Interwencja straży miejskiej po koncercie w Zielonej Bramie
11498 wyświetleń 16 lipca 2020 (891 opinii)Są wizytówką Gdańska, ale mieszkańcy śródmieścia nie chcą, aby koncertowali w Zielonej Bramie, bo są zbyt głośni. We wtorek 14 lipca muzycy z DownTown Brass dali kolejny uliczny koncert, który tak, jak wiele poprzednich, zakończył się interwencją straży miejskiej.
Więcej na ten temat
Opinie (891) ponad 20 zablokowanych
-
2020-07-16 14:25
Opinia wyróżniona
Jestem w stanie zrozumieć i mieszkańców i muzyków (71)
Argument, że "niech mieszkańcy się wyprowadzą" jest wg mnie nietrafiony. Co z osobami, które mieszkają na starym mieście całe życie? Seniorami? Miłośnikami głównego miasta? To miejsce to ich świat. Wyobrażam sobie, że to może być dla nich trudne, zwłaszcza że kiedyś było głośno w sezonie, ale nie aż tak! ;) więc różnica jest i to drastyczna. Z
Argument, że "niech mieszkańcy się wyprowadzą" jest wg mnie nietrafiony. Co z osobami, które mieszkają na starym mieście całe życie? Seniorami? Miłośnikami głównego miasta? To miejsce to ich świat. Wyobrażam sobie, że to może być dla nich trudne, zwłaszcza że kiedyś było głośno w sezonie, ale nie aż tak! ;) więc różnica jest i to drastyczna. Z drugiej strony rozumiem też wątpliwości muzyków - chcą grać, chcą zarabiać, kochają to, co robią i robią to świetnie. Trudna sprawa, ale tutaj miasto powinno interweniować i być mediatorem, a nie zostawić ludzi i muzyków samym sobie.
- 250 28
-
2020-07-17 22:56
Coś mi się wydaje że tam może być hałas na codzień od kilkuset lat, więc argument nieco nietrafiony.
- 0 1
-
2020-07-17 08:26
Senior nie mieszkający na Starym Mieście?
Ja też jestem "miłośnikiem starego miasta" i nie mam możliwości zamieszkania tamże więc to akurat nie jest trafiony argument.
- 0 0
-
2020-07-16 22:57
Jaka konkluzja?
To ze mamy się wszyscy lubić to już wiemy..- 1 0
-
2020-07-16 18:28
(11)
dlaczego nietrafiony, to oczywiste, że w centrum miasta jest głośno. W każdym miejscu turystycznym w którym byłam: Barcelona, Paryż, Rzym wszędzie tam była muzyka, byli artyści to przyciąga tłumy turystów. Te zabytkowe uliczki i muzyka tworzy niepowtarzalny klimat miasta. Jak chcemy równać się z najlepszymi to muzyka musi zostać. Mieszkańcy i tak znajdą sobie zawsze powód do narzekania
- 13 10
-
2020-07-16 22:54
Proszę Cię
To nie artyści. Oni nawet nie potrafią grać porządnie. Jak byłaś to powinnaś była słyszeć różnicę w jakości wykonywanej muzyki...
- 4 3
-
2020-07-16 19:12
mieszkaniec głównego miasta (9)
Miejscem turystycznym jest Disneyland, nie moje osiedle. A artystów w Gdańsku jest wiele, wystarczy się zainteresować tematem i ruszyć trochę dalej niż do obskurnej bramy. Btw jeśli chcesz równać się z najlepszymi, to polecam kategorię "najmniej uciążliwy turysta".
- 6 8
-
2020-07-17 09:44
Twoje osiedle? (2)
Czy ty Rockefeller wykupiłeś to osiedle? Co za tupet. Może raczej blok, w którym mieszkasz? Nie pasuje ci, to szukaj innego, spokojnego miejsca.
- 3 4
-
2020-07-18 03:32
Nie pasuje Ci że to moje osiedle, to tu nie przyłaź.
- 1 0
-
2020-07-17 17:12
Tak, wykupiłem
I co mi zrobisz?
