Jechał 224 km/h na autostradzie
9464 wyświetlenia 27 lutego 2023 (309 opinii)Mandatem w wysokości 2,5 tys. zł oraz 15 punktami karnymi zakończyła się interwencja policjantów drogówki, którzy na autostradzie A1 trafili na kierowcę jadącego z prędkością 224 km/h.
Więcej na ten temat
Opinie (309) 9 zablokowanych
-
2023-02-27 20:04
Opinia wyróżniona
Śmiem twierdzić, (8)
że większość poważnych wypadków na drogach szybkiego ruchu i autostradach wynika ze zbyt małych odstępów między pojazdami. Jeszcze nigdy nie widziałem aby Policja kogoś ukarała za taką jazdę.
- 128 4
-
2023-03-02 08:17
to może UE
nie powinna wprowadzać ograniczenia prędkości czy elektronicznych lejców na auta, tylko jakiś sprytny system automatycznego utrzymywania odstępu przy dużej prędkości od poprzedzającego auta, np. powyżej 80km/h - 50m, powyżej 100km/h - 110m itd.
Samochody samochodami, ale przykład trzeba brać z najbezpieczniejszych środków transportu, przecież samoloty latają szybko a są najbezpieczniejsze, po prostu nie latają jeden na drugim :)- 2 0
-
2023-02-28 22:30
Też uważam, że gdyby ludzie nie jechali 2 metry za samochodem przed sobą
Mielibyśmy dużo mniej wypadków i mądrzejszych ludzi na drogach ;)
- 4 0
-
2023-02-28 09:25
Najlepszy przykład obwodnica - prosta droga a wciąż jakieś wypadki spowodowane przez tych co obserwują kurz na zderzakach
- 13 0
-
2023-02-28 00:17
Śmiem twierdzić (1)
Że mało w życiu widziałeś
- 1 5
-
2023-02-28 09:24
jak smiesz?!
- 0 0
-
2023-02-27 20:43
(2)
A zbyt male odstepy biora sie z powodu blokowania lewego pasa przez wolno jadace pojazdy, ktore nie zjezdzaja na prawy pas po zakonczeniu wyprzedzania.
- 25 20
-
2023-03-02 08:57
A nie z tego, że to Kierowca tak decyduje?
- 1 0
-
2023-02-27 21:13
co tak wolno... lewy "wykręcił" całe 4km/h średnią w Katarze
aż żal było patrzeć jak zasuwa :)
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2023-03-03 13:28
Na biednego nie trafiło....
- 0 3
-
2023-02-27 14:04
bez przesady autostrada to autostrada (11)
nie ma miękkiej gry
- 58 54
-
2023-02-27 14:07
A lewy pas to nie kółko różańcowe (6)
- 23 13
-
2023-02-27 14:25
Lewy pas. (2)
Tam też obowiązują przepisy ruchu drogowego.
- 15 3
-
2023-02-27 16:58
(1)
Człowieku, to autostrada a nie środek miasta:(
- 6 11
-
2023-03-03 08:24
autostrada ?
jeśli będzie 3-i pas, obecnie to zwykła S-ka i lepiej nie szarżować.....
- 0 0
-
2023-02-27 17:14
(1)
Lewy pas jest do mijania dla wszystkich a nie do urządzania formuły 1 dla i**oty. Jeżeli ktoś wyprzedza lewym pasem przy 120 i dla ciebie jest to zbyt wolno, całuj się w dupę. Ludzie mają różne samochody, różną moc silników. Nie ma minimalnej prędkości obowiązującej na lewym pasie podczas mijania.
- 8 7
-
2023-02-27 22:32
wyprzedzania, wyprzedzania a nie mijania
- 0 3
-
2023-02-27 14:11
Różaniec
Odmawiają po wypadku na pogrzebie takich bezmyślnych ludzi. A czasem nie.
