Agresywny plażowicz do ratownika: Chodź na solówkę
25987 wyświetleń 23 sierpnia 2022 (610 opinii)Film z incydentu na plaży opublikowali ratownicy sopockiego WOPR.
Więcej na ten temat
Opinie (610) ponad 50 zablokowanych
-
2022-08-23 13:53
Opinia wyróżniona
(51)
A najgorsze jest to, że takiemu cwaniakowi potem coś by się stało w wodzie, w której nie miał prawa przebywać, to ratownicy by mieli problemy
- 876 14
-
2022-08-24 23:26
taaaa ...
to pierwszy by sprawę zakładał, że ratownicy źle wykonywali swoje obowiązki. Tak jak z gimbazą krzyczącą *W*P - a gdy ktoś sr*nie im na drodze to dzwonią "na psy" "pały" czy jak ich tam zwą
- 0 1
-
2022-08-24 10:40
(1)
Nie prawda. A jak ratownicy pójdą już do domu i wtedy coś się stanie to też za to odpowiadają?
Pomyśl trochę co piszesz.- 0 2
-
2022-08-26 18:57
Wtedy przygłupy odpowiadają za swoje działania sami.
- 0 0
-
2022-08-24 06:26
on chcial na solo ;)
bartek usa?
- 1 0
-
2022-08-23 15:21
Wyborcy PO (3)
- 6 18
-
2022-08-23 19:35
Wyborcy PO to akurat są w pracy o tej porze, bo ktoś musi na wasz socjal zarabiać. (2)
- 19 2
-
2022-08-24 14:45
Elektorat po pracuje na czarno więc nawet urlopu nie ma xD
- 1 0
-
2022-08-23 23:26
No tak. Wyborcy PO nie maja urlopu. Musza za****ac na kredyty, bo im wciskają od 20 lat na waciki nawet ;)
- 3 4
-
2022-08-23 14:51
Oj tak (1)
Jak ja byłem ratownikiem x lat temu, to od takich akcji miałem kierownika, który wchodził jak w masło w takich cwaniaczków. Na każdego kozaka trzeba jeszcze większego kozaka ;)
- 14 1
-
2022-08-23 15:15
Pewnie twój kierownik włączył za pomocą smoków w twoich snach?
- 2 14
-
2022-08-23 14:45
A jego królowa by dostała rentę socjalną na rodzinę. (3)
- 10 2
-
2022-08-23 19:34
Kąkubina nie dostanie (2)
- 3 0
-
2022-08-25 21:47
Jeśli są dziateczki, to dostanie.
- 0 0
-
2022-08-24 12:21
co to kąkubina?
- 0 0
-
2022-08-23 14:32
Patologia (4)
Szkoda, że jednak nie wszedł do wody i tam został na wieki. Chory psychicznie przez sterydy. Dla takiego jedynym ratunkiem jest śmierć
- 28 2
-
2022-08-23 15:14
(3)
Ciekawe jaką trzeba mieć za to chorobę psychiczną aby komuś życzyć śmierci
- 3 22
-
2022-08-24 12:21
To nie jest ktoś.
- 0 0
-
2022-08-23 18:38
(1)
katolik
- 6 3
-
2022-08-24 14:41
Raczej po wypowiedzi bardziej można stwierdzić że lewak a czerwoni zawsze mają chęć na mordowanie
- 0 2
-
2022-08-23 14:28
ale o co chodzi? (16)
jest wolnym czlowiekiem i ma prawo robic co chce ,jesli TYLKO siebie naraza na niebezpieczenstwo!!
Co to w ogole za pomysl,zeby zakazywac komus kapieli? Mozna najwyzej nie rekomendowac i sygnalizowac ryzyko.Dorosly czlowiek sam za siebie bierze odpowiedzialnosc.Niedlugo bedzie zakaz wchodzenia na dachy,drabiny (bo mozna spasc).- 16 85
-
2022-08-23 16:48
A o ratownikach zapomniales. Muszą narażać się później...
