Auto w rowie na Armii Krajowej
19197 wyświetleń 23 października 2018 (436 opinii)Uwaga, mogą wystąpić utrudnienia w ruchu z powodu auta które znalazło się w rowie.
Więcej na ten temat
Opinie (436) 9 zablokowanych
-
2018-10-24 11:32
(7)
Taaa
Darujcie sobie takie tytuły
Bo wychodzi na to, że to wina zakręty, a nie tych idiotów co sobie tam nie radzą.- 431 23
-
2018-10-24 11:45
"Choć obowiązuje na niej ograniczenie prędkości do 50 km/h, to specyfika tego odcinka - łączącego ekspresówkę z szeroką dwupasmówką - raczej zachęca kierowców do szybszej jazdy"
Polskiego kierowcę do szybszej jazdy zachęci wszystko, w tym droga polna. I potem nawet krzywizna ziemi przeszkadza ;)- 42 2
-
2018-10-24 12:17
Ale faktem jest, że (1)
ten odcinek jest po prostu źle wykonany. Pomijając już kąty jakie tam zrobiono to nachylenie nawierzchni jest tragiczne. Większość samochodów jeżdżących po Gdańsku powinna tam jechać 40 bo przy ich stanie technicznym wypadki byłyby co godzinę.
- 5 19
-
2018-10-24 12:43
Sam jesteś źle wykonany
- 8 2
-
2018-10-24 13:10
i tory... tory tez były złe
ot co
- 5 0
-
2018-10-24 15:45
Jeżdżę tam co chwilę, i jakoś problemów nie mam. Ale ja nie wchodzę w zakręt zapierniczając ile fabryka dała - to pewnie mój błąd.
- 4 3
-
2018-10-24 20:12
obywatel
Ten wlot jest spitolony tak jak wjazd na Kwiatkowskiego, ale takich mamy fachowców.
- 2 1
-
2018-10-25 11:33
Trzeba jeździć z wyobraźnią ja niemam z tym problemu wystarczy dostosować odpowiednią prędkość i będzie dobrze,
- 1 0
-
2018-10-24 11:33
Jest ograniczenie do 50? (9)
Jest! Więc nie widzę problemu po stronie drogi, a jedynie po stronie ludzi omyłkowo nazywanymi "kierowcami"
- 384 25
-
2018-10-24 11:56
zauważ, że wszyscy politykierzy pokazują nam bezradność
ostatnio nawet zlikwidowano bezwzględne zatrzymania praw jazdy po przekroczeniu 50/h, bo zaczęło to dotykać kast z zasady gardzących prawem dla hołoty. Jakieś niepotrzebne zawracanie głowy, a przecież wiadomo, że to syn tego i tamtego.
Ich konieczność zawsze jest wyższa niż twoje życie!- 19 4
-
2018-10-24 12:12
to jak jest 50 to jedź chociaż te 50 skoro lewym pasem "szeryfujesz"
- 7 3
-
2018-10-24 12:13
Zobaczysz, jak będziesz próbował zmienić pas z eswoim 50km/h (2)
Jak można coś technicznie poprawić niewielkim nakładem - to się to robi!
- 9 13
-
2018-10-24 13:03
To może zamieńmy drogi na tory wyścigowe? (1)
A każdy zakręt wyprofilujmy do 45%... jak na torach kolarskich....
- 12 6
-
2018-10-24 14:17
d**il i z takiego toru wyleci.
- 2 1
-
2018-10-24 15:58
Chyba właśnie w tym problem
Ograniczenie jest już na początku łagodnego luku w lewo (czyli jadąc od Gdyni), który jest łagodny i 90% kierowców jedzie tam 80+.
Potem przychodzi wspomniana "katapulta", na której środku jest szczyt niewielkiego wzniesienia.
Na tym prawym zakręcie trzeba już uważać, szczególnie gdy mokro.- 5 0
-
2018-10-24 16:41
15 - (2)
Widać ile osób miało wypadek w tym miejscu i są oburzeni komentarzami, a ja bym zabrał prawko i kopnął w tyłek na 3 miechy a w tym czasie nakazał ukończyć kurs jazdy
- 3 3
-
2018-10-24 21:55
(1)
Raczej widać ile osób broni bylejakości. Wielka, kilkuletnia przebudowa węzła, specjalnie dodany wiadukt w celu zwiększenia przepustowości skrzyżowania w kierunku Gdańska, a na koniec wstawione ograniczenie do 50km/h, żeby auto osobowe po suchym asfalcie mogło bezpiecznie łuk przejechać.
