Homofobus wrócił do Gdańska
1666 wyświetleń 26 maja 2022 (136 opinii)Kolejna akcja Fundacji Pro-Prawo do Życia. Czy ktoś ich w końcu powstrzyma? Jeździ po Przymorzu, na miejsce wezwana policja.
Więcej na ten temat
Opinie (136) 8 zablokowanych
-
2022-05-26 15:32
Opinia wyróżniona
(23)
edukacja seksualna uczy dzieci jak reagować gdy ktoś narusza ich przestrzeń, nauczcie się tego homofoby
- 131 69
-
2022-05-26 18:20
Fajny slogan (3)
Tylko że "edukacja seksualna" według standardów WHU (napisana pod dyktando środowisk LGBT) to uczenie 4-latka że może sam sobie sprawiać przyjemność...
- 1 10
-
2022-05-26 19:52
whu? ta szkoła biznesowa? (2)
- 3 1
-
2022-05-26 22:00
WHO (1)
Autokorekta telefonu nie zmienia przekazu, chyba że ktoś nie ma zdolności myślenia...
- 0 3
-
2022-05-26 23:03
Nie kojarzę żeby who coś takiego miało.
Widziałem chyba z 7 standardów dzieci tam, ale wszystkie dotyczyły cech fizycznych zależnie od warunków wzrostu, jak choćby kształt kończyn czy głowy, proporcje ciała i wzrost czy waga. Ale o wychowaniu nie widziałem u nich ani słowa (trochę późno by kopać).
Masz te info bezpośrednio z ich materiałów? To nawet nie brzmi jak coś na coWidziałem chyba z 7 standardów dzieci tam, ale wszystkie dotyczyły cech fizycznych zależnie od warunków wzrostu, jak choćby kształt kończyn czy głowy, proporcje ciała i wzrost czy waga. Ale o wychowaniu nie widziałem u nich ani słowa (trochę późno by kopać).
Masz te info bezpośrednio z ich materiałów? To nawet nie brzmi jak coś na co by się wypowiedzieli, bo who ma obowiązek nie tykać nawet kijem spraw politycznych ze względu na to że ich sens istnienia zależy od ich zdolności do dogadania się z każdym na raz w sprawach zdrowia.- 0 0
-
2022-05-26 16:04
OK Julka... (3)
Co ma piernik do wiatraka? Wyjaśnienie dziecku, że nikt nie ma prawa go dotykać nie wymaga całego przedmiotu w szkole. Natomiast przedmiot na którym opowiada się dzieciom, co niektórzy panowie lubią robić ze sobą nawzajem nie ma nic wspólnego z ochroną przed molestowaniem! Co do "homofobii"... Mówisz, że na edukacji seksualnej będziesz opowiadać dzieciom o homoseksualistach, żeby wiedziały kogo unikać? xD
- 9 16
-
2022-05-26 16:53
(2)
Twój ograniczony umysł nie jest w stanie przyjąć do informacji że wśród tych dzieci będą również ( i zawsz były ) osoby homoseksualne. Oczywiście w młodym wieku nikt nie ma pomysłu opowiadać im o czynnościach seksualnych, nie mam pojęcia skąd takie chory pomysły w Waszych głowach, ale uświadomienie im że takie osoby istnieją, takie się rodzą, nie
Twój ograniczony umysł nie jest w stanie przyjąć do informacji że wśród tych dzieci będą również ( i zawsz były ) osoby homoseksualne. Oczywiście w młodym wieku nikt nie ma pomysłu opowiadać im o czynnościach seksualnych, nie mam pojęcia skąd takie chory pomysły w Waszych głowach, ale uświadomienie im że takie osoby istnieją, takie się rodzą, nie jest z nimi nic złego - jest niezwykle ważne! Być może póki Cię to nie dotyczy, to nie obchodzi Cię odsetek samobójstw/ depresji/myśli samobójczych wśród tych dzieci. Pamiętaj jednak że nie jest to puste filozofowanie a napewno dotyka też ludzi których znasz.
Programy edukacyjne układane przez sztab specjalistów, naprawdę szerokie grono różnych osób, o różnych poglądach - nie krzywdzi dzieci. Nie sprawia że zaczynają kwestionować swoją seksualność bardziej niż przy braku edukacji, oraz nie budzi w nich rządzi seksualnych aby oddać się w ręce pedofili... Ludzie myślicie samodzielnie i nie poddawajcie się jakieś nieuzasadnionej niczym, szkodliwej narracji. Być może gdyby i was dotyczyły te zajęcia, dziś nie mielibyście problemu ze zrozumieniem i osądem tej sytuacji.- 14 3
-
2022-05-26 18:07
(1)
A można prosić raz jeszcze, ale po polsku? Edukacja seksualna zwyciężyła najwyraźniej z metodyką nauczania języka uznanego za urzędowy w naszym kraju.
