Ewakuacja wieżowca na Zaspie przy ul. Jana Pawła II 25
19842 wyświetlenia 16 lipca 2016 (669 opinii)Ewakuacja wieżowca na Zaspie przy ul. Jana Pawła II 25 - podejrzenie groźby zawalenia się.
Więcej na ten temat
Opinie (669) ponad 10 zablokowanych
-
2016-07-16 20:27
Współczuję. Mogą stracić cały dobytek, kto im to odda?? (100)
- 461 26
-
2016-07-16 20:29
Budyn odda. (11)
Jemu kilka mieszkan wte czy wewte ...
- 109 58
-
2016-07-16 20:43
(5)
niech napiszą do jarka załatwi im posady w państwowych firmach
- 70 77
-
2016-07-17 07:51
Odda zaklad unezpieczeniowy w ktorym spoldzielnia ubezpieczyla budynki (2)
Kazdy sie do tego w czynszu doklada co miesiac
- 27 2
-
2016-07-17 09:11
Sprawdź na jaką kwotę ubezpiecza (1)
Wyjdzie, że na 50 tys za mieszkanie...
- 15 3
-
2016-07-17 21:46
widać tyle warte
a nie wydumane 400 tys. za apartament 35 m2
- 2 1
-
2016-07-18 14:44
(1)
Teraz już nie ma kolesiowego obsadzania stołków . To już się skończyło . Trzeba powyrywać te posadzone chwasty.
- 0 1
-
2016-07-22 03:31
marzyciel
- 0 0
-
2016-07-17 08:00
modlitwa
najlepsze, ze odkad Budyn zaczol stawiac to 12-st pierowce w srodku parku to cala Zaspa sie modlila aby je licho wzielo zanim sie ktokolwiek wprowadzi... "coz czlowiek strzela a Pan Bog kule nosi..."
- 6 14
-
2016-07-17 10:04
Zawiść (3)
- 8 1
-
2016-07-17 10:06
(2)
Tez sobie kup parę mieszkań...nikt Ci nie broni...zamiast tracic czas na opinie moze tak do roobty sie wziąć...czy czekasz na to ze Panstwo da?
- 7 16
-
2016-07-18 14:48
(1)
A gdzie tak dobrze płacą by w ciągu kilku lat móc kupić taką ilość mieszkań ?
- 3 0
-
2016-07-18 22:29
W magistracie
- 0 0
-
2016-07-16 20:30
o ubezpieczeniu mieszkania słyszał? (67)
- 82 41
-
2016-07-16 20:31
Taaaaa, na pewno WSZYSCY maja ubezpieczone. Szczególnie mury, od zawalenia. (59)
To nie Japonia.
- 105 31
-
2016-07-16 20:33
(53)
Żeby nie ubezpieczyć mieszkania, trzeba być bardzo bogatym albo bardzo głupim.
- 102 54
-
2016-07-16 20:34
Zeby napisać taki komentarz trzeba być bardzo głupim. (52)
O biedzie słyszał, eee??
- 81 100
-
2016-07-16 20:38
Biedny tym bardziej powinien być ubezpieczony (48)
Za 200 zl rocznie można mieszkanie ubezpieczyć. Większość "biednych" co miesiąc więcej na fajki wydaje
- 139 36
-
2016-07-16 20:39
Bzdura! Za 200 zl stolec ubezpieczysz, a nie mieszkanie od wszystkiego i jeszcze od zawalenia. (7)
To min. 400 zl za male mieszkanie, w porzadnej firmie, a nie w krzaku.
- 47 67
-
2016-07-16 20:41
asd
- 5 5
-
2016-07-16 20:48
> Za 200 zl stolec ubezpieczysz
Proszę bardzo:
Mieszkanie + stałe elementy: 250 kzł
Ruchomości domowe od zdarzeń losowych: 50 kzł
Ruchomości domowe od włamania: 10 kzł
OC w życiu prywatnym: 50 kzł
Porządna firma i porządny zakres ubezpieczenia.
Skłądka roczna: 211 zł
..i fakt... na fajki wydaję miesięcznie więcej. Znacznie więcej :D- 62 20
-
2016-07-16 20:59
dom
jednorodzinny od powodzi/zalania/pożaru/złodzieja itp. itd. 210 PLN/rok
- 23 5
-
2016-07-16 21:24
(1)
Ale jesteś debilem. Mam mieszkanie w wielkiej płycie, 63 metry, ubezpieczone mury od zawalenia, powodzi i miliona nieszczęśliwych następstw na 300 tysiecy, składka roczna w PZU 176zł,
- 47 3
-
2016-07-16 23:14
PZU
To złodziejska szajka. Składi biorą a jak przychodzi do wypłaty, to najchętniej by nic nie dali.
- 16 8
-
2016-07-16 21:27
a ja płace 265 zł za rok :) Mam mury na 310 tys + 50 tys ruchomości wiec nie przesadzajcie i tez mam w dobrej firmie.
- 18 2
-
2016-07-17 16:52
A to ciekawe, bo ja mam ubezpieczenie na wszelkie możliwe nieszczęścia (w tym takie nietypowe jak np. upadek samolotu czy meteorytu) do wartości odtworzeniowej 700 tys. za nieco ponad 300zł rocznie w jednej z bardziej znanych ubezpieczalni.
- 2 0
-
2016-07-16 20:42
Od wszystkiego? (6)
Gdzie?
- 11 1
-
2016-07-16 20:44
W Pzu ale w innych firmach tez chyba można od wszystkich ryzyk (5)
- 8 6
-
2016-07-16 20:56
(4)
Można. Sporo firm ma ubezpieczenie w all-risku.
Ale Klienci nie do końca zdają sobie sprawę, że all-risk oznacza "wszystkie ryzyka oprócz.." i tu lista wykluczeń.
Zatem generalnie wolę sprzedawać ryzyka nazwane. Przynajmniej Klient nie będzie się burzył, jak sobie po pijaku wypaćka mieszkanie sprayem a następnego dnia będzie chciał odszkodowanie, "bo przecież ma wszystkie ryzyka" :D- 15 3
-
2016-07-16 21:00
Brawo, Sadyl (3)
nie ma to jak zareklamować swoje usługi w takim momencie...
- 20 3
-
2016-07-16 21:12
(2)
> Brawo, Sadyl
W takim momencie choć parę osób może się zastanowi, czy warto sknerzyć te (przykładowe) 200 zł rocznie, narażając się na utratę dobytku życia i mieszkanie pod mostem.. i w końcu ubezpieczą swoje mieszkanie.
Mam naprzykład mieszkający piętro wyżej. Babka wydała w pip kasy na remont.. i przedwczoraj ją zalało.
Oczywiście.. przysknerzyła te 100-120 zł (za tyle bym jej zrobił sensowne ubezpieczenie). Teraz będzie ganiać po sądach, bo zarządca budynku się wypiął (siła wyższa, brak winy).
I dopiero teraz chce to mieszkanie ubezpieczyć.
A jeśli ktoś zechce kupić ubezpieczenie, to dlaczego nie u mnie?
Mam najlepsze.. bo wszystkie :D- 18 7
-
2016-07-16 21:22
Niech zgadnę - w Nicei reklamowałbyś ubezpieczenia na życie, prawda? (1)
Jak to jednak łatwo niektórych wyczuć.
Rozczarowanie. I niesmak.- 17 11
-
2016-07-16 21:48
@snake:
Nie mam wpływu na zycie ludzi z tego wieżowca. Mogę ich ewentualnie przytulić i pocieszyć :/
"Nachalne" podsuwanie ubezpieczeń ma wpływ na innych, którzy może dzięki temu unikną losu bohaterów powyższego artykułu.
A ze akurat pracuję w tej branży.. no cóż...
Zakładasz a'priori nieetyczność np. pracowników zakładu pogrzebowego (nie mówiąc o lekarzach czy strażakach ;) ?
Wszak czerpią wymierne korzyści z cudzego nieszczęścia.
Ja nie czerpię.. i zawsze życzę moim Klientom, żeby ich składka była "wyrzucona w błoto" (poza ub. medycznymi).- 12 8
-
2016-07-16 20:59
Kretynie, dla wielu Polaków przy zarobkach 1200 te 200 zł to majątek! (28)
Powinieneś zostać skazany na przeżycie roku za tyle, to by cie nauczyło i pokory i rozumu.
- 21 78
-
2016-07-16 21:01
(26)
Ludzi o zarobkach 1200 nie stać na kupno mieszkania, kretynie.
- 46 18
-
2016-07-16 21:03
mogą za 500+ ubezpieczyc.To i tak kasa za free. (4)
- 23 10
-
2016-07-16 21:45
(3)
500+ czlowieczku jest na dzieci ktore kosztuja co miesiac jesli nie masz to nie rozumiesz
- 15 18
-
2016-07-16 22:10
właśnie widać wokoło jak 500+ idzie na dzieci. (1)
- 17 7
-
2016-07-16 23:07
sluchaj sie KODU dalej i te bzdury opowiadaj
- 17 17
-
2016-07-16 23:35
Wczesniej nie kosztowaly
- 13 0
-
2016-07-16 21:05
Mogą mieć odziedziczone, megakretynie (12)
Nie wszyscy musza mieć kupione
- 25 13
-
2016-07-16 21:15
i ciezko jest wysuplac 15 zlotych miesiecznie (1)
na ubezpieczenie?
to jedna paczka fajek mniej w miesiacu albo 5 tanich piw mniej- 30 8
-
2016-07-16 21:28
Powiedz to tym, co pracują za grosze, które nawet na to piwo nie wystarczą po wszystkich opłatach
mam nadzieję, że dostaniesz porządnie od nich w twarz i wytrzeźwiejesz
- 15 24
-
2016-07-16 21:17
(9)
Jak kogoś nie stać na wydatek 200 zł rocznie, to sprzedaje mieszkanie na Przymorzu Wielkim (bo to już chyba nie Zaspa) i kupuje nieporównanie tańsze, gdzieś indziej, o tym samym albo i większym metrażu.
W tym budynku najdroższa jest lokalizacja, megakretynie ;)- 21 16
-
2016-07-16 21:19
Życzę ci utraty pracy a potem zdychania z pensji, wiele do ciebie wtedy dotrze (8)
- 13 20
-
2016-07-16 21:37
(3)
> Życzę ci utraty pracy a potem zdychania z pensji
Czy tylko ja widzę tu niespójność logiczną? ;>
Nie mam pracy. Nie mam pensji.
Zatem... nie mam czego stracić ;)
btw: nie złorzecz. Karma wraca :D- 16 9
-
2016-07-16 21:50
Wszystko jest logiczne: tracisz pracę i dostajesz nową, za którą dostajesz zapłatę, za jaką nie da się godnie żyć (2)
- 7 4
-
2016-07-16 22:16
(1)
> tracisz pracę i dostajesz nową, za którą dostajesz zapłatę, za jaką nie da się godnie żyć
Czyli:
Albo wcześniej ktoś Ci płacił za dużo albo później płaci za mało.
W pierwszym przypadku.. trza się cieszyć, ze chociaż czasowo trafiło się na głupiego, który przepłacał.
W drugim: trza szukać innej, gdzie płacą adekwatnie do włożonej pracy i umiejętności.
btw: "godność" ze standardem życia nie ma nic wspólnego.- 8 4
-
2016-07-16 23:09
Tylko młody głupiec może wypisywać takie brednie
akurat w Polsce pensja nijak ma się do rzeczywistej wartości pracy, a zatrudnienie nie chroni przed nędzą i nie jest to tajemnica nawet dla Komisji Europejskiej, poczytaj sobie jej raporty na ten temat.
- 11 2
-
2016-07-16 21:55
Nie życz tak nigdy i nikomu
proszę...
- 10 3
-
2016-07-16 23:37
Smutna jest nieudolnosc nieudolnych
- 6 3
-
2016-07-17 00:11
smutni to są, ale ludzie którzy nigdy się za 1200 nie musieli utrzymać ale są ekspertami od życia za 1200 :D
podpowiadam radośnie że za 1200 można radośnie wyżyć żyjąc nawet samotnie (w parze to już 2400 ;) ) i zostanie na wszystkie ubezpieczenia, wystarczy nie wypitalać hajsu na g*wno. Nie znaczy to oczywiście że uważam że 1200 to super pensja, po prostu argument o braku hajsu na ubezpieczenie jest inwalidą ;p- 11 6
-
2016-07-17 07:33
W trjmieście jest olbrzymia ilośc pracy
- 7 3
-
2016-07-16 21:20
Są różne sytuacje - może kogoś było stac, a potem zbiedniał, bo np. musiał zmienić pracę i zarabia mniej? (6)
Dorośnij, bo życie nie jest takie proste, jak się zdaje.
- 18 3
-
2016-07-16 21:28
(5)
> może kogoś było stac, a potem zbiedniał
Z 10 lat temu sobie obiecałem, że chocbym miał puszki zbierać, to ZAWSZE będę miał sensowne ubezpieczenie mieszkania, NNW i opiekę medyczną.
Przez te 10 lat, Ubezpieczalnie zapłaciły mi wielokrotnie więcej, niż wpłaciłem składki.
No i.. póki co (odpukać) puszek zbierać nie muszę ;)- 6 12
-
2016-07-16 22:11
Dlaczego wy się wyzywacie? (1)
- 12 1
-
2016-07-16 22:18
> Dlaczego wy się wyzywacie?
Jak brak argumentów ad rem, to się jedzie ad personam :)
Szczególnie, jeśli ma się złudę anonimowości.- 9 4
-
2016-07-16 22:44
Statystyka pokazuje, że prawdopodobnie wyłudzasz odszkodowania. (2)
- 8 4
-
2016-07-16 22:59
statystyka to najwyższy stopień kłamstwa
kłamstwo - wielkie kłamstwo - statystyka
- 3 5
-
2016-07-17 08:15
@Likwidator:
> Statystyka pokazuje, że prawdopodobnie wyłudzasz odszkodowania
Gdyby tak było, z pewnością bym się tym publicznie nie chwalił :D- 4 1
-
2016-07-19 14:59
mieszkanie dużo osób dostaje po dziadkach
za 1200 żyją bez kredytu mieszkaniowego.
- 0 0
-
2016-07-17 06:32
tylko w tym bloku
nie mieszkają ludzie co zarabiają 1200 zł !! , powiedz jeszcze o Polsce w ruinie ! Pamiętam jak oddawali ten blok na początku lat 90 , kupę kasy to kosztowało a mieszkania poszły szybko .
- 8 1
-
2016-07-17 10:02
(2)
Przy 200 zl to bedziesz mial takie klauzule w OWU ze fige dostaniesz - a i ta figa bedzie pomniejszona o udzial wlasny. Ale kombinuj.
- 5 2
-
2016-07-17 12:03
(1)
@Maniek::
Kalkulacja powyżej (za 211 zł) jest ze zniesionym udziałem własnym.
Sam mam takie ubezpieczenie (ten typ polisy w tym samym TU) tylko na inne kwoty i z rozszerzonym zakresem ryzyk. Rozszerzonym o pomieszczenia gospodarcze (szopa na podwórku) i szyby w all-risku (akwarium).
Podstawowy zakres ubezpieczenia jest taki sam, jak sprzedaję moim Klientom.
Nie sądzisz chyba, ze pracując naście lat w branży kupiłbym sobie kiepskie ubezpieczenie?- 3 2
-
2016-07-18 07:45
A ja od kilkunastu lat obsluguje sprawy sadowe ubezpieczycieli. I wiem jak dziala likwidacja. Ty zgarniesz prowizje, a co ludzie sie potem nauzeraja (niekoniecznie z dobrym skutkiem) to ich.
- 2 0
-
2018-10-15 14:52
wątpię
żeby standardowe ubezpieczenie zawierało szkody na skutek wad konstrukcyjnych, nawałnic i anomalii pogodowych itp.
- 0 0
-
2016-07-16 22:27
(1)
Moja mama powtarza zawsze, że jest za biedna na to żeby się nie ubezpieczać.
- 23 3
-
2016-07-16 22:30
Masz mądrą mamę
- 26 3
-
2016-07-17 07:39
Biedy w Polsce nie ma.
Za piSu to nawet niewypada o tym pisAĆ.
- 6 3
-
2016-07-16 20:33
Ja mam od wszystkich ryzyk. Za spory dom ok 600 zl rocznie (3)
- 25 6
-
2016-07-16 20:35
Co z tego, że Ty masz??? Ja też mam i co w związku z tym? (2)
Tam na 100 proc. ma tylko częsć i to od pożaru, kradzieży, zalania.
- 15 8
-
2016-07-16 20:51
Za wszystkie ryzyka wyszłoby niewiele drożej. U mnie różnica była mniej niż 100 zł rocznie
Czyli mniej niż 10 zł miesięcznie..
- 7 1
-
2016-07-16 22:03
> od pożaru, kradzieży, zalania
I wystarczy.
Katastrofa budowlana, która często jest w wyłączeniach odpowiedzialności TU, jest skutkiem ZALANIA lub DESZCZU NAWALNEGO, które są w podstawowym zakresie odpowiedzialności bodaj wszystkich TU (a przynajmniej: nigdy nikomu nie sprzedałem ubezpieczenia, gdzie by tego nie było :D
Jeśli TU by się wypięło, to wygrana w sądzie murowana.- 10 2
-
2016-07-16 22:06
mury
od wybroszyn!
- 4 0
-
2016-07-16 20:33
Na pewno wszyscy ubezpieczyli od zawalenia. (3)
- 21 7
-
2016-07-16 20:38
ja ubezpieczylem
- 10 5
-
2016-07-16 21:05
A po co ubezpieczać od poszczególnych zdażeń jak od wszystkiego koszuje niewiele więcej (1)
- 6 6
-
2016-07-18 08:28
od wybuchu terrorystycznego też?
w papierach napisano "ubezpieczenie od wszystkiego"?
- 0 0
-
2016-07-16 20:35
(1)
Część rzeczy ma wartość sentymentalną, żadne pieniądze tego nie oddadzą :(
- 34 1
-
2016-07-16 20:35
Otóż to...
- 16 1
-
2016-07-16 21:05
Tak Panie Cimoszewicz :D
- 11 2
-
2016-07-16 20:48
Boże chroń tych ludzi
- 23 2
-
2016-07-16 20:54
Adamowicz
- 6 5
-
2016-07-16 20:58
(2)
Może prezydent Adamowicz, który 15 lat miasto na powódź przygotowywał?
- 23 16
-
2016-07-16 21:06
nie wiedziałem, ze powinien jeszce podwójne dachy na Zaspie budować? (1)
- 15 10
-
2016-07-17 15:14
W ogóle nie powinno się budować na zaspie
- 1 1
-
2016-07-16 21:04
jaki (1)
a tu krecha na ten bungalow we franku, 7k pln za metr i kupa. Polak posiadacz :D
- 3 8
-
2016-07-16 23:00
jaki jaki?
Patryk?
- 5 0
-
2016-07-16 21:15
dobytek dobytkiem, ważne że ewakuowali zanim, nie daj Boże, stałaby się tragedia!
- 14 1
-
2016-07-16 21:15
Tusk im da
- 4 12
-
2016-07-16 21:17
nikt nie odda (1)
jak beda mieli szczescie to dostana mieszkanie socjalne gdzies na oruni wsrod patologii
- 13 2
-
2016-07-18 14:54
Taaa
Dostaną parę setek na pocieszenie, żeby z pustymi rękoma nie zostali. Ubezpieczanie mieszkań to jedno wielkie cwaniactwo . Aby żyło się spokojniej do czasu ......
- 2 0
-
2016-07-16 21:37
Módlmy się aby ci co stawiali ten budynek robili to maksymalnie po litrze na łeb
- 23 0
-
2016-07-16 22:25
(2)
Patron ulicy odda. I jeszcze po nieświeżej kremóweczce na dobre seranie.
- 8 8
-
2016-07-17 06:50
Czuje juz jak skwierczysz w piekle, płytki ateiczku. Nasz Papież serce, by oddał.
- 6 5
-
2016-07-18 14:46
To ja chcę na to dobre seranie !
- 0 0
-
2016-07-16 23:24
twoja stara odda w naturze
twoja stara odda w naturze
- 3 4
-
2016-07-17 07:38
Jarek wspomoże ich z OFE (1)
Na jesieni zabiorą i rozdadza roznej maści potrzebującym.
- 9 4
-
2016-07-18 14:45
Gadasz co ci ślina na jęzor przyniesie .
- 0 1
-
2016-07-18 01:33
napewno nie ja
- 1 0
-
2016-07-20 18:26
PiS im odda, to chyba oczywiste?
- 0 0
-
2016-07-16 20:27
Konstruktor to juz musi swoje lata miec ... (14)
Pewnie nie przewidzial "geniuszu" wspolczesnych konstruktorow kanalizacji burzowej.
- 312 24
-
2016-07-16 20:40
Teraz na topie znów bedą falowce (2)
Nie ma to jak konstrukcja falowców. Nie do zdarcia budynek. Piwnice nie ucierpiały, konstrukcja wytrzyma kolejne 40 lat.
- 69 12
-
2016-07-16 21:49
Pytanie kto tak błyskawicznie przy weekendzie podjął decyzję o ewakuacji ;-) (1)
Zadziwiające co w Gdańsku się dzieje, od kiedy PISuary zaczęły Budyniowi koło ogona robić. BTW gdzie ewakuowano tych ludzi? Na ulicę? Ewakuując 14-piętrowy wieżowiec to chyba jakiś sztab kryzysowy trzeba zorganizować ad hoc i zapewnić miejsce ewakuacji. Zbliża się noc.
Ludziom, których problem nie dotyczy osobiście, bo oni nie mają głowy do głupot - polecam genialny rosyjski dramat "Durak". "Lektura" kinematograficzna obowiązkowa.- 26 19
-
2016-07-17 11:12
Alarm odwołany, a więc wszystko w socjalistycznej normie - wracajta do domów i módlta się.
- 8 0
-
2016-07-16 20:50
ten budynek wybudowano na poczatku lat 90-tych (1)
a konstruktor może i ma swoje lata
- 34 2
-
2016-07-16 21:07
Najdramatyczniejsze są zdjęcia . Szczególnie to z okna na samochody strażaków.
- 30 0
-
2016-07-16 21:11
(4)
Blok był oddany w 96 roku, więc nie jest taki stary, a konstruktor pewnie tez niekoniecznie. To są bloki budowane przez Inpro.
- 46 2
-
2016-07-16 21:51
Inpro oszczędza na wszystkim. Słyszałem w 2006 r. historie od koogoś kto w Inpro był inżynierem jak Inpro buduje po taniości zas (3)
tępując lepsze materiały wykończeniowe chłamem i od tego czasu mam uraz do tej firmy.
- 35 9
-
2016-07-17 21:49
jakość materiałó wykończeniowych nie ma dla konstrukcji znaczenia (2)
konstrukcja nośna rządzi się swoimi prawami/obliczeniami
- 2 3
-
2016-07-17 22:20
(1)
Jak się oszczędza na stali - co się nazywa wymuszaniem odchudzania stali przez inwestorów - co jest nagminną praktyka to raczej ma to wpływ na konstrukcję . Czasem takie wałki idą w tych tematach ze hej. A jak się konstruktor za bardzo stawia to kolejnych zleceń na projekty nie dostanie
- 4 1
-
2016-07-19 19:16
Niewielu jest tak głupich konstruktorów, żeby własnym nazwiskiem poświadczyć, że niebezpieczny dla życia budynek jest gotowy do użytkowania. Był taki jeden w Katowicach. Po zawaleniu hali podciął sobie żyły.
- 1 0
-
2016-07-17 00:35
to budynek budowany przez INPRO
coś jeszcze pan prezes INPRO chce powiedzieć ????
szczególnie mieszkańcom osiedla Hynka ???
ps ponownie www. trójmiasto.pl usunie ten wpis .....
są na usługach developera .... kasa ...
print zrobiony- 32 6
-
2016-07-17 08:27
Tam było kiedyś bagno
W tym miejscu 40 lat temu było bagno i jeziorko o tym powinien wiedzieć !!!
- 17 3
-
2016-07-17 09:28
Budynek projektowany jest pewnie na teren stabilny
A kłopot, że wykorzystane teren niezabudowany pierwotnie bo teren się nie nadawał bez odpowiedniego przygotowania. Pytanie czy nie zlekceważono tego.
- 9 1
-
2016-07-17 13:10
Kanalizację burzową itp
projektuje się pod średnie roczne opady, występujące w danym terenie. nie uwzględnia się takich anomali jak tegoroczna czy sprzed 15 lat, na które nie ma sposobu. W niemczech niby mają wiecej kasy, ale w czerwcu tez bawaria zalana gdzie ogłoszono stan klęski żywiołowej. Taniej jest usunąć skutki takich anomalii niż budować instalacje burzowe pod kątem ulew raz na 15 lat.
- 7 1
-
2016-07-16 20:28
Oby sie nie zawalił tragedia by była :( (23)
Generalnie takiego typu budynki powinny mieć fundamenty pionowe (głębokie) podobnie jak korzenie drzew. Mam nadzieje, że budowniczowie nie popełnili błędu.
Pytanie z którego roku jest obiekt? Boże ocal tych ludzi nikt ne zasłużył na taką tragedie :(- 226 34
-
2016-07-16 20:43
(2)
Może pomyśleć wcześniej i nie gadać o tragediach tylko woda dostała się pod styropian docieplania lub tynk i robią się takie balony.
- 9 9
-
2016-07-16 20:48
styropianu na stropach nie ma (1)
- 21 5
-
2016-07-16 21:38
Woda dostała się pod styropian w ścianach i dlatego stropy wypaczyły się o kilkadziesiąt cm. Co za geniusz!
- 14 4
-
2016-07-16 20:51
(7)
Budowali te budynki pod koniec komuny. 1988 rok chyba i na pewno jest to wielka płyta. Mieszkam niedaleko i pamiętam budowę.Te tereny były kiedyś podmokłe, były tam strumyki i bajorka. wszystko zasypali i postawili te budynki.
- 31 14
-
2016-07-16 20:54
I tu popełnili błąd
w takich sytuacjach nie powinno dać sie zgody na budowe takich obiektów.
- 14 8
-
2016-07-16 21:18
Coś źle pamiętasz, na tym terenie od dawien dawna był jakiś zakład budowlany, (2)
i tam stały duże magazyny. Pamiętam, jak ta instytucja skończyła działalność, możliwe, że na przełomie 89/90 może coś koło tego, chodziłem tam z kolegą, rozglądać się co ciekawego zostawili. Wtedy to jeszcze było ogrodzone. Co innego sprawa szpitala, na tym miejscu gdzie jest szpital rzeczywiście były tereny podmokłe, i to zostało zasypane, dlatego budynek pęka, tylko ocieplenie to przykryło.
- 14 0
-
2016-07-16 23:11
d (1)
to byla firma mojego ojca ale to nie pod tym blokiem tylko na miejscu tego niskiego nowoczesnego osiedla obo- jelitkowski dwor . te bloki tutaj z filmu powstaly w latach 90 tych
- 10 0
-
2016-07-17 08:23
ten zakład zajmował bardzo duży teren, od ul Czarny Dwór,
aż do wieżowców, które są ogrodzone płotem, tam też były suwnice, i kilka budynków, i to było jak sobie przypominam, w latach 90-tych , 92 albo 93. ale mniejsza o to, taki wieżowiec nigdy nie powinien pękać albo puchnąć, przy takich albo i większych ulewach,
- 3 0
-
2016-07-16 23:08
ss
to dziwne bo ja pamietam jak oddali je okolo 20 lat temu do uzytku wiec jednak lata 90te i nie wielka plyta
- 10 1
-
2016-07-17 01:24
Budynki sa z 1994 roku
Słaba masz pamięć kolego
- 8 0
-
2016-07-17 08:13
tereny podmokłe
Najlepsze, ze Adamowicz uparl sie aby wykorzystac wszstkie tereny podmokłe na Zaspie - w parku zawsze gzdie postawil 12-sto pietrowce zawsze rano stala super gesta mgla. Tak samo teraz prubuje cos wcisnac pomiedzy Burzynskiego a Zwirki na terenach podmokłych.
- 7 5
-
2016-07-16 20:52
1991
- 9 2
-
2016-07-16 20:55
Pewnie stwierdzą, że nic się nie dzieje, gorzej jak jutro odpadnie część ocieplenia,
wtedy lud się przestraszy, bo tak jest, jak przy ocieplaniu bloków, wieżowców odwalali fuchę, marny klej, słabo zakotwione, to przy takich ulewach może polecieć.
- 16 3
-
2016-07-16 20:59
z poczatku lat 90-tych
- 12 1
-
2016-07-16 21:47
Spoko w tym budynku robiliśmy plytkie i poziome fundamenty. Kurczę jesteśmy pelni podziwu dla twej niezwykle fachowej wiedzy.
- 7 5
-
2016-07-16 23:07
ala
budynek ma okolo 20 lat został oddany do użytku w latach 90tych
- 4 0
-
2016-07-16 23:49
Boże ?
Boże nie pomoże.
Samemu czas myślec.- 10 0
-
2016-07-17 00:44
Bóg (1)
Boga w to nie mieszaj!!!
.- 6 2
-
2016-07-17 08:15
Modlitwa
Coz wszyscy sie modlilismy aby licho wzielo inwestycje Adamowicza w srodku parku na Zasapie.. troche chybilo... Wyrazy Wspolczucia dla sasiadow
- 2 4
-
2016-07-17 01:11
KRZENIE drzew są poionowe?! (1)
super tylko u mnie jest inaczej - poziom:_))
- 6 0
-
2016-07-17 01:14
bpg bogiem a tu ktos wymysla...Paranoje
hehhehe
- 1 0
-
2016-07-18 00:35
ok 1992
- 1 0
-
2016-07-18 06:20
ulewa
Budynek jest z lat ośiemdzieśątych.
- 1 0
-
2016-07-16 20:28
dokonamy w inspektoracie stosownych pomiarów i obliczeń (6)
Damy znać jak będą wyniki
- 70 18
-
2016-07-16 21:01
Szpilek debilek, jak jego ojciec i ojciec jego ojca
- 25 7
-
2016-07-16 21:18
(4)
Po co sie podpisujesz jako Szpilek? Zachowujesz sie jak kobieta z chcicą na Szpilka.
- 9 7
-
2016-07-16 21:44
(3)
Po co sie podpisujesz jako Kasia?
- 12 3
-
2016-07-16 22:03
(2)
Bo tak mi mama z tatą dali na imie.
- 8 8
-
2016-07-16 22:48
(1)
Straszne. Skąd oni, zza Buga?
- 7 9
-
2016-07-17 10:37
a ty skąd? zza Eufratu?
- 6 0
-
2016-07-16 20:28
Rzetelność informacji (6)
Zanim coś napiszecie najpierw to sprawdżcie , budynek jest 9 piętrowy tylko jeden pion ma 12 pięter
- 101 32
-
2016-07-16 21:05
wielkość
idąc twoim tokiem "rozumowania" kłócisz się w sklepie za każdym razem gdy cena produktu to 19,99 bo to w zasadzie 19zł, a nie 20zł więc 1zł reszty dla ciebie musi być
- 16 15
-
2016-07-16 21:05
A ten pion nie jest częścią budynku? (1)
Czy może jednak jest i jako taki wpływa na jego całkowitą wysokość?
- 33 2
-
2016-07-16 21:32
on nie wie co to pion
Jego zona jest zalamana
- 36 3
-
2016-07-17 01:22
To nie jest wielka płyta
To taniocha z przełomu lat 80-90. Nie wróżę długiego życia
- 6 2
-
2016-07-17 10:23
!3 piętro
Dla niewierzących w pechową 13-tkę. Lewy budynek ma 13 kondygnacji. To kara dla niedowiarków.
- 3 0
-
2016-07-17 11:12
Rzetelnosc
Ale jednak ma!
- 3 0
-
2016-07-16 20:29
wielka płyta zaczyna się sypać (32)
To było projektowane na max 50 lat
- 94 241
-
2016-07-16 20:31
(6)
to nie jest wielka płyta ekspercie, te bloki postawiono na pocz. 90 tych lat
- 126 9
-
2016-07-16 20:37
(1)
Dokladnie sam tam mieszkalem
- 35 6
-
2016-07-17 06:07
wyrazy wspólczucia , ze sam musiałes tam mieszkac , nie miałes zony ani dzieci.
- 7 17
-
2016-07-16 21:14
tak, ale projekt jest z lat 60-tych (3)
a autor mówi że projekt jest na 50 lat, nie bryła, i ma rację.
- 11 36
-
2016-07-17 02:38
Projekt jest z lat 80 tych (2)
To jest tzw SBM całkowicie monolityczna technologia, nie ma nic wspólnego z tzw wielką płytą.
- 25 2
-
2016-07-17 11:02
a wielka płyta to nie monolit ? ;) (1)
- 0 10
-
2016-07-17 11:50
Nie
- 11 0
-
2016-07-16 20:42
(1)
a ile ma?
- 11 0
-
2016-07-16 22:09
Inpro r około 1995
- 14 1
-
2016-07-16 20:52
(1)
a mieszkania w tych betonowcach po 7k i więcej za metr i durny Polak bierze kredyt (może jeszcze we frankach, żeby było taniej), na całe życie a bum i jak domek z kart przy większym deszczyku.
- 21 20
-
2016-07-17 11:45
Nie durny Polak, lecz pazerny bank
Jak bys kupowal mieszkanie te 10 lat temu, to bys wiedzial, ze banki wciskaly kredyty we frankach, a jak klient pytal o zlotowki to okazywalo sie ze nie ma zdolnosci kredytowej. Jednak we frankach kredytowali nawet 120% wartosci kupowanego mieszkania.
Z wlasnego przykladu moge powiedziec ile placilem we frankach i ile moglbym w zlotowkach, tj 330 zlotych kredyt frankowy, 580 kredyt zlotowkowy.
Nawet jesli bylbym bohaterem klasy sredniej i mial kaprys brac kredyt w walucie w ktorej zarabialem, to PAZERNY BaNK by mi to uniemozliwil.- 11 2
-
2016-07-16 20:58