Buc z Gdyni specjalnie zajeżdża drogę
6954 wyświetlenia 8 czerwca 2018 (345 opinii)Jak widać jadę z prędkością samochodów, ale pacjentowi za mało. Jeśli ktoś pyta "co było pół godziny wcześniej", to krzyczał, że mam ścieżkę. Tymczasem po prawej mam chodnik, a po lewej za czterema pasami i pasem zieleni jest wprawdzie ciąg pieszo-rowerowy, ale nie ma na niego wjazdu - jak widać :)
Więcej na ten temat
Opinie (345) ponad 10 zablokowanych
-
2018-06-08 09:43
(39)
Powinieneś od samego początku podróży jechać ścieżką albo skręcić w jakiś zjazd, który prowadzi do ścieżki. Serio, to nie chodzi o to, by być wrednym, ale o Twoje bezpieczeństwo. Po to są te ścieżki, żeby trzymać rowerzystów jak najdalej od samochodów.
- 447 57
-
2018-06-08 09:45
Powinien ale projektanci nie przewiduja mozliwosci wjazdu wiec nie wjechal. Proste
- 31 113
-
2018-06-08 09:55
niema drogi dla rowerów może jechać jezdnią (34)
- 29 47
-
2018-06-08 09:58
(33)
W tym miejscu jest dość długi odcinek drogi dla rowerów. Sama nią jeżdżę w tym miejscu.
- 49 9
-
2018-06-08 10:33
(31)
widze po prawej jedynie chodnik. Rowerzysta ma więc prawo jechać po jezdni. Koniec kropka
- 15 45
-
2018-06-08 10:34
(30)
Po lewej jest ciąg pieszo-rowerowy, o czym pisze nawet sam autor nagrania.
- 41 10
-
2018-06-08 10:42
i ma na niego wjechać przez ciągły pas zieleni? (29)
nie ośmieszaj się
- 20 30
-
2018-06-08 10:46
(28)
na nagraniu widać jak byk przejście przez które można spokojnie dostać się na drugą stronę.
Krótka instrukcja jak z tego korzystać:
Schodzisz z roweru, przeprowadzasz przez przejście na drugą stronę, wsiadasz na rower i dalej jedziesz cpr.- 69 17
-
2018-06-08 10:50
(11)
Czyli nie ma możliwości wjechania. Tzn. Że może i ma pełne prawo poruszać się jezdnią
- 16 40
-
2018-06-08 10:52
(10)
Przecież jest przejście. Po przejściu można przeprowadzić rower, i nie musi być żadnego wjazdu. Przepisy mówią jasno, jeżeli wzdłuż drogi jest cpr, to trzeba z niego korzystać.
- 42 13
-
2018-06-08 11:07
Przepisy jasno mówią, że obowiązują nas znaki po prawej stronie, także rowerzysta ma pełne prawo jechać ulicą. A kierowca najzwyklejszy burak, któremu należy się mandat i wpit#l . Nie potrafi wyprzedzić rowerzysty zjeżdzając na lewy pas ? Lepiej wyładować swoje frustracje zajeżdżając drogę ? Ręce opadają.
- 10 17
-
2018-06-08 11:17
powiedz jeszcze jak ma ten manewr wykonać (4)
zatrzymać się na jezdni, zejść z roweru i przeprowadzić? wjechać przez przejście na chodnik?
- 7 10
-
2018-06-08 11:44
(3)
Wjechać na chodnik sygnalizując to prawa ręka, zejść z roweru i poczekać na zielone swiatlo i przejść. Jestem pewien że żaden kierowca z tego powodu nie będzie siedział na klaksonie chyba że jest bucem. Z twojej wypowiedzi wynika że dla Ciebie jest to manewr nie do wykonania. Nie wsiadaj więc na rower ani za kierownicę. Oszczędź nerwów sobie i innym
- 11 9
-
2018-06-08 13:40
(2)
Po to ma rower zeby na nim jechac, a nie go przeprowadzac
- 8 9
-
2018-06-08 16:29
(1)
Po to są ścieżki rowerowe żeby z nich korzystać a nie jechać obok ulica.
- 6 5
-
2018-06-09 00:06
co to jest ścieżka rowerowa idioto wytłumaczysz?Bo takiej konstrukcji słownej nie ma w polskim prawie drogowym
- 3 5
-
2018-06-08 11:59
CPR to nie droga rowerowa
to ciąg pieszo rowerowy. Rowery tam dopuszczono warunkowo.
Mógł jechać jezdnią.- 10 11
-
2018-06-08 12:20
(1)
Tak na dokładkę dla osób zainteresowanych
http://orzeczenia.ms.gov.pl/content/$N/154505250002506_V_W_002067_2016_Uz_2016-07-27_001- 4 6
-
2018-06-08 13:42
I? Tam nie ma drogi dla rowerow ani pasa ruchu dla rowerow
- 7 1
-
2018-06-08 15:42
jesli jest cpr w kierunku w którym jedziesz tłuku
- 2 4
-
2018-06-08 10:51
Samochód też przenosisz? (14)
Samochód też przenosisz przez przejście, jak nie ma jak dojechać do drogi? Rzecz w tym, że rower to też pojazd, nie służy do prowadzenia i noszenia. Nie ma drogi, nie ma zsiadania i chodzenia.
- 16 13
-
2018-06-08 11:00
(2)
nie wytłumaczysz im że chodnik to chodnik przejście dla pieszych to przejscie dla pieszych i po tym się nie jeżdzi. Uprze się janusz spaliniarz jeden z drugim i koniec.
- 11 8
-
2018-06-08 11:04
ciasne gacie nie rozumie, że po przejściu rower się przeprowadza i jedzie się dalej. No ale ciasne gacie nie zna przepisów i się wykłóca.
- 14 10
-
2018-06-08 12:00
Mam wrażenie
Że jak trzeba to rowerzystom przejście do dla pieszych jest teraz przejściem dla pieszych a raz dla rowerów. Zależnie od tego, co komu pasuje
- 7 5
-
2018-06-08 11:04
(2)
jakoś rower do pociągu lub komunikacji miejskiej chcą wnosić bez problemu ale przeprowadzić go przez ulicę już nie - hipokryzja na całego
- 18 8
-
2018-06-08 11:49
Dobrze powiedziane
- 5 5
-
2018-06-08 18:27
to są odmienne zupełnie sytuacje bezmózgu
- 3 4
-
2018-06-08 11:48
(4)
Ohohohoooo :) gdy nie ma ścieżki rowerowej rowerzysta ma obowiązek PRZEPROWADZIC a nie przejeżdżać przez przejście dla pieszych.
- 7 3
-
2018-06-08 14:46
(3)
może też jechać jezdnią co ten rowerzysta czyni
- 6 5
-
2018-06-08 19:30
(2)
W tym wypadku nie może. Wzdłuż drogi jest "dwukierunkowy" CPR i tam pan "kolasz" powinien być. Jego już problem jak tam się znajdzie, na drodze obok samochodów nie powinno go być.