- 19 11
-
2023-02-27 17:09
(2)
Od kiedy jazda na autostradzie to gra dzbanie? Jeżeli ktoś chce narażać swoje życie niech uprawia wspinaczkę skałkową bez wyposażenia. Autostrada jest dla wszystkich i trzeba jechać tak aby nie narażać innych. Przy takiej prędkości trzeba było gościowi zabrać prawo jazdy.
- 9 2
-
2023-02-27 22:33
lepiej gdyby wprowadzili dla takich ludzi badania psycho-motoryczne (1)
a jak nie to tracisz prawko
- 2 0
-
2023-02-28 21:46
Badania bardziej o poczytalność
- 0 0
-
2023-02-27 14:07
Miękką to ty będziesz miał czaszkę
Jak zaliczysz dzwona przy tej prędkości.
- 18 15
-
2023-02-27 14:10
Ta autostrada jest tak kiepska, że wygodnie tylko przepisowo. (2)
- 1 8
-
2023-03-02 22:44
Na odcinku Rusocin - Nowa Wieś jest świetna
- 0 0
-
2023-02-27 14:15
Ja tam komfortowo
jadę 220. I to nie Bentleyem a Passatem B8
- 4 2
-
2023-03-02 10:54
Bo to on jeden? On miał pecha że go złapali. (1)
- 0 0
-
2023-03-02 18:17
Bardzo mało osób jeździ naprawdę szybko
Ostatnio często jeżdżę A1 do Łodzi i jadąc 180 km/h zwykle jadę najszybciej. Czasami wyprzedzi mnie 1 pojazd, to wszystko. Era zapierdzielaczy się skończyła wraz ze wzrostem cen paliw :)
- 0 0
-
2023-03-02 18:16
224,9 km/h
Jasne, tyle że "zmierzone" na oko.
Wideorejestrator nie jest urządzeniem pomiarowym. to nadużycie. I do tego ten 17-krotny zoom wypaczający perspektywę... Zwolnijcie, panowie policjanci, bo przy tej prędkości wasze BMW spala 25-30 litrów na 100 km - za pieniądze podatnika. No nie boicie się tak na kiepskich oponach z przetargu?- 3 0
-
2023-03-02 17:33
dodatkow skierowalbym takiego pana na badania psychotechniczne,z przyspieszonym tempem!.
- 0 1
-
2023-03-01 16:41
ciekawe (1)
Czy ktoś z komentujących zauważył, że na filmie który widzimy nałożona została prędkość radiowozu.
Zatem dlaczego za to ukarano (nie wiemy czy kierowca przyjął mandat) kierującego białym pojazdem.
Co ciekawe: jeśli nagrywający pojazd nie używał sygnałów dźwiękowych i świetlnych także popełniał wykroczenie (dokładnie takie za jakie skazał tego białego).
Co ciekawe 2: w Czechach (i Niemczech) Policja autostradowa działa podobnie - ALE nagranie musi być co najmniej z odcinka 1 km (proszę obejrzeć programy w ich TV). Hejt za 3,2,1.....- 4 0
-
2023-03-02 13:49
Przy 220 km/h 1 km przejedziesz w niecałe 17 sekund, więc jest duża szansa, że mają taki odcinek na nagraniu.
- 0 0
-
2023-03-02 11:29
Za wyjęcie telefonu na drodze dojazdowej dostałem 12 pkt. Bez komentarza...
- 4 0
-
2023-02-27 20:04
Opinia wyróżniona
Śmiem twierdzić, (8)
że większość poważnych wypadków na drogach szybkiego ruchu i autostradach wynika ze zbyt małych odstępów między pojazdami. Jeszcze nigdy nie widziałem aby Policja kogoś ukarała za taką jazdę.
- 128 4
-
2023-02-27 20:43
(2)
A zbyt male odstepy biora sie z powodu blokowania lewego pasa przez wolno jadace pojazdy, ktore nie zjezdzaja na prawy pas po zakonczeniu wyprzedzania.
