Interwencja straży miejskiej po koncercie w Zielonej Bramie
11496 wyświetleń 16 lipca 2020 (891 opinii)Są wizytówką Gdańska, ale mieszkańcy śródmieścia nie chcą, aby koncertowali w Zielonej Bramie, bo są zbyt głośni. We wtorek 14 lipca muzycy z DownTown Brass dali kolejny uliczny koncert, który tak, jak wiele poprzednich, zakończył się interwencją straży miejskiej.
Więcej na ten temat
Opinie (891) ponad 20 zablokowanych
-
2020-07-18 13:40
Muzycy! (1)
Mamy dwa genialne zespoły w Gdańsku są to właśnie chłopacy z zespołu oraz Route11. Nie wyobrażam sobie nie słyszeć ich występów na starówce. Panowie jesteście wielcy!! Dwie czy trzy osoby nie mają szans z większością Gdańska. Trzymam za Was kciuki i do zobaczenia w Zielonej Bramie!
- 4 4
-
2020-07-18 18:21
Genialne przepraszam według kogo?
Prowadzisz jakiś ranking podparty badaniami opinii publicznej?
- 1 0
-
2020-07-16 14:46
Znam ich z Akademii Muzycznej (5)
i jest mi przykro czytać, że to na co my muzycy pracujemy przez lata, kończymy szkoły, lata na Akademii Muzycznej, ćwiczeń w domu... i ktoś śmie to nazywać hałasem........... na dodatek czytam ten artykuł, z którego wynika, że są wręcz ścigani przez policję i mieszkańców. Jest mi ich szkoda...
Myślę, że mieszkańcy Starego Miasta powinni dojść z zespołem do porozumienia, o które prosi DownTownBrass. Mam nadzieję, że sprawą zajmie się ktoś wyrozumiały dla obydwu stron......- 19 25
-
2020-07-18 17:56
mieszkanka starowki
Studentko , jak są wakacje to jedzie się do domu ,ale po co jechać , kiedy można zostać w dużym mieście i walić w instrumenty . Chcesz dawać koncerty to na salę koncertową albo do Filharmonii tam melomani docenią muzykę.
- 1 0
-
2020-07-17 21:30
Po co żempolić w zielonej bramie nie można wziąć się do jakiejś uczciwej i normalnej pracy?
- 3 1
-
2020-07-16 20:08
Muzyka przefiltrowana przez ściany ma ten urok że słychać same basy, z bardzo słabą linią melodyczną, sama perkusja i basy. Na wejściu może jest muzyka, ale na wyjściu za ścianami już tylko uciążliwe dudnienie. A jeśli to dudni kilka godzin dziennie to nie zazdroszczę i w pełni rozumiem mieszkańców.
- 9 0
-
2020-07-16 15:15
(1)
Masz rację. Zapewne zauważyłeś że redaktorek utożsamia muzykę z hałasem.
- 2 1
-
2020-07-16 18:24
Nie redaktorek ale redaktorka, to raz
Spróbuj przy tym wysiedzieć parę godzin, tym bardziej, że wielu ludzi w czasie pandemii rozpoczęło pracę przez internet... Wejdź czasem w cudze buty
- 7 2
-
2020-07-17 17:55
Mieszkaniec (5)
Sprzedaż mieszknia ?? Przeprowadzka do domu starców ??? Same staruchy ?? Ciekawe opinie ludzi którzy przyjeżdzają tu na chwile pochodzą posłuchają popatrzą i jadą do siebie . My musimy tego słuchać od godzin porannych do samej nocy próby porozmawiania z nimi kończą się tym ze każą od do sądu ciekawe czy sami by chcieli oni czyli muzycy i ci co odwiedzają żyć we własnym domu jak w klatce na dworze jest 30 stopni a oni proponują uszczelki do okien może klimatyzacje założą na całej starówce to wtedy niech sobie grają do rana . Te opinie ludzi nie mieszkających to są czyste kpiny
- 7 1
-
2020-07-18 15:35
Kpina jest Twoja opinia człowieku. Ah, jacy biedni są Ci mieszkańcy mieszkający na Gdańskiej starówce. Żart
- 1 1
-
2020-07-17 19:10
(2)
Mamy ciężkie czasy, każdy zarabia jak może. To młodzi ludzie. Dla mnie afera bez sensu. Musicie się z tym pogodzić i żyć w zgodzie.