- 3 3
-
2018-06-09 00:08
(1)
co to jest CPR ty GNOJU gdzie masz o czymś takim mowę w przepisach to jest zwykły chodnik GNOJU rozumiesz GNOJU chodnik dla pieszych rozumiesz to czy ci namalować żebyś to wreszcie ty idioto pojął?
- 2 2
-
2018-06-09 11:47
Kogoś cztery litery pieką? W rozporządzeniu ministra i w PORD jasno jest wskazana droga dla rowerów i droga dla pieszych i rowerów (potocznie ciąg pieszo rowerowy), poczytaj, może to Cię uspokoi :)
- 1 1
-
2018-06-08 13:18
(1)
Rower jest pojazdem, ok. To pokaż uprawnienia do kierowania takim pojazdem, nie każdy je posiada a wozi się jak worek ziemniaków.
- 0 7
-
2018-06-09 00:08
większość dorosłych rowerzystów ma różne kategorie prawa jazdy imbecylu kolejny strzał w płot idioto
- 2 1
-
2018-06-08 19:37
Jeżeli rower jest pojazdem to dlaczego ładujecie się z pojazdem do autobusów.
- 2 1
-
2018-06-08 13:48
pozdrawiam
i proszę podziwiać jak nie slucham sie i jezdze jak chce rowerem, bo po to go mam zeby leciec przez miasto a nie sie wle za tymi puszkami
- 3 5
-
2018-06-08 15:48
jeździć a targać widły na swoim wigry to jest różnica
nie da się tam płynnie przejechać rowerem.
- 1 4
-
2018-06-08 15:46
zglaszaj chama do drogowki
- 6 2
-
2018-06-08 16:11
(1)
Moze tak w doch miejscach bylo mozliwe wjechanie na ciag pieszo rowerowy ale rowerzysta nawet nie probowal podejrzewam ze lepiej mu sie jedzie poprostu jezdnia i tyle. Kierowca ma problem z bezpiecznym ominieciem takiego uzytkownika zwlaszcza gdy jedzie ktos obok na pasie, zachowanie tez nie mozna uznac za wlasciwe po wyprzedzeniu. Rowerzysta wie zle jechal ale nie staral sie tego zmienic kierowca jako Szeryf chce mu pokazac ze nie jest przez niego mile widziany na jezdni gdy jest sciezka dla niego
PS podobne zachowanie rowerzystow na Janka Wiesnieskiego- 1 3
-
2018-06-16 11:30
Za co ci rowerzyści są karani obowiązkiem jazdy wertepami?
Przecież to obłęd jest!
- 0 1
-
2018-06-08 09:47
(13)
Skoro z lewej jest ciąg pieszo-rowerowy to masz obowiązek z niego korzystać. Nieważne, że jest po lewej, a nie po prawej stronie. Jak biegnie wzdłuż ulicy którą chcesz się poruszać, to masz z niego korzystać i koniec.
- 28 24
-
2018-06-08 09:57
(10)
Po chodniku (CPRy to zwykłe chodniki) się nie jeździ.
Poza tym nawet jak byłaby tam droga dla rowerów też nie miałby obowiązku się po niej poruszać. doucz się przepisów- 10 7
-
2018-06-08 09:58
(9)
Jest tam ciąg pieszo-rowerowy. A przepisów to się doucz sam:
§ 40 Droga dla pieszych i rowerzystów
1. Umieszczone na jednej tarczy symbole znaków C-13 i C-16 oddzielone kreską poziomą oznaczają, że droga jest przeznaczona dla pieszych i kierujących rowerami. Kierujący rowerami są obowiązani do korzystania z tak oznakowanej drogi, jeżeli jest ona wyznaczona dla kierunku, w którym oni poruszają się lub zamierzają skręcić. Ruch pieszych i rowerów odbywa się na całej powierzchni tak oznaczonej drogi.- 6 6
-
2018-06-08 10:37
w pordzie jest co innego. (8)
PORD jest ważniejszym dokumentem niż jakieś tam rozporządzenie.
Po pierwsze "Droga dla pieszych i rowerzystów" to nie "Droga dla rowerów"
Dwa jest po drugiej stronie więc nie "jest ona wyznaczona dla kierunku, w którym oni poruszają się lub zamierzają skręcić"
Proste? Proste- 7 6
-
2018-06-08 10:41
(7)
Po pierwsze, to są normalnie obowiązujące przepisy. Po drugie, to z lewej strony po cpr może jechać w kierunku w którym się poruszał. Jak masz problemy z przestrzeganiem przepisów, to radzę nie wsiadać na rower.
- 4 6
-
2018-06-08 10:54
(6)
To że jest to sprzeczne z PORDem. W PORDzie masz wyjaśnione po czym rowerzysta ma obowiązek jechać i kiedy. Rozporządzenie jest sprzeczne z PORDem.
Zresztą nawet jak by była Droga dla rowerów z lewej strony i tak rowerzysta miałby prawo jechać po jezdni.- 4 3
-
2018-06-08 10:56
(5)
W jakim znowu pordzie? To są normalne przepisy, które są uchwalone i są wprowadzone w życie. Jakiś Janusz w pordzie ci powiedział, że możesz sobie jeździć jak chcesz?!
- 2 9
-
2018-06-08 20:22
(2)
Ustawa jest ważniejsza od rozporządzenia,przepis nadrzędny
- 2 1
-
2018-06-09 05:13
(1)
Czemu żadna z organizacji rowerowych nie wystąpiła np. do Rzecznika Praw Obywatelskich, aby złożył skargę konstytucyjną do TK? Przecież ewidentnie przepis rozporządzenia jest sprzeczny z ustawą, a minister wyszedł poza ramy upoważnienia do wydania rozporządzenia.
Chyba że coś mnie ominęło?- 1 1
-
2018-06-16 11:33
Jasne
a zatrudnieni w urzędach i ich kumple będą występować przeciwko paranoi z której piją krew.
- 0 0
-
2018-06-09 00:16
(1)
imbecyl który pisał to zasr..ne "rozporządzenie" nie przeczytał jakie warunki musi spełniać droga rowerowa by ją tak oznakować rozporządzenia napisał imbecyl dureń debil i analfabeta wtórny dobrze że rozporządzenia debili analfabetów i retardów umysłowych nie stoja wyżej niż ustawy a ustawa prawo o ruchu drogowym powinna być spójna z międzynarodową konwencją o ruchu drogowym gdzie są wymienione tylko drogi rowerowe i pasy rowerowe żadnych chodników pieszo rowerowych tam nie ma bo albo coś jest drogą dla rowerów i spełnia np warunek fizycznej separacji albo separacji za pomocą urządzeń bezpieczeństwa ruchu (łańcuchy barierki itp) od innego rodzaju ruchu (pieszego samochodowego itd) albo coś jest chodnikiem a nigdzie w Europie nie zmusza się rowerzystów do jazdy po chodnikach gdzie nie mają oni żadnych praw i w razie wypadku ponoszą odpowiedzialność za urazy pieszego jazda po chodniku nie jest dla rowerzysty ani pieszego bezpieczna jest to jasne i oczywiste ale tu jest polska tu rozporządzenia piszą ludzie upośledzeni na umyśle którzy nie umieją myśleć logicznie i czytać ze zrozumieniem stąd w tym chorym kraju tysiące sprzecznych z sobą przepisów
- 3 0
-
2018-06-09 00:20
10/10
- 3 0
-
2018-06-09 00:56
A w d... mam twój "koniec" koleś !!! Kim ty jesteś ? Bogiem ? Jesteś nikim ! (1)
- 1 0
-
2018-06-16 11:43
Otóż to!
