Dobranoc Paweł, dobranoc Gdańsk do jutra
9432 wyświetlenia 16 stycznia 2019 (673 opinie)Tysiące zniczy i Sound of silence na pl. Solidarności. Dobranoc Paweł, dobranoc Gdańsk do jutra.
Więcej na ten temat
Opinie (673) ponad 200 zablokowanych
-
2020-01-16 23:57
Ale
Wiocha
- 1 0
-
2019-01-16 20:38
Prawo do wyboru prezydenta! (51)
Apeluję do władz miasta, kraju! Nie idźcie tą drogą! Dajcie nam prawo do wyborów! Nie każdy kto oddał głos na Adamowicza, oddalby ten głos na panią komisarz miasta!!!! Dajcie nam wybór!!!!! Niektorzy z nas w ogole tej pani nie znają, nbie wiedzą jakie prezentuje wartości! Jakim jest czlowiekiem! Kazdy z nas ma prawo na nowo wybrać swojego włodarza!!! Niech te wybory nie będą polityczne, ale pozwólcie nam, mieszkańcom oddać swój głos! Mieć prawo wyboru!!!!
- 102 233
-
2019-01-16 20:46
(27)
Prezydenta Pawła Adamowicza także kiedyś nie znano. Nie rozumiem dlaczego jego zastępczyni nie może dostać szansy aby pokazać na co ją stać. Była jego najbliższym współpracownikiem i powiernikiem jego wizji na Nasz Gdańsk. Wszelkie planowane inwestycje nie są jej obce. Pozwólmy jej dokończyć .
- 40 34
-
2019-01-19 12:07
bo to nie jest Polka ,tylko z kresow wschodnich pochodzi i bedzie pomagac ludziom
ktorzy sa przechrztami i neofitami jak robił do tej pory byly wlodarz
- 0 1
-
2019-01-16 20:55
(20)
To oczywiste że zastępca Pawła Adamowicza , będzie kontynuował jego pracę . Nikt z innych partii w tej sytuacji nie wystawi swojego przedstawiciela . Adamowicz i jego partia Nasz Gdańsk Wygrała Wybory 78 % , i ta Partia Będzie Rządzić W Gdańsku !!!!!!!!!!!!
- 30 15
-
2019-01-16 21:09
(15)
I super, z tego się cieszę. Ale wolę, aby następca był wybrany większością głosów, z woli ludu... A nie dlatego, że był zastępcą, bo nie było kandydatów, czy że ktoś miał interes tą osobę przecisnąć! Prezydent Adamowicz był moim prezydentem, podzielalam większość jego poglądów. Zawsze był moim faworytem. Ale jeśli miałabym wybierać teraz kogoś w wyborach, to nie jestem pewna, czy ten głos dostała by Pani Dulkiewicz, bo jej nie znam. A chcę mieć wybór! Chcę żeby to był demokratycznie wybrany prezydent. Bo żyje w demokratycznym państwie. Mam prawo decydować o władzy! Chcę mieć wpływ na władzę, na swoje życie. Na swoją przyszłość w tym mieście
- 11 13
-
2019-01-17 21:38
Wybory beda za 90 dni.
Wybierzesz sobie kogo chcesz, nie stresuj się :)
- 1 0
-
2019-01-16 21:44
(5)
Nie śledziłem kariery samorządowej pani Dulkiewicz. Tylko tyle, co wczoraj usłyszałem w jakimś wywiadzie, że poznała Adamowicza jako dwunastolatka, kiedy ten był przewodniczącym Rady Miasta zdaje się - jeszcze nie prezydentem. Poznał ją z nim jej nieżyjący od 17 lat tata - samorządowiec. Adamowicz pożyczył jej biografię Margaret Thatcher. Mieszkali nieopodal siebie na Starym Mieście w Gdańsku, należeli do jednej parafii - zapewne Brygidy. Kariera pani Dulkiewicz raczej typowa, podobna do tej Grzelaka - to też dziecko kogoś z dobrych znajomych. Gdzieś czytałem komentarze, że przy dobieraniu wiceprezydentów prezydent Adamowicz w ogóle nie przejmował się, że wypadałoby awansować któregoś z dyrektorów wydziałów UM z dłuższym stażem pracy, bo takie stanowisko by się im należało moralnie. Nikt tam nie protestował, nie strzelał focha, bo by podpadł na amen. Każdy cieszył się, że miał robotę. Zastanawia mnie wschodni akcent pani Dulkiewicz - zaciąga tak trochę jak stara wilniuczka, albo mieszkanka Białegostoku. Może też ma korzenie stamtąd - złapała taki akcent w rodzinnym domu i dlatego te familie trzymały się razem jako repatrianci, mając wspólne korzenie kulturowe, geograficzne? To tylko domniemanie.