- 11 1
-
2022-08-23 16:25
nie nie ma prawa robić rzeczy niezgodnych z prawem a takim jest zakaz kompieli (2)
tak samo jak jest zakaz wjazdu nie może sobie wjechać bo "jest mieszkańcem" a zakaz wywiesili robotnicy z innego miasta
- 2 5
-
2022-08-24 06:30
kąpieli (1)
analfabeto
- 2 1
-
2022-08-25 21:47
To kompieli wygląda na mojego byłego sąsiada, Maniuś to ty?
- 0 0
-
2022-08-23 15:04
Chce robic co chce...
to niech idzie 500m dalej na niestrzezona plaze. Dziekuje i dowidzenia
- 37 0
-
2022-08-23 14:50
(2)
jasne, ale później ratownicy takie d**ila muszą ratować narażając swoje zdrowie.
Jesteś po prostu głupi, jak nie pasują Ci zasady życia w społeczeństwie, to zapraszam do pustelni w góry. Tam będziesz mógł sobie robić co chcesz i nie liczyć na czyjąkolwiek pomoc.- 32 2
-
2022-08-24 10:32
(1)
Dziękuję, skorzystam. Z dala od was, społeczeństwo pajacow
- 0 1
-
2022-08-24 12:19
Świetnie. My, pajace, poradzimy sobie świetnie bez ciebie- świadomego inteligenta.
- 0 0
-
2022-08-23 14:35
(7)
a później lekarze będą go reanimować i ratować na mój koszt?
- 81 9
-
2022-08-23 15:16
Powinni ratować na jego koszt. (2)
Gdyby były przepisy które wyraźnie by mówiły, że idąc pływać przy czerwonej fladze ponosisz koszty akcji ratowniczej, chętnych do udawania delfina byłoby niewielu. A tak mamy marny zakaz... W sumie Polscy lubią państwo na niby, na niby pracują, na niby głosują.
- 11 4
-
2022-08-25 21:46
Jak znam życie, to w jego przypadku nie byłoby z czego ściągnąć. Mam takich sąsiadów jak on.
- 0 0
-
2022-08-23 23:17
Ale po co narazac swoje zycie.
Kazdy ma prawo byc i**otą.
- 3 0
-
2022-08-23 15:13
(3)
Tak samo jak reanimują tych co za szybko jeżdżą autami przez co mają wypadki, tak samo ratują palaczy co przez lata się trują. A tak na marginesie twoje składki nie utrzymują całej służby zdrowia a nawet wszystkich składki nie starczają na podstawowe funkcjonowanie nie tej instytucji więc już z swoich składek od najniższej krajowej nie rób zbawcy całego systemu
- 6 33
-
2022-08-23 15:43
Fajni zakompleksieni ludzie. (1)
Nie widzi gościa ale już wie, że on pracuje za minimalną krajową, a nawet gdyby... . :) Żałośni jesteście.
- 14 3
-
2022-08-24 14:39
Żałosne to jest twierdzenie że składki jednej osoby idą na wszystko co innych otacza i na leczenie każdego innego obywatela. Trzeba mieć niezły kompleks aby twierdzić że twoje składki idą na leczenie i ratowanie całego świata
- 0 2
-
2022-08-23 15:26
I dla tych co ryzykują szybką jazdą
Jest kara w postaci mandatów. A palaczy łoi się stałymi dodatkowymi opłatami do paczki fajek.
- 29 0
-
2022-08-23 14:10
(4)
Przeciez wyraznie to wyartykuowal: "To jest moje miasto". Prawo wlasnosci zostalo w tym momencie rowniez pogwlacone. A tak bez ironii... Wielu uwazajacych sie i zachowujacych sie jak wlasciciele w glownej mierze tzw. patriotow biega po ulicach polskich miast.