Dokładnie! Największe zera i przygłupy nadinterpretują przepisy, by w ten sposób realizować swoją chorą ambicję "bycia kierowcą", bo w życiu się inaczej nie zrealizowali. Oni wiedzą jak ma wyglądać porządek!
On sobie sam daje prawo policjanta i szeryfa, by cię pouczać za wyimaginowane wykroczenia :-) A to zwykły Psikuta bez S!- 0 0
-
2018-06-08 09:48
(5)
Od jazdy na rowerze jest droga rowerowa !!!! A potem winny kierowca
- 284 48
-
2018-06-08 10:41
na którą nie można wjechać (3)
ale puszkarze zawsze wiedzą lepiej
- 10 35
-
2018-06-08 11:40
chwilę wcześniej Pan minął spore skrzyżowanie,
ze światłami nawet, ba nawet z przejazdem rowerowym. Mógł tam spokojnie zjechać.
- 26 4
-
2018-06-08 11:51
(1)
@jest wprawdzie ciąg pieszo-rowerowy, ale nie ma na niego wjazdu - jak widać :)
przyjmijmy że nie jesteś idiotą tylko się zgrywasz , zatem auto ma prawo cię wyprzedzić ,auto ma prawo zahamować , to że nie widzisz powodu hamowania i wymyśliłeś sobie że to tobie na złość nie zmienia faktu że może zahamować w każdej chwili , a ty jeżeli nie czujesz się bezpiecznie na jezdni to że tak powiem - "w takim razie spieprz...aj dziadzie na ciąg pieszo-rowerowy - tam nie ma hamujących aut"- 20 9
-
2018-06-09 00:23
słyszałeś baranie o takim zapisie że nie wolno podejmować kierującemu manewrów powodujących zagrożenie na drodze hamowanie komuś przed nosem jest właśnie czyms takim i z tego co oglądam na internecie filmy z kamer to taki sposób denerwowania ludzi znaleźli sobie ograniczeni umysłowo zakompleksieni durnie z lubością mszczą się na ludziach mających wolniejsze auto bo retard umysłowy musiał nieco zwolnić z 220 na godzinę do 150 i już mu mały knut zaczął wysyłac syndromy do mózgu by komus pokazac jak nie należy jeździć.Policja powinna takim debilom zabierać z automatu uprawnienia i kierować na drobiazgowe konsultacje psychiatryczne a i jeszcze jedno pacanie pewien młody 18 letni szczyl na drodze wojewódzkiej 211 za Kartuzami też chcial nauczac rowerzystę spychając go w zaspę śniegu poza jezdnią filmik trafił gdzie trzeba zabrali gnojowi prawo jazdy i ma sprawę o narażenie rowerzysty na utratę zdrowia i życia więc burasie miarkuj z tym hamowaniem bo masz taki kaprys jak komus stanie się krzywda przez twój zanik mózgu to się baranie przekonasz że pajacowanie na drodze się nie opłaca posiedzisz gnoju zapłacisz odszkodowanie a jak nie ty to twoja j..nięta rodzinka i spokorniejesz padalcu mówię ci
- 1 3
-
2018-06-16 11:16
Jest winny i powinien za to stracić PJ
Nie jest rolą prymitywa szeryfowanie i stwarzanie zagrożenia.
Policja powinna sk.syna w obroty- 0 0
-
2018-06-08 09:48
autostradą też jedziesz dlatego że nie ma po bokach drogi dla rowerów? (14)
- 155 26
-
2018-06-08 10:31
Krzysiu! (1)
wreszcie nie o pszczołach!
- 7 4
-
2018-06-16 11:44
ale za to zadał pytanie
jakby przepędził ten cały miód z ula
- 0 0
-
2018-06-08 10:55
(10)
droga miejska to nie autostrada.
- 10 13
-
2018-06-08 11:52
droga miejska to nie ścieżka rowerowa (9)
I dla mnie taki rowerzysta w tym miejscu powinien otrzymać mandat, bo nie korzysta z przystosowanej do swoich warunków infrastruktury...
- 16 8
-
2018-06-08 12:30
Nie korzysta, bo niemoże do niej dojechać. (2)
Sęk w tym, że mandatu niedostanie, ale Janusz z samochodu już może dostać i to solidny.
- 7 8
-
2018-06-08 13:03
trykociarze (1)
Jakoś trykociarze nie mają problemu żeby na skrzyżowaniu sprawnie wjeżdżać i zjeżdżać na jezdnię przez pasy między pieszymi.
- 10 3
-
2018-06-08 14:04
a co to ma do rzeczy do tej sytuacji j..ny frustracie?W tym miejscu na ulicy Morskiej nie ma dróg rowerowych po żadnej stronie a przygłup w białym blaszaku nie jest policjantem by komukolwiek cokolwiek nakazywać.Za prowokowanie niebezpiecznych sytuacji i szeryfowanie zabrać uprawnienia i zbadać głowę takiemu debilowi
- 2 7
-
2018-06-08 13:44
Rower jest dopuszczonym pojazdem do poruszania sie jezdnią publiczna o ile nie jest to droga ekspresowa lib autostrada.
- 4 0
-
2018-06-08 14:01
(4)
a masz gdzieś w pobliżu drogę rowerową?Nie masz baranie masz tylko chodniki jeden z dopuszczonym ruchem rowerowym po drugiej stronie jezdni drugi z zakazem poruszania się rowerów więc gnoju stul ryj OK?Naucz się znaków i przepisów potem porozmawiamy
- 6 8
-
2018-06-08 19:36
(3)
Kto tu ma się nauczyć przepisów? :D Tylko wyzywać potrafisz, a myśleć nic, a nic. Masz wyraźnie napisane zarówno w PORD, jak i w rozporządzeniach (które również Cię obowiązują), że nie możesz poruszać się po drodze, jeżeli wzdłuż niej jest DDR, albo CPR (czyli ten Twój chodniki jeden z dopuszczonym ruchem rowerowym). Nie ważne, że nie jest on z prawej strony, tylko z lewej, nie ważne też, że nie ma dojazdu. Masz się tam razem ze swoim homocyklem znaleźć i to Twój problem jak tam dotrzeć, ale masz tam dotrzeć nie popełniając przy tym wykroczenia.