- 12 9
-
2019-01-16 22:02
(4)
Ja niestety dziś obejrzałam krótki wywiad dla jakiegoś serwisu informacyjnego, bodajże dla faktów albo wydarzeń... i wywołał u mnie niesmak... Nec temere, nec temide brzmi dewiza naszego miasta... A tu odniosłam wrażenie, że o ile lęku nie wykazuje, to jest strasznie zuchwała... mam nadzieję, że to mylne wrażenie
- 10 8
-
2019-01-16 22:29
(3)
Nie mylisz się chyba. Jeśli ktoś śmiało forsuje w wystąpieniach publicznych genderową nowomowę, tzn. sfeminizowane neologizmy typu: kandydatka na prezydentkę Gdańska, a to właśnie zrobiła pani Dulkiewicz, musi być zuchwały, pewny siebie. Ma pełnię świadomości, że to błąd językowy (nie tak jak Lech Wałęsa, który poprzez braki w edukacji wylansował "w temacie" i wiele innych powiedzonek), ale realizuje cele jakiejś pseudo-rewolucji równościowej. Do tego trzeba mieć przysłowiowe jaja. Dodatkowe wskazówki to jej leworęczność. Przyjmuje się, operując wiedzą na temat specjalizacji półkul mózgowych, że ta cecha występuje w większości przypadków w bezpośredniej korelacji z uzdolnieniami do nauk ścisłych. A umysły "matematyczno-fizyczne" - kto, np. ma kolegów, koleżanki z profilowanej klasy LO, czy później - inżynierów po politechnice, ten wie, o czym piszę - nie są to wylewne osobowości. Są poukładani, lakoniczni w wyrażaniu siebie, aż do bólu. Ostatnia rzecz, na którą zwróciłem uwagę, to cechy antropometryczne pani Aleksandry. Dłuższy palec serdeczny od wskazującego - tak typowo po męsku i wąskie usta. Obie osobnicze cechy urody u kobiet są charakterystyczne dla typów androgenicznych, inaczej męskich - władczych. Wynika to z podwyższonego poziomu androgenów we krwi w stosunku do typowej kobiety. Cechy silnego przywódcy - przysłowiowego chłopa w spódnicy. Czy dla gdańszczan to źle? Raczej gorzej dla jej podwładnych, z którymi nie będzie się pieściła.
- 6 18
-
2019-01-17 09:03
Zdecydowanie powinienes zglosic sie do psychiatry ze swoimi fobiami.
- 3 4
-
2019-01-16 23:26
(1)
Boże, co za brednie! Lekcje odrobiłeś?
- 7 3
-
2019-01-16 23:38
Kto tu powinien odrobić lekcje? Zapodaj sobie w google hasła: Akademia Medyczna w Szczecinie, wskaźnik długości palców. Będziesz zdziwiony, że to nie zabawa, tylko poważne prace naukowe opublikowane w Roczniku Pomorskiej Akademii Medycznej w Szczecinie.
- 3 5
-
2019-01-16 22:23
Oczywiście (3)
Przy wyborze spośród jednego kandydata głosujesz tak lub nie.
Nie oznacza sprzeciw. Jeżeli ona dostanie poniżej 50% głosów na tak nie zostanie prezydentem, więc masz wybór.
Problem w tym, że jesteś ograniczonym trolem i nie masz o niczym pojęcia, a sprawdzić w prawie ciężko. Nawet było w zeszłym roku takie głosowanie w jednym mieście, ale ty o tym nie słyszałeś pewnie.- 9 1
-
2019-01-16 22:35
(2)
Dziękuję za komentarz. Szkoda, że nie przeczytałeś wcześniejszych komentarzy w tym wątku. Jeśli sądzisz, że nazywaniem kogokolwiek trollem coś osiągniesz, to jesteś w błędzie. Popieram politykę jaką prowadził Adamowicz. Cieszę się, że ktoś może kontynuować jego spuściznę, ale jednocześnie chce mieć wybór! Nie możliwość oddania głosu na jednego, jedynego kandydata, który wygra. Chce mieć wybór, moc zapoznać się z sylwetkami kandydatów, z ich poglądami. Z tym co sobą reprezentują. I dokonać wyboru. Wybrać, osobę która będzie reprezentować zbliżone do moich poglądy, która będzie moim prezydentem, jak był nim Adamowicz. Tej Pani nie znam. Chcę poznać. I skonfrontować z inną osobą? Która mogłaby poprowadzić moje miasto.
- 1 5
-
2019-01-16 23:59
Innego wyboru nie ma.
- 3 1
-
2019-01-16 23:29
Chryste. To wystartuj albo ciocię namów! Nikt nie ma obowiazku kandydować w wyborach, bo ty tak chcesz.
- 12 3
-
2019-01-16 23:55
Ale się rozpisałaś.
Szkoda, że niepotrzebnie. Wybory będą w ciągu 3 miesięcy, będziesz głosować na kogo zechcesz, a że nie będzie oficjalnych kandydatów PiS i PO to już dla Ciebie koniec demokracji?
- 7 1
-
2019-01-16 22:25
Wybiera sie sposrod chetnych kandydatow. Chcesz to kandyduj. Na razie innych
chetnych nie widac.- 6 1
-
2019-01-16 21:23
Jasne zgadzam się, o to mi właśnie chodziło. Żebyśmy mogli sami wybrać. Jednak dla mnie właśnie ta kobieta ma największą wiedzę co do spraw Naszego Miasta. Niczego nie narzucam. Każdy z nas ma prawo wyboru.
- 13 1
-
2019-01-16 21:23
Zgadzam się stuprocentowej
- 4 1
-
2019-01-16 20:59
(2)
Oczywiście ze PO wystawi.