- 49 2
-
2022-08-24 10:14
Wybelkotal, wręcz wydalił zdanie
- 0 0
-
2022-08-23 17:16
(2)
Haha też mi pachnie typowym psudo(zaznaczam-pseudo) "gangsterem":) Typowy "sopocianin" od 2/3 lat, bo jego konkubina wynajmuje obok mieszkanie do celów lodowo/masazowych. I jak się wozi haha, daje głowę że słój-pseudo-gangster. Tak, czy inaczej, chętnie rzuciłbym mu rękawice za to wiesniactwo...
- 35 1
-
2022-08-25 21:44
Mamy w Sopocie parę patologicznych rodzin, każdy miał szansę załapać się na przedstawiciela, którejś z nich w podstawówce.
Do dziś pamiętam tych 6 nazwisk z mojej dzielnicy, widzę też, że wyrosły młode równie prężne pokolenia. On jest pewno z takiej ekipy.
- 0 0
-
2022-08-24 10:14
Lepiej rzuć nim, bo z rękawicami nie zrozumie i pomyśli, że prezent distal
- 5 0
-
2022-08-23 14:11
Jeśli jet czerwona flaga, to niekoniecznie.
- 5 2
-
2022-08-23 13:57
gębę pokazać i już (8)
jak jest takim cwaniakiem to niech się o tym całe miasto dowie
- 114 1
-
2022-08-23 15:58
Jak to pewnie jest uwaga... (1)
Wmieszkqniec warszafki
- 4 5
-
2022-08-24 06:04
A przeczytałeś artykuł, czy tylko obrazki obejrzałeś? Mieszkaniec Sopotu...
- 6 0
-
2022-08-23 14:07
Wystarczył by papier że wchodzi bez jakiej kolwiek pomocy w razie jak coś się stanie i tyle (5)
- 6 41
-
2022-08-24 06:28
naucz sie pisać :)
Jakiejkolwiek piszemy łącznie.
- 1 1
-
2022-08-23 14:28
Myślisz, że ten troglodyta potrafi się podpisać? (3)
- 76 4
-
2022-08-24 10:12
Może twarz odcisnąć jako podpis :)
- 2 0
-
2022-08-23 17:25
Dziwne zachowanie WOPRu (1)
Chlopaki... gosc pijany bylo Was chyba ze 3 i zaden nie wpadl ze z pijanym sie nie dogadasz? Mowisz ze na plazy gdzie pracujesz jest zakaz wejscia i jak gosc pcha sie na sile wzywasz gliny i tyle. Gosc tak zrobiony ze ledwo lapal oddech a co tu mowa o innych rzeczach... po co jakies gadtki d*perele na darmo?
- 12 31
-
2022-08-24 14:36
tytuł oznajmia że pisał go "podekscytowany" redaktorzyna od fame coś czy cuś tam...
- 1 2
-
2022-08-23 13:42
Opinia wyróżniona
Bardzo dobrze ze ratownik ma taka ochrone prawna (40)
Ale kanarzy mają to na codzień i nie mają zadnej
- 581 49
-
2022-08-24 08:04
A kanarzy to kanalie i ich zachowanie tylko świadczy o tym, że na nic nie zasługują.
- 2 1
-
2022-08-24 05:59
Kanarow to powinno się oklepywac tak bez przyczyny za samo bycie kanarem
- 2 4
-
2022-08-24 05:54
Bo kanar to tez osobowość
- 1 1
-
2022-08-23 17:55
Kanary to są Kanary oni nie są ratownikami (2)
- 3 0
-
2022-08-24 05:58
Kanary żałośni nieudacznicy (1)
- 1 2
-
2022-08-24 10:50
Jak politycy
- 0 0
-
2022-08-23 15:53
każdy powinien mieć taką ochronę prawną (4)
- 6 1
-
2022-08-23 19:47
(3)
Nie każdy pilnuje porządku, dba o bezpieczeństwo społeczne, musi się użerać z i**otami itd. Nie rozumiesz tego? Ochronę prawna każdy ma. Z racji wykonywania zawodu musza być specjalne prawa. Ty możesz przejść obok i się nie narazac. funkcjonariusz nie może. Tak samo lekarz, ratownik, kanar, maszynista, kierowca autobusu czy pilot samolotu ( odpowiada za ciebie i pojazd w czasie pracy ).