- 2 1
-
2018-06-08 23:57
Bredzisz
- 1 1
-
2018-06-09 00:29
(1)
mnie interesuje prawo o ruchu drogowym a nie rozporządzenia jakiejś p..dy która nie czytała ustawy prawo o ruchu drogowym jest napisane wyraźnie o drodze rowerowej i pasie rowerowym nic o żadnych chodnikach czy tego typu popierdółkach legislacyjnych nie ważne że nie ma dojazdu to ch..j mnie to obchodzi latać nie muszę czy w prawie o ruchu drogowym zj..bku jest mowa że rowerzysta ma przefrunąć na druga stronę jezdni i ma obowiązek zobaczyć malutki znak drogowy z kilkudziesięciu metrów?Nie ma oj biedaczku zatem te twoje zapisy są martwe i możesz się nimi wypchać sorry pacanie ale takie jest życie nie gnoju to nie jest mój problem tylko organizatora ruchu znaki drogowe mają być jasne i czytelne bo mogę być debilu mieszkańcem szczecina czy pcimia być w gdyni pierwszy raz i nie znać się na topografii gdyńskich chodników pieszo -rowerowych
- 1 0
-
2018-06-09 11:51
Rozporządzenia Cię nie obchodzą? To ciekawe :) rozporządzenie jest aktem normatywnym i również Cię obowiązują, pa się z tym pogodzić.
- 0 1
-
2018-06-16 11:17
Jesteś debilem?
- 0 0
-
2018-06-08 09:52
Wyslij to na stopagresjidrogowej małpa pomorska.policja.gov.pl (14)
Prawko z automatu powinien stracić za taki numer
W celu szybszej reakcji ze strony Policji, wraz z materiałem, proszę przesłać następujące informacje:
1. data i godzina zdarzenia (miejscowość, nr drogi, nazwa ulicy),
2. dane pojazdu (marka, nr rejestracyjny),
3. dane zgłaszającego (imię, nazwisko, adres do korespondencji, telefon kontaktowy).- 17 11
-
2018-06-08 09:54
(11)
I niech doniesie jeszcze na siebie za jadę ulicą, gdy obok ma ścieżkę rowerową.
- 8 7
-
2018-06-08 10:29
(10)
co to ma do rzeczy? rowerzysta ma obowiązek jedynie po drodze dla rowerów się poruszać. Może po jezdni jechać
- 4 6
-
2018-06-08 10:35
(3)
po ciągu pieszo-rowerowym też ma obowiązek jechać.
- 5 5
-
2018-06-08 10:38
(2)
nie ma
- 3 5
-
2018-06-08 10:41
(1)
Ma, radzę się douczyć
- 4 4
-
2018-06-09 00:30
a co to jest ciąg pieszo rowerowy baranie?Bo tam sa zwyczajne chodniki
- 2 2
-
2018-06-08 10:46
nie (5)
wsiadają na te rowery takie debile, o przepisach pojęcia nie mają, myślą, że są świętymi krowami i mamy później takie kwiatki. Wbijcie sobie do tych wypchanych jarmużem łbów: "Kierujący rowerami są obowiązani do korzystania z tak oznakowanej drogi (znak C-13), jeżeli jest ona wyznaczona dla kierunku, w którym oni poruszają się lub zamierzają skręcić." I wszędzie to dotyczy każdego przypadku użycia znaku C-13. Czy to droga rowerowa czy droga dla rowerów i pieszych. jest w kierunku, w którym się poruszasz, to masz obowiązek jechać właśnie tam, a nie po ulicy.
- 6 5
-
2018-06-08 11:17
(3)
nieprawda. byłoby to sprzeczne z pordem.
w pordzie masz napisane co to droga dla rowerów.
po drodze dla rowerów piesi mają zakaz poruszania się.
poza tym rowerzysta żeby na nią wjechać musiałby zmienić kierunek jazdy , musiałby też zejść z roweru i go przeprowadzić czyli nie ma połączenia z tą trasą. Czyli ma prawo poruszać się po jezdni- 3 5
-
2018-06-08 11:24
(2)
nie ma żadnego przepisu mówiącego, że ścieżki muszą się łączyć. Skoro obok jest ścieżka, to rowerzysta musi z niej korzystać. Przepisy mówią jasno, a nie jakiś janusz z pordu. Pord nie określa żadnych przepisów. Rowerzysta jeśli musi się dostać na drugą stronę to korzysta s przejścia i tyle.
- 6 2
-
2018-06-09 00:02
Przeczytaj jeszcze raz uważnie od początku przepis, który wkleiłeś. (1)
Kluczowy fragment: TAK OZNAKOWANEJ
Przyjmij do wiadomości że śmieszki rowerowe po lewej stronie nie są oznakowane dla użytkowników jadących po stronie prawej co wyklucza ich z tego obowiązku.- 1 4
-
2018-06-16 11:52
Jego dotyczą prawidłowe oznakowania
Rowerzystów nawet te wyjęte z d.
Taka jest logika pajacyków! Ja sam jestem kierowcą i jak słyszę, że mam gibać na jakieś chodniki, bo się jakiejś prymitywnej k. nie podoba, to już wiem z kim mam do czynienia.- 1 1
-
2018-06-16 11:18
haha
Ty tępy ch. masz pojęcie!
- 1 0
-
2018-06-11 08:07
Tak, świetny pomysł (1)
I od razu niech wyśle swoje dane żeby jemu też prawo jazdy zabrali jeśli takowe posiada. Jak bardzo trzeba nie szanować swojego życia i czasu innych uzytkownikow żeby po dwupasmowej drodze jeździć rowerem mając obok ścieżkę?
- 3 1
-
2018-06-16 11:53
masz IQ małpy?
A co ma dwupasmowość do roweru?
- 0 1
-
2018-06-08 09:54
(5)
Denerwują Mnie Ci rowerzyści. Nie masz jak wyprzedzić bo jedzie wolno środkiem drogi. A jak zwrócisz kulturalnie uwagę,że obok ścieżka to cię zwyzywa od najgorszych.
- 74 25
-
2018-06-08 10:07
ten jechał bokiem brogi i nikomu nie przeszkadzał.!!
- 7 19
-
2018-06-08 10:31
gdzie tu widzisz "środek drogi"??? Jedzie przy prawej krawędzi, a pasy są dwa.
Trzeba być wyjątkowym melepetą żeby nie potrafić wyprzedzić w takim przypadku rowerzysty.- 13 15
-
2018-06-08 12:33
Taki nerwowy?
Jak tak cię proste sytuacje drogowe denerwują, to lepiej korzystaj z komunikacji miejskiej. Mniej stresu, nie musisz samodzielnie podejmować decyzji.
- 4 3
-
2018-06-08 14:09
a pas obok jset czy go nie ma?
- 1 2
-
2018-06-08 17:51
uu braki umiejętności wywołują pretensje to nie rowerzysta jest winny że jesteś tępą ..dą która nie potrafi jeździć
- 3 1
-
2018-06-08 09:56
(17)
Skoro sam zaczynasz wypowiedź od "Bo "masz ścieżkę"", to znaczy, że dobrze wiesz, że robisz źle.
- 59 12
-
2018-06-08 10:08
(7)
on możne korzystać z drogi jak każdy użytkownik. on tez ma auto wice nie pierdziel, że on cos musi, bo nie musi
- 9 19
-
2018-06-08 10:29
(6)
Musi. Przepisy to regulują.
- 17 11
-
2018-06-08 10:32
podaj przepis. czy ty na pewno umiesz czytać ze zrozumieniem?