- 0 8
-
2022-05-26 19:37
Rubryka komentarzy na Trójmiasto.pl wprowadza autokorekty automatycznie, i nie działa to najlepiej. Dlatego przy długim tekście trudno wyłapać wszystkie niechciane "poprawki"
- 3 0
-
2022-05-26 15:47
Ale nie chcą aby dzieci uczyć ochrony ich granic (11)
To nie jest w ich interesie
- 19 4
-
2022-05-26 16:09
(8)
No właśnie w tym problem, że tęczowi chcą uczyć dzieci, że nie ma granic: Jasiu, spróbuj z Adasiem... Jasiu, a może Ty jesteś dziewczynką... Jasiu, zobacz jak fajnie jest być drag queen!
- 11 32
-
2022-05-26 19:45
Chyba na facebooku takie lekcje dają. A i to tylko w filmikach propagandowych ordo iuris.
Tak to jest jak się przekonania dostaje za free z mediów społecznościowych (albo gorzej- z TVP).
Nikt takich bredni w szkołach nie uczy i nie planował uczyć. Edukacja seksualna uczy o różnicach w płci, o wpływie hormonów, o dbaniu o części intymne, o tym jak nie skończyć z chorobą weneryczną albo jako nastoletnia mama. Kwestię seksuTak to jest jak się przekonania dostaje za free z mediów społecznościowych (albo gorzej- z TVP).
Nikt takich bredni w szkołach nie uczy i nie planował uczyć. Edukacja seksualna uczy o różnicach w płci, o wpływie hormonów, o dbaniu o części intymne, o tym jak nie skończyć z chorobą weneryczną albo jako nastoletnia mama. Kwestię seksu omawia się zarówno grzecznie (nogi razem, rozporek zapięty) jak i od strony bezpiecznego seksu (m. in. dla tego że zwykłe mówienie nastolatkom że czegoś nie wolno robić zwykle nie działa, więc niech chociaż wiedzą jak nie zrujnować sobie przy tym życia). Dodatkowo dobre lekcje nauczą zdrowego podejścia do własnego ciała.
Na takich lekcjach właśnie dokładnie definiuje się granice zamiast pozwalać dzieciakom zgadywać gdzie one leżą albo uczyć się ich z internetu. Jest jawnie powiedziane- to jest nielegalne, to jest niebezpieczne, i przestańcie się przejmować wyglądem modelek, jesteście ok takie jakie jesteście.
Jedyny temat który mógł by być zbliżony do tego co mówisz to zdrowe podejście do własnej seksualności, ale nie ma najmniejszego powodu by ktoś miał komukolwiek mówić "spróbuj, może polubisz". Wszyscy doskonale wiedzą jaką mają orientację na mocy tego samego mechanizmu który każe heteroseksualnym facetom gapić się na... zderzaki- to się zwyczajnie wie. Jak ktoś ci spróbuje wmówić że jesteś dziewczynką to go wyśmiejesz i tyle. Może gdyby ktoś próbował takie kity w przedszkolu wciskać to mogło by coś z tego wyjść, ale przecież mówimy o lekcjach dla nastolatków, a tym takich bajek już nie wciśniesz nieważne jak bardzo byś próbował (spróbuj takim wmówić że pokoje powinny być czyste a lekcje odrobione, zwyczajnie nie ma szans).- 5 0
-
2022-05-26 16:44
(4)
Poświęć tak chociaż 10 minut na zapoznanie się z tematem który chcesz skomentować.
- 8 3
-
2022-05-26 18:04
(3)
W sobotę tęczowi tradycyjnie dadzą popis tolerancji podczas marszu równości.
- 2 6
-
2022-05-26 19:50
No dadzą, owszem. (2)
Założą kolorowe wdzianka, pośpiewają, potańczą, popuszczają trochę głośnej muzyki. I rzeczywiście będą nawoływać do wolności i tolerancji.
A wszystko to raz w roku po zarejestrowaniu imprezy i wykonaniu całej papierologii. W dodatku aż miło jak ani złotówka na taką imprezę nie przyszła z Kremla, czego o kłambusie powiedzieć nie można.- 4 0
-
2022-05-26 23:03
Znowu będą cipomaryjki (1)
Parodia mszy w durszlaku, jakiś błazen na balkonie drapiący się po jajkach? No pełna kultura
- 0 0
-
2022-05-26 23:14
Z kulturą w tłumie zawsze różnie bywa.
No i? Co się tak wnerwiasz byle czym? Niczego nie podpalają (czego nie można powiedzieć o wszystkich marszach w tym kraju), nie rzucają w nikogo brukiem (choć policja musi pilnować żeby nie rzucano w nich), nie używają szczekaczek jakieś 300 dni w roku ani nie szerzą nienawiści do innych grup społecznych.
Może i ideałem nie są, ale tolerujemy znacznie gorsze gromadki, więc nie wiem po co ktoś miał by się ich czepiać.- 1 0
-
2022-05-26 16:41
To proszę się doedukować zanim się zacznie pisać bzdury w internecie.
- 12 3
-
2022-05-26 16:34
Oho
Prawdziwy Polak, który uczestniczył w tych zajęciach
- 13 6
-
2022-05-26 15:59
Jak u muzułmanów. Skrajni katolicy mają wiele z nimi wspólnego. (1)
- 16 13
-
2022-05-26 16:51
To jak u skrajnych muzułmanów.