- 2 0
-
2022-08-24 16:35
Sprzątaczka w lokalu nocnym też... .Zabawni jesteście.
Dosłownie niewolnicy
- 0 1
-
2022-08-23 20:33
(1)
Kanar przechodzi obok osób agresywnych i się nie naraża. Kanar nikogo nie broni, nikogo nie ratuje. Kanarowi nie należy się żadna specjalna ochrona prawna.
- 0 0
-
2022-08-23 22:04
Czyli policjantowi tez się nie należy gdy wystawia mandat? Tylko jak ratuje życie?
- 1 1
-
2022-08-23 15:08
Bardzo źle, że ma taką ochronę prawną.
Konstytucja mówi, że wszyscy są równi wobec prawa. Praktyka pokazuje, że są równi i równiejsi a konstytucja to bezwartościowa książeczka dla ..... . Każdy obywatel powinien mieć taką samą ochronę prawną i tak samo powinien być chroniony przez odpowiednie służby.
- 4 9
-
2022-08-23 14:54
I bardzo dobrze, ze kanarzy nie mają. Chyba każdy przynajmniej raz widział jak kanar wypisał komuś mandat przez zwykłe zapominalstwo (np. pełna historia comiesięcznych opłat za bilet od X miesiecy i jakiś pojedynczy dzień kiedy zapomni się ze bilet miesięczny się kończy). W takich sytuacjach powinno być upomnienie nie karanie. A dodam, ze ja np. zarobiłem jeden z takich mandatów stojąc przy kierowcy żeby kupić bilet jeszcze przed ogłoszeniem kontroli. Kanary to dno społeczne.
- 15 5
-
2022-08-23 14:55
Coto za wogle porównanie meduzo ,kanary nie dbaja o niczyje bezpieczenstwo sa wynajeci do sprawdzania biletów
ich mozna porównac tylko do patologi która jest w sklepach
- 12 5
-
2022-08-23 14:36
OK. Ale "kanary" nie dbają o nasze bezpieczeństwo. A ratownicy medyczni, strażacy, policjanci i ratownicy wodni i owszem.
- 23 2
-
2022-08-23 14:08
Kanar to nie człowiek:pp
- 11 17
-
2022-08-23 14:05
Kanary omijają osoby agresywne i niewypłacalne
Kanary sprawdzają bilety tylko normalnym pasażerom, którym można bez problemu wystawić mandat. Nigdy nie podejdą do żula (bo i tak nie zapłaci mandatu, jeśli w ogóle uda się go wystawić) ani do chuligana (bo się boją).
- 25 7
-
2022-08-23 14:04
Kanarom to akurat duży ten ten w to to
- 6 6
-
2022-08-23 13:53
Pracownicy socjalni to samo- a wchodzą w często niebezpieczne środowiska.
- 52 3
-
2022-08-23 13:54
(20)
Kanarzy to gnidy, a ratownicy nie.
- 51 66
-
2022-08-23 14:24
Gnidy to piszą takie komentarze.
Zawód jak każdy inny, ktoś go wykonywać musi.
- 19 10
-
2022-08-23 13:57
(18)
Gnidą to jesteś ty, którego nie stać na bilet. Kanarzy tylko wykonują swoją pracę.
- 71 24
-
2022-08-23 18:01
Taką jak ty cieciu
- 0 2
-
2022-08-23 16:34
Kanary nie powinny mieć przywilejów
Kanary zamiast wykonywać swoje obowiązki zbijają piąteczkę ze swoim znajomym i idą dalej. Już kilka takich skarg zgłosiłam. Najlepsza jest odpowiedź mzk: "ów kanar tłumaczył sie, że on wczoraj sprawdzał bilet znajomemu i był ważny".
