Dwa auta wjechały w posesję w Sopocie
25740 wyświetleń 6 grudnia 2017 (335 opinii)Przy ul. Bitwy Pod Płowcami 32 w Sopocie miała miejsce kolizja dwóch samochodów marki BMW oraz Volvo. Auta ostatecznie zatrzymały się przy samym budynku, powalając wcześniej płot.
Więcej na ten temat
Opinie (335) ponad 10 zablokowanych
-
2018-03-16 19:57
na tym odcinku obowiązuje 30 km
- 0 0
-
2017-12-06 09:56
(1)
Sopot coraz bardziej niebezpieczny, wjeżdżają w domy :)
- 32 5
-
2017-12-12 10:17
kolejna odsłona
wasze ulice-nasze kamienice :)
- 0 0
-
2017-12-06 09:56
(1)
Pewnie jechali ledwo 30
- 20 3
-
2017-12-12 10:16
napewno orczyk w
Będę Miał Wydatki. Oni mają prędkościomierz zbudowany jak przyspieszenia w tramwaju-skokowo i tak w starszych modelach zamiast zera jest 25/50/75/100 a w nowszych 30/60/90/120
- 0 0
-
2017-12-06 09:55
Bardzo Mały Wacek (19)
BMW wyprzedzał w niedozwolonym miejscu i uderzył w bok auta które prawidłowo wykonywało skręt w lewo - normalka wśród kierowców BMW.
- 138 34
-
2017-12-06 10:07
jeśli tak było to mimo iż BMW wyprzedzało (12)
to Volvo skręcało i powinno się upewnić czy może wykonać taki manewr nawet jeśli ktoś wyprzedza na zakazie, wina jest skręcającego w lewo.
- 10 38
-
2017-12-06 10:19
NIESTETY PRAWDA (4)
Jeśli na skrzyżowaniu nie ma linii ciągłych oraz jesli nie jest odpowiednio oznakowane to sprawcą kolizji zawsze jest ten co zmiena pas.
Tak samo jak jedziesz prostą drogą i chcesz skręcić w ogórdek do swojego domu itp.
TY musisz się upewnić, czy możesz zmienić pas- 4 13
-
2017-12-12 10:11
pewnie popierasz
PO i UBywateli, bo tok rozumowania masz specyficzny. Charakterystyczne- brak zdolności do samodzielnego myślenia, odwracanie sytuacji i kłamanie prawdą.
- 0 0
-
2017-12-06 15:17
do Obserwatora:
mylisz się, żle interpretujesz, jesli tak jeżdzisz jak piszesz, to pora najwyższa odświeżyć sobie Przepisy Ruchu Drogowego- 2 0
-
2017-12-06 12:28
na skrzyżowaniu nie może być linii ciagłej
bo zabraniałoby to skrętu. chyba, że to właśnie chcesz osiągnąć malując ją. na skrzyżowaniach ogólnie jest zakaz wyprzedzania.
- 5 0
-
2017-12-06 11:24
Pomyliłeś 2 rzeczy. Skręt w posesję tak - masz rację.
Za to skręt na skrzyżowaniu NIE. Możesz skręcać i masz obowiązek przepuścić kierunek przeciwny. Po to jest ZAKAZ wyprzedzania z lewej. I tak orzekł NSA w kilku wyrokach.
- 12 0
-
2017-12-06 10:35
Art. 24, ust. 7/8/9 (4)
Polecam wszystkim, którzy twierdzą że to wina Volvo.
- 6 1
-
2017-12-06 13:21
Przytoczysz
Bo nie moge znalesc.dzieki
- 1 1
-
2017-12-06 10:49
Ale dlaczego (2)
w takim razie kierowca volvo stracił prawko
- 2 0
-
2017-12-06 11:45
Może był na bani. Ewentualnie policja jest w błedzie
Poczytajcie internety - niektórzy policjanci uznają winę wyprzedzanego, inni obustronną az wreszcie do prawidłowej interpretacji - winę wyprzedzającego. Warto oddać sprawę do sądu bo orzecznictwo jest jasne. Wina wyprzedzającego...