Piszesz jakby grali tam od rana do nocy.- 1 3
-
2020-07-18 03:08
Bo grają.
- 1 0
-
2020-07-17 19:52
może ci młodzi ludzie powinni pogodzić się z tym, że przeszkadzają i poszukać innego miejsca
- 3 1
-
2020-07-17 19:07
Dobra nie użalaj się już
- 0 4
-
2020-07-17 10:34
(3)
Jedna z lepszy atrakcji w Gdańsku ️ zawsze warto wpaść posłuchać i napewno nie obciąża budżetu miasta
- 5 10
-
2020-07-18 03:28
(1)
Widać żeś w życiu nie był w Gdańsku, jak wydaje Ci się, że uliczny żebrak z trąbką to jakakolwiek atrakcja.
- 2 2
-
2020-07-18 15:05
Tylko stać Cię na obrażanie ?!
Jezeli w taki sposób komentujesz druga stronę /obrażając ją od grajków,żebraków ,trąbkarzy ,nieudaczników ,to tylko i wyłącznie świadczysz o swoim poziomie drogi mieszkańcu I o braku kultury osobistej .
Zreszta kazdy pozytywny komentarz na temat zespołu jest przez Ciebie albo Innego człowieka na Wasze polecenie jest negowany wręcz z ublizenieniem i pogarda .
Wstyd !- 2 2
-
2020-07-18 06:12
Wpadka w myśleniu, akurat miasto powinno kasować za zezwolenia na występy , zeby opłacić zafajdane bramy i ulice miasta , przez /tobie podobnych pseudo /turystów , którzy oczekują atrakcji ...za frico
- 3 0
-
2020-07-18 13:05
Proszę straży miejskiej ....
Mnie przeszkadza głupota tej pani i proszę o zrobienie notatki i skierowaniu sprawy do sądu. Będę świadkiem i mam takie prawo
- 1 1
-
2020-07-18 12:24
Mieszkańcy
Osoby które mieszkają w okolicy mają pełne prawo do ciszy i spokoju. Ludzie tam mieszkają dłużej niż tamci grajkowie mają lat. Znam rodziny które mieszkają tam nawet 50 lat i mieszkania były przekazywane na dzieci.
O ile skrzypce są przyjemne dla ucha to bębny czy wiadra to jak dźwięki z wysypiska.
Ludzie, nie mieszkacie tam od urodzenia to nie rozumiecie ich uczuć. Jak tak wam nie przeszkadzają to niech zagrają pod waszymi domami/blokami. Może wtedy zrozumiecie ich uczucia.- 1 0
-
2020-07-18 08:30
Szanujmy się wszyscy (2)
Proponuję zapytać Panią Barbarę i resztę niezadowolonych jaki repertuar są w stanie zaakceptować .Czy miałby to być klimat Zenka czy raczej jazz , więc zróbmy miejsce dla wszystkich . Może disco polo ucieszy a może klasyka ? Dla każdego po trochu i wszystko będzie cacy .
- 1 5
-
2020-07-18 11:37
.
- 0 0
-
2020-07-18 11:34
Nie repertuar muzyki, ale uciążliwość skali akustyki jest tematem sporu. Brama Zielona to nie muszla koncertowa dla orkiestry.
- 2 0
-
2020-07-16 14:25
Opinia wyróżniona
Jestem w stanie zrozumieć i mieszkańców i muzyków (71)
Argument, że "niech mieszkańcy się wyprowadzą" jest wg mnie nietrafiony. Co z osobami, które mieszkają na starym mieście całe życie? Seniorami? Miłośnikami głównego miasta? To miejsce to ich świat. Wyobrażam sobie, że to może być dla nich trudne, zwłaszcza że kiedyś było głośno w sezonie, ale nie aż tak! ;) więc różnica jest i to drastyczna. Z drugiej strony rozumiem też wątpliwości muzyków - chcą grać, chcą zarabiać, kochają to, co robią i robią to świetnie. Trudna sprawa, ale tutaj miasto powinno interweniować i być mediatorem, a nie zostawić ludzi i muzyków samym sobie.