- 1 0
-
2020-07-16 23:04
I tu jest pies pogrzebany
moje osiedle- 3 2
-
2020-07-16 19:47
(4)
tak się składa, że mieszkasz w miejscu turystycznym, z którego próbujesz zrobić "normalne" osiedle i logiczne wydaje się tu zamiast próby zmieniania rzeczywistości pod siebie (centrum miasta nie jest ciche ani spokojne i nigdy nie będzie). Zaakceptowanie tego stanu rzeczy - mieszkasz w miejscu turystycznym, w którym zawsze będzie głośno albo musisz przeprowadzić się w miejsce, które twoje oczekiwania spełni np. dom w okolicy lasu = cisza spokój albo przedmieścia
- 6 7
-
2020-07-18 11:23
Człowieku
Jak długo tu jesteś i jak długo mieszkasz na Starym Mieście? Jeszcze 10 lat temu, a nawet 7 nikt nie mówił, że Gdańsk to miejsce turystyczne. Nikt tego nie chciał, owszem, turyści byli zapraszani, ale nie do miasta turystycznego, tylko prestiżowego, historycznego. I Ciebie z Twoim podejściem też tu nie chcemy. Wracaj ze swoim wieśniactwem do siebie.
- 1 0
-
2020-07-17 17:12
Jest, jak nie ma turystów
Którzy nie potrafią się w ogóle zachować. Sikają i sr*ją gdzie popadnie, wrzeszczą. Dla takich to nawet wstyd grać. Żeście sobie odbiorcę tej waszej "muzyki" i misji wybrali.
- 2 0
-
2020-07-16 22:55
Gdańsk nie jest miastem turystycznym
Jest miastem, w którym żyją ludzie. Jesteś tu w gościach. I zachowuj się jak gość w naszym domu.
- 10 4
-
2020-07-16 22:45
Łatwiej przeprowadzić sie grajkom niż mieszkańcom.
- 10 3
-
2020-07-16 18:42
(10)
Mieszkam na długiej na przeciwko Neptuna więc o jakich mieszkańcach jest tam mowa? Uważam, że największym plusem mieszkania na starówce jest klimat, który między innymi tworzy muzyka. Do tej pory pamiętam osobę grającą na fortepianie pod moim oknem, było to niesamowite przeżycie. Malkontenci znajdą się zawsze i wszędzie ale nie wiem czy jest to wystarczający powód na rezygnacje ze sztuki
- 11 5
-
2020-07-16 22:56
Fortepian na ulicy? (2)
Tego jeszcze nie było. Odróżniasz fortepian od pianina?
- 1 3
-
2020-07-17 06:21
Tak (1)
Pisalam ze mam wyksztalcenie muzyczne i znam sie. To byl taki mały, przenośny fortepian na kolkach. Chyba nawet byl dmuchany
I co zatkalo kakalo?- 3 1
-
2020-07-17 17:14
Dmuchany fortepian?
To Ciebie dmuchneło.
- 1 0
-
2020-07-16 19:10
(6)
Nie mów mieszkańcom co tworzy klimat ich miejsca zamieszkania, bo oni to wiedzą doskonale. I nie obrażaj gdańskiej sztuki wyższej, nazywając sztuką ulicznych grajków plumkających hity z radia eska - to nie sztuka, to muzyczny odpowiednik mrożonej flądry z frytury.
- 2 9
-
2020-07-16 19:54
(1)
Coś Ty z tym radiem eska ? Słyszałeś tam Jacksons 5 kiedyś? Albo Meute. Stinga ? Lucky Chops. Nie wypowiadaj się o czymś o czym nie masz pojęcia. Złość przez Ciebie przemawia bo ktoś ma inne zdanie. Żałosne to jest jak i Twoja osoba
- 5 3
-
2020-07-16 23:00
Żałosne to jest przyjeżdżanie z drugiego końca kraju po to by hałasować pod czyimiś oknami i liczyć na napiwki od przechodniów. Jest w pobliżu centrum handlowe, dworzec, tunele podziemne. Dlaczego nie grają tam, tylko pod moim oknem? A może niech pograją pod Twoim, żałośniku? A jak będę miał ochotę na Stinga czy Jacksons 5, to pójdę na koncert coverbandu do wydziału remontowego, a nie na czyjeś osiedle mieszkaniowe.
- 7 5
-
2020-07-16 19:27
(3)
napisałam wyżej że jestem mieszkanką i tak się składa że posiadam również wykształcenie muzyczne, więc znam się w stopniu ponad przeciętnym na muzyce i ze względu na muzykę, która jest dla mnie ważna zdecydowałam się na mieszkanie tam. Większość występujących tam reprezentuje dobry poziom. Rozumiem, że niektórym odpowiada jednak disco-polo i chcieliby zrobić z głównego miasta miasto wymarłe
- 7 4
-
2020-07-18 05:30
(1)
Dziewczyno, jeżeli jesteś muzykiem to wiesz co to decybele, i jak należy się z tym obchodzić w miejscach publicznych. Nie ironizuj problemu mieszkańców , nie mów o disco polo.
