Celowo potrącił rowerzystę
157730 wyświetleń 18 października 2019 (928 opinii)Wjechał za rowerzystą na przejście dla pieszych, zmusił pieszych do ucieczki, po czym przyśpieszył i potrącił mężczyznę na jednośladzie. Policja zidentyfikowała agresywnego kierowcę, nie wie jednak, kto był poszkodowanym uchwyconym na filmie zarejestrowanym przez kamery monitoringu. Zobacz też video Kierowca chciał potrącić rowerzystę?
Więcej na ten temat
Opinie (928) ponad 100 zablokowanych
-
2019-10-18 11:32
Opinia wyróżniona
bandyckie porachunki?? (39)
To wygląda na jakieś bandyckie porachunki, a nie awanturę na drodze. Kierowcę i pasażera, jeżeli to była tylko zwykła awantura na drodze, powinno się odosobnić w zakładzie psychiatrycznym, jeżeli maja taki, ponadnormatywny poziom agresji
- 707 43
-
2019-10-18 16:09
to pewnie zdradliwy kochanek
rajstopki, siodełko, specyficzne dla kochasi
- 5 6
-
2019-10-18 15:02
prawdopodobnie kupił dżem bez pestek
- 8 0
-
2019-10-18 13:51
Jakie bandyckie porachunki? (1)
Ewidentnie widać, że rowerzysta nieprzepisowo przeciął jezdnię, co nie spodobało się nadjeżdżającemu kierowcy...
- 4 22
-
2019-10-18 16:03
I dlatego chciał go zabić?
- 17 3
-
2019-10-18 13:52
Co było wcześniej?
Bo raczej nie zajechanie drogi przez rowerzystę?! Nawet gdyby zajechał to ten z passata jest chory psychicznie
- 23 4
-
2019-10-18 12:23
Prosimy o komentarz pasażera, co było powodem zatrzymania rowerzysty? (5)
wygląda na to, że rower nie należał do rowerzysty, czy obywatelskiego zatrzymania nie można było dokonać w bardziej bezpieczny dla osób postronnych sposób?
- 9 18
-
2019-10-19 16:20
Nie
- 0 0
-
2019-10-18 21:26
Do wiadomości. (2)
Rowerzysta jest złodziejem. Regularnie okrada sklep. A gonił go właściciel sklepu. Passat odjechał bo zostawili sklep otwarty
- 13 4
-
2019-10-19 11:14
Niech reszta przeczyta ten komentarz i wbije sobie do głowy o co tu chodzi.
- 2 1
-
2019-10-19 11:13
Wkoncu ktoś napisał jak było naprawdę!!!
- 3 0
-
2019-10-18 15:03
samochód był ukradziony ze złomu
- 10 3
-
2019-10-18 12:19
pościg (6)
z filmiku wygląda na to, że samochód już wcześniej gonił rowerzystę i dlatego wjechał za nim po pasach i dalej na drugą stronę ulicy. To raczej jakieś porachunki, tym bardziej, że pasażer wysiadł z łapami do rowerzysty, a kierowca pojechał w siną dal.
Policja szuka cwaniaka na rowerze, bo pewnie też miał coś za uszami, a "koledzy" z passata już go wsypali.- 34 24
-
2019-10-18 17:49
Wrzeszcz Dolny (1)
Nie lubimy obcych. I wszystko jasne, tam dużo takich szemranych z Passerati za 1000 zł.
- 6 1
-
2019-10-19 00:30
Kupię takich 10 za 1000zl gamonniiuu
- 2 5
-
2019-10-18 16:05
(1)
dokladnie na filmie wyraznie jest widoczne ze kierowca passata nawet nie zwalnia dojezdzajac do swiatel
- 6 0
-
2019-10-19 15:53
nawet nie zwalnia
Widocznie gonili tego na rowerku nie widać tego na filmie , kto był świadkiem bandyckich zachowań rowerzystów , to wie co potrafią zrobić . Widziałem jak koles na rowerku piedykną butelką w szybę samochodu i zbił ją i uciekał rowerkiem pomiędzy budynkami, i co ci wszyscy krzykacze ?? .
- 3 3
-
2019-10-18 15:40
dokładnie, tylu tych Włochów z Sycyli nazjeżdżało do Polski i teraz porachunki urządzajo (1)
- 7 2
-
2019-10-18 17:47
Do Gdańska
- 2 0
-
2019-10-18 12:11
Karma (9)
Pedolot wcześniej nie jechał ścieżką! Nas w Warszawie też wkur.... że choć sezon na rowerki trwa góra 5 miesięcy i już potem ścieżki są puste to jeszcze niektórzy nie korzystają ze ścieżek i celowo blokują ulice! Dodajmy że na te ścieżki wydawane są setki milionów!
- 30 115
-
2019-10-18 20:50
Dla twojej wiedzy rowerzysta ma prawo jechać ulica gnomie
- 8 5
-
2019-10-18 20:49
No i**ota ze wsi Warszawa
- 6 1
-
2019-10-18 13:30
jakie to ma znaczenie, w takim układzie rowerzysta popełnił tylko wykroczenie (1)
a kierowca samochodu przestępstwo i to dość poważne. Nie czujesz rozdźwięku? Pójdzie siedzieć za taki numer.
- 64 6
-
2019-10-18 15:40
jak to jakie znaczenie? Kodeks wykroczeń mówi wyraźnie w art.1 pkt.1, otóż:
"Jeśli jesteś kierowcą Passeratti i zdenerwuje cię rowerzysta to Twoim obowiązkiem jest go gonić aż do przewrócenia z roweru"
- 40 2
-
2019-10-18 12:25
Ta ścieżka jest teraz w przebudowie (1)
Stoją tam znaki zakazujące na nią wjazdu
- 32 2
-
2019-10-19 00:45
To nie uprawnia do tego rowerzysty, aby bez zachownia bezpieczeństwa dla siebie i innych użytkowników drogi - skracać sobie drogę jak sobie chce i powodować niebezpieczeństwo na drodze
- 5 6
-
2019-10-18 12:19
(2)
Bo stało na niej auto chory człowieku. Najpierw jeden d**il mający w rzyci przepisy zablokuje przejazd a inny d**il ma problem bo ktoś jedzie jezdnia. Kierowczyki d**ile z misją szeryfa to najgorszy element na drodze. To chorzy zakompleksieni psychicznie chorzy ludzie czasem wręcz niebezpieczni bo w trybie agresji potrafią jeździć po chodnikach potracic ludzi byle komuś coś pokazać.
- 75 22
-
2019-10-20 01:47
Ziomuś nie bierz halucynków przed oglądaniem filmu bo potem robisz z siebie barana w internetach
- 0 0
-
2019-10-18 12:31
co ty pierniczysz? Jakiś inny film oglądałeś? Ścieżka jest na chodniku i jest pusta a koleś nagle zjeżdża na jezdnię pod koła passata. Oczywiście jego kierowca powinien siedzieć za to co zrobił ale rowerzysta mózgu nie ma
- 42 17
-
2019-10-18 12:02
Strach jeździć rowerem wśród takiej dziczy. (4)
A jak budzi strach to chyba jest to terroryzm, co nie?
- 41 17
-
2019-10-19 05:02
Strach chodzić po chodniku, bo rowerzyści z impetem rozpychają się wśród pieszych - zwłaszcza (1)
ci rowerzyści MEVO. Co nie zmienia faktu, że nie popieram takiego bandytyzmu, jak ten na filmie.
- 6 4
-
2019-10-19 09:14
Po tym filmie już wiesz, czemu ludzie boją się jeździć po jezdni.
- 8 0
-
2019-10-18 16:10
(1)
Rowerzysta skrócił sobie drogę do przejazdu dla rowerzystów, co nie spodobało się kierowcy, a resztę dopowiadajcie sobie według uznania. Wózkowa panienka miała przy tym wybitne szczęście. Niestety, tacy mściwi kretyni poruszają się wśród nas. Aż strach takiemu zajechać drogę.
- 22 5
-
2019-10-19 16:14
To nie zajezdzaj nikomu drogi, gamoniu.
- 4 10
-
2019-10-18 11:40
(5)
Pasażer wysiadł i zadbał o to, by rowerzysta nie pisnął słowa o tym co zaszło.
- 53 6
-
2019-10-18 12:06
(4)
Rower jest najpewniej z Mevo więc ustalenie rowerzysty to kwestia czasu
- 4 29
-
2019-10-18 12:11
(3)
Jednak nie z Mevo.. dobrze się przyjrzałem i to jednak prywatny rower...
- 29 1
-
2019-10-18 15:38
(2)
a nie, jednak z Mevo, przyjrzałem się jeszcze lepiej niż poprzednio i Mevo
- 10 3
-
2019-10-18 16:27
(1)
Tak mnie po tych wszystkich komentarzach naszło, że to mógł być kradziony rower i faktycznie paseratti go ścigał. Z drugiej strony, ta teza jest słuszna jedynie gdy złodziej nie wiedział, że był ścigany, inaczej skręciłby między bloki. Paseratti dokonał obywatelskiego zatrzymania, jakiego uczą w tych artykułach - wiosną dzielny obywatel stuknął swym samochodem pijanego kierowcę w innym aucie /ciekawe, czy dostał z oc, ac, nw czy NZOZ-PZP?/.
- 8 6
-
2019-10-19 09:13
Jakby był kradziony, to
(1) dresy mentalne nie niszczyłyby z premedytacją odzyskiwanego przedmiotu
(2) nie byłoby w ogóle problemu zbierania zeznań, bo każdy uwikłany nie oddaliłby się w swoim kierunku
Nie broń patusów..- 4 1
-
2019-10-18 11:05
Opinia wyróżniona
Karygodne zachowanie (73)
Rowerzysta wykonał wyjątkowo nieodpowiedzialny manewr, ale to co zrobił kierowca to już przechodzi ludzkie wyobrażenie.
- 1002 67
-
2019-10-18 13:10
ciemnota wożąca się paskiem powala (4)
Zwracam jednak uwagę, że rowerzysta najpierw wtargnął na jezdnię, a później olał czerwone światło. Reasumując dużo jest zidiociałych I nabuzowanych kierowców, jednak nikt nie przeskoczy rowerzystów w bezmyślności na drodze.
- 12 6
-
2019-10-19 12:22
Nie wtargnął, bo na pasie na wtóry się włączył nie było ruchu.
Dopiero zmiany pasa były po liniach ciągłych, a nie należy zapominać, że zmiany pasa przed przejściem o ruchu kierowanym są legalne.
- 0 0
-
2019-10-18 14:52
wyłączenie się z ruchu rowerzysty np. na przejściu jest absolutnie legalne (2)
- 4 7
-
2019-10-18 21:32
W chorej imaginacji rowerzystow wylacznie (1)
Rower na ulicy to pojazd jak inne nieuku
- 4 4
-
2019-10-18 22:51
imaginacje to ty masz w swoim zrytym łbie. Pokaż przepis, że rowerzysta nie może zjechać z jezdni na chodnik na wysokości przejścia dla pieszych, by się wyłączyć z ruchu.
Może zjechać, a kontynuacja jazdy chodnikiem, to zupełnie inny temat i inny przepis.
Tak samo może się na wysokości przejścia włączyć do ruchu ustępując będącym w ruchu pojazdom.- 1 2
-
2019-10-18 12:43
Co zrobił? (1)
Tzn co zrobił rowerzysta ?