Oni też mają pełną skalę siły wiary. Zaczynając od ludzi co praktykowanie kończą na przyznaniu się do wiary gdy się ich zapyta (czyli żadnych modlitw, żadnego przestrzegania zakazów, ew. obchodzenie świąt rodzinnych).
- 2 1
-
2022-05-26 15:39
(2)
No właśnie - potem są jakieś donosy na bogu ducha winnych księży, którym dzieci na siłę do łóżka się pakują, jeszcze czasem jakieś in vitro z bruzdami. Jak żyć towarzyszu prymasie, jak żyć?
- 18 18
-
2022-05-26 16:06
(1)
Czy mówienie, że księża (czyli mężczyźni) to pedofile to homofobia? xD
- 8 9
-
2022-05-26 16:43
No to jest to co głosi ta ciężaróweczka.
- 5 4
-
2022-05-26 15:57
Opinia wyróżniona
Homofobus na Przymorzu (7)
Znowu bus jeździ po Gdańsku mówiący o homofobii, ul Kołobrzeską przejeżdża już 3 raz!
- 17 23
-
2022-05-26 16:09
(6)
I bardzo dobrze ! Niech jeździ cały dzień ! Ja nie chcę! żeby ktoś gwałcił w kościele moje dziecko ! Dzieci powinny mieć edukację seksualną w szkole , i wiedzieć co to jest Zły Dotyk !! Dziękuję za uwagę ! Ojciec .
- 8 7
-
2022-05-26 16:16
Problem w tym
Ze oni są ślepi na pedofilie w kościele
- 6 3
-
2022-05-26 16:11
(4)
Jako ojciec powinieneś to sam wytłumaczyć swoim dzieciom... nie potrzeba do tego całego przedmiotu w szkole!
- 6 8
-
2022-05-26 17:03
No jasne. (1)
Przecież każdy rodzic wręcz nie może się doczekać żeby dziecku zrobić kilkugodzinny wykład o seksie, wliczając wyjaśnianie kwestii hormonów, miesiączek, bezpieczeństwa (szczególnie czegoś bardziej zaawansowanego niż wstrzemięźliwość), różnic między płciami i całą resztę rzeczy którą należy wiedzieć zanim taki nastolatek postanowi sprawdzić osobiście.
- 6 1
-
2022-05-26 23:38
Jak to jest że jesteś taki dobry w łóżku?
W domu mnie nauczyli.
- 0 2
-
2022-05-26 16:21
(1)
Ja wytłumaczyłem mojemu dziecku ! Ale z innymi rodzicami jest trudno ! Wolą chodzić do kościoła , nie widząc krzywdzonego zapłakanego i skrytego swojego dziecka! Tyle w temacie !
- 7 4
-
2022-05-26 19:15
Wytłumacz to tym rodzicom, którzy gwałcą swoje lub cudze dzieci.
- 1 0
Wszystkie opinie
-
2022-05-26 15:26
Mieszkaniec (4)
Homo fobo niewiadomo niech jedzie do Gdyni zabrać dożywotnio prawo jazdy
- 28 120
-
2022-05-26 18:44
nie ma czegoś takiego jak homofobia (1)
dlaczego ktokolwiek miałby się bać homo?
- 14 8
-
2022-05-26 20:17
Sukinkoty zawyżają poprzeczkę dla "modnie ubranego faceta".
A tak na serio- między innymi bo na fejsiku (z naciskiem na siku) wyczytali że gej = pedofil, a pedofilia jest dobrym powodem do strachu. Lata też wokoło i**otyczna teoria że LGBTQ mają tendencję do kasowania Normalnych ustawień w cudzych dzieciach i instalowania HomoNiewiadomo żeby przerywać ciągłość genetyczną białej rasy.
(lekko podmalowałem te teorie, ale niewiele, tylko na tyle żeby aktualny homofob miał szansę zauważyć jaki to i**otyzm)- 5 7
-
2022-05-26 18:45
W Trójmieście kobiety powinny miec dostęp (1)
Do darmowej aborcji. Dzięki temu bedzie mniej wyborcow tuska
- 18 19
-
2022-05-26 20:30
Gała z logiki. Siadaj.
Dzisiaj urodzeni nie będą mieli okazji głosować na Tuska, bo nie ma co liczyć że będzie nadal aktywnym politykiem za 18 lat, ani nawet że za 18 lat nadal będziemy przypominać demokrację, bo PiS robi wszystko by urządzić tutaj następną Rosję.
- 14 10
-
2022-05-26 15:26
A czytałeś co tam jest napisane na nim? Jakaś nieprawda, że tak cię to boli? (21)
- 178 275
-
2022-05-26 15:30
(8)
no otóż nieprawda xD
- 84 31
-
2022-05-26 16:23
(1)
Bo sam najwidoczniej jesteś pedofilem ! Lubiącym małych dzieci !!!
- 26 77
-
2022-05-26 19:56
Widać znasz się na tym
Opowiesz?
