TV

Bonnie Tyler w Operze Leśnej

4799 wyświetleń 13 sierpnia 2019 (99 opinii)

Bonnie Tyler w Operze Leśnej. Sopot Top Of The Top.

Więcej na ten temat

Opinie (99) 6 zablokowanych

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

    Szpak

    Niektóre standardy nie powinny być przekoloryzowane. Z przykrością stwierdzam, że Szpak zwalił piosenki Kory a Dziwny jest ten świat w jego wykonaniu jest żenadą. Brak mu warsztatu a już uważa się za wielką gwiazdę. Chce nadrobić miną i strojem no ale... co się komu podoba. Bez obrazy.

    • 2 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

    3 dzień festiwalu

    Wielka lipa . Szpakowi daleko do Niemena. Emeryci " trzeba ze sceny zejść" i nie katować słuchaczy.

    • 2 4

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

    Żenada

    Ktoś z wykonawców śpiewał na żywo?
    Wątpię

    • 2 0

  • Mozna było sie tego spodziewać (1)

    Czy lista wystepujacych była tajemncą? Czy nie zapowiadano tego, co bedzie idea wiodocą koncertu/ To wszystko było znane. Po co zatemk oglądać, kupowac bilety, nietanie. No po co. Żeby teraz ględzić. Konc3erty na zywo maja swoją urodę. Raz wychodzi lepiej, raz gorzej. Dzzis i jutro też tam beda grali i spiewali. Radze zostac w domu, a Tv mprzełączych na jeden z kilkuset kanałow i nie marudzic proszę, bo od marudzenia to juz na wyioty mi sie zbiera. Dookoła ludziom nic nie pasuje.
    Ej tam ludziska, usmiech proszę, idzicie na spacer do lasu, do parku kupcie sobie porcje lodów, albo piwko wyypijcie, jest lato, kwitna kwiaty, tyle radosci wokó, a wy kwasne miny i marudzenie, gledzenie brrr :-)

    • 19 4

    • na żywo

      żeby to jeszcze było na żywo - półplayback dla ludu leci w tv już od ponad 20 lat

      • 1 0

  • Edyta

    Jak ja czytam te komentarze to sorry ale mi sie chce.......tylko jedno.Bylam widzialam jedno chyba za duzo allkoholu wypiliscie haha

    • 1 0

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

    2 dzień festiwalu

    Ewa Farna, Roksana Węgiel i Duńczyk OK Reszta to usypiacze

    • 1 2

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

    Festiwal .

    Jak to nas boli kiedy ludzie dobrze sie bawia .....

    • 0 5

  • Lol

    Widząc te wszystkie głowy to chyba naprawde show bylo haha jak by ci wszyscy ludzie zastanawiali sie co oni tam robia

    • 1 1

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

    Luuuudzie,co za żenada!

    • 2 3

  • Opinia do artykułu

    Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

    Agnieszka (3)

    Agnieszka bardzo ładnie wygląda. W takim bardziej stonowanym wydaniu ale nadal z pazurem jest najlepiej.

    • 18 31

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

      porazka festiwal?????

      Tragedia biegajaca Agnieszka pozostali slabo gwiazda Gorniak kit dziecko Margaret haha
      kiedy bedzie prawdziwy Sopot Festiwal

      • 1 1

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

      chyllińska juz lepiej niech nie wystepuje, troche musi nadrabiac niedobory głosu fryzurą i imagem

      dzisiaj im dziwniej głupiej i bardziej niezrozumiale tym lepiej, żenada,

      • 6 2

    • Opinia do artykułu

      Zobacz artykuł Sopot Top Of The Top pełen hitów

      Chlińska wypadła najlepiej..zero playbacku, prawdziwy głos, prawdziwa ona...

      zero ściemy i od razu ludzie wstali z miejsc bo czuli że to jest to czego oczekują....

      • 6 7

alert Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.

Popularne, a nie widziałeś

Najczęściej oglądane