Więcej na ten temat
Opinie (145) ponad 10 zablokowanych
-
2024-03-06 15:29
Opinia wyróżniona
Za taka krotka smycz to kryminal powinien byc (26)
Nie mówiąc o zostawieniu obok drzwi automatycznych które pewnie stresują zwierzaczka...
- 277 121
-
2024-03-12 15:00
Za takie głupie myślenie jak Twoje kryminał
- 0 0
-
2024-03-06 20:22
Dobrze wlasnie, że taka krótka, pies ma się nie płatać pod nogami innych klientów.
Poczeka chwilę i właściciel zaraz wróci.- 22 7
-
2024-03-06 17:18
Kryminał to .. (1)
Powinien być za zniewolenie zwierząt... Zwierzęta także powinny mieć prawo do wolności, a nie przetrzymywania jak niewolników podobnie tak jak kiedyś w USA
- 11 11
-
2024-03-06 18:43
nie kłam, nikt nie przywiązywał niewolników przed sklepem
- 11 5
-
2024-03-06 16:19
jeśli uwazasz ze jest samotny to mu zatancz albo pomyziaj pod ogonkiem
bedzie wam razniej
- 28 10
-
2024-03-06 16:07
w cholerę z nim (1)
- 18 15
-
2024-03-12 15:02
Ale z kim
- 0 0
-
2024-03-06 15:36
Zwierzęta to nie ludzie (4)
Konie jakoś nie mają z tym problemu, co więcej pies to zwierzak a nie dziecko więc gdzie tutaj problem?
Grzecznie siedzi i czeka.- 48 22
-
2024-03-06 17:02
Taki jak Ty (1)
Właśnie powinien mieć zakaz posiadania psa za myślenie kategoriami "zwierzęta to nie ludzie". To jest właśnie to myślenie. Pies na prezent/pod choinkę. Młody, szczeniak, a po pół roku zdziwienie, że agresywny, że niszczy... Do schroniska, albo uśpić, bo jakiś "inny". No właśnie nie... zachowuje się właśnie tak jak dziecko. W tych tematach pies nie różni się znacząco.
- 11 29
-
2024-03-07 02:03
Gadasz głupoty, psu nic nie będzie a ty musisz bić pianę:((
- 7 6
-
2024-03-06 15:42
(1)
skad wiesz, że konie nie maja problemu?
- 10 16
-
2024-03-06 16:21
Ihhhhhaaaaa
(paszczowo) ;)
- 5 4
-
2024-03-06 15:32
(13)
Oczywiście, bezwzględne więzienie, może nawet bez procesu!
- 10 18
-
2024-03-06 16:20
i stos!
- 14 2
-
2024-03-06 15:34
(11)
za znecanie sie nad zwierzetami takie kary juz sa
- 11 6
-
2024-03-06 16:07
szczekanie twojego kundla to znęcanie się nad ludźmi (4)
- 21 6
-
2024-03-06 19:38
To przyjdz i mi to pecie powiedz (1)
- 1 9
-
2024-03-06 22:09
a potem krzyk jak kipnie bo coś zjadł xD
- 1 0
-
2024-03-06 18:49
a wrzeszczące Twoje dzieci to też znęcanie się nad innymi! (1)
- 6 8
-
2024-03-07 09:59
dzieci są głosne ale potrzebne, kundle w bloku to zwykła fanaberia
- 2 1
-
2024-03-06 15:40
(5)
za fałszywe oskarżenia również
- 8 6
-
2024-03-06 15:42
(4)
a kto tu kogo fałszywie oskarża? Zwierzę jest na krótkiej smyczy? Jest. Jest przy drzwiach do marketu? JEST. Jest samo? Jest.
- 10 12
-
2024-03-06 16:42
No i?
