Kierowcy "głupieją" przy Parku Centralnym
36372 wyświetlenia 29 sierpnia 2023 (550 opinii)Chcieli skręcić w prawo, więc pojechali... drogą rowerową. Strzałki i pasy, które kilkanaście dni temu pojawiły się przy ul. Świętojańskiej są niezrozumiałe dla wielu kierowców. Chaos na drodze przy Urzędzie Miasta w Gdyni nagrał fotograf Krzysztof Winciorek.
Więcej na ten temat
Opinie (550) ponad 10 zablokowanych
-
2023-08-30 08:07
Opinia wyróżniona
Bo ludzie nie potrafią na znakach jeździć (59)
Wszystko muszą na pamięć i właśnie przy takich tworach widać to najbardziej
- 144 516
-
2023-09-02 00:06
Autorzy Projektu bubla
Projektant: mgr inż. Łukasz Szaduro
uprawnienia: POM / 0276 / POOD / 14
Sprawdzający: mgr inż. Radosław Engel
uprawnienia: POM / 0074 / PWOD / 14- 0 0
-
2023-09-01 10:01
a ty po prostu wsiadasz na znak i jedziesz :D bo ty potrafisz przecież na znakach jeździć :)
jaka to oszczędność na paliwie
- 0 0
-
2023-08-30 16:58
Napisał pracownik UM...
- 1 0
-
2023-08-30 15:46
chyba tam nie byłeś i nie widizałeś jak to wygląda w rzeczywistości ...
- 0 2
-
2023-08-30 14:33
Znak mówi wyraźnie. Pas się kończy i mogą jechać nim tylko ZTM (2)
- 4 3
-
2023-08-30 17:00
Nie ma takiego znaku "ZTM" (1)
Więc nic nie mówi wyraźnie. Dotarło?
- 5 2
-
2023-08-31 01:05
Ale taki czerwony znak pionowy z białym paskiem to waćpan kierowca zna
bo taki też tam stoi, z wyłączeniem właśnie ZKM...
- 1 1
-
2023-08-30 13:32
(1)
W okolicach 0:34 widać też rowerzyste, który kompletnie się gubi (lub ignoruje) na wyjeździe z parku. Nie wjeżdża na ścieżkę prowadzącą do skrzyżowania, tylko jedzie chodnikiem na pasy gdzie nacina się na barierkę. No i galimatjas dla wszystkich się porobił.
A do komentarza wcześniejszego, że to wszystko przez jeżdżenie na pamięć.W okolicach 0:34 widać też rowerzyste, który kompletnie się gubi (lub ignoruje) na wyjeździe z parku. Nie wjeżdża na ścieżkę prowadzącą do skrzyżowania, tylko jedzie chodnikiem na pasy gdzie nacina się na barierkę. No i galimatjas dla wszystkich się porobił.
A do komentarza wcześniejszego, że to wszystko przez jeżdżenie na pamięć. Tak, po części może i tak, bo tam kiedyś był pas w prawo. Ale problem tu jest większy, bo rozwiązanie jest kompletnie nieintuicyjne i co gorsze, pakuje ludzi w sytuacje, które sa błędogenne. Vide ustawienie ścieżek rowerowych kolidujących ze sobą maksymalnie. Lub dodanie na pasie wielkiego ZKM, które sugeruje, wzorem buspasa, że tam tylko autobusy jadą. Zwłaszcza, że ten nowy pas prowadzi prosto w Świętojańską.
Nie sztuką jest zbudować złe skrzyżowanie i poobwieszać je znakami, powodując szum komunikacyjny i kazać kierowcom, którzy juz i tak wiele procesów ogarniają, dekodować, co w tym miejscu autor drogi miał na myśli.- 14 0
-
2023-08-30 18:40
Każdemu rowerzyście, który nie potrafi tam przejechać i "się gubi"
powinny być odbierane: karta rowerowa, prawo jazdy, rower, fura i samolot.
- 1 1
-
2023-08-30 13:23
Zrób prawko,
wtedy pogadamy.
- 0 2
-
2023-08-30 13:03
Kto moze jechac pasem z napisem ZKM?