- 4 1
-
2019-10-19 12:16
W sumie najbardziej kłopotliwe, to przejechanie przed przejściem na skos, przejeżdżając linię ciągłą, po której standardowo jeżdżą kierowcy samochodów. Reszta, to choroba umysłu kierowcy passeratii. Kierowcy tak samo jeżdżą przed rowerzystami na przejazdach, twierdząc że zdążają, więc nie widzę żeby to miało u kierowcy powodować jakiś stres.
- 0 0
-
2019-10-18 12:41
(2)
A kierowcy nie mieli czerwonego?
- 6 2
-
2019-10-19 12:05
czerwony, to kolor prowokacyjny jest!
- 2 0
-
2019-10-18 16:38
Mieli. Ale czerwone jest dla mięczaków.
- 6 0
-
2019-10-18 12:12
A teraz wyobraź sobie (3)
że to jest pościg za skradzionym rowerem. Zmienia się perspektywa?
PS to w ogóle nie jest wypadek, tylko finał zatargu - od samego początku rowerzysta ucieka przed passatem. Dlatego też jedzie przez środek jezdni i na czerwonym.- 8 11
-
2019-10-19 12:23
skradziony rower i po dogonieniu kierowca odjeżdża?
Nie, nie zmienia się.
- 0 0
-
2019-10-18 12:41
nic się nie zmienia ... (1)
Bandyta za Kierownicą powinien pójść siedzieć na min 2lata - za usiłowanie zabójstwa !!!
- 11 10
-
2019-10-18 16:41
Jakby chciał uciekać, to by wjechał między bloki. Może i uciekał, ale nie był świadomy pościgu. Nie wiedział, że z Passatem to nie przelewki.
- 3 0
-
2019-10-18 11:52
Dziki zachód...
- 8 1
-
2019-10-18 11:50
gosciu (1)
Jakby chcialo Cie auto przejechac to trzymałbyś się przepisów? Nieodpowiedzialny manewr? Walczył o życie, nie wiedział jak się ta sytuacja skończy.
- 1 9
-
2019-10-19 00:26
tak, szczegolnie ze manewr zaczal, zanim sytuacja się zaczela....
- 1 0
-
2019-10-18 11:17
Wytłumacz mi, co kierowca rozumie poprzez "wyjątkowo nieodpowiedzialny manewr" (55)
Rowerzysta jedzie sobie po swojej DDR. Dociera do samochodu, który parkuje na całej jej szerokości (widać taki na filmie). Jako, że nie ma żadnej innej opcji zjeżdża na jezdnię (po chodniku mu nie wolno). Dociera po kilkunastu metrach do skrzyżowania, na którym chce przejechać na drugą stronę. Na tym skrzyżowaniu jest przejazd rowerowy, gdzie
Rowerzysta jedzie sobie po swojej DDR. Dociera do samochodu, który parkuje na całej jej szerokości (widać taki na filmie). Jako, że nie ma żadnej innej opcji zjeżdża na jezdnię (po chodniku mu nie wolno). Dociera po kilkunastu metrach do skrzyżowania, na którym chce przejechać na drugą stronę. Na tym skrzyżowaniu jest przejazd rowerowy, gdzie rowerzysta ma pierwszeństwo. Podczas całego tego procesu nie zajeżdża nikomu drogi - jedynym przewinieniem jest ścięcie tego zakrętu, więc na przejazd wjeżdża dopiero w 1/3 jego długości. To rozumiem jest ten wyjątkowo nieodpowiedzialny manewr? Jeśli tak, to każdy, kto nie zatrzyma się na strzałce warunkowej (czytaj 99%) jest po prostu bandziorem do odstrzału, bo konsekwencje i skala przewinienia w takim przypadku są zasadniczo wyższe.
- 83 59
-
2019-10-20 10:42
gdzie ty tam widzisz zastawioną ddr? slepku?
- 0 0
-
2019-10-20 01:52
Gdzie masz auto na drodze rowerowej gląbie ??? Rowerzysty nawet na niej nie było a co dopiero auto... Wypowie się taki d**il i banda kretynów popiera całkowicie bzdurna opinię i g*wnoburza w komentarzach ... Ehhh tłumoki
- 0 0
-
2019-10-19 00:24
chyba jesteś zdrowo j3***i3ty, jak takie glupoty pisze (1)
dla twojej wiadomosci, jak rowerzysta znajacy przepisy, informuję cię, iż ten czlowiek włączył się do ruchu, wymusił pierwszeństwo, po czym dopiero zjechał na przejeździe. pomijajac nakaz jazdy DDR, to bylo zwyczajnie kretyńskie i niebezpieczne.
że kierowca to psychol i zarowno mu, jak i pasazerowi powinni dać kilka tygodni w areszcie na ochłonięcie, to inna sprawa. ten keirowca nie powinien w najblizszych latach auta prowadzic- 2 1
-
2019-10-19 12:02
Przepis jest tak skonstruowany, że nakaz jazdy jest, ale opatrzony warunkiem "jeśli". Owe jeśli dot. kierunku jazdy, kierunku wytyczenia infrastruktury i zamiaru rowerzysty.
Niemniej rowerzysta jedzie nieprawidłowo jadąc przez linie ciągłe przed przejściem dla pieszych. Wyłącza się z ruchu na jezdni, co akurat nie jest zabronione, alePrzepis jest tak skonstruowany, że nakaz jazdy jest, ale opatrzony warunkiem "jeśli". Owe jeśli dot. kierunku jazdy, kierunku wytyczenia infrastruktury i zamiaru rowerzysty.
Niemniej rowerzysta jedzie nieprawidłowo jadąc przez linie ciągłe przed przejściem dla pieszych. Wyłącza się z ruchu na jezdni, co akurat nie jest zabronione, ale kontynuuje jazdę raczej chodnikiem zamiast wydzieloną częścią, co już nie jest prawidłowe, bo nawet jeżeli się wyłączył w tym miejscu, to powinien jak najszybciej opuścić chodnik.
Te linie ciągłe przed przejściami są odmalowywane nie bez powodu i nie wycierają ich rowerzyści.- 0 0
-
2019-10-18 14:05
Gdzie ten zaparkowany samochód?
Jeden stoi na prawym pasie do jazdy na wprost.
Dalej jest zatoka parkingowa.
Pomiędzy nie ma żadnego samochodu parkującego na chodniku lub drodze rowerowej.- 4 0
-
2019-10-18 12:43
na DDR nic nie blokuje! (1)
się przyjrzyj dokładnie. wyraźnie widać na obydwu ujęciach, DDR jest wolna.
a nawet gdyby nie była to i tak nie wolno mu wykonać takiego manewru (1#: jazda po jezdni, w sytuacji gdy jest ścieżka rowerowa, 2#: wtargnięcie na jezdnie!, 3#: niezachowanie należytej ostrożności - prosto pod auto, 4#: zmiana pasów przez 2 ciągłe linie). ewidentniesię przyjrzyj dokładnie. wyraźnie widać na obydwu ujęciach, DDR jest wolna.
a nawet gdyby nie była to i tak nie wolno mu wykonać takiego manewru (1#: jazda po jezdni, w sytuacji gdy jest ścieżka rowerowa, 2#: wtargnięcie na jezdnie!, 3#: niezachowanie należytej ostrożności - prosto pod auto, 4#: zmiana pasów przez 2 ciągłe linie). ewidentnie winny wykroczeń. ryzykował życie
...ale to co zrobił kierowca to kryminał! ...i o ile nie pudło (warunkowe pewnie bo niekarany) to kilkaset godzin robót publicznych. przy sprzątaniu dróg, niech się napatrzy- 7 3
-
2019-10-18 16:44
Roboty publiczne - malowanie pasów przed Dworcem Głównym w godzinach szczytu.
- 2 0
-
2019-10-18 11:49
Trudne skrzyżowanie dla rowerzystów (4)
Na DDR nie parkuje samochód -- on znajduje się na zatoczce do parkowania. Ale w tym miejscu jest inny problem. Droga rowerowa prowadzi tylko na trasie Legionów-Wyspiańskiego i aby skręcić np. w Chrobrego trzeba wjechać na jezdnię przed skrzyżowaniem. Ten przejazd rowerowy w poprzek Legionów jest bardzo mylący, bo DDR się zaraz po nim urywa. Nie dziwi mnie, kiedy rowerzysta robi jakieś nielogiczne manewry w takiej sytuacji.
- 13 4
-
2019-10-18 13:39
ja tam jeździłem bardzo długo wokół wyspy skrzyżowania (zupełnie legalnie) (3)
przez cztery lata spotkałem tylko trzech idi.otów uważających, że rower się teleportuje - tak to nie było problemów nawet, jeżeli chciałem zmienić pas, bo - uwaga - znaczna większość społeczeństwa to ludzie nie próbujący innym robić problemów
- 11 0
-
2019-10-18 14:37
Zgoda, ale... (2)
Jeśli znasz to skrzyżowanie, to oczywiście problem nie jest wielki. Ale jeśli jedziesz pierwszy raz, to trudno się domyślić, jak przejechać to skrzyżowanie. Braki zjazdów na jezdnię i mylące skrawki infrastruktury nie sugerują, żeby tak jechać.
- 4 0
-
2019-10-18 14:42
Oczywiście (1)
Oczywiście to nie usprawiedliwia takiego wjeżdżania na przejście, ale jednak warto też pamiętać, że infrastruktura rowerowa w tym miejscu zdecydowanie nie pomaga w zachowywaniu przepisów.
- 4 0
-
2019-10-18 18:05
Teraz modernizują to skrzyżowanie
Właśnie coś majstrują ze ścieżkami rowerowymi. Może będzie lepiej
- 2 0
-
2019-10-18 11:49
Samochód stoi na światłach (1)
O ile dobrze pamiętam (dawno już tamtędy nie jechałem rowerem) DDR jest w tym miejscu poprowadzona w ramach chodnika. Samochód stoi na czerwonym świetle na ulicy, nie blokuje rowerzyście drogi w żaden sposób.
- 14 1
-
2019-10-18 19:12
DDR w ramach chodnika, to nie DDR
- 2 0
-
2019-10-18 11:21
Przyjrzyj się dokładnie. (40)
Rowerzysta skraca sobie drogę i przejeżdza przez jezdnię przed przejściem.
- 63 17
-
2019-10-18 12:35
(1)
No ale jakim d**ilem trzeba być żeby samochodem wjechać na chodnik goniac rowerzystce a potem go przejechać??!!!
- 33 0
-
2019-10-18 14:44
nieskończonym
Za innymi kierowcami naruszającymi przepisy też tak pewnie jeździ i stuka.
Ale nie, to kolejny szeryf made in woland.- 6 0
-
2019-10-18 11:27
Rowerzysta zjeżdża ze skrajnego prawego pasa na skrajny lewy. (32)
To samo, co zrobiłby samochód włączający się tam do ruchu z chodnika...
- 31 19
-
2019-10-18 11:45
Wiem, że jakość nagrania jest słaba (23)
ale ktoś tu chyba niedowidzi. Rowerzysta zjeżdża z drogi rowerowej na jezdnię (po której to jezdni nie może się poruszać, gdyż ma obowiązek poruszać się po drodze rowerowej) chcąc sobie skrócić trasę. Czyli jedzie na skos przez jezdnię i "zebrę", żeby zaoszczędzić kilkanaście metrów.