- 6 4
-
2022-08-23 14:14
Owszem, Kanary to gnidy (15)
od dawna nie jeżdżę komunikacją miejską ale za czasów studenckich zdarzało mi się mieć z nimi do czynienia. Parę razy dostałem mandat chociaż nigdy celowo nie pojechałbym na gapę. Wystarczy w pośpiechu wyklikać w automacie zły typ biletu (choćby był droższy) etc i kanar nie odpuści traktując cię jak złodzieja.
- 22 40
-
2022-08-23 17:01
Co Ty studiowales ze studia nawet nie nauczyly Cie biletow kupic? (2)
Wszyscy wyksztalceni a jak przyjdzie co do czego to automat z biletami ich przerasta a winna zawsze jest kogos innego a nie ich. Pokolenie 500+ z dyplomami wszzszych szkol nieczgo :)
- 24 3
-
2022-08-24 10:50
(1)
To na studiach się o biletach uczyłeś? Fajnie masz..
- 0 3
-
2022-08-24 11:25
Nie o biletach nie bylo ale za to o mysleniu.
Nauczyli mnie jak myslec i gdzie szukac informacji na dany temat a nie zrobic cos na "pale" i liczyc ze przejdzie a na koncu krzyczec kanary gnidy! Ch*j ze sam nie umiem czytac :)))
- 3 0
-
2022-08-23 14:29
Za droższy bilet mandatu nie dostaniesz, więc złodzieju nie kłam, że kiedykolwiek bilet kupiłeś. (11)
- 28 16
-
2022-08-23 18:02
A ty tylko z buta
- 0 2
-
2022-08-23 14:38
Oczywiście, że dostaniesz (9)
Wystarczy złe ulgi wybrać i bilet jest nieważny
- 16 15
-
2022-08-23 19:35
Głupiś czy z PiSu? (1)
- 1 6
-
2022-08-24 20:29
Natomiast ty jesteś mądralo z ograniczoną wyobraźnią i wiedzą z peło
- 0 0
-
2022-08-23 15:09
100/100
- 0 1
-
2022-08-23 14:58
Wystarczy złe ulgi wybrać (5)
Masz bilet normalny i ulgowy. Jakie ulgi chcesz wybierać?
- 12 12
-
2022-08-25 21:36
Jest wiele ulg, ale one są w miarę czytelnie opisane, nie powinno być z tym problemu.
- 0 0
-
2022-08-23 15:16
(3)
Są różne ulgi jakbyś nie wiedział
- 15 6
-
2022-08-23 16:33
Są różne ulgi jakbyś nie wiedział (2)
Nie wiem ile jest rodzajów biletów ulgowych. Bilet ulgowy to 50% ceny normalnego. Nic więcej. Natomiast uprawnienia są różne - jest ich 13. Ale cena taka sama.
- 4 6
-
2022-08-23 16:49
Na SKM masz 26 różnych ulg, z różnymi zniżkami (1)
Nie tylko 50% i 100%
- 7 3
-
2022-08-23 21:23
Na SKM masz 26 różnych ulg
Zrozumiałem, że mowa jest autobusach i tramwajach. Co do SKM to się zgadza.
- 3 1
-
2022-08-23 18:31
Opinia wyróżniona
Jako społeczeństwo jesteśmy dnem. (18)
Niestety ale, nie potrafimy być społeczeństwem.
Z moich obserwacji blisko 40 letnich Nas - jako społeczeństwa, polacy z pokolenia na pokolenie, stają się coraz większymi ignorantami, bucami i cwaniakami, którzy próbują leczyć swoje kompleksy agresją i używkami.
Obce nam jest myślenie o innych, o regułach czy zasadach.
WedługNiestety ale, nie potrafimy być społeczeństwem.
Z moich obserwacji blisko 40 letnich Nas - jako społeczeństwa, polacy z pokolenia na pokolenie, stają się coraz większymi ignorantami, bucami i cwaniakami, którzy próbują leczyć swoje kompleksy agresją i używkami.
Obce nam jest myślenie o innych, o regułach czy zasadach.
Według tych przepitych, przećpanych i przepalonych internetem mózgach, te wszystkie zasady i reguły są po to, aby nas ubezwłasnowolnić i kontrolować.