- 1 0
-
2020-07-18 07:45
Skoro dla ciebie za głośno ..proponuje zamianę mieszkania .. mieszkam w cichej dzielnicy Gdańska.. spokój zero turystów itd.. nie nie nie musisz mi dopłacać ..jakoś przeżyje i z chęcią przejmę te Twoje mieszkanie na starówce.. sprzedam i za nie kupię sobie dwa ;)-
- 0 1
-
2020-07-16 22:57
O rety
Zdecydowałaś się na mieszkanie tam? Bo grajki grają na ulicy? To Ty jesteś wymarła.
- 4 4
-
2020-07-16 16:14
Z tym świetnie to bym nie przesadzała (6)
To są grajki uliczne. Nie ma tutaj żadnej misji muzycznej. To nikogo nie edukuje, co najwyższej są od zabawiania. Są normy hałasu. Mam nadzieję, że mieszkańcy będą mieli w końcu spokój od tej muzyki wątpliwej jakości.
- 16 8
-
2020-07-16 17:18
OK (5)
Czyli rozumiem, że gdyby ta muzyka była lepszej jakości (ale poziom hałasu ten sam), to byłoby wszystko w porządku?
- 5 5
-
2020-07-16 17:53
Aleś wydedukował (4)
Tam to jest napisane? :) Nie żyj swoimi wyobrażeniami, bo zginiesz :)
- 3 2
-
2020-07-16 19:17
Nie jest napisane wprost, więc dopytuję. (3)
Pojawiają się komentarze krytykujące zespół. A temat sporu nie dotyczy (chyba?) jakości ich muzyki, ale głośności, a przez to uciążliwości dla mieszkańców. Więc zastanawiam się, co mają wnieść te zarzuty o słabą jakość. Ale jeśli to tylko moje wyobrażenia, to proszę o wyjaśnienia, jaka jest rzeczywistość.
- 4 0
-
2020-07-16 22:52
Jakości też (1)
Jakościowa muzyka nie przekracza norm hałasu.
- 2 0
-
2020-07-17 05:29
No no druga Zapendowska..
- 2 1
-
2020-07-16 22:43
Rzeczywistość jest taka,
że grajki chałturzą, fałszują i do tego bardzo głośno.
- 4 1
-
2020-07-16 15:57
Argument o wyprowadzce jest oburzający. (8)
Idąc tym tropem - muzykom powinno się zaproponować zmianę zawodu. Nie ujmując im wkładu pracy i czasu, czy pieniędzy, jakie włożyli w swoją edukację. Nie ujmując im świetności, talentu. Ale jak można nie rozumieć, że dla okolicznych mieszkańców nawet najpiękniejsza muzyka może być uciążliwym hałasem? Tu nie chodzi o to, czy zespół jest dobry, czy
Idąc tym tropem - muzykom powinno się zaproponować zmianę zawodu. Nie ujmując im wkładu pracy i czasu, czy pieniędzy, jakie włożyli w swoją edukację. Nie ujmując im świetności, talentu. Ale jak można nie rozumieć, że dla okolicznych mieszkańców nawet najpiękniejsza muzyka może być uciążliwym hałasem? Tu nie chodzi o to, czy zespół jest dobry, czy nie. Co innego z własnej woli zatrzymać się i posłuchać chwilę koncertu, a co innego być do tego zmuszonym i to we własnym domu.
Ciekawe, jakie ta sprawa zostanie rozwiązana.- 29 4
-
2020-07-16 16:54
(6)
Halo to jest starówka serce miasta.. turyści turyści turyści! Ich tez pogonimy bo po długiej mieszkaniec spokojnie nie przejdzie .. jeżeli chcemy mieszkać w spokojnej okolicy to kupmy mieszkanie w spokojnej okolicy na obrzeżu.. wiadomo ze tam mini koncertu na ulicy się nie zrobi.. turysta tez tam nie zawita..ale centrum musi być kolorowe, żywe pełne ludzi ..
- 15 11
-
2020-07-16 22:51
Serce miasta ma być kiczem? (4)
Prostactwem i tandetą? Sama jedź na obrzeża. Tam Twoje miejsce z brakiem jakiejkolwiek kultury.
- 3 5
-
2020-07-16 22:58
(3)
Widzę ze fan disco polo .. muzyka z organków i te sprawy.. ja wole rzeczywiście muzę na żywo..
- 2 1
-
2020-07-17 17:09
Ale to nie jest muzyka tylko hałas
- 2 0
-
2020-07-16 23:15
(1)
Ja też wolę muzykę na żywo. Ale nie na ulicy. Ale widzę że turyści lubią dużo rzeczy robić na ulicy czy w bramie - niestety nie mam na myśli tylko picia piwa i darmowych grajków...