Co nie zmienia faktu, że reakcja kierowcy to bandytyzm.- 67 10
-
2019-10-18 14:39
Rowerzysta może się poruszać po jezdni w wielu sytuacjach (6)
Np. zamierza skręcić w lewo, a infrastruktura prowadzi na wprost lub nie jedzie infrastrukturą, bo ta wyprowadza ruch rowerowy na lewą stronę, a rowerzysta jedzie prosto.
Ponadto w żadnym przypadku rowerzysta nie jest zobowiązany do korzystania z infrastruktury po lewej stronie drogi, a on np, jedzie prawą.
Wszystko zawiera się wNp. zamierza skręcić w lewo, a infrastruktura prowadzi na wprost lub nie jedzie infrastrukturą, bo ta wyprowadza ruch rowerowy na lewą stronę, a rowerzysta jedzie prosto.
Ponadto w żadnym przypadku rowerzysta nie jest zobowiązany do korzystania z infrastruktury po lewej stronie drogi, a on np, jedzie prawą.
Wszystko zawiera się w sformułowaniu przepisu: "... jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić." W każdym innym przypadku może jechać jezdnią nawet obok infrastruktury rowerowej.
Nie odnoszę się tutaj do tego przypadku, a do przepisów i prawa, na które się niby powołujesz.- 6 7
-
2019-10-18 17:59
Rowerzysta przede wszystkim musi używać rozumu (1)
I sygnalizować manewry. Wjeżdżając nagle (jak na filmiku) na jezdnię w niewyznaczonym miejscu powoduje zagrożenie w ruchu drogowym.
Inna sprawa, że sheriff w białym paserati oszalał- 4 2
-
2019-10-18 19:10
to inny temat
- 0 0
-
2019-10-18 14:57
To, że są wyjątki (3)
wie każdy głupi (i rowerzysta i kierowca). W tym konkretnym wypadku rowerzysta musiał poruszać się ścieżką. Nie miał też prawa przejechać na czerwonym. Ani nie miał prawa jechać po przejściu dla pieszych.
- 11 3
-
2019-10-18 19:07
Jakie wyjątki? To jest zagwarantowane w przepisach i nie są to żadne wyjątki. (2)
Wyjątkowo rowerzysta może przejechać przez przejazd na lewą stronę jezdni, bo z godnie z przepisami kompletnie nie jest zobowiązany korzystać z takiej infrastruktury.
Zjechanie z jezdni na chodnik jest wyłączeniem z ruchu i może się odbyć na wysokości przejścia bez problemu. Jeżeli światło jest przed przejściem, to rzeczywiście w Polsce nadalWyjątkowo rowerzysta może przejechać przez przejazd na lewą stronę jezdni, bo z godnie z przepisami kompletnie nie jest zobowiązany korzystać z takiej infrastruktury.
Zjechanie z jezdni na chodnik jest wyłączeniem z ruchu i może się odbyć na wysokości przejścia bez problemu. Jeżeli światło jest przed przejściem, to rzeczywiście w Polsce nadal nie ma takiego przepisu, który umożliwia rowerzyście przejechać przez światło by się wyłączyć.
Blisko zerowa szkodliwość takiego wykroczenia.
Po przejściu dla pieszych też można jechać jeżeli z jezdni się wyłącza lub z wysokości przejścia włącza. Nie uznaje się za jazdę po przejściu sytuacji, że ktoś np. na wysokości przejścia włącza się do ruchu na jezdni.- 3 4
-
2019-10-18 20:20
Czy ty w ogóle widziałeś filmik? (1)
Czy po prostu pier...sz trzy po trzy?
- 4 3
-
2019-10-18 22:44
nadal twierdzę, że jeżeli drogi nie obejmuje zakaz jazdy rowerem, to rowerzysta ma prawo jechać jezdnią, jeżeli chce wykonać manewr skrętu w lewo.
Przepis jest skonstruowany w odniesieniu do ddr i pasa dr w sposób w pełni uzasadniony i nie wspomina o przejazdach.
Rowerzysta na filmie, jeżeli chciał ten manewr w sposób prawidłowy,nadal twierdzę, że jeżeli drogi nie obejmuje zakaz jazdy rowerem, to rowerzysta ma prawo jechać jezdnią, jeżeli chce wykonać manewr skrętu w lewo.
Przepis jest skonstruowany w odniesieniu do ddr i pasa dr w sposób w pełni uzasadniony i nie wspomina o przejazdach.
Rowerzysta na filmie, jeżeli chciał ten manewr w sposób prawidłowy, powinien zjechać prawidłowo włączając się do ruchu min. kilkadziesiąt metrów wcześniej, zjechać na lewy pas i po zmianie światła zjechać z jezdni na wysokości przejazdu.
Ja odnoszę się do wypowiedzi (asd) że rowerzysta nie miał prawa znaleźć się na jezdni, a to akurat kompletna bzdura.- 2 0
-
2019-10-18 13:14
do tego ... (2)
omija auta, które zatrzymały się żeby ustąpić pieszym (karalne), po czym, będąc na ulicy I biorąc udział w ruchu jako normalny pojazd, zjeżdża na czerwonym. Taki sam matoł jak te buraki w pasku. Trafił swój na swego, tylko ci drudzy bardziej nabuzowani byli.
- 17 5
-
2019-10-18 14:42
(1)
Bzdurzysz, akurat z jezdni ma prawo się wyłączyć z ruchu na chodnik, nawet jeżeli jest to na wysokości przejścia. Musi jednak ustąpić pieszym.
- 4 5
-
2019-10-18 21:24
Wtf?
sr*wo ma nie prawo.
- 0 5
-
2019-10-18 12:22
(5)
Stoi samochód na ścieżce rowerowej głupku
- 4 19
-
2019-10-18 12:52
nie nie stoi, jest na prawym pasie (4)
tam sa 3 pasy!
- 17 0
-
2019-10-18 15:42
a właśnie, że stoi! Widzę go! (3)
- 0 11
-
2019-10-18 17:40
Widzisz samochod na pasie jezdni - DR jest w tym miejscu za krawężnikiem, dzielona z chodnikiem (2)
- 6 1
-
2019-10-19 07:35
A, czyli to nie jest DDR? (1)
- 2 0
-
2019-10-20 14:24
Brawo ... dotarło do barana
- 0 0
-
2019-10-18 11:57
Ma obowiązek poruszać się DDR, kiedy stoi na niej samochód, tak jak na filmie? (6)
Chciałbym jednoznaczną interpretację ministerstwa, chętnie będę chodził po dachach.
- 19 17
-
2019-10-20 10:43
do okulisty, szybciutko! zadnego samochodu na drodze pedałowej nie ma tam!!!
- 0 0
-
2019-10-20 02:02
Hahaha co za ***** jeszcze podkreśla "jak na filmie" nie wiem jakim filmie ale napewno nie od tego artykułu.
- 0 0
-
2019-10-20 02:00
Przeczytał opinię d**ila i powiela. Kolo ogarnij się. Gdzie droga rowerowa, a gdzie jezdnia. Pisze bzdury byle zaistnieć... co ci po tym, że robisz "karierę" d**ila ?
- 0 0
-
2019-10-18 13:23
gdzie ty tam masz samochod na sicezce i**oto?
moze zanim zaczniesz pierdo....c bzdury to zoabcz sobie na google maps jak to miejsce wyglada co?
- 8 8
-
2019-10-18 12:09
Proponuję powiększyć filmik (1)
bo chyba dalej jest problem z widocznością...
Samochód stoi na prawym pasie jezdni przed przejściem dla pieszych.- 17 3
-
2019-10-19 12:32
urojenia szeryfa?
ale co kierowca ma do tego, czy akurat rowerzysta prawidłowo korzysta, czy nie korzysta z infrastruktury rowerowej?
Kierowca jedynie ma obowiązek legalnie wyprzedzać rowerzystę.
Takich mitomanów pełno jeździ, że drą mordę na rowerzystę, bo ten nie zjechał, a infrastruktura za 100 m. skręca na lewą stronę, gdy rowerzysta ma zamiar jechać prosto, co jest legalne i zgodne z prawem.- 1 2
-
2019-10-18 11:29
Nie można wykonować takich manewrów w tym miejscu. (7)
Popatrz na oznakowanie poziome. Mam nadzieję, że nie masz prawa jazdy.
- 51 10
-
2019-10-18 12:21
(3)
Nie można też parkować na ścieżce rowerowej i co ty na to pacanie?
- 23 13
-
2019-10-20 01:57
Gdzie ty masz oczy
"Pacanie" kto parkuje na drodze rowerowej ? Widzisz tam jakieś auto ?? Nie ćpaj tyle. Ehhh te internety, teraz kretyni mogą być anonimowi
- 1 0
-
2019-10-18 16:33
(1)
W którym miejscu wy widzicie parkujących na ścieżce? Przed światłami stoi samochód na jezdni, a dalej jest zatoczka, z której często korzystam. Ścieżka omija zatoczkę. Przejedź się tam, później pisz. Piszą, żeby pisać. Ktoś pisał, że tam teraz remont, co nie zmienia faktu powyższych.
- 7 3
-
2019-10-18 19:14
skoro omija, to niby dlaczego rowerzysta miał tamtędy jechać?
- 0 2
-
2019-10-18 11:55
Zaraz, zaraz, nie można wykonywać manewru, który w kółko wykonują jadący tam kierowcy? (2)
Mam nadzieję, że nie mają prawa jazdy... A nie, czekaj...
- 28 29
-
2019-10-18 13:21
to ze ludzie lamia prawo upowaznia cie do lamania? (1)
no to skoro rowezryzsci jezdza jak chca po drogach i chodnikach to i kierowca passata tez tak zrobil " bo inni tez tak jezdza"
- 18 6
-
2019-10-18 14:33
może i jeżdżą, ale w celu potrącenia?
- 5 5
-
2019-10-18 11:28
to jest cymbale drobne wykroczenie a tem pirat drogowy wjezdza pełna predkoscią na przejscie dla pieszych na którym była matka (4)
matka z dzieckiem wózku ,niewiele by brakowało a zabił by cała rodzine bo takich wypadków unas niebrakuje
- 52 13
-
2019-10-18 21:28
Drobne za 20 pkt o ile mial prawko
- 0 0
-
2019-10-18 11:58
Zluzuj gacie, po co wyzywasz piszącego od cymbałów? (1)
Rowerzysta pojechał jak mu się podobało, niezgodnie z przepisami, i takie są fakty. Po co się unosisz?.
Nie zmienia to oczywiście faktu, że kierowca tego białego passata to jakiś niezrównoważony emocjonalnie świr. Tacy ludzie nie powinni w ogóle prowadzić jakichkolwiek pojazdów. Takie zachowanie normalnemu człowiekowi nie przychodzi do głowy. Nawet jak się ludzie czasami zanadto unoszą, to po chwili zaczynają myśleć racjonalnie. A tutaj mamy do czynienia ewidentnie z innym przypadkiem...- 32 3
-
2019-10-18 12:50
Spoko, dzieciak się do komputera dorwał.
- 1 4
-
2019-10-18 11:29
A kogo obchodzi czy matka czy dziadek-człowiek . Powaliło z tymi matkami ...