- 250 28
-
2020-07-16 18:28
(11)
dlaczego nietrafiony, to oczywiste, że w centrum miasta jest głośno. W każdym miejscu turystycznym w którym byłam: Barcelona, Paryż, Rzym wszędzie tam była muzyka, byli artyści to przyciąga tłumy turystów. Te zabytkowe uliczki i muzyka tworzy niepowtarzalny klimat miasta. Jak chcemy równać się z najlepszymi to muzyka musi zostać. Mieszkańcy i tak znajdą sobie zawsze powód do narzekania
- 13 10
-
2020-07-16 19:12
mieszkaniec głównego miasta (9)
Miejscem turystycznym jest Disneyland, nie moje osiedle. A artystów w Gdańsku jest wiele, wystarczy się zainteresować tematem i ruszyć trochę dalej niż do obskurnej bramy. Btw jeśli chcesz równać się z najlepszymi, to polecam kategorię "najmniej uciążliwy turysta".
- 6 8
-
2020-07-16 19:47
(4)
tak się składa, że mieszkasz w miejscu turystycznym, z którego próbujesz zrobić "normalne" osiedle i logiczne wydaje się tu zamiast próby zmieniania rzeczywistości pod siebie (centrum miasta nie jest ciche ani spokojne i nigdy nie będzie). Zaakceptowanie tego stanu rzeczy - mieszkasz w miejscu turystycznym, w którym zawsze będzie głośno albo musisz przeprowadzić się w miejsce, które twoje oczekiwania spełni np. dom w okolicy lasu = cisza spokój albo przedmieścia
- 6 7
-
2020-07-18 11:23
Człowieku
Jak długo tu jesteś i jak długo mieszkasz na Starym Mieście? Jeszcze 10 lat temu, a nawet 7 nikt nie mówił, że Gdańsk to miejsce turystyczne. Nikt tego nie chciał, owszem, turyści byli zapraszani, ale nie do miasta turystycznego, tylko prestiżowego, historycznego. I Ciebie z Twoim podejściem też tu nie chcemy. Wracaj ze swoim wieśniactwem do siebie.
- 1 0
-
2020-07-17 17:12
Jest, jak nie ma turystów
Którzy nie potrafią się w ogóle zachować. Sikają i sr*ją gdzie popadnie, wrzeszczą. Dla takich to nawet wstyd grać. Żeście sobie odbiorcę tej waszej "muzyki" i misji wybrali.
- 2 0
-
2020-07-16 22:55
Gdańsk nie jest miastem turystycznym
Jest miastem, w którym żyją ludzie. Jesteś tu w gościach. I zachowuj się jak gość w naszym domu.
- 10 4
-
2020-07-16 22:45
Łatwiej przeprowadzić sie grajkom niż mieszkańcom.
- 10 3
-
2020-07-17 09:44
Twoje osiedle? (2)
Czy ty Rockefeller wykupiłeś to osiedle? Co za tupet. Może raczej blok, w którym mieszkasz? Nie pasuje ci, to szukaj innego, spokojnego miejsca.
- 3 4
-
2020-07-18 03:32
Nie pasuje Ci że to moje osiedle, to tu nie przyłaź.
- 1 0
-
2020-07-17 17:12
Tak, wykupiłem
I co mi zrobisz?
- 1 0
-
2020-07-16 23:04
I tu jest pies pogrzebany
moje osiedle- 3 2
-
2020-07-16 22:54
Proszę Cię
To nie artyści. Oni nawet nie potrafią grać porządnie. Jak byłaś to powinnaś była słyszeć różnicę w jakości wykonywanej muzyki...
- 4 3
-
2020-07-16 14:46
(18)
To wszystko co napisałaś to prawda i wszyscy to wiemy .Napisałaś ze rozumiesz jednych i drugich ale nie napisałaś jak ich pogodzić i tu jest problem .Mnie ta muzyka nie przeszkadza ale są tacy którym jednak przeszkadza.
- 9 2
-
2020-07-18 09:59
No właśnie w ramach mediacji można wypracować rozwiązanie, osoby z zewnątrz go nie powinny zasadniczo proponować.
