Halloweenowy psikus?
6508 wyświetleń 2 listopada 2022 (265 opinii)Ktoś chyba na poważnie wziął zabawę. Gdańsk Osowa
Więcej na ten temat
Opinie (265) ponad 20 zablokowanych
-
2022-11-02 12:53
Opinia wyróżniona
(16)
To jest taka polska mentalność, poza halloween widać to w śmieciach rzucanych na ziemię, graffiti, wandalizowaniu przestrzeni publicznej. Nie moje, więc mogę zniszczyć i uprzykrzyć życie. A jakby ktoś tak zrobił w jego mieszkaniu to afera, że hej. Dzieci się uczą od rodziców, nie trzeba namawiać dzieci do robienia syfu, wystarczy się nie sprzeciwiać
- 353 24
-
2022-11-04 17:00
Zacznijmy od tego ze "halowyn" jest poganskie
Świętem ten twor nie jest , no chyba ze dla wybranych głów.
A czemu sa wandale w "halowyn"? Bo sie naoglada jeden z drugim amerykańskich ochłapów w których jak nie dostaną cukierka to robia jakies chore rzeczy. I potem jest jak jest.- 0 0
-
2022-11-02 19:49
''To jest taka polska mentalność''. Cala prawda.
- 1 4
-
2022-11-02 15:18
(1)
Oblanie samochodu farba to nie graffiti
- 16 3
-
2022-11-02 20:33
pisze 'poza halloween', a nie o pomazanym aucie wtorny analfabeto
- 1 4
-
2022-11-02 15:17
(1)
Tak, bo poza Polską nie ma śmieci, graffiti i wandali i niszczenia wspólnego mienia, jasne.
- 11 6
-
2022-11-02 17:24
Tu chodzi oto aby "przywalić Polsce i Polakom" nie o prawdę.
- 9 6
-
2022-11-02 14:11
to nie polska mentalność tylko sowiecka (1)
- 17 1
-
2022-11-02 14:51
czyli ta sama, która karzę wybierać post-PRL pod szyldem PiS.
- 14 10
-
2022-11-02 13:18
(2)
jedź do Afryki albo Indii jak ci polskie śmieci przeszkadzają, wtedy zobaczysz co to znaczy śmietnik, to nie ma z polskością nic wspólnego tylko z chłopskim pochodzeniem śmiecących śmieciarzy
- 15 17
-
2022-11-02 20:35
czyli mam patrzec jak inni maja gorzej i wtedy bedzie cacy? co za Polak z ciebie smutny;
jak wdepniesz w niezebrane psie stolec to tez sie cieszysz, ze nie slonia?- 11 3
-
2022-11-02 14:12
to aspirujemy do Afryki? Do Egiptu?
ja myślałem, że powinnyśmy do krajów starej UE...
- 16 6
-
2022-11-02 13:14
Zapraszam na zachód europy (4)
Tu dopiero zobaczysz co to syf. Polska jest stosunkowo czystym krajem. Rotterdam to syf, kiła i mogiła. Sterty śmieci wszędzie. Ach ta polska mentalność u tych śniadych Holendrów. Za dużo Polaków tu robi, i uczą tych syfiarzy
- 29 14
-
2022-11-02 14:10
nie chcę być złośliwy, ale może to były polskie dzielnice? (1)
Mieszkałem w wielu krajach i jakoś nie zauważyłem większego syfu niż w Polsce.
Problemem jest coś innego, ze poza dzielnicami patologii, to na zachodzie panuje 'systematyczny porządek', niestety w Polsce raczej 'systematyczny nieporządek', za systematyczny uważam strukturalny, taki że jak coś ma być zrobione dobrze przez miasto to jest, a u nas nadal niestety dosyć często panują porządki socjalistycznego PRLu- 12 17
-
2022-11-02 14:15
Centrum miasta, to nie dzielnica dla Polaków
- 13 0
-
2022-11-02 13:18
(1)
To samo w Amsterdamie, Berlinie, a nawet w pro ekologicznej, czystej Norwegii ;)))
- 14 13
-
2022-11-02 18:52
A w Berlinie to nie ma syfu
5 razy dziennie zamykają ulice żeby Ci z dywanami wyszli na 15 minut
- 8 3
-
2022-11-02 12:53
Opinia wyróżniona
ale patologia zawsze istniała i istnieje (20)
to stan umysłu niezależnie od wiary, poglądów, koloru skóry czy wyksztalcenia
Jeśli ktoś widział dorosłą osobę niszczącą mienie, to co najmniej powinien porozmawiać z nią, o ile nie zgłosić na policję.