- 2 1
-
2020-07-17 17:09
Siku i seks robią
Nazywajmy rzeczy po imieniu. turyści to w większości prostactwo, które przyjechało się wynaturzać. Mają gdzieś, bo to nie ich. Ty będziesz po nich sporzatać.
- 3 0
-
2020-07-16 17:04
Do Gdanszczanka
Nie, nie musi. Jak lubisz halas i krzyki cala dobe to sobie zapros tych trebaczy hitow z eski pod swoj blok. Ale nie mow innym jak maja zyc w swoich mieszkaniach. Zaklocanie miru domowego to wykroczenie.
- 15 12
-
2020-07-16 16:21
Ujmując. To nie jest muzyka wysokich lotów.
Słabe to jest. Owszem, chwilę można się przy tym pobawić. Jak ktoś nigdy nie widział instrumentów na żywo, a są takie osoby, to może chwilę zaciekawić. Ale tych fałszów cały dzień nie da się słuchać. Do tego są normy hałasu. Nie można sobie tak po prostu stanąć i robić taki hałas. Trzeba się liczyć z mandatem i już.
- 16 7
-
2020-07-16 15:29
po pierwsze jeśli mieszkają tam całe życie to są przyzwyczajeni i kiedys było jeszcze głosniej wiec to ty jestes nietrafiony (1)
- 2 20
-
2020-07-16 16:19
Nie było kiedyś głośniej
Teraz jest głośniej i jeszcze do tego te grajki uliczne są bezczelne.
- 12 5
-
2020-07-16 14:51
(7)
Najwięcej krzyczą ci mieszkańcy jakim przeszkadza wszystko. Na cmentarzu będą mieli ciszę. Zapraszam tam...
- 12 26
-
2020-07-16 16:30
Jakim trzeba być nieczułym g... aby coś takiego proponować.
- 4 2
-
2020-07-16 16:17
Jesteś tym grajkiem z ulicy?
Kto Ci dał wykształcenie? Bo chyba ledwo licencjat skończyłeś i to na rozrywce i nuty ledwo czytasz. Schowaj tę trąbkę i zejdź z ulicy, bo nawet na ulicy prezentujesz za niski poziom.
- 10 10
-
2020-07-16 15:07
Teraz napisz spokojnie jeszcze raz i zrób to tak żeby było wiadomo o co ci chodzi.
- 5 0
-
2020-07-16 15:07
(3)
Niestety i przy cmentarzu jest głośno, garnizonowym jak na placu są koncerty. Byłem na pogrzebie i jakiś zespół miał próbę, to była jakaś masakra, ale nikt nad tym nie panuje:(
- 12 4
-
2020-07-16 15:49
(2)
Masz rację , mam tam grób ojca .Jak znam życie to najdą się tacy zwolennicy muzyki którzy mi powiedzą ze mam grób ojca gdzieś przeprowadzić .
- 12 3
-
2020-07-16 19:02
(1)
Ojciec się chyba nie skarżył?
- 10 4
-
2020-07-16 19:33
Bardzo śmieszne.
- 1 5
-
2020-07-16 14:46
(18)
To wszystko co napisałaś to prawda i wszyscy to wiemy .Napisałaś ze rozumiesz jednych i drugich ale nie napisałaś jak ich pogodzić i tu jest problem .Mnie ta muzyka nie przeszkadza ale są tacy którym jednak przeszkadza.
- 9 2
-
2020-07-18 09:59
No właśnie w ramach mediacji można wypracować rozwiązanie, osoby z zewnątrz go nie powinny zasadniczo proponować.
- 0 0
-
2020-07-16 14:51
(16)
Można wprowadzić konkretne godziny do grania i tez zmieniać miejsce. Ustalić z wszystkimi zainteresowanymi wspólny grafik. Żeby każdy wiedział kiedy będzie koncert i mógł np w tym czasie wyjść z domu albo po prostu a minąć okno i uzbroić się w cierpliwość a kiedy może nacieszyć się cisza której potrzebuje. A muzycy mogliby na swoim fanpage
Można wprowadzić konkretne godziny do grania i tez zmieniać miejsce. Ustalić z wszystkimi zainteresowanymi wspólny grafik. Żeby każdy wiedział kiedy będzie koncert i mógł np w tym czasie wyjść z domu albo po prostu a minąć okno i uzbroić się w cierpliwość a kiedy może nacieszyć się cisza której potrzebuje. A muzycy mogliby na swoim fanpage informować o godzinach w których grają. Jasne, nie mogliby grać cały czas i może spadły by im obroty ale umówmy się, to nie jest ich prywatny teren tylko przestrzeń publiczną i należy szanować interesy wszystkich. Nie można mieć wszystkiego.