Wiadomo, "to tak musi być" i "nie da się", nie każdy jest Kulombem.- 2 3
-
2018-10-25 09:35
Witamy w Polsce, gdzie każdy jest znawcą i podważa zasadność wszystkiego... Kużwa, stoi 50? Stoi. To o czym tu dyskutować?
A może ta 50ka stoi nie dlatego żę łuk jakoś źle wyprofilowany a dlatego że włączasz się do ruchliwej trasy i ma na celu zwiększenie bezpeiczeńśtwa ale takim matołkom jak tym te lizaki to wyzwania a nie ograniczenia.
Ludzie, noga z gazu i zacznijcie wkońcu jeździć jak na posiadacza PJ przystało.
Nie ma czegoś takiego jak szybko i bezpieczenie. Jedziesz albo szybko albo bezpiecznie - z Was żadne Kubice, mimo że to Wasze ego Wam podpowiada. Jak byście byli tak zarąbiści, to dawno byście jeździli w formule, nascarze czy rajdach. A prawda jest taka, że zasuwanie 100 po mieście nie wymaga szczególnych umiejętności a małego mózgu i braku szacunku.- 2 2
-
2018-10-24 11:34
(13)
Przyczyna jest tylko jedna - niedostosowanie prędkości do swoich umiejętności i warunków jazdy. Masz dobre auto, jesteś dobrym kierowcą to i przy 80 tam nie wylecisz a le jak jesteś świeżakiem lub niedzielnym to zwolnij do tych 50 a nawet 40 i wjedź w łuk spokojnie, lepiej być otrąbionym niż martwym lub kaleką.
- 303 22
-
2018-10-24 11:43
te, zawodowy (5)
a przypomnij mi co oznacza ograniczenie do 50? Oznacza może że mam sprawdzać czy jestem dobrym kierowcą w dobrym aucie? Czy może jednak oznacza, że mam nie przekraczać 50ciu?
Dobry kierowca to nie taki, co w lamborghini przejedzie słowację wyprzedzając na styk na zakrętach tylko taki, który umie się odpowiedzialnie zachować w ruchu samochodowym.- 54 4
-
2018-10-24 12:04
każdy jest przecież zawodowcem i co tam, że droga jest wspólna
Gdy on jest zawodowcem, to ma prawo zabić!
- 12 2
-
2018-10-24 13:29
(3)
Człowieku jak wszyscy zawodowi jeździliby przepisowo to nic na czas by nigdzie nie dotarło, jest 50, jedziesz 70, jak jesteś wyspany i masz dobre to lepsze niż młode łepek 120 w starej beemce. Nie pouczaj innych, bardziej doświadczonych.
- 0 19
-
2018-10-24 13:32
Aha... Świetna teoria...
- 13 0
-
2018-10-24 13:52
Tak znamy takich (1)
Doświadczona złotówa wyprzedzająca na podwójnej ciągłej a później musisz dawać po heblach i spitalać na pobocze by się doświadczony kierowca zmieścił, bo dzisiaj był niewyspany / nie w humorze / miał gorszy dzień / okresowo idiotą*. Młodzi są tak samo winni tego co się dzieje na drogach jak ci "doświadczeni".
Zresztą co to za uzasadnienie. Mogę łamać prawo i przepisy bo się śpieszę? Nic by na czas nie dotarło? Mylisz się. To, że nie macie czasu dostarczyć na czas to wina tego, że pokazujecie, że łamiąc przepisy dacie radę i jesteście gotowi ryzykować życie.
* - niepotrzebne skreślić- 16 0
-
2018-10-24 16:50
złotówy to takie kierowcy, że wiesz
- 0 0
-
2018-10-24 12:14
(1)
ludzie kupuję dobre auta i myślą że te auto czyni ich dobrym kierowcą- niestety tak nie jest - nie mamy jeszcze aut w pełni autonomicznych i najczęściej nawet w dobrym aucie sierota drogowa jest ta sama
- 9 1
-
2018-10-24 12:21
Gorzej!
Im gorszy kierowca tym lepszy/nowszy samochód kupuje w nadziei, że ogrom trzyliterowych systemów nadrobi braki w umiejętnościach. A niestety tak się nie da, bo prawa fizyki pozostają takie same.
- 13 0
-
2018-10-24 12:27
Tylko, że niektórzy myślą, że mają dobre auto, albo że są dobrym kierowcą, albo jedno i drugie, a tak wcale nie jest!
- 4 0
-
2018-10-24 12:34
dokładnie dostosować prędkość do warunków to raz, ale do umiejętności (1)
to dwa! Polacy jeżdżą fatalnie i czas to w kocu powiedzieć. Zabójcy, a nie kierowcy... Strach wyjeżdżać na ulicę, bo nie wiesz co za chwilę jakiś idiota, albo idiotka bez wyobraźni odwali...
- 5 1
-
2018-10-24 13:24
Czyli jak umiejętności duże,
to warunki nie są żadną przeszkodą, a tym bardziej znak ograniczenia prędkości!
Z badań wynika że 3/4 kierowców na Słowackiego nie stosuje się do ograniczeń, więc chyba dostosowują się do umiejętności!- 0 0
-
2018-10-24 13:31
120 na slabych oponach i jest tez ok
- 0 2
-
2018-10-25 09:49
otrabionym bo jedziesz przepisowo? sam jestes bałwanie niedzielnym kierowca albo własnie tym idiotoą o których piszesz
- 2 0
-
2018-10-24 11:34
Sami mistrzowie kierownicy (5)
To główny powód :-)
- 178 5
-
2018-10-24 11:51
szeryfowie i instruktorzy (3)
bo jak ktoś tam jedzie przepisowo, to trzeba mu pokazać jak się jeździ!
Jakieś 20% kierowców daje sobie prawo do pouczania instruowania innych, gdyż oni wiedzą lepiej i potrafią doskonalej oceniać sytuację!- 12 0
-
2018-10-24 13:06
(2)
lewy pas to nie kółko różańcowe - ja wiem że na wsi jest jeden pas i ciężko pojąć zasady w mieście ale w Polsce obowiązuje ruch prawostronny i nieuzasadnione korzystanie z lewego tak samo jak blokowanie lewego pasa jest karane mandatem !
- 2 5
-
2018-10-24 13:26
tam na obu pasach jest ta sama prędkość maksymalna (1)
a jak fisiujesz, to wykładaj się na dach.
- 5 1
-
2018-10-24 15:23
Mandat i punkty karne za jazdę lewym pasem
Policja dobrze to rozumie i coraz częściej patroluje ulice miast, w poszukiwaniu takich „nieustępliwych” kierowców, karząc ich surowymi mandatami za takie nieodpowiedzialne zachowanie. W zależności od stopnia wykroczenia Policjant może wystawić mandat w wysokości 20-500 zł i 2 punkty karne. Co ciekawe, bardzo często decyduje się na najwyższy wymiar grzywny.
Ograniczenie prędkości a jazda lewym pasem
Tłumaczenia, że pojazd porusza się lewym pasem z maksymalną dopuszczalną prędkością na danym odcinku drogi nie mają żadnego uzasadnienia. Główną zasadą poruszania się po polskich drogach jest obowiązek trzymania się prawej strony jezdni. Lewa służy wyprzedzaniu. Tylko i wyłącznie wyprzedzaniu.
Skręt w lewo
Jeśli kierowca zbliża się do skrzyżowania, na którym musi wykonać manewr skrętu w lewo, to niech zmieni pas najwcześniej 200-300 metrów przed skrzyżowaniem. Jeśli ma bardzo niskie umiejętności za kierownicą może zrobić to wcześniej, ale niech przynajmniej dostosuje prędkość do takiego poziomu, aby nie utrudniać manewru wyprzedzania pojazdom jadącym za nim.
Przyczyny jazdy lewym pasem
Z czego bierze się ta wrodzona polska skłonność to uprzykrzania innych kierowcom życia? Z wielu powodów. Pierwszy z nich to niskie umiejętności kierowców i przeświadczenie, że ważne jest tylko to, co dzieje się przed autem. Drugim powodem jest brak kultury, grubiaństwo i przekonanie o wyższości nad innymi osobami. Trzecim jest niska świadomość popełnianego wykroczenia. Czwartym zbyt rzadkie kontrole policji, zwłaszcza na tle zachodnich sąsiadów, których służby porządkowe błyskawicznie reagują na tego typu zjawiska.- 1 2
-
2018-10-24 15:37
te osoby, które wylecia z zakrętu
nie potrafią jeździć to raz, mają łyse opony to dwa, a jeden i dwa daje trzy czyli ludzie jeżdżą jak poje...ni
- 2 0
-
2018-10-24 11:34
(12)
Jeździłem tamtędy z pracy przez 10lat dzień w dzień i ani razu nie miałem problemów, nawet na śniegu. No ale jak ktoś jedzie tam 100km/h to wylatuje.
- 210 9
-
2018-10-24 11:45
10 lat temu nie było tej drogi...
- 22 10
-
2018-10-24 11:57
(1)
Ten węzeł ma 6 lat...
- 11 1
-
2018-10-24 12:01
on jeździł w dwie strony
dlatego liczy podwójnie
ale generalnie zgadzam się co do słuszności- 26 3
-
2018-10-24 12:10
No niewiem. Przy 100km/godz też jest ok. (1)
Coś musi być innego na rzeczy. Może na zakręcie wciskaja pedał hamulca i ich zarzuca..
- 9 2
-
2018-10-24 18:25
To samo co na Polskich drogach
Czyli łyse kapcie i zużyte amorki.
- 2 0
-
2018-10-24 13:37
Ciekawe, bo odcinek, o którym mowa został oddany do użytku ok 7 lat temu..
- 1 1
-
2018-10-24 13:52
10 lat już tamtędy jeździsz? gratuluję ... ale przestań już brać to co bierzesz
- 1 3
-
2018-10-24 14:44
To ten zjazd z obwodnicy na WZ jest tam już 10 lat?
Chyba kogoś fantazja poniosła
- 1 0
-
2018-10-24 15:55
6
Sześć lat temu otwarto ten węzeł
- 1 0
-
2018-10-24 18:03
(1)
Pajacu ten zakręt ma 7 lat
- 1 0
-
2018-10-25 09:51
gnoju to jest powód aby go lżyć? kretynie wsiowy zza obwodnicy, widac ze stamtąd pochodzisz
- 2 0
-
2018-10-27 01:56
ech.. balwan szkoda tylko ze 10 lat temu nie bylo tego zakretu
- 1 0
-
2018-10-24 11:35
Za łatwo utrzymać PJ (9)
jeżeli tego typu kierowcy, którzy gardzą ewentualnością odebrania życia komuś postronnemu są karani wyłącznie mandatami, to jest to kpina z normalnych użytkowników dróg.
- 106 4
-
2018-10-24 12:15
(6)
to pokaż mi pijaków drogowych z dożywotnio odebranym prawem jazdy którzy przestali jeździć
- 3 4
-
2018-10-24 12:40
(1)
czyli nie odbierać, bo są pijacy
- 6 1
-
2018-10-29 09:20
a gdzie to napisano ? kary są zbyt mało surowe i nie przynoszą pożądanego skutku
- 1 2
-
2018-10-24 13:52
bo odebranie prawka to żadna kara (2)
tylko i wyłącznie więzienie
- 7 0
-
2018-10-24 15:23
ee tam (1)
fure trza skonfiskować i po krzyku. Nie ważne czy własna, czy nie. Niech się taki dureń martwi, że teraz musi oddać, jak nie ma. Najbardziej boli walenie po kieszeni.
- 4 4
-
2018-10-25 07:36
Tak, tylko!
Zazwyczaj tak jest, że recydywa jest łapana po odebraniu uprawnień po pijaku i podczas wypadku. Klasyka. A gość czeka, oczywiście jeżdżąc dalej, na odbycie kary pół roku. Kpina.
- 3 1
-
2018-10-25 08:54
Obciąć dłonie i stopy. A najlepiej dekapitowac morderców.
- 0 0
-
2018-10-24 19:15
Niezupełnie. (1)
Po prostu prawko dostaje się nie za to, za co powinno się dostawać. Te milimetry na placyku ...