- 9 12
-
2018-06-08 14:10
(4)
ale co regulują palancie?Jazdę po chodniku?Nie ma tam drogi rowerowej odpowiednio zrobionej i oznakowanej
- 5 4
-
2018-06-08 14:32
(3)
Jest z drugiej strony jezdni CPR dla obu kierunków. Tam powinien być rowerzysta.
- 3 4
-
2018-06-08 14:37
(2)
wg opinii debila który nie zna przepisów może i tak ale to nie debile ustalają prawo
- 2 3
-
2018-06-08 14:49
(1)
PORD § 40 Droga dla pieszych i rowerzystów
- 1 3
-
2018-06-08 17:52
a co to za konstrukcja myślowa stworzona przez debila który nie odróżnia pieszego od roweru?Niech zatem ten debil który ją wymyślił wsiądzie łaskawie na rower i się takim wynalazkiem przejedzie w miejscu gdzie chodzi dużo pieszych poza tym jest to debilstwo którego nigdzie się nie stosuje opoza zabitą deskami polską
- 1 1
-
2018-06-08 11:00
(8)
A na ścieżkę to ma się teleportować?
A może akurat jechał w stronę najbliższego wjazdu na ścieżkę, bo jakiś geniusz planowania oddzielił jezdnie od drogi pieszo-rowerowej barierką?
Pozatym, co to za mentalność? Jakiś kretyn, bo inaczej nie można tego nazwać, celowo zajeżdza drogę chcąć stworzyć kolizję bo ktoś niby nieprawidłowo jechał?
To może ja kupie czołg i będę w imię tej samej mentalności tępić kierowców co np jadą nonstop lewym, przekraczają prędkość lub nie używaja kierunkowskazów?
Trochę empatii i życzliwości na drodze- to nie wyścig śmierci, gdzie Ci z tyłu będą rozstrzeliwani...- 10 11
-
2018-06-08 11:47
(7)
Od pierwszej sekundy widać po prawej stronie przestrzeń gdzie mógł się zatrzymać, zejść z tego swojego śmiesznego pojazdu i przeprowadzić go przez chodnik i przejście dla pieszych na drugą stronę na cpr... Jeżeli jest cpr przy drodze, rower nie ma prawa po niej jechać.
- 11 4
-
2018-06-08 13:43
(1)
Ok, mógł tak zrobić ale to dalej nie upoważnia tego kamikazde w aucie do takiego zachowania!
- 4 1
-
2018-06-08 14:29
Oczywiście, że nie.
- 3 0
-
2018-06-08 13:46
(4)
Nie po to mi rower zeby go prowdzic. Moze poruszac sie jezdnią wiec nią jedzie
- 3 4
-
2018-06-08 14:14
(3)
Art. 33 PORD proszę sobie przeczytać.
Obok jest CPR w dwóch kierunkach, rowerzysty na jezdni nie powinno być.
Pod artykułem o przewożeniu rowerów w pociągu na argument "Rowerem się jeździ, a nie go przewozi" reagowaliście toną piany :)- 3 2
-
2018-06-08 17:53
(2)
haha a wiesz przygłupie że znaki aby kogoś obowiązywały muszą być po prawej stronie?
- 3 1
-
2018-06-08 19:38
(1)
O jakich znakach frustracie piszesz? Nie wszystko musi być oznakowane. To, że np. niektóre skrzyżowania równorzędne nie są oznakowane, nie oznacza, że możesz sobie jeździć jak Ci się podoba.
- 0 2
-
2018-06-09 00:37
mówię gnoju o znakach drogowych nakazu czy skręty w lewo albo w prawo debilu są oznakowane kiedy są nakazane czy nie?Więc przyjmij ty p..do do swojego pustego mózgu że drogi rowerowe muszą być oznakowane ponieważ ty p..do rowerzysta może być z innego miasta albo innego kraju i nie musi ty p..do wiedzieć co jest po drugiej stronie drogi znaki nakazu mają stać po prawej stronie tak żeby je zobaczyć co jest tu niezrozumiałego ty debilu no co no czego debilu nie rozumiesz?Umiesz odróznić skrzyżowanie od jakiegoś chodnika z dopuszczonym ruchem rowerowym który może mieć 100 m długości i kończyć się w polu?Nie masz baranie żadnego pojęcia o czym mówisz
- 2 1
-
2018-06-08 10:07
(9)
to nie znaczy że może z premedytacją zajeżdżać drogę. To było ewidentnie usiłowanie zabójstwa.
- 28 48
-
2018-06-08 10:49
takim jak ty, by się przydało (8)
pokazać z bliska jak wygląda usiłowanie zabójstwa, co byś więcej takich kretyńskich deklaracji w internecie nie umieszczał.
- 12 11
-
2018-06-08 11:01
To jak inaczej nazwać debilne zachowanie kierowcy?
Jak by było że kierowca TIRa zajechał tak osobówce to by dopiero raban by był...- 10 7
-
2018-06-08 14:12
(6)
wiesz gnoju ja sobie zapamiętam numery rejestracyjne tego bydlaka i jak go spotkam porozmawiamy sobie po męsku jakiś parobas z drabinką na dachu instalator z koziej d.. bawi się w szeryfa zawsze może się spodziewać nalotu skarbówki na swoją ch.,wą firemkę i się zobaczy czy wszędzie taki uczciwy
- 2 7
-
2018-06-08 14:53
:)
Poluzuj majty Janusz...
- 9 2
-
2018-06-08 15:00
(4)
Na podstawie tych Twoich wypocin można sformułować tezę, że rower źle działa na głowę i wywołuje frustracje :)
Ale spokojnie, psychiatra i psycholog pomogą :)- 5 2
-
2018-06-08 17:55
(3)
j..ny w d.. januszek z drabinkąna dachu nie dorósł do jeżdżenia samochodem przykre kiedyś spotka większego kozaka który np go zatłucze za podobne numery wywlecze z auta i skuje ryj na kwaśne jabłko w sumie marna strata
- 2 4
-
2018-06-08 19:41
(2)
Tak, tak, pisz sobie w internecie swoje frustracje, potwierdzasz tylko stereotyp, że rowerzysta = imbecyl.
"wywlecze z auta i skuje ryj na kwaśne jabłko" ciekawe, który rowerzysta? Zdecydowana większość to popizdułki, które tylko krzyczeć potrafią, a jak przyjdzie co do czego to uciekają, zostawiając swój homocykl za sobą.