- 25 20
-
2023-03-02 08:57
A nie z tego, że to Kierowca tak decyduje?
- 1 0
-
2023-02-27 21:13
co tak wolno... lewy "wykręcił" całe 4km/h średnią w Katarze
aż żal było patrzeć jak zasuwa :)
- 1 0
-
2023-03-02 08:17
to może UE
nie powinna wprowadzać ograniczenia prędkości czy elektronicznych lejców na auta, tylko jakiś sprytny system automatycznego utrzymywania odstępu przy dużej prędkości od poprzedzającego auta, np. powyżej 80km/h - 50m, powyżej 100km/h - 110m itd.
Samochody samochodami, ale przykład trzeba brać z najbezpieczniejszych środków transportu, przecież samoloty latają szybko a są najbezpieczniejsze, po prostu nie latają jeden na drugim :)- 2 0
-
2023-02-28 22:30
Też uważam, że gdyby ludzie nie jechali 2 metry za samochodem przed sobą
Mielibyśmy dużo mniej wypadków i mądrzejszych ludzi na drogach ;)
- 4 0
-
2023-02-28 09:25
Najlepszy przykład obwodnica - prosta droga a wciąż jakieś wypadki spowodowane przez tych co obserwują kurz na zderzakach
- 13 0
-
2023-02-28 00:17
Śmiem twierdzić (1)
Że mało w życiu widziałeś
- 1 5
-
2023-02-28 09:24
jak smiesz?!
- 0 0
-
2023-02-27 14:09
bzdura (64)
Na autostradach nie powinno być ograniczeń prędkości za wyjątkiem pojedynczych niebezpiecznych miejsc (np. jakiś ostrzejszy jak na autostradę zakręt). Jakoś w Niemczech się da i wszystko jest ok.
- 290 197
-
2023-02-27 14:33
Popieram (6)
brak ograniczeń ... na trzecim pasie autostrady.
Wtedy jeden dla ciężarówek 90 km/h, drugi dla normalnych obywateli 140 km/h i trzeci dla zabawy.- 11 18
-
2023-03-02 07:47
mam nadzieję, że pocalujesz kiedyś drzewo
- 0 1
-
2023-02-27 14:43
(4)
jazda 140 i wyżej to nie zabawa , czas dorosnąć . koniecznie musisz się nadziać na takiego który będzie się turlał po dachowaniu żeby to zrozumieć
- 19 11
-
2023-02-27 15:29
dla niektórych (3)
już powyżej 70 km/h to nie zabawa - kwestia gustu
- 9 8
-
2023-02-27 15:56
(2)
Ja myślę że to jednak kwesta pojazdu ... jeden wyhamuje z wysokiej prędkości bez problemu, zapewni pewne trzymanie drogi i sterowność, a inny przy tej samej prędkości... wyleci w pole. Nawet z doświadczonym kierowcą.
- 3 3
-
2023-02-28 08:22
Trzeba umieć tez rozpoznać na ile auto pozwala jechać bezpiecznie.
- 0 1
-
2023-02-27 22:40
Ile potrzeba, żeby wyhamować z 240 do zera? A jak bedzie wzniesienie albo łuk i za nim korek, to siedzisz komuś w bagażniku albo głębiej.
- 1 1
-
2023-02-27 15:00
Zgadzam się z przedmócą przy czym.... (2)
Wypadki na autostradach są praktycznie z dwóch powodów: 1. zmiana pasa z prawego na lewy, przypominam, że włączenie kierunkowskazu nie uprawnia do zmiany pasa ruchu, tylko jest sygnalizacją zamiaru zmiany dotychczasowego toru jazdy. 2. Jazda na zderzaku, choć czasami sam to robię, bo mistrzowie lewego pasa są niereformowalni i jak nie podjedziesz i nie zamrugasz światłami to może tak świat okrążyć....