- 0 0
-
2020-07-16 14:51
(16)
Można wprowadzić konkretne godziny do grania i tez zmieniać miejsce. Ustalić z wszystkimi zainteresowanymi wspólny grafik. Żeby każdy wiedział kiedy będzie koncert i mógł np w tym czasie wyjść z domu albo po prostu a minąć okno i uzbroić się w cierpliwość a kiedy może nacieszyć się cisza której potrzebuje. A muzycy mogliby na swoim fanpage informować o godzinach w których grają. Jasne, nie mogliby grać cały czas i może spadły by im obroty ale umówmy się, to nie jest ich prywatny teren tylko przestrzeń publiczną i należy szanować interesy wszystkich. Nie można mieć wszystkiego.
- 17 7
-
2020-07-16 15:45
(14)
Tylko to nie jest muzyka koncertowa bo to ani miejsce ani atmosfera do koncertu , to jest muzyka nikogo nie obrażając grajków ulicznych a i słuchacz to nie meloman chcący wysłuchać koncertu tylko przypadkowy przechodzień i turysta zwiedzający miasto . Tak jest na całym świecie.
- 13 6
-
2020-07-16 16:43
Halo to serce Gdańska (7)
Muzycy umilają zwiedzanie turystom a turyści są chyba dla nas istotni! Zostawiają duże pieniądze..rozumiem ze starszym mieszkańcom może muzyka przeszkadzać no ale chwila..na długiej grają nie od 2,3 lat a od kiedy pamietam wiec chyba się już przyzwyczaili.. poza tym wszyscy wiemy,ze o Gdańsku się mówi ze po 20 nic się tam nie dzieje.. jak komuś źle się tam mieszka to niech sprzeda za gruba kasę swoje mieszkanie i kupi sobie 3 na obrzeżach ..
- 14 19
-
2020-07-18 05:13
Mieszkańcy / nie tylko seniorzy/, już się zmęczyli , nie ma co liczyć na ich przyzwyczajenie się do hałasu
- 1 0
-
2020-07-17 22:37
To kup tam mieszkanie, a sama zobaczysz że po kilku takich koncertach dostaniesz kociokwiku i zgłosisz zakłócenie
- 2 0
-
2020-07-17 17:06
A co ma się dziać po 20?
Odpowiedz proszę na to pytanie. Jarmark zaraz będzie 3 tygodnie oj, będzie się działo.
- 1 0
-
2020-07-17 10:23
Większość Gdańszczan nie zarabia na turystach - więc turyści nie są "istotni"
Zarabia niewielka grupa cwaniaków próbując ograniczać prawa mieszkańców. Dla większości Gdańszczan turyści to utrapienie - tłok, hałas, wyższe ceny, sprzedaż jarmarcznej tandety.
- 6 1
-
2020-07-16 17:52
To nie są muzycy (2)
To grajki uliczne.
- 8 10
-
2020-07-16 19:10
To są zawodowi muzycy w roli grajków ulicznych. (1)
Znam ich osobiście. Muzyka to ich zawód, a na ulicy zarabiają dodatkową kasę. Proste.
- 13 4
-
2020-07-16 22:38
Zawodowi muzycy
powinni grać koncerty w filharmonii i innych miejscach do tego przeznaczonych. Argument o nieużywaniu nagłośnienia do mnie nie przemawia, instrumenty blaszane są głośne same z siebie, słychać je w promieniu kilkuset metrów. Współczuję mieszkańcom.
- 9 5
-
2020-07-16 22:48
To, że jest na całym świecie nie znaczy, że ma być w Gdańsku (5)
Nie dla grajków. Chcemy prawdziwej muzyki. Nie w stylu disco polo.
- 3 7
-
2020-07-17 06:31
(4)
Tak jest , wstańmy z kolan ! Niech tam na świecie sobie pogrywają i podśpiewują ku uciesze gawiedzi , u nas ma być cisza zagłuszana co najwyżej głosem dzwonów kościelnych!
- 5 1
-
2020-07-18 03:41
Hałasuj w swoim domu, nie w moim.
- 0 0
-
2020-07-17 11:03
Mamy carilliony (2)
- 0 0
-
2020-07-17 16:17
(1)
Carilliony! Apage satanas tylko dzwony i płaczki! Cariiliony za wesołe ma być płacz i zgrzytanie zębów ! Tylko sukienkowi mogą się bawić .