We internetach można sobie ego podnieść, co?- 4 2
-
2018-06-09 00:44
(1)
haha baranie imbecyli to szukaj sobie wśród kierowców a raczej tak zwanych kierowców dla mnie typowy kierowca równa się totalny poj..b który nie umie myśleć przewidywać nie umie nic typowa drogowa p..da która nie umie wykonac najprostszych manewrów a frustrację za swoją pi..dowatość wyładowuje na innym sorry capie ale takie są moje obserwacje tylko taka p..da zwana kierowca może np jechac dziesiątki kilometrów autostrada pod prąd na rondach skręcać w lewo przed objechanie wyspy itp cuda Morska ma dwa pasy taki problem ma taka łajza by zmienić pas przecież jest dzień ty idioto jasno słoneczko idioto świeci rowerzystę widac z daleka widać z daleka że pojazdy z przodu przyhamowują zmieniają pas myślący człowiek od razu chwyci że coś wolniejszego jedzie drogą jaki jest problem idioto wykonac prosty manewr zmiany pasa ruchu sprawdzić w lusterku drogę włączyć kierunkowskaz zmienić pas wyprzedzić zmienić pas na prawy i jechac dalej no w czym debilu problem?Mierzysz wszystkich swoją miarą c*oto?To uważaj bo się możesz zdziwić myślisz że ten tu to jakis kozak?To zwykłe ludzkie g..wno fizol robociarz zwykły niewykształcony spocony pastuch który miał pod górkę do szkoły więc zaiwania na drabince dali mu samochód i udaje ważnego
- 1 3
-
2018-06-09 12:01
Za To Ty błyszczysz swoją inteligencją i wykształceniem ;) co drugie słowo to wyzwisko i Ty komuś źłe zachowanie wytykasz? Nie znasz przepisów, upierasz się, ze rozporządzenia Cię nie obowiązują i że wszędzie muszą być znaki. Wiesz czym różnisz się od kierowcy z nagrania? Tym, że lubisz, kiedy uciska Cię siodełko, niczym więcej. Poza tym jesteś takim samym imbecylem, marnującym przestrzeń i tlen.
- 1 1
-
2018-06-08 10:08
(59)
Tam gdzie przejście dla pieszych też są barierki?
- 38 9
-
2018-06-08 10:38
jak przejściem miał pojechać? (58)
- 7 10
-
2018-06-08 10:42
(37)
Schodzisz z roweru, przeprowadzasz przez przejście na drugą stronę, wsiadasz na rower i dalej jedziesz cpr. To takie trudne?
- 13 10
-
2018-06-08 10:54
Nie ma takiego obowiązku. (36)
Jak uważasz, że ma taki obowiązek to podaj przepis. Czas start, mondralo.
- 9 7
-
2018-06-08 10:59
(35)
przepisy mówiące, że skoro ciąg pieszo-rowerowy biegnie wzdłuż jedni, to ma obowiązek jechać ciągiem pieszo-rowerowym
- 6 8
-
2018-06-08 11:18
nie ma takiego przepisu (2)
- 3 7
-
2018-06-08 11:20
(1)
To że czegoś nie wiesz, to znaczy, że tego nie ma
Stan prawny aktualny na dzień: 19.06.2016
§ 40 Droga dla pieszych i rowerzystów
1. Umieszczone na jednej tarczy symbole znaków C-13 i C-16 oddzielone kreską poziomą oznaczają, że droga jest przeznaczona dla pieszych i kierujących rowerami. Kierujący rowerami są obowiązani do korzystania z tak oznakowanej drogi, jeżeli jest ona wyznaczona dla kierunku, w którym oni poruszają się lub zamierzają skręcić. Ruch pieszych i rowerów odbywa się na całej powierzchni tak oznaczonej drogi.
2. Umieszczone na jednej tarczy symbole znaków C-13 i C-16 oddzielone kreską pionową oznaczają drogę dla rowerów i drogę dla pieszych położone obok siebie, odpowiednio po stronach wskazanych na znaku. Kierujący rowerami są obowiązani do korzystania z tak oznakowanej drogi, jeżeli jest ona wyznaczona dla kierunku, w którym oni poruszają się lub zamierzają skręcić.
3. Przepisy ust. 1 i 2, § 37 ust. 2 i 3 oraz § 39 ust. 1a i 2 stosuje się odpowiednio dla oznaczania końca drogi dla pieszych i kierujących rowerami oraz końca drogi dla rowerów i drogi dla pieszych położonych obok siebie, przy czym znak C-13/C-16 jest odwoływany również znakami C-13 albo C-16.- 9 4
-
2018-06-09 00:22
W której sekundzie filmu widać te znaki??
- 2 1
-
2018-06-08 11:24
(6)
ale biegnie wzdłuż innej jezdni ( jak by ktoś nie zauważył tam są dwie jezdnie).
poza tym rowerzysta ma się na nią teleportować czy jak? musiałby zmienić kierunek jazdy żeby na nią wjechać
ciągi pieszo-rowerowe to chodniki po których nie ma obowiązku rowerzysta jechać. Zabrania tego PORD który jest nad rozporządzeniami.- 6 6
-
2018-06-08 11:26
(5)
Jak nie chcesz przestrzegać przepisów, to nie dziś się, że później kierowcy też nie będą tego robić.
- 1 7
-
2018-06-08 14:15
(4)
kierowca ma zasr*ny obowiązek uważać palancie rozumiesz to ma zakaz powodowania zagrożenia na drodze ten bydlak z krzakowej firmy zdzisiex zapomniał o tym
- 2 3
-
2018-06-08 19:42
(3)
Tak samo, jak rowerzysta ma "zasr*ny obowiązek" korzystania z DDR i CPR.
- 2 2
-
2018-06-08 20:25
Nie ma :)
- 2 3
-
2018-06-08 23:59
a co to jest CPR pacanie w przpisach na który się debilu powołujesz jest mowa o drodze dla rowerów i pasie rowerowym droga rowerowa po***ńcu musi być odpowiednio odseparowana np od pieszych czy samochodów pas rowerowy jest zawsze przy krawędzi jezdni i jest jednokierunkowy mamy tam coś takiego?Nie więc spierd..laj ze swoimi formułkami
- 2 1
-
2018-06-16 12:01
pajacu uważający się za kierowcę
Rowerzysta zawsze może być obok DDR i pasa DR, na jezdni, wystarczy, że DR nie prowadzi tam dokąd jedzie lub rowerzysta zamierza skręcić. Nikt dla ciebie żadnych manjan odpi. nie musi, bo ty nadjeżdżasz. Rowerzysta ma prawo jechać najkrótszą drogą.
- 0 0
-
2018-06-08 12:16
Pod warynkiem, że droga prowadzi (24)
Pod warynkiem, że droga prowadzi w kierunku w którym jedzie rowerzysta, więc wszystkie paragrafy, możesz sobie w buty wsadzić.
- 5 3
-
2018-06-08 12:22
(23)
i tu biegnie w kierunku w którym jedzie.
- 4 4
-
2018-06-08 12:39
Jak by tak było (22)
To był by na nią wjazd... a niema, jest po drugiej stronie dwóch jezdni.
- 2 3
-
2018-06-08 13:00
(21)
przecież możesz przeprowadzić rower przez przejście i jechać tą drogą.
- 3 2
-
2018-06-08 13:12
(12)
Jaki przepis każe przeprowadzać rower na DDR i CPR?
- 2 3
-
2018-06-08 13:14
(11)
Ten:
Prawo o Ruchu Drogowym Art 33
Art 33
Kierujący rowerem jest obowiązany korzystać z drogi dla rowerów lub pasa ruchu dla rowerów, jeśli są one wyznaczone dla kierunku, w którym się porusza lub zamierza skręcić. Kierujący rowerem, korzystając z drogi dla rowerów i pieszych, jest obowiązany zachować szczególną ostrożność i ustępować miejsca pieszym.