- 8 0
-
2023-08-30 11:35
A ty masz prawko
- 0 1
-
2023-08-30 09:37
Pewnie jesteś urzędnikiem z Gdyni i bronisz siebie swoich nieudaczników. (1)
- 17 5
-
2023-08-30 09:56
Jestem z Gdańska
Dało się przejechać i nie było problemu w tym miejscu
- 7 5
-
2023-08-30 09:05
(4)
Na znakach się nie jeździ tylko wg wskazań na znaku, a tam oznakowanie jest kiepskie.
- 28 4
-
2023-08-30 10:37
Kiepski to jest Waldemar, a ta krzyżówka to jest nasza przyszłość
- 1 2
-
2023-08-30 09:56
Ach te łapanie za słówka (2)
Skoro wiesz jak mnie poprawić, to wiedziałeś, o co chodzi
- 4 6
-
2023-09-01 10:03
Używajmy poprawnej polszczyzny to nie będzie łapania ;)
- 0 0
-
2023-08-30 14:50
Tylko czy Ty wiedziales, skoro napisales cos innego?
- 1 1
-
2023-08-30 08:42
Jeśli kierowcy nie potrafią poruszać się w tym labiryncie, z którego śmieje się cała Polska (16)
to znaczy że infrastruktura jest nieintuicyjna i jest to winą tylko i wyłącznie zarządcy drogi, czyli miasta Gdynia
- 86 8
-
2023-08-30 09:21
taa, wina wszystkich tylko nie tych biednych niedouczonych, ślepych kierowców (15)
nie umiesz odczytać znaków pionowych i poziomych to nie prowadzisz samochodu, dla takich jak na filmie własnie jeździ tam autobus, ci rowerzyści łamiący przepisy także powinni wybrać autobus skoro jeździć po drodze rowerowej nie umieją, chcesz po chodniku to idź pieszo
- 12 63
-
2023-08-30 17:09
Pokaż mi pośród znaków drogowych "ZKM", ty "miszczu" w przepisach drogowych ze specjalizacją - znaki poziome.
Żeby się tak wymądrzać, to trzeba mieć odrobinę rozumu, nie sądzisz? Ty douczony, niebiedny, nieślepy kierowco...
- 2 2
-
2023-08-30 13:05
Znak poziomy - ZKM...
- 3 0
-
2023-08-30 10:32
(11)
mogę zapytać po co w ogóle zmieniano układ drogowy w tym miejscu który dobrze funkcjonował przez tyle lat?Od śmiesznej przebudowy tego węzła maksymiliana jest gorzej niż było mniej intuicyjnie od momentu paranoi rowerkowej (która z potrzebami rowerzystów nie ma nic wspólnego tak naprawdę) jeździć się po centrum Gdyni praktycznie nie da. Taka Jana z
mogę zapytać po co w ogóle zmieniano układ drogowy w tym miejscu który dobrze funkcjonował przez tyle lat?Od śmiesznej przebudowy tego węzła maksymiliana jest gorzej niż było mniej intuicyjnie od momentu paranoi rowerkowej (która z potrzebami rowerzystów nie ma nic wspólnego tak naprawdę) jeździć się po centrum Gdyni praktycznie nie da. Taka Jana z Kolna była sobie fajna ulica którą rowerem się jechało normalnie dwa pasy w sumie trzy jeden służył jako parking umiarkowany ruch w weekendy i wieczorami praktycznie nikły poza autobusami nieliczne auta osobowe i ciężarówki ale jakiś czub wpadł na pomysł zbudujmy na lewym pasie pseudo dróżkę rowerową zrobimy to kolizyjnie z halą z przedszkolem z całym ruchem wokół ale zrobimy teraz jadąc na rowerze trzeba jechać lewą stroną a potem przy sądzie kombinować jak jechać dalej na Obłuże. Tak wygląda jakość tych pseudo inwestycji.Nic nie jest robione dla mieszkańców liczy się ideolo i pr jakoś tych pseudo inwestycji jest porażająca gdyż po roku jest ruina patrz ścieżka rowerowa na Dworcowej wykonana z jakiegoś czegoś które zaczęło się w oczach sypać
- 30 5
-
2023-08-30 16:59
Masz moje 200% racji.
- 0 0
-
2023-08-30 11:34
może dlatego, ze to skrzyżowanie było inne? (2)
o zym ty piszesz człecze, nie zauważyłeś, że tam sie wszystko pozmieniało?
- 3 2
-
2023-08-30 13:04
(1)
po co zostało to pozmieniane?Dla idei?
- 6 1
-
2023-08-30 20:02
po to że tam teraz jest ciąg pieszo rowerowy i zieleń
czego szczekasz?