Tak trudno uznać jest fakt, że ktoś inny może wiedzieć więcej niż ja!
Stajemy się schizofrenicznym narodem, który nie rozumie tego świata i zasad tu panujących.
Wiecznie narzekający na wszystko i wszystkich.
Najśmieszniejsze, że kiedyś myślałem, że pokolenie "komuny" musi wymrzeć, aby coś zmieniło się na lepsze.... no i przyszło kolejne pokolenie, których interesuje tylko się nażreć, nachlać i wy*** rodaka.
Wiem, że są ludzie normalni, uczciwi, dobrzy... ale chamstwo trzeba zwalczać a nie mu ustępować ,bo przez naszą ignorancję , chamy zaczynają się panoszyć i ustalać własny porządek.- 142 17
-
2022-08-25 20:23
Niestety...
Pozdrawiam- 0 0
-
2022-08-24 14:21
przykro mi ze takie wnioski wyciagasz z codziennego przebywania z rodziną.
trzymam kciuki że wszystko sie ułozy.- 0 5
-
2022-08-24 12:21
Słuszne spostrzeżenie
Mądre słowa.
- 2 1
-
2022-08-24 10:41
(2)
Sam jesteś dnem. Chyba o sobie mówisz po 40 letniej obserwacji
- 3 7
-
2022-08-24 11:07
(1)
Ma rację. Wyjedź poza własny ku***dołek, zobacz innych ludzi, pozytywnych, klturalnych. Porównaj do nas. Na początek pojedź sobie do Niemiec autem, pojeździj kilka dni i wróć na polskie drogi. Wystarczy.
- 6 3
-
2022-08-24 11:29
Niecieckie drogie
Za wymordowanie 6 mln polaków , pracy niewolniczej 2 mln polaków. Ich sukces jest zbudowany na naszej krzywdzie. To ż
- 3 6
-
2022-08-24 09:24
Mów za siebie
- 3 2
-
2022-08-24 08:34
Ciemnogród (3)
100% w punkt. Dodałbym tylko brak tolerancji, bycie wścibskim i ocenianie drugiego człowieka. Najgorsze że nie widać zmian, czy chęci zmian. Część ludzi nawet nie umie sobie wyobrazić że można inaczej. A można......
- 5 3
-
2022-08-24 11:27
My w porównaniu do reszty swiata.
Pytanie gdzie mieszkałeś poza polska i jak długo ?..... nigdzie . Wiec mamy eksperta od obcych kultur. Ale pewnie kumpel ci opowiadał
- 1 6
-
2022-08-24 09:20
Janusze wami to sie w piecu powinno palic (1)
tylko gaz teraz drogi
- 1 1
-
2022-08-24 10:26
Aport.
- 0 0
-
2022-08-24 08:05
Zgadzam się z Tobą w 100% (2)
Łapki odzwierciedlają jak podzielone jest nasze społeczeństwo, dla większości Twój komentarz jest trafiony ale jest też dość spora grupa, która nie zgadza się z taką opinią.
Wniosek: Jako społeczeństwo jesteśmy dnem w prawie 40 %- 7 4
-
2022-08-24 08:43
No tak jak nie jesteś zwolennikiem przywilejów dla pewnych grup to jesteś dnem. (1)
Nikt nie powinien mieć dodatkowej ochrony prawnej w związku z wykonywaną pracą. Prawo i odpowiednie służby mają chronić każdego obywatela w równy sposób. Kto tego nie rozumie ma mentalność niewolnika lub jest zwolennikiem zamordyzmu. Bezpieczeństwo poprawić może tylko skuteczne państwo a nie kolejne przywileje, uprawnienia dla funkcjonariuszy, zmiany przepisów.