- 9 3
-
2024-03-06 16:08
krótka smycz stosowana nie za długo jest bezpieczniejsza dla psa
- 12 4
-
2024-03-06 15:50
(1)
interpretacja sugestywna
Czy zwierzę jest SAMO? z mojej perspektywy nie, gdyż ktoś je nagrywa
Czy jest PRZY drzwiach? Jest przy osobie nagrywającej która stoi obok, obok również znajdują się drzwi do jakiegoś pomieszczenia
Czy jest na krótkiej smyczy? pojęcie miary nie jest tu sprecyzowane, co najwyżej subiektywna opinia osoby- 14 7
-
2024-03-06 16:03
XD
Dobry z ciebie zaklinacz rzeczywistości
- 2 1
-
2024-03-06 15:29
Opinia wyróżniona
można było wejść do środka z tym słodziakiem :) (20)
- 124 153
-
2024-03-06 15:34
(8)
Wszystkie kundle na dworze
- 51 33
-
2024-03-06 19:14
Czyli ty
- 14 14
-
2024-03-06 19:06
(5)
Wszystkie bachory brudzące i wrzeszczące na dworze na sznurku przywiązać niech czekają aż "madka" zrobi zakupy.uprzykrzaja spokój innych robiących zakupy
- 20 18
-
2024-03-06 20:18
Też byłeś takim bachorem (1)
Po twojej wypowiedzi, życzę Ci (a w zasadzie społeczeństwu) abyś nigdy nie został rodzicem - tak będzie lepiej dla dobra ludzkości :)
- 10 11
-
2024-03-07 02:29
Jestem za
Starczy już ludzi.
- 6 2
-
2024-03-06 20:01
Porównujesz dzieci do psa? (2)
Żeby kiedyś Ciebie ktoś nie zrównał ze zwierzętami. Już mieliśmy to w latach 39-45 ale widzę pamięć szybko mija.
To tylko pies. Dziecko to człowiek.- 12 13
-
2024-03-07 08:22
Psy są mądrzejsze, masz rację, porównanie nie na czasie
- 5 2
-
2024-03-07 02:05
Ciekawe co ty pamiętasz z tych lat? Haha. Dziecko nie pies więc po co tu komentujesz przywiązanego psa, co cię to interesuje?
- 1 1
-
2024-03-06 16:11
A wszystkie dziki
Na talerzu
- 23 3
-
2024-03-06 15:33
Taa i na rekach i nadmkapusta kiszona zeby slina leciala
- 20 6
-
2024-03-06 15:34
(9)
No raczej sklep spożywczy to nie miejsce dla psów.
A druga rzecz są ludzie którzy mają uczulenie na psy i co mają się dusić bo pies nie może na dworzu poczekać. Pies to pies a nie człowiek.- 52 17
-
2024-03-06 19:16
To jak idzie się na zakupy to nie bierze się psa.
- 17 8
-
2024-03-06 15:44
(7)
Pies niejednokrotnie jest bardziej higieniczny niż co niektórzy "klienci". Żadne przepisy nie zabraniają umożliwienia wejścia do sklepu ze zwierzęciem to tylko wymysł ludzi o małej wyobraźni. Śmierdzący menel, płaczące, biegające bez żadnej kontroli dziecko nikomu nie przeszkadzają. Pies, który grzecznie idzie obok swojego właściciela to i owszem.
Pies niejednokrotnie jest bardziej higieniczny niż co niektórzy "klienci". Żadne przepisy nie zabraniają umożliwienia wejścia do sklepu ze zwierzęciem to tylko wymysł ludzi o małej wyobraźni. Śmierdzący menel, płaczące, biegające bez żadnej kontroli dziecko nikomu nie przeszkadzają. Pies, który grzecznie idzie obok swojego właściciela to i owszem. Argument o alergii za przeproszeniem od czapy, że ktoś się będzie dusił bo na terenie wielkiego sklepu gdzieś tam sobie chodzi mały piesek. Ja mam uczulenie na głupotę ludzką a niegdzie nie ma zakazu wstępu dla i**otów.
- 31 41
-
2024-03-06 16:21
nie jest, liże kupy i ma bakterie
- 29 14
-
2024-03-06 16:15
(1)
A ja mam uczulenie na takie "psie mamy" jak Ty!
- 28 13
-
2024-03-07 00:48
a ja na śmierdzieli
- 3 2
-
2024-03-06 16:17
(2)
Bo tylko Twoje urojenia, nie masz żadnej alergii, spokojnie odwiedź psychiatrę a on Ci pomoże.
- 8 19
-
2024-03-06 16:21
Czyli alergie nie istnieją? Może dzięki wprowadzeniu 5G? (1)
- 13 5
-
2024-03-06 19:31
Czyli nie umiesz czytac że zrozumieniem
- 1 2
-
2024-03-06 15:52
W punkt!