- 7 9
-
2023-02-27 19:24
dokladnie (1)
robie okolo 100 tys km rocznie po autostradach - nigdy nie mialem niebezpiecznej sytuacji z jadacymi duzo szybciej ode mnie - patrze w lusterka i wiem co sie dzieje wokol mnie, ale notorycznie mam sytuacje z "gwiazdami" ktore jada 100-110 i zaczynaja kogos wyprzedzac zupelnie nie patrzac czy lewy pas jest wolny..., druga grupa a moze i ta sama to Ci, ktorzy jak juz wjada na lewy to wala 3-4 km lewym bo tam za kawalek jedzie nastepny tir - i nie wazne ze robi sie sznur aut i mozna by zjechac na prawy bo jest full miejsca, problem w tym, ze jestesmy spoleczenstwem egoistow - poza czubkiem wlasnego nosa nic mnie nie interesuje,
i ci straznicy moralnosci - on bedzie mnie blokowal bo jest 140 i nie pozwoli zebym jechal szybciej albo jeszcze gorzej przychamowywal .... nie jestes policjantem to sie nie baw w egzekowanie prawa bo ci ktos w ufer wjedzie- 7 4
-
2023-03-01 17:55
Egoistyczne jest też Twoje myślenie,że Ty musisz szybciej .Bo co?Bo twoje sprawy zą ważniejsze od spraw innych?
- 0 1
-
2023-02-28 11:53
No (1)
I jak tam jest dzwoń, to przyjeżdża tylko koparka zabrać złom i zakład utylizacji zwłok. Też dobrze. Krócej droga jest zamknięta.
- 0 0
-
2023-03-01 11:47
mamy na drogach wiecej zgonow na milion mieszkanow niz te zle niemce
- 0 0
-
2023-02-27 14:37
bzdura (9)
W Niemczech owszem są odcinki bez ograniczeń ale tych odcinków jest niewiele i są to odcinki na autostradach trzy pasmowych . Czytałem kiedyś artykuł "śmierć jechała 300km/h. To opis wypadku kiedy z taką prędkością nadjechał samochód a kierowca który go ujrzał gwałtownie zmienił pas bo się przestraszył że rozpędzony samochód uderzy w niego tak szybko się zbliżał . manewr okazał się tragiczny w skutkach . Na drodze publicznej nie jesteś sam i mimo że jesteś miSzZczem tak miSZczem kierownicy to musisz brać pod uwagę zachowania innych którzy nie są takimi mistrzami jak ty . Chcesz bez ograniczeń wynajmij sobie tor wyścigowy.
- 34 16
-
2023-03-01 11:44
Nieprawda
Naturalnie ze sa odcinki bez ograniczen na autostradach dwupasmowych
I nieprawda, ze tych odcinkow jest niewiele. Szczegolnie jadac po 21:00 lub w dobrych warunkach, bo wiele z tych ograniczen jest znoszonych w nocy lub gdy nie ma deszczu- 0 0
-
2023-02-27 19:11
niewiele ? (1)
niewiele odcinkow bez ograniczen? tys kiedys byl w niemczech dalej niz pod berlinem?
- 7 4
-
2023-02-27 22:52
Spróbuj przejechać z prędkością 200 km z Dortmundu do Berliner Ringu. W ciągu miesiąca dostaniesz stos listów z fotkami i mandatami na kilka tysięcy euro oraz zakazem jazdy w Niemczech na ładnych parę miesięcy.
- 0 3
-
2023-02-27 17:51
Niewiele? 70% odcinków nie ma ograniczeń, ograniczenia są tylko w okolicach węzłów albo tam gdzie jest słaba nawierzchnia.