- 0 0
-
2020-07-17 17:07
O co Ci chodzi?
Uważasz, że wieśniaki powinny tu przyjeżdżać ze swoim disco polo. Na Podlasie! Oni się tego nie wstydzą nawet. A powinni.
- 0 0
-
2020-07-16 14:57
Może tak.
- 1 0
-
2020-07-16 18:42
(10)
Mieszkam na długiej na przeciwko Neptuna więc o jakich mieszkańcach jest tam mowa? Uważam, że największym plusem mieszkania na starówce jest klimat, który między innymi tworzy muzyka. Do tej pory pamiętam osobę grającą na fortepianie pod moim oknem, było to niesamowite przeżycie. Malkontenci znajdą się zawsze i wszędzie ale nie wiem czy jest to wystarczający powód na rezygnacje ze sztuki
- 11 5
-
2020-07-16 19:10
(6)
Nie mów mieszkańcom co tworzy klimat ich miejsca zamieszkania, bo oni to wiedzą doskonale. I nie obrażaj gdańskiej sztuki wyższej, nazywając sztuką ulicznych grajków plumkających hity z radia eska - to nie sztuka, to muzyczny odpowiednik mrożonej flądry z frytury.
- 2 9
-
2020-07-16 19:27
(3)
napisałam wyżej że jestem mieszkanką i tak się składa że posiadam również wykształcenie muzyczne, więc znam się w stopniu ponad przeciętnym na muzyce i ze względu na muzykę, która jest dla mnie ważna zdecydowałam się na mieszkanie tam. Większość występujących tam reprezentuje dobry poziom. Rozumiem, że niektórym odpowiada jednak disco-polo i chcieliby zrobić z głównego miasta miasto wymarłe
- 7 4
-
2020-07-18 05:30
(1)
Dziewczyno, jeżeli jesteś muzykiem to wiesz co to decybele, i jak należy się z tym obchodzić w miejscach publicznych. Nie ironizuj problemu mieszkańców , nie mów o disco polo.
- 1 0
-
2020-07-18 07:45
Skoro dla ciebie za głośno ..proponuje zamianę mieszkania .. mieszkam w cichej dzielnicy Gdańska.. spokój zero turystów itd.. nie nie nie musisz mi dopłacać ..jakoś przeżyje i z chęcią przejmę te Twoje mieszkanie na starówce.. sprzedam i za nie kupię sobie dwa ;)-
- 0 1
-
2020-07-16 22:57
O rety
Zdecydowałaś się na mieszkanie tam? Bo grajki grają na ulicy? To Ty jesteś wymarła.
- 4 4
-
2020-07-16 19:54
(1)
Coś Ty z tym radiem eska ? Słyszałeś tam Jacksons 5 kiedyś? Albo Meute. Stinga ? Lucky Chops. Nie wypowiadaj się o czymś o czym nie masz pojęcia. Złość przez Ciebie przemawia bo ktoś ma inne zdanie. Żałosne to jest jak i Twoja osoba
- 5 3
-
2020-07-16 23:00
Żałosne to jest przyjeżdżanie z drugiego końca kraju po to by hałasować pod czyimiś oknami i liczyć na napiwki od przechodniów. Jest w pobliżu centrum handlowe, dworzec, tunele podziemne. Dlaczego nie grają tam, tylko pod moim oknem? A może niech pograją pod Twoim, żałośniku? A jak będę miał ochotę na Stinga czy Jacksons 5, to pójdę na koncert coverbandu do wydziału remontowego, a nie na czyjeś osiedle mieszkaniowe.
- 7 5
-
2020-07-16 22:56
Fortepian na ulicy? (2)
Tego jeszcze nie było. Odróżniasz fortepian od pianina?
- 1 3
-
2020-07-17 06:21
Tak (1)
Pisalam ze mam wyksztalcenie muzyczne i znam sie. To byl taki mały, przenośny fortepian na kolkach. Chyba nawet byl dmuchany
I co zatkalo kakalo?- 3 1
-
2020-07-17 17:14
Dmuchany fortepian?
To Ciebie dmuchneło.