- 9 15
-
2019-01-16 21:26
młody bolek (1)
wygra
- 6 16
-
2019-01-17 09:06
ma inne plany
- 0 0
-
2019-01-16 21:22
Partia nazywa się Wszystko dla Gdańska i nie wygrała w Gdańsku wyborów
Wygrała Koalicja Obywatelska, tak dla ścisłości.
- 9 2
-
2019-01-17 18:55
jak chce rzadzić
to na kresy wschodnie zapraszamy
- 1 1
-
2019-01-16 20:53
(2)
Dlatego, że nie została przez nas wybrana! Została nam narzucona! Niech pełni funkcję komisarza, a potem wystartuje w wyborach. Jeśli będzie taka wola Gdańszczan to pozostanie na urzędzie.
- 21 13
-
2019-01-16 22:22
(1)
Co ty pleciesz? Z litery prawa bedzie musiala wystartowac w wyborach, zeby zostać prezydentem. Jak wystartuje, to bedziesz głosowac - tak jak zechcesz.
- 26 2
-
2019-01-17 09:03
wiele osób nie rozumie istoty problemu
komisarz=nowy prezydent.
Ale to wina papki informacyjnej, którą serwuje w tym czasie "narodowe medium"- 6 2
-
2019-01-16 20:50
Jeśli wybiorą ją mieszkańcy w wyborach, niech pełni tą funkcję... Jeśli większość ją poprze, nie będę protestować!
- 25 8
-
2019-01-17 18:54
zbieżność nazwisk adamowicz ,dulkiewicz (1)
nazwiska typowe dla kresow wschodnich ,wystraczy wejść wrzad miasta i zobaczyć ,kto reprezentuje Gdańsk .Zadnego polskiego nazwiska ,chyba,ze jest się podwladnym ..Zona z domu Abramska typowo zydowskie nazwisko .Miasto gdańsk to typowo zydowskie miasto ,dlatego wlodarz opiekowal się wszystkimi tylko nie Polakami..Tak wybiorczo jak nasz pseudopolski rząd robi do tej pory..Deportacja tych antypolakow do swoich krajow i bedzie miod malina w Polsce ,a nie antypolonizm
- 1 2
-
2019-01-17 21:44
Głupek czy chory?
Współczuję poziomu "dowcipu".
- 1 0
-
2019-01-17 10:03
(1)
Po co wybory na świeżym grobie. Bardzo proszę o nie podpisywanie postów Gdańszczanie ja Gdańszczanka wyborów nie chcę.
- 1 5
-
2019-01-17 21:42
to zmień miasto :)
Wybory muszą być, tak stanowi prawo. To nie kwestia czy chcemy czy nie. To nie przedszkole.
- 2 0
-
2019-01-16 20:57
To jest fakt (1)
że ta pani jest zupełnie nieznana, oczekuję, że w najbliższym czasie trochę się poudziela.
Nie nożna też zapominać, że Adamowicz został wybrany na zasadzie mniejszego zła, taka jest prawda- 15 19
-
2019-01-17 21:41
NIe, wygrał z Wałęsą i Płażyńskim
Masz dzisiaj lepszych kandydatów?
- 0 0
-
2019-01-17 13:19
Wybór
Co Cię powstrzymuje przed załozeniem komitetu i start w tych wyborach?
- 0 2
-
2019-01-17 11:18
Wybory będą, przestańcie farmazonić
I będziesz wybierać. Ktoś tą funkcję do tego czasu pełnić musi zgodzisz się? Do kwietnia, lub szybciej
- 1 2
-
2019-01-16 23:02
(2)
Nawet jeżeli nie znamy , to poznać możemy.Prezydent Adamowicz wiedział kogo ma przy sobie i my musimy mu zaufać.
- 15 7
-
2019-01-17 00:07
(1)
to najtrafniejszy komentarz pod tym artykułem
- 8 4
-
2019-01-17 09:22
uśmiałem się aż się oplułem
Dla waszej wiadomości - jednostki autokratywne (a taki poziom osiągnął w Gdansku Adamowicz) otaczają się przydu*asAMI którzy będą wiernie wypełniać polecenia i stać za nimi murem ale nie będą w stanie im zagrozić.
- 4 2
-
2019-01-17 08:12
Wybory
Będziesz miał. W ciągu 90 dni odbędą się wybory.
- 4 0
-
2019-01-16 23:53
To trzeba czytać i się zainteresować.
- 1 0
-
2019-01-16 22:39
Wolne wybory były dwa miesiące temu (1)
i miażdżąco wygrał Adamowicz. Należy przyjąć, że jakoś radykalnie poglądy gdańszczan się nie zmieniły od tej pory.
- 5 4
-
2019-01-16 23:52
W drugiej turze
No już nie tak miażdżąco, bo w drugiej turze.
- 4 5
-
2019-01-16 23:48
Słuchajac tego aż serce sciska, że monarchia się skończyła... byłoby krótko... o głowę
- 1 3
-
2019-01-16 22:44
Przeciez beda wybory ? to o co ci chodzi?
- 6 0
-
2019-01-16 20:48
Wolne sądy, wolne wybory, wolna wola!!!! (1)
Jestem za demokracją! Prezydent Adamowicz na pewno by chciał, żeby to mieszkańcy mogli decydować o swojej przyszłości! Mamy prawo do wyborów powszechnych! Do wyboru naszego reprezentanta! A nie zadowolenia z wyboru osoby, która nam się narzuca w obliczu tragedii! Prezydent Adamowicz był moim prezydentem, chciałabym, aby jego następca również został wybranym wolą mieszkańców- a nie ideologią czy wyborem grupy/ opcji politycznej
- 11 17
-
2019-01-16 22:25
Kolejny gnomowy trol
Dla twej wiadomości możesz głosować na nie.