- 6 0
-
2017-12-06 11:17
Bzdury klepiecie. Są orzeczenia NSA dokładnie
rozstrzygające winę wyprzedzającego na skrzyzowaniu. Po to jest zakaz wyprzedzania po lewej. Nie ma obowiązku upewniania się że ktoś rozpoczął manewr.
- 3 0
-
2017-12-06 10:28
Tam jest ograniczenie prędkości do 30...
- 8 0
-
2017-12-06 10:26
widze tyle minusow dostałeś
tym co minusuja powinno sie cofnac prawo jazdy z automatu
- 1 15
-
2017-12-06 14:30
żenada
Taki komentarz mógł napisać tylko ktoś kogo nie stać na BMW!
- 3 0
-
2017-12-06 10:21
Czy aby na pewno nie można tam wyprzedzać? (2)
Ja tam nie widzę lini ciągłej....
- 2 7
-
2017-12-06 12:32
ale jest skrzyżowanie, na skrzyżowaniu wyprzedzać nie wolno.
- 7 0
-
2017-12-06 10:29
Wyprzedzać kogos kto sygnalizuje skręt w lewo
Tak wyprzedzać kogoś, kto sygnalizuje skręt w lewo.... to tylko kwestia czasu kiedy się rozwali taki osobnik...
- 2 1
-
2017-12-06 11:48
bo tak
a wiesz że jak się skręca w lewo to trzeba się upewnić ? A pojazd będący na lewym pasie ma pierszeństwo - nawet jak wyprzedza w miejscu niedozwolonym. Odsyłam do kodeksu drogowego. Zwyczajnie, niektórzy zapominają o lusterkach.
- 2 5
-
2017-12-06 09:56
Zapomniał o zakazie wyprzedzania na skrzyżowaniach...
- 36 6
-
2017-12-06 10:43
I tu zaczynają się kontrowersje... (38)
Bo przecież to kierowca BMW wyprzedzał na skrzyżowaniu...
- 261 13
-
2017-12-06 12:43
(1)
A gdzie ty tam widzisz skrzyżowanie?
- 3 20
-
2017-12-10 13:34
Prawo o Ruchu Drogowym Art. 2. pkt. 10.
"skrzyżowanie – przecięcie się w jednym poziomie dróg mających jezdnię, ich połączenie lub rozwidlenie, łącznie z powierzchniami utworzonymi przez takie przecięcia, połączenia lub rozwidlenia;"
- 0 0
-
2017-12-06 10:43
(2)
a w sumie to nic
- 4 4
-
2017-12-09 09:03
Pis powinien zabronić wypadków w miastach...
- 0 1
-
2017-12-08 12:34
W sumie to BMW...
- 0 0
-
2017-12-06 18:22
Ten co widział (2)
Na tym odcinku drogi jest zakaz wyprzedzania oraz strefa ograniczenia prędkosci do 30
Jaka była prędkość bmw że nie wyhamował i wjechał w płot.
Ukaranie kierowcy volvo to dziadostwo policji i zachęta dla łajzy by dalej szarżował i jeszcze kogoś rozjechał
Było tak kierowca volvo jechał prawidłowo 30 km włączył kierunkowskaz sprawdził w lusterku pas był pusty i skręcał w lewo Sprawca kolizji kierowca bmw jechał z znacznie większą prędkością na pasie za volvo zbliżając się gwałtownie a w momencie skrętu volvo zaczął gwałtownie hamować ponieważ było ślisko nie wyhamował i próbując się ratować wykonał manewr w lewo uszkadzając pojazd oraz płot
Przy prędkości 30 to samochód zatrzymuje się w miejscu przy hamowaniu
Trzeba było zabrać dowód rejestracyjny od bmw bo jest duże ryzyko że miał wadliwe hamulce- 18 5
-
2017-12-08 09:36
Taka skucha przy 30 km/h? No nieźle. Kto tu nie zachował ostrożności?
Brawo policja i przepisy. Każdy wie, że bmw jechało szybciej, tylko dowodów na to nie ma. Może zbadać drogę hamowania?
- 1 1
-
2017-12-06 21:55
tam nie ma zakazu wyprzedzania
- 1 0
-
2017-12-06 14:27
(8)
Zmieniając pas lub skręcając kierowca ma obowiązek upewnić się, że nie spowoduje kolizji. Kierowca Volvo tego nie zrobił. Nawet jeżeli tam była podwójna ciągła linia i zgodnie z prawem kierowcy BMW tam być nie powinno, to dostanie on najwyżej mandat za złamanie przepisu o linii ciągłej, a sprawcą kolizji nadal będzie Volvo.
- 11 21
-
2017-12-06 14:55
(3)
Jeśli byłaby linia ciągła, to volvo nie volno skręcić.
- 7 1
-
2017-12-06 15:52
Ale BMW to może wyprzedzać? Jak znam życie to nawet kierunku nie wrzucił bo po co? (2)
- 16 2
-
2017-12-06 16:30
(1)
bo seryjnie w BMW nie montowali kierunkowskazów. To była droga opcja i dlatego mało które BMW je posiada
- 22 1
-
2017-12-07 15:12
w bmw po prostu dziwnie się wyłącza kierunkowskaz.
większość właścicieli nie wie jak, więc po prostu ich nie używa:)
- 2 0
-
2017-12-06 16:35
Bredzisz. Wrzuć sobie film jak nieoznakowany (1)
radiowóz wyprzedzał na skrzyzowaniu prawidłowo skręcający pojazd. Kierowca wyprzedzany został oczyszczony z zarzutu w sądzie, a policjanci ukarani za spowodowanie kolizji. Wyroki NSA są w tej kwestii jasne.
- 7 3
-
2017-12-06 22:32
Amen
- 1 0
-
2017-12-06 16:06
coś jak audi kontra seiczento
w wiadomej sprawie, tylko zamiast drzewa płot.
- 4 0
-
2017-12-06 14:31
Niestety to prawda. Jednak jest to totalnie bez sensu, bo gdyby kierowca BMW nie złamał przepisów do wypadku by nie doszło!
- 36 2
-
2017-12-06 11:00
(9)
Zobacz na google maps jak wygląda to "skrzyzowanie"
- 9 15
-
2017-12-06 11:09
wygląda jak wygląda (8)
Mimo wszystko jest to skrzyżowanie.
- 40 4
-
2017-12-06 11:58
(6)
wjazd na posesję nie jest skrzyżowaniem.
- 14 8
-
2017-12-06 12:14
(4)
Wjazd na posesję przez płot nie jest wjazdem. Włącz sobie mapę i obejrzyj miejsce, gdzie Karlikowska wpada w Bitwy i dopiero się wypowiadaj.
- 16 1
-
2017-12-06 13:10
(3)
Kierując samochód nie patrzysz na google maps tylko na drogę, nie ma znaku pierwszeństwa przejazdu, więc nie jest to skrzyżowanie.
- 3 40
-
2017-12-06 14:12
"nie ma znaku, więc nie jest to skrzyżowanie" (1)
Boże, i takim ludziom prawa jazdy rozdają
- 64 0
-
2017-12-07 13:24
Jakie prawo jazdy? Przecież to gimbus jakiś, który oblał exam na kartę rowerową.
- 3 0
-
2017-12-06 14:13
Januszu ulicy, weź idź oddaj PJ staroście i ojcu kluczyki, skoro do skrzyżowania musisz mieć znak pierwszeństwa...Jest 60 metrów utwardzonej drogi, to jest ulica. A jadąc Bitwy masz wolną prawą, znak od tej strony jest zbędny. Że też takich asfalt nosi...
- 32 1
-
2017-12-06 12:20
to jest normalna ulica, nie wjazd na posesję.
ulica nazywa się karlikowska wg google maps:) choć faktycznie okazale nie wygląda.
- 20 0
-
2017-12-06 11:50
Ale kierowca BMW zawsze wie lepiej od kodeksu drogowego.
- 62 3
-
2017-12-06 12:22
Właśnie (3)
Zakaz wyprzedzania na ( i przed) skrzyżowaniem - ciekawe tylko dlaczego nasza dzielna Policja uważa inaczej
- 56 3
-
2017-12-06 21:52
a gdzie tam mas skrzyżowanie?? Tam jest skręt w ulicę a nie skrzyżowanie (1)
- 2 10
-
2017-12-07 00:16
:)
"Tam jest skręt w ulicę a nie skrzyżowanie" - boskie :)
- 11 1
-
2017-12-06 17:48
Jasnowidz
Pewnie BMW jechali dresiarze
- 4 0
-
2017-12-06 21:04
niestety sam sie kiedys dowiedzialem ze nawet jak ktos mnie wyprzedza na zakazie i skrzyzowaniu to wina moja (2)
pan Policjant powiedzial ze bardzo mu przykro ale wg kretynskich jego zdaniem przepisow - wina moja. I wypisujac mandat na najnizsza mozliwa kwote doradzil ze gdybym mial kiedys prawy przod auta do zrobienia to nalezy wyprzedzac na skrzyzowaniu w poszukiwaniu sponsora naprawy.
To panstwo naprawde istnieje teoretycznie- 12 0
-
2017-12-06 22:34
Sfrajerzyłeś.
A policjant nieuk.
- 3 3
-
2017-12-06 22:08
Nie chcę w to wierzyć
- 2 2
-
2017-12-06 22:19
Wz 556....
WARSZAWIAKowi wolno! :)
- 1 0
-
2017-12-06 17:35
jesli vovlo skrecal w posesje, to musi sie upewnic...
- 4 3
-
2017-12-06 13:03
Wiazd do posesji skrzyzowaniem (1)
Mam nadzieje ze nie masz prawa jazdy. Jak nie wiesz to nie pisz głupot
- 3 21
-
2017-12-06 15:15
Tam nie ma wjazdu na posesję, ale skrzyżowanie Karlikowskiej i Bitwy pod Płowcami
- 18 0
-
2017-12-09 16:21
jak dla mnie to
CZARNE BMW zawsze będzie winne. Ten kolor w powiązaniu z marką, to kłopoty
- 0 0
-
2017-12-09 10:30
Co za bzdura.... Pajac z BMW (w większości tylko tacy się wożą ta hitlerowska marka) wyprzedzal w mieście bo im się zawsze spieszy i walną w inne auto. Przecież skręcających w lewo objeżdża się z prawej strony a nie wyprzedza a do tego na skrzyżowaniach w ogóle wyprzedzanie to kiepski pomysł...co najwyżej zmiana pasa, ale nigdy wjeżdżanie na przeciwległy kierunek
- 0 0
-
2017-12-06 10:47
(39)
Po tablicach widać, że pierwszy to leasingowiec z korpo a drugi śledź... Korpo pewnie gadał przez telefon a drugi... No cóż, Sopot jest może mały ale to nadal miasto a nie od dziś wiadomo, że mieszkańcy wsi się w miastach gubią i stwarzają zagrożenie na drogach... Przykładów mamy pełno: GA, GWE, GKA, GKS oraz ruscy z 39.
- 110 140
-
2017-12-08 23:36
.....
- 0 0
-
2017-12-06 11:56
(4)
Przygłupie w statystykach GD to najgorsi kierowcy w kraju.To są łajzy nad łajzami,widać jak w Gdyni poruszacie się,co drugi powinien udać się na kurs prawka.Jak widzę GD to wiem,że muszę uważać.
- 6 12
-
2017-12-08 13:54
ciekawe
za kazdym razem jak pojawiam sie w gdyni to "lokalsi" nie potrafia nawet przejechac skrzyzowania rownorzednego bez sprawdzenia w google jak to sie robi, ostatnio dwa razy prawie potracil mnie samochod skrecajac przez przejscie :D a w gdansku spokoj... ciekawe
- 0 0
-
2017-12-06 14:33
(2)
Rzuć łącze do tych "statystyk"!
- 6 1
-
2017-12-06 15:35
(1)
fu fu fu statystyki pe el
- 1 1
-
2017-12-06 22:29
nie wchodzi mi
- 0 0
-
2017-12-06 22:50
Tępy betonie
Kierowca Volvo jest mieszkańcem Sopot odgrodzenia tępa dzido betoniarską. Żółto niebieski Sopot!
- 1 2
-
2017-12-06 11:30
GKA (7)
A Ty kolego z miasta pewnie nie masz pojęcia o jeździe samochodem poza terenem zabudowanym .Owocnych przemyśleń.Pozdrawiam
- 12 9
-
2017-12-06 11:52
(6)
Oświeć mnie, co jest wg. Ciebie szczególnego w jeździe poza obszarem zabudowanym? Słucham.
- 2 5
-
2017-12-06 12:09
(1)
Krowy i kombajny?
- 10 2
-
2017-12-06 22:30
Tkaczyszyn na traktorze
- 0 0
-
2017-12-06 18:41
GKA
pomysl kolego jestes z suuuuuuuuper miasta
- 1 0
-
2017-12-06 13:12
(2)
A choćby umiejętność jazdy I dostosowania prędkości na drodze, która na odcinku od skrzyżowaniania do skrzeżowania nie koniecznie jest prosta tak jak u ciebie panie miastowy. Nie jeden taki miastowy mistrz kierownicy na powiatach szuka traktora żeby go z rowu wyciągnąć...
- 6 1
-
2017-12-06 16:36
No no. Najlepszy przykład to prosta miedzy Leźnem a Lniskami. Wystarczy zobaczyć co tam wyrabiają mistrzowie rajdów i wiejskich KJSów z tablicami GKA GKS
- 3 0
-
2017-12-06 14:16
Nasze miszcze jeżdżą tak, jakby poza obszarem 90 to była nakazana minimalna, a nie dozwolona maksymalna. A w obszarze zabudowanym też trzeba uważać. Słucham dalej.
- 1 3
-
2017-12-06 22:27
i niemcy z 44
- 1 0
-
2017-12-06 20:27
Tak????
Wytrzezwiej! A ty kim jestes? Jak urodziles si w Trojmescie to twoi dziadkowie lub rodzice przywedrowali tu z.......???????
- 0 1
-
2017-12-06 10:48
i ty smieciu ze swoim GDA (5)
- 26 24
-
2017-12-06 10:56
(4)
"i ty smieciu ze swoim GDA" - napisał Heniek wsiadając dumnie do swojego Passata 1.9 TDI odzianego w blachy GST.
- 38 13
-
2017-12-06 15:20
na takiego passata musiałbyś pracować kilka lat żeby coś wyciułać ze swojej pensyjki i przy okazji jeść samą marchew (2)
a potem i tak byś musiał go sprzedać bo by cię nie było stać na podstawowe opłaty i eksploatację, żebraku tramwajowy
- 1 9
-
2017-12-06 15:32
co, zabolało to GST? (1)
- 7 4
-
2017-12-06 16:22
A Ciebie twoja biedota?
- 4 4
-
2017-12-06 11:01
Oj dzieci, dzieci....
- 34 0
-
2017-12-06 11:55
(5)
tablice GD, GSP i GA to dokładnie to samo co WA, WB, WI... pod względem kultury i umiejętności... jak to jest że cała reszta północnej Polski jeździ lepiej lub gorzej, ale jeśli się spotyka auto z tablicami z 3miasta albo Wawy to od razu wiadomo że cham lub przynajmniej drogowa zakała?
- 8 11
-
2017-12-06 12:53
(2)
mmhhmmm
I NBR z Nebraski- 9 0
-
2017-12-06 15:39
GWE
Gwatemala- 2 0
-
2017-12-06 15:33
I GWE z Gwatemali
- 4 0
-
2017-12-06 13:14
Dokładnie.
- 2 0
-
2017-12-06 12:00
GA i GSP to wyjątki,GD to norma,połowa z nich powinna taczkami jeździć.Zresztą jak i o Warszawce tak i o Gdańsku w Polsce jest opinia,że to największe chamy i buraki.
- 8 5
-
2017-12-06 11:25
Już te gwa gka przestało śmieszyć, wymyślcie coś nowego :) (1)
- 12 8
-
2017-12-06 15:20
proszę bardzo:
jestes debilem. A sorry to nic nowego
- 3 4
-
2017-12-06 14:45
Ty to jesteś rąbnięty z łeb pajacu
- 2 0
-
2017-12-06 13:21
Odwal się od GA....S.......opociaku!
- 4 2
-
2017-12-06 12:01
(1)
nie karmić trolla (pewnie słoika spod Elbląga, z apartamentu 43 m Szadółkach na 30 letni kredyt)
- 9 3
-
2017-12-06 13:16
Przyznaj się. Pewnie i twój dziadek młócił zboże w stodole pod Bartoszycami...A teraz taki hejter..
- 6 4
-
2017-12-06 12:03
Sopot to takie miasto, że posiadający tam psa mieszkańcy żywią go w Gdańsku a 'wykupują'
w Gdyni.
- 7 3
-
2017-12-06 11:49
A jak nie dewiant to idiota
Pewnie rączka poszła w ruch gimbusie... Co za dewianci ... Masturbować się po wpisaniu kilku liter tablic rejestracyjnych. I tak przy kaźdym info o wypadku i kolizji.
- 2 4
-
2017-12-06 11:13
Poinformowany (1)
Poinformowany -zapomniałeś dodać na pierwszym miejscu osłów z tablicami GD
- 15 13
-
2017-12-06 11:23
To nie gdynia, u nas w Gdańsku zwierzęta wozimy Tirami w specjalnych naczepach.
- 7 10
-
2017-12-06 14:14
Nauczcie sie przepusów. (7)
Czy ktos tutaj choc raz przeczytał kodeks drogowy? To nie jest skrzyżowanie. Kierowca BMW zgodnie z prawem mógł wyprzedzać, a kierowca Volvo, nawet jak miał włączony kierunkowskaz powinien spojrzeć w lusterko. Nie zrobił tego, skręcił i on jest sprawcą kolizji. Proste. Jak ktoś się nie zgadza do najpierw przeczyta Ustawę Prawo o ruchu drogowym i potem się niech wypowiada.
Po drugie widać ilu mamy nie dokształconych kierowców, szeryfów i Januszy.- 4 28
-
2017-12-06 15:32
na podstawie czego twierdzisz, (2)
że nie jest to skrzyżowanie?
- 7 0
-
2017-12-06 19:30
(1)
Skrzyżowanie powinno być oznakowane, a jak nie jest oznakowane to jest to skrzyżowanie równorzędne. W tym wypadku jest to połączenie dróg, głównej z wewnętrzną i/lub dojazdem do posesji.
- 1 8
-
2017-12-08 10:20
20m
Jeśli dobrze pamiętam, to jeśli ta boczna droga ma min. 20 m długości, to jest to skrzyżowanie. Dawno nie czytałem kodeksu, drogowego, ale stosując zasadę ograniczonego zaufania, jeszcze nigdy nie zderzyłem się z innym uczestnikiem ruchu.
- 0 0
-
2017-12-07 12:54
to jest skrzyzowanie potwierdzone w zdiz
- 0 0
-
2017-12-06 17:09
oddaj prawko w depozyt zanim kogoś zabijesz baranie (1)
- 7 1
-
2017-12-06 19:04
Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem.
- 6 0
-
2017-12-06 14:18
No i jesteś w błędzie...
- 10 0
-
2017-12-08 10:09
Ale jak to?
Wygląda to tak, jakby volvo zepchnęło to bmw na ogródek. Wydaje się, że przy takiej kolizji, tylko bmw powinno znaleźć się w ogródku, no chyba, że doszło do zablokowania układu kierowniczego w volvo. Gdyby bmw jechało szybko, volvo odskoczyło by na prawo, albo przewróciło się.
Wiele podejrzeń pada na bmw, z wiadomych względów, ale pytanie, czy bardzo wolno jadące volvo miało włączony lewy kierunkowskaz? Kierowca bmw nie widząc migającego kierunkowskazu, mógł zinterpretować zachowanie kierowcy volvo, jako zamiar zatrzymania, więc postanowił go wyprzedzić, a właściwie ominąć.
Jeśli volvo miało włączony kierunkowskaz 100 m przed manewrem, to mandat powinien dostać ten z bmw, jeśli nie - to ten z volvo.- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.