W tamtym miejscu CPR jest w obie strony, więc "kolasz" powinien się na niej znajdować.- 4 3
-
2018-06-08 13:24
Tak, oczywiście (10)
Tylko jak ma do niej DOJECHAĆ nie dojść, tylko dojechać? Teleport?
- 3 5
-
2018-06-08 13:28
(5)
Jest przejście. Jako rowerzysta jesteś zobowiązany do jechania cpr, więc przeprowadzasz rower na drugą stronę i jedziesz. Jesteś jakiś ograniczony i nie potrafisz korzystać z przejścia?
- 4 4
-
2018-06-08 14:20
(4)
nie ma takiego obowiązku baranie ustawy stoją wyżej niż rozporządzenia jakiegoś ministrzyny z koziej wólki CPR to zwykły chodnik w ogóle nieprzygotowany do jazdy na rowerze słyszysz debilu zwykły niebezpieczny chodnik
- 2 4
-
2018-06-08 14:25
(3)
CPR to właśnie "droga dla rowerów i pieszych" z art. 33 PORD. Zmień siodełko, bo widać, że Cię za mocno uciska.
- 3 2
-
2018-06-08 14:40
(2)
jaka to droga baranie dla rowerów i pieszych jak nie ma żadnej separacji a rowerzysta przy napotkaniu dużej grupy pieszych nie ma możliwości jazdy jaka to jest droga dla rowerów powiedz mi łaskawie
- 2 4
-
2018-06-08 14:48
(1)
Wyżej już ktoś cytował PORD § 40 Droga dla pieszych i rowerzystów, proszę poczytać ;) i zrezygnować z roweru Misiaczku, bo siodełko za bardzo uciska :)
- 3 2
-
2018-06-08 17:56
pytam ponownie idioto jak można coś nazwać drogą dla rowerów i pieszych skoro kilka punktów wyżej jest napisane jakie warunki ma spełniać droga dla rowerów
- 2 1
-
2018-06-08 13:32
(3)
Jaśnie Pan zsiadając ze swojego rumaka staje się pieszym, co uprawnia go do korzystania z chodnika i przejścia dla pieszych. Miejsce do tego magicznego przeistoczenia się z kierującego rowerem w pieszego widać w pierwszych sekundach filmiku po prawej stronie.
Może jeszcze czerwony dywan przed Jaśnie Panem rozwinąć?- 4 2
-
2018-06-08 13:47
(2)
Z drugiej strony, jeżeli tak ściśle trzymać się kodeksu, to ma zsiąść z roweru na jezdni, czy zaparkować rower na trawniku, czy wjechać na chodnik i tam się wyłączyć z ruchu?
W każdym bądź razie, złe zachowanie rowerzysty nie jest podstawą do jeszcze gorszego zachowania kierowcy.
Dodatkowo, kto powiedział że rowerzysta za 200m by nie skręcał w prawo, gdzie ścieżka nie prowadzi? W takiej sytuacji miałby pełne prawo do korzystania z drogi.- 4 4
-
2018-06-08 14:03
(1)
Skoro nie potrafisz jeździć rowerem, to nie jeździj i po problemie.
- 3 2
-
2018-06-08 17:57
zamknij ryj i będzie po problemie ok?
- 1 3
-
2018-06-08 14:17
(7)
przeprowadzić przez co idioto zatrzymać się nagle i przeprowadzić?Weź się rozpędź i walnij tym deklem o ścianę byle mocno OK?
- 1 1
-
2018-06-08 14:20
(6)
na początku filmu, po prawej jest zatoka, na której można spokojnie się zatrzymać i dojść na chodnik, dalej na przejście i na CPR... Posiadanie roweru obniża inteligencję?
- 4 3
-
2018-06-08 14:47
(5)
a powiedz mi dlaczego ktoś ma tracić czas by wjechać na jakiś j..ny chodnik?>Możesz to wytłumaczyć?
- 3 3
-
2018-06-08 14:49
(4)
To wytłumacz mi dlaczego ja mam tracić czas na staniu na czerwonym świetle przed przejazdem dla rowerów?
- 3 3
-
2018-06-08 17:38
(2)
Żadne przepis nie nakazuje rowerzyście prowadzić roweru, nie ma drogi do DDR albo CPR, nie ma możliwości. Samochody też nosicie, albo pchacie jak nie da się gdzieś dojechać?
- 3 2
-
2018-06-08 19:12
(1)
Żadne przepisy nie zobowiązują tez do myślenia i jak widać miłośnicy rowerów do tego się dostosowują :)
- 1 2
-
2018-06-09 00:01
z**by takie jak ten wsiunek z białego caddy nie umieją przewidywać skutków swojego zachowania ktoś o ujemnym iq nie powinien być kierowcą
- 2 1
-
2018-06-08 17:58
umiesz odróżnić czerwone światło od absurdu o którym pierd..lisz matole?Specjalnie debilu nigdy nie stajesz przed przejazdem rowerowym bo zwykle stoisz debilu albo przed przejściem z przejazdem albo przed całym skrzyżowaniem na którym takie przejścia/ przejazdy występują
- 1 3
-
2018-06-08 11:24
Mm
Zejść z roweru i przeprowadzić na drugą stronę
- 4 6
-
2018-06-08 11:48
(15)
Już pierwszej sekundy widać po prawej stronie przestrzeń gdzie mógł się zatrzymać, zejść z tego swojego śmiesznego pojazdu i przeprowadzić go przez chodnik i przejście dla pieszych na drugą stronę na cpr... Jeżeli jest cpr przy drodze, rower nie ma prawa po niej jechać.
Ale lepiej pchać się na drogę i utrudniać innym życie...- 8 5
-
2018-06-08 12:45
(14)
Niema przepisu nakazującego schodzenie i przeprowadzanie
- 4 4
-
2018-06-08 13:16
(13)
Ale jest przepis nakazujący korzystanie z CPR
Art. 33 PORD.- 3 2
-
2018-06-08 14:21
(12)
a jest ten CPR po tej samej drogi prowadzi tam gdzie jedzie rowerzysta nie?To spierd..laj z tym paragrafem baranie OK?
- 0 5
-
2018-06-08 14:27
(11)
Jest CPR w obu kierunkach, więc rower powinien tam się znaleźć. Nie ważne, czy po tej stronie, czy tamtej... Nie jest "jednokierunkowy"...
- 5 2
-
2018-06-08 15:02
(10)
a mnie nie obchodzi co jest po drugiej stronie nie mam obowiązku znać przebiegu chodników po drugiej stronie ani wyglądać malutkich znaków drogowych w przepisach jest jasno postawione obowiązują znaki po prawej stronie te po lewej są najwyżej powtórzeniem tych co są po prawej stronie kierowców samochodów też nie obowiązują znaki stojące na sąsiedniej ulicy niż ta która jadą
- 2 3
-
2018-06-08 15:17
(4)
Owszem, nie masz obowiązku znać chodników po drugiej stronie, ale masz obowiązek przestrzegać przepisów, a te mówią jasno. Zarówno Art. 33 PORD i par. 40 Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 r. mówią, że rowerzyści mają obowiązek jazdy rowerem po drodze dla pieszych i rowerzystów potocznie określanej ciągiem pieszo rowerowym (CPR) oznakowanej znakami C-13/C-16 z kreską poziomą lub pionową., kiedy ten jest wyznaczony wzdłuż drogi. W miejscu, gdzie został zrobiony filmik CPR po lewej stronie jest w obu kierunkach, więc "kolasz" nie miał prawa być na jezdni. Ignorantia iuris nocet i nikogo nie obchodzi "ja nie wiedziałem"... Autor nagrania sam przyznaje, że miał świadomość, że CPR jest po drugiej stronie. Dostać się tam też nie było problemu.