Ona musi zebrać 50% na tak aby zostać prezydentem.- 11 1
-
2019-01-16 21:25
Prawo (1)
Ty masz jedno prawo iść do kibla o ile masz go zrobić kupę i tak jak ta kupa stolec do gadania prawo wyboro mają Jehowy tam idz
- 4 4
-
2019-01-16 21:49
Komentarz bardzo nie na miejscu. Wstydź się za siebie. Jesteś odrażający, żenujący i godny pogardy. Jeśli myślisz, że to zabawne, to jesteś w błędzie. Tak samo, jak małym człowiekiem jesteś w internecie, tak samo marną osobą jesteś w życiu.
- 9 3
-
2019-01-16 20:55
ale jakie wybory? przecież nikt się nie zgłosi, nikt z szacunku do Prezydenta. Pis i Po juz powiedziały, że żadnych kandydatów wystawiać nie będą. Kto będzie chciał popełnić takie polityczne samobójstwo i konkurować z Dulkiewicz? No kto?
- 18 7
-
2019-01-16 20:52
Człowieku z pomnożoną jaźnią....
Wybory BĘDĄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Najpierw czytaj informacje, potem pisz te brednie!!! Komisarz jest tylko do wyborów, a te muszą być ogłoszone do 90 dni po jego ustanowieniu przez Premiera. I będą ogłoszone. Ty też możesz się do nich zgłosić albo swoich kumpli. Boże, skąd takie nierozgarnięte a krzykliwe osoby się biorą!!??
- 42 2
-
2019-01-16 20:29
(15)
Jedni chcieli aby Dąbrowszczakow nazwać Lecha Kaczyńskiego. To teraz mozna te ulice nazwać Adamowicza.
- 153 55
-
2019-01-16 20:37
nie nigdy, to już niech lepiej zostanie po staremu...tylko nie to jak to brzmi ulica Adama Pawłowicza (4)
- 6 24
-
2019-01-16 20:49
Aleja Budyniowa (1)
- 11 21
-
2019-01-19 11:59
krochmalowa,usztywnił caly gdańsk
- 0 0
-
2019-01-16 20:43
(1)
Pisowski intelektualista dał głos
- 15 13
-
2019-01-16 21:04
Nie zwracaj uwagi. Piss jak g... zawsze wypływa.
- 11 9
-
2019-01-16 21:07
bartoszewskiego niech zmienią na Budyniową, bo teraz to przchodzić nawet obok się nie chce (5)
- 11 12
-
2019-01-17 08:11
(2)
To ten profesur od siedmiu boleści?
- 6 3
-
2019-01-19 11:58
tak to ten kolaborant o nazwisku zydowskim bartman
- 0 0
-
2019-01-17 20:15
L4 master
- 1 0
-
2019-01-16 21:11
Ehh ty biedny człowieku ... (1)
- 7 6
-
2019-01-16 21:13
nie ma kilkunastu mieszkań i kont, to fakt, biedny
- 8 5
-
2019-01-18 10:47
Tak wyciągnęli wnioski z tragedii
zginął na marne jeżeli macie takie pomysły. Chyba czas odpuścić sobie ten Smoleńsk, który dzieli, to też tragedia. Bartoszewski, Kaczyński i teraz Adamowicz już się nie kłócą, więc po co my mamy to robić. Ja na Adamowicza nie głosowałem, a jest mi strasznie przykro w związku z całą sprawą. Można się różnić, ale szanować trzeba.
- 4 0
-
2019-01-16 23:21
(2)
Dabrowszczakow zostaw w spokoju, to piekna karta polskiej historii.
- 3 4
-
2019-01-17 10:09
Piękna karta ruchu komunistycznego (1)
- 1 4
-
2019-01-17 15:54
Masz wyprany mózg.
- 3 1
-
2019-01-16 21:57
Wdowa prosiła by nie kupować zniczy i kwiatów. (7)
Mogliście te pieniądze zamiast napycha kabzy cwaniakom od zniczy wpłacić na hospicjum. To kupa kasy wyrzuconej w błoto. Przydały by się te pieniądze ludziom ciężko chorym. Nie macie rozumu i nie szanujecie woli innych.
- 67 21
-
2019-01-19 00:22
"cwaniaki" od zniczy zatrudniają ludzi, mają rodziny i też wplacają na różne fundacje. Daj im szansę.
- 0 0
-
2019-01-17 14:41
Trawnik zadeptali
- 1 0
-
2019-01-16 22:56
a czy dzisiaj jest pogrzeb? Magdalena Adamowicz mówiła o pogrzebie. słuchamy i czytamy ze zrozumieniem.
- 9 6
-
2019-01-16 22:32
(1)
A może prócz wydanych 5zł na znicze, dadzą kolejne 10zł na hospicjum. Tego nie wiesz.
- 8 7
-
2019-01-16 22:54
Zrob scrina ze dales
- 7 4
-
2019-01-16 22:49
Tak.. odnośnie pogrzebu, a nie dzisiejszego dnia..