- 22 27
-
2019-10-19 11:32
Musial sobie cwaniaczek ma rowrze zsluz Liereva mam nadzieje ze mial kamerke i wyjdzie szydlo z worka
- 1 4
Wszystkie opinie
-
2019-10-18 10:55
Normalnie małpa za kierownicA! Szkoda słów (26)
Dla takich zwyrolów....bo ludzmi nie da sie juz nazwać powinno powstać nowe prawo....jak kiedyś oko za oko!
- 516 57
-
2019-10-18 11:04
Kierowca zachował się jak i**ota ale rowerzysta też d**il. (6)
Obu wsadzić.
- 19 35
-
2019-10-18 11:08
Czemu rowerzysta d**il (5)
Przecież tam jest przejazd rowerowy.
- 22 14
-
2019-10-18 11:22
Zobacz jak wjechał na jezdnię :) (2)
- 17 12
-
2019-10-18 15:05
Gdyby zjechał wcześniej, nie przekraczając linii, prawidłowo zmieniając pasy, to też byłoby to full legal.
Nie twierdzę, że nie bez sensu, bo ma przejazd, ale chciał zapewne zdążyć, jak wielu kierowców na "późnym żółtym", "wczesnym czerwonym:-)
Nie ma czegoś takiego jak twardy obowiązek rowerzysty przymuszający do trzymania się infrastruktury, bo mamy taki zapisy " lub zamierza skręcić." i tutaj warstwa interpretacyjna nie pozwala wymusić w 100% dojechania przez rowerzystę do przejazdu, niemniej nie w każdym przypadku, bo wystarczy, że przejazdu nie ma itd.
Niemniej kierowca nie jest uprawniony do czegokolwiek wobec innego uczestnika ruchu. Wyjątkowe są sytuacje dot. przestępstw, ale zachowanie kierowcy, to powinno być więzienie zagwarantowane.- 4 2
-
2019-10-18 16:37
Czwarty raz z rzędu przegrana powoduje u małp złość
- 2 0
-
2019-10-18 11:30
Tylko, że rowerzysty na tym przejzdzie nie było.
- 7 3
-
2019-10-19 16:22
Bo większość ped**arzy, to d**ile.
- 0 1
-
2019-10-18 12:32
najfajniejsze w tym to, że jak kiedyś takiego zwyrola z autka wyciągnąłem na solo. (7)
to okazał się takim tchórzem, że aż się popłakał i sam zaczął udawać, że na policję dzwoni.
- 7 8
-
2019-10-18 13:00
(3)
Wyciągnąłem z autka na solo. Żałosne. Jesteś takim samym szympansem.
Faceci to podgatunek czlowieka.- 9 11
-
2019-10-18 13:11
Faceci?
To nie widziałaś jeszcze, jaką agresję sięją baby...
- 15 1
-
2019-10-18 13:18
teraz tak gadasz ... a jak ciebie to będzie kiedyś dotyczyć, to będzie płacz, że nikt na takiego zwyrola nie zareagował.
- 1 0
-
2019-10-18 16:38
Mogłeś mu naj. Za wszystkich!
- 1 1
-
2019-10-18 15:46
a ja widziałem jak osiłek (taki jak Arnold mniej więcej, albo ten od "steków") wyskoczył
do cherlaka bo coś mu się nie spodobało jak prowadzi samochód. No i jak tylko podszedł dostał żelem pieprzowym po oczach i finito. Popłakał się i poszedł.
- 4 1
-
2019-10-19 16:23
(1)
A później się obudziles i były pelne rajtuzy?
- 1 1
-
2019-10-20 09:40
DPF był nie przedmuchany
- 0 0
-
2019-10-18 12:53
No przecież kierowca
No przecież kierowca zastosował zasadę oko za oko, widać to wyraźnie na filmie :D
- 3 3
-
2019-10-18 13:08
(6)
Ludzie, wy jesteście ślepi? Zwróćcie uwagę jak wyjechał rowerzysta... wcale się nie dziwie, że facet w aucie się wk****... Bo rowerzyści nie rozglądają się tylko jadą przed siebie. Mimo, że kilka metrów dalej jest ścieżka. teraz rowerzysta będzie miał nauczkę. Szkoda tylko, że największe konsekwencje poniesie osoba prowadząca samochód.
- 9 24
-
2019-10-18 14:02
(5)
Czyli wolno mu gonić rowerzyste autem po ścieżkach i wymierzać sprawiedliwość rozjeżdżając go? Pomyśl co piszesz agresywny typie
- 21 4
-
2019-10-18 14:12
dokładnie tak (1)
sąd powinien Zwyrolowi odebrać Prawko na wiele lat i zmusić do trwałego leczenia psychiatrycznego w zakładzie zamkniętym.
- 11 2
-
2019-10-18 22:00
Jak rowerzyście odebrać prawko? Bo ten "zwyrol" to o rowerzyście, prawda?
- 3 4
-
2019-10-19 16:24
(1)
Tak wolno mu.
- 0 0
-
2019-10-19 18:11
Nie, nie wolno mu. Nie wolno jeździć wzdłuż pasów dla pieszych. Poza tym dla pieszych było już czerwone, dlatego para z wózkiem się zatrzymała. Więc przed torami powinien się zatrzymać i przepuścić tramwaj. Co by było gdyby ten tramwaj jechał szybciej, no pomyśl? Kierowca powinien za to dostać dwa mandaty.
- 0 0
-
2019-10-21 08:53
ostatnio mądry rowerzysta przecisakł się miedzy samochodami w korku i uszkodził mi lusterko , zatrzymał sie ? nie ... spi.....ił a ja dalej stałem w korku... rowerzyści mają sporo za uszami
- 0 0
-
2019-10-18 14:14
Nie da rady. Prawa człowieka;)
- 3 0
-
2019-10-18 14:38
zwykłe bydło i tyle....kiedyś by dostał na co zasłużył juz od razu, teraz w dobie genderowców niestety mógł uciec
- 3 1
-
2019-10-18 16:07
Małpa za kierownicą ?
Nie obrażaj małp.
- 4 1
-
2019-10-18 10:56
Odebrac dozywotnio prawojazdy a auto skonfiskowac .Kolejny burak w 20 letnim blachosmrodzie (31)
szkoda ze mnie tam niebyło!!
widać na filmnie ze brali w tym udział 2 buraków bo był pasażer- 616 87
-
2019-10-18 11:07
(2)
To nie jest "burak w blachosmrodzie" tylko bandyta a za usiłowanie zabójstwa bądź próbę trwałego uszkodzenia ciała powinien siedzieć. Tysiące ludzi codziennie jeździ samochodami i nikt nikogo nie próbuje nimi celowo zabić. Nie mylmy faktów i pojęć.
- 90 5
-
2019-10-18 15:39
(1)
Sugerujesz, ze kazdy kierowca to burak? Ja bym sie tak daleko nie posunal.
- 7 3
-
2019-10-19 18:13
Jak patrzę w lusterko, to nie jestem tego taki pewien.
- 0 0
-
2019-10-18 11:08
Prawo jazdy to tam nic i tak bedzie jeździł, na 10 lat powinni go wsadzić.
- 29 4
-
2019-10-18 11:28
moja oc i ac kosztuje wiecej niz 2 000 zł za ten samochód (3)
- 9 10
-
2019-10-18 11:37
ale....
KOGO !?
- 12 2
-
2019-10-18 14:13
a taki dobry rower kosztuje kilkanaście tysięcy zł
- 5 4
-
2019-10-18 15:59
To płać
jak żeś frajer
- 5 3
-
2019-10-18 11:28
Samochodzie*
Ale od 20 letnich samochodów z krwi i kości to sie prosze odczepić!
- 13 7
-
2019-10-18 11:30
zgadza sie na przejsciu prawie przejechał matke z dzieckiem wózku ,dlaczego policja nie postawiła mu jeszcze zarzutów? (7)
- 28 4
-
2019-10-18 11:32
Pewnie dlatego d**ilu że zarzuty stawia prokuratura nie policja (3)
- 10 9
-
2019-10-18 12:36
a prokuratura teraz poPiSowo umorzy sprawę ... (2)
jak to ma w zwyczaju ...
- 8 9
-
2019-10-18 17:44
POpisowo to umarzała 4-12 lat temu. (1)
- 5 5
-
2019-10-18 18:29
nadal umarza
Wszystkie sprawy Paweła Santo Subito umorzone na drugi dzień po zamachu
- 2 2
-
2019-10-18 11:38
ojca z dzieckiem (1)
też by przejechał
- 7 0
-
2019-10-18 12:33
a co do teściowej ... to nie ma obiekcji? ;)))))
- 7 1
-
2019-10-18 13:06
matka siedziała z tyłu
- 3 1
-
2019-10-18 11:31
Słyszałem ploty, że to był pościg za ukradzionym rowerem. (2)
To prawda? Może dlatego nie chce się zgłosić.
- 8 6
-
2019-10-19 11:23
(1)
To był złodziej chłopaki gonili złodzieja i nie stała mu się żadna krzywda
- 1 0
-
2019-10-19 18:16
Jakby był kradziony, to koleś by uciekał bez roweru, a nie wracał po niego. Chyba, że uważał się za silniejszego lub ma plecy w prokuraturze.
- 0 0
-
2019-10-18 11:52
Pasażer się wypisał z tej imprezy :)
Też bym tak zrobił.
- 3 0
-
2019-10-18 11:52
G... ruszysz a pójdziesz siedzieć jak za człowieka...
Dobrze, że policja ma już jego dane - oby prokurator postawił mu zarzut usiłowania zabójstwa bo nie wiem czego można się spodziewać próbując kogoś przejechać...
- 10 3
-
2019-10-18 12:14
Trzech! (1)
bo trzeci na rowerze. Ta sytuacja to nie wypadek, tylko finał pościgu, który w ogóle nie musi mieć przyczyn związanych z ruchem drogowym.
- 7 4
-
2019-10-18 15:42
miał jednak w nim miejsce
- 3 0
-
2019-10-18 12:26
Naucz się pisać po polsku bo sam też osiągnąłeś pewien poziom buractwa.
- 4 0
-
2019-10-18 15:58
Ja też jestem burakiem (1)
w 20 letnim blachosmrodzie. I co z tego ? Chcesz w ryj w związku z tym? Czy masz jakiś problem natury psychicznej?
Po za tym trzeba być skończonym i**otą by myśleć, że odebranie prawa jazdy takiemu łobuzowi jak na filmie spowoduje, że nie będzie siadał za kółkiem.- 3 6
-
2019-10-18 16:10
Może zrobicie sobie ustawkę jak gladiatorzy
w koloseum. Ja będę kasował za bilety.
- 5 1
-
2019-10-18 23:05
Odebrac dozywotnio prawojazdy a auto skonfiskowac .Kolejny burak w 20 letnim blachosmrodzie (24) szkoda ze mnie tam niebyło!!
a moze rowerzyscie odebrac tez z sierodkowego pasa skrecil na przejscie!!!!
zdaj na prawko najpierw potem kup sobie zloma a zobaczysz jAK W/////A rowerysci robiac takie manewry .
sam niekiedy mam zamiar takiego puknac jak wyprzedzi pakujac sie pod kola i nagle na przejscie bo zielone i za swiatlami znow na droge ci wjeżdża pod kola- 0 5
-
2019-10-18 23:40
słoiki z Olsztyna albo Włocławka - na bank
- 0 0
-
2019-10-18 23:59
Tak jesteś mądry ciekawy jestem.jak byś zareagował ja by ci rowerzysta przed.maską śmignął .