- 30 7
-
2022-05-26 19:16
(1)
To co tam jest napisane? Dużo się o tym tutaj pisze tylko trudno zweryfikować kto mówi prawdę. Może jakieś zdjęcie tego napisu?
- 5 3
-
2022-05-26 19:57
W gugla sobie wrzuc
Tu zaraz link skasują. A potem porównaj to z faktami.
- 2 6
-
2022-05-26 20:50
jest tam napisane min. "stop pedofilii" i co złego jest w tym haśle ?? jeżeli się nie mylę to pedofilia jest wynaturzeniem i je (3)
a gdyby był tam napis "stop piratom drogowym" to też toczylibyście pianę z ..."ust" ?. Wszak piractwo drogowe też jest zakazane
- 28 12
-
2022-05-26 21:35
Owszem (2)
Pedofilia to coś bardzo złego ale gorsze jest przypisywanie tego środowiskom LGBT, właśnie to jest złe i kłamliwe
- 35 8
-
2022-05-26 21:58
Kłamliwe? (1)
pedofile (nawet Ci w sutannach) to najczęściej homoseksualiści
- 8 20
-
2022-05-26 22:55
Twój nick bardzo wiele o tobie mówi nawet jeśli jest specjalnie niepoprawnie napisany.Kusi mnie żeby go rozwinąć i napisać poprawnie ale to zablokują.Twoja logika rzeczywiście jest po&@ona i udowadniasz to w każdym swoim komentarzu.Niedługo Boże ciało to się wydrepczesz i wyśpiewasz i pomanifestujesz swoją miłość do bliźnich umysłowy biedaku
- 10 6
-
2022-05-26 15:32
no właśnie o to chodzi, żę tam są jakieś kłamstwa powypisywane
- 48 14
-
2022-05-26 19:03
Tak. Bzdury.
Sfilcowany beret moherowy.
- 23 5
-
2022-05-26 19:12
A czy oni jeszcze czytają?
- 4 2
-
2022-05-26 19:32
(1)
Kiedy poznamy prawdę o pedofilach kościelnych!
- 21 6
-
2022-05-26 20:18
Prawda jest znana, tylko ciezko czarnych ukarac,bo wladza za nimi stoi..
- 16 2
-
2022-05-26 21:33
Noo (2)
Z takimi napisami to pod kościół chyba - stop pedofilii to chyba tylko tam.
- 14 3
-
2022-05-26 21:58
chyba (1)
słowo klucz. Serio popierasz tłumaczenie masturbacji pięciolatkom?
- 1 11
-
2022-05-26 23:22
Niespecjalnie.
Po co to robić na kilka lat przed tym jak będzie ich to jakkolwiek dotyczyć? Wyleci drugim uchem i dzieciak wróci do zabawy.
Ale pytanie było takie sobie i tendencyjne. Może się odwdzięczę: skoro popierasz busika to serio uważasz że gejów trzeba wieszać?- 8 0
-
2022-05-26 21:50
Owszem (3)
Tak, sama nieprawda.
- 4 2
-
2022-05-26 21:59
Ale co w tych tekstach nieprawdziwego, napiszesz? (2)
Dawaj, jedno chociaż.
- 3 6
-
2022-05-26 22:35
Wszystko.
- 7 3
-
2022-05-26 23:26
Ta część w której edukacja seksualna prowadzi do pedofilii.
Czyli wszystko co widać.
Gdyby pedofilia brała się z edukacji seksualnej to nie mieli byśmy pedofilii, a już w kościele w ogóle.
Dodatkowo szczekaczka na filmie już coś próbowała mieszać w to osoby transpłciowe, które naprawdę mają dosyć problemów żeby jeszcze jakiś kłamliwy wuj jeździł po mieście i gadał że są pedofilami.- 9 2
-
2022-05-26 15:30
(5)
drogie homofoby, proszę wytłumaczyć dlaczego osoby lgbt+ nie mają prawa do życia? dlaczego wg was prawo do życia jest wybiórcze?
- 47 44
-
2022-05-26 15:35
Nikt wam nie zabrania żyć wy i tak jedno pokolenie (3)
- 11 12
-
2022-05-26 15:38
(2)
Te patrz, to tak jak księża.
- 16 5
-
2022-05-26 15:47
no i całe szczęście jedni i drudzy jedno pokolenie (1)
- 2 3
-
2022-05-26 15:48
Ja więcej powiem - jedni to drudzy.
- 5 5
-
2022-05-27 08:07
Mylisz pojęcia, przecież prawo do życia jest wybiórcze wg aborcjonistów.
- 1 0
-
2022-05-26 15:30
Jakby bus LGBT jeździł to nie byłoby problemu. (4)
Wgl admin powinien takie coś usuwać. Tylko ludzie się nakręcają i kłócą.
- 62 23
-
2022-05-26 15:47
Jedna roznica (2)
Nie jeździ. Wyprzedzając - wkurzają mnie parady równości. Ale ci ludzie naprawdę chcą mieć po prostu spokój i być szanowani. A to co tu na zdjęciach - banda szurów z pseudonaukowym bełkotem.