- 17 7
-
2020-07-16 15:45
(14)
Tylko to nie jest muzyka koncertowa bo to ani miejsce ani atmosfera do koncertu , to jest muzyka nikogo nie obrażając grajków ulicznych a i słuchacz to nie meloman chcący wysłuchać koncertu tylko przypadkowy przechodzień i turysta zwiedzający miasto . Tak jest na całym świecie.
- 13 6
-
2020-07-16 22:48
To, że jest na całym świecie nie znaczy, że ma być w Gdańsku (5)
Nie dla grajków. Chcemy prawdziwej muzyki. Nie w stylu disco polo.
- 3 7
-
2020-07-17 06:31
(4)
Tak jest , wstańmy z kolan ! Niech tam na świecie sobie pogrywają i podśpiewują ku uciesze gawiedzi , u nas ma być cisza zagłuszana co najwyżej głosem dzwonów kościelnych!
- 5 1
-
2020-07-18 03:41
Hałasuj w swoim domu, nie w moim.
- 0 0
-
2020-07-17 11:03
Mamy carilliony (2)
- 0 0
-
2020-07-17 16:17
(1)
Carilliony! Apage satanas tylko dzwony i płaczki! Cariiliony za wesołe ma być płacz i zgrzytanie zębów ! Tylko sukienkowi mogą się bawić .
- 0 0
-
2020-07-17 17:07
O co Ci chodzi?
Uważasz, że wieśniaki powinny tu przyjeżdżać ze swoim disco polo. Na Podlasie! Oni się tego nie wstydzą nawet. A powinni.
- 0 0
-
2020-07-16 16:43
Halo to serce Gdańska (7)
Muzycy umilają zwiedzanie turystom a turyści są chyba dla nas istotni! Zostawiają duże pieniądze..rozumiem ze starszym mieszkańcom może muzyka przeszkadzać no ale chwila..na długiej grają nie od 2,3 lat a od kiedy pamietam wiec chyba się już przyzwyczaili.. poza tym wszyscy wiemy,ze o Gdańsku się mówi ze po 20 nic się tam nie dzieje.. jak komuś źle się tam mieszka to niech sprzeda za gruba kasę swoje mieszkanie i kupi sobie 3 na obrzeżach ..
- 14 19
-
2020-07-18 05:13
Mieszkańcy / nie tylko seniorzy/, już się zmęczyli , nie ma co liczyć na ich przyzwyczajenie się do hałasu
- 1 0
-
2020-07-17 22:37
To kup tam mieszkanie, a sama zobaczysz że po kilku takich koncertach dostaniesz kociokwiku i zgłosisz zakłócenie
- 2 0
-
2020-07-17 17:06
A co ma się dziać po 20?
Odpowiedz proszę na to pytanie. Jarmark zaraz będzie 3 tygodnie oj, będzie się działo.
- 1 0
-
2020-07-17 10:23
Większość Gdańszczan nie zarabia na turystach - więc turyści nie są "istotni"
Zarabia niewielka grupa cwaniaków próbując ograniczać prawa mieszkańców. Dla większości Gdańszczan turyści to utrapienie - tłok, hałas, wyższe ceny, sprzedaż jarmarcznej tandety.
- 6 1
-
2020-07-16 17:52
To nie są muzycy (2)
To grajki uliczne.
- 8 10
-
2020-07-16 19:10
To są zawodowi muzycy w roli grajków ulicznych. (1)
Znam ich osobiście. Muzyka to ich zawód, a na ulicy zarabiają dodatkową kasę. Proste.
- 13 4
-
2020-07-16 22:38
Zawodowi muzycy
powinni grać koncerty w filharmonii i innych miejscach do tego przeznaczonych. Argument o nieużywaniu nagłośnienia do mnie nie przemawia, instrumenty blaszane są głośne same z siebie, słychać je w promieniu kilkuset metrów. Współczuję mieszkańcom.
- 9 5
-
2020-07-16 14:57
Może tak.
- 1 0
-
2020-07-16 15:09
Opinia wyróżniona
(47)
Jak się mieszka na Głównym Mieście, to trzeba się z tym liczyć. To tak jakby ktoś kupił mieszkanie koło lotniska i chciał zablokować loty ze względu na hałas.
- 262 229
-
2020-07-19 01:59
odwrotnie
To tak jakby ktoś miał od lat mieszkanie i zbudowali mu pod domem lotnisko.