- 8 5
-
2023-02-27 14:43
tak wiec wina byla po stronie uzytkownika drogi, ktory sie wystraszyl (4)
Rozmawialem kiedys na ten temat z niemiecka policja a konkretnie na temat elementu "wystraszenia sie". Osoby "wystraszajace sie" ponosza wine ze wzgledu na personalne niedopasowanie do ruchu drogowego
- 13 25
-
2023-02-27 14:56
(2)
Tak tak masz rację winny jest ten który zmienia gwałtownie pas żeby uniknąć wjechania w tył kiedy z tyłu nadjeżdża miSZCZ pędzący 300. Dlatego u nas jest max 140 żeby uniknąć takich sytuacji !
- 19 7
-
2023-02-27 15:14
raczej dlatego ze przecietny polak nie umie jezdzic autem (1)
- 10 12
-
2023-02-27 15:23
tym bardziej
- 3 1
-
2023-02-27 14:58
Wina winą ale kara śmierci? Taki wyrok wykonał ten który nie potrafi żyć wśród ludzi i nie bierze pod uwagę zachowań innych użytkowników publicznej drogi .
- 7 2
-
2023-02-27 14:31
(2)
Fajne są te porównania, akurat te, które nam pasują.
Z jaką max prędkością można jeździć po Szwecji, Norwegii, Austrii, Francji lub Włoszech?- 19 6
-
2023-03-01 11:39
Jezdzilem we wszystkich tych krajach
W szwecji i norwegii trzymaja sie przepisow. W Austrii zazwyczaj.
Natomiast we francji i wloszech? Kierowcy dziela sie na tych, ktorzy wiedza gdzie sa fotoradary i jada grubo powyzej ograniczen oraz tych grzecznych, ktorzy nie wiedza.- 1 0
-
2023-02-27 22:37
Nie licząc niektórych odcinków w Niemczech to mamy największą dopuszczalną prędkość na autostradach w świecie. W wielu krajach jest 100 kmh.
- 1 3
-
2023-02-27 14:21
Regulaminy, przepisy, nakazy i zakazy. (3)
Będziemy tak zdyscyplinowanym narodem jak Niemcy, to też tak będziemy mieli.
- 34 8
-
2023-02-27 16:51
dokładnie tak tam jest - na autostradach jest całkiem sporo ograniczeń (2)
i do nich Niemcy się stosują
Ogólnie to może i nie być ograniczeń, choć nie wiem jak wtedy w Polsce wyglądałaby statystyka wypadków na autostradach- 6 3
-
2023-03-01 11:36
Gdy masz swiadomosc, ze ograniczenia sa sensowne, a gdzie mozna to jedziesz z predkoscia dla siebie komfortowa
to nie ma problemu ze stosowaniem sie do wszystkich ograniczen
- 0 0
-
2023-02-27 17:02
W pierwszym roku
Wszyscy by sie pozabijali a później już by nie były potrzebne nawet autostrady
- 5 2
-
2023-02-27 14:23
Tak, tylko w Niemczech są też specjalne place z autami do sprzedaży... (1)
...do sprzedaży "tylko na export" bez możliwości ponownej rejestracji danego auta w DE ;)
Bo są tak bardzo uszkodzone - a nasze przeglądy coroczne to ŻART...
Zrób sobie przegląd dowolnego auta w ASO z geometrią nadwozia (nie mylić z kołami).
Zgadnij gdzie te auta trafiają ;]]]
Nie chciałbym, żeby Seba czy inny Janusz jechali TAKIM importowanym E36 czy Passatem 250 po autostradzie :)
Niech już zostanie ten limit 140- 27 10
-
2023-02-28 11:55
Bo potrafią
Dbać o swoi interes, życie i bezpieczeństwo a w Polsce i w wschodniej europie nie. Bo ruskie wygrały wojnę a nie ci paskudni faszysci.
Boję się pomyśleć jaki dobrobyt by był gdyby ten zły Hitler wygrał.- 1 0
-
2023-02-27 14:26
Skoro ma nie być ograniczeń, to również wykluczyć trzeba ubezpieczenie (7)
Spowodujesz wypadek, bulisz za uszkodzenia aut i za odszkodowania i renty ludzi których pozbawiłeś zdrowia.
- 20 7
-
2023-02-27 16:34
Tak właśnie działa "brak ograniczeń" w Niemczech. (3)
Prędkości nie jest zabroniona, ale w razie przekroczenia limitu i spowodowania bum - płacisz krocie.
- 11 1
-
2023-02-27 22:30
Tak samo z oponami zimowymi. Nie musisz mieć ale jak spowodujesz wypadek to masz wielki problem.
- 0 0
-
2023-02-27 16:54
jak wyzej, od 130 kmh musi byc wykazane, ze ponizej tej predkosci do wypadku by nie doszlo. Tak wiec niecalkiem trafione (1)
- 3 3
-
2023-02-27 19:01
Można
W większości wypadków dość łatwo można wykazać , że przy niższej prędkości do zdarzenia by nie doszło .Po prostu jadąc wolniej nie byłoby Ciebie w tym miejscu
- 4 1
-
2023-02-27 15:28
biorę to... (2)
ale wtedy likwidujemy wszystkie progi, durnowate ograniczenia i ciągłe linie
- 3 12
-
2023-02-27 16:34
a to niby czemu? chciałeś mieć jak w Niemczech (1)
a tam takie rzeczy są, tylko nie działa ubezpieczenie przy prędkości ponad 120 km/h
- 7 1
-
2023-02-27 16:53
jak juz to do 130km i musi byc udowodnione, ze do wypadku nie doszloby przy predkosci mniejszej niz 130kmh
czyli niescislosc lub nieprawda
- 8 0
-
2023-02-27 22:27
W Niemczech jest gorzej miż u nas. Zalecana jest 130 kmh i sporo odcinków autostrad ma takie ograniczenia albo jeszcze mniej. Odechciało ko się kozakować jak dostałem list z mandatem za przekroczenie o 4 kmh (przy dopuszczalnej 100).
- 0 4
-
2023-02-27 14:53
Nie zgadzam się (5)
Po pierwsze w Niemczech jest bardzo mało miejsc bez ograniczenia. Po drugie to duża różnica prędkości prowadzi do niebezpiecznych sytuacji na autostradzie. Jeśli auto jadące przepisowe 140 km/h zmienia pas na lewy żeby wyprzedzić, to zbliżające się bez limitu auto z prędkością 100 km większą może nie wyhamować. A nie widać takiego w lusterkach, a nawet jeśli widać to nie jesteś w stanie oszacować prędkości takiego zawodnika. Zap%$%^%$cze o tym nawet nie wiedzą.
- 8 10
-
2023-02-27 15:21
(3)
Jak masz trudności z dojrzeniem kogoś w lusterku lub z oceną jego prędkości to polecam wizytę u okulisty i/lub oddanie prawa jazda oraz przesiadkę na autobus. Serio.
- 10 14
-
2023-02-27 19:16
masz problem z ocena ?
masz problem z ocena jak ktos zap....a ? jaka predkosc wg Ciebie tym zap.....? cos sie niedobrego dzieje jesli nie jestes w stanie ocenic predkosci i dystansu - jak nie jestes w stanie ocenic patrzac we wsteczne lusterko to jak to oceniasz patrzac w przod? czy z tym tez masz problem zeby ocenic jak daleko przed toba jest np. ciezarowka? (roznica predkosci tez jakies 50km/h) i co wtedy? na wszelki wypadek dwa km przed tirem juz pchasz sie na lewy bo nie potrafisz ocenic odleglosci?
- 2 5
-
2023-02-27 17:57
A ja tobie radzę przestać być psychicznie nastolatkiem mimo fizycznego wieku 60+.
- 2 3
-
2023-02-27 15:25
Serio? Serio to z takim myśleniem koniecznie polecam wizytę i wcale nie o okulistę tu chodzi
- 11 3
-
2023-02-27 16:56
jak sie patrzy raz na 10 kilometrow w lusterko, to moze byc to problemem
- 4 1
-
2023-02-27 14:12
wogle zlikwidowac znaki skrzyzowania i ograniczenia (3)
- 27 34
-
2023-02-27 14:42
samochody i kierowców też (2)
- 21 11
-
2023-02-27 17:19
lepszy kierowca takiej e36 jadący 250 (szacun) niż ortodoksyjną "obrończynię" parytetu z nosem 20cm od szyby (1)
pędzącą 40km/h w mieście gdzie można cisnąć aż 50... przecież w każdym nagłym przypadku ta lebioda zatrzyma się dalej niż wspomniana e36
- 21 15
-
2023-02-27 19:07
.
.
- 1 1
-
2023-02-27 18:50
nom...
tylko jak tu wtedy budzet podreperowac aby rozdawac drobne i krasc miliony?
- 0 0
-
2023-02-27 17:14
Tyle że tam % mniej Polakóf rajdofcóf
- 0 1
-
2023-02-27 17:11
Bzdura +
W Niemczech jeździ siẹ dobrymi samochodami, a w Polandji tym czym juz Niemcy nie chca jezdzic. Ani ekonomiczna ani bezpieczna taka predkosc.
- 2 3
-
2023-02-27 17:00
brakuje pasa
brak ograniczeń w Niemczech jest na drogach z trzema pasami wtedy środkowym możesz spokojnie wyprzedzać TIRy a torpedy lecą lewym. U nas nie ma trzech pasów
- 1 3
-
2023-02-27 15:43
Nie ma tak różowo. W Niemczech jak jedziesz powyżej zalecanych 130 i będzie wypadek to automatycznie jesteś współwinny. (1)
Jedyna różnica to że nie dostaniesz mandatu jeśli nic się nie stanie.
- 4 2
-
2023-02-27 16:57
wspolwinny jesli ponizej 130kmh mozna by uniknac tego wypadku
- 2 0
-
2023-02-27 16:55
Powiadasz...
...ostrzejszy :)
- 0 0
-
2023-02-27 15:36
(1)
W Niemczech też są miejsca na autostradach z ograniczeniem prędkości.
- 0 0
-
2023-02-27 16:24
Miejsca
Ja bym raczej powiedział, że tam są również miejsca bez ograniczeń :) Z roku na rok jest ich mniej i to chyba dobrze.
- 2 6
-
2023-02-27 15:41
kolejne bydlo juz sie wypowiada
- 1 0
-
2023-02-27 14:44
Bzdura ograniczenia prędkości nie obowiązują tylko na orbicie okołoziemskiej (2)
Na autostradach niemieckich istnieje ograniczenie do 130 km/h jest to prędkość zalecana lecz gdy spowodujemy wypadek bierze się pod uwagę przekroczenie tej wartości.
- 8 4
-
2023-02-27 14:53
predkosc zalecana 130 na niebieskim znaku nie jest zadnym ograniczeniem predkosci i ponadto nie jest tak w calych niemczech (1)
- 7 3
-
2023-02-27 15:19
Tak jest w Niemczech wszelkie ograniczenia nakazy i zakazy to sugestie dla chętnych . Mam znajomego którego policja niemiecka namierzyła kiedy jechał po autostradzie 200 km/h. Kara 500 ..... i półroczny zakaz poruszania się po niemieckich drogach ,nie chcę myśleć jaka kara by groziła gdyby ten zakaz złamał . Dlatego polscy kierowcy jak tylko przekroczą jakąkolwiek granicę stają się przykładnymi kierowcami , ciekawe dlaczego nie u siebie ?
- 7 5
-
2023-02-27 14:30
ale nasz ukochany rząd nie lubi Niemiec tu ma być Budapeszt więc nie jęczeć proszę a poza tym Polacy nie mają wyobraźni więc muszą byc ograniczenia nie porównuj Polaka do Niemca to inna mentalność nam jest bliżej do ruska życie ma małą wartość
- 9 8
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.