- 13 9
-
2022-05-26 16:12
(1)
Jak "chcą być po prostu szanowani" to dlaczego na każdej paradzie starają się maksymalnie prowokować?
- 9 9
-
2022-05-26 23:08
Eee tam starają.
Po prostu prawicowe śnieżynki łatwo się rozpuszczają od byle czego ;)
- 0 2
-
2022-05-26 19:17
Jakby nadawał na cały regulator to też nie było by ok. Każdy może sobie obklejać auto czym chce w granicach prawa.
Ale nie jeździ i nie nadaje.
Więc może jednak przyznasz że ten bus który jednak istnieje jest najbardziej bezczelną reklamą w całym mieście i jako taki powinien zostać wywalony z obiegu?
Swoją drogą- ciekawy argument. To jakaś nowa iteracja "a u nich biją murzynów"- "a u nich mogli by bić murzynów i wtedy to by było ok?". Weź znajdź sobie jakiś kurs logiki.- 1 2
-
2022-05-26 15:32
Opinia wyróżniona
(23)
edukacja seksualna uczy dzieci jak reagować gdy ktoś narusza ich przestrzeń, nauczcie się tego homofoby
- 131 69
-
2022-05-26 15:39
(2)
No właśnie - potem są jakieś donosy na bogu ducha winnych księży, którym dzieci na siłę do łóżka się pakują, jeszcze czasem jakieś in vitro z bruzdami. Jak żyć towarzyszu prymasie, jak żyć?
- 18 18
-
2022-05-26 16:06
(1)
Czy mówienie, że księża (czyli mężczyźni) to pedofile to homofobia? xD
- 8 9
-
2022-05-26 16:43
No to jest to co głosi ta ciężaróweczka.
- 5 4
-
2022-05-26 15:47
Ale nie chcą aby dzieci uczyć ochrony ich granic (11)
To nie jest w ich interesie
- 19 4
-
2022-05-26 15:59
Jak u muzułmanów. Skrajni katolicy mają wiele z nimi wspólnego. (1)
- 16 13
-
2022-05-26 16:51
To jak u skrajnych muzułmanów.
Oni też mają pełną skalę siły wiary. Zaczynając od ludzi co praktykowanie kończą na przyznaniu się do wiary gdy się ich zapyta (czyli żadnych modlitw, żadnego przestrzegania zakazów, ew. obchodzenie świąt rodzinnych).
- 2 1
-
2022-05-26 16:09
(8)
No właśnie w tym problem, że tęczowi chcą uczyć dzieci, że nie ma granic: Jasiu, spróbuj z Adasiem... Jasiu, a może Ty jesteś dziewczynką... Jasiu, zobacz jak fajnie jest być drag queen!
- 11 32
-
2022-05-26 16:34
Oho
Prawdziwy Polak, który uczestniczył w tych zajęciach
- 13 6
-
2022-05-26 16:41
To proszę się doedukować zanim się zacznie pisać bzdury w internecie.
- 12 3
-
2022-05-26 16:44
(4)
Poświęć tak chociaż 10 minut na zapoznanie się z tematem który chcesz skomentować.
- 8 3
-
2022-05-26 18:04
(3)
W sobotę tęczowi tradycyjnie dadzą popis tolerancji podczas marszu równości.
- 2 6
-
2022-05-26 19:50
No dadzą, owszem. (2)
Założą kolorowe wdzianka, pośpiewają, potańczą, popuszczają trochę głośnej muzyki. I rzeczywiście będą nawoływać do wolności i tolerancji.
A wszystko to raz w roku po zarejestrowaniu imprezy i wykonaniu całej papierologii. W dodatku aż miło jak ani złotówka na taką imprezę nie przyszła z Kremla, czego o kłambusie powiedzieć nie można.- 4 0
-
2022-05-26 23:03
Znowu będą cipomaryjki (1)
Parodia mszy w durszlaku, jakiś błazen na balkonie drapiący się po jajkach? No pełna kultura
- 0 0
-
2022-05-26 23:14
Z kulturą w tłumie zawsze różnie bywa.
No i? Co się tak wnerwiasz byle czym? Niczego nie podpalają (czego nie można powiedzieć o wszystkich marszach w tym kraju), nie rzucają w nikogo brukiem (choć policja musi pilnować żeby nie rzucano w nich), nie używają szczekaczek jakieś 300 dni w roku ani nie szerzą nienawiści do innych grup społecznych.
Może i ideałem nie są, ale tolerujemy znacznie gorsze gromadki, więc nie wiem po co ktoś miał by się ich czepiać.- 1 0
-
2022-05-26 19:45
Chyba na facebooku takie lekcje dają. A i to tylko w filmikach propagandowych ordo iuris.
Tak to jest jak się przekonania dostaje za free z mediów społecznościowych (albo gorzej- z TVP).
