Gdyński marsz pamięci Żołnierzy Wyklętych
4741 wyświetleń 1 marca 2014 (677 opinii)Gdyński marsz pamięci Żołnierzy Wyklętych
Więcej na ten temat
Opinie (677) ponad 20 zablokowanych
-
2014-03-01 09:26
Cześć i chwała bohaterom (8)
pomimo szkalowania ich pamięci przez elity III RP wciąż pozostają w panteonie bohaterów walczącym z sowieckim okupantem.
- 136 37
-
2014-03-01 12:35
Cześć i chwała KBW za likwidację band leśnych! Zwłaszcza bandy niejakiego Rajmunda Rajsa ks. Bury (3)
Jego wyczyny sam Instytut Propagandy Nacjonalistycznej uznał za ludobójstwo.
- 6 13
-
2023-03-01 11:25
łupaszka nie lepszy - ksywa nie z powietrza - a inka suki synka nie była lepsza - słynie z bandaża a inni znają ją jak bagnetami zabiojała małe dzieci bo wieś nie chciał im oddac krowy i świń
- 0 0
-
2014-03-03 04:41
twój dziadek był w UB, czy tata w SB?
- 2 1
-
2014-03-01 14:00
Sowietów i sługusów Moskwy zbrodnie były potworne
Na tym portalu byłych utrwalaczy władzy ludowej, byłych milicjantów, esbeków i bolków pełno. Ci polskojęzyczni w przeciwieństwie do Polaków nie pracują bo tuż po zdradzieckim okrągłym stole sami się uwłaszczyli i żyją z "sprywatyzowanej" własności, bo mają wysokie, wcześniejsze emerytury i dużo wolnego czasu. I bardzo tego nie lubią, kiedy ktoś o nich pisze.
- 6 4
-
2023-03-01 11:24
tacy oni bohaterzy jak papież święty przymykający oko na pedofilię
- 0 0
-
2014-03-01 10:25
TVN i GW szkalują narodowców (2)
- 22 5
-
2014-03-01 14:31
cos sie zmienia
Dzisiaj taki artykuł pojawia się na trójmiasto pl. Rok temu była tylko krótką niezauważalna notka. Za rok jeżeli będziecie o to walczyć nawet tvn uzna ich za bohaterów.
- 6 4
-
2014-03-01 13:58
TVN i GW współpracują z faszystami z SLD w pisaniu historii "na miarę XXI wieku"
- 14 5
-
2014-03-01 09:26
dobre zdjęcie (1)
zołlnierzy jest zrobione w obozie w poćmie. Tam był cały oddział rymszy zastępcy łupaszki . Tylko ze o wielu z nich zapomnieli IPN władza my
- 34 7
-
2023-03-01 11:21
Stara Kiszewa - tam jest pomnik pomordowanych przez waszych bohaterów
- 0 0
-
2023-03-01 06:38
Pytanie.
Czym wyróżnili się ci ludzie.Czy tym że zabili kilku milicjantów a przy okazji wielu chłopów którzy skorzystali z reformy rolnej aby mieć ziemię.Czy może napadanie na sklepy kradnąc głównie alkohol.
- 1 3
-
2014-03-01 09:02
Cześć i chwała bohaterom antykomunistycznego podziemia! (40)
Wieczna hańba komunistycznym bandytom!
- 543 64
-
2014-03-01 15:13
(11)
to jest najwiekszy blad w naszym kraju ze czesc odzuca za wszelka cene czasy okupacji wojsk radzieckich
jak ktos nie wie jak bylo przed wojna to niech sie nie odzywa bo nie bylo kolorowo ludzie do 55 lat ledwo dobijali
dopiero nazucony socjalizm rozbudowal ten kraj a po 89 zniszczono caly ten dorobek dla budowania tanich uslug
a jesli chodzi o sytuacje po 45 to po zabojstwie sikorskiego wszystkie sluzby specjalne w tym zolnieze wykleci dostali sie pod dowodztwo MI6 czyli byli obcymi szpiegami i dzialali w interesie narodu brytyjskiego
los zwyklego biednego polaka tam nic nie obchodzil
znam ludzi ktorzy powracali o ile nie mieli arystokratycznego pochodzenia do polski i byli tu lepiej traktowani oczywiscie po dokladnej weryfikacji jak w angli przyklad gen sosabowskiego albo innych bohaterow walczacych za anglie potraktowali jak zwyklych muzynow w odruznieniu od zolniezy LWP ci mieli w polsce przywileje do momentu zadow suchockiej ktora im je zabrala
dlatego kazdy znajacy historie nie ci ogladajacy seriale wie ze nic nie jest czarne i biale i prawda lezy po srodku- 14 21
-
2014-03-01 15:55
Sowietów i sługusów Moskwy zbrodnie były potworne - torturowali w sposób bestialski (1)
Kondycję psychiczną więźniów politycznych pogarszało dodatkowo przeświadczenie o znalezieniu się w beznadziejnym położeniu. Z cel regularnie zabierano kolejnych skazanych z wyrokami śmierci, które wykonywano na miejscu. Tylko w więzieniu na warszawskim Mokotowie zginęło tak 600 osób, wielu pozostałych nie przeżyło morderczych przesłuchań. Jedną z ofiar procesów była Danuta Siedzikówna, sanitariuszka z AK znana pod pseudonimem "Inka". Mimo tortur i ciężkich przesłuchań nie złożyła zeznań obciążających innych partyzantów. Została skazana na śmierć, rozstrzelano ją 28 sierpnia 1946 roku w Gdańsku, na 6 dni przed 18 urodzinami.
Rolę sędziów i katów, uprawnionych do skazywania na śmierć i natychmiastowego wykonywania wyroków, zaraz po zakończeniu II wojny światowej, pełnili również dowódcy wojskowi walczący z partyzantami. - W maju 1945 roku marszałek Rola-Żymierski skierował przeciwko oddziałom podziemia oddziały Ludowego Wojska Polskiego, a Naczelny Prokurator Wojskowy, rozkazem z lipca roku 1945, upoważnił dowódców wojskowych grup operacyjnych do rozstrzeliwania ludzi na miejscu i z tych uprawnień oczywiście korzystano. Nie znamy liczby osób zabitych w wyniku owych pacyfikacji, obawiam się, że w chwili obecnej są już one niemożliwe do ustalenia - mówił w wywiadzie dla WP.PL dr Tomasz Łabuszewski, historyk, naczelnik Oddziałowego Biura Edukacji Publicznej IPN w Warszawie.- 20 4
-
2020-03-01 18:24
przeklejanki,przeklejanki
bezmózgowiec na dorobku
- 0 0
-
2014-03-02 22:33
Polska przedwojenna nie różniła się znacznie od zachodniej europy. Mało to rozwijało się lotnictwo, przemysł samochodowy ,
Okupacja i socjalizm , gospodarka planowa nic dobrego nie przyniosła a polski robotnik nie kupił sobie jak amerykański samochodu za 10 pensji. Więc nie przybredzajcie jak to źle było w 2 RP i ruskie nam pomogły. A ten oderwany od pługa Gomułka? Poprostu miodzio!
- 3 2
-
2014-03-01 19:40
"agenci" - jesteś w Wielkim błędzie (4)
jak bardzo byliśmy potrzebni "zachodniej" europie okazał zarówno 1939 jak i 1945 kiedy sprzedali Nas w zamian za "pozory pokoju". Skoro narzucony socjalizm był taki dobry to po kiego grzyba ludzie spie..li na zachód , czemu tam można było kupić samochód , wyjechać na wczasy, czytać i słuchać co się chciało. Może nie wiesz lecz tam "dobrobyt przyszedł o wiele wcześniej" niż w krajach ludowych (popatrz Korea) . Kilku , którzy "dla podpuchy" zostali zweryfikowani pozytywnie nie ukryje masakry tysięcy zamęczonych i zabitych "wrogów ludu". Może po śmierci Stalina przyszła delikatna "odwilż" lecz nie oznacza to że nie było morderstw do lat 85 ( ) . Hańbą okrągłego stołu jest to że czerwonych bandytów nie rozliczono za czyny, przeszli weryfikacje i dalej byli sędziami, prokuratorami, funkcjonariuszami policji. Dziś biorą po kilka tysięcy emerytury, a rząd okrada polaków zabierając funduszom pieniądze do ZUS by im płacić ! Ci którzy w latach 56, 70, 80 walczyli o godność i Polskę dziś mają emerytury i renty głodowe. I nie pier..l jak to byłe dobrze bo ja pamiętam puste półki i kilometrowe kolejki za chlebem ! były plusy i minusy lecz tych ostatnich więcej
- 23 5
-
2014-03-01 19:53
"Dziś biorą po kilka tysięcy emerytury, a rząd okrada polaków zabierając funduszom pieniądze do ZUS by im płacić" (2)
Polaków. Z wielkiej litery, jeśli już. Poza tym płacą wszystkim. I 35-letnim "emerytom" mundurowym, i za przywileje górnicze, i dla byłych ubeków, i dla byłych opozycjonistom. Próby reformy ZUSu są paraliżowane od dawna tak skutecznie, że nikt się za to nie zabiera już nawet.
- 10 4
-
2014-03-02 18:06
fakt błąd pisowni :( wstyd mi (1)
jeśli chodzi o emerytury to i owszem płacą wszystkim chodzi tylko o to że nikt głośno nie mówi o tym co ustalono przy okrągłym stole, jeżeli były , bądź są przywileje "pracownicze" jest to całkiem co innego niż płacenie wysokich emerytur osobom znanym z nazwiska jako oprawcy, zarówno w mundurach MO, ZOMO, SB jak i togach prokuratorskich czy sędziowskich, co do ZUS masz rację chyba łatwiej zaorać i stworzyć nowy organ niż reanimować takie truchło
- 6 2
-
2014-03-02 20:49
Znieść przedawnienie! Odebrać esbekom, sowieckim sługusom i złodziejom majątki!
Tym łatwiej jest dzisiaj zweryfikować mordercom sądowym niesłusznie przyznaną wysokość emerytalną, że ich ofiary zostały przez pookrągłostołowe sądy zrehabilitowane, a stalinowscy "sędziowie" z tamtych "procesów" są znani z imienia i nazwiska i mimo udowodnionej sądowej zbrodni pobierają tysiące.
- 6 1
-
2014-03-01 19:49
na tej stronce
www.wielka-solidarnosc.pl/?p=2974 znajdziesz ofiary "dobrego ustroju" i działań bandytów z ZOMO, SB ,milicji. Może powiesz że to też agenci obcego wywiadu, wrogowie ludu ?
- 7 2
-
2014-03-01 15:48
ZSRS, Związek Sowiecki, imperializm sowiecki, armia sowiecka... piszemy po polsku (1)
Przed wojną pisało się o sowietach. Skojarzenie Polaków było do tego słowa negatywne i Kreml nakazał używać słów "radzieckich". My dzisiaj pisząc terminem "radziecki" nadal zgadzamy się na naszą podległość sowieckiemu imperium, choćby nieświadomie. Pamiętajmy, że w sowieckim imperium zła sowieci więzili, gwałcili, torturowali, mordowali... miliony osób deportowali konfiskując dobytek pokoleń.
Media lewackie nie używają słów takich jak ZSRS, a nawet podkreślają jako napisane z błędem. Nie dajmy się zwieść.- 16 8
-
2014-03-01 19:57
To jest nieprawda. Mapy polskie z lat trzydziestych świadczą, że słowo "radziecki" także było często używane. I ja też stosuję słowo "radziecki", raz by unikać rusycyzmu, a dwa, by nadal rymował się wierszyk przeczytany przeze mnie w szkolnym kiblu: "Tutaj robi się ser dla braci z ZSRR".
- 5 5
-
2014-03-01 17:35
Tak samo tlumaczyli sie straznicy z Auschwitz: 'prawda lezy po srodku'.
- 17 2
-
2014-03-01 14:13
Bandyci wykleci to takie jaroslawy klamczynskie. Umieja tylko niszczyc i zazdroscic innym wladzy. :) (12)
- 17 67
-
2014-08-02 18:59
wykleci (1)
chwala zolniezom wykletym wieczna pamiec. potepienie pacholkom moskwy
- 0 1
-
2020-03-01 18:19
chwala wiejskim pół g łupkom
chwala wiejskim pacholkom
- 0 0
-
2014-03-01 15:24
brawo leming popisałes sie głupotą niepopieram pisowców ale lemingi przebijają wszystkich (3)
- 16 8
-
2014-03-01 21:22
(2)
Pisi leming tego nie skuma
- 5 8
-
2014-03-03 03:42
coś pomyliłeś komuszy dziadku, lemingi to są z PO
- 1 0
-
2014-03-02 07:12
Poczytaj o ustawie pomocy braterskiej panstw europejskich wiesz kto glosowas tylko przeciw ? Odstaw tvn i zacznij myslec
- 7 1
-
2014-03-01 14:23
(5)
Nie potrafisz napisać nic mądrzejszego, przydał by się jeszcze jakiś żulerski dowcip o tupolewie, czy jakimś trotylu w d*pie, bo wy tylko to potraficie, śmierdzący internetowi bohaterowie z pod znaku lewackiego hipsterstwa.
- 43 19
-
2014-03-01 14:38
Komisja Macierewicza znalazła we wraku tupolewa śladowe ilości... (4)
orzechów ziemnych.
- 23 29
-
2014-03-01 14:57
nie komisja tylko specjalisci z prokuratury (2)
No i nie śladowe tylko ok 100probek ze wskazaniem 100% na profesjonalnych spektrometrach.
A że potem nowy szef analiz policyjnych w rządowych laboratorium nic nie odkrył to już inna sprawa. Można powiedzieć spektometry za kilka milionów na śmietnik, albo rządowe laboratorium pod sąd- 17 9
-
2014-03-01 15:13
Orzeszki ziemne są wszędzie, to nie ściema!!! (1)
- 10 7
-
2014-03-02 02:12
... bo to zmodyfikowana genetycznie broń masowego rażenia
silna korelacja ze smogiem elektromagnetycznym powoduje nieodwracalnie zmiany w mózgu - prostowanie się zwojów i ogólne tęczowienie istoty szarej komórki. Następstwem choroby jest ogólnie postępująca szaro-brunatność otoczenia padająca na oczy i uszy.
- 2 3
-
2014-03-01 15:40
i soji!
- 5 3
-
2014-03-02 17:55
zwykli bandyci (1)
rabowali wioski, mordowali i gwalcili pod przykrywka walki z konunizmem
kazdy powod dobry- 3 11
-
2014-03-03 03:54
dziadzio był w UB co?
- 3 2
-
2014-03-01 19:44
A kto to jest zolnierze wykleci? (1)
skoro sa wykleci to trzeba ich ganic !
- 4 14
-
2014-03-03 03:53
wyklęci przez sowieckiego okupanta
- 1 1
-
2014-03-01 10:56
(4)
Nikt nie sciga mordercow?
Acha, bylo nie bylo.- 24 0
-
2014-03-01 14:57
hańba tym którzy krzywdzili zgadzam sie... (3)
i uważam że powinni ponieśc karę ale to jest już tylko temat zastępczy którym podnieca się gimnazjum i dziadkowie oraz paru cwaniaków którzy chcą zbic na tym kapitał polityczny. Wiekszosc ludzi żyje dniem dzisiajszym i przyszłoscią olewają to ba mają nowe samochody jezdzą na wakacje takie czasy tacy ludzie. Sam uważam sie za lewicujacego demokratę ale zbrodnia to zbrodnia, niestety w kazdej partii są ludzie którzy nie chcą zmieniać obecnego status quo bo to niewygodny temat.
- 13 36
-
2014-03-02 09:51
Wiekszosc ludzi to baranki i polanalfabeci
- 5 0
-
2014-03-01 18:09
wakacje na kredyt (1)
Można nic nie wiedzieć, cieszyć się dniem dzisiejszym i być ciągle na wakacjach. Niestety rzeczywistośc przychodzi wtedy sama. To że nigdy sprawcy nie zostali osadzeni ma bezpośredni wpływ na dzisiejsze twoje i innych życie. Ci zbrodniarze mieli dzieci, potem wnuków. Ci wnukowie teraz są prokuratorami, prezesami, politykami nauczycielami. Niektórzy może i odcięli się oD rodziny ale wiewiększość wszystko nim zawdzięcza.
- 24 5
-
2014-03-01 23:15
Chwala zolnierzom wykletym
Jak i tez kazdym innym, obecnie modnym.
- 8 12
-
2014-03-01 17:33
(2)
Dokladnie tak. Miejsce bolszewickiej swoloczy jest na smietniku, tak jak hitlerowcow.
- 16 6
-
2014-03-01 21:34
as - a tobie co , nawrót choroby i rozumek skrasnalał ? (1)
bozia jak chce gnojka ukarać rozumek mu odbiera
- 4 11
-
2014-03-01 21:40
Co z toba jest nie tak? Uwazasz ze bolszewikow i nazistow nalezy bronic, czy jak? Jesli ich miejsce nie jest na smietniku to niby gdzie?
- 10 2
-
2014-03-01 12:07
Srali muchy, będzie wiosna (2)
- 6 37
-
2014-03-01 14:19
(1)
Twój komentarz świadczy o twoim rynsztokowym pochodzeniu, anonimowy!
- 38 13
-
2014-03-01 14:20
Dzieci z gimnazjum są coraz bardziej agresywne :(
- 18 13
-
2014-03-01 09:11
To byli prawdziwi polacy nie to co teraz (9)
Byle dorwać się do " koryta" banda złodziei kłamców i oszustów ale jak głosowałem tak mam . Pozdrawiam
- 248 37
-
2020-03-01 10:35
"polacy"
z małej litery, kiepski jesteś
- 0 0
-
2014-03-01 09:16
oj tam oj tam.. (3)
- 4 19
-
2014-03-01 15:05
mówisz o Kłamczyńskim? (2)
bo ten to aż piszczy żeby sie dorwać do koryta
- 11 10
-
2014-03-03 04:12
a kto to ten kłamczyński, Tusk?
- 1 1
-
2014-03-01 15:40
kłamczyński ztego co wiem najwiekszym kłamcą jest pinokio czyli obecny Donaldionio i jego ekipa
- 13 8
-
2014-03-01 13:37
"polskość to nienormalność" Donald Tusk
Donald Tusk tak mówi o sobie: "Jak wyzwolić się z tych stereotypów, które towarzyszą, nam niemal od urodzenia, wzmacniane literaturą, historią, powszechnymi resentymentami? Co pozostanie z polskości, gdy odejmiemy od niej cały ten wzniosło- ponuro-śmieszny teatr niespełnionych marzeń i nieuzasadnionych urojeń?
Polskość to nienormalność - takie skojarzenie nasuwa mi się z bolesną uporczywością, kiedy tylko dotykam tego niechcianego tematu.
Polskość wywołuje u mnie niezmiennie odruch buntu: historia, geografia, pech dziejowy i- Bóg wie co jeszcze, wrzuciły na moje barki brzemię, którego nie mam specjalnej ochoty dźwigać....
Piękniejsza od Polski jest ucieczka od Polski - tej ziemi konkretnej, przegranej, brudnej i biednej. I dlatego tak często nas ogłupia, zaślepia, prowadzi w krainę mitu. Sama jest mitem"- 10 2
-
2014-03-01 12:32
Hej, "polaku", zainwestuj w słownik ortograficzny!
- 3 7
-
2014-03-01 10:19
Robili by to samo co dzisiejsi
gdyby osiągnęli swój cel czyli rządzenie krajem
- 5 17
-
2014-03-01 09:56
Chwalisz sie czy zalisz?
- 2 21
-
2020-03-01 10:08
Pod patriotyczne podziemie podklejono wiele grup bandyckich. To że strzelali do milicjantów nie jest powodem do chwały. To było legalne państwo uznane też przez USA, Anglię, Francję - cały świat. Członek ONZ. Dzisiejszy rząd i służąca mu policja też wielu się nie podoba ale to niestety legalna władza.
- 1 0
-
2014-03-01 13:01
Do wielbicieli zolnierzy wykletych-przekletych (10)
Odpowiedzcie na proste pytanie.Kto nw 1945 roku oswobodzil Gdansk.Armia Radziecka czy zolnierze wykleci-przekleci? NO KTO ???
- 10 22
-
2014-03-03 19:17
Wielbicielka Żołnierzy Wyklętych
Odnoszę wrażenie,że masz spore braki w nauce.Szkoda,ponieważ nasza historia jest bardzo istotna.A Armii Radzieckiej pewien student wystawił pomnik.Ten obok czołgu .Przedstawił tam ,,szlachetne "czyny tych,których Ty tak gloryfikujesz.
- 5 1
-
2014-03-01 13:34
Każdy kto uważa że armia czerwona jest ok, powinien wyjechać do Rosji. Nie jesteście w Polsce mile widziani.Więc wyp****ać (1)
- 8 9
-
2014-03-01 13:47
Nie kolego, w Rosji jest wiele dobrych ludzi, ktorzy tez nienawidza komunizmu i z nim walcza.
Niech wyp... do Korei.
- 12 3
-
2014-03-01 13:06
Odp. Żołnierze przeklęci, mordercy i okupanci!!! (5)
- 5 12
-
2014-03-01 13:10
(4)
AK nie potrafiła wyzwolić pobitych wycofujących się Niemców w Warszawie. Taka była jej realna siła bojowa. Tylko do drukowania ulotek i ataku na posterunek się nadawali.
- 4 16
-
2014-03-01 13:14
Nie miał nimi kto pokierować bo ich dowódców w Katyniu bestialsko wymordowały bolszewickie ścierwa! (3)
- 15 4
-
2014-03-01 13:44
Co jeszcze? A posyłanie dzieci na front to co niby dobre było? Ataki z kijami od szczotek na niemieckie baterie przeciwlotnicze i lotniska to rozumiem wielki bohaterski czyn? Bór - Komorowski powinien być sądzony w Norymberdze za zbrodnie przeciwko ludzkości.
- 5 8
-
2014-03-01 13:23
dowodca (general) to zwial do Anglii z prezydentem, zostwiajac polskie wojsko na pastwe losu.
tak jak caly narod zostawili bez wladzy i dowodztwa, spier... ratujac wlasne tylki.
- 4 4
-
2014-03-01 13:22
Czy aby tylko bolszewickie? Jakoś dziwnie łatwo przyszło niemiaszkom odnalezienie
grobów pomordowanych... Ho, ho a może wcale nie dziwne! Może już od 1940 roku szwaby wiedziały, gdzie one są? Czy mord katyński to nie było przypadkiem joint-venture NKWD i Gestapo?
- 2 11
-
2014-03-01 13:15
Gdansk wowczas byl III Rzeszą. Armia czerwona rozwalala wszystko co niemieckie.
Dopiero po wyzwoleniu Gdanska przekazano go Polsce.
Tak wiec wyzwalanie Gdanska w marcu 45 to historia rosyjsko-niemiecka.- 7 1
-
2014-03-03 13:45
pseudobohaterom za mało było wojny
i koniecznie jeszcze marzyła się wojaczka zabijając innych bo mieli inne poglądy.
Nie ma jednej opcji, która miała i ma jedyną rację.
Niech zestawią w liczbach ilu niewinnych w podobnym do nich wieku zabili w imię tylko swoich racji- 0 0
-
2014-03-01 09:43
zenada (6)
Po co grzebac w ziemi.niech sobie tam leza.my Polacy lubimy swietowac smierc.stawiac pomniki.Polak to durny czlowiek
- 17 55
-
2014-03-03 12:23
zenada?
durny Polak to taki jak Ty? który nie ma szacunku do swoich przodkow oraz do pamieci do nich! przykre...
- 3 0
-
2014-03-01 10:53
gamon
takim jak ty proponowałbym udział obowiązkowy w trój-warunkowym konkursie:
1 - dostajesz pracowników i masz poprowadzić firmę
2 - jak Ci się nie uda to dostajesz czapę
3 - pracownicy po każdym dniu są czyszczeni z doświadczeń i wszelkiej pamięci
już rozumiesz?
Doświadczenie jest najważniejszym czynnikiem przy budowie przyszłości o jakiej Twoje pojęcie może się równać z budową domu na bagnie. Typowy szczenięcy kretynizm.- 10 0
-
2014-03-01 10:49
Żal mi
Ciebie pustaku. Naród bez pamięci i godnego uhonorowania swoich bojowników nie istnieje.
- 12 4
-
2014-03-01 10:13
zyj przyszloscia tego kraju nikt ci nie broni powiedz tylko co widzisz ??
- 8 0
-
2014-03-01 09:56
piszesz po polsku, ale czy jesteś Polakiem?
- 13 4
-
2014-03-01 09:46
Oj durny, z tym jednym się zgodzę.
- 11 2
-
2014-03-01 09:16
Gdansk (6)
Precz z komuna widac co na Ukrainie sie dzieje nie gadajcie glupot na Walese dzieki niemu mamy to co mamy Chwala bochaterom skoro Leszek jest zly to czemu ktos inny nie zrobil tego co on
- 39 116
-
2014-03-03 10:09
Przeżyliśmy okupację i sowietyzację, przeżyjemy michnikowszczyznę i w ich wydaniu "demokrację"
- 3 2
-
2014-03-01 09:29
Też tak kiedyś myślałem dopóki nie wyszło szydło z worka (2)
i nie okazało się, że Bolek wraz z koncesjonowaną opozycją mieli jako główne zadanie być parasolem ochronnym dla "człowieków honoru" i strażnikami biznesó byłej nomenklatury "prywatyzującej" PRL
- 43 13
-
2014-03-02 21:38
Bolek to TW Bolek kapusta ubecka. Może gdyby nie on komuna by upadla
pare lat wcześniej zapewne. Penerstwo nie dorwałoby się do władzy tylko siedziało w więzieniach. Nic chłop nie ugrał z komuną, jak to oceniają publicyści z Czerskiej bo był na to za tępy. Trzeba nazywać rzeczy po imieniu.
- 6 3
-
2014-03-01 15:11
powtarzasz kłamstwa i slogany
na szczescie cały świat wie kim jest Wałesa tylko w naszej ojczyźnie paru oszołomów widzi alternatywną wersje prawdy
- 9 14
-
2014-03-01 13:46
Czyżby bukiet Bolków był hitem Walentynek?
Miłość do ojczyzny nie jest tożsama ze zdradą i kablowaniem. Tutaj nie chodzi o dziecko z piaskownicy które naskarżyło na kolegę. Donosicielstwo w czasach PRL-u, czyli wskazani brudnym palcem bolków ludzie byli potem przesłuchiwani przez zwyrodnialców z SB. Niejeden przypłacił to ciężkim kalectwem, nawet życiem. Strach w nachodzonej rodzinie, rewizje, w najlepszym wypadku ciągłe wezwania na przesłuchania.
- 10 1
-
2014-03-01 09:57
Zacznij od studiowania słownika mowy ojczystej
- 9 3
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.