Dzik wtargnął na terminal BCT w Gdyni
14346 wyświetleń 7 grudnia 2021 (268 opinii)Tup tup tup tup tup
Więcej na ten temat
Opinie (268) ponad 10 zablokowanych
-
2021-12-08 21:12
Opinia wyróżniona
Oliwski spacer pomiędzy dzikami.... (24)
zapraszam! Ostatnio dzik zaatakował psa który był na smyczy. nikt nie kontroluje ich populacji - brak wroga naturalnego, za to śmietniki to ful wypas stołówka i zachęta do zwiększania populacji. Nikt nad tym nie panuje. Mój wujek mieszka 300 km stąd, tam jakoś można kontrolować ilość dzików ii nikt z tego nie robi lamentu. Zniszczyły nam płot,
zapraszam! Ostatnio dzik zaatakował psa który był na smyczy. nikt nie kontroluje ich populacji - brak wroga naturalnego, za to śmietniki to ful wypas stołówka i zachęta do zwiększania populacji. Nikt nad tym nie panuje. Mój wujek mieszka 300 km stąd, tam jakoś można kontrolować ilość dzików ii nikt z tego nie robi lamentu. Zniszczyły nam płot, zryły i obsr*ły posesję - za szkody nie odpowiada nikt. koszt wymiany płotu facet zaśpiewał ponad 8 tysi, no sorry. Ostatnio wyszłam z piesełem a tu trzy lochy z przychówkiem i kuzynostwem, po 40 przestałam liczyć, to nie jest zabawne.
- 118 78
-
2021-12-12 16:24
Kudłaty załóż zoo na swojej wiosce i za swoje utrzymój (2)
- 2 2
-
2021-12-13 10:17
wypowiedział się lepszy sort
z brakami w edukacji podstawowej
- 0 0
-
2021-12-13 07:52
utrzymój ???
- 2 0
-
2021-12-09 18:32
Kiedyś dbałam o ogródek, ale zapanował świński terror i świński porządek. (2)
- 0 0
-
2021-12-13 07:51
było nie głosować na PIS, to by nie było świńskich porządków.
- 1 1
-
2021-12-10 20:55
Kup
Antydzika i po kłopocie.
Ja wykopałem wszystkie cebulki i posiałem rośliny których dziki nie lubišą- 0 0
-
2021-12-09 08:35
pies ofiarą (1)
Mój ratlerek przeganiał całe stada dzików w mieście (Sopocie) i w lesie. Jakoś dziki nie odważały się go zaatakować i tym bardziej mnie.
- 1 3
-
2021-12-10 20:54
Myślę
że ktoś wyssał sobie z palca te informacje o ataku na psa.
Wystarczy klasnąć i uciekają dziczyska- 1 1
-
2021-12-09 07:20
To człowiek jest intruzem (3)
Dlaczego ludzie nie rozumieją,że dzików nie jest za dużo. Człowiek zabiera im coraz więcej terenu więc wchodzą w zabudowania... Dziki nie atakują same z siebie np. psa... Zaatakuje jak się czuje zagrożony.
- 15 10
-
2021-12-09 10:45
(2)
np. locha z młodymi ciągle czuje się zagrożona
- 1 8
-
2021-12-09 18:24
a twoja loszka jak idzie na spacer z twoimi warchlakami to nie chroni ich ?
- 5 0
-
2021-12-09 12:49
Brednie. Tylko kiedy sie oddala, a ty podchodzisz do mlodych. Lochy z mlodymi zeruja w miescie i nikomu krzywdy nie robia.
- 9 2
-
2021-12-09 06:39
(1)
A moze zastrzelmy twojego psa skoro straszy inne zwierzeta?
- 10 10
-
2021-12-13 10:16
co pies winny?
zastrzelmy właściciela
- 0 0
-
2021-12-09 06:27
Racja trzeba regulowac populacje psów (1)
Stanowią zagrozenie dla innych a właściciele (mam wrazenie) cierpią na zaburzenia psychiczne: lęk uogólniony i depresja. Naturą sama jest w stanie się kontrolować. A odstrzał to tylko podnieta dla twu twu pseudo myśliwych, których celem nie jest pomóc tylko frajda z zabijania zwierząt.
- 15 13
-
2021-12-11 18:15
Dobrze piszesz . Natura sama się reguluje . Ale psom daj spokój .
- 1 2
-
2021-12-09 01:29
(2)
Ta jasne. Może od razu 400? Idź bajki opowiadać gdzie indziej. Dziki w lesie są u siebie, to ty jesteś gościem.
- 23 13
-
2021-12-09 02:11
(1)
nie, mieszkam to dłużej od nich, nie znam żadnego który by miał 30 lat
- 11 15
-
2021-12-09 18:23
skąd wiesz patrzyłeś mu w metrykę ?
- 6 3
-
2021-12-09 02:00
dlaczego nie w Wigilię?? (2)
- 3 2
-
2021-12-09 18:23
bo wtedy już kłusownicy będą się zażerać przysmakami z dzika !
- 4 2
-
2021-12-09 08:47
bo wtedy dziki mogą to skomentować
- 16 0
-
2021-12-08 23:47
To raczej te "łagodne" (w ocenie ich właściciela) pieski są agresywne nie tylko wobec dzików ale też ludzi.Zawsze omijam szerokim łukiem psy (nawet na smyczy) natomiast bezpiecznie czuję się przy dzikach.
- 21 18
-
2021-12-08 22:35
A mi tam nie przeszkadzają
Jakoś nie słychać aby w trojmiescie kogos zaatakowaly.
- 22 20
-
2021-12-08 14:42
Brawo. (37)
Brawo panie PrezydencieKto buduje osiedla w otoczce lasów.W Kanadzie USA niedżwiedzie podchodzą do śmietników nikt do nich nie strzela.Panie Prezydencie inna kultura.Obecnie tak jak dziki część społeczeństwa traktuje uchodżców.
- 46 91
-
2021-12-08 17:28
Opinia wyróżniona
mieszkasz w mieście i mało wiesz (29)
ale jak byś obsiał swoje pola np. kukurydzą i chciał ją zebrać na ziarno (ścina się to wtedy bardzo późną jesienią ) i w okolicy by grasowało choć 1 stado to gwarantuje Ci że takie stado jest położyć/zniszczyć twoją uprawę od 5-10h i nic nie zbierze i powiedz co taki rolnik ma zrobić , zrzucisz się mu z sąsiadami na odszkodowanie ?
Dziki wale jak byś obsiał swoje pola np. kukurydzą i chciał ją zebrać na ziarno (ścina się to wtedy bardzo późną jesienią ) i w okolicy by grasowało choć 1 stado to gwarantuje Ci że takie stado jest położyć/zniszczyć twoją uprawę od 5-10h i nic nie zbierze i powiedz co taki rolnik ma zrobić , zrzucisz się mu z sąsiadami na odszkodowanie ?
Dziki w rolnictwie robią ogromne szkody , pozwolić im się namnożyć to nie wiem czy za ileś lat w Polsce węgle udało by się zebrać np. ziemniaki(a jak by nie zżarły całości to być za 1kg ziemniaka płacił 10 zł albo więcej) i to nie jest wyolbrzymianie ! kontrola populacji jest wskazana , nie można dopuścić, aby jeden gatunek się namnożył bo wyprze on inne gatunki, poczytaj trochę o tym. Wywożenie dzików też nic nie da bo najzwyczajniej potrafią wracać , po za tym nawet jak je wywieziesz na dany obszar to zaczną się na nim namnażać i zaczną się rozprzestrzeniać w poszukiwaniu jedzenia (jak dobrze wiesz dana powierzchnia ma ograniczone zasoby) W skrócie , gdyby nie odstrzał to za ileś lat w miastach na drogach latały by dziki między samochodami a ty bał byś się wyjść z domu !! pomyślcie szerzej o danym problemie , a nie tylko hejtować dla samego hejtu- 158 53
-
2021-12-11 22:37
no i właśnie -ciołku przeczytaj z zrozumieniem ,te odstrzały nie będą w widłognojnym ,bolszewie czy pcimiu lecz w 3-mieście,rozumiesz turku
- 0 1
-
2021-12-11 02:00
Pokaż papier gdzie i kiedy dziki zniszczyły 5-10 hektarów??
Stuknij się trolu w głowę.
- 1 1
-
2021-12-09 13:46
Masz rację, pod blokiem wysiałem kukurydze
a dziki tam porobiły takie szkody że żal patrzeć
- 3 1
-
2021-12-09 11:31
Dziki trzeba wywozić, a nie do nich strzelać.
- 1 2
-
2021-12-09 01:27
(2)
Szkody zwierząt w rolnictwie sięgają zaledwie kilku procent, więc nie opowiadaj bajek. Większe prawdopodobieństwo jest, że stracisz plony powodu złych warunków atmosferycznych niż z powodu dzikich zwierząt. Te szkodliwe i fałszywe informacje rozpowszechnia PZŁ, by usprawiedliwić swoją haniebna działalnosc.
- 4 4
-
2021-12-09 06:45
na razie jest to kilka % bo jest odstrzał dzików (1)
ale jak nie będzie kontroli populacji to z tych kilku % zrobi się kilkadziesiąt
- 1 2
-
2021-12-09 12:55
Odwrotnie - jest kilka procent, bo mordercy hobbysci rozmnazaja ofiary dokarmiajac je.
- 1 1
-
2021-12-08 23:09
nie zmyślaj - dziki wolą popcorn!
szczególnie podczas oglądania Rodziny Soprano na Netflixie...
- 2 2
-
2021-12-08 19:02
Kiedy rolnicy zaczną w końcu ubezpieczać uprawy? (17)
Susza, woda, zwierzęta, potem tylko płacz...
- 11 14
-
2021-12-08 21:25
ale te ubezpieczenia będą horrendalne co przełoży się na cenę produktów (2)
jeśli nie będziemy prowadzić odstrzału. Z resztą dziczyznę też przecież jemy. To nic złego zabić dzika. On nie jest gatunkiem wymierającym
- 4 5
-
2021-12-09 01:35
(1)
Odszkodowania za straty w plonach spowodowane przez np. dziki, wypłaca PZŁ. Ten sam, który najpierw dokarmia je tymi samymi plonami (patrz: paśniki) i przyzwyczaja je do określonego pożywienia i smaku. Potem zwierzęta szukają tego samego i dla nich nie ma różnicy czy to paśnik, czy to pole. Dzięki temu jest pretekst do odstrzalu i "realizacji
Odszkodowania za straty w plonach spowodowane przez np. dziki, wypłaca PZŁ. Ten sam, który najpierw dokarmia je tymi samymi plonami (patrz: paśniki) i przyzwyczaja je do określonego pożywienia i smaku. Potem zwierzęta szukają tego samego i dla nich nie ma różnicy czy to paśnik, czy to pole. Dzięki temu jest pretekst do odstrzalu i "realizacji życiowej pasji" jak to ujął jeden z myśliwych, skazanych niedawno za zabicie psa Ponga, którego "pomylił z dzikiem".
Nie ka znaczenia czy gatunek jest wymierający, jest to po prostu nieetyczne.
A straty spowodowane przez zwierzęta w uprawach, to zaledwie kilka procent. Nie wpływa na ceny towarów.- 5 4
-
2021-12-09 02:13
jak przestaniemy odstrzeliwać to przestanie być parę procent i będzie kilkadziesiąt bo takie świnie się nieźle mnożą. Poza tym nie to było sensem wypowiedzi bo PZŁ musi być na te odszkodowania przygotowany, mieć skądś kasę. Im więcej zniszczeń tym więcej odszkodowań, tym wyższe ceny
- 2 3
-
2021-12-08 20:17
(5)
ubezpieczenie nie pokrywa strat, a przede wszystkim co dasz żryć zwierzętom? banknoty?
- 5 4
-
2021-12-09 06:52
(4)
Kompletne brednie. Sowite odszkodowanie placi PZŁ.
- 3 2
-
2021-12-09 13:50
(1)
A co panu z odszkodowania dla rolnika jak ten produkty zniszczone nie znajda się na rynku tylko sprowadza nam gmo z zagranicy i będzie jeszcze droższe i gorszej jakosci
- 0 1
-
2021-12-09 16:27
Osoby majace cos do GMO nie maja kompetencji intelektualnych do dyskusji - idz sie pomodl lepiej.
- 0 0
-
2021-12-09 10:46
(1)
z czego je płaci? A skoro już płaci ze składek to masz sprzężenie zwrotne i interes w ich odstrzale.
- 1 3
-
2021-12-09 12:54
Z tzw. polowan dewizowych. Gdyby zakazac polowan, a tym samym dokarmiania zwierzat lesnych, skonczylby sie problem wchodzenia w szkode.
- 2 2
-
2021-12-08 19:45
Ubezpieczenia (5)
ubezpieczenia nie pokrywają podniesionych strat a większość rolników zwyczajnie nie stać na ubezpieczenia upraw bo reprezentanci ubezpieczyciela na ocenę powstałej szkody przyjeżdża wtedy gdy nie jest to realnie możliwe. Dodatkowo muszą udowadniać że to dzik a nie on sam doprowadził do strat z zamiarem uzyskania odszkodowania
- 11 6
-
2021-12-09 13:46
A co miastowymi z tego hak rolnik dostanie odszkodowanie, ale nie sprzeda do punktu skupu i będziecie jeść importowane gmo
- 0 0
-
2021-12-09 01:33
(1)
Odszkodowania za straty w plonach spowodowane przez np. dziki, wypłaca PZŁ. Ten sam, który najpierw dokarmia je tymi samymi plonami (patrz: paśniki) i przyzwyczaja je do określonego pożywienia i smaku. Potem zwierzęta szukają tego samego i dla nich nie ma różnicy czy to paśnik, czy to pole. Dzięki temu jest pretekst do odstrzalu i "realizacji życiowej pasji" jak to ujął jeden z myśliwych, skazanych niedawno za zabicie psa Ponga, którego "pomylił z dzikiem".
- 6 3
-
2021-12-09 06:46
Mamy letni dom na wsi. Wbrew wypisywanym tu zabobonom, rolnicy twierdza, ze oplaca sie jak dzik wejdzie w szkode.
- 5 3
-
2021-12-08 20:31
Nie stać, a w garażu ciągnik Lamborghini o_0 (1)
- 2 10
-
2021-12-08 21:28
jak chcesz płacić za kartofle 10zł za kg to OK, ale ciągnik Lamborghini, który może widziałeś raz na plakacie, nie zmieni zasad kierujących rynkiem
- 9 1
-
2021-12-08 19:41
Rolnicy dostają odszkodowania za szkody w uprawach spowodowane przez dzikie zwierzęta. (1)
I jesteśmy to tym biednym zwierzakom winni. Miasta się rozrastają, mają coraz mniej miejsca do życia. Można oczywiście wybić wszystkie dziekie zwierzęta do nogi, ale - UWAGA - my też za długo wtedy nie przetrwamy.
- 12 13
-
2021-12-09 02:03
niestety mamy Janusza z popisu wszędzie, a temu
Tłuczenie fizyki kwantowej na tej spec głowie wywołuje tylko atak urwitzy dizel wolnossąco tylny napend poślizg drzewo.
- 0 5
-
2021-12-08 19:01
A co z nami? (1)
Zgadzam sie, to samo tyczy sie naszego gatunku;)
- 3 7
-
2021-12-08 21:23
swoją kwestię rozwiąż sama
w Szwajcarii mają, nowy, fajny wynalazek. Zainteresuj się
- 2 4
-
2021-12-08 18:58
przepraszam, zgubiłem się, czy my ciągle o sopocie/nadleśnictwie gdańsk?
- 12 6
-
2021-12-09 13:43
Pod paf
Strzela , i zastrzelą a mięso dla głodnych i biednych , po zbadaniu bo gro dzików jest chorych
- 0 0
-
2021-12-08 21:37
o qwa ale dzban, mam 40 lat i nienawidzę tego słowa ale ty się w nie wpisujesz (5)
chciałbyś mieć niedźwiedzie pod domem? Wiesz że to nie są pogodne misie z bajki o "Misiu Uszatku", tylko bezwzględni drapieżnicy dla których człowiek jest łatwym kąskiem? Ciebie pierwszego by zżarły
- 12 4
-
2021-12-09 01:28
(4)
Oo, to już człowiek nie jest "na szczycie łańcucha"? Widać jest tam gdzie wygodnie, żeby postrzelać.
- 5 6
-
2021-12-09 02:17
(3)
niedźwiedź też jest na szczycie łańcucha, on ma pazury, a ty możesz mieć broń. Tylko że nie odpowiedziałeś na pytanie czy chciałbyś takiej konfrontacji?
- 5 1
-
2021-12-09 06:43
(2)
Trzymaj sie z daleka od niedzwiedzia, to nic ci nie zrobi. Niedzwiedzie nie sa zainteresowane ludzkim miesem - smierdzi, mowiac wprost. Mieszkasz przy lesie, to naucz sie jego mieszkancow, maja nie mniejsze prawo tu byc niz ty.
- 5 6
-
2021-12-09 10:52
(1)
jak będzie wśród zabudowań, tak jak napisałeś, to nie da się trzymać od niego z daleka. I nie pisz głupot, bo nawet w Kanadzie przypadki spotkań z niedźwiedziami nie są pożądane i służby się tym zajmują. Misiowi żadne mięso nie śmierdzi, a ty wymyślasz argumenty pod durną tezę. Poza tym jak się poczuje zagrożony to nie będzie się zastanawiał.
- 2 2
-
2021-12-09 12:52
Bredzisz i na temat Kanady, i na temat niedzwiedzi. Niedzwiedzie nie poluja na ludzi. Powtarzam dla niekompetentnych intelektualnie: niedzwiedzie nie poluja na ludzi. Ani dziki.
- 2 1
-
2021-12-07 16:54
Wytłuc do ostatniego (10)
Niech zostaną tylko wspomnieniem na zdjęciach w zakładce szkodniki.
- 46 103
-
2021-12-09 07:35
Śmieciu
A może ciebie i twoją starą?
- 1 0
-
2021-12-08 17:46
Mówisz o myśliwych? (6)
Tylko w tym roku zastrzelili już cztery psy i to w terenie zabudowanym, dwóch mężczyzn i trzech innych ranili. Jak chcesz iść bezpiecznie do lasu, to najlepiej się za dzika przebrać.
- 7 6
-
2021-12-09 07:35
I dobrze
Bo do lasu nie chodzi nie psami
- 0 0
-
2021-12-08 21:31
w 40 milionowym kraju zastrzelili aż 4 psy? :D (4)
:D :D :D trzymajcie mnie, jak my teraz będziemy żyć? To już stomatolodzy uśmiercili więcej ludzi lecząc zęby.
- 3 5
-
2021-12-09 01:38
(3)
O 4 za dużo, szczególnie że jest to przestępstwo, a działanie było umyślne.
- 2 3
-
2021-12-09 02:18
(2)
i co z tego? W tym samym czasie w zupełnie innych sytuacjach uśmiercono więcej istnień. Skupmy sie na tym co ważne a nie na marginesie
- 2 3
-
2021-12-09 06:54
(1)
Skupmy sie. Proponuje przymusowe badania psychiatryczne dla mysliwych.
- 2 1
-
2021-12-09 10:53
To ty się powinieneś leczyć bo robisz z igły widły. Taka ilość ginie w statystykach i nie to jest problem który toczy ten kraj.
- 0 0
-
2021-12-08 12:53
co za brak wiedzy!!!
- 9 6
-
2021-12-08 08:30
Zacznijmy od ciebie szkodniku
- 26 7
Wszystkie opinie
-
2021-12-07 15:56
(1)
Chciał emigrować do Szwecji
- 40 2
-
2021-12-08 13:37
Gdynia zawsze się kojarzy ze świnią
np. taka arka
- 5 6
-
2021-12-07 16:52
oj tam zaraz wtargnal. ..ujowy plot. dziury, ze nosorozec by dal rade
- 26 3
-
2021-12-07 16:53
a to świnia
- 22 1
-
2021-12-07 16:54
Wytłuc do ostatniego (10)
Niech zostaną tylko wspomnieniem na zdjęciach w zakładce szkodniki.
- 46 103
-
2021-12-08 08:30
Zacznijmy od ciebie szkodniku
- 26 7
-
2021-12-08 12:53
co za brak wiedzy!!!
- 9 6
-
2021-12-08 17:46
Mówisz o myśliwych? (6)
Tylko w tym roku zastrzelili już cztery psy i to w terenie zabudowanym, dwóch mężczyzn i trzech innych ranili. Jak chcesz iść bezpiecznie do lasu, to najlepiej się za dzika przebrać.
- 7 6
-
2021-12-08 21:31
w 40 milionowym kraju zastrzelili aż 4 psy? :D (4)
:D :D :D trzymajcie mnie, jak my teraz będziemy żyć? To już stomatolodzy uśmiercili więcej ludzi lecząc zęby.
- 3 5
-
2021-12-09 01:38
(3)
O 4 za dużo, szczególnie że jest to przestępstwo, a działanie było umyślne.
- 2 3
-
2021-12-09 02:18
(2)
i co z tego? W tym samym czasie w zupełnie innych sytuacjach uśmiercono więcej istnień. Skupmy sie na tym co ważne a nie na marginesie
- 2 3
-
2021-12-09 06:54
(1)
Skupmy sie. Proponuje przymusowe badania psychiatryczne dla mysliwych.
- 2 1
-
2021-12-09 10:53
To ty się powinieneś leczyć bo robisz z igły widły. Taka ilość ginie w statystykach i nie to jest problem który toczy ten kraj.
- 0 0
-
2021-12-09 07:35
I dobrze
Bo do lasu nie chodzi nie psami
- 0 0
-
2021-12-09 07:35
Śmieciu
A może ciebie i twoją starą?
- 1 0
-
2021-12-07 17:38
Czy to ten słynny
ORP Dzik?
- 40 2
-
2021-12-07 19:19
a czy? (1)
Miał przepustkę ? ,ochrona zawaliła.
- 19 3
-
2021-12-08 22:37
podobny do dyrektora
- 0 0
-
2021-12-07 20:02
Hehe
Szuka paczki z aliexprs
- 25 1
-
2021-12-07 21:04
Rosjanie testują nasze zabezpieczenia.
- 20 5
-
2021-12-08 06:36
Rycho
Na stadion w prawo
- 8 1
-
2021-12-08 07:00
Dotarł z Afryki
Moze do Guziec. Taka świnia z Afryki
- 19 1
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.