Nikt takich bredni w szkołach nie uczy i nie planował uczyć. Edukacja seksualna uczy o różnicach w płci, o wpływie hormonów, o dbaniu o części intymne, o tym jak nie skończyć z chorobą weneryczną albo jako nastoletnia mama. Kwestię seksu omawia się zarówno grzecznie (nogi razem, rozporek zapięty) jak i od strony bezpiecznego seksu (m. in. dla tego że zwykłe mówienie nastolatkom że czegoś nie wolno robić zwykle nie działa, więc niech chociaż wiedzą jak nie zrujnować sobie przy tym życia). Dodatkowo dobre lekcje nauczą zdrowego podejścia do własnego ciała.
Na takich lekcjach właśnie dokładnie definiuje się granice zamiast pozwalać dzieciakom zgadywać gdzie one leżą albo uczyć się ich z internetu. Jest jawnie powiedziane- to jest nielegalne, to jest niebezpieczne, i przestańcie się przejmować wyglądem modelek, jesteście ok takie jakie jesteście.
Jedyny temat który mógł by być zbliżony do tego co mówisz to zdrowe podejście do własnej seksualności, ale nie ma najmniejszego powodu by ktoś miał komukolwiek mówić "spróbuj, może polubisz". Wszyscy doskonale wiedzą jaką mają orientację na mocy tego samego mechanizmu który każe heteroseksualnym facetom gapić się na... zderzaki- to się zwyczajnie wie. Jak ktoś ci spróbuje wmówić że jesteś dziewczynką to go wyśmiejesz i tyle. Może gdyby ktoś próbował takie kity w przedszkolu wciskać to mogło by coś z tego wyjść, ale przecież mówimy o lekcjach dla nastolatków, a tym takich bajek już nie wciśniesz nieważne jak bardzo byś próbował (spróbuj takim wmówić że pokoje powinny być czyste a lekcje odrobione, zwyczajnie nie ma szans).- 5 0
-
2022-05-26 16:04
OK Julka... (3)
Co ma piernik do wiatraka? Wyjaśnienie dziecku, że nikt nie ma prawa go dotykać nie wymaga całego przedmiotu w szkole. Natomiast przedmiot na którym opowiada się dzieciom, co niektórzy panowie lubią robić ze sobą nawzajem nie ma nic wspólnego z ochroną przed molestowaniem! Co do "homofobii"... Mówisz, że na edukacji seksualnej będziesz opowiadać dzieciom o homoseksualistach, żeby wiedziały kogo unikać? xD
- 9 16
-
2022-05-26 16:53
(2)
Twój ograniczony umysł nie jest w stanie przyjąć do informacji że wśród tych dzieci będą również ( i zawsz były ) osoby homoseksualne. Oczywiście w młodym wieku nikt nie ma pomysłu opowiadać im o czynnościach seksualnych, nie mam pojęcia skąd takie chory pomysły w Waszych głowach, ale uświadomienie im że takie osoby istnieją, takie się rodzą, nie jest z nimi nic złego - jest niezwykle ważne! Być może póki Cię to nie dotyczy, to nie obchodzi Cię odsetek samobójstw/ depresji/myśli samobójczych wśród tych dzieci. Pamiętaj jednak że nie jest to puste filozofowanie a napewno dotyka też ludzi których znasz.
Programy edukacyjne układane przez sztab specjalistów, naprawdę szerokie grono różnych osób, o różnych poglądach - nie krzywdzi dzieci. Nie sprawia że zaczynają kwestionować swoją seksualność bardziej niż przy braku edukacji, oraz nie budzi w nich rządzi seksualnych aby oddać się w ręce pedofili... Ludzie myślicie samodzielnie i nie poddawajcie się jakieś nieuzasadnionej niczym, szkodliwej narracji. Być może gdyby i was dotyczyły te zajęcia, dziś nie mielibyście problemu ze zrozumieniem i osądem tej sytuacji.- 14 3
-
2022-05-26 18:07
(1)
A można prosić raz jeszcze, ale po polsku? Edukacja seksualna zwyciężyła najwyraźniej z metodyką nauczania języka uznanego za urzędowy w naszym kraju.
- 0 8
-
2022-05-26 19:37
Rubryka komentarzy na Trójmiasto.pl wprowadza autokorekty automatycznie, i nie działa to najlepiej. Dlatego przy długim tekście trudno wyłapać wszystkie niechciane "poprawki"
- 3 0
-
2022-05-26 18:20
Fajny slogan (3)
Tylko że "edukacja seksualna" według standardów WHU (napisana pod dyktando środowisk LGBT) to uczenie 4-latka że może sam sobie sprawiać przyjemność...
- 1 10
-
2022-05-26 19:52
whu? ta szkoła biznesowa? (2)
- 3 1
-
2022-05-26 22:00
WHO (1)
Autokorekta telefonu nie zmienia przekazu, chyba że ktoś nie ma zdolności myślenia...
- 0 3
-
2022-05-26 23:03
Nie kojarzę żeby who coś takiego miało.
Widziałem chyba z 7 standardów dzieci tam, ale wszystkie dotyczyły cech fizycznych zależnie od warunków wzrostu, jak choćby kształt kończyn czy głowy, proporcje ciała i wzrost czy waga. Ale o wychowaniu nie widziałem u nich ani słowa (trochę późno by kopać).