- 4 2
-
2018-06-08 18:00
(3)
no to wytłumacz to komuś z wejherowa albo z innego państwa chory na mózg idioto rozporządzeniami tych sk..snów z warszawy wycieram sobie d.. rozumiesz ich rozporządzenia nie stoją wyżej niż ustawy w tym kraju
- 1 3
-
2018-06-08 19:09
(2)
Czy tego chcesz, drogi Misiu, czy nie rozporządzenia też Cię obowiązują :) frustracje nic nie zmienią :)
- 2 1
-
2018-06-09 00:02
(1)
nie głupi gnoju nie dotyczą mnie i możesz mnie łaskawie w d.. pocałowac OK?
- 1 3
-
2018-06-09 12:04
Lubisz jak Cię facet w 4 litery całuje? To stąd te frustracje? Mamy XXI wiek, bycie homo jest trendy, nie musisz się z tym kryć
- 1 1
-
2018-06-08 15:30
(4)
Co to za argument, ze znaków nie ma? Jeżeli ich nie ma to i tak obowiązują zasady PORD. Przy niektórych skrzyżowaniach równorzędnych też nie ma znaków i co? Sobie jedziesz jak chcesz?
- 2 1
-
2018-06-08 18:01
(3)
no właśnie gnoju taki argument że znaki mają być widoczne jeśli tego nie pojmujesz bo masz za ciasny mózg to po prostu zamknij ryj i już skrzyżowania równorzędne zwykle baranie są oznaczane znakami ostrzegawczymi
- 1 3
-
2018-06-08 19:07
(2)
Tak czytam Twoje komentarze i mam wrażenie, że Ci psychiatra złe leki wpisuje... Idź do kuchni i wypij meliskę, bo Ci sznurek podtrzymujący uszy pęknie. Nie ma znaku nakazującego używania kierunkowskazów, nie ma też znaku nakazującego np. jazdę z włączonymi światłami przez całą dobę. Czy też nie ma znaku przyznającego pierwszeństwo rowerzyście na przejeździe rowerowym. To są przepisy PORD, których trzeba przestrzegać. Tak samo jak trzeba przestrzegać NAKAZU kożystania z ddr, czy cpr, jeżeli jest wzdłuż drogi. Tu nie ma nic do interpretacji. Albo korzystasz z ddr, cpr, albo popełniasz wykroczenie. To bardzo proste, ale dla Ciebie widocznie wciąż za trudne, a słownictwo tylko to potwierdza.
Skrzyżowania równorzędne nie muszą być oznakowane.- 2 1
-
2018-06-09 00:05
przecież głupi debilu masz w przepisach napisane że każdą zmianę kierunku wynikającą ze skręcania w inną drogę zmiany pasa omijania itd trzeba sygnalizować więc jak baranie nie ma napisane o uzywaniu kierunkowskazów ty myślisz w ogóle pajacu?Nie ma znaku ale jest zapis ćwoku bo dotyczy to wszystkich dróg przyjmij debilu do wiadomości że w przepisach jest mowa o drogach rowerowych i pasach rowerowych a nie chodnikach i skończ się głupolu osmieszać co to jest CPR idioto gdzie coś takiego występuje ty debilu w przepisach ty skończony chory umysłowo debilu przestań wymyślać swoje bajki
- 1 2
-
2018-06-09 00:18
Sam sobie przeczysz.
Wklejasz opis znaku z rozporządzenia i twierdzisz że on obowiązuje nawet gdy nie ma tego znaku LOL- 1 1
-
2018-06-08 13:36
(2)
Ale jak swieta krowa może "uniknąć" czerwonego światła, wtedy doskonale wie jak jechać po przejściu dla pieszych, i to nie schodząc z roweru.. I nie wierzę ze ten ped**arz akurat się włączył do ruchu i biedaczek nie mógł dostać się na drogę dla rowerów, po prostu jechał z premedytacją i jeszcze pretensje do całego świata.
- 6 1
-
2018-06-08 15:03
(1)
mógł śmieciu tak jechać a sz*ata w samochodziku nie ma prawa powodować niebezpieczeństwa
- 2 6
-
2018-06-09 23:38
Smieciu? Tak cię mama z gimbazy na obiad woła?
- 0 1
-
2018-06-08 10:09
(7)
dobrze ze go nagrałeś, zpacyfikujemy go
- 6 33
-
2018-06-08 10:38
(6)
Mam taką teorię: jak ktoś wozi kamerkę to jest konfliktową mendą albo słabym kierowcą, który prowokuje swoim brakiem doświadczenia niebezpieczne sytuacje. Po to mu kamerka aby potem się dowartościować "zobaczcie wszyscy jak inni źle jeżdżą". To na prawdę nie o to chodzi aby w razie wypadku być wstanie udowodnić komuś, że "to nie ja złamałem prawo" - chodzi o to aby do wypadków a nawet sytuacji niebezpiecznych nie dochodziło. Kamerka wyzwala w kierowcy poczucie "jadę zgodnie z prawem i niech wszyscy inni uważają", a to jest prosta droga do szpitala lub na cmentarz. Zdrowego rozsądku życzę autorowi filmiku (po to są drogi rowerowe aby rowerzyści byli bezpieczniejsi a samochodziarzom jechało się szybciej).
- 6 15
-
2018-06-08 10:52
(1)
kogo obchodza twoje teorie?
- 9 2
-
2018-06-08 12:14
kogo obchodzi twoja opinia na temat mojej teorii?
- 1 3
-
2018-06-08 10:57
(2)
albo po prostu dba o swoje bezpieczeństwo. nie mierz innych swoją miarą
- 9 1
-
2018-06-08 12:14
(1)
Właśnie o takie myślenie mi chodziło: "kamera podnosi bezpieczeństwo" - kręcisz filmik na youtuba i jesteś dzięki temu nieśmiertelny.
I nie mierzę wszystkich swoją miarą: kamerki nie wożę (ani w rowerze ani w samochodzie), jeżdżę rowerem po ścieżkach a przed skrzyżowaniami czy przejazdami zwalniam i się rozglądam - i nadal żyję cały i zdrowy.- 0 4
-
2018-06-08 16:03
się chwalisz czy żalisz?
- 2 2
-
2018-06-08 11:02
Teoria z d*py, tak jak zapewne Twoja jazda. Drogi są zdominowane przez takich mistrzów kierownicy co jeżdżą szybko a bezpiecznie a pozostali to zawalidrogi z kamerami.
- 6 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.