Jeśli to robiły dzieci, to także powinien porozmawiać z rodzicami, żeby im wytłumaczyli, że w ten sposób jedynie budujato stan umysłu niezależnie od wiary, poglądów, koloru skóry czy wyksztalcenia
Jeśli ktoś widział dorosłą osobę niszczącą mienie, to co najmniej powinien porozmawiać z nią, o ile nie zgłosić na policję.
Jeśli to robiły dzieci, to także powinien porozmawiać z rodzicami, żeby im wytłumaczyli, że w ten sposób jedynie buduja antagonizmy i zrażają właśnie do tej zabawy innych.
Ale ja podejrzewam że często to reakcja na chamskie odnoszenie się dorosłych, zwłaszcza katolików, którzy zamiast powiedzieć nie mam, to zaczynają robić wykłady o diabłach- 143 50
-
2022-11-02 18:43
Tylko na normalnych przypada 1-2 dzieci a u patoli 2-3x wiecej
- 2 3
-
2022-11-02 13:04
(18)
Tak tak, rozmawiać z wandalami i tłumaczyć, na pewno coś pomoże. A tak w ogóle to dzieci są niewinne, to wszystko sprawka tych złych katolików. Katolik straszy cię diabłem więc masz prawo mu zdemolować wejście do domu? I sąsiadowi przy okazji, który akurat wyjechał sobie do innego miasta? Antyklerykalizm u niektórych zaczyna nosić znamiona fanatyzmu religijnego.
- 48 4
-
2022-11-02 18:44
Jedynie opcja wysokich kar i kar finansowych nauczy ludzi posluszenstwa
- 5 0
-
2022-11-02 13:24
Cześć drogi katolicki trollu podpisujący się w aspołeczny sposób (16)
Szkoda że nie potrafisz zrozumieć paru prostych zdań, co dosyć dobitnie świadczy albo o twojej złośliwości, albo o niskim IQ
Powtórzę więc, że jeśli widzisz kogoś kto niszczy wspólne mienie, to powinieneś zwrócić mu na to uwagę, chyba że to narodowy kibol, to faktycznie może z tym być problem. Z drugiej strony powinieneś odwołać się doSzkoda że nie potrafisz zrozumieć paru prostych zdań, co dosyć dobitnie świadczy albo o twojej złośliwości, albo o niskim IQ
Powtórzę więc, że jeśli widzisz kogoś kto niszczy wspólne mienie, to powinieneś zwrócić mu na to uwagę, chyba że to narodowy kibol, to faktycznie może z tym być problem. Z drugiej strony powinieneś odwołać się do jego katolickiego sumienia, bo zwykle narodowcy i kibole grzecznie chodzą w niedziele na msze
Wiesz dlaczego podejrzewam, że fanatycy katoliccy wrzeszczą na te dzieci?
Bo po pierwsze dokładnie pamiętam jak katolicy odnoszą się do innych, choćby do świadków Jehowy, a ponieważ mam sporo lat, to pamiętam to jeszcze z czasów PRLu.
Po drugie pamiętam jak parę ładnych lat temu jakieś biedne dziecko w bloku chodziło i grzecznie pytało o cukierki. Ponieważ w zasadzie Halloween w Polsce nie jest popularny, to nawet nie miałem niczego przygotowanego, bo nie zażeram się cukierkami. Ale powiedziałem mu, że sprawdzę czy coś mam, akurat miałem.
Skoro dziecko powiedziało mi potem, że dziękuje i że jestem bardzo miły, to znaczyło tylko jedno, że przedtem ktoś z nawiedzonych katolików je opierdzielił i to w niewybredny sposób. Aż mi się go zrobiło żal.
Tak więc nie pisz mi tu o prześladowaniu katolików, chyba że masz na myśli takie jak w średniowieczu, gdy na stosach jeden katolik palił drugiego.
Tak przy okazji od wielu lat NIKT nie chodzi na Halloween, może dzieci się po prostu boją dorosłych katolików, którzy koniecznie chcą narzucić swój styl życia innym.
Jak ktoś czyta wpisy pod artykułami o Halloween czy Wszystkich Świętych, to widzi to jasno i klarownie.- 5 42
-
2022-11-02 17:48
zakładasz, że każdy, kto nie lubi tego durnego importu kulturowego z USA, to katolik?
lol, mi jako ateiście przeszkadzają wszystkie przejawy zidiocenia współczesnego społeczeństwa, w tym "polskie Halloween"
- 19 2
-
2022-11-02 14:49
A ja myślałem, że Urban nie żyje... (2)
A tu tyle jadu
- 15 2
-
2022-11-02 15:01
Urban był katolikiem? (1)
- 2 13
-
2022-11-02 18:53
Żydem był
- 4 0
-
2022-11-02 14:12
Jeśli ktos (8)
niezaproszony przychodzi do kogoś do domu/mieszkania w ramach święta, które nie jest powszechnie uznawane w Polsce, to to raczej ta osoba próbuje narzucić swój światopogląd, a nie osoba która siedzi w domu i ktoś się jej narzuca.
- 35 3
-
2022-11-02 14:31
masz rację, kazdego roku nachodzą mnie wpierw organistka z opłatkami (7)
a potem gówiarze i ksiądz po kolędzie
oczywiście mogliby sobie zaznaczyć, kto nie jest katolikiem, ale katolicy uważają że cały kraj jest takim ich domem- 5 23
-
2022-11-02 15:08
(1)
polecam zamontować wizjer w drzwiach, można potem nie otwierać i nie trzeba pisać emocjonalnych komentarzy w internecie
- 12 2
-
2022-11-02 15:11
ależ ja z tymi katolikami nie mam problemu
ale jak czytam to katolicy mają straszny problem z dziećmi w Halloweeen
albo z takimi co bawią się gdzieś w klubach zamiast biczować i modlić się- 3 22
-
2022-11-02 15:00
Tzw. kolęda jest zwykle zapowiadana dzień... (2)
przed, więc masz okazję poinformować, ze nie przyjmujesz i luz. Zresztą nawet jak nikt nie zapowie tej "kolędy", to z powodu jej nieprzyjęcia, nie wysmaruje Ci drzwi/wycieraczki jakimś trudnym do usunięcia syfem, więc luzuj gumę i się tak nie napinaj.
Dobrego dnia!- 27 2
-
2022-11-02 15:05
zapowiadana w kościele? (1)
czy ty jesteś zdrowy na umyśle?
- 2 16
-
2022-11-02 18:53
Dawno nie byłeś lewaku służbowo w kościele
- 9 1
-
2022-11-02 14:54
I jeszcze obnoszą się z tą swoja wiarą podczas procesji jak LGBT podczas marszy równości. Tyle, że klapki na oczach nie (1)
- 6 9
-
2022-11-02 15:01
też prawda
- 1 7
-
2022-11-02 14:02
(2)
Sz. P. oświecony, zacząłeś usprawiedliwiać wandalizm podczas Halloween swoimi uprzedzeniami i napisałeś tyradę o swoich jakiś tam przeżyciach, które nie są żadnym argumentem (dziecko przyszło smutne, bo na pewno jakiś katolik na nie nakrzyczał... jeszcze rozumiem jakby ci o tym powiedziało, a to tylko twoje urojenia) Na Halloween chodzi coraz
Sz. P. oświecony, zacząłeś usprawiedliwiać wandalizm podczas Halloween swoimi uprzedzeniami i napisałeś tyradę o swoich jakiś tam przeżyciach, które nie są żadnym argumentem (dziecko przyszło smutne, bo na pewno jakiś katolik na nie nakrzyczał... jeszcze rozumiem jakby ci o tym powiedziało, a to tylko twoje urojenia) Na Halloween chodzi coraz więcej dzieci i nikt nikogo nie pali na stosie i bardzo fajnie. A wandalizm trzeba piętnować. I wzywać policję, nie bawić się w pusty dialog. Piszesz, że patologia jest w każdej grupie, ale potem jasno wskazujesz grupę, której nie lubisz. Zresztą, nawet jak katolik jest cham, to nie masz prawa mu niszczyć mienia (nie pamiętam przynajmniej takiego zapisu w polskim prawie). Nie pozdrawiam, twój katolicki troll, narodowiec i kibol.
- 39 1
-
2022-11-02 14:06
Ty jesteś jednak prymitywny polokatolik, skoro w tak chamski sposób manipulujesz (1)
Napisałem wyraźnie, ze trzeba zwracać uwagę i rozmawiać z rodzicami
To jest usprawiedliwianie?
Napisałem także, ale co z tego że powtórzę, skoro tego NIE zrozumiesz, że podejrzewam, ze takie zachowanie jest efektem chamskiego zachowania dorosłych gdy te dzieci chodziły 'po kolędzie' - analogii też nie zrozumiesz...- 1 35
-
2022-11-02 15:05
Sz. P. najjaśniej oświecony, gwiazdo zaranna, wytłuściłem twoją próbę trywializowania i usprawiedliwiania wandalizmu podszytą nienawiścią do osób o innym światopoglądzie, a ty jedyne co możesz odpowiedzieć to mnie zaszufladkować i obrazić (dość nietrafnie swoją drogą). Dziś ładna pogoda, polecam spacer i wyładowanie kortyzolu. Nie pozdrawiam do sześcianu.
- 23 1
-
2022-11-02 12:40
Opinia wyróżniona
To jest poprostu durny zwyczaj (9)
Podobnie jak dyngus. Dyngus zanikł ale natura widać pustki nie znosi i mamy halloweenowe "psikusy"
- 351 40
-
2022-11-02 17:04
(6)
To jest fajny zwyczaj , tylko durni są rodzice ,którzy nie wytłumaczą dziecku jak powinno się zachować ! Tez jestem ojcem dwójki maluchów , ale uczę że psikus to naklejka np . Pająka na drzwi , nie niszcząc przy tym nic nikomu . Ale z własnym dzieckiem trzeba rozmawiać .
- 13 15
-
2022-11-02 18:16
Bardzo fajny jest zakrawiony łeb
Najlepiej urzniety piła łańcuchowa. Ale trzeba mieć zryty beret żeby zachwalać to dzieciom
- 16 1
-
2022-11-02 17:44
a co takiego fajnego w chodzeniu po obcych domach i żebraniu o cukierki? (4)
dziwna "zabawa" jak dla mnie, są ciekawsze. Nie boisz się zresztą, że ktoś da twoim maluchom jakieś zatrute świństwo w papierku? Ja w życiu bym nie pozwolił moim
- 31 5
-
2022-11-02 21:15
(2)
Dzieciaki po cuksy nie, ale ksiadz po kolędzie po koperty to już fajny zwyczaj?
- 7 6
-
2022-11-03 10:38
no tak, bo ksiądz po kolędzie chodzi i niszczy cudze mienie itd. weź się człowieku puknij w głowę z tym swoim porównaniem
- 3 1
-
2022-11-02 23:46
Chyba dzieci są nastawione na te psikusy. Wczoraj jak wyszłam na balkon to usłyszałam jak dorośli zwracali uwagę swoim podopiecznym by ' szły na górę po cukierki i nie smarowały niczego ' PS Szkód nie zauważyłam:))
- 0 0
-
2022-11-02 21:11
Ile.to osob opowiada, ze dalo psie chrupki... cale zycie ucze dzieci, ze nie bierze sie jedzenia od obcych a jednego dnia mam chodzic po domach i prosic o slodycze? To nie ta kultura, nie nasze zwyczaje. Jak ktos bardzo musi nasladowac filmy to niech zostanie przy balach przebierancow (strachow), bez tego d**ilnego żebrania przez dzieci o slodycze.