- 5 4
-
2024-03-06 15:33
Opinia wyróżniona
Bez przesady, krzywda się mu nie dzieje.
- 99 83
-
2024-03-06 15:23
(5)
No i dobrze, przynajmniej nikogo nie pogryzie
- 45 105
-
2024-03-06 16:57
No właśnie statystycznie gorzej... (1)
Pies na krótko związany szybciej stanie się agresywny, bo nie ma drogi ucieczki. Człowiek zablokowany w pomieszczeniu też czuje niepokój, bo nie ma możliwości ucieczki... Tyle w temacie.
- 3 5
-
2024-03-06 22:03
Gdzie jest ta statystyka o której piszesz
- 3 1
-
2024-03-06 15:27
(2)
A kogo by miał ugryźć taki mały piesek c
- 5 5
-
2024-03-06 16:22
dziecko
- 3 5
-
2024-03-06 15:40
Te małe są najgroźniejsze
- 8 3
Wszystkie opinie
-
2024-03-06 15:58
(5)
Żal pieska bo ma nieodpowiedzialnych opiekunów! Nie zostawia się takiego malucha pod sklepem, to bardzo dla niego niebezpieczne! Ktoś może go zabrać, ktoś może go skrzywdzić... u nas na osiedlu była taka sytuacja, malutki psiak uwiązany pod sklepem został zagryziony przez dużego psa! Ludzie bądzcie odpowiedzialni bo za waszą bezmyślnośc psiak może zapłacic życiem!
- 105 40
-
2024-03-13 16:55
Pies
Bzdury...I co jeszcze
- 0 0
-
2024-03-09 07:44
Psina
Ludzie są okrutni, beznadziejni, jak można tak robić swojemu najlepszemu przyjacielowi!!!!!
- 1 5
-
2024-03-07 09:00
Pies
Tak,ktoś może go zabrać,ktoś może go skrzywdzić,a może jeszcze nadmuchać w piórka.Mały,bo taka rasa i wysuwaj tu wszystkich nieszczęść jakie się mogą zdarzyć.Wyjątkowa bieda z ciebie
- 7 2
-
2024-03-06 20:05
bzdura, kompletna bzdura
- 1 0
-
2024-03-06 18:45
Duży pies też musi się wyżyć, przecież nie zrobił tego specjalnie tylko chciał się pobawic
- 4 5
-
2024-03-06 16:38
Dlaczego ludzie w ogóle idą z psem do sklepu? (6)
Pies na lince czuje się ograniczony, bo w sytuacji zagrożenia nie może uciec, dlatego na lince lub za płotem często szczekają (ostrzegają przed potencjalnym zagrożeniem). W ogóle po co ludzie zabieracie psa do sklepu? Po co mu to robicie? Na prawdę aż tak Wam szkoda czasu?
- 81 25
-
2024-03-06 19:03
dlaczego? (1)
dla psa wyjście na spacer z panem przy okazji to najwieksza radość. wiec jak idziesz na dwor to on tylko czeka zeby go zabrac ze soba. druga sprawa ze to tylko pies, nie dziecko. nic mu sie nie stanie
- 6 6
-
2024-03-13 15:38
Ale to jest żywa istota a nie zabawka przygłupie.
- 0 0
-
2024-03-08 08:05
Na lince czy bez i tak szczekają.
- 1 0
-
2024-03-06 20:08
pytanie jest po co ludzie maja w miescie psa ? dlaczego mu to robia? w miescie a tym bardziej w bloku powinien
byc zakaz posiadania psa , to znecanie sie nad zwierzetami
- 1 10
-
2024-03-06 20:04
Nikt normalny nie wiąże psa pod sklepem na długie zakupy. Ale po mleko i chleb podczas porannego spaceru to chyba można do sklepu wejść. Ludzie powariowali z tymi komentarzami. Jakiś umiar powinniśmy zachować.
- 7 2
-
2024-03-06 19:28
mógłby psa zostawic w aucie ale przyszedl by jakis lewak i by mu szybe wybił wiec bezpieczniej przed sklepem
- 4 2
-
2024-03-06 16:41
Opinia wyróżniona
(6)
To tylko pies. Już przestańcie z tym uwielbieniem. Może jeszcze poduszeczkę pod pupke. Nic się mu nie dzieje. A stres dla zwierząt jest wszędzie. Nawet w domu jak coś spadnie.
Ludzie mówią " ooo bezstresowe wychowanie u dziecka". A tutaj? Zajeżdża hipokryzja- 81 77
-
2024-03-13 15:36
To jest żywa istota która jest z pewnością bardziej rozumna od ciebie...ja sam mam małego pieska i nie wyobrażam sobie go zostawić od sklepem i iść sobie na zakupy..jak idę na zakupy to idę sam ...jak idę na spacer to idę z psem...proste i logiczne.. pies to najwierniejszy przyjaciel człowieka a ludzie to największe kur... Trzeba nie mieć serca i sumienia aby robić takie rzeczy.
- 1 0
-
2024-03-08 01:05
Emi
To pies tylko a ty tylko człowiek durny człowiek...
- 2 2
-
2024-03-07 20:55
No wlasnie to tylko pies
To tylko pies więc dużo nieciekawych rzeczy sie moze wydarzyc. Zerwie sie, inny pies go zaatakuje czy ktos go ukradnie zostawianie paa pod sklepem to glupota
- 2 3
-
2024-03-06 22:45
Może to Pan Baron Von Ruhauuu'Fest się Zagubił ...
Może to Pan Baron Von Ruhauuu'Fest się Zagubił ... Tudzież Pani Baronowa Duuuul'ska , weszła na chwilę z Żaby , posłuchać Regga'e ... Wszakże jak się słucha Regga'e , to później Pimpek lub El Chupacabra zagina Czaso'Przestrzeń...
Pozdro dla kumatych- 2 0
-
2024-03-06 19:59
Ludzie odjechali z tymi psami
To już brzmi jak choroba psychiczna
- 6 1
-
2024-03-06 16:47
No właśnie, ale hipokryzją z Twojej strony.
- 2 17
-
2024-03-12 18:48
Piesek przed sklepem
Teraz można wchodzić na galerię z pieskiem. Oczywiście omijając sklepy spożywcze.
- 1 1
-
2024-03-06 15:29
Opinia wyróżniona
Za taka krotka smycz to kryminal powinien byc (26)
Nie mówiąc o zostawieniu obok drzwi automatycznych które pewnie stresują zwierzaczka...
- 277 121
-
2024-03-06 16:07
w cholerę z nim (1)
- 18 15
-
2024-03-12 15:02
Ale z kim
- 0 0
-
2024-03-12 15:00
Za takie głupie myślenie jak Twoje kryminał
- 0 0
-
2024-03-06 15:32
(13)
Oczywiście, bezwzględne więzienie, może nawet bez procesu!
- 10 18
-
2024-03-06 15:34
(11)
za znecanie sie nad zwierzetami takie kary juz sa
- 11 6
-
2024-03-06 16:07
szczekanie twojego kundla to znęcanie się nad ludźmi (4)
- 21 6
-
2024-03-06 18:49
a wrzeszczące Twoje dzieci to też znęcanie się nad innymi! (1)
- 6 8
-
2024-03-07 09:59
dzieci są głosne ale potrzebne, kundle w bloku to zwykła fanaberia
- 2 1
-
2024-03-06 19:38
To przyjdz i mi to pecie powiedz (1)
- 1 9
-
2024-03-06 22:09
a potem krzyk jak kipnie bo coś zjadł xD
- 1 0
-
2024-03-06 15:40
(5)
za fałszywe oskarżenia również
- 8 6
-
2024-03-06 15:42
(4)
a kto tu kogo fałszywie oskarża? Zwierzę jest na krótkiej smyczy? Jest. Jest przy drzwiach do marketu? JEST. Jest samo? Jest.
- 10 12
-
2024-03-06 16:42
No i?
- 9 3
-
2024-03-06 16:08
krótka smycz stosowana nie za długo jest bezpieczniejsza dla psa
- 12 4
-
2024-03-06 15:50
(1)
interpretacja sugestywna
Czy zwierzę jest SAMO? z mojej perspektywy nie, gdyż ktoś je nagrywa
Czy jest PRZY drzwiach? Jest przy osobie nagrywającej która stoi obok, obok również znajdują się drzwi do jakiegoś pomieszczenia
Czy jest na krótkiej smyczy? pojęcie miary nie jest tu sprecyzowane, co najwyżej subiektywna opinia osoby- 14 7
-
2024-03-06 16:03
XD
Dobry z ciebie zaklinacz rzeczywistości
- 2 1
-
2024-03-06 16:20
i stos!
- 14 2
-
2024-03-06 15:36
Zwierzęta to nie ludzie (4)
Konie jakoś nie mają z tym problemu, co więcej pies to zwierzak a nie dziecko więc gdzie tutaj problem?
Grzecznie siedzi i czeka.- 48 22
-
2024-03-06 17:02
Taki jak Ty (1)
Właśnie powinien mieć zakaz posiadania psa za myślenie kategoriami "zwierzęta to nie ludzie". To jest właśnie to myślenie. Pies na prezent/pod choinkę. Młody, szczeniak, a po pół roku zdziwienie, że agresywny, że niszczy... Do schroniska, albo uśpić, bo jakiś "inny". No właśnie nie... zachowuje się właśnie tak jak dziecko. W tych tematach pies nie różni się znacząco.
- 11 29
-
2024-03-07 02:03
Gadasz głupoty, psu nic nie będzie a ty musisz bić pianę:((
- 7 6
-
2024-03-06 15:42
(1)
skad wiesz, że konie nie maja problemu?
- 10 16
-
2024-03-06 16:21
Ihhhhhaaaaa
(paszczowo) ;)
- 5 4
-
2024-03-06 20:22
Dobrze wlasnie, że taka krótka, pies ma się nie płatać pod nogami innych klientów.
Poczeka chwilę i właściciel zaraz wróci.- 22 7
-
2024-03-06 17:18
Kryminał to .. (1)
Powinien być za zniewolenie zwierząt... Zwierzęta także powinny mieć prawo do wolności, a nie przetrzymywania jak niewolników podobnie tak jak kiedyś w USA
- 11 11
-
2024-03-06 18:43
nie kłam, nikt nie przywiązywał niewolników przed sklepem
- 11 5
-
2024-03-06 16:19
jeśli uwazasz ze jest samotny to mu zatancz albo pomyziaj pod ogonkiem
bedzie wam razniej
- 28 10
-
2024-03-06 17:59
Słodziak? (1)
Może taka krótka smycz żeby nie poszarpał komuś nogawki spodni
- 17 33
-
2024-03-08 08:07
Dokładnie. Nie może być za długa żeby do ludzi się nie przyklejał i żeby można go było spokojnie ominąć.
- 0 0
-
2024-03-06 19:55
Wszystkiemu winna moda na psa ! (2)
Kiedyś jak ktoś posiadał psa to z miłości do zwierząt. Obecnie nie powinno się promować posiadanie psa a wręcz zakazać w miastach. Tylko nabija się kabzę hodowców i producentom
- 54 8
-
2024-03-07 20:58
Taa hodowcom przeciez wiekszosc psow w Polsce to kundle. 10 milionow psow w kraju a rasowe to ok 400 tys.
Kiedys za to ta milosc do psow byla wybitna, mnozenie po stodolach, topienie szczeniakow, trzymanie w kojcach i podworkach, karmienie resztkami, same wyrazy glebokiej milosci. Miasto to tez miejsce by miec psa, zaleznie od okolicy, ale w Trojmiescie akurat nie brakuje miejsc gdzie dobrze sie im zyje, zauwaz ze cale Trojmiasto nie wyglada jak okolica Dworca Glownego czy inne glosne, betonowe i tloczne miejsca- 3 0
-
2024-03-06 22:47
Kabzę czy też " Kobzę " ... Dutki Wszelako Wszyndzie - Nawet u Chacahrów tak'o same ...
Kabzę czy też " Kobzę " ... Dutki Wszelako Wszyndzie - Nawet u Chacahrów tak'o same ... Pozdro dla kumatych
- 1 0
-
2024-03-07 19:08
Krotka smycz
Krótka smycz to powinien mieć autor zdjęcia,ile jeszcze dni będziecie epatować tym zadbanym maluchem? Widać,że nie macie swoich spraw.
- 8 0
-
2024-03-07 18:49
Powinien być zakaz pozostawiania psów przed obiektami handlowymi. Traktują to jako wyjście z psem na spacer. Szok. Miałam psa 11lat i naprawde nawet raz nie byłam z nim w sklepie. Spacer to był spacer łąka. Park itp.
- 28 11
-
2024-03-07 14:49
Albo na zakupy albo na spacer z psem
Karać karać karać!!!
- 10 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.