Przyjżyj sie dobrze co on odwalił- 0 3
-
2019-10-19 16:26
I co bys tam zrobil? Machal pompka, czy polewal z bidonu?
- 1 0
-
2019-10-18 10:56
fdsfsdas (14)
usiłowanie zabójstwa!
- 649 47
-
2019-10-18 11:48
Paseratti to stan umysłu. (2)
Redakcjo, powiedzcie proszę:
gka, gwe czy GDA?- 13 5
-
2019-10-18 12:06
chłopaki z wybrzeża (1)
GPU. Zobaczył równą drogę i tramwaje i zgłupiał.
- 18 0
-
2019-10-18 15:25
a to w porządku
- 6 0
-
2019-10-18 12:49
Bakunogo
Raczej usiłowanie złamaniai prawa przez idio.ę rowerzystę, czego nie wytrzymał kierowca...
- 1 19
-
2019-10-18 13:03
Inna sprawa że 1 kamera to jest "świetnie" ustawiona, 1/3 przejścia zasłonięta przez słup na 1 planie....
- 6 1
-
2019-10-18 13:05
(5)
Byłem świadkiem tego wszystkiego. Wcześnie rowerzysta kopnął w bok auta nogą tylko dla tego że kierowca zwrócił uwagę rowerzyście że ścina pasy przed jadącymi autami bez sygnalizowania manewru.v
- 6 12
-
2019-10-18 15:43
(1)
No i co w związku z tym?
- 8 0
-
2019-10-18 16:57
To troll...
- 4 2
-
2019-10-18 17:19
Byłem świadkiem świadka, świadek poświadcza nieprawdę
- 9 0
-
2019-10-19 11:25
(1)
Bzdura to był złodziej na rowerze
- 2 3
-
2019-10-19 18:18
Tak. I złodziej wrócił się po rower, bo myślał, że go rozjechali przypadkowo?
- 2 0
-
2019-10-18 20:08
No chyba nie
Rowerzysta złamał przepis. To kierowca postanawiając go umyślnie przejechać złamał prawo.
- 5 0
-
2019-10-19 05:22
Wspólnie i w porozumieniu?
- 1 0
-
2019-10-19 08:55
Oj bez przesady, kto nigdy nie miał ochoty przejechać rowerzysty
- 1 1
-
2019-10-18 10:58
dziwne (33)
Dziwne, że rowerzysta nie zgłosił potrącenia. Może "panowie" mieli jakieś zatargi i woleli sprawę załatwić "między sobą". Czasami tak jest szybciej i "po męsku".
- 355 123
-
2019-10-18 11:02
Dziwna to jest głupota twoja to ja cie rozjade czołgiemi przejade bo tej stalowej puszce wktórej siedzisz (14)
po męsku to by było gdyby wyszedł z auta a nie go chciał przejechać!
- 47 8
-
2019-10-18 11:06
Dokładnie. Jeśli Makary uważasz, że po męsku jest konfrontować samochód z rowerem to nie mam dla ciebie dobrych informacji... (9)
do mężczyzny ci bardzo daleko.
- 52 2
-
2019-10-18 11:47
liczy się skuteczność (8)
Mężczyzna to musi być w życiu skuteczny. Jeżeli kierowca passata przewidywał, że np. nie dogoni rowerzysty inaczej niż samochodem, albo rowerzysta jest od niego silniejszy, to nie widzę powodu dla którego konfrontacja nie miałaby być dokonana z użyciem narzędzia typu samochód. Na tym polegają m.in. zdarzenia z użyciem niebezpiecznego narzędzia czy broni. Jezeli dla Ciebie "po męsku" to zgodnie z jakimiś niepisanymi zasadami ale bez szans na powodzenie, to faktycznie mamy różną definicję "po męsku".
- 17 26
-
2019-10-18 12:30
Haha (3)
Padlam ze śmiechu :D
- 18 6
-
2019-10-18 18:14
Bo kobiety (2)
Są z Venus
- 4 3
-
2019-10-18 21:18
No i co z tego? (1)
Zarówno kobiety jak i mężczyźni nie zgadzają się z powyższą definicją skuteczności męskiej. Owszem, prawdziwy mężczyzna powinien być skuteczny w działaniu ale nie w taki sposób, w jaki Makary proponuje. To tak jakby bił się z dzieckiem lub kobietą. Dla mnie to psychol, co pastwi się nad słabszym.
- 5 2
-
2019-10-19 18:21
Rusałko, twój mężczyzna to niech cię przytuli. I nie wypowiadaj się za niego. A rowerzyście w dziąsło, bo mu się należy z urzędu.
- 0 1
-
2019-10-18 13:30
uff... (2)
... jak to dobrze Putin, Trump i paru innych dysponentów bomb atomowych tego nie wie.
- 7 2
-
2019-10-18 13:42
wiedzą (1)
Wiedzą doskonale. Przestudiuj dostępne doumenty (te które są jawne lub zostały ujawnione), zawierające plany działań na wypadek konfliktów zbrojnych Federacji Rosyjskiej czy USA. W razie porażki w starciu konwencjonalnym, oba państwa dopuszczają zastosowanie broni nuklearnej na masową skalę. Właśnie dlatego do III WŚ. jeszcze nie doszło - gdyż każdy z potencjalnych przeciwników wie, że nawzajem zmietliby swoje narody z powierzcni ziemi, doprowadzając zapewne do powstania tzw. zimy atomowej i w konsekwencji możliwe, że do zniszczenia całej lub znacznej części ludzkości.
- 10 1
-
2019-10-18 15:10
zima atomowa, pięknie pokazana w filmie Threads z 1984 roku
- 2 0
-
2019-10-18 19:26
aha czyli jak kiedys przjedziesz na czerwonym
i mnie to bardzo zdenerwuje to popm eksu moze ci wbic kose pod zebra?
ot po mesku ci wyjasnie co zle zrobiles
tez powiesz ze to bylo po mesku?- 0 3
-
2019-10-18 12:44
Nie wnoszenie oskarżeń (2)
Zawsze mnie zastanawiaja takie sytuacje. Niby mogą się "próbować pozabijać", ale to zostaje między nimi. Nie. Dlaczego? Bo skoro taki gościu jest zdolny do takich rzeczy, to jest niebezpieczny dla społeczeństwa i powinien być ukarany. Teraz może mi się nie udało, ale kiedy może trafić na kogoś innego i co wtedy?
Dlatego zawsze mnie dziwi, że niektóre zdarzenia nie kończą się na policji czy w sądzie, bo ktoś nie zgłosił skargi itp. Przecież jak ktos robi coś złego to może się skończyć jeszcze gorzej. Polskie prawo powinno działać prewencyjnie!- 9 3
-
2019-10-18 13:52
Uwierz, są tacy ludzie, którzy nie zgłoszą, bo chcą sami wyrównać rachunek
Co byś zrobił jak ktoś by ci z dziecka, członka rodziny jadącego jezdnią na rowerze zrobił kalekę?
Sądzisz, że w Polsce doczekasz się sprawiedliwości?- 6 1
-
2019-10-18 18:16
Karanie prewencyjne to komunizm
Zaprzeczenie prawa (nawet tego starożytnego)
- 2 1
-
2019-10-19 01:20
czy ty w ogóle widziałeś ten film?
Widać przecież że kierowca chciał dogonić rowerzystę i go przewrócić (a nie przejechać)- co też uczynił a następnie pasażer passata wysiadł i zaczął szarpać się z rowerzystą.
Widać, że cała sytuacja nie była przypadkowa i przypadkiem też nie jest fakt że rowerzysta nie zgłosił sprawy na policję- 4 0
-
2019-10-18 11:21
..
Też o tym pomyślałem...
- 5 0
-
2019-10-18 11:24
nawet jeżeli mieli jakieś porachunki (2)
to na litość Boską ten ociekający testosteronem i**ota z auta mógł kogoś zabić na chodniku. Powinni go wsadzić do paki za usiłowanie zabójstwa wszystkich, którzy w tym czasie byli na chodniku i przejściu
- 45 3
-
2019-10-18 11:33
była rodzina z dziecmi w wózku !!
- 16 2
-
2019-10-18 15:54
ale ten z Hondy na Monciaku w Sopocie też tak sobie jechał tylko
- 6 0
-
2019-10-18 12:05
(6)
kopnął pewnie w karoserię a ten go próbował zabić za to.
Standard na polskich drogach.- 20 4
-
2019-10-18 13:30
nauczy sie nie kopac (4)
moj sasiad fanatyczny pedalrz to samo
jezdzi jak swiet akrowa bo przpeisy czy swiatla go nie dotycza
wjezdz ana czerownym jak ktos trabi to tylko fucha pokazuje
ot totalny burak
raz ktos trabnal on pokazal fucka gosicu wyszedl i tam mu w morde zasadzil ze 6 zebow z przodu nie ma
i wiesz co?
od razu saisad spokornial i juz takim burakiem nie jest
niektorym trzeba wpier...l spuscic zeby zaczeli myslec- 16 11
-
2019-10-18 15:45
(1)
To takiego palanta co komuś wybija zeby za pokazanie palca znaleźć i posłać do piachu podoba się?
- 9 2
-
2019-10-18 18:42
Najlepsze, że rowerzysta zaatakowany na drodze może tylko palca pokazać, bo kierowca najczęściej ucieknie.
- 5 1
-
2019-10-18 20:09
może takim Banasiom, Ziobrom, Kuchcińskim
też?
- 3 0
-
2019-10-18 20:10
to już widzę, jak polski oddział zajmuje wioskę w Afganistanie
a ktoś tam z okna pokazuje faka...
- 4 1
-
2019-10-18 18:23
Skąd się biorą tacy mega chamscy ped**arze
Mnie na chodniku jeden obcisłogaci o mało nie przejechał (prędkość kosmiczna, pod blokiem z wyjściami z klatek schodowych). Na zwróconą uwagę na niebezpieczną prędkość rzucił: "spie**zaj k..wa" i pognał dalej...
- 7 5
-
2019-10-18 13:12
diler na rowerze - 50 gramów w plecaku to jak wzywac policję, pewnie oszfabił tego z paska i mamy całą scenę
- 8 1
-
2019-10-18 14:31
Trzeba bylo "dac" "wiecej" "cudzyslowow". "bo" w co "trzecim" "wyrazie" "to" "stanowczo" za "malo"
- 4 1
-
2019-10-19 11:11
a może po prostu (2)
rowerzysta nie żyje...na początku wstał ...a potem w wyniku wewnetrznych obrażeń niestety ZMARŁ
- 1 1
-
2019-10-19 22:49
wytłumaczenie jest banalnie proste (1)
ofiara boi się
jeśli by jego dane trafiły do policji, trafiły by też na 100% do tych bandytów, którzy go napadli. i już oni by mu "wytłumaczyli" co powinien zeznawać.
lepiej ścierpieć ból i strach, i liczyć na bezpieczeństwo anonimowości
wiem o czym piszę, bo gdy ja usiłowaem skłonić policję do działania po pobiciu, pierwsze co zrobili, to dali moje dane moim oprawcom. sorry, taka jest polska policja. albo polskie prawo. na jedno wychodzi- 1 0
-
2019-10-21 16:48
racja, anonimowość jest pierwszorzędna
zwłaszcza że jeśli ofiara nie zareportowała wypadku to na pewno miała juz kartotekę :) nikt o zdrowych zmysłach nie zataiłby wypadku samochodowego... pewnie oprawca za wczasu wiedział, że tego nie zgłosi. szkoda tylko publiki, mnie by przed oczami padł nienormalny z monciaka, ps może to on, skoro na wolności? :)
- 0 0
-
2019-10-19 17:17
rowerzysta się nie zgłosił, bo też by dostał mandat
- 2 1
-
2019-10-19 22:11
Wcale nie dziwne
Tylko jest to najpewniej porachunek.