Sprawdź o o tam chodzi.- 0 3
-
2023-08-30 11:02
największe trudności z poruszaniem się po mieście powoduje nadmiar skłonności do korzystania z samochodu (6)
co skutkuje nadmiarem samochodów w centrum miasta. Dlatego warto centrum miasta przekształcać tak, by było przyjazne dla ruchu przede wszystkim ludzi, a nie pojazdów. Tego się nie da zrobić jeśli nie ogarnie się wyobraźnią potrzeby zmiany kierunku przesuwania granicy kompromisu między potrzebami kierowców a innych ludzi poruszających się po
co skutkuje nadmiarem samochodów w centrum miasta. Dlatego warto centrum miasta przekształcać tak, by było przyjazne dla ruchu przede wszystkim ludzi, a nie pojazdów. Tego się nie da zrobić jeśli nie ogarnie się wyobraźnią potrzeby zmiany kierunku przesuwania granicy kompromisu między potrzebami kierowców a innych ludzi poruszających się po mieście. (oczywiście na rzecz mieszkańców decydujących się na przejazd rowerem, spacer pieszy lub przejazd autobusem/trolejbusem lub kombinacją tych sposobów poruszania się po mieście. To nie jest żadna ideologia- to jest pragmatyzm.
- 2 32
-
2023-08-30 22:59
To tak jak w tym kawale ze złotą rybką
Chcę być biały i mieć dużo pup. i rybka zamieniła go w kibel...
Chęci i wzniosłe idee to nie wszystko, potrzebne są naprawdę kompetentne i z wizją osoby żeby to wszystko zaplanować i przypilnować wykonania. W Gdyni niestety to się chyba nigdy nie uda. Ekipa która wymyśliła lotnisko cały czas firmuje pomysły na gdyńskie inwestycje ostatnio coraz częściej starając zadowalać różnych egoistycznych aktywistów. Brak prawdziwej wizji zabija to miasto z morza i marzeń...- 3 1
-
2023-08-30 17:03
Zobacz jak oceniamy twoją opinię. Przestań się wymądrzać.
- 0 2
-
2023-08-30 13:13
Rowery to tez pojazdy
Trzeba usuwac sciezki rowerowe w centrum
- 9 0
-
2023-08-30 11:27
Zauważyłeś budynek szpitala w centrum (1)
miasta i przychodnie? Tam musi być dojazd i parking.
- 19 1
-
2023-08-30 13:06
Zaraz ci aktywista napisze, że pacjenci mają jeździć rowerami.
- 17 2
-
2023-08-30 11:18
przestań powtarzać te ideologiczne bzdury Gdynia jest miastem starych ludzi a zwłaszcza jej centrum nic nie warto przekształcać bo można to tylko spierd..lić co zyskuje rowerzysta na Jana z Kolna?Nic ponieważ jest narażony na kolizje z samochodami w wielu miejscach i traci czas na objeżdżanie wysepki przy sądzie i znaku stop kompletny bezsens
- 26 2
-
2023-08-30 09:35
Tak, kierowcy najgorsi
Uga buga
- 23 3
-
2023-08-30 08:33
ścieżki rowerowe
w miejscu, gdy pojawiają się na skrzyżowaniach ulicznych powinny mieć inną kolorystykę. Szkoda, że autor nie pokazał oznaczenia drogowego od strony tego wjazdu
- 46 2
-
2023-08-30 08:23
dokładnie (2)
Nie zauważają zmian na Starowiejskiej. Wymuszają pierwszeństwo i jeszcze mają pretensje.
- 17 12
-
2023-08-30 08:55
i jeszcze trąbio (1)
- 14 3
-
2023-08-30 10:35
trąbio grajo i pod prąd jado
- 17 1
-
2023-08-30 08:14
Jak na pamięć? (18)
Jak to dopiero teraz otworzyli. To jest poprostu źle zaprojektowane. O ile miejscowi się nauczą to turyści i przyjezdni cały czas będą błądzić jak dzieci we mgle.
- 172 24
-
2023-08-30 11:49
To z pasa ZKM można skręcić w prawo czy nie? (1)
Bo jeśli to buspas, to nie. Na tym skrzyżowaniu można jechać tylko w lewo.