- 7 2
-
2019-01-16 22:29
Widocznie motloch nie zrozumial znowu
- 10 8
-
2019-01-18 12:24
Santo Subito (SS) śp Paweł Adamowicz zasłużony dla Państwa, Narodu, Gdańska i Kościoła powszechnego
Szkoda, że tak późno dostrzeżono niewątpliwe zalety śp Pawła Adamowicza - prezydenta Gdańska, wszystko przez tę mowę nienawiści sączącą się z nieprzychylnej Panu Prezydentowi części strony politycznej. Deprecjonowano jego niewątpliwe zasługi w upowszechnianiu równości (LBGT, aborcja, in vitro), w demaskowaniu przestępców - aferzystów (afera Amber Gold).
Wymieniać można by jeszcze wiele zasług, jednak epitafium winno być krótkie i wymowne. Wierzę, że z homilii, jaką wygłosi zapewne abp Sławoj Leszek Głódź, padną odpowiedniejsze słowa. Czekam zatem cierpliwie.- 1 2
-
2019-01-16 21:58
smutne, ale teraz juz wydaje mi sie to przesadą (5)
kazdego dnia ludzie bedą sie zbierać, wystarczy pomodlić sie w duchu, a po drugie żegnacie go jakby co najmniej był Papieżem
- 72 27
-
2019-01-16 22:09
(1)
Myślę, że to nie tylko o żegnanie prezydenta chodzi...ludzie w ten sposób wyrażają swój sprzeciw wobec przemocy, nie chcą takiego świata, chcą sobie udowodnić, ze Gdansk jest dobrym miastem, że wiekszośc ludzi gardzi tym co się wydarzyło...ale fakt za dużo tych akcji, jeden marsz, żałoba i pogrzeb w zupełności by wystarczyly...z drugiej str widac ze ludzie maja taka potrzebe...
- 20 4
-
2019-01-18 12:23
Tak jest.. pełnowartościowa analiza
- 0 0
-
2019-01-16 23:37
No to sie módl, a w przerwach spróbuj pojać, że nie każdy jest religijny.
- 1 3
-
2019-01-16 22:08
(1)
Zawsze też można się pomodlić w swoim kościele za jego duszę, zapalić znicz na jakimś zapomnianym grobie... to też wystarczy. Mam koleżankę, która nie znała go osobiście, nawet na wybory nie chciało jej się pójść, a tak przeżywa teraz, jakby jej ojciec zmarł, płacze, zawala pracę, na każdym wiecu jest, do każdej księgi się wpisuje, na facebooku każdy post o Adamowiczu... niektórych naprawdę ten spektakl żałobny ponosi.
- 19 7
-
2019-01-16 23:01
Zamiast pisać komentarze idź do kościoła się pomodlić. Każdy ma prawo do uczuć i przeżywania na swój sposób. Nie zabrania tego innym czego Ty nie czujesz.
- 9 8
-
2019-01-16 21:19
Nie zrozumiem... (3)
Można zrozumieć śmierć nagłą, w wypadku, z choroby. Ale takiej śmierci nie zrozumiem nigdy i nigdy się z nią nie pogodzę....:(
Spoczywaj w spokoju....- 81 7
-
2019-01-16 23:26
(2)
Wybacz, ale żadnej śmierci człowiek nie zrozumie. Dla każdego strata bliskiej osoby jest ogromnym ciosem. Często ludzie przeżywają ogromne dramaty...
- 5 0
-
2019-01-17 04:07
Zgadza się... (1)
Zgadza się....ale jak ktoś zabiera komuś życie w taki czy inny sposób, to dla mnie jest to nie do pojęcia....za trudne....
- 2 1
-
2019-01-18 11:59
wiele osób zginęło od noża i nie tylko i jakoś nikt sie nimi nie przejmował
- 0 0
-
2019-01-17 09:24
ŻAL... (1)
Łza się w oku kręci, tak żal jak ginie Polityk- Człowiek.... Bo myślę że te tłumy nie są dla polityka, nie dla Pana Pawła Adamowicza, ale dlatego że właśnie Polityk, był człowiekiem jak każdy z Nas. Żył wśród Gdańszczan, nie odgradzał się fotelem prezydenckim, był w szkołach, przedszkolach, w galeriach... Żal jak tak nagle kończy się Życie kogoś kto tego życia chciał, kto umiał żyć, kto dzielił się tym życiem.... Żal i pustka bo takich ludzi nie ma zbyt wielu.
Żegnaj Panie Prezydencie Pawle Adamowiczu.- 9 11
-
2019-01-18 11:55
polityk ,to nie czlowiek
- 0 0
-
2019-01-16 20:16
Organizacja (77)
Organizacja jest tragiczna, ludzie nie wiedzą ( nie rozumieją co się do nich mówi) gdzie iść. Jeśli już uda ci się postawić znicz to wyjście graniczy z cudem :/
- 125 182
-
2019-01-17 23:33
wszyscy byliśmy współorganizatorami i ty i ja i wszyscy którzy tam przyszli więc nie marudz
- 1 1
-
2019-01-16 21:15
Organizacja tragedia (6)
Czekałam pół godziny w miejscu gdzie niby była kolejka do serca - nic się nie ruszało. Brak totalnie informacji co i jak. Mikrofon powinien dostać ktoś zdecydowany i umiejący zarządzać tłumem. Problemem są sami ludzie, którzy powinni postawić znicze i zejść z placu a nie tworzyć sztuczny tłum a tak niestety było. Mam nadzieję, że jakoś się ta organizacja poprawiła. W rezultacie znicz stanął pod urzędem miejskim.