- 16 1
-
2022-11-02 13:00
straszne... smutny obraz smutnego społeczeństwa
- 16 8
-
2022-11-02 12:56
ale dyngusa z wiadrami wody jako tradycję narodową potrafiono wybić z głowy młodzianom
teraz dzieci po prostu psikają się w swoim gronie, a kiedyś latały po trajtkach i lały wszystkich
więc i tu można skutecznie zmienić głupie zwyczaje u patologii, bo przecież to są tylko wyjątki- 43 6
-
2022-11-02 12:34
Q (3)
Durne to i głupie.
- 117 0
-
2022-11-02 13:31
Halloween jest amerykańska tradycją a my na siłę importujemy ten kicz do nas. (2)
Może niedługo będziemy obchodzili ich święto niepodległości.
- 20 1
-
2022-11-03 13:16
Amerykańska tradycja zakłada chodzenie po domach, które są wystrojone na halloween. Jak ktoś się nie bawi to nikt go nie nęka.
- 1 0
-
2022-11-02 18:18
Media ostro promują "obchodzenie Halloween" od lat
to wiadomo, że najbardziej podatna na przeszczepy kulturowe część społeczeństwa, ta najbardziej wyjałowiona kulturowo, to małpuje
- 7 0
Wszystkie opinie
-
2022-11-09 10:05
Jak niby miałby wyglądać zapowiadany psikus?
Czy osoba krzycząca "cukierek albo psikus" mi grozi?
- 0 0
-
2022-11-03 08:59
(1)
Halloween to nie jest święto katolickie. Gdyby tak było to tutaj były by całe setki komentarzy o ciemnych rodem ze średniowiecza katolach. katolicy to katolicy tamto. A Gdańsk to przecież kolebka Platformy. Ludzi podobno oczytanych podobno, ludzi podobno mądrych podobno,podobno lepiej wykształconych podobno no i takich fajnych. W sumie ludzi którzy nie potrafią wychować swoje dzieci
- 3 1
-
2022-11-05 06:55
My potrafimy ale najeżdżające Gdańsk hordy z prowincji już nie.
- 0 0
-
2022-11-02 20:48
Cukierek albo psikus (1)
Nie otwierasz,mają prawo obrzucić Ci drzwi jajami.
- 0 22
-
2022-11-05 06:50
Ja zaś mam prawo bronić swojej własności z "gazowcem"
- 1 0
-
2022-11-02 12:48
Ja mam z bankiem takie Halloween co miesiac (1)
Tylko tam mówią " odsetki albo psikus" na razie wybieram odsetki ale nie wiem ile jeszcze dam radę O_o.
- 44 4
-
2022-11-05 06:32
Trzeba było myśleć PRZED zaciągnięciem kredytu- pożyczki.
- 0 0
-
2022-11-05 06:31
Cukierki to niech bachorom kupuje mamusia z 500+
- 1 0
-
2022-11-02 12:53
Opinia wyróżniona
(16)
To jest taka polska mentalność, poza halloween widać to w śmieciach rzucanych na ziemię, graffiti, wandalizowaniu przestrzeni publicznej. Nie moje, więc mogę zniszczyć i uprzykrzyć życie. A jakby ktoś tak zrobił w jego mieszkaniu to afera, że hej. Dzieci się uczą od rodziców, nie trzeba namawiać dzieci do robienia syfu, wystarczy się nie sprzeciwiać
- 353 24
-
2022-11-04 17:00
Zacznijmy od tego ze "halowyn" jest poganskie
Świętem ten twor nie jest , no chyba ze dla wybranych głów.
A czemu sa wandale w "halowyn"? Bo sie naoglada jeden z drugim amerykańskich ochłapów w których jak nie dostaną cukierka to robia jakies chore rzeczy. I potem jest jak jest.- 0 0
-
2022-11-02 13:18
(2)
jedź do Afryki albo Indii jak ci polskie śmieci przeszkadzają, wtedy zobaczysz co to znaczy śmietnik, to nie ma z polskością nic wspólnego tylko z chłopskim pochodzeniem śmiecących śmieciarzy
- 15 17
-
2022-11-02 20:35
czyli mam patrzec jak inni maja gorzej i wtedy bedzie cacy? co za Polak z ciebie smutny;
jak wdepniesz w niezebrane psie stolec to tez sie cieszysz, ze nie slonia?- 11 3
-
2022-11-02 14:12
to aspirujemy do Afryki? Do Egiptu?
ja myślałem, że powinnyśmy do krajów starej UE...
- 16 6
-
2022-11-02 15:18
(1)
Oblanie samochodu farba to nie graffiti
- 16 3
-
2022-11-02 20:33
pisze 'poza halloween', a nie o pomazanym aucie wtorny analfabeto
- 1 4
-
2022-11-02 19:49
''To jest taka polska mentalność''. Cala prawda.
- 1 4
-
2022-11-02 13:14
Zapraszam na zachód europy (4)
Tu dopiero zobaczysz co to syf. Polska jest stosunkowo czystym krajem. Rotterdam to syf, kiła i mogiła. Sterty śmieci wszędzie. Ach ta polska mentalność u tych śniadych Holendrów. Za dużo Polaków tu robi, i uczą tych syfiarzy
- 29 14
-
2022-11-02 13:18
(1)
To samo w Amsterdamie, Berlinie, a nawet w pro ekologicznej, czystej Norwegii ;)))
- 14 13
-
2022-11-02 18:52
A w Berlinie to nie ma syfu
5 razy dziennie zamykają ulice żeby Ci z dywanami wyszli na 15 minut
- 8 3
-
2022-11-02 14:10
nie chcę być złośliwy, ale może to były polskie dzielnice? (1)
Mieszkałem w wielu krajach i jakoś nie zauważyłem większego syfu niż w Polsce.
Problemem jest coś innego, ze poza dzielnicami patologii, to na zachodzie panuje 'systematyczny porządek', niestety w Polsce raczej 'systematyczny nieporządek', za systematyczny uważam strukturalny, taki że jak coś ma być zrobione dobrze przez miasto to jest, a u nas nadal niestety dosyć często panują porządki socjalistycznego PRLu- 12 17
-
2022-11-02 14:15
Centrum miasta, to nie dzielnica dla Polaków
- 13 0
-
2022-11-02 15:17
(1)
Tak, bo poza Polską nie ma śmieci, graffiti i wandali i niszczenia wspólnego mienia, jasne.
- 11 6
-
2022-11-02 17:24
Tu chodzi oto aby "przywalić Polsce i Polakom" nie o prawdę.
- 9 6
-
2022-11-02 14:11
to nie polska mentalność tylko sowiecka (1)
- 17 1
-
2022-11-02 14:51
czyli ta sama, która karzę wybierać post-PRL pod szyldem PiS.
- 14 10
-
2022-11-04 10:06
Amerykańska Meg
- 0 0
-
2022-11-04 09:27
Halloween ?
A to coś polskiego ? Gdzie PISowscy obrońcy polskości ? Kto pozwala na wpisywanie w nasze tradycje czegoś takiego głupiego !!! My mamy swoich domokrążców zimą. Przynajmniej pośpiewają pograją. Na pewno nikomu na wycieraczkę nie nas...
- 1 0
-
2022-11-02 12:34
Q (3)
Durne to i głupie.
- 117 0
-
2022-11-02 13:31
Halloween jest amerykańska tradycją a my na siłę importujemy ten kicz do nas. (2)
Może niedługo będziemy obchodzili ich święto niepodległości.
- 20 1
-
2022-11-03 13:16
Amerykańska tradycja zakłada chodzenie po domach, które są wystrojone na halloween. Jak ktoś się nie bawi to nikt go nie nęka.
- 1 0
-
2022-11-02 18:18
Media ostro promują "obchodzenie Halloween" od lat
to wiadomo, że najbardziej podatna na przeszczepy kulturowe część społeczeństwa, ta najbardziej wyjałowiona kulturowo, to małpuje
- 7 0
-
2022-11-03 13:15
tacy wszyscy teraz modni i tolerancyjni
a zmuszają innych do brania udziału w czymś, na co ci nie mają ochoty
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.