- 24 1
-
2023-08-30 20:00
sa 3 pasy, są znaki
jak ktoś je ignoruje to ląduje na pasie BUS i nie wie co robić
- 1 8
-
2023-08-30 09:44
kto źle pojedzie (1)
ten powinien prawko oddać, idealnie segreguje kierowców to miejsce
- 7 46
-
2023-08-30 10:23
zapomniałeś dopisać ,że w tym miejscu powinien odbywać się egzamin praktyczny na prawo jazdy
- 11 1
-
2023-08-30 08:20
Właśnie tak jak napisałeś (13)
Gdy wchodzi coś nowego zamiast patrzeć jak coś jest rozrysowane, to jadą gdzie popadnie, bo zapomnieli co to znaczy nie jeździć na pamięć
- 30 120
-
2023-08-30 13:04
Na razie rozrysowane są ddry i pas oznaczony ZKM
- 4 0
-
2023-08-30 10:20
tam gdzie jest DDR powinien stać "rąbitny znak-droga dla rowerów" , a na pasie z napisem ZKM powinien być znak -P8f (1)
to nie jest fizyka kwantowa
- 16 0
-
2023-08-30 11:33
jest rąbnięty znak na asfalcie
podejrzewam, ze na części ulicy przed skrzyżowaniem sa odpowiednie znaki, ale nikt na nie nie zwraca uwagi
na asfalcie pozmieniali na tymczasowe żółte- 2 2
-
2023-08-30 09:39
Czego Ty wymagasz od smartfonowego odmóżdżonego społeczeństwa, myślenia?
- 11 23
-
2023-08-30 08:58
Jak rozrysowane??? (5)
Przyjrzyj się temu "rozrysowaniu". Trzy pasy plus droga dla rowerów. Lewy pas oznakowany "tylko do skrętu w lewo", środkowy pas oznakowany "ZKM" co jednoznacznie sugeruje, że robi za BUSpas i prawy pas nieoznakowany wcale. Żadnej strzałki informującej o konieczności zmiany pasa, ani o tym, że pas się za chwilę kończy. I to ma być "rozrysowane" w sposób przystępny dla kierowców? Gratuluję samopoczucia.
- 114 3
-
2023-08-30 11:42
a skąd ktoś nie z Gdyni ma wiedzieć co to jest ZKM? Wiesz co to MTA w NY? Tak więc... (1)
BUS to słowo ogólnie rozumiane, ale stworzy problem z autokarami. A wszystko przez fantację i**oty, który postanowił zrobić jeden pas Świętojańskiej jednokierunkowy.
- 27 4
-
2023-08-30 19:59
są znaki, wszystko jest jasne
- 5 10
-
2023-08-30 11:31
Ale byłeś tam ostatnio? (1)
Bo to jest stare oznakowanie, przy zmianach zawsze są żółte strzałki i one nie pokrywają się z tym co opisujesz
Zmiana oznakowań (docelowa) jest tylko na samym skrzyżowaniu, bo tam dawali nową nawierzchnię.- 2 8
-
2023-08-30 19:10
Byłem przed chwilą - wszystko jest jasne
Jeśli ktoś jeździ zgodnie z przepisami.
- 5 7
-
2023-08-30 10:25
daj spokój przy nowogrodzkiej na warszawskiej jak malowali podwójną ciągłą to im się przed i za skrzyżowaniem rozminęła o dobre 2 metry to są nieudacznicy którzy nie umieją niczego zrobić dobrze na skrzyżowaniu Grabowa z Komandorską też widać ślady po zamazywanych podwójnych ciągłych liniach też im nie pykło zanim namalowali stan dróg w Gdyni to
daj spokój przy nowogrodzkiej na warszawskiej jak malowali podwójną ciągłą to im się przed i za skrzyżowaniem rozminęła o dobre 2 metry to są nieudacznicy którzy nie umieją niczego zrobić dobrze na skrzyżowaniu Grabowa z Komandorską też widać ślady po zamazywanych podwójnych ciągłych liniach też im nie pykło zanim namalowali stan dróg w Gdyni to totalna porażka a zielsko niekoszone od wiosny wchodzi na jezdnie chodniki i ścieżki rowerowe powodując miejscami zagrożenie od razu widać brak gospodarza i pieniędzy nawet na podstawowe rzeczy. Mimo wszystko niekompetentni trutnie chcą dalej rządzić następne 5 lat
- 19 2
-
2023-08-30 08:46
(2)
Tylko można coś dobrze "rozrysować" można i źle. Tu jest bardzo źle
- 120 6
-
2023-08-30 10:27
Co powinno oznaczać, że wkurzeni kierowcy, którzy musieli zbyt długo się zastanawiać jak pojechać poprawnie wygłaszają swoją opinię, a nie że jadą jak ciołki gdzie nie wolno...