Masz te info bezpośrednio z ich materiałów? To nawet nie brzmi jak coś na co by się wypowiedzieli, bo who ma obowiązek nie tykać nawet kijem spraw politycznych ze względu na to że ich sens istnienia zależy od ich zdolności do dogadania się z każdym na raz w sprawach zdrowia.- 0 0
-
2022-05-26 15:32
pedofilia wam odpowiada? (17)
krzywdzenie dzieci to jest tragedia
- 53 8
-
2022-05-26 15:37
Zgadzam sie (11)
Dlatego surowe kary dla księży, zamiast przenoszenia do innych parafii
- 22 2
-
2022-05-26 15:56
Jakimś zupełnym przypadkiem (6)
Wielkość ofiar księży pedofili to chłopcy...
Ciekawe dlaczego ;)- 4 2
-
2022-05-26 16:01
Pewnie dlatego, że najczęściej w kościołach służą chłopcy (ministranci), a nie dziewczynki (4)
wiem do czego pijesz, ale prawda jest taka, że pedofila z reguły nie rozróżnia homo i heteroseksualnej orientacji (oczywiście są wyjątki). Pedofil to osoba, która odczuwa pociąg do osób bez tzw. trzeciorzędncch cech płciowych, niezależnie od płci.
- 7 5
-
2022-05-26 16:41
Bajki pisz sobie ile chcesz (3)
prawdy nie zmienisz.
Tak samo w Anglii dziecko ma zdecydowanie większą "szansę" być molestowane przez opiekunów, jeżeli wychowuje się w "rodzinie" homo.- 1 9
-
2022-05-26 17:03
(2)
Powielany przez homofobów internetowy mit. Pojawia się przy każdej dyskusji. A jakiekolwiek potwierdzenie tego? Nigdy nie spotkałem. Założę się że Ty piszący ten komentarz również. Powielasz tylko nienawiść i kłamstwo. Wstyd.
- 7 1
-
2022-05-26 17:15
To zapraszam do lektury wyników badań (1)
Eurostatu :*
- 0 4
-
2022-05-26 20:03
Tytuł poproszę.
Zgadywanie zapytania w wyszukiwarce mi nie wychodzi, może mnie wspomożesz? No chyba że badań z takim wynikiem nie ma to możesz mnie zbyć standardowym "gdybyś myślał to byś sobie poradził".
- 4 0
-
2022-05-26 17:00
Pewnie dlatego że żyjemy w społeczeństwie które nie akceptuje homoseksualistów i jak dzieje się już od wieków, chronią się pod skrzydłami na pozór wrogiego im kościoła. Młodzi zagubieni chłopcy wciągnięci w mechanizmy kościoła, pełni nienawiści do siebie, karmieni homofobią, ile lat mogą tak wytrzymać? Są ludźmi z potrzebami i psychiką kierowanymi również zwykłymi procesami chemicznymi w ciele. To ich chore środowisko tworzy z nich potworów. Kościół odpowiada zarówno za obecne poglądy społeczeństwa jak i ... krycie przestępstw. Dziś winny, nie wiedząc jak wywinąć się od prawdy, próbuje organizować akcję które wbiją ludziom do głowy że to winna jest orientacja seksualna. Chore. Zainteresujcie się historią i dlaczego dawno temu kościołowi zależało na potępieniu homoseksualizmu, patriarchacie, celibacie itd. To wszystko to mechanizmy aby osiągnąć władzę i bogactwo. Czas zacząć myśleć, czytać i oswobodzić się z marazmu i poddaniu manipulacji.
Zastanówcie się nad powodami, początkiem problemu - co spowodowało takie skutki.- 3 0
-
2022-05-26 19:19
(2)
Ale dlaczego tylko dla księży? A reszta pedofilów?
- 0 0
-
2022-05-26 19:41
Ponieważ ich pomija cała ta akcja. Może nawet nadal chroni?
Pedofilia w dużej mierze pojawia się w kościele.
Oczywiście nie tylko tam.- 1 0
-
2022-05-26 20:21
Reszta już dostaje surowe kary gdy wpadną.
Tylko kler obowiązuje program wymiany pedofili jako zamiennik odsiadki.
- 2 0
-
2022-05-26 20:27
A czemu tylko dla księży?
Pedofilia jest wszędzie.
- 0 0
-
2022-05-26 15:40
(3)
No to zróbmy porządek z pedofilską sektą w takim razie. A nie, zapomniałem - jak pedofil ma sutannę, to mu wolno.
- 11 2
-
2022-05-26 15:58
Tak uważasz? Ze mu wolno? Oszalałeś? Czy nie potrafisz artykułować swoich poglądów? (2)
- 2 2
-
2022-05-26 16:41
Wątek
Niestety nie potrafi, gdyż myśli zero-jedynkowo. Jak ameba...
- 0 5
-
2022-05-26 17:06
Jeżeli w tym komentarzu nie jesteście w stanie wyczuć ironii autora, to rzeczywiście ciężko dalej rozmawiać. Ten komentarz obrazuje obecne postawy społeczeństwa chrześcijańskiego, krycie kościoła i chorego systemu jego wpływów.