Nie wiem czy ludzie są ślepi, ale po potrąceniu wysiadł pasażer i po zachowaniu widać ewidentnie, że coś musiało być wcześniej.
Kierowca odjechał, a pasażer aż do końca filmu napiera na rowerzystę, a ten, zanim jeszcze pasażer podszedł już podniósł ręce do obrony, jakby wiedział co go czeka.
Więc zarówno kierowca jak i pasażer mieli coś do tego Pana, albo kierowca mu tylko pomagał - najwidoczniej nie był zainteresowany, by osobiście wyjść do rowerzysty.
Jeśli rowerzysta tego nie zgłosił, to tylko dowodzi powyższego.
Dużo mniejsze prawdopodobieństwo jest wg mnie, że motywem było przejechanie rowerzysty przez drogę z chodnika, niż wcześniejsze zatargi.- 4 0
-
2019-10-18 10:58
kierowca zły ale rowerzysta nie lepszy (45)
Rowerzysta przecina dwa pasy w niedozwolonym miejscu, przed maską pojazdu, to kierowca stwierdził że chce być potrącony i go potrącił. Ukarać jednego i drugiego
- 494 241
-
2019-10-18 10:59
Rowerzystę mandatem, kierowcę do pierdla za usiłowanie zabójstwa.
- 127 7
-
2019-10-18 11:00
do roboty gruby!
- 9 1
-
2019-10-18 11:03
(4)
No nie przesadzaj z tym "nie lepszy". Kara za buracką jazdę to ma być od razu kara śmierci w twoim mniemaniu?
- 42 1
-
2019-10-18 11:20
Tak.
- 10 17
-
2019-10-18 11:28
obaj jechali jak buraki, tylko większego "trochę" poniosło.
- 21 3
-
2019-10-18 19:32
jaka kara smierci? (1)
przeciez nic mu sie nie stalo
kto wie moze wyciagnal wnioski z tej nauczki i juz jezdzi jak czlowiek i dzieki temu uniknal smiertlenego potracenia ktore mogl spowodowac swoim kretynskim zachowaniem?
moze to rowerzyscie wyszlo na dobre?- 6 6
-
2019-10-19 12:40
No dobra, a skąd wiesz, czy rowerzysta nie jechał w stanie wyższej konieczności w ten sposób?
Skąd pomysł, że takie prawo przysługuje wyłącznie kierowcom?
- 2 3
-
2019-10-18 11:08
(1)
No jak widać rowerzysta też święty nie był ale wiadomo, nie jesteśmy od wymierzania kary tylko mógł dzwonić na policję.
- 17 4
-
2019-10-18 13:34
zadzwonic na policje?
zeby uslyszec prosze poczekac patrol przyjedzie za 3 godziny?
o rowerzysta by sobie pojechal w sina dal- 12 6
-
2019-10-18 11:09
(7)
Gdzie przed maską. Gdzie w niedozwolonym miejscu. Byłeś kiedyś na tym skrzyżowaniu? Wystarczy popatrzeć na znaki.
- 3 19
-
2019-10-18 11:27
(6)
oglądałeś cały film od początku? do przejścia dla pieszych jeszcze parę ładnych metrów przejeżdża za czarnym samochodem, zjeżdża nagle ze ścieżki rowerowej na skos, a samochód jedzie środkowym pasem, jakie znaki?
- 19 2
-
2019-10-18 11:45
(3)
i jak widac nic by mu sie nie stalo. pojechalby do domu. rowerzysta zagrozeniem jest tylko sam dla siebie. robi glupi manewr to albo dostanie mandat albo ze swojej winy zostanie kaleka.
co innego ten janusz szeryf kostucha w passacie- 23 6
-
2019-10-18 14:20
Albo obije Ci samochód i ucieknie
jak to rowerzyści mają w zwyczaju.
- 10 5
-
2019-10-18 19:33
"i jak widac nic by mu sie nie stalo"
no to pojdmzy dalej po co scigac kierowce passata? przeciez rowerzyscie nic sie nie stalo
- 2 0
-
2019-10-20 10:23
Rowerzysta też może kogoś potrącić, więc nie jest tylko zagrożeniem sam dla siebie.
- 2 0
-
2019-10-18 14:27
(1)
i jakoś nie widać, by kierowca zwalniał. jechał, jakby to robił celowo, a czerwone światło najwyraźniej było dla wszystkich pasów. dodatkowo przydałoby się dopytać o pasażera, bo raczej nie wyszedł do potrąconego rowerzysty, by sprawdzić jego stan zdrowia, tylko ewidentnie się sadzić. nawet jeśli rowerzysta złamał przepisy,to tamci powinni stanąć przed sądem.
- 8 1
-
2019-10-18 15:22
nie wiem czy tutaj konieczna jest nawet obecność poszkodowanego, a jeżeli tak jest, to przepis jest absurdalny.
- 5 1
-
2019-10-18 11:31
Rowerzysta nie lepszy? Jak można porównywać jedno z drugim?! (10)
Rowerzysta co najwyżej dostanie mandat a ten frustrat za kierownica do pierdla za usiłowanie zabójstwa i narażenie utraty zdrowia/życia pieszych.
- 36 13
-
2019-10-18 12:05
Dokładnie! (4)
Jak można w ogóle wpaść na pomysł żeby tu cokolwiek porównywać i obarczac wina rowerzyste?! Przez takie właśnie myślenie później dochodzi do takich sytuacji
- 17 14
-
2019-10-18 12:09
(3)
A jak nie obarczać? prawidłowo się zachował?( kierowca czubek zgoda) ale rowerzyści jeżdżą jak chcą nie zwracają uwagi na nic, a jak tylko się coś stanie to wszyscy winni i oburzają się rowerzyści 5 m dalej miał ścieżkę ?żeby przejechać prawidłowo.
Dwa różne pojazdy ale zasady ruchu dla ob takie same, kierowca(potępiam) zrobił sobie co rowerzysta skręcił gdzie mu wygodniej tak jak i on wcześniej.
P.S
Kierowca źle się zachował to nie podlega dyskusji- 20 11
-
2019-10-18 14:12
Bo trzeba sobie dać na uspokojenie, jak się jeździ po mieście. (2)
Nie ma czegoś takiego "miał ścieżkę". Ważne jest, czy jest w kierunku jazdy rowerzysty m.in. po prawej stronie. Czy prowadzi w kierunku w którym jedzie lub zamierza skręcić itd.
Czyli np. pojawia się infrastruktura po prawej i rowerzysta na nią nie wjeżdża, bo owa infrastruktura za 100m kończy się, by przenieść ruch rowerowy przejazdem na przeciwną stronę, którą w tym kier. rowerzysta jechać nie musi. Jedzie więc cały czas jezdnią, bo za kolejnych 200 m. np. skręca w prawo. Co w tym trudnego do zrozumienia?
Poza tym bardzo sporne są przepisy w zakresie ustalonego w rozporządzeniu obowiązku i rodzaju infrastruktury.
Rowerzysta prawie zawsze może znaleźć się na jezdni z wielu powodów, a istnienie infrastruktury nie zwalnia kierowcy z obowiązku np. prawidłowego wyprzedzania.
Nawet jeżeli na drodze jest zakaz jazdy rowerem, to sytuacja może w całości obciążać kierowcę i tak powinno być.
Jedyne miejsca, które rzeczywiście mogą kierowce zwalniać z ostrożności, to drogi przeznaczone tylko dla ruchu pojazdów samochodowych.- 3 10
-
2019-10-18 19:35
boze co za glupoty wypisuejsz
jak sie konczy ddr to rowerzysta ma obowiazwek wjechac na ulice
nie ma prawa zjezdzac ze sciezki i jecha cpo skosie po ulicy
szczegolnie jak 3 metry dalej jest przjeazd rowerowy- 6 0
-
2019-10-18 20:08
No nie powiesz mi
Że nagłe "znikąd" (nie ze skrzyżowania) wyskoczenie ped**arza przed maskę, przecięcie dwóch ciągłych linii i przejazd na czerwonym świetle jest ok.
Twoje wywody o niedogodnościach ścieżek to zwykłe rowerowe marudzenie a rozumna jazda to co innego- 6 1
-
2019-10-18 12:10
(4)
można bo oboje są pełnoprawnymi uczestnikami ruchu, i obowiązują ich te same przepisy
- 6 3
-
2019-10-18 12:31
(1)
i za ktore wykroczenie jest kara smierci?
- 5 1
-
2019-10-18 12:41
głupota
- 1 2
-
2019-10-18 13:40
korektor
Obaj koleś, obaj.
- 1 1
-
2019-10-18 15:14
czy twój idol z passata jeździ tak za każdym innym kierowcą naruszającym przepisy, czy wybrał sobie ofiarę, która w starciu z samochodem jest na przegranej pozycji?
- 1 3
-
2019-10-18 12:06
(1)
To nie można uciekać przed mordercą już?
- 8 1
-
2019-10-18 12:16
tak wjeżdżając mu pod koła:))))))))
- 4 1
-
2019-10-18 12:34
Przez te lewicowe dyrdymały (2)
o "różnorodności w transporcie" i inne takie bardzo wielu cyklistów myśli, że są uprzywilejowanymi uczestnikami ruchu - wymuszają pierwszeństwo i jeszcze Ciebie obrażają.
- 9 15
-
2019-10-18 14:11
Co to ma do rzeczy?
Czy w takim razie możesz zabić człowieka bo popełnił wykroczenie? To jakieś prawicowe prawidło?
- 12 3
-
2019-10-18 15:20
bo są i powinni być
Nawet przepisy dają im dużo swobody, że muszą korzystać z drogi rowerowej lub pasa, ale jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się poruszają lub nawet "zamierzają" skręcić. W innych przypadkach nie muszą!!!
Często słusznie obrażają, bo kierowcy też nagminnie się kompromitują, nie znając przepisów i nie rozumiejąc, że choćby kierunek jest już dawno zdefiniowany i oznacza "prawą stronę".- 3 2
-
2019-10-18 12:46
uciekał
- 1 0
-
2019-10-18 12:49
Może uciekał?
Może rowerzysta uciekał przed tym burakiem z psssata i wykonał taki manerw. Ukrac moim zdaniem tylko uja z Volkswagena
- 8 4
-
2019-10-18 13:32
Tak ukarać...
Tak, rowerzystę ukarany mandatem, a kierowce za usiłowanie zabójstwa - najechanie kogoś specjalnie samochodem nie można inaczej nazwać.