Skrzyżowanie jest wybitnie źle zaprojektowane, ale znaki jednak tam są i należy ich przestrzegać, a nie jechać na pałę.- 8 22
-
2023-08-30 10:15
zgadzam się
na naszych drogach można dostać oczopląsu. Znaki poziome białe żółte, ciągłe, przerywane linie, las znaków i pachołków rozdzielających jezdnie
- 42 1
-
2023-08-30 07:28
Opinia wyróżniona
na tym skrzyzowaniu najwiekszym problemem jest skret w lewo ze Swietojanskiej, (4)
sytuacje rozwiazaloby nienadawanie w jednym czasie sygnalu zielonego dla pieszych i samochodow lub zmiana czasu wyswietlania dla przeciwnych kierunkow ruchu samochodow
- 258 8
-
2023-09-02 00:07
Projektanci ....
mgr inż. Łukasz Szaduro
uprawnienia: POM / 0276 / POOD / 14
mgr inż. Radosław Engel
uprawnienia: POM / 0074 / PWOD / 14- 0 0
-
2023-08-30 09:39
takie nielogiczne ustawianie sygnalizacji (1)
to gdyńska specjalność tzw gdyńska innowacyjność
- 21 3
-
2023-08-30 10:42
miasto z moża
- 1 5
-
2023-08-30 09:08
DNO.
Tam tak było od zawsze, tyle ze objeżdżało się wysepkę z parkingiem szerokim łukiem. Teraz Piłsudskiego w tym miejscu to wąska lokalna uliczka. Znowu coś poszło nie tak.
- 24 7
-
2023-08-30 07:22
Opinia wyróżniona
Wystarczy droczę rowerowa pomalowac na czerwono (47)
Wydaje mi się, że to rozwiąże problem, zgadza się?
- 567 32
-
2023-09-02 00:08
Pomysłodawcy
mgr inż. Łukasz Szaduro - Projektant
uprawnienia: POM / 0276 / POOD / 14
mgr inż. Radosław Engel - Sprawdzający
uprawnienia: POM / 0074 / PWOD / 14- 0 0
-
2023-08-31 10:19
Zgadza się w całej Gdyni są na czerwono może nie rozwiąże problemu ale ułatwi oznakowanie i ilość znaków drogowych u nas to jest masakra
- 1 0
-
2023-08-31 07:23
Nie, bo jeśli przykryje ja śnieg, dalej bedzie objazdem dla aut
- 1 0
-
2023-08-30 20:46
To zapewne bedzie kolejne 2mln
- 1 0
-
2023-08-30 14:34
(1)
O istnieniu drogi/ścieżki, co do zasady, informują znaki pionowe i poziome. Kolor ścieżki nie ma znaczenia.
- 2 2
-
2023-08-30 17:20
Nie ma, ale ułatwia. A o to chyba chodzi.
- 4 0
-
2023-08-30 13:54
Zimą nie będzie tego widać :)
- 2 0
-
2023-08-30 13:41
Zgadza się. Jako kierowca spodziewałbym się czerwonej drogi dla rowerów. (3)
- 1 5
-
2023-08-30 15:10
Wypadałoby raczej spodziewać się znajomosci PoRD
I rozporządzenia w sprawie znaków i sygnałów drogowych. Tam akurat o kolorkach asfaltu nie ma ani słowa.
- 3 3
-
2023-08-30 14:27
(1)
A ja spodziewałbym się od kierowcy zwracania uwagi na poziome oznakowanie.
- 3 4
-
2023-08-30 17:30
Ale pionowy słupek (i znak na nim) każe jechać z prawej i to jest problem. On w założeniu miał dotyczyć drogi rowerowej, ale z niczego to nie wynika.
- 4 1
-
2023-08-30 12:26
Szczególnie Jan pada śnieg....
- 1 0
-
2023-08-30 11:08
A jakby tak na złoto ją pomalować?
- 2 0
-
2023-08-30 10:43
Farba się skonczyla
- 2 0
-
2023-08-30 10:32
Farba zawsze najlepie rozwiazuje problemy
Gdynia powinna miec zapas farby i duzo doswiadczenia
- 2 0
-
2023-08-30 10:27
Czerwona farba za droga, na stanie jest tylko biała?!
- 6 0
-
2023-08-30 09:59
Kierowcy powinni przez kazde przejscie balchosmroda przeprowadzac :) dopiero wtedy było by bezpiecznie (2)
- 2 13
-
2023-08-30 13:42
Skończą się te twoje żarciki jak auta będą elektryczne.
- 0 2
-
2023-08-30 13:08
Napisał przedstawiciel cyklistów dla których jeden słupek to śmiertelne zagrożenie.
- 3 2
-
2023-08-30 09:49
Mamy w magazynach dostepną tylko białą farbę
- 6 0
-
2023-08-30 09:10
a trawę
na zielono.
- 6 1
-
2023-08-30 08:11
O tak (3)
Łucyk jest znany z używania dużych ilości farby.
- 22 2
-
2023-08-30 10:44
...ale tylko białą farbę
- 2 0
-
2023-08-30 09:15
czy ten pan ma jakieś udziały w firmie malarskiej? (1)
- 12 0
-
2023-08-30 09:44
nie
- 0 0
-
2023-08-30 07:53
(6)
jeśli nie będzie śniegu, to może tak
- 18 1
-
2023-08-30 08:01
śnieg jest parę dni w roku (5)
w Gdyni nawet się nie odśnieża, bo raz nie ma soli, raz nie ma kierowców
- 19 10
-
2023-08-30 18:42
I nadal nie ma fusów.
- 0 0
-
2023-08-30 08:56
dwa, nie ma sniegu
- 7 1
-
2023-08-30 08:47
A dwa? (2)
- 6 4
-
2023-08-30 12:27
Ómiem tylko do 1
- 1 0
-
2023-08-30 09:16
Trzy
- 3 1
-
2023-08-30 07:24
Raczej nie. Bez fizycznej zapory sie nie obejdzie (14)
- 18 30
-
2023-08-30 09:13
Delfinek musi byc (1)
Haha
- 15 0
-
2023-08-30 10:43
Wielki napis gdynia
- 1 0
-
2023-08-30 08:56
szlaban? (8)
- 9 3
-
2023-08-30 09:04
(7)
Mur?
- 7 1
-
2023-08-30 09:30
Fosę od razu zróbcie... (6)
Najlepiej to nauczcie się przepisów w stopniu podstawowym, zacznijcie patrzeć na drogę i przede wszystkim odłóżcie telefony to zaczniecie jeździć bezpiecznie i nie będziecie mieć problemu z normalną krzyżówką
- 13 17
-
2023-08-30 13:41
ja bez telefonu też bym miał wątpliwości!
- 1 0
-
2023-08-30 10:43
(1)
Posadzić kwiaty i dać malowany rower
- 3 0
-
2023-08-30 22:40
...i delfinka
...i przysiadak
- 3 0
-
2023-08-30 09:47
Mówisz o rowerzystach? (2)
- 9 12
-
2023-08-30 10:13
Przeczytaj tytuł artykułu :) (1)
- 4 0
-
2023-08-30 18:41
Tytuł jest tendencyjny - na filmie widać również rowerzystę, który nie ogarnął
gdyńskiej inżynierii ruchu.
- 4 2
-
2023-08-30 07:59
Skończy się zaraz na słupkach... (2)
- 13 2
-
2023-08-30 15:07
Na kierowcę fantastę nie pomogą (1)
Co widać po Głównym Mieście w GD
- 2 1
-
2023-08-30 22:40
Ale na rowerzystów pomoże - już o jeden słupek na Grabówku wylewali żale, że to zagrożenie życia...
.... bo niewidomi są....
- 1 2
Wszystkie opinie
-
2023-08-31 13:57
Proponuję jeszcze zamontować słupki na samym środku tej ścieżki rowerowej. (2)
Ale cyrk.
- 16 0
-
2024-03-30 10:56
I przewidział
Urzędnicy czytają trójmiasto.pl zamiast pomyśleć
- 0 0
-
2023-08-31 15:15
Mówi się, że d.... nie sadzą
sami się rodzą. Gratuluje projektantowi!
- 3 0
-
2023-09-04 18:34
a można było przy tak dużej inwestycji zrobić przejście podziemne...
Jaka władza- takie rozwiązania- 0 0
-
2023-09-04 10:25
jeśli ktoś ma tamproblemy, to powrót na egzamin
oznakowanie jest jasne, o ile nie jest się dzbanem, który uważa, iż autkiem można wszystko w okolicy rozjechać
- 0 0
-
2023-09-02 22:17
"Gdynia moje miasto" przestało nim być.
- 0 0
-
2023-09-02 21:20
????
Absurdalne skrzyżowanie, ciekawa jestem co za "fenomen" wymyślił takie rozwiazanie?!
- 0 0
-
2023-09-02 17:12
Sen szalonego samorządowca .
Pomysł rozwiązania ruchu w tym miejscu co widać po oznakowaniu poziomym jest kompletnie nie przemyślany . Uzasadnienie że rozwiązanie komunikacyjne zostanie przebudowane jak będą pieniądze to totalna paranoja. Widać gołym okiem jak w sposób nie przemyślany są wydawane pieniądze i skąd ten gigantyczny dług miasta !
- 0 0
-
2023-08-30 08:37
Beznadzieje rozwiązanie (2)
Zwykle najprostsze i intuicyjne rozwiązania są najlepsze. To co odwalili na tym skrzyżowaniu jest najgłupszym co mogli wymyślić (już po poprawce!!!). Tylko rowerowy d**il (wiecie kogo mam na myśli) mógł to zatwierdzić. Dlaczego nie można zrobić tego w prosty i jasny sposób. Nie sądzę aby jednokierunkowe ścieżki rowerowe były dobrym rozwiązaniem. To nie Holandia, gdzie ścieżki rowerowe się korkują i ciężko się wyminąć. Jeszcze dłuuuugo tak u nas nie będzie.
- 25 0
-
2023-09-02 00:14
Łukasz Szaduro - Projektant POM / 0276 / POOD / 14 Radosław Engel - Sprawdzający: POM / 0074 / PWOD / 14
- 0 0
-
2023-09-01 23:20
to jest potwierdzenie na to
że to raczej nie pomysł Projektanta, a urzędnika, który go przekonał, że będzie dobrze, niech rysuje i tak wyszło. Koniecznie do poprawki od ręki. Jedyny problem pieniądze unijne Gdynia będzie musiała zwrócić jeżeli coś znacząco zmieni czy rozbierze przez okres najbliższych 5 lat w tym projekcie.
- 0 0
-
2023-08-30 07:58
Kto to wymyślił? (2)
To jest dramat!
- 32 0
-
2023-09-02 00:12
wymyślili to ci Panowie
mgr Łukasz Szaduro - Projektant uprawnienia: POM / 0276 / POOD / 14 mgr Radosław Engel - Sprawdzający uprawnienia: POM / 0074 / PWOD / 14
- 0 0
-
2023-09-01 23:17
projektowanie dróg dla rowerów jest trudniejsze niż dla samochodów
ale faktem jest, że do żadnej książki nie sięgnął ani autor ani urzędnik.
- 0 0
-
2023-08-30 07:53
inzynierowie, ktorzy to projektowali.. inżynierowie tylko z nazwy. (2)
odebrac uprawnienia do projektowania za taką fuszerkę na rok.
- 37 0
-
2023-09-02 00:11
kto to taki, to ci panowie
inż. Łukasz Szaduro - Projektant uprawnienia: POM / 0276 / POOD / 14 inż. Radosław Engel - Sprawdzający uprawnienia: POM / 0074 / PWOD / 14
- 0 0
-
2023-09-01 23:15
może nie odebrać od razu, ale co najmniej pouczyć przez sąd dyscyplinarny PIIB
tyle
- 0 0
-
2023-08-30 07:04
Miejmy nadzieję, że winny temu rozwiązaniu (2)
Czyli oficer ds. dostępności czuje się dumny z rozwiązania, które przeforsował. To jego główny wkład w ten park, bo w samym parku kolizji np. Z torem rolkarskim jest kilkanaście i żadnych oznaczeń. Brawo...
- 140 5
-
2023-09-02 00:10
autorzy
Łukasz Szaduro - Projektant uprawnienia: POM / 0276 / POOD / 14 Radosław Engel - Sprawdzający uprawnienia: POM / 0074 / PWOD / 14
- 0 0
-
2023-09-01 23:08
Współwinny jest również Projektant układu.
widać, że nie odrobił lekcji.
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.