- 4 0
-
2022-05-26 19:09
Też się zgadzam.
Ale rozwiązywanie problemów należy zacząć od prawidłowego ustalenia przyczyny problemu, a nie ogłoszeniu wszem i wobec że Ja Wiem I Mam Rację.
Wiązanie pedofilii z edukacją seksualną jest skrajnym i**otyzmem i tyle. W ten sposób walcząc z pedofilią robisz to od du... tylnej strony. Zupełnie jak amerykanie co próbują walczyć ze strzelaninami w szkołach przez dozbrajanie nauczycieli- to marnowanie czasu i funduszy które w najlepszym wypadku nic nie zmieni, a w najgorszym będzie trzeba dozbrajać też dzieciaki żeby mogły się bronić przed nauczycielami.- 5 0
-
2022-05-26 15:32
Parada W sobotę Ok A prawda na Furgonetcer be (7)
Gdańsk Miastem Wlności I tolerancji. Furgon ma prawo jezdzić
- 53 32
-
2022-05-26 15:41
Ja tam prawdy nie stwierdziłem.
- 8 1
-
2022-05-26 17:10
(2)
Furgon szerzy jedynie nienawiść i kłamstwo. Jednocześnie zmiatając prawdziwy problem pod dywan. Powinien być zakazany ponieważ efekty jakie wprowadza są jedynie szkodliwe. Dalej zataja prawdziwe oblicza pedofili, a pierze ludziom mózg obwiniając niewinnych ludzi. Bardzo prosty i szeroko stosowany zabieg polityczny. Budowanie poparcia na wspólnej, wznieconej nienawiści do określonej grupy społecznej. Bardzo szkodliwe jest jak szybko zapominamy o dziejach historii. A wystarczyłoby uczyć się na błędach, zamiast ich zapominać.
- 10 5
-
2022-05-26 18:33
A (1)
A wlolnosc słowa się nie liczy? Te zakazy to istny brak tolerancji. A ta cała parada to chyba w imię tolerancji
- 4 3
-
2022-05-26 20:11
Wolność słowa też ma ograniczenia.
Na ten przykład żeby cała parada ten raz w roku mogła robić hałas musiała całą imprezę zgłosić w urzędzie i dostać pozwolenie.
A ta opłacana rublami kampania reklamowa jeździ po mieście i nadaje na cały regulator takie bezpodstawne brednie. Ten gość zwyczajnie definiuje dno na jakim może osiąść reklamoza w kraju- dumnie i pełną piersią nadaje na pół dzielnicy jawne łgarstwa (jawne, bo gdyby edukacja seksualna była przyczyną pedofilii to byśmy w tym kraju nie mieli pedofilii. Tymczasem najbardziej obrzydliwe afery w tej kwestii pochodzą od grupy społecznej najmocniej oponującej lekcjom edukacji seksualnej).- 3 1
-
2022-05-26 21:00
ogromna różnica! (1)
Uważasz, ze parada równości robi komuś krzywdę? Tak jest w przypadku tej furgonetki. Obraża ludzi LGBT i przede wszystkim piszą bzdury i brednie na ich temat. Marsz jest impreza pokojową. To chyba ogromna różnica.
- 3 3
-
2022-05-27 13:13
Gdyby nie mówiła prawdy to byście to olali a tak wielki hałas bo prawda
- 0 0
-
2022-05-27 06:46
co pedofilia ma wspolnego z wolnoscia?,mylisz pojecia!!,idz sie pomodlic !
- 0 0
-
2022-05-26 15:33
(2)
Znów atakują kler
- 21 16
-
2022-05-26 16:17
nie kler a pedofili bezkarnych ubranych w sutanny (1)
- 5 3
-
2022-05-27 16:24
Atakuj pedofili niezależnie w co są ubrani (czy na czarno czy tęczowo, jednakowe zło).
- 0 0
-
2022-05-26 15:34
Równość Misiu - nie? (3)
To wolny kraj, nawet Gdańsk.
- 26 7
-
2022-05-26 16:03
wzywanie do nienawiści jest nie ok, kumasz?
- 3 5
-
2022-05-26 20:27
1. w Wolsce nie ma Gdańska. (1)
2. Niech wyłączy szczekaczkę to przestaniemy nawoływać do zdelegalizowania go. Nadal będziemy go wyśmiewać (słusznie) za szerzenie bredni w zamian za ruble, ale przynajmniej nie będziemy tak przekonani że to powinno być nielegalne.
- 0 1
-
2022-05-27 13:08
Krzyczysz bo mówi prawdę gdyby nie mówił lał byś na to
- 0 0
-
2022-05-26 15:35
(2)
pedofilia w kościele was jakoś nie boli
- 44 22
-
2022-05-26 15:37
Boli i ci panowie powinni być ważeni za szyję . A nie nie wolno zabijac
- 4 1
-
2022-05-26 21:10
A kto powiedział, że nie boli? Z ludzmi rozmawiasz, czy mediów słuchasz?
- 3 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.