- 5 1
-
2019-10-18 13:33
Mówię jak jest (2)
Zabawne jest to że w pierwszej kolejności uniknął zderzenia z rowerzystą by następnie go potrącić. Rowerzysta zawinił jako pierszy prawie wjeżdżając kierowcy samochodu pod koła. Facet nie wytrzymał ciśnienia i nie dziwie mu się.
- 6 9
-
2019-10-18 14:10
Każdemu zdarza się popełnić wykroczenie drogowe
Czasami świadomie, czasami nie. Uważaj Kris, bo trafisz kiedyś na takiego szeryfa co zabije ciebie i twoją rodzinę, bo pas zmieniłeś na ciągłej, albo wskoczyłeś na lewy pas przed jadącym dużo za szybko (ale bezpiecznie)...
- 9 2
-
2019-10-18 18:24
Jak mu się nie dziwisz, to oddaj prawko i nie siadaj za kierownicę...
Może ja też zacznę mordować ludzi, kiedy poczuję się obrażony lub zdenerwowany ich zachowaniem?- 5 1
-
2019-10-18 13:33
a prokurator stwierdzi że chciał iść do pudła i pójdzie
- 0 0
-
2019-10-18 13:52
Twierdzisz, że wykroczenie drogowe to to samo co próba zabójstwa?
Faktycznie, stawiajmy znak równości i pozwalajmy na samosądy... Ktoś przebiegnie przez jezdnię obok pasów, to go złapać i zabić, przecież zasłużył...
- 10 2
-
2019-10-18 14:52
(1)
Rowerzysta jechał zgodnie z przepisami, wjechał na przejazd dla rowerów
- 1 8
-
2019-10-19 13:34
Kierowca
Jakie zgodnie z przepisami widać że koło przejścia jest pas dla rowerzystów do skrętu a on 200m wcześniej sobie przecina drogę jak chce poza tym na przejściu powinien przeprowadzić rower a nie jechać nie pochwalam zachowania kierowcy ale wręcz potęgepiam widzę nie raz i jedni i drudzy łamią przepisy bo im tak wygodnie bo nie będę czekał przecież co mi może się stać na zaspie wyznaczona jest ścieżka specjalnie zrobiona na drodze bo drzewa zasłaniały rowerzystów jadących po chodniku i kierowca nie widział nieszczęście było gotowe teraz np na skrzyżowaniach zamiast czekać na zielone jadąc proste januszki rowerzyści cyk przez przejście i w d*pie mają że mogą potrącić pieszych. Po coś wymyślili trasy dróg bądźmy ludźmi i szanujmy innych kultura na drodze przedewszytkim
- 2 1
-
2019-10-18 22:30
zobacz dokładnie inne pojazdy stoja ,passat przejechał na czerwonym świetle.
- 2 0
-
2019-10-19 16:41
tak ale i...
zakladajac ze to nie porachunki, kierowca cisnal grubo za szybko. Wiec obaj "hakowali" czas :)))
jeden predkoscia, drugi skrotem. Wszyscy cos "hakujemy" wiec czasem jest "ciekawie" :))) jak to z jezdzeniem po bandzie. Kierowcy bronia kierowce a rowerzysci rowerzyste. Na chlopski rozum "haker" powinien odpuscic "hakerowi" a w zyciu czasem zwyciezaja nerwy :)))
Idac Twoja logika to rowerzysta powinien zastrzelic kierowce, bo skoro kierowca za zlamanie prawa chce polamac nogi/kregoslup to dlaczego rowerzysta nie mial by odstrzelic kierowcy za probe polamania nog/kregoslupa? :))) ;)- 0 0
-
2019-10-18 10:59
Mam nadzieję, że kierowca został aresztowany (7)
To jest przecież próba zabójstwa
- 437 85
-
2019-10-18 11:57
zgłaszałem naćpanego taksówkarza GSP zielona Alhambra - typ non stop agresja co skrzyzowanie wybiegał do kogoś z łapami a Policja nic , może kolega ?
- 13 1
-
2019-10-18 14:05
(2)
mam nadzieje, że rowrzysta zostanie aresztowany
- 7 11
-
2019-10-19 12:51
stan wyższej konieczności w pełni go uprawniał
- 1 0
-
2019-10-19 20:22
mam nadzieję, że ciebie wyleczą
- 0 1
-
2019-10-18 14:08
Kierowca dostanie mandat i tyle będzie kary ;) przypominam że nadal żyjemy w Polsce za rządów ludzi 89 '
- 6 5
-
2019-10-18 14:17
(1)
Usiłowanie
- 4 2
-
2019-10-18 17:08
ale nieudane....
- 1 1
-
2019-10-18 11:00
Nic nie dzieje się bez przyczyny (9)
- 227 162
-
2019-10-18 11:09
Niestety, kto na loterii genowej nie wygrał odpowiedniego poziomu inteligencji i nic z tym później robić nie próbował
to później pisze tego typu komentarze.
- 30 6
-
2019-10-18 11:10
Przyczyną jest bardzo słabe egzekwowanie przepisów PoRD i śmieszna wysokość mandatów (1)
- 19 2
-
2019-10-18 18:03
przyczyna jest nadmiar d**ilnych przepisow pord
robienie z nauki jazdy maszynki do zarabiania pieniedzy przez pord. tworzenie i**otycznych pytan teoretycznych przez pord i pwpw (polska wytwornie papierow wartosciowych, tak tak..). nie udostepnianie kursantow calej bazy danych pytan, tylko 30 procent, i to oczywiscie za dodatkowa oplata. zajmowanie sie jakis archaizmami w stylu paragrafow w kodeksie odnosnie wozow konych i wymiaru tablic rejestracyjnych. robienie na drogach choinek znakow, ktorych nawet policjant nie w stanie ogarnac przejezdzac z przepisowa predkoscia. kontynuowanie jakich przestarzalych przepisow ktory nijak sie maja do rzeczywistoci. brak tworzenia nowych przepisow odnosnie nowych rozwiazaniach w samochodach. pord = syf.
- 6 1
-
2019-10-18 11:26
No, przyczyną tutaj był psychopatyzm kierowcy.
- 17 5
-
2019-10-18 11:28
(1)
przyczyną ją za niskie kary - wsadzić kierowacę na 25 lat bezwzględnego więzienia
- 9 5
-
2019-10-19 20:24
Po co obciążać budżet, za dużo kosztuje wsadzanie. Wysłać na biegun.
- 0 1
-
2019-10-18 11:32
Przyczyną tego kierowcy jest permanentny i**otyzm
- 9 4
-
2019-10-18 17:38
Przyczyna - skutek, sprzężenie zwrotne.
Efekt motyla? Drugiego dna w tej sytuacji nie ma.
- 1 0
-
2019-10-19 09:58
Nie ma przyczyny rozjeżdżania ludzi "bo tak chcę"
d**il z pasata do pierdla.
- 2 1
-
2019-10-18 11:00
Ciekawe co wcześniej odj... rowerzysta (29)
- 360 116
-
2019-10-18 11:17
(7)
Widać w pierwszej sekundzie filmu, jak zjeżdża z chodnika i ładuje się przed passata. d**il jakich mało. A kierowca passata istny sędzia Dredd :)
- 40 18
-
2019-10-18 12:48
to że rowerzysta skrecił za szybko nie mogło być powodem takiej agresji (4)
tam się musiało wydarzyć coś wcześniej
- 23 9
-
2019-10-18 13:08
(1)
On nie skręcił za szybko tylko wpie*rzył się z chodnika prosto pod koła.
- 19 2
-
2019-10-18 14:42
ale passat wcale nie mial zamiaru hamować na czerwonym
on go po prostu gonił a rowerzysta spierdzielał - stąd chaotyczne manewry
- 17 1
-
2019-10-18 15:29
tak było, 3 lata wcześniej rowerzysta krzywo spojrzał się na kierowcę Paseratti (1)
a kierowcy Paseratti takich spojrzeń nie zapominają.
- 9 4
-
2019-10-18 15:39
ale wtedy pasek był czarny ...
- 4 0
-
2019-10-18 21:13
przejazd w przebudowie (1)
Uwaga! Przejazd rowerowy przez tory tramwajowe był remontowany i zastawiony barierami. Rowerzysta był zmuszony je ominąć korzystając z przejścia dla pieszych. Nie zajechał nikomu drogi, samochody miały w tym momencie czerwone światło. Gonią go, i chcą zabić za nic.
- 4 2
-
2019-10-19 18:03
Nie był zmuszony. Powinien zejść z roweru i przejść tak jak przechodzą piesi.
- 3 2
-
2019-10-18 11:58
(11)
pewnie jak reszta łapsów na rowerzach na pełnej ku..e przejechał przez przejście dla pieszych na ciemnozielonym.. a tak apropo , jak to jest ? przez przejście przeprowadza sie rower czy na nim przejeżdża ? Ktoś mądry mi podpowie ?
- 18 14
-
2019-10-18 12:07
(5)
Artykuł 26 prawa o ruchu drogowym:
3. Kierującemu pojazdem zabrania się:
3) jazdy wzdłuż po chodniku lub przejściu dla pieszych.
W myśl przepisów rower jest oczywiście pojazdem, więc trzeba przeprowadzać.- 16 3
-
2019-10-18 13:19
(4)
Mnie tam bardziej ciekawi, czy jak ktoś już wjedzie rowerem na przejście, to czy mogę go spokojnie potrącić.
- 8 2
-
2019-10-18 14:06
Spoko!
A jak jakiś samochód przejedzie na czerwonym albo wyprzedzi na ciągłej to strzał w tył głowy.
- 8 4
-
2019-10-18 15:30
oczywiście możesz go spokojnie potrącić, ale tylko jeśli jesteś burakiem.
- 2 2
-
2019-10-18 15:58
wyobraź sobie, że nie możesz.
- 2 2
-
2019-10-18 18:26
Jeśli nawet ktoś popełnia wykroczenie, a ty masz możliwość uniknąć kolizji to masz taki obowiązek, inaczej sam podlegasz karze.
- 5 1
-
2019-10-18 12:09
(3)
Na tym przejściu jest przejazd rowerowy, miał prawo przejechać.
- 14 9
-
2019-10-18 13:10
(1)
ale nie tak jak on to zrobił
- 13 2
-
2019-10-18 15:30
dokładnie, 30 batów dla rowerzysty i nagroda dla kierowcy samochodu za danie
rowerzyście nauczki
- 10 5
-
2019-10-19 00:04
Owszem możesz przejechać ale wcześniej trzeba się zatrzymać i upewnić się czy nie nadjeżdża samochód.W ten sposób sygnalizujesz kierowcy że chcesz przejechać.
- 0 0
-
2019-10-18 15:11
a samochody po przejściu mają jeździć ?????????????????????????????????????????????????
bandytę z tego samochodu, to pod sąd i ZK za usiłowanie morderstwa
- 5 4
-
2019-10-18 12:46
Niewazne co
Nic nie usprawiedliwia potracenia i prawie poturbowania niewinnych pieszych!
- 10 5
-
2019-10-18 12:56
Rowerzysta ewidentnie ucieka a passat go goni (2)
- 11 1
-
2019-10-18 15:31
ale dlaczego Passat nie ma włączonych kogutów? (1)
- 7 0
-
2019-10-19 00:24
Koguty też rozjechał.
- 3 0
-
2019-10-18 13:55
Uwielbiam takie dorabianie teorii...
Jasne, usprawiedliwiajmy wszelkie bandyckie zachowania takimi kretyńskimi pytaniami... Najprościej zasugerować, że ktoś na pewno sobie zasłużył... A biorąc pod uwagę, że tutaj został celowo potrącony autem, mógł zostać sparaliżowany lub zginąć, to co by to usprawiedliwiało? Zamordował rodzinę kierowcy? Czy może nie jechał wystarczająco blisko krawężnika?
- 9 5
-
2019-10-18 14:32
Polska odj. Zaolzie i nie dała korytarza
zatem zasłużyła na swój los
- 2 4
-
2019-10-18 16:11
Gonił go conajmniej tak jakby rowerzysta
przenicował mu otwór i nie dał buzi na pożegnanie.
- 4 1
-
2019-10-18 17:51
Co by nie zrobił to takie zachowanie jest karygodne
- 1 0
-
2019-10-18 18:03
Zachował się niegrzecznie przy śniadaniu.
- 2 1
-
2019-10-18 11:00
On jest temu winien (33)
Ciekaw jestem co zrobił wcześniej rowerzysta że doprowadził kierującego do takiego czynu
- 250 223
-
2019-10-18 11:06
Odkleił napis passeratti
- 28 2
-
2019-10-18 11:10
A może nic tylko kierowca to d**il
- 24 3
-
2019-10-18 11:10
Nie zamontował 1.9 TDI? (1)
- 7 1
-
2019-10-18 15:49
i przez to zrobił się LPG
- 2 0
-
2019-10-18 11:19
(5)
A ja jestem ciekaw dlaczego ludzie tak zanim zadają takie pytania, nie obejrzą dokładnie filmu. Przecież widać w pierwszej sekundzie, jak wpitziela się z chodnika prosto pod maskę passata. Za takie coś zasłużył na wpie..ol ale gonić typa po przejściu i zrzucać z roweru to lekka przesada.
- 18 12
-
2019-10-18 11:29
(1)
A ja jestem ciekaw, dlaczego pasażer wysiada z samochodu, rzuca się z pretensjami do rowerzysty, a w tym czasie kierowca ucieka. Bardziej to wygląda jakby rowerzysta uciekał, a oni go gonili.
- 25 0
-
2019-10-18 15:32
kierowcą samochodu był James Bond, a rowerzystą był czarny charakter. Dlatego dobrze,
że agent Jej Królewskiej Mości go dopadł!
- 7 2
-
2019-10-18 13:17
Znacznie wcześniej do czegoś musiało dojść, że rowerzysta wykonał taki zjazd. Być może (2)
na poprzednim skrzyżowaniu coś zaszło między nimi i to niekoniecznie z winy rowerzysty (bo może zwrócił uwagę kierowcy na jakiś jego nieprawidłowy manewr - oczywiście mogło być odwrotnie, to rowerzysta coś popełnił).
Ale to nie powód aby uprawiać bandytyzm za kierownicą. Dla mnie dla facia 3 m-ce aresztu przed sprawą karną za usiłowanie zabójstwa.- 8 4
-
2019-10-18 14:16
dokładnie, cokolwiek by się nie wydarzyło, to koleś z passata nie powinien też odzyskać PJ.
- 2 1
-
2019-10-18 15:33
potwierdzam! 4 lata temu rowerzysta krzywo spojrzał na kierowcę Passata więc
teraz kierowca Passata się zemścił.
- 4 2
-
2019-10-18 11:22
raczej niewiele, takich agresywnych buców w Polsce jest sporo - w klatkach ich pozamykać powinni i w zoo pokazywać (3)
- 10 4
-
2019-10-18 14:19
Jest, jest coraz więcej. (2)
Od paru lat jeżdżę też na rowerze i już miałem kilka starć na drodze, a zawsze jadę zgodnie z przepisami i w zakresie jakim mi to przepisy umożliwiają. Policja ignoruje zgłoszenia dot. agresji drogowej.
- 5 3
-
2019-10-18 22:38
Rowerzysta (1)
To wg przepisów święta krowa. Jakby było dob1000zl mandatu za jazdę ulica przy ścieżce rowerowej to wega,scy Jose.s.lni użytkownicy rowerów nie byliby świętymi indyjskim krowami
- 3 6
-
2019-10-19 20:28
Jedź do Holandii to zobaczysz co znaczy szacunek dla rowerzysty i przepisów.
Ten typ w Holandii już by pływał w kanale razem z tym holzwagenem.
- 1 1
-
2019-10-18 11:47
WTF? (1)
Widać jak rowerzysta jedzie po ulicy i nagle zjeżdża na ścieżkę rowerową. Zachowanie bardzo nieodpowiedzialne i dlatego nie zgłasza się do policji bo też dostanie karę za taki manewr. Nie wspomnę o kierowcy, bo ja na jego miejscu strąbiłbym rowerzystę i trochę powyzywał.
- 4 12
-
2019-10-18 14:31
Jeżeli zjechałby wcześniej, by nie przekroczyć ciągłych linii, to mógłby, jest to akurat legalne.
Przepisy wyraźnie mówią o zamiarze rowerzysty. Chociaż tutaj bez sensu zjeżdżać na jezdnię w celu wykonania skrętu w lewo, skoro przejście jest z przejazdem.
Niemniej w wielu sytuacjach rowerzysta jadący prawidłowo musi zjechać ze swojej infrastruktury, żeby pojechać w swoim kierunku i nie ma się co oburzać.- 1 2
-
2019-10-18 12:21
Pewnie za dragi mu wisiał rowerzysta
- 5 2
-
2019-10-18 13:00
i za brak tej wiedzy odpowiadają media i policja
bo to ich psim obowiązkiem jest podawanie takich informacji
- 3 3
-
2019-10-18 13:57
To kierowca odpowiada za swoje emocje. (6)
Jesteś dorosły, czy masz 5 lat? Dorośli ludzie sami odpowiadają za swoje emocje i reakcje. Jeśli czyjeś zachowanie wzbudza u ciebie taką agresję i jeszcze dajesz jej upust, to nie nadajesz się do prowadzenia pojazdów. Nawet jeśli ktoś popełnia wykroczenie na drodze, to nie daje ci to żadnego prawa do samosądów.
- 13 2
-
2019-10-18 14:24
ale zauważ, że nie są gotowi wymierzać swojej sprawiedliwości innym kierowcom (5)
tu chodzi o jadących na rowerach i pieszych.
Widziałeś szarżującego kierowcę i drącego mordę do drugiego kierowcy, bo ten przejechał zieloną strzałkę bez zatrzymania lub linię na jezdni?
A wyobraź sobie, że to jest standard zachowań wielu kierowców wobec rowerzystów, którzy też są kierowcami we większości.- 4 3
-
2019-10-18 14:53
(1)
Są, są. Niedawno w mojej okolicy dwóch d**ili wysiadło z aut na trasie szybkiego ruchu i zaczęło się bić, bo jeden drugiemu zajechał drogę... Pogodził ich kierowca tira... Już się z nikim nie pokłócą.
Ale zgadzam się, że takie akcje to efekt nagonki na rowerzystów, których obwinia się za całe zło świata. I niektórym kierowcom się zaczyna wydawać, że mają prawo do samosądów.- 8 1
-
2019-10-18 15:28
ale tutaj, to chodziło o rywalizację sportową :-) Jeden jechał pewnie z nadmierną prędkością i rościł sobie nadzwyczajne prawo do lewego pasa, bo ów jest do wyprzedzania, a prawidłowo jadący stają się z automatu zawalidrogami.
- 2 1
-
2019-10-18 18:01
Widziałem. Ostatnio jednego jak wysiadł na światłach i chciał drugiemu wybić boczną szybę bo nie mógł sie do niego dostać. (2)
- 1 0
-
2019-10-18 21:32
pokazanie rewolweru przez kierowcę wewnątrz auta (1)
uspokoiłoby sytuację...
- 2 0
-
2019-10-19 14:57
lub doprowadziło do wyścigu zbrojeń i strzelaniny
ludowe: "nie dała bozia świni rogów, bo by bodła i kopała"- 0 0
-
2019-10-18 14:10
Uważaj żebyś nie doprowadził do złego stanu policjanta na drodze bo ten wyciągnie broń i Cię zastrzeli.i powiemy co zrobił temu policjantowi!? Że ten go zastrzelił
- 1 1
-
2019-10-18 15:50
On jest temu winien, On jest temu winien
Pocalowac go powinien
- 1 0
-
2019-10-18 16:14
Nie powiedział mu "dzień dobry" na klatce schodowej
A to wiadomix - jest zagrożone karą śmierci przez przejechanie. Nie można doprowadzać nikogo do takiego stanu, dlatego wszystkie ofiary powinny obowiązkowo mówić "dzień dobry" każdemu napotkanemu napastnikowi!
- 2 0
-
2019-10-18 16:22
nic
cokolwiek gdyby zrobił, nawet gdyby mu nasr*ł na maskę i roztarł po szybie, kierowca nie ma prawa podnieść na niego ręki a tym bardziej usiłować rozjechać ..hory kraj
- 2 6
-
2019-10-18 21:16
To ,zwykły zlodziej
- 2 0
-
2019-10-19 10:01
Nie ważne co zrobił, nie możesz wjezdzać na przejście
Wam wszystkim de bi lom i 500 plusowej patologii zawsze się wydaje, że wasze porachunki są najważniejsze i wam się nalezy. Nic wam się nie nalezy, macie rodzić bachory, do pracy za miskę ryżu i to wszystko
- 0 2
-
2019-10-19 11:21
żadne zachowanie na drodze nie usprawiedliwia
próby zabójstwa ( jeśli ofiara przeżyła ) oraz narażenie pieszych w tym kobiety z dziećmi na niebezpieczeństwo
- 2 0
-
2019-10-19 12:32
Obejrzyj początek filmu.
Rowerzysta wjechał prosto z chodnika na jezdnię przecinając linie ciągłe za czarnym samochodem a przed białym. Pojechał sobie na skróty do przejścia dla pieszych nie fatygując się nawet aby dojechać do przejazdu. Można stracić nerwy jak się takie chamstwo widzi i usprawiedliwiam kierowcę.
- 0 2
-
2019-10-18 11:01
Mało brakowało (6)
Rowerzysta o mało co nie przejechał się na tamten świat.. Szanujmy się kierowcy i rowerzyści bo życie jest takie krótkie!
- 183 25
-
2019-10-18 11:18
Przejechal SIE??? Chyba ktos kur.. chcial mu pomoc.
- 8 0
-
2019-10-18 11:36
Rowerzysta przejechał bezpiecznie (2)
widział że zdąży wiec przejechał , hama za kółkiem za usiłowanie zabójstwa ukarać !
- 8 6
-
2019-10-18 11:54
cham CH
cham CH
- 6 1
-
2019-10-18 15:05
Na pewno bezpiecznie?
- 3 1
-
2019-10-18 16:49
racja , (1)
A tak od siebie ,jak rowerzysto kożystasz z jezdni to się dostosuj ,zamontuj oświetlenie lub odblaski ,szybko robi się ciemno i rowerzysta ubrany na czarno jest praktycznie nie widoczny .Za to powinny być wlepiane mandaty.
- 4 1
-
2019-10-18 18:03
ubierz się w obcisłe bo to warto mieć styl...
- 1 2
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.