- 3 5
-
2022-08-24 10:25
Napisał nasz wybitnie misiowy rozumek:)
- 4 2
-
2022-08-24 08:00
Nie bądż taki surowy dla Siebie (1)
- 6 3
-
2022-08-24 10:23
A ty taki pobłażliwy dla siebie, bolusiu:)
- 3 3
-
2022-08-23 19:02
Poznaj dobrze inne społeczeństwa i uznaj że jest to trend światowy. (1)
- 11 7
-
2022-08-24 09:11
to żeś walnął...trend światowy...
mało świata znasz, kolego...
- 6 3
Wszystkie opinie
-
2022-08-23 11:53
Oboje siebie warci (45)
Może i agresywny. Ale ratownik też siebie wart. Po co łaził za nim był nachalny i niepotrzebne teksty sypał. Typu" skakać to może pan u siebie w domu". Ewidentnie podkręcał atmosferę.Przy wielu świadkach to był mądry w gębie.
- 88 431
-
2022-08-23 13:42
ratownik kazał mu wyjść z wody, to miał posłuchac, a nie dyskutować, kropka (20)
- 126 4
-
2022-08-23 13:56
(5)
ratownik mógł go poinformowac o warunkach i wejsciu na własne ryzyko. Skoro kąpiel pod wpływem mu nie przeszkadzała, to pogoda i sinice go na pewno nie zatrzymają.
- 9 70
-
2022-08-23 14:32
Na własne ryzyk, a później taki bencfal będzie ratowany za nasze podatki (1)
- 51 2
-
2022-08-25 12:38
Za to biorą pieniądze
- 0 14
-
2022-08-23 14:51
To mógł iść na niestrzeżoną plażę. Potem coś by mu się stało i kto by odpowiadał? Ratownik
- 46 1
-
2022-08-23 14:54
na własne ryzyko to się chyba urodziłeś
- 31 0
-
2022-08-23 16:30
Przy plaży strzeżonej nie ma
Czegoś takiego jak własne ryzyko, jeżeli ktoś się topi to ratownik próbuje uratować człowieka jeżeli jest taka możliwość. A przy takim tępym osiłku mogłoby się to skończyć źle.
- 42 0
-
2022-08-23 15:26
Kazać a prowokować to dwie różne rzeczy. (12)
Kazał wyjść z wody, koniec kropka. Nie widzę sensu dodatkowej dyskusji. Dodatkowy komentarz ratownika nie najlepiej świadczy o jego psychologicznym przygotowaniu do zawodu. No ale to już chyba próba wykorzystywania specjalnego statusu prawnego :)
- 18 33
-
2022-08-23 15:57
Dlaczego? (10)
Ratownik występuje tu z pewnej pozycji autorytetu. Jak coś źle robisz to taka osoba może wytłumaczyć co robisz źle i normalny człowiek powinien tego wysłuchać.
- 28 5
-
2022-08-23 17:53
Nie ma autorytetów. Szczególnie jeśli są to obcy ludzie. (7)
Co innego gdybyś napisał, że autorytetem dla ciebie jest twój dziadek, mama, przyjaciel lub nauczyciel. Na pewno nie ratownik lub policjant. Proszę nauczcie się samodzielności.
- 8 36
-
2022-08-23 17:57
Powodzenia życzę z taka postawą (4)
Przyda ci się, jak za takie podskakiwanie sam trafisz do aresztu
- 24 1
-
2022-08-24 08:54
Nie mierz innych swoją miarą. (1)
W przeciwieństwie do ciebie szanuję innych co do twoich autorytetów funkcjonujących w życiu publicznym jestem ostrożny. Dla milionów Niemców Adolf był autorytetem dla milionów Rosjan Stalin był autorytetem dla wielu naukowców Klaus Schwab jest autorytetem. Te twoje autorytety robiły eksperymenty na ludziach w obozach, łagrach. W USA po II WŚ autorytety robiły eksperymenty na żołnierzach badając skutki choroby popromiennej itd.
- 3 12
-
2022-08-25 21:28
Co ma adolf hitler wspólnego z WOPR?
- 2 0
-
2022-08-24 09:03
Do aresztu za własne zdanie? :) (1)
Pomyliłeