Kłótnia pod pomnikiem ks. Jankowskiego
8623 wyświetlenia 21 lutego 2019 (1852 opinie)Kłótnia pod pomnikiem ks. Jankowskiego.
Więcej na ten temat
Opinie (1852) ponad 100 zablokowanych
-
2019-02-21 11:32
Obalenie pomnika (40)
Zostalo dokonane na potrzeby filmu Sekielskiego
- 393 207
-
2019-02-21 11:33
Film jest już dawno gotowy (9)
- 21 46
-
2019-02-21 11:38
w poprzednim artykule (8)
"Tomasz Sekielski, który pracuje nad filmem o pedofilii w polskim kościele, zamieścił nagranie z tego wydarzenia oraz opatrzył je komentarzem"
Czytaj więcej na:
https://www.trojmiasto.pl/wiadomosci/Pomnik-ks-Jankowskiego-przewrocony-w-nocy-n132039.html#tri- 34 7
-
2019-02-21 11:40
No i co z tego? (6)
Jego w Gdańsku nie było, film dostał, redakcja powinna to poprawić
- 8 29
-
2019-02-21 15:18
Był (2)
został poinformowany, ze będzie coś się działo i przyjechał z ekipą
Teraz za kare zabrali mu nie tylko karty pamięci ale cały sprzęt ;P- 8 5
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-02-22 13:51
obrabowali go? kto ?
- 0 0
-
2019-02-21 12:10
co poprawic? (1)
- 5 1
-
2019-02-21 15:53
Zrobić powtórkę w nocy
- 8 1
-
2019-02-21 12:43
No i wiosło.
- 3 0
-
2019-02-21 22:12
Sekielski akurat przechodził Stolarską z tragarzami
- 11 1
-
2019-02-21 20:18
(1)
Pewnie nagranie Kaczyńskiego przez jego kuzyna to robota Tuska na poczet wyborów!! PiSlam to stan umysłu.
- 4 5
-
2019-02-22 12:12
Pislamskie czary działają tylko na urodzonych kretynów - lud głupi wszystko kupi
- 3 0
-
2019-02-22 05:21
Historia na żywo!
- 0 0
-
2019-02-21 11:45
dwóch sędziów narodu polskiego/: szechter michnik i sekielski (22)
co następne? palenie kościołów?
- 55 28
-
2019-02-21 14:39
(5)
Wygooglaj sobie jeśli nie dajesz rady zrozumieć takie hasełko; jakiej narodowości była Maryja matka Jezusa, a wtedy dowiesz się kim był sam Jezus i przestaniesz może zionąć jadem do Żydów. Taki z ciebie niby Polak a nic nie wiesz o wierze którą wyznaje podobno 90% społeczeństwa.
- 8 9
-
2019-02-21 23:04
A wiesz ty i**oto kto sprzedał Jezusa rzymianom by ich rękami się go pozbyć?
- 2 1
-
2019-02-21 15:15
(1)
Maria i Józef nie byli Żydami (mieszkańcami rzymskiej prowincji Judei), ale Galilejczykami, podwładnymi Heroda Antypasa. Dlatego właśnie Jezusa zaprowadzono do Heroda, który przebywał wtedy w Jerozolimie, bo był on jego podwładnym.
- 12 4
-
2019-02-21 21:01
Daruś, przeczytaj dokładnie Nowy Testament
Dowiesz się, że Jezus nie był zainteresowany rozpowszechnianiem swojej wiary wśród innych narodów poza Żydami...
- 4 2
-
2019-02-21 20:23
Żona Maliniaka Dudy to niby kto?? No tak ale żydówka swoja to dobra żydówka!
- 1 2
-
2019-02-21 14:50
oni wierzą że urodziła się na Jasnej Górze i była Polką.
Betlejem to chyba wioska 100 metrów od Jasnej Gory
- 6 5
-
2019-02-21 11:51
Nie uważam, aby utożsamianie pedofilii z narodem polskim było na miejscu (7)
A jeśli ktoś popiera pedofilię, to sam wystawia sobie laurkę.
- 36 22
-
2019-02-21 13:08
w s r o d z wiazkow mezczyzn homo najczesciej sa pedofile (5)
- 17 22
-
2019-02-21 22:02
Nie.
To mit, nie ma potwierdzenia w faktach.
- 1 2
-
2019-02-21 20:55
Zapewne wiesz to z autopsji...
- 2 3
-
2019-02-21 14:19
Wątpię, żeby każdy zboczeniec miał wszelkie możliwe zboczenia.
To mało prawdopodobne.
Dokładnie, jakby uznać że chory na chorobę x, ma też na pewno a, z i pozostałe choroby jakie istnieją.- 4 4
-
2019-02-21 14:18
nierozbudziles sie jeszcze? co za belkot
- 3 2
-
2019-02-21 14:02
ładnie się przedstawiłeś...
- 10 4
-
2019-02-21 14:49
pedofile to też wujkowie i kuzyni
- 4 1
-
2019-02-21 20:20
Trzech Zimny Leszek , TWBalbina i ojciec UBek Rajmund Kaczyński!!!
- 1 3
-
2019-02-21 11:57
Poczytaj o historii palenia świątyń Rzymu w czwartym wieku, przez chrześcian. (5)
- 11 13
-
2019-02-21 12:05
mamy cofać się w rozwoju do 4 wieku?!? (3)
- 18 8
-
2019-02-21 15:55
Masz poczytać.... Rozumiesz słowa pisane? (1)
- 1 0
-
2019-02-21 16:11
Poczytałem i co?
Chcesz mścić nie swoje krzywdy na ludziach, którzy ich nie zadali? Już w IV wieku uznaliby Cię za motłoch.
- 1 2
-
2019-02-21 12:22
Kto przemocą zdobywa władzę, przemocą ją traci. Tak było wszędzie.
- 12 7
-
2019-02-21 12:38
haha, dziwisz się po tej całej rzeźni na chrześcijanach?
Poza tym nie rozumiesz, że nie chodziło o palenie czegokolwiek, a o wprowadzenie nowej religii i nic nie działo się bez wiedzy ówczesnych rządców
- 6 1
-
2019-02-21 13:02
nie
odwrotnie -nawracanie mieczem jak było dawniej
- 5 0
-
2019-02-21 13:37
No i ?? (3)
- 1 3
-
2019-02-21 13:55
No i fatalnie !!!! (1)
Siekiepski ma gdzieś prawo.
- 6 2
-
2019-02-21 14:50
kk tez
- 1 1
-
2019-02-21 13:47
Co?
- 0 0
-
2019-02-21 11:46
(6)
Postawicie POKO wtym miejscu pomnik waszego guru adamowicza a może tuska na białym koniu
- 80 93
-
2019-02-22 14:38
Dobry pomysl
Popieram
- 1 0
-
2019-02-22 00:49
Masz coś do Adamowicza
Skoro Gdańszczanie (my) go wybraliśmy to ci nic do tego.
A poza tym szacunku- 0 1
-
2019-02-21 12:15
Ciebie postawimy
Może ciebie postawimy. Dla pokazania jakim można być pustym człowieczkiem.
- 9 3
-
2019-02-21 12:10
pomnik
zgadzam się trzeba zrobić miejsce dla nowych guru
- 7 2
-
2019-02-21 11:53
Zalosny człowiek (1)
Postaw swojego guru kaczora na bialym koniu ze styropianem w rece.
- 17 8
-
2019-02-21 12:06
jak mowa o guru Kaczysławie,to powinien stanąć z kotem w objęciach !!!
- 15 7
-
2019-02-21 11:43
gdzie jest donald oscar tusk? dlaczego nie walczy z nienawiścią??? (1)
- 88 76
-
2019-02-22 14:37
Deweloper JaroZbaw
Bo teraz w Polsce na walke z nienawiscia ma monopol taki jeden deweloper zwany JaroZbawem
- 0 0
-
2019-02-21 11:31
Tak powinno być od początku do wyjaśnienia poważnych zarzutów. (29)
Proste by nie potęgować emocji.
- 432 88
-
2019-02-21 14:02
Kiedy zmiana (5)
nazwy Lotniska?????
- 29 10
-
2019-02-21 16:37
Na TW Balbiny? (4)
To ja już wolę Wałęsę.
- 10 13
-
2019-02-22 14:08
to co Ty wolisz to nikogo nie interesuje, pajacu
- 2 0
-
2019-02-21 16:57
Nie! Na Heweliusza lub Farenheita. (2)
- 17 0
-
2019-02-22 08:09
nazwe browaru przywrocic. (1)
- 0 0
-
2019-02-22 10:23
ale browar LECH już jest ....
:))))))
- 0 0
-
2019-02-21 12:09
Czy miasto posiada jakieś formalne potwierdzenie o przestępstwach ks.Jankowskiego? (15)
Czy też podążając za Adamowiczem uzasadnia wszystko artykułami i doniesieniami medialnymi , uznając z góry prawdziwość tych zarzutów?
Przypomnę tylko iż wszelkie artykuły prasowe i doniesienia medialne na temat rzekomych przestępstw i wykroczeń Adamowicza zarówno on sam jak i miasto komentowało w sposób taki, że nie ma wyroku skazującego a wszystkie zarzuty to kłamstwa, pomówienia i "grillowanie".
Abstrachując od kwestii samego ks Jankowskiego i jego pomnika, to chciałbym zwrócić uwagę na podwójne standardy i zunaniowość urzędników co jest a co nie jest prawdziwe, nie wg formalnych przesłanek tylko wg własnego "widzimisię"- 56 19
-
2019-02-21 12:47
(10)
Nie "z góry prawdziwość", tylko "do wyjaśnienia". Naucz się czytać! Ty byś wolało "głowa w piasek"?
- 9 16
-
2019-02-21 13:01
a co na to PO prezydenta? (3)
bo raczej nic nie zrobiła tylko czekala na dziennikarza.
- 18 2
-
2019-02-22 11:56
Sytuacja, w której PO prezydenta rano mówi co innego na temat przyszłości pomnika, a potem co innego, nie jest dla niej chwalebna.
- 0 0
-
2019-02-21 13:55
(1)
powtarzasz manipulacje ktorys raz
- 3 11
-
2019-02-22 08:08
nie trolluj bo to konkretny zarzut dla PO prezydenta
- 2 1
-
2019-02-21 12:57
Adamowicz nie podał się do dymisji na czas "do wyjaśnienia" (5)
- 35 4
-
2019-02-22 11:54
A co ma piernik do wiatraka? Adamowicz żył i toczyło się przeciwko niemu normalne dochodzenie, nota bene częściowo miało finał. Piastował wybieralne stanowisko i decyzją wyborców rządził. Jankowski nie żyje, dochodzenia nie będzie, są zeznania licznych ofiar. Chodzi o to, żeby w świetle tych informacji przestał być czczony jak bożek. Nie ma za bardzo analogii.
- 1 0
-
2019-02-21 17:22
pedofilia a niezgłoszenie kilku mieszkań (2)
to nie ten sam poziom przestępstwa
- 8 5
-
2019-02-21 17:38
(1)
A co powiesz o dwóch wieżach - Lech i Jarosław.
- 4 9
-
2019-02-21 18:38
gigantomania w koncu przygniata satrapow
- 2 3
-
2019-02-21 16:48
z obawy przed "wyjaśnieniem" środowisko wolało nie ryzykować
i skończyło się jak się skończyło
- 5 3
-
2019-02-22 11:51
A co to jest "formalne potwierdzenie"? Facet nie żyje. Nie można więc wnieść zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa. Zdrowy rozsądek i doświadczenie podpowiadają, że jak wiele osób stawia ten sam zarzut, to tak po prostu było i "podsądnemu" niekoniecznie nalezy się pomnik i honory.
- 0 0
-
2019-02-21 17:20
sroce spod ogona wypadłeś ? masz 15 lat ? (2)
my mamy więcej wiedzy w temacie prałata. Wiedziano o tym co wyrabia Jankowski ale po pierwsze w tamtych czasach nie było politycznej woli ścigania księżej pedofilii ,po drugie po śmierci Popiełuszki wszedł w jego solidarnościowe buty co wzmocniło jego bezkarność .O roli arcykatabasa niejakiego Gocłowskiego w stosunku do pedofila z litości nie wspomnę. Dodatkowo wzmocniły go dary przekazywane z zachodu a on był przez długi czas jedynym ich dystrybutorem na Pomorze.Do dzisiaj żyją chłopaki z tamtego okresu działalności "kapelana S". Poza tym każdy kto chce zgłębić wiedzę w dobie internetu droga otwarta .Tylko trzeba chcieć poznać !!
- 10 5
-
2019-02-21 21:06
Urzędnicy nie mogą się kierować tym że coś wiedziano, słyszano, opowiadano itd. (1)
Głównym argumentem Budynia było to że nie ma wyroku skazującego (chociaż jeden kuriozalny miał na koncie - wyrok że był winny ale nie wymierzono kary, za to wymierzono grzywnę, taki wyrok to w pomrocznej jasnej za czasów PO można było wydać). Gdy zarzucano mu zasiadanie w radzie nadzroczej GPEC jakkolwiek paskudne moralnie to odpowiedź była tak, że to zgodne z prawem i koniec. No wiec teraz odwrócmy sytuację, Jankowski zmarł bez żadnych wyroków skazujacych więc dura lex sed lex - nie można urzędowo działać przeciw bo krązą opowieści.
Poza artykułem w wyborczej co takiego się zmieniło, że jeszcze kilka lat temu rada miasta dała zgodę a dzić mówi że nie ma na to zgody, że Budyń wsparł finansowo budowę pomnik a w grudniu mówił, że nie pwoinno być tego pomnika. Jeden artykuł w gazecie słynącej z jątrzenia i naciagania faktów to nagle tak zmienił a wcześniej było wszystko OK?
Inna sprawa, że jeśli wszyscy wiedzieli, słyszeli to na pewno wśród "wszystkich" byli Budyń, Bolek, Gocłwoski i jeszcze wielu z kręgów styropianu i ECS. To niech ta grupa odważnych co przewróciła pomnik pójdzie strącić z piedestałów tych tak zgodnie milczących i przyzwalajacych na przestępstwa. Jeśli milczeli w imię swoich osobistych interesów to nie ma się co patyczkować i też trzeba o tym mówić.- 11 0
-
2019-02-22 08:09
trzeba by zrobic przeglad w magistracie. urzednikow i decyzji
- 1 0
-
2019-02-21 11:51
dlaczego za życia ksiedza wszyscy tak ochoczo u niego przebywali? (4)
liczne wizyty szechtera, Adamowicza, Borusewicza a bolek się tam "chował" przed znajomymi z bezpieki
- 61 13
-
2019-02-21 11:52
ludzie z PiSu też, nie różnicuj (3)
- 27 11
-
2019-02-21 12:06
tyle, ze w Gdanku ich było mniej albo wcale (2)
Ale za AWS to on decydowal. Buzek Lewandowski Adamowicz bez jego wsparcia byli by dzis uczciwymi obywatelami.
- 28 7
-
2019-02-21 18:31
Ale Lewego Ty szanuj! (1)
- 5 3
-
2019-02-22 08:06
ten nie z Gdanska jest OK
- 2 0
-
2019-02-22 07:57
nie miejsca na samosądy w wolnym miescie gdansk
- 0 0
-
2019-02-21 17:54
do : Tak powinno być od początku
a co możesz w Onionlandzie potęgować ? Przecież tu same emocje , zero logiki, zero mądrości.
Nikomu nie zaszkodzi w tym kraju trochę emocji. A przy okazji czy nie emocjonuje Was kwota wolna od podatku w wysokości 60 funtów ? , cebula biała i czerwona droższa niż w UK , podobnie jak jajka i masło ? Jak w średniowieczu ku....a , emocje- 2 3
-
2019-02-21 11:32
Świetnie!!! (29)
Popieram
- 265 170
-
2019-02-21 11:54
A Ja nie, (17)
Na razie mamy tylko pomówienia. Trzeba to teraz wyjaśnić. Jeśli się potwierdzi jestem za tym, żeby ten sku*wiel trafił na śmietnik historii. Ale wkurza mnie ta akcja, że przyjechały do nas jakieś typy ze stolycy i porządki u nas robią (mówię o tych co obalili pomnik). Nawet jakby to był pomnik Stalina to jestem za tym, żeby go usunęły odpowiednie służby a nie jakieś społeczniaki z warszawki.
- 25 7
-
2019-02-21 12:51
Aktywiści się znaleźli (9)
U siebie w wawce mają pomnik Berlinga, mordercy odpowiedzialnego ze śmierć wielu osób. Przypomnę, że m. in. zatwierdzał on wyroki śmierci na swoich żonierzach podejrzanych o wspólpracę z podziemiem niepodelgłościowym. Czemu tam u siebie go nie obalą? No przecież obalanie pomników komuchów juz nie jest takie miedialne. Teraz na topie jest kościół. Więc woleli sobie do nas przyjechać się panoszyć.
- 13 12
-
2019-02-21 14:27
Pedofil Jankowski to dziesięć leveli wyżej od Berlinga. (3)
Więc porównanie jak Porsche i Malucha (oba mają silnik z tyłu)
- 6 7
-
2019-02-21 14:50
No to gratuluję, (1)
Jeśli osoba, której na razie nic nie udowodniono jest dla Ciebie wyżej od mordercy. Czyli jednym pomówieniem możesz wskoczyć na czołówkę tej Twojej listy? Mogę Ci to w takim razie załatwić. :)))
- 6 5
-
2019-02-22 14:02
kolejnego morderce sobie uroiles?
- 0 0
-
2019-02-21 16:24
Ale za określenie kogoś pedofilem, bez wyroku i dowodów, to trochę trąci zniesławieniem, nie?
- 6 4
-
2019-02-21 13:25
(2)
Bo Berling krzywdy już nikomu nie zrobi, w przeciwieństwie do wiecznie żywego kościoła.
- 14 10
-
2019-02-21 13:49
Mało inteligentne porównanie. (1)
Masz kłopoty z logiką więc Ci podpowiem. Jak już, to możesz porównywać Berlinga do Jankowskiego (obaj już nie żyją) lub kler do komunistów. Mam nadzieję, że pomogłem.
- 7 5
-
2019-02-21 16:23
Właśnie porównuję. Przecież nie chodzi mi o samego Berlinga, tylko o jego "wartości", które dzisiaj nie stanowią dużego zagrożenia.
- 5 7
-
2019-02-21 14:25
Musisz być strasznie nudnym człowiekiem.
Zero poczucia humoru, zero dystansu. Dla takich jak ty fora są wybawieniem, tylko tu możesz zaistnieć.
- 5 2
-
2019-02-21 14:22
tez dostawales souveniry od pomnikowego
- 6 0
-
2019-02-21 12:49
(4)
kazdy ma prawo walczyc z pedofilia
- 8 9
-
2019-02-21 13:37
niechaj walczy, a nie pomawia bez dowodów winy niezyjącego kapłana (2)
- 11 5
-
2019-02-21 14:11
kapłon jankoś to, (1)
rasowy pedofil
- 9 10
-
2019-02-22 01:37
Jankes lubił młodych chłopaczkow
- 4 5
-
2019-02-21 12:52
A co ma piernik do wiatraka?
- 6 2
-
2019-02-21 13:25
Husajna też tak obalono w Iraku (1)
lud obalił, a nie jakieś służby.
- 8 0
-
2019-02-21 13:56
A to sorki.
To rzeczywiście mamy wzór do naśladowania.
- 7 0
-
2019-02-21 11:47
postawmy tam pomnik Adamowicza! (4)
albo Tuska albo Wałęsa!!!
- 10 25
-
2019-02-21 11:52
Zapewne za 100 lat każdy z nich będzie miał w Gdańsku pomnik (3)
Nie zdziwiłbym się, gdyby znalazł się wtedy i pomnik Jarosława K.
- 8 12
-
2019-02-21 12:15
(2)
Lecha K już mamy tylko dlatego że ... spadł nam z nieba
- 9 11
-
2019-02-21 14:52
raczej wysiadł
z motorówki po wygranej w totka
- 5 7
-
2019-02-21 12:32
normalnie jesteś przezabawny...
- 7 3
-
2019-02-21 11:44
(3)
Ja tyż,stop pedofilom w sutannach.Franciszek w końcu się za nich bierze.
- 30 16
-
2019-02-21 12:15
(2)
te 6 minusów uuuuuuuu - ja bym sprawdził IP czy tam pedofil nie siedzi skoro mu się to nie podoba
- 12 15
-
2019-02-21 13:27
(1)
Albo sprawdzić tych co tak zaciekle bronią publicznie Jankowskiego.
- 13 11
-
2019-02-21 14:20
Albo tych co go tak zaciekle atakują, nie? :)
- 12 8
-
2019-02-21 13:35
już osądziłeś? a co z Adamowiczem. On też ma zarzuty
- 5 5
-
2019-02-21 13:23
Nie popieram, ale
też rozumiem...
- 7 1
-
2019-02-21 11:32
bardzo dobrze (53)
może kiedyś dożyje ze panowie w sukienkach nie będą mieć wpływu na nic w tym kraju, a winni trafia do wiezienia
- 650 211
-
2019-02-21 19:40
Przyjdą mufti i rebe (1)
- 5 3
-
2019-02-22 13:48
ktory cie nawroci?
- 0 0
-
2019-02-21 11:44
władzę oddajmy żydom i islamistom. (44)
- 24 47
-
2019-02-21 12:23
kk (7)
w Szwecji też o to walczyli , teraz Muzułmanie dyktują warunki w szkołach
- 18 12
-
2019-02-21 18:08
Byłeś? (2)
Widziałeś że tak jest? Ja byłem i nie widziałem tego o czym napisałeś.
- 6 6
-
2019-02-21 19:52
(1)
A ja widziałem.
- 2 3
-
2019-02-22 13:47
nosisz turban?
- 0 0
-
2019-02-21 13:21
(3)
naprawde kosciol to nie najlepsze zrodlo wiedzy
- 9 7
-
2019-02-21 19:52
Kościól nie jest źródłem wiedzy (2)
A wiary. W system wartości.
To są odmienne podejścia i zupełnie się nie wykluczające.- 8 2
-
2019-02-22 12:15
(1)
wiary w Boga - wartości każdy ma inne - np Rydzyk ma szacunek do sporej wartości aut , czarnych marmurów , sporych przelewów
- 0 0
-
2019-02-22 13:46
oraz witrazy na ktorych skromnie sam siebie "uwiecznia"
- 0 0
-
2019-02-21 11:46
(35)
A to tylko takie są opcje? :D Można jeszcze dać normalnym ludziom, ale co ja tam wiem...
- 48 12
-
2019-02-21 18:45
Francuzi oddali, ktoś jednak to wykorzystał. (1)
Ludzie, którzy nie mają wiary często wcześniej czy później czują pustkę. We Francji tą pustkę ludzie zaczęli sobie zapełniać islamem. Czy to lepiej? Wiem, że wiara katolicka pomogła wielu pokoleniom przetrwać ekstremalnie trudne czasy a teraz my, którym tak naprawdę się nic nie dzieje złego wyrzucamy ją zewsząd. Ksiądz jeśli krzywdził ludzi powinien być osądzony nawet surowiej niż ktokolwiek inny, bo nam nim ciąży odpowiedzialność dawania przykładu i ten kto to wykorzystuje w złych celach powinien ponieść jak najwyższą karę odpowiadającą karze za zdradę. Ale wiara i kościół ocaliły wielu ludzi od samowyniszczenia.
- 9 3
-
2019-02-22 13:44
w czechach wiele pokolen przetrwalo ekstremalnie trudne czasy tylko dlatego ze nie byli katolikami
- 2 0
-
2019-02-21 11:51
lubnauer, palikotowi i schetynie:)?? (13)
- 24 31
-
2019-02-21 11:56
(9)
Przecież napisał - normalnym. To czemu zmieniasz temat?
- 31 4
-
2019-02-21 12:09
bo to utopia (4)
zawsze wejdzie w to miejsce wladca dusz.
- 5 3
-
2019-02-21 14:08
(3)
moze ludzie dojrzeli i nie chca juz tego rodzaju uslug
- 6 4
-
2019-02-22 08:14
w Gdansku dojrzeli? (2)
po 20 latach niszczenia miasta?
- 1 0
-
2019-02-22 12:13
(1)
20 lat niszczenia miasta ??? ślepy ?
- 0 0
-
2019-02-22 13:37
jeden z tych co to "patrzy a nie widzi"
- 0 0
-
2019-02-21 12:08
(2)
bo dla niego normalność ma zapach wiosny
- 9 21
-
2019-02-22 12:01
Dla każdego normalnego normalność ma zapach wiosny.
- 2 1
-
2019-02-21 14:05
a zapachy wiosny sa nienormalne? no chyba ze przywykles do zapachu palonych przez siebie smieci
- 13 4
-
2019-02-21 13:57
A kto ma być?
Podaj kto to taki?
- 2 1
-
2019-02-21 12:48
Deweloperowi, Kurskiemu, Macierewiczowi, Ziobrze, Bieleckiemu, Rydzykowi?
- 9 13
-
2019-02-21 12:16
matko - ale ty m,asz kolegów - nortmalnych ludzi nie znasz ?? ale Cie rzeczywistość i media przeorali - szkoda twojego umysłu
- 13 2
-
2019-02-21 11:53
księdzu proboszczowi?
- 11 18
-
2019-02-21 12:02
(10)
Zdefiniuj pojęcie "normalni ludzie".
- 7 5
-
2019-02-21 12:51
(6)
Ludzie nie uwikłani w afery, ludzie urodzeni po 1975r czyli tacy na których IPN nic nie ma. Ludzie z zaświadczeniem od psychiatry, ludzie nie karani.
- 16 3
-
2019-02-22 12:03
LOL a czemu akurat po '75? :D Jak ktoś miał 14 czy 15 lat w '89 to już podejrzany? :D
- 0 0
-
2019-02-21 13:06
czyli my (4)
urodzeni w latach 70-tych i 80-tych. bedziemy rzadzic swiatem teraz !!
- 5 3
-
2019-02-21 13:28
(3)
Spełniasz w/w wymagania?
- 2 1
-
2019-02-21 14:10
(1)
zaswiadczenie od psychiatry jest?
- 1 1
-
2019-02-22 08:16
jest
- 0 0
-
2019-02-22 08:15
tak
- 0 0
-
2019-02-21 12:03
i tu się zaczyna problem :) (2)
- 12 3
-
2019-02-21 14:04
nie ma takiej definicji
- 3 0
-
2019-02-21 13:19
szczegolnie w katopisim kraju
- 11 11
-
2019-02-21 12:09
tak nigdy nie ma. zyjemy w systemie mafijnym (7)
zwlaszcza tu w 3m
- 14 6
-
2019-02-21 12:11
To się wyprowadź (5)
Białystok czeka
- 5 11
-
2019-02-21 19:49
Dac ci na bilet?
- 2 1
-
2019-02-21 13:20
ze swastykami indyjskimi
- 4 2
-
2019-02-21 12:30
trollu nigdy w Białymstoku nie byłes (1)
- 7 4
-
2019-02-21 13:07
nie był pan ma racje
obserwuje go jako jego przelozony ;)
- 3 1
-
2019-02-21 12:28
moze Janusz zglos sie do prokuratury skoro wiesz tak dobrze czy był Sekielski
- 5 4
-
2019-02-21 14:13
to idz na policje, ujawnij sie, podaj ilu was jest, czym sie zajmujecie itd
- 3 1
-
2019-02-22 12:46
bardzo dobrze
Czy masz na myśli " Bolka " , i usunięcie nazwy na lotnisku w Rembiechowie?
- 0 1
-
2019-02-21 13:36
AMEN (1)
Jestem za co boskie Bogu co cesarskie cesarzowi ,Pochylony
- 1 2
-
2019-02-22 12:16
no prawda a tu boscy służący panoszą się niczym królowie , bogate szaty złote krzyże , pierścienie ii jeszcze po brudnych łapsach ich całuj - sługa to sługa ... daleko mu do króla
- 1 0
-
2019-02-21 12:02
W twoim kraju? (1)
A który to twój kraj?
- 10 1
-
2019-02-21 13:24
kiedy nawrocili cie na islam?
- 1 5
-
2019-02-21 12:54
jesteś transfobem? taki europejczyk?
- 1 1
-
2019-02-21 13:07
(1)
Pelowski koryto się urwał bydyniowe gnojku
- 12 12
-
2019-02-22 13:28
to pisze gdański katolik ,tak tak
- 0 0
-
Opinia została zablokowana przez moderatora
-
2019-02-22 09:42
Bojkot niezjadliwego pieczywa (2)
Proponuję bojkot i nie kupowanie wyrobów Pellowskiego..
- 10 5
-
2019-02-22 12:49
Ja bojkotuje sklepy, fryzjerów, zakłady, które miały na witrynach portret budynia i znicz
- 0 0
-
2019-02-22 12:18
Pelowski to cichy bohater tamtych lat.
Karmił strajkujących chlebem.- 1 0
-
2019-02-21 11:31
(107)
Powinien trafić na śmietnik.
- 1226 292
-
2019-02-22 12:43
Pomnik ks. Jankowskiego
To zemsta postkomunistów i ubeków za to co zrobił w swoim życiu ksiądz Jankowski.
- 0 0
-
2019-02-21 11:41
pomnik na śmietnik a teren sprzedać pod żydowskie roszczenia!! (29)
- 16 58
-
2019-02-21 11:47
(17)
Pomnik na śmietnik, a teren na drzewa i ławki.
- 54 13
-
2019-02-21 11:49
oddać żydom co im się należy!!! (5)
- 11 28
-
2019-02-21 12:08
czyli co?? (1)
- 18 1
-
2019-02-22 12:29
plumbum w potylice
- 0 0
-
2019-02-21 19:28
po co (1)
tak pieprzysz bez sensu...
- 2 1
-
2019-02-21 20:31
ma macic takie jego podle zadanie, a srebrniki go wrece nie pala bo nie polak
- 0 3
-
2019-02-21 12:34
prowokujesz ale jakos tak bez przekonania
- 15 3
-
2019-02-21 12:19
Zgdazam się ECS rozebrac a w jego miejsce ławki i skwer zielony (10)
- 43 19
-
2019-02-21 13:00
(4)
po pisach zawsze mozna spodziewac sie czegos durnego
- 13 22
-
2019-02-21 14:04
akurat jestem ekoanarchistą. (3)
Jesli jakas partia nie chce atomowej energii i stawia mniej betonu (szanuje skwery, zbiorniki wodne i pomniki przyrody) w moim Gdansku to mam im to za plus.
- 3 7
-
2019-02-21 14:32
(2)
protestowales przeciw demolce mierzei?
- 9 6
-
2019-02-22 07:59
tej w Elblagu?
- 0 0
-
2019-02-21 19:56
Tak
- 0 1
-
2019-02-21 18:10
I jeszcze Polin ... (2)
W wawie rozebrać i zaorać wszystkie muzea obozy koncentracyjne (tablice pamiątkowe starczą)! Szkoda siana na ten kult tym bardziej że Izrael korzysta a my płacimy na utrzymanie. Skandal !
- 10 2
-
2019-02-21 19:55
Przecież w obozach mordowali Polaków (1)
Czy ty jesteś normalny?
- 4 2
-
2019-02-21 23:01
To dlaczego Polaków baranku nie wypuścili 27.01?
- 2 4
-
2019-02-21 13:53
ecs
to dałbym złomiarzom..POradziliby sobie w mig i to g...o..wno przestałoby straszyć
- 19 9
-
2019-02-21 12:58
gdzie tam ... dwa 100m biliżniacze pomniki postawić ...
Lecha - zdradzonego o świcie i Jarosława - zdradzonego podsłuchem :)))
- 24 22
-
2019-02-21 11:45
Tomek przestań widzieć wszędzie Żydów (10)
co z tobą??
- 52 12
-
2019-02-21 12:19
(7)
ratę kredytu mu podnieśli w jednym z zydowskich banków ... ups wszystkie są żydowskie, chyba tylko w Iranie i Rosji nie mają pakietu większościowego
- 20 13
-
2019-02-21 19:57
W Rosji też są Żydzi (1)
- 4 0
-
2019-02-22 09:25
wszedzie są - tylko nie ma ich w Izraelu
- 0 0
-
2019-02-21 12:39
(4)
Trzeba było wziąć w SKOKu ;)
- 24 3
-
2019-02-21 12:54
wtedy jego forsa by wyparowała w podSKOKach do luksemburgu lub innego raju podatkowego (2)
za sprawą oPiSanego senatora !!!
- 26 12
-
2019-02-21 19:47
Bo on jest bierecki a nie dajecki jak nazwisko wskazuje!
- 4 4
-
2019-02-21 17:42
Myśl
Jak forsa przekazana klientowi w formie kredytu mogłaby wyparować?
- 3 5
-
2019-02-21 12:58
kto rozumny w bralby w koscielnym banku?
- 10 7
-
2019-02-21 16:03
Geny szmalcownika zawsze aktywne
- 1 2
-
2019-02-21 12:56
a to nie grzegorz naplsal?
- 7 3
-
2019-02-21 12:24
tak się tego nie załatwia w cywilizowanych społeczeństwach (3)
- 9 7
-
2019-02-21 13:48
(2)
oczywiscie osadza sie sprawcow pedofilii i wyplaca odszkodowania
- 8 4
-
2019-02-21 17:44
Nie jesteś u siebie na wsi gdzie sprawy załatwiałeś sztachetą (1)
To pomnik prywatny na miejskim gruncie - nie można go tak po prostu ukraść, trzeba rozmawiać z właścicielami
- 9 2
-
2019-02-22 09:59
Lekko licząc na rozmowy były 3 miesiące. W tym czasie miasto Gdańsk, które powinno było rozmawiać, nie znalazło czasu nawet na to, żeby pozbawić Jankowskiego honorowego obywatelstwa oraz skweru. Więc owszem, jesteś u siebie na wsi - zabitej dechami prowincji mentalnej sto lat za cywilizowanym światem.
- 0 0
-
2019-02-21 11:32
Historii (29)
- 64 8
-
2019-02-21 12:42
w wawie już ulice Lecha Kaczyńskiego likwidują!!! (17)
znaczy to się zaczęło !!! :))))))))))))))))
- 53 12
-
2019-02-21 17:57
I przywrócono Armii Ludowej (2)
- 2 3
-
2019-02-22 09:20
i słusznie Armia Ludowa to tacy sami Polacy - jak ci którym udało się wcześniej dostać do Andersa
-
- 2 1
-
2019-02-21 18:18
i jest ok
a co z wiezami? pisy miotaja sie zeby odwrocic uwage od sprawy ktora ich pograza, demoluja mierzeje, wszczynaja awantury z izraelem ale wszystko na nic- 3 7
-
2019-02-21 12:52
co się zaczęło komuchu? (13)
próba cofnięcia dekomunizacji ulic?
- 31 53
-
2019-02-21 12:55
(8)
Raczej dekomunizacja, Kaczyńscy mają komunistyczne poglądy gospodarcze.
- 53 20
-
2019-02-21 17:40
Armia Ludowa była zwolennikiem wolnego rynku? (1)
- 7 1
-
2019-02-21 20:27
jak najbardziej
- 0 1
-
2019-02-21 13:42
(5)
i utworzyli ugrupowanie w ktorym komuchy czuja sie bezpiecznie
- 49 8
-
2019-02-21 15:01
A wymienić Ci komuchow z po? Czy tylko w pisie są?
- 17 13
-
2019-02-21 13:57
mają też komunistyczne poglądy społeczne, nie tylko gospodarcze (3)
to są komuniści i to na dodatek bez wykształcenia czyli zwykła pisbolszewia połączona z nazikatolizmem
- 34 12
-
2019-02-21 14:24
Narodowy socjalizm (1)
To już przerabiano u naszych sąsiadów.
- 22 7
-
2019-02-21 14:47
Ale rozumiesz zwroty i wyrażenia, których używasz?
- 7 6
-
2019-02-21 14:47
Sądząc po twoim wpisie,
można odnieść wrażenie, chłopaku, że twoje wykształcenie jest znacznie niższe, niż grupy, którą opisujesz.
- 7 5
-
2019-02-21 19:27
nie próba
tylko cofnięcie kaczyzacji.
- 6 5
-
2019-02-21 18:11
w tym wapadku argument nietrafiony (2)
ponieważ pis to komuniści
- 4 5
-
2019-02-21 18:30
(1)
To PIS jest w koalicji z SLD/PZPR?
- 7 5
-
2019-02-21 19:18
a musi byc?
- 1 1
-
2019-02-21 11:41
w 3h obnażono nierobstwo budynia który "jak mowil tak nic nie zrobil" (10)
"wielki gospodarz" od xupy strony
- 47 83
-
2019-02-21 12:03
dokladnie, a nastepczyni miala rowniez czekac az pojawi sie dzinnikarz tvnu (8)
- 31 38
-
2019-02-21 12:55
tak kończy "kapelan solidarnosci" (6)
tak skończy też "przywutca"
- 45 13
-
2019-02-21 14:01
walesiak skonczyl sie zanim zaczal (3)
taki bardziej przywódkowiec
- 16 10
-
2019-02-21 19:16
a kaczyniaki teraz sobie zasługi przyPiSują! (1)
szczególnie kartofel z Nowogrodzkiej.
- 9 6
-
2019-02-22 07:20
Ostatni pomnik Budynia zniszczyła ,,opozycja,, z Uniwersytetu Warszawskiego
Przysyłają swoich agentów. Dobrze wiedzieć gdzie są
- 0 0
-
2019-02-21 14:33
kapelan solidarnosci...
jest w tym troche przekory - prawdziwi komuniści tzw. czerwoni mądrzeją na starość a ci "prawdziwi" solidarnościowcy głupieją... i z kim tu rozmawiać? :)
- 32 3
-
2019-02-21 18:31
(1)
Kaczor Donald?
- 6 7
-
2019-02-21 22:50
Tusk dziś powiedział że to jego wojna ...
Z pchłami?
- 2 3
-
2019-02-22 07:18
Kolejna ściema dla @@@
- 1 0
-
2019-02-21 12:55
w pierwszm rzedzie to chyba baronowie kosciola powinni naprawic
- 17 9
-
2019-02-21 11:42
tak oto wygląda "spuścizna" budynia (10)
- 27 37
-
2019-02-21 11:42
Chyba Głodzia (9)
- 43 17
-
2019-02-21 12:57
jak Glodzia to Walesy (5)
to on zrobil go generalem. dzieki czemu dzis odbiera najwyzsza pensje w kosciele.
Poczytaj troche o swoich o idolach zanim zaczniesz rzucac gromy.- 14 9
-
2019-02-21 13:44
(3)
nie manipuluj!
- 7 5
-
2019-02-21 14:10
wektory? to są fakty. wladze miasta dąza to dzialania jedynie dla wybranej grupy. brak roznorodnosci (2)
moj mily i drogi Januszu
" Pałacyk przy ulicy Brzegi na gdańskiej Oruni to unikat w skali kraju. Powstał w 1828 roku i ma konstrukcję ryglowo-szachulcową: szkielet nośny jest z drewna, a przestrzeń między belkami wypełniają cegły. Kiedyś była tu szkoła jezuicka, a w PRL dyrekcja firmy produkującej meble. Zabytek mocno podupadł, ale teraz ma nowego gospodarza i renowacja dobiega końca. Remont wsparł marszałek województwa pomorskiego, który dołożył 132 tys. zł do wymiany stolarki okiennej. To była największa dotacja marszałka w 2010 roku. Chwała mu, bo budynek to prawdziwy rarytas architektoniczny. Nazwisko nowego gospodarza zapewne nie miało żadnego znaczenia.
Mistrz rozgrywek
Nowy gospodarz rezyduje w Oruni od stycznia. Kiedyś miał mieszkanie przy ul. Nowickiego w Oliwie, ale nie było satysfakcjonujące. Ciasno, gwarno, ani chwili spokoju. Teraz będzie się cieszył ciszą i zielenią jak na wsi. O to z kolei zadbały władze Gdańska, sprzedając na początku lipca działkę otaczającą rezydencję. Jej wartość – chodzi o 3,3 tys. metrów kwadratowych – biegły wycenił na 457 tys. zł, ale prezydent miasta przekazał grunt za 4,5 tys. zł, czyli za jeden procent wartości. W ten sposób metropolita gdański Sławoj Leszek Głódź – bo to on rezyduje przy ulicy Brzegi – stał się najlepiej zakwaterowanym duchownym w kraju. Arcybiskup Głódź jest jedną z najbardziej niezwykłych postaci polskiego Kościoła. Nim objął diecezję gdańską, szefował kurii warszawsko-praskiej, a wcześniej był biskupem polowym Wojska Polskiego. Miał w tym czasie doskonałe układy z prezydentem Aleksandrem Kwaśniewskim, mimo że jednocześnie sympatyzował z Radiem Maryja. Przez 16 lat mieszkał we Francji i Włoszech, ale w bezpośrednich kontaktach potrafi się zachować, jakby nigdy nie wyjeżdżał z rodzinnej wioski na Podlasiu. Umie korzystać z życia, nie stroni od alkoholu, a gdy trzeba, jest duszą towarzystwa. Nie przeszkadzało mu to jednak w sprawowaniu ważnych funkcji w Watykanie, gdzie pracował w Kongregacji ds. Kościołów Wschodnich. Brat łata i surowy hierarcha jednocześnie. Kapelan pierwszej Solidarności, który do dziś ma doskonałe kontakty wśród polityków. "- 9 4
-
2019-02-21 17:42
cisza i spokój przy Trakcie? (1)
jak już kłamiesz to rób to umiejętnie
- 1 2
-
2019-02-22 08:01
daniele nie narzekaja.
- 2 0
-
2019-02-21 14:12
c.d.
"Mistrz zakulisowych rozgrywek, ale i sybaryta. Uchodzi za najbardziej majętnego hierarchę w kraju. Drżała przed nim generalicja, jednak był w wojsku szalenie lubiany i popularny. Postać nietuzinkowa, która wzbudza skrajne emocje. Tak jak w ostatnich dniach. Przekazanie metropolicie atrakcyjnej działki za bezcen wzburzyło mieszkańców Trójmiasta. Na forach zaroiło się od wpisów, które nie zostawiają suchej nitki na prezydencie Gdańska Pawle Adamowiczu. „Wiernopoddańczy prezydent”, „Adamowicz to jeden z tych, co przed księdzem leżą plackiem” – pieklą się internauci.
Na pierwszy rzut oka sprawa wygląda na poważną aferę, którą powinien się zająć prokurator. Przekazanie atrakcyjnej działki za drobny ułamek wartości można zakwalifikować jako niedopełnienie obowiązków i działanie na szkodę miasta. W rzeczywistości rzecz jest o wiele bardziej skomplikowana. Aby zrozumieć istotę sprawy, musimy się cofnąć aż do roku 1989, gdy na mocy ustawy o stosunku państwa i Kościoła powstała słynna Komisja Majątkowa zajmująca się zwrotem nieruchomości zagrabionych duchownym przez komunistów. Jej decyzją (był rok 1990) gdańska kuria dostała od województwa teren, który dziś jest częścią popularnego parku Oliwskiego. Postanowienie to, jak cała działalność komisji, było poufne i władze Gdańska, do którego dziś należy park, nie miały o niczym pojęcia. A ponieważ władze kościelne nie założyły odrębnej księgi wieczystej, działka była ogólnie dostępna, sprawa poszła w zapomnienie. Aż do czasu, gdy w 2008 roku archidiecezję gdańską objął Sławoj Leszek Głódź. Kuria wynajęła prawnika i z zakurzonym aktem z 1990 roku zgłosiła się do sądu o formalne ustanowienie własności części parku. Po dwuletnich przepychankach sądowo-prawnych miasto zawarło porozumienie. Kościół zrzekł się prawa do parku w zamian za teren wokół rezydencji. Wiesław Bielawski, wiceprezydent Gdańska, uważa, że nie był to zły interes. – Park pozostanie otwarty dla zwiedzających, a tamten teren trudno by było sprzedać, bo przylega do cmentarza – przekonuje."- 8 1
-
2019-02-21 14:15
jak tw bolek? (2)
" Arcybiskup Sławoj Leszek Głódź był podczas trwającej kilka lat pracy w Watykanie wykorzystywany przez wywiad wojskowy jako jego informator - twierdzą Onet i "Rzeczpospolita".
Jak twierdzą dziennikarze tych dwóch tytułów, metropolita gdański, a wcześniej ordynariusz diecezji warszawsko-praskiej i biskup polowy Wojska Polskiego, w czasie swojego 14-letniego pobytu w Watykanie, przez 6 lat miał być uważany przez wywiad wojskowy PRL za informatora. Służby próbowały pozyskać go do świadomej współpracy.
Autorzy artykułu Andrzej Gajcy i Tomasz Krzyżak powołują się w swojej publikacji na dokumenty Zarządu II Sztabu Generalnego Wojska Polskiego (Zarząd II SG). Do niedawna dokumenty te były tajne i znajdowały się w zbiorze zastrzeżonym Instytutu Pamięci Narodowej.
"Informacje uzyskiwane od kontaktu o kryptonimach „BA-10" lub „B-10" (stosowano je wymiennie), pod którym ukryto ks. Głódzia, oceniano jako „cenne i wartościowe" typu agenturalnego" – piszą dziennikarze. Gajcy i Krzyżak twierdzą, że raporty i notatki z rozmów z Głódziem miał sporządzać płk Franciszek Mazurek ps. "Barcz", który w roku 1982 został skierowany do Rzymu, pracując oficjalnie jako kierownik przedstawicielstwa pll lot. jego zadaniem było rozpoznanie zagranicznych kontaktów władz Solidarności i powiązań z Watykanem. Dziennikarze przekonują, że to właśnie od abp. Głódzia miał pozyskiwać m.in.: charakterystyki "pracowników poszczególnych sekcji watykańskich". "- 12 0
-
2019-02-21 14:51
Nie dopisałeś co miasto Gdańsk otrzymało w zamian. (1)
To wymiana coś za coś i wszyscy zadowoleni. Obszar parku oliwskiego przeszedł w ręce miasta, brawo, jest OK
- 4 5
-
2019-02-21 19:22
sprawa nie jest do konca jasna
- 2 0
-
2019-02-21 23:06
a ta plandeka od pedofili co krąży po mieście to nie po prauata?
- 1 1
-
2019-02-21 15:01
Niech ktoś zorganizuje zrzutę dla tych dzielnych mężczyzn, (2)
którzy obalili dziada. Pewnie sąd ukarze ich grzywną. Chętnie się dorzucę i myślę, że będzie nas więcej.
- 13 15
-
2019-02-21 19:26
(1)
przyjdzie czas ze tablica z ich nazwiskami zostanie odslonieta w tym miejscu
- 1 7
-
2019-02-21 20:04
W szpitalu psychiatrycznym. Ofiary urojeń o pedofilii.
- 4 2
-
2019-02-21 19:39
wpis Masona
- 1 2
-
2019-02-21 19:19
niech wróci z dopiskiem "kapelan Solidarności i pedofil"
ku przestrodze dla potomnych
- 3 4
-
2019-02-21 12:11
A krzyże kiedy na złom? Nierdzewka jest dzisiaj w cenie- bedzie można nakarmic glodne dzieci. (4)
Jak kuba bogu.... nienawistni psychopaci z ipn od lat niszcza haniebnie pomniki poleglych zolnierzy radzieckich zastępując je pomnikami- pedofili, grafomanskich duszpasterzy czy innych spiep****odziadow od wypelnionych zadan. Czas na zmiany idzie wiosna.
- 18 21
-
2019-02-21 18:39
bohaterscy żołnierze radzieccy. no to już przynajmniej wiadomo kto będzie miał większy
udział w nowym podziale gdańskieg tortu :)
- 5 2
-
2019-02-21 13:55
dlaczego
piszesz z małej litery "żołnierzy radzieckich" ? towarzyszu ?
- 8 6
-
2019-02-21 13:01
jak ty zmadrzejesz (1)
- 5 5
-
2019-02-21 13:46
walka z marnotrawstwem to chyba nie glupota?
- 2 3
-
2019-02-21 16:14
(1)
Pan Pellowski powinien go sobie postawić przy nowej siedzibie. Jest tam wielki plac i taki pomnik będzie się tam dobrze komponować.
- 10 5
-
2019-02-21 18:33
mozna bedzie sie umawiac - pod pedofilem
- 1 5
-
2019-02-21 14:06
kiedy Grass straci honorowe obywatelstwo? (2)
bolek tez na to zasługuje?
- 17 7
-
2019-02-21 16:12
i w ich miejsce wpisać dwa kartofle (1)
- 6 7
-
2019-02-21 18:31
w mundurkach czy obrane?
- 1 2
-
2019-02-21 18:01
prałat
Rydzyk tamtych czasów
- 5 5
-
2019-02-21 16:53
niepozwólmy aby kiedy kolwiek tam wrócił
- 6 2
-
2019-02-21 16:21
na smietnik to trafił twój mózg :) Tylko dlaczego go nie szukałes?
- 6 4
-
2019-02-21 12:03
dlaczego donald oscar tusk nie walczy z nienawiścią???!! (6)
- 25 24
-
2019-02-21 13:02
(2)
niech balbina zawalczy z wlasna
- 10 12
-
2019-02-21 15:05
(1)
Bolkowi i tak nie dorówna
- 7 6
-
2019-02-21 16:09
balbina obsesjonacie na tle bolka, bełkocz dalej izolatka w Tworkach czeka
- 7 2
-
2019-02-21 16:09
spytaj się "mordy zdradzieckiej" kurdupla wykrzywionej nienawiścią, żę mu zabierają wieże.
- 5 8
-
2019-02-21 12:18
Dzisiejszy przekaz dnia jest inny, prowokatorze i na dodatek lewaku.
- 6 12
-
2019-02-21 12:13
bo jeszcze nie wycisnął z gruczołu jadowego
- 15 13
-
2019-02-21 13:42
chcesz mieć go u siebie w domu?
- 3 0
-
2019-02-21 13:03
Razem z tobą internetowy smieciu
- 1 7
-
2019-02-21 12:34
Ty napewno !!!
- 2 3
-
2019-02-21 12:12
Tak jak i ty...
- 5 4
-
2019-02-21 12:11
tak jak i Ty
- 5 4
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.