- 0 0
-
2020-07-18 10:37
Jaki d**il xD z karuz czy z wejdża jesteś?
- 0 0
-
2020-07-18 04:02
Porównanie, od czapy.
- 0 0
-
2020-07-17 21:53
Kto był pierwszy? Mieszkańcy cy grajkowie?
- 2 0
-
2020-07-17 17:29
Mieszkaniec
Zapraszam do siebie do domu i posłuchanie tych cudownych dźwięków od 9 rano do 3 nad ranem
- 3 0
-
2020-07-17 17:17
Logika nakazuje myśleć następująco
Jeśli kupiłeś mieszkanie i zbudowano Ci obok lotnisko masz prawo protestować masz prawo do odszkodowania za hałas. Jeśli mieszkasz od zawsze na Starym Mieście, to przyszli, przyjechali do Ciebie turyści, którzy są tu gośćmi. Gość ma obowiązek się zachowywać stosownie do obyczajów społecznych i szanować normy hałasu. Inaczej zostanie wezwana policja. Proste.
- 3 2
-
2020-07-17 15:04
Muzyka to nie glosna
Tylko marny muzyk gra głośno
- 2 0
-
2020-07-17 12:50
(1)
Setki ludzi się wyprowadziło i wyprowadza ale nikt nie chce tam mieszkać na stałę !!!!
- 0 0
-
2020-07-17 17:20
Ja mieszkam na stałe
- 0 0
-
2020-07-17 09:20
Albo koło Szadółek.
- 0 0
-
2020-07-17 07:15
Trzeba się liczyć z niedogodnościamizycia w miejscu turystycznym, ale
są pewne granice i o tym jest dyskusja. W moim odczuciu głośna muzyka przekracza te granice.
- 4 3
-
2020-07-16 21:31
Xx
I tacy się znajdują, ktorzy narzekają na samoloty ️ nie dogodzisz
- 1 3
-
2020-07-16 20:43
(1)
to ktoś mieszka w centrum, myślałem ze to same krótkoterminowe wynajmu i domówki
- 1 5
-
2020-07-16 22:15
Tak, jest bardzo wielu mieszkancow, glownie emeryci, ale sa i rodziny z dziecmi oraz typowa infrastruktura przeznaczona dla mieszkancow. Tyle ze w sezonie jest tyle glosnych turystow, ze gina w tlumie.
- 6 0
-
2020-07-16 18:16
(1)
Dokładnie, co mamy teraz zlikwidować lotnisko bo ktoś miał działkę niedaleko i przeszkadza mu hałas albo linie tramwajowe, drogi bo za głośno i to jest dopiero hałas a nie muzyka
- 4 6
-
2020-07-16 23:00
Siebie zlikwiduj
- 4 1
-
2020-07-16 18:00
(1)
Nikt i nigdzie nie musi godzić się na przemoc. Agresywna hałaśliwa muzyka jest jedna z form terroryzmu, pogwałcenia prawa.
- 15 6
-
2020-07-17 14:37
lol
- 0 0
-
2020-07-16 17:09
(5)
Muzyka to nie hałas.
- 9 14
-
2020-07-16 20:15
(2)
Pod warunkiem że to disco polo i zenek , wtedy to miód na serce i ucho!
- 2 3
-
2020-07-16 22:59
Powyżej ilu decybeli muzyka to hałas? (1)
- 0 4
-
2020-07-17 17:19
Hałas to hałas
Jest na to definicja. Sprawdź sobie, a nie wyręczać Cię we wszystkim.
- 3 0
-
2020-07-16 20:18
zzzzz allleżyyy kiedy , czasami to pprzzzelatująąąca mucha to jakbyyyy eskadrrra bombowców przeleeee ciała na ufffff glową , same mesrszmity
- 2 0
-
2020-07-16 17:23
Głośna muzyka to hałas
Taka jest prawda.
- 21 5
-
2020-07-16 16:24
Taka rada dla mieszkańców. (5)
Chodziłbym za nimi z głośnikiem niebieskozębnym Dzej Bi El i skutecznie zagłuszał.
- 11 4
-
2020-07-16 22:53
Stary sposób na trębaczy (1)
to jeść przy nich cytrynę. Sposób sprawdzony przed laty na próbach orkiestry Papkego.
- 8 0
-
2020-07-17 17:18
a to prawda!
się zaślinią, a już myslałem, że nikt tego sposobu na popsucie występu nie pamięta
- 1 0
-
2020-07-16 18:11
(2)
To dostaliby mandat, bo na używanie nagłośnienia jest paragraf.
