tego co ludzie kisza w domach jest calkowicie bezwartosciowy. Calkowicie rozumiem ludzi, ktorym nie chce sie bawic w ganianie po antykwariatach.
- 1 1
-
2024-04-15 08:40
Trochę racji, ale to też zależy od człowieka. Większość osób ma biblioteczki z literaturą nazwijmy to popularną
Z różnych gatunków bez ładu i składu, ale są osoby, które mają biblioteczki zgodne z własnymi zainteresowaniami np. nie tak dawno stopniowo ktoś wyrzucał u mnie w bloku sporą bibliotekę pozycji z zakresu historii wojskowości, gdzie antykwariaty by na luzie wzięły większość pozycji. Sam zgarnąłem z nich kilkanaście losowych pozycji i okazało się, że w większości są to rzeczy po 30-40 zł sztuka i to takie, które idą typu Historia Piechoty Polskiej, SS-Leibstandarte, Zarys dziejów wojskowości polskiej do roku 1864 Tom I i II w stanie idealnym
- 1 0
-
2024-04-14 12:18
(1)
Tylko jak tam przetransportować autobusem książki z np. Małkowa.... Sprzedaje się dom a tam 90 -ci letnie książki oprawiane w skórę o historii regionu maszynopisy i inne... Wszystko w kontenerze trafia na śmietnisko....
- 1 0
-
2024-04-15 08:20
Część antykwariatów jest w stanie przyjechać, wycenić i zabrać. Wystarczy zadzwonić i zapytać
Z bibliotekami też można się dogadać, żeby odebrali co chcą. Mają własne auta do transportu książek.
- 0 0
-
2024-04-14 21:30
(1)
no najlepiej obdarować swoimi śmieciami innych, niech się martwią :)
- 1 1
-
2024-04-15 07:00
W punkt:)
- 0 0
-
2024-04-15 08:29
Sobieszewo
stoi regał w budynku na takie książki
- 1 0
-
2024-04-15 08:27
Sporo książek to po prostu śmieci. Stare, zdezaktualizowane, poniszczone, bezwartościowe. Gdzie mają się znaleźć, jak nie na śmietniku?
- 0 0
-
2024-04-13 11:29
Jedni kochają konie, inni ptaki, jeszcze inni zwierzęta różne. Ja natomiast od dziecka namiętnie pragnąłem posiadać książki. (1)
Jedni kochają konie, inni ptaki, jeszcze inni zwierzęta różne. Ja natomiast od dziecka namiętnie pragnąłem posiadać książki.
Julian Apostata, Listy, 107:- 9 2
-
2024-04-15 06:49
Jak miło, że cytujesz tego właśnie cesarza. Jeden z największych na rzymskim tronie, wybitny umysł i dowódca. Ostatni, który gdyby nie nieszczęśliwy zbieg okoliczności miał szansę przywrócić wielkość Cesarstwu. Dziś zapomniana postać, a to wielka szkoda. Dobrze, że ktoś nie tylko go pamięta, ale jeszcze cytuje. Pozdrowienia:)
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.