- 2 0
-
2018-10-25 07:40
Na placu powinno być 15 manewrów i z tolerancją 1 cm
To kpina, żeby sądzić, że młody kierowca sam się doszkoli! Popatrz na parkingi. Patologia. A ścinanie zakrętów? A korek na S6 bo ciężarówka zajmuje pół metra pasa i już nikt obok niej nie daje rady przejechać a miejsca jest na dwa tiry... niestety jeśli czegoś nie nauczysz batem to później stopy przejmują funkcję mózgu.
- 2 1
-
2018-10-24 11:36
Może i zakręt katapulta (4)
ale nikt ci nie każe zostawać pociskiem w tej katapulcie...
Jest ograniczenie? To się stosuj.
Są trudne warunki pogodowe? To jedź wolniej.
No a przede wszystkim jak kierujesz pojazdem ważącym tonę to się skup na kierowaniu, a nie na czytaniu fejsbuka!- 231 3
-
2018-10-24 12:12
wprowadzenie nawet miliona pytań nie uchroni przez kierowcami którzy się nie nadają do prowadzenia pojazdu (3)
powinno się zaostrzyć badania i wprowadzić badania jak dla kierowców zawodowych ba! nawet jeszcze skomplikować takie badania by wykluczyć ewentualne "pomyłki" .
Wtedy na drogi wyjeżdżałoby mniej przypadkowych "kierowców" i samochodów było by mnie ! zatem było by bezpieczniej i więcej miejsca.
Ale .....
Tak się nie stanie bo każdy kto ma plastikowy kartonik przynosi kasę do budżetu państwa i innych instytucji korzystających na ów " kierowcach" .
Nie każdy nadaje się na kierowcę lecz niestety taki za którymś razem x20 . Zda egzamin cudem .- 6 4
-
2018-10-24 12:15
i co jeszcze... wątpię byś przeszedł badania psychiatryczne, nikt normalny nie wypisuje tu elaboratów.
jak bombka jest za duża na pudełko, to nie ściskasz bombki, tylko bierzesz większe pudełko. Ale nie pojmiesz...
- 4 6
-
2018-10-24 12:32
(1)
Najlepiej od razu przyznać Ci order wzorowego kierowcy, a reszcie zabronić jeździć. Dużo szybciej, dużo prościej.
- 3 5
-
2018-10-24 17:18
po co tyle? Co 5 lat egzamin obowiązkowy dla wszystkich i zostanie garstka kierowców...
- 5 0
-
2018-10-24 11:36
chyba dla upośledzonych
- 15 0
-
2018-10-24 11:37
Jechałem tam motocyklem ponad 100km/h (4)
I nic mnie się nie stało, po za tym, że musiałem się lekko pochylić :) Tam i dwieście da się bezpiecznie jechać :) Droga jak stół, jak ktoś się tam rozbił, to się może rozbić gdziekolwiek. Ktoś kto tam się rozbił powinien jeździć ZKM albo rowerem.
- 12 20
-
2018-10-24 11:46
serdeczne życzenia cienkiej warstewki oleju na drodze (3)
w każdym miejscu, gdzie przy ograniczeniu do 50 lecisz 100.
Tylko dbaj proszę o jakość swoich rogówek z myślą o biorcy twoich organów. Wysypiaj się, nie wgapiaj w ekran komputera. Przynajmniej ktoś o tobie ciepło pomyśli.- 10 1
-
2018-10-24 11:56
Myślę, że tylko 0.07% polskiego społeczeństwa chciałoby moje narządy (2)
Wysypiam się, chodzę do lekarza i biorę dziennie 20 tabletek. Myślę, że zdecydowana większość polskich lekarzy bałoby się dotknąć moich narządów :) Dotykają mnie tylko w rękawiczkach jak muszą :)
Większość myślących wie dlaczego :)
Poza tym jeżdżę tylko jak jest ciepło i sucho.- 1 5
-
2018-10-24 12:21
I potem takiego będą ratownicy zbierać, się narażając
- 3 1
-
2018-10-24 12:23
bo głosujesz na PO? :P
- 1 2
-
2018-10-24 11:38
ja tam jadę 110km/h co prawda z piskiem opon, ale daję radę (1)
ale lekkie sportowe auto, dobre opony, a nie 2 tonowy klocek :P
- 7 28
-
2018-10-24 18:23
zmien opony i zrób zbeiżność i geometrię
jak przy 110 tam ci piszczą opony to lepiej zmień te opony i zainteresuj się zbieżnością i geometrią w tym aucie
- 2 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.