- 17 14
-
2019-01-17 09:58
(1)
Też tam byłam i na bieżąco organizatorzy informowali gdzie i jak iść. Więc może byles/byłaś nie tam gdzie trzeba?
- 3 0
-
2019-01-17 18:57
Później może tak
Byłam od 20 tak do 20:35. I wierz mi jak się zorientowałam gdzie to stałam w dobrym miejscu ale się nie ruszało przez pól godziny nic. Niestety nie jestem już studentką ani nie chodzę do liceum, żebym mogła stać do nocy i następnego dnia nie iść do szkoły lub być w niej nieprzytomna. Jedyne komunikaty jakie były to żeby nie zapalać zniczy w kolejce i jak już wychodziłam, by opuścić wszystkie flagi poza tymi przy wejściu by nie mylić ludzi. Ale osoba, która miała mikrofon powinna była poinformować po pierwsze, żeby postawić znicz i odejść a nie stać i przyglądać się jak inni stawiają i ogarnąć ten ruch ludzi. A niestety ludzie którzy postawili znicze nadal tam byli, bo z nimi też rozmawiałam - stąd ten cały bałagan. Gdyby od początku były komunikaty typu: podchodzimy od prawej strony, następnie stawiamy znicz i lewą strona opuszczamy plac - to byłaby sprawna kolejka.
- 1 0
-
2019-01-16 21:57
przecież to nie chodziło o żadne serce (3)
to chodzi o to żeby lemingi miały gdzie upuścić emocje bo tak zaczną się zagryzać na smierć...
- 16 46
-
2019-01-17 15:53
I co hejterze, ulżyło ci chociaż jak tak na innych bez powodu zwymiotowałeś?
- 3 1
-
2019-01-16 23:39
trol
Smutny twój żywot wynajęty trolu
- 11 2
-
2019-01-16 22:18
Jesteś złym człowiekiem, zastanów się nad sobą.
- 17 8
-
2019-01-16 20:51
nie rozumiem ludzi którzy (27)
chodzą do kościoła a głosują na PO lub SLD
- 21 115
-
2019-01-16 21:02
(9)
Dla mnie bardziej zdumiewajacy są ci, co się modlą a głosują na złodziejski, pazerny, faryzejski pis. Pełen ludzi niegodnych, fałszywych i kłamliwych. Ale im te premie się należały. Niedługo potwornie zapłacimy za ich bezrozumne rządy, kryzys gospodarczy nadchodzi i skończy się kasa na zabawę. Inne państwa wykorzystały czas hossy na zmniejszenie zadłużenia, rozwój infrastruktury. U nas tylko Premie i Stołki,.
- 74 24
-
2019-01-17 01:55
Halo tu ziemia! (4)
Pomijając już ten PiS to żeś powypisywał głupot. Same argumenty brzmią jak napisane przez kogoś co nie ma jeszcze dowodu osobistego...
- 6 3
-
2019-01-17 11:12
Hallo tu Polska (3)
Mam dowód osobisty i jestem ekonomistą i prowadzę małą firmę-niestety przyjdzie nam zapłacić za zadłużanie Państwa. Spytaj -co to jest kreatywna księgowość,a to właśnie mamy.Na koniec roku niby wszystko ok tyle tylko ,że na spłatę zobowiązań wobec przedsiębiorców z tytułu podatku VAT ( czyli zwrotu) rząd ma 3 miesiące.,a to największy z podatków.A tak a propos-gdzie te 30 mld niby odzyskane z tyt. tego podatku???
- 2 1
-
2019-01-17 11:18
zwrot VAT...ech (2)
PO = średni czas zwrotu 62dni
PiS = średni czas zwrotu 28dni
i jeszcze to - "piniedzy na 500+ ni ma, przez 500+ rok 2019 to będzie 100 mld zadłużenia..." yhy :)- 1 2
-
2019-01-17 12:17
zwrot VAT ..ech (1)
Zlituj się.....
1.Doczytaj-mała firma-deklaracja VAT co miesiąc
2.Średni-co to znaczy:Ty masz 60 tys. miesięcznie
Ja 4 tys.miesięcznie czyli średnio mamy po 32 tys. miesięcznie
3.Miałem termin 25 dni-tzw przyśpieszony termin zwrotu
4.O 500+ nic nie było pisane- 0 0
-
2019-01-17 12:48
jak tak trybisz to nic dziwnego że masz problemy :)
średni czas zwrotu głąbie - podałem jednostkę miary żebyś się nie pytał...i niestety :)
Twój Pan znafca od wielkich liczb Rostowski czarował jak Ty że będzie tragedia... i co? I ni ma go :)
Ale my go znajdziemy i poślemy za kraty złodzieja!- 0 0
-
2019-01-17 07:30
To ty sikales do zniczy w 2010? (1)
- 4 1
-
2019-01-17 10:17
Przydałby się ulewny deszcz, sikanie to kultura kodziarska
- 2 3
-
2019-01-16 21:55
zastanawiam sie (1)
co myślą szefowie TVN jak czytają takie brednie...