- 9 1
-
2020-07-16 18:13
(1)
To dlaczego uliczne grajki używają nagłośnienia? I dlaczego ci z zielonej bramy stoją akurat tam, gdzie brama wzmacnia dźwięk?
- 7 4
-
2020-07-16 22:59
To się nazywa
Wzmocnienie naturalne.
- 2 2
-
2020-07-16 16:02
drodzy mieszkancy, (5)
nie podoba sie to... wieczne problemy z tymi dziadkami na starowce. zamiast zajac sie wlasnymi sprawami to utrudniaja zycie innym. typowe dla pisowców, wszystko źle, nic nie pasuje. a zespol grajacy na trabkach jest swietny, grajcie dalej!
- 10 46
-
2020-07-16 17:02
Swoim dziadkiem sie zajmij, a nie sie dziwisz, ze jak halasujesz pod oknem mieszkancow i zaklocasz im mir domowy to przychodzi po ciebie policja.
- 12 1
-
2020-07-16 16:13
Szanowna koleżanko (3)
Jak Ci się trębacz podoba, to możesz tym zająć i iść z nim do łóżka nawet. Na Starym Mieście mieszkają i starsi i młodsi. Są pewne zasady, w tym dotyczące norm hałasu. Granie w taki sposób na ulicy znacząco je przekracza. Jak Ci się nie podoba, że są normy, to...
- 27 10
-
2020-07-16 19:56
(2)
Jakie są te zasady ? Ze nawet Policja ani Straz nie moze im dać mandatu?
- 2 7
-
2020-07-16 22:58
Może i daje
Masz złe informacje.
- 2 1
-
2020-07-16 22:51
Może, tylko nie chce.
Wystarczy, że grajki odmówią przyjęcia mandatu, wtedy kieruje się sprawę do sądu. Przynajmniej na czas rozprawy będzie cicho ;)
- 7 2
-
2020-07-16 15:39
Gram heavy metal. Też słucham głośno ale nie przez pół dnia. To nie festyn orkiestrowy. To strefa zamieszkania.
Dlaczego mam się liczyć z hałasem? Bo ktoś chce zarobić ?
Co z tego ,że to świetni muzycy? Muszą z czegoś żyć? Każdy musi. Ale nie kosztem innych.- 47 8
-
2020-07-16 15:31
Obok lotniska nie ma mieszkań, są parkingi (3)
Przykład z czapy
- 13 12
-
2020-07-16 18:33
(2)
chyba dawno nie byłeś na lotnisku, w okolicy jest spore osiedle domków jednorodzinnych, oczekuje zawieszenia lotów bo przeszkadza mi hałas!!!
- 7 2
-
2020-07-17 07:25
Lotnisko nie jest najlepszym przykładem bo hałas samolotów podchodzących do lądowania jest upierdliwy nawet dla czesci moreny
- 4 1
-
2020-07-16 22:13
W tym przypadku lotnisko bylo pierwsze, wiec wiedzieli na co sie pisac. Za to na ul dlugiej pierwsi byli mieszkancy niz covery hitow z radia 10 godzin na dobe
- 15 1
-
2020-07-16 15:32
mieszkajacy przy grunwaldzkiej sa niezadowoleni z tego ze niemoga okna otworzyc bo trujace spaliny (1)
ich zatruwają dodatkowo hałas jest cały dzień .Wiec w takim razie co zabronic jazdy trujacym spalinami szrotem co jednoczesnie powoduje hałas i zabronic jazdy tramwajem od godziny 16 :)
- 17 11
-
2020-07-16 20:54
Jazda trującymi szrotami jest zabroniona
tylko wogole nie egzekwowana.
- 7 0
-
2020-07-16 15:19
(2)
Zważ też wać pan na to, że wiele osób mieszkających na głównym mieście mieszka tam od zawsze. To nie średniowieczne żeby takie cyrki na starym mieście urządzać.
- 46 18
-
2020-07-16 16:38
Raczej od przydziału po odbudowie.
- 5 6
-
2020-07-16 15:46
wiele budowli to jeszcze średniowicze, choć musiały być odbudowane
- 4 3
-
2020-07-16 15:16
No nie do końca.
- 36 19
Wszystkie opinie
-
2022-10-08 18:19
Czy ktoś wie kto reprezentował w tej sprawie przed sądem ?
- 0 0
-
2020-07-16 14:11
Emeryci mieszkający na starówce (11)
Skoro tak to polecam przeprowadzkę do Domu Seniora
- 75 204
-
2022-09-03 17:30
5 500,- zł/msc
za pokój w domu seniora. A czynsz w mieszkaniu na starówce poniżej 1000 zł.
