Więcej na ten temat
Opinie (1795) ponad 200 zablokowanych
-
2018-03-25 06:43
I znowu pisowskie trole w natarciu na Trójmiasto (6)
Ilość i jakoś komentarzy nie pozostawia złudzeń. Przy średniej 200 komentarzy na temat tu ponad 1600. Kolejny atak pisowskich troli opłacanych z budżetowej kasy dojnej. WON z Trójmiasta piosiorskie trole !!
- 7 21
-
2018-03-25 08:39
Do księgowego Vilgu, wyliniałego trola PO, której rządy skończą się już za 7 misięcy! (1)
Palańcie, POpaprańcu,wyliniały lemingu, wyznawco rudego płemieła i złodzieja -budynia!
Napisz coś od siebie, POtrafisz tylko Pouczać, szczekać jak rudy peowski piesek - kundel!
Ur. się w Gdańsku i mieszkam tu już ponad 69 lat, nie należałem do PZPR, SB, MO, ORMO,
ZOMO, PO, nie nalezę też do Prawa i Sprawiedliwości. Wiem ile przyjąłem Sakramentów Św. gdzie jest Kuria Biskupia, Kościol w mojej parafii, znam proboszcza, wiem gdzie są groby
moich rodziców krewnych. Wiem ile mam dzieci, wnucząt. Są tu moje 3 merytoryczne wpisy
o czarnym piątku i białych mordercach oraz ich zwolennikach, którzy nazywają siebie
"polakami. O "kobietach-matkach"pchających wózek ze swoim dzieckiem w "takim" tłumie.
POwinny one zabić te swoje dzieci, miałyby puste, lżejsze wózki do pchania i mniejszy
kłopot! No i ich macica byłaby tylko ich, nawet zawsze pusta, bo po tabletce "dzień PO". Pod sufitem, też będą miały pusto. Tu nie ma żadnego "ataku pisowskich troli opłacanych z
budżetowej kasy dojnej." To jest wścieklizna macic, opętanych, ogłupionych czarnych
kobiet oraz wścieklizna, może ich mężów takich jak ty, popierających PO, nie mogących
pogodzić się już 3 rok ze sromotną przegraną, Kijowskich, KOD-owców, Obywateli RP, TVN,
Tvn24, moni OLEJnik, oborowejdziennikarki, wyliniałego t.lisa, Polsatu, SupeRacji, GW, etc.
WON z Trójmiasta to możesz powiedzieć do Bolka, Budynia, e.lieder.N, a.pomaskiej PO, j.borowczakaPO(podsadzał Bolka na płot), h.krzywonos, kłamczuche-pijaczkę, b.borusewica
no i do siebie, bo wątpię, żebyś był gdańszczaninem tak jak ja nim jestem od urodzenia.- 8 3
-
2018-08-18 18:01
Widać z wiekiem coś się z głowa złego robi.
Proponuje wizytę u specjalisty. Co do mojego wpisu to widać kogo boli pupa. Mały pisiorze i katolu siedź cichutko na kolanach i staraj się nie przeszkadzać już nikomu. To że w życiu niczego pożytecznego nie zrobiłeś, to już zdążyłeś się pochwalić. Bierny tchurzu, siedzący pod kocykiem jak twój guru. Siedź tam dalej.
- 0 0
-
2018-03-25 08:18
Już obudził się PeOwski troll
I zaczął pracę na niedzielnym dyżurze z samego rana
- 6 4
-
2018-03-25 08:00
A może to jednak ludzie chcący chronić nienarodzonych się tutaj pojawiają?
Może wbrew feministycznej propagandzie jest nas dużo więcej niż zwolenników aborcji?- 5 6
-
2018-03-25 07:43
I znowu POtomek UB-eka zabiera głos i...liczy, tylko na co?
- 8 5
-
2018-03-25 07:41
Feminista, czy liczydło z NowoczesnaPO?
- 8 6
-
2018-04-05 23:18
zalosne kobiety ktore popieraja aborcje
dobre pytanie dlaczego kobiety protestuja ?odpowiem bo im sie w d*pach po przewracalo i dodam jeszcze jedno czy kobieta ktora chce aborcij i chodzi po swiecie bo matka ja urodzila bylaby szczesliwa gdyby matka ja usunela pewnie nie tak mysle a teraz dala jej zycie a ona chce zabrac komus zycie no niech sobie odpowie jakas pani na to zagadnienie .a ja odpowiem wlasnie widze to tak ty kobieto zyjesz ale inne chcesz zabrac co za patolgia jaki brak inteligencij madrosci rozumu skad to sie bierze jeszcze jedno dodam co za czasy normlanie mozna chodzic po ulicy i mowic zeby zabijacie nienarodzone dzieci co za czasy ktos zaraz napisze ale gwalty,chore dzieci kurcze ale wy chcecie pigulke po juz na rzadanie wrecz jezu co za katastofa miec taka zone co moze chciec dokonac aborci jaka obluda chodza mowia ze to zarodek a nie dziecko skoro to zarodek to czemu chcesz te zarodek usunac ?niech jakas pani na to odpowie?
- 1 0
-
2018-03-23 17:35
xxx (13)
Jeśli kobiety maja prawo zabijać, to może zlikwidujmy policję, niech każdy robi co chce, mordercy do rżnięcia, gwałciciele do gwałcenia itp. Czy my jesteśmy zwierzętami, że mamy prawo zabijać chorych? Co innego pomoc dla rodzin które wychowują urodzone i kalekie dzieci, tu państwo powinno więcej pomagać.
- 173 195
-
2018-03-24 09:17
(5)
A kim ty jesteś Marku, że karzesz kobietom umierać rodząc za wszelką cenę? Bogiem? Wracaj na studia chłopie, naucz się myśleć
- 2 1
-
2018-04-01 19:26
A ty jestes Bogiem ze chcesz dwcydowac czy ktos ma zyc czy nie ???
- 0 0
-
2018-03-24 22:45
xxx (3)
Bogiem nie jestem, a kim ty jesteś , ze pozwalasz zabijać niewinne dzieci-Szatanem? Studia już dawno ukończyłem, i myślę całkiem całkiem, być może z Tobą jest trochę słabiej w tym temacie?
PS. Szatanem pewnie nie jesteś, ale egoistą zapewne tak;)- 0 2
-
2018-03-26 12:06
(2)
Nikt tu nie mówi o zabijaniu dzieci, więc możesz się uspokoić i pójść sobie dalej.
- 0 1
-
2018-03-26 12:10
(1)
A kim jest ludzki płód? Może zapytaj się kobiety oczekującej narodzin dziecka jak traktuje ten jak to nazywacie zlepek komórek.
- 0 0
-
2018-03-26 12:30
Płód jest płodem, zarodek zarodkem, a człowiek człowiekem.
- 0 0
-
2018-03-23 19:59
Tekst rodem ze średniowiecza (4)
Proponuję wobec tego wrócić do polowań na czarownice, bo egzorcyzymy zapewne już odprawiasz.., a to ze panstwo bardziej interesuje komórka, niż żywy człowiek chyba jest bardziej zastanawiajace..
- 14 5
-
2018-03-23 21:03
xxx (3)
Czarownic nie było-poczytaj;) z tej komórki zrobi się żyrafa, czy człowiek? Jeśli człowiek, to znaczy, że likwiduje sie człowieka-to logiczne.
- 4 8
-
2018-03-26 12:04
(2)
Zrobi sie człowiek, wiec usuniecie ciazy to nie jest zabicie czlowieka.
- 0 0
-
2018-03-26 12:11
(1)
Zapytaj się kobiety oczekującej narodzin dziecka jak traktuje ten jak to nazywacie zlepek komórek.
- 0 0
-
2018-03-26 12:27
Jestem kobietą nie muszę się nikogo pytać i nie zmienia to mojego zdania. Mało tego wieloktrotnie widziałam zdziwione młode kobiety, które pierwszy raz w życiu widziłały swoje usg zrobione w 12 tyg., bo przez nachalną fałszywą propagandę przeciwników aborcji myślały że płód już będzie wyglądał jak mały człowieczek, z rączkami nóżkami i twarzyczką.
- 0 0
-
2018-03-24 07:22
Fda
Masz dzieci ? Żonę ? Rodzinę ?
- 0 0
-
2018-03-24 05:05
Ty Abij się sama lub sam.
- 0 1
-
2018-03-23 19:03
prawo wyboru? (7)
Prawo wyboru między morderstwem a czym ? I to wszystko miałoby sie odbywać w majestacie prawa? To totalnie chore tym bardziej ,że kobieta ma macierzyństwo w genach a nie morderstwo nieqwinnej i bezbronnej istoty
- 37 14
-
2018-03-29 10:45
Macierzyństwo w genach
.. Hmmm z naukowego i genetycznego punktu widzenia nie ma takiego genu. Mogą ale nie muszą mieć dzieci... Ludzie dajcie spokój z takimi poglądami...
- 0 0
-
2018-03-24 03:40
Nie cierpię ludzi którzy nie wiedzą o co chodzi a wchodzą w dyskusję (1)
jestem mężczyzną a wstydzę się za ciebie
- 1 1
-
2018-03-24 09:54
a my za Ciebie kamil
- 0 0
-
2018-03-24 09:51
(1)
Na całym świecie aborcja jest legalna w cywilizowanych państwach !
- 0 0
-
2018-03-24 09:54
np w kongo, sudanie, nigerii
- 0 0
-
2018-03-23 22:40
(1)
W genach to ma się DNA
- 3 1
-
2018-03-24 09:53
feministki maja w genach lewactwo
- 2 1
-
2018-03-23 17:28
no i dobrze,kobieta powinna mieć prawo wyboru.... (75)
- 615 264
-
2018-03-23 17:44
dziecko powinno mieć prawo do życia! (43)
- 53 42
-
2018-03-23 19:02
(16)
Dziecko i owszem. Ale jaki jest sens życia dziecka skoro byłoby rośliną?
- 19 12
-
2018-03-23 20:25
Uzurpujesz sobie prawo do określania które życie ma sens? (13)
Jesteś Bogiem?
- 16 15
-
2018-03-23 20:49
(3)
Bóg nie istnieje, więc ktoś musi określić takie rzeczy.
- 10 7
-
2018-03-24 11:16
Wierzysz, że Bóg nie istnieje, (1)
czy posiadasz solidną wiedzę naukową, którą - korzystając z metody naukowej - jesteś w stanie udowodnić ?
- 6 1
-
2018-03-26 23:33
ty przecież też wierzysz tylko w drugą mańkę
a do wiary nie potrzeba ci nauki czyż nie. To ty stawiasz bezpodstawną tezę. Ja nie wiem więc nie twierdzę że jest bóg
- 0 0
-
2018-03-23 22:18
Nawet gdyby nie istniał
Posiadłem wszelką możliwą wiedzę i jesteś nieskazitelny moralnie aby móc oceniać kto ma prawo żyć a kto nie?
- 6 5
-
2018-03-23 21:26
A ty jesteś Bogiem żeby decydować za czyjeś sumienie? (4)
- 10 2
-
2018-03-23 22:19
Tworząc prawo wszyscy decydujemy (2)
Ktoś napisał kodeks karny,
Jest w nim zakaz zabijania, kradzieży itp.
Ja bym chciał to robić, moja moralność mi na to pozwala, dlaczego decydujecie za mnie o tym co dobre a co złe?- 2 6
-
2018-03-24 17:45
i w tym kodeksie
jest sporo legalnych odstępstw...
- 0 0
-
2018-03-23 23:26
bo z takiego samego założenia jak Ty
może wyjść złodziej, morderca, gwałciciel itd.
- 1 0
-
2018-03-23 22:34
Bóg nie decyduje za czyjeś sumienie
Dał wskazówki, co z nimi zrobisz to Twoja sprawa.
Bóg daje wolność, my nie umiemy z niej korzystać...- 5 1
-
2018-03-23 20:30
Zainteresuj się tematem i genetycznie uszkodzonymi płodami, a potem pisz. (1)
Takich geniuszy ja ty jest pełno. Dopiero, kiedy sam się zderzysz z taką sytuacją, to zauważysz, jakim jesteś debilem. Debilem na pasku biskupów i propagandy.
- 16 10
-
2018-03-24 11:15
Argumentem są dzieci bez mózgów,
a w rzeczywistości chodzi o wygodę (bo mieszkanie za małe, bo nie teraz, bo zaszalałam, bo nie chcę).
Mówisz o wolności kobiet to pomyśl o wolności bezbronnego człowieka (również kobiet) w łonie matki !- 7 1
-
2018-03-23 21:08
Mówiąc innym, jak mają postępować i myśleć (1)
sam się zabawiasz w boga, i to takiego z bardzo małym rozumkiem
- 13 4
-
2018-03-23 22:34
Mylisz sie
Bóg właśnie dał człowiekowi wolność i dlatego takie protesty jak dziś.
Dał nam wolność a my korzystamy z niej jak debile.
Bóg nic z tym nie robi bo jesteśmy wolni.
To takie oczywiste- 5 3
-
2018-03-25 13:13
Stephen Hawking znalazł ten sens.
- 0 0
-
2018-03-23 21:12
Czyli w sumie fakt można zabijać każdego chorego?
- 6 5
-
2018-03-23 18:42
Płód to nie dziecko, czego dowodzi ustawa o 500+ (18)
- 22 14
-
2018-03-23 21:13
(5)
A co to jest ten płód - słoń, żaba?
- 16 5
-
2018-03-23 23:13
(4)
nie mówimy o płodzie tylko o zdeformowanym płodzie który nie jest żadnym etapem rozwoju człowieka bo po porodzie skazany jest na nieuchronną śmierć i cierpienie ponadto czas kiedy kobieta nosi w sobie jest prokreacyjnie stracony często też kobietom które donosiły taką ciążę przeżywając przez setki dni śmierć odechciewa się ponownego zajścia w ciążę
- 10 7
-
2018-03-25 13:12
Na szczęście Stephena Hawkinga pokrzywiło grubo po porodzie
Inaczej tacy jak ty by go usuneli bo był jak to określasz zdeformowany. Ciekawe że zamiast narzekać na to co go spotkało cieszył się tym co mu zostało, a jego życie było bardziej wartościowe niż wielu zdrowych fizycznie ludzi. Nie możemy relatywizować kogo zabijemy a kogo nie.
- 1 0
-
2018-03-23 23:24
to mówisz ze człowiek, u którego rozwinie sie patologia (2)
przestaje być czlowiekiem? bo jest np. zdeformowany? ciekawe...
- 12 6
-
2018-03-24 00:10
(1)
Patologią jest to, że jednemu człowiekowi każe się rodzić drugiego, ciężko zdeformowanego człowieka w imię równie patologicznej ideologii i bez względu na koszta psychiczne, emocjonalne i ekonomiczne
- 14 6
-
2018-03-24 11:13
Czyl co ?
Terminację (wasza terminologia) zaczynamy od szpitali psychiatrycznych, onkologii, domów spokojnej starości czy hospicjum ? A może będziemy chodzić po domach i zadawać kilka prostych pytań by zbadać kto wystarczająco jest człowiekiem ? Wszystko to bardzo korzystnie wpłynie na koszta psychiczne, emocjonalne i ekonomiczne społeczeństwa.
- 7 2
-
2018-03-23 20:09
Płód to nie dziecko narodzone. To dziecko nienarodzone. (3)
- 22 8
-
2018-03-23 21:05
Nie ma czegoś takiego - poza katechizmem Kościoła katolickiego (2)
A ta broszurka uczyniła największe spustoszenie w biednych, zmanipulowanych głowach Polaków
- 11 18
-
2018-03-25 13:07
Jest. Kobieta w ciąży nosi w sobie dziecko.
Aborcja powoduje jego śmierć. Możemy to popierać lub nie ale nie bójmy się tego słowa. Zabijamy tę istotę, czymkolwiek by nie była.
- 2 0
-
2018-03-23 22:16
Akurat tu ma racje
Płód to etap rozwoju czlowieka, to fakt i tyle, zerknij do encyklopedii albo opinii dowolnego lekarza. Nawet aborterzy to przyznają.
- 20 5
-
2018-03-23 19:25
Zgadza sie (7)
Dziecko jest później
Ale płód to człowiek, tak samo jak noworodek, dziecko, dorosły czy starzec- 19 19
-
2018-03-23 21:03
Nie. Po prostu nie. Możesz to wierzyć, ale nie zmuszaj do tego innych (6)
- 15 12
-
2018-03-23 22:15
Podaj jakiś argument (3)
Nie bo nie to słaby argument
Płud, dziecko, noworodek, nastolatek, zygota, starzec
To wszystko etapy rozwoju człowieka
Jeżeli płud to nie człowiek to jak definiuje aż człowieka?- 12 5
-
2018-03-24 21:19
Nie definiuje się, bo ludzie się sprzeczają (1)
Za to nikt poza fanatykami nie powie, że w pierwszych 2-3 miesiącach ciąży mamy już człowieka.
- 1 2
-
2018-03-24 21:23
Nikt oprócz matki tego nienarodzonego dziecka. BO chyba nie mówi, ze nosi w swoim brzuchu jakiś płód.
- 3 0
-
2018-03-23 22:32
Popracuj nad ortografia
Ale masz racje
- 15 5
-
2018-03-23 22:42
Płód człowieka to nie człowiek? (1)
W takim razie co to za gatunek?
- 17 4
-
2018-03-24 11:39
Zwolennikom zabijania z wygody z tych "płodów" rodzą się świnki morskie - co widać (tak jak wczoraj) na wszystkich spędach UB-ywateli, KOD-einistów i im podobnych razem-owiczów.
- 6 4
-
2018-03-23 17:50
dziecko to nie płód i tu jest problem jak ktoś tego nie kuma (6)
- 47 30
-
2018-03-23 21:00
Płód to nie dziecko (3)
I tu leży problem, żabko
- 11 18
-
2018-03-24 05:51
(1)
Popieram. Mężczyzna jestem.
- 6 1
-
2018-03-24 17:30
Przestań konia trzepać bo też zabijasz dzieci.
I to miliony.
- 4 1
-
2018-03-23 22:14
Nie dziecko
Ale człowiek, tak samo jak dziecko
- 16 10
-
2018-03-24 09:19
no właśnie czemu mam słuchać zlepków komórek ?
zlepek komórek czy płód to życie które się zabija. Dorośnij do człowieczeństwa
- 3 2
-
2018-03-23 18:55
Serio?
To nie wiem co Twoja rodzicielka przez 9 miesięcy nosiła w łonie.
- 29 14
-
2018-03-24 17:29
(2)
edukacja niektórych zakończyła się chyba na katechezie. "Płód – w embriologii, zarodek ssaków od chwili zakończenia się okresu zarodkowego do chwili urodzenia. Ludzki zarodek osiąga stadium płodu w 11. tygodniu ciąży i rozpoczyna okres płodowy. U płodu można rozpoznać cechy morfologiczne dla danego gatunku. Rozwinęły się już najważniejsze układy narządów i płód przybrał wygląd zewnętrzny zbliżony do wyglądu noworodka." przed 11 tygodniem mówimy o zarodku, później o płodzie następnie o człowieku, czyli okresie po jego narodzinach
- 3 2
-
2018-03-25 13:18
i jak niby się to ma do jego zabijania?
- 0 0
-
2018-03-24 18:45
Twoja edukacja widać że się jeszcze nie zakończyła, to po co usuwać coś czego niby nie ma, wiadomo, że to człowiek. Od poczęcia to człowiek! Takie to proste, a tak trudne dla inteligentnych
- 0 2
-
2018-03-23 21:11
(3)
Prawo wyboru zabijania dzieci? Poważnie?
- 6 13
-
2018-03-24 05:56
(2)
A kiedy powstaje dziecko,
- 2 1
-
2018-03-24 07:45
(1)
Przy zapłodnieniu - vide biologia, ale też zapytaj się ciężarnej do kogo mówi czy kogo tuli podczas ciąży.
- 6 2
-
2018-03-25 13:16
widać lewacka ciężarna nie mówi do dziecka nic oprócz tego że jak będzie chore to je zabije
- 1 0
-
2018-03-24 23:28
zgadzam się ale niech zapłaci swoimi pieniędzmi
- 0 0
-
2018-03-24 19:36
(2)
A Twoja żona/partnerka/kochanka jak będzie chcieć córeczkę, a ten nieznaczacy zlepek komórek ma cechy męskie to znaczy za dajesz prawo kobiecie do aborcji?
- 0 2
-
2018-03-24 20:44
przecież (1)
nie o to chodzi w protestach!
- 1 0
-
2018-03-24 20:46
Jak nie o to - przecież chodzi o prawo do legalnej aborcji.
- 0 1
-
2018-03-24 14:48
hahahaha!
Kobieta nie morze decydować czy zabije człowieka czy nie!!!
Koniec i kropka!
Jak ma POblem z dziórą, niech się podwiąże!!!- 2 6
-
2018-03-24 09:34
Adam powinien mieć prawo do lekarza
- 0 0
-
2018-03-24 06:48
ma prawo sie nie bzikać
- 4 3
-
2018-03-23 17:51
U mnie kobieta ma prawo wyboru. (7)
Może sobie wybrać - odkurzacz, czy mop?
- 28 36
-
2018-03-23 19:04
A ty możesz wieczorem wybrać.. (6)
Prawa ręka, czy lewa.
- 35 4
-
2018-03-24 05:52
Miłego onanizmu.
- 5 0
-
2018-03-23 19:18
wydaje ci się (4)
Koleżanka twoja tylko czeka
- 7 14
-
2018-03-23 19:33
Chyba "koleżanka".. (3)
Przecież prawaki lubią wzanemne kałkałko
- 17 5
-
2018-03-23 20:11
a co lubią tęczowe lewaki? (2)
- 5 10
-
2018-03-23 20:33
my lubimy wszystko i możemy wszystko (1)
a ty się boisz własnej kobiecości
- 13 4
-
2018-03-24 00:11
Wszystko? No i wydało się...
szmacenie i kurkienie... ;)
- 1 6
-
2018-03-23 17:29
(4)
A nie ma?
- 41 38
-
2018-03-23 17:39
(3)
Prawie nie ma, a religijni fanatycy z episkopatu i religijni fanatycy z partii chcą, żeby nie miała w ogóle.
- 67 47
-
2018-03-23 17:48
Siostro, pacjent majaczy... (2)
- 29 41
-
2018-03-23 19:06
Tobie widzę płyta się zacina (1)
Ale na Srebrzysku nie jesteś pewnie sam
- 22 8
-
2018-03-23 21:25
Słyszy to kilka razy dziennie to powtarza jak papuga :-)
- 11 1
-
2018-03-23 17:49
A mężczyzna? Znieść obowiązek alimentacyjny!!! (1)
- 28 13
-
2018-03-23 19:03
Nooo prezes Kur wizji by się ucieszył, alimentów na syna Bartka do dzisiaj nie płaci.
- 15 0
-
2018-03-23 18:16
A prawo powinno to ulatwiac?
- 2 4
-
2018-03-23 18:11
kazda ma
- 6 5
-
2018-03-26 17:50
Sodoma i Gomora na tych zdjęciach (1)
Po twarzach niektórych" wyzwolonych" widać, że chłopa im trzeba .I to takiego, co by mocno nimi potrząsnął.
- 3 1
-
2018-03-26 23:32
To odwiedź "Błękitną ostrygę"
- 0 0
-
2018-03-26 23:30
Jest jeden plus:
Ten temat to gwóźdź do pisowskiej trumny.
- 0 4
-
2018-03-23 17:26
) (227)
Protest bez sensu...spytajcie te Panie czy chciałyby wychowywać dziecko z gwałtu albo wiedząc że będzie niepełnosprawne.Kobieta powinna mieć prawo wyboru.Koniec,kropka.
- 373 427
-
2018-03-24 10:04
Nie będzie można usuwać płodów które mają urodzić się bez mózgu.. (1)
..bo skąd by się wzięli następni wyborcy PiS-u
- 11 2
-
2018-03-26 23:28
to kim w takim razie są wyborcy PO
że dali się ograć bezmózgom?
- 0 0
-
2018-03-23 21:51
(3)
Zapytajcie kobiety czy chciałyby zabić poczęte dziecko? Bo do tego właśnie dążycie
- 4 21
-
2018-03-23 22:15
Ale Kara Śmierci ci nie przeszkadza Kaczoliku? (1)
- 11 4
-
2018-03-26 23:27
nie, bo winny na to zasługuje w przeciwieństwie do niewinnego dziecka
- 0 0
-
2018-03-23 22:36
zapytałem - nie chcą
- 6 0
-
2018-03-23 19:14
PROPOZYCJA DLA WSZYSTKICH "OBROŃCÓW ŻYCIA" : (18)
Każdy z WAS w poniedziałek składa papiery adopcyjne i bierze z domu dziecka śmiertelnie chore, cierpiące nieprawdopodobne męki dziecko z niewykształconymi podstawowymi narządami i brakiem nadziei na samodzielną egzystencję. Po czym każdy z WAS może się do woli cieszyć tym uratowanym życiem i z dumą opowiadać każdemu jakie to piękne pomagać. Oczywiście jeśli tylko znajdziecie chwilę czasu pomiędzy całodobową opieką, nieprzespanymi nocami, użeraniem się z opieką społeczną, bieganiem pomiędzy lekarzami, ośrodkami pomocy, rehabilitantem i apteką. Bo koniec końców zostaniecie z tym sami, bez pomocy Państwa, Kościoła i takich jak WY "obrońców życia", ale za to z długami za lekarzy specjalistów, rehabilitację i lekarstwa. Amen.
- 89 21
-
2018-03-23 20:05
i jedni i drudzy przeginają (4)
jedna strona chce w ogóle zabronić aborcji (np. przypadków o których piszesz), a druga robić skrobanki przy pomocy łyżki do lodów u kosmetyczki. Jesteście siebie warci. Poproszę o minusy bo obraziłem wszystkich po równo.
- 18 22
-
2018-03-24 19:12
nie ma tam nikogo (1)
kto kazałby dokonać aborcji każdej kobiecie.
- 4 2
-
2018-03-26 23:25
a ja nie napisałem że "kazał" tylko "pozwolił"
- 0 0
-
2018-03-23 21:01
Małe sprostowanie. (1)
Tych co chcą aborcji na żądanie jest garstka. To nawiedzone feminazistki które nie powinny być wpuszczone na ten marsz przez resztę kobiet, a wręcz wyniesione na butach.
- 15 4
-
2018-03-23 22:14
łżesz jak pies, lub jak każdy pislamista
- 8 8
-
2018-03-24 07:45
Pokrętna logika.... (10)
Jesteś przeciw aborcji ? Zaadoptuj śmiertelnie chore dziecko.
Jesteś przeciw eutanazji ? Weź do domu pacjenta terminalnie chorego.
Jesteś przeciwko eugenice ? Weź do domu pacjenta chorego psychicznie.
Pójdźmy dalej !
Jesteś przeciw karze śmierci? Weź do domu Breivika, bądź innego psychopatycznego mordercę.
Zadziwiające, że przeciwnicy kary śmierci dla największych zbrodniarzy, zazwyczaj są zwolennikami mordowania nienarodzonych. Oczywiście tworzona jest nowomowa, by uniknąć słowa dziecko, morderstwo, itd.- 7 15
-
2018-03-24 07:59
Nikt nie chce rodzić martwych płodów (4)
debilu
- 10 5
-
2018-03-24 10:32
Podpis dajemy w innym miejscu i bez literki "u" na końcu :* (2)
Aborcja to w pewnym sensie rodzenie martwych płodów.
Jak to nazwała pewna aborterka ? "podczas aborcji nie słychać płaczu, bo najpierw podcinam struny głosowe"?
Miłej Niedzieli Palmowej dla Pani/Pana "Debil" ;)- 2 7
-
2018-03-24 21:12
Od kiedy można usunąć płód, który ma struny głosowe?
- 1 0
-
2018-03-24 11:21
widzę że palma u ciebie zapuściła mocne korzenie
- 5 0
-
2018-03-24 11:57
wiekszość organizatorów tych protestów, nie chce rodzic dziecka po wpadce, a mowa nieuleczalnie chorych płodach to populistyczna zagrywka.
To tak jak PiS mówi że 500+ jest po to aby Polakom żyło sie lepiej, a kazdy wie że jest to kupowanie głosów- 3 5
-
2018-03-24 09:57
Hipokryzja? (3)
Jak to jest, że "obrońcy życia" są jednocześnie zwolennikami wprowadzenia kary śmierci?
- 9 1
-
2018-03-24 10:35
Naprawdę nie widzisz różnicy ???? (2)
Według Ciebie tym samym jest śmierć jako kara za najcięższe zbrodnie i śmierć jako konsekwencja wyboru mamusi, bo akurat miała za małe mieszkanko ?
To jest hipokryzja ? Chyba, że pomyliłeś hipokrytę z Hipokratesem, a to już inna historia....
:P- 3 6
-
2018-03-24 19:11
ależ oni powołują się na
Dekalog!
- 3 0
-
2018-03-24 10:44
Odebranie życia, to odebranie życia.
I mimo, że żadne z nich nie należy do ciebie, jedno chcesz chronić, drugie odebrać. To jest właśnie hipokryzja drogi Gall'u.
- 7 1
-
2018-03-24 08:04
moje słowa
W pewny momencie Twoje ciało zawiedzie , umysł będzie sprawny , ktoś zdecyduje , na śmietnik z nim , to nie człowiek , tego chcesz?
- 4 6
-
2018-03-24 19:08
ci zaradniejsi, jak pani Godek, znajdą zastępstwo przy dziecku
i będą krzewić katolicka naukę obrony życia za wszelką cenę!
- 3 0
-
2018-03-23 21:57
Bo Bóg tak chciał. Amen
- 2 8
-
2018-03-23 17:49
(8)
One nie chcą wychowywać ale te dzieci chcą żyć.
- 23 64
-
2018-03-24 11:39
(3)
Skąd wiesz? Ja wolałabym nie żyć, jeżeli miałabym cierpieć, nawet kilka lat. Jakość życia jest ważna, życie w cierpieniu to wegetacja.
- 10 1
-
2018-03-25 13:27
a ja wolałbym cierpieć niż zniknąć (2)
i tu jest problem bo mamy różne poglądy
- 1 4
-
2018-03-25 13:53
Tak pleciesz bo nie wiesz co to cierpienie i życie bez nadziei (1)
- 4 1
-
2018-03-26 23:23
a ty akurat wiesz lepiej ode mnie
- 0 0
-
2018-03-23 18:25
To może będziesz brała te wszystkie bolki (3)
A jak nie to do kościoła zanosi i niech kościół wychowuje
- 41 6
-
2018-03-23 19:02
odwal się amebo od kościoła (2)
- 8 41
-
2018-03-23 22:13
Jak tylko kościół odwali się odemnie.
- 26 2
-
2018-03-23 19:57
buzię widzę
w tym tęczu
- 12 2
-
2018-03-23 17:32
Ma wybor w tych przypadkach (10)
Za to nie ma zgody na aborcje na zyczenie bo wpadlam
- 41 19
-
2018-03-23 19:11
Bo co? Chcesz wymuszać na ludziach zachowania, które pasują do twoich wyobrażeń? (8)
18latka musi zostać matką, bo wpadła? Bo to jest odpowiednia nauczka za to, że nie była grzeczną pannicą? Fajnie tak innym życie układać?
- 43 19
-
2018-03-23 19:57
bo wspólnie kształtujemy społeczeństwo pewnymi standardami (7)
nie zabijamy się na ulicach tylko dlatego że jest grupa ponad 99% osób które sobie tego nie życzą. Dlatego ta grupa narzuca to reszcie. Społeczeństwo które morduje swoje potomstwo z przyczyn estetycznych coraz bardziej relatywizuje wszelkie inne działania i chyli się ku upadkowi. Można tylko czekać na kolejne "wspaniałe" pomysły.
- 28 37
-
2018-03-23 22:12
Ale tego nie popiera 99% społeczeństwa, tylko promil nawiedzonych Katotalibów. (3)
- 22 9
-
2018-03-25 13:24
popiera większość konstytucyjna (2)
- 1 1
-
2018-03-26 11:49
Popiera 15% (1)
- 0 1
-
2018-03-26 23:21
a jaka ta większość konstytucyjna jest to inna sprawa
trzeba było iść na wybory
- 0 0
-
2018-03-23 22:13
(1)
to czemu chcecie mordować matki?
- 18 5
-
2018-03-25 13:23
poczytaj o tej ustawie
zanim się odezwiesz
- 0 1
-
2018-03-23 21:58
100%
- 4 12
-
2018-03-24 10:34
Właśnie PiS z klechami chce ten wybór odebrać...
- 10 1
-
2018-03-23 17:33
(19)
Ty chyba nie rozumiesz o czym jest artykuł... Te kobiety protestują właśnie po to, żeby był wybór
- 74 22
-
2018-03-23 18:48
czyli rozumiem ze one chcą zabijać dzieci np.z wadami serduszka? (10)
- 8 58
-
2018-03-26 21:14
Prewencja !!!
Prewencja chłopie prewencja !
- 0 0
-
2018-03-24 14:58
tak
Na złość nie wiadomo komu
- 0 0
-
2018-03-23 19:27
Chcą moc przerwać ciężko uszkodzona ciaze np bezmozgowiekoks (1)
- 25 4
-
2018-03-24 11:59
Dlaczego przerywać ciążę płodu bez mózgu? Przecież wiadomo, że płód taki może urodzić się i prowadzić długie, szczęśliwe życie. Może zostać np. ministrem, lub katolikiem.
- 15 0
-
2018-03-23 18:59
tak (3)
I te na przykład ze stwierdzona wada słuchu
Współczesny holokaust fundujecie ameby polskim dzieciom?
I mamy was POpierac?- 10 47
-
2018-03-23 22:22
(1)
twojego poparcia nie chcemy zresztą ty i tak działasz bezwolnie tylko na rozkaz pisolemingu
- 18 4
-
2018-03-24 11:54
gdyby nie leczyło sie chorych to nie potrzebni by byli lekarze. Po co szpitale jak można za miasto i wsadził do dołu. niech dokona żywota.
Nie szanując życia chorych dzieci, nie szanuję sie własnego.
W dzisiejszych czasach można leczyć powazne wady serca u noworodków. Idąc tokiem myslenia Pań protestujacych to jeszcze 20 lat temu, gdzie nie było takich możliwości to można by było zabić dziecko.
Osobiscie jestem aby była taka ustawa jaka obowiązuje teraz.
Poszedłbym na ten protest gdyby dotyczył tylko i wyłacznie sprzeciwu wobec zaostrzeniu aborcji. Niestety inicjatorzy protestu żądają aborcji na żądanie- 0 7
-
2018-03-24 11:34
Jak stwierdzisz wadę słuchu prenatalne, powiedz mi bo nie wiem. Tylko ciężkie wady jesteśmy w stanie wykryć przed urodzeniem i lepiej dla tych dzieci, żeby się nie urodziły i nie dowiedziały jakie cierpienie, pogarda i znieczulica czeka je jak ktoś już się wciągnie na ten świat
- 11 0
-
2018-03-23 21:21
Tylko takie jak św. CHAZAN na siłę kazał urodzić kobiecie..
.. z mózgiem na wierzchu, żeby mogło godnie W MĘCZARNIACH umrzeć kilka godzin po porodzie.
- 42 3
-
2018-03-23 18:55
nic nie rozumiesz