- 9 11
-
2019-01-17 08:11
Mają ubaw
- 1 1
-
2019-01-16 23:22
Ooo ciekawe (2)
A ja nie rozumiem ludzi, którzy chodzą do Kościoła, a cieszą się z tego nieszczęścia. Hipokryci
- 14 0
-
2019-01-17 02:03
A ja nie kumam ludzi którzy chodzą do kościoła a głosują na Po (1)
Przecież gender i lgbt to grzech ciężki. Sodomski. Popierających większość platformy która jest za promocją lgbt popiera się ten grzech. Prościej?
- 5 18
-
2019-01-17 12:29
Kiedyś grzechem ciężkim był wg kościoła heliocentryzm, nawet na stosach za to palili, więc ostrożnie z tym "grzechami"... Więcej rozumu i sumienia bym zalecała.
- 3 1
-
2019-01-16 21:39
Otwórz umysł. (2)
Pana Boga nie obchodzi, to co twojego proboszcza.
- 18 1
-
2019-01-16 22:05
(1)
A wiesz gdzie ja mam to co obchodzi proboszcza? W d....mam swój rozum, otwarty rozum....
- 3 4
-
2019-01-17 11:14
Napisałeś-cytuję "w d.....mam swój rozum""Samokrytyka??
- 4 0
-
2019-01-17 10:59
A ja nie rozumiem głupoty ludzi takich jak Ty-co ma piernik do wiatraka????
- 1 0
-
2019-01-17 10:17
Wy poplecznicy PIS
w ogóle mało rozumiecie i dlatego w Polsce jest jak jest.
- 2 2
-
2019-01-16 21:10
(2)
Głosują, bo swój rozum mają. A ci co chodzą do kościoła zieją nienawiścią. Dlaczego?
- 14 14
-
2019-01-17 01:57
Ja nie chodzę a z miłą chęcią urwał bym ci głowę (1)
- 2 5
-
2019-01-17 07:32
Prowokator
Nie reagujcie
- 3 0
-
2019-01-16 21:08
nie rozumiem ludzi, którzy chodzą do kościoła (1)
- 20 20
-
2019-01-17 07:31
Nie musisz
Ty wierzysz w banana
- 4 3
-
2019-01-16 20:58
i po co ten trolling? (2)
- 34 4
-
2019-01-16 21:16
Nie mój cyrk nie moje małpy (1)
- 5 24
-
2019-01-16 23:11
Ale Twoje zoo....
Skoro tu piszesz to znaczy że mieszkasz w gdańsku. no chyba że jesteś trolem za 3 grosze.
- 22 2
-
2019-01-16 22:38
A co ma jedno do drugiego? To mają głosować na PiS, bo chodzą do kościoła?
- 8 2
-
2019-01-16 20:23
Nie ma Pana jest bajzel! (18)
- 10 33
-
2019-01-16 21:13
Dzieciak mi się poparzył ! (17)
- 12 30
-
2019-01-16 21:24
(14)
lepiej pilnuj
- 41 5
-
2019-01-16 21:51
Gdyby UM Gdańsk nie odstawiał popeliny to ten finał WOŚP byłby imprezą masową (13)
czyli z zabezpieczeniem medycznym!!! Gdyby karetka i lekarze byli na miejscu to może dałoby się uratować zycie. Ten kto w urzędzie klepnal zajęcie pasa drogowego powinien tłumaczyć się prokuratorowi. I ten z WOŚP kto ten wniosek składał i tego Tajfuna zatrudniał. Przyjdzie czas po pogrzebie aby winni popeliny odpowiedzieli karnie i abyśmy poznali ich nazwiska
- 33 62
-
2019-01-16 22:14
(4)
Przecież karetka była na miejscu, filozofie za trzy grosze. Pacjent był reanimowany na scenie, bo sie zatrzymal. Takie sa zasady!
- 52 5
-
2019-01-17 07:20
A nie powinien być reanimowany w takiej sytuacji!!! (3)
Szpital Wojewódzki jest 10 minut od sceny!!!
Dlaczego natychmiast go tam nie zawieźli????
Gdyby zgłosił Owsiak imprezę masową a nie ,,zajęcie pasa drogowego,,
To pan Prezydent by żył!!! Kasa kasa kasa!!!- 7 47
-
2019-01-17 08:14
(1)
A przychodnia Wałowa jest jeszcze bliżej.
Co to za bzdurny argument.
W Wojewódzkim widocznie nie było takich specjalistów i sprzętu aby podjąć się próby ratowania życia po takim urazie!
UCK miało najlepsze zabezpieczenie ludzko-sprzętowe.
Potem byłoby gadanie a jakby trafił odrazu do UCK to może by go uratowali.
Człowieku, nie ważne gdzie by trafił, on nie miał żadnych szans na przeżycie. Niestety. Przy tak ogromnych urazach i utracie takiej ilości krwi gdyby nie był prezydentem, zgon ogłoszono by już na scenie bo nie było by sensu reanimacji!
Ratownikom należą się ogromne gratulacje, że udało im się w ogóle przywrócić pracę serca i dowieźć go do szpitala.- 35 1
-
2019-01-17 11:40
w wojewódzkim nie ma sali operacyjnej? skąd się urwałeś człowieku?
- 0 2
-
2019-01-17 09:43
Absolutnie powinien, inaczej śmierć była pewna. Po co piszesz bzdury???