- 0 0
-
2020-07-16 17:28
a dlaczego mieszasz w to emerytów ? (1)
jestem emerytem i mi ta muzyka nie przeszkadza
emeryt mieszkaniec- 5 1
-
2020-07-17 18:36
A , ja nie jestem emerytem, ale nie lubię głośnej muzyki.
- 2 0
-
2020-07-17 17:30
Mieszkaniec
Sam sobie idź do domu seniora jeżeli ci tam mieszkanie odpowiada
- 2 0
-
2020-07-16 17:24
Odezwał się wiecznie młody i nieśmiertelny.
- 11 1
-
2020-07-16 15:58
Do Gosc
Tobie polecam przeprowadzke na srebrzysko
- 9 1
-
2020-07-16 15:01
Jesteś rzeczywiście gość
- 5 0
-
2020-07-16 14:53
Proponuję się zamknąć.
- 8 2
-
2020-07-16 14:46
To straszne co piszesz życzę ci długiego życia i tego samego cynizmu wobec ciebie , gdy będziesz stary
- 30 3
-
2020-07-16 14:43
To nie jest rozwiązanie.
- 5 0
-
2020-07-16 14:36
Ale tam panuje koronka.
- 2 0
-
2022-09-03 17:27
A kto tam mieszka na górze?
Nikt.
- 0 0
-
2022-07-25 07:11
Plagiat
Naoglądali się Lucky Chops na You Tube jak grają i robią to samo.
- 0 0
-
2021-08-31 12:16
Zajęcie godne gdańskiej straży miejskiej
- 0 0
-
2020-07-16 14:21
apel do Pani Prezydent! (7)
my turyści apelujemy do Pani Prezydent Aleksandry Dulkiewicz - ten Zespół to jedna z wizytówek miasta, słuchają ich całe tłumy, wspominając i z utęsknieniem czekając na kolejną wizytę na starówce. Myślę że uda się wypracować jakiś kompromis który pozwoli na dalsze granie. Pani Prezydent wierzymy w Panią!
- 45 68
-
2020-09-08 16:55
Muzyka
Jeżeli Pani Prezydent się zgodzi to ten komu przeszkadza,powie że..trzeba zmienić prezydenta z PO na PiS
- 0 0
-
2020-07-17 18:45
Zielona Brama to nie muszla koncertowa!
- 3 1
-
2020-07-17 15:31
Da się
Kupcie sobie całą dzielnicę i po problemie.
- 1 0
-
2020-07-17 14:52
Nie będą nam tu w obcej muzyce grać pod nosem!....
- 1 0
-
2020-07-17 14:42
nie miejsce i czas na to granie
sala koncertowa tak a nie ulica
- 1 1
-
2020-07-16 23:12
Wizytowka miasta to bazylika mariacka, fontanna neptuna, sąd ostateczny, filharmonia, muzeum ECS, muzeum 2 wojny swiatowej, tereny stoczni, teatr szekspirowski, a nie sezonowe grajki z ulicy! oni nawet nie sa z Gdanska
- 9 2
-
2020-07-16 16:28
Niech tobie tłumoku z Lubawy grają pod oknem.
- 13 4
-
2020-07-23 19:30
Rewelacja! Chlopaki daja rade. Trzymam za Was kciuki i mam nadzieje, ze przy nastepnej wizycie w Gdansku bede miala mozliwosc Was uslyszec!
- 0 1
-
2020-07-22 14:56
Muzyka uliczna to muzyka którą nie każdy chce słyszeć. Muzycy nie rozumieją pojęcia wolność mili Państwo.
- 1 1
-
2020-07-21 00:21
A kwestii zachowania kultury starego miasta
Niech najpierw turyści dojrzeją do tej kultury, nauczą się rozmawiać normalniez a nie wrzeszczeć, wyrzucać po sobie śmieci i sprzątać, pić oraz załatwiać potrzeby fizjologiczne w wyznaczonych do tego miejscach, a nie w bramach oraz w tym roku, stosować się do zasad pandemii.
- 3 1
-
2020-07-16 14:28
i oby im tak dudnili cały czas. (2)
przeszkadzały Wam auta zawożące dzieci do Pałacu Młodzieży :)
to macie za swoje- to KARMA!!!!
:))))))
I oby więcej dętych na Długiej!- 23 25
-
2020-07-20 23:55
Tylko pamiętaj, że karma wraca :)
- 0 0
-
2020-07-16 16:11
Nie zazdrość, nawet z tymi grajkami nie zamieniłbym mieszkania na głównym na Twoje kowale :)
- 3 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.