- 1 0
-
2020-07-17 22:56
Coś mi się wydaje że tam może być hałas na codzień od kilkuset lat, więc argument nieco nietrafiony.
- 0 1
-
2020-07-16 15:57
Argument o wyprowadzce jest oburzający. (8)
Idąc tym tropem - muzykom powinno się zaproponować zmianę zawodu. Nie ujmując im wkładu pracy i czasu, czy pieniędzy, jakie włożyli w swoją edukację. Nie ujmując im świetności, talentu. Ale jak można nie rozumieć, że dla okolicznych mieszkańców nawet najpiękniejsza muzyka może być uciążliwym hałasem? Tu nie chodzi o to, czy zespół jest dobry, czy nie. Co innego z własnej woli zatrzymać się i posłuchać chwilę koncertu, a co innego być do tego zmuszonym i to we własnym domu.
Ciekawe, jakie ta sprawa zostanie rozwiązana.- 29 4
-
2020-07-16 16:54
(6)
Halo to jest starówka serce miasta.. turyści turyści turyści! Ich tez pogonimy bo po długiej mieszkaniec spokojnie nie przejdzie .. jeżeli chcemy mieszkać w spokojnej okolicy to kupmy mieszkanie w spokojnej okolicy na obrzeżu.. wiadomo ze tam mini koncertu na ulicy się nie zrobi.. turysta tez tam nie zawita..ale centrum musi być kolorowe, żywe pełne ludzi ..
- 15 11
-
2020-07-16 22:51
Serce miasta ma być kiczem? (4)
Prostactwem i tandetą? Sama jedź na obrzeża. Tam Twoje miejsce z brakiem jakiejkolwiek kultury.
- 3 5
-
2020-07-16 22:58
(3)
Widzę ze fan disco polo .. muzyka z organków i te sprawy.. ja wole rzeczywiście muzę na żywo..
- 2 1
-
2020-07-17 17:09
Ale to nie jest muzyka tylko hałas
- 2 0
-
2020-07-16 23:15
(1)
Ja też wolę muzykę na żywo. Ale nie na ulicy. Ale widzę że turyści lubią dużo rzeczy robić na ulicy czy w bramie - niestety nie mam na myśli tylko picia piwa i darmowych grajków...
- 2 1
-
2020-07-17 17:09
Siku i seks robią
Nazywajmy rzeczy po imieniu. turyści to w większości prostactwo, które przyjechało się wynaturzać. Mają gdzieś, bo to nie ich. Ty będziesz po nich sporzatać.
- 3 0
-
2020-07-16 17:04
Do Gdanszczanka
Nie, nie musi. Jak lubisz halas i krzyki cala dobe to sobie zapros tych trebaczy hitow z eski pod swoj blok. Ale nie mow innym jak maja zyc w swoich mieszkaniach. Zaklocanie miru domowego to wykroczenie.
- 15 12
-
2020-07-16 16:21
Ujmując. To nie jest muzyka wysokich lotów.
Słabe to jest. Owszem, chwilę można się przy tym pobawić. Jak ktoś nigdy nie widział instrumentów na żywo, a są takie osoby, to może chwilę zaciekawić. Ale tych fałszów cały dzień nie da się słuchać. Do tego są normy hałasu. Nie można sobie tak po prostu stanąć i robić taki hałas. Trzeba się liczyć z mandatem i już.
- 16 7
-
2020-07-17 08:26
Senior nie mieszkający na Starym Mieście?
Ja też jestem "miłośnikiem starego miasta" i nie mam możliwości zamieszkania tamże więc to akurat nie jest trafiony argument.
- 0 0
-
2020-07-16 16:14
Z tym świetnie to bym nie przesadzała (6)
To są grajki uliczne. Nie ma tutaj żadnej misji muzycznej. To nikogo nie edukuje, co najwyższej są od zabawiania. Są normy hałasu. Mam nadzieję, że mieszkańcy będą mieli w końcu spokój od tej muzyki wątpliwej jakości.
- 16 8
-
2020-07-16 17:18
OK (5)
Czyli rozumiem, że gdyby ta muzyka była lepszej jakości (ale poziom hałasu ten sam), to byłoby wszystko w porządku?
- 5 5
-
2020-07-16 17:53
Aleś wydedukował (4)
Tam to jest napisane? :) Nie żyj swoimi wyobrażeniami, bo zginiesz :)
- 3 2
-
2020-07-16 19:17
Nie jest napisane wprost, więc dopytuję. (3)
Pojawiają się komentarze krytykujące zespół. A temat sporu nie dotyczy (chyba?) jakości ich muzyki, ale głośności, a przez to uciążliwości dla mieszkańców. Więc zastanawiam się, co mają wnieść te zarzuty o słabą jakość. Ale jeśli to tylko moje wyobrażenia, to proszę o wyjaśnienia, jaka jest rzeczywistość.
- 4 0
-
2020-07-16 22:52
Jakości też (1)
Jakościowa muzyka nie przekracza norm hałasu.
- 2 0
-
2020-07-17 05:29
No no druga Zapendowska..
- 2 1
-
2020-07-16 22:43
Rzeczywistość jest taka,
że grajki chałturzą, fałszują i do tego bardzo głośno.
- 4 1
-
2020-07-16 22:57
Jaka konkluzja?
To ze mamy się wszyscy lubić to już wiemy..- 1 0
-
2020-07-16 14:51
(7)
Najwięcej krzyczą ci mieszkańcy jakim przeszkadza wszystko. Na cmentarzu będą mieli ciszę. Zapraszam tam...
- 12 26
-
2020-07-16 15:07
(3)
Niestety i przy cmentarzu jest głośno, garnizonowym jak na placu są koncerty. Byłem na pogrzebie i jakiś zespół miał próbę, to była jakaś masakra, ale nikt nad tym nie panuje:(
- 12 4
-
2020-07-16 15:49
(2)
Masz rację , mam tam grób ojca .Jak znam życie to najdą się tacy zwolennicy muzyki którzy mi powiedzą ze mam grób ojca gdzieś przeprowadzić .
- 12 3
-
2020-07-16 19:02
(1)
Ojciec się chyba nie skarżył?
- 10 4
-
2020-07-16 19:33
Bardzo śmieszne.
- 1 5
-
2020-07-16 16:30
Jakim trzeba być nieczułym g... aby coś takiego proponować.
- 4 2
-
2020-07-16 16:17
Jesteś tym grajkiem z ulicy?
Kto Ci dał wykształcenie? Bo chyba ledwo licencjat skończyłeś i to na rozrywce i nuty ledwo czytasz. Schowaj tę trąbkę i zejdź z ulicy, bo nawet na ulicy prezentujesz za niski poziom.
- 10 10
-
2020-07-16 15:07
Teraz napisz spokojnie jeszcze raz i zrób to tak żeby było wiadomo o co ci chodzi.
- 5 0
-
2020-07-16 15:29
po pierwsze jeśli mieszkają tam całe życie to są przyzwyczajeni i kiedys było jeszcze głosniej wiec to ty jestes nietrafiony (1)
- 2 20
-
2020-07-16 16:19
Nie było kiedyś głośniej
Teraz jest głośniej i jeszcze do tego te grajki uliczne są bezczelne.
- 12 5
-
2020-07-18 10:08
Chore społeczeństwo.... jestem dumny z tego że postanowiłem nie wracać do kraju i mam święęęęęęęęęęty spokój od tego całego średniowiecza :-)
- 0 0
-
2020-07-18 09:17
Co ta SM bredzi?
1:16
Pani z SM coś opowiada o art 51 KW i jakiś /w jej mniemaniu/ skargach.
Może przytoczę ten paragraf: Art. 51.
§ 1. Kto krzykiem, hałasem, alarmem lub innym wybrykiem zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie w miejscu publicznym, podlega karze aresztu (orzekanej w wymiarze od 5 do 30 dni) , ograniczenia wolności ( trwa 1 miesiąc) albo grzywny (wymierzanej w wysokości od 20 do 5000 złotych) .
§ 2. Jeżeli czyn określony w § 1 ma charakter chuligański lub sprawca dopuszcza się go, będąc pod wpływem alkoholu, podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 3. Podżeganie i pomocnictwo są karalne."
Gdzie tam jest - bo nie widzę - o graniu w dzień?- 0 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.