- 3 0
-
2019-01-17 10:14
Za miasto odpowiadają jego władze (1)
- 3 2
-
2019-01-17 10:57
Za Twoją głupotę też?!!!!!
- 0 2
-
2019-01-16 22:30
Było zabezpieczenie medyczne i były karetki (2)
I pomoc była udzielana od razu przez ratowników z Adiutare. Wiem, bo tam byłem. Proszę, nie jątrz.
- 56 3
-
2019-01-17 07:22
Reanimacja przy ranach klutych??? (1)
Całą krew z niego wypompowali!
Nie pisz bzdur- 7 7
-
2019-01-17 09:46
Sam nie pisz bzdur! Jak ci nie wstyd?! Brak reanimacji = pewny zgon.
- 6 0
-
2019-01-17 02:05
(1)
Organizowanie imprezy na "zajęcie pasa drogowego" jest w pełni legalne. Policja (przed imprezą) nie miała zastrzeżeń do takiej podstawy prawnej.
- 9 1
-
2019-01-17 07:24
Nie o to chodzi
Gdyby zgłosili imprezę masową było by więcej policji !!!
Chodzi o tego mordercę. Może by został zatrzymany- 0 11
-
2019-01-17 06:50
a gdyby...
Szaleniec nie był szaleńcem to by nie doszło do tragedii.... Przestań rozliczać bo nie od tego jesteś. Trochę pokory w takiej chwili.
- 20 1
-
2019-01-17 00:34
Pilnuj a nie
- 4 1
-
2019-01-16 22:32
oburzony
Wróć, poparzyłeś dzieciaka. Co o tej porze robił dzieciak w takim tłumie? Gębę trzeba pokazać prawda?
- 18 9
-
2019-01-16 22:39
(3)
wlasnie brak organizacji byl przyczyna ze czlowiek zginal... niestety w Polsce nie ma zadnych procedur! Wszyscy maja w d... bezpieczenstwo. Nie rozumiem tego ze nie wyciaga sie lekcji i wnioskow z roznych tragedii.. a nie bede ich wymieniac dziasiaj...
- 12 1
-
2019-01-16 22:52
o, procedur jest aż za nadto (1)
tylko nikt sobie z nich nic nie robi. W tym problem.
- 7 0
-
2019-01-17 09:00
Bo "Janusz Nosacz
- 0 0
-
2019-01-16 22:49
Jakie wnioski? Ostatni napad na prezydenta w Polsce był 100 lat temu To się nie dzieje prawie wcale. Nie nosisz nad sobą rozłożonego parasola np w domu czy w pracy, żeby się zabezpieczyć przed ewentualnym deszczem, który raz na sto lat tak leje że się zdarzyło że sufit przeciekł sąsiadowi przed wojną w tym budynku. Nie popadajmy w paranoję
Okrutny żal i smutek. Nie szukajmy na siłę winnych wśród organizatorów świadków polityków i kogo tam jeszcze tu się przywołuje. Ogromna strata po śmierci pana Prezydenta, a tu już tyle beznadziejnych kementarzy. Nie możecie się powstrzymać?- 27 2
-
2019-01-17 07:59
czy organizator zgłosił imprezę masową i należycie ją zabezpieczył?
- 0 2
-
2019-01-16 21:27
Mój chłopak wpadł do znicza, (4)
jest cały w wosku.
- 20 16
-
2019-01-16 21:33
Beka :) (2)
- 10 3
-
2019-01-16 22:21
Wcale nie beka, (1)
bo mu się do majtek wlało:(
- 7 4
-
2019-01-17 07:06
I tak korzystasz z uprzejmości kolegów więc żadna strata
- 2 0
-
2019-01-16 22:23
Ciamajda z niego! Musi bardziej uważać w przyszłości.
- 9 1
-
2019-01-16 23:01
Adamowicz i jego s-ka pozwolili zabudowac plac 3 krzyzy to teraz jest scisk (3)
tak to może mialby i większe serce ;)
- 12 38
-
2019-01-17 02:30
Qwerty
Ścisk był bo ogrom ludzi przyszło złożyć hołd prezydentowi i organizaji WOSP.
Brak mi słów na ciebie
Jakbys był to moze byś zobaczył jak ludzie te znicze nosili. Miałobyc 9 tysięcy a wyszło 27. Dzieci, starsi, wszyscy. I to serce jest wynikiem ludzkiego zjednoczenia. moge uwierzyć że są ludzie inni niż ty narzekaczu!- 10 1
-
2019-01-17 00:40
Brak słów
- 6 1
-
2019-01-17 00:05
Ty za to
Nie masz ani serca ani rozumu
- 14 4
-
2019-01-17 01:58
nie jestes w kinie idioto,to wyjatkowa sytuacja troche wyrozumialosci durniu
- 7 2
-
2019-01-17 00:12
Bo tak funkcjonowal Gdańsk i tak niestety bedzie funkcjonował
Dno organizacyjne
- 4 13
-
2019-01-16 23:36
Bez przesady
Fakt, ludzie nie słuchają co się do nich mówi, ale z wyjściem nie było żadnego problemu: przepraszam, dziękuję - to takie czarodziejskie słowa, które czynią cuda
- 21 0
-
2019-01-16 21:49
To poco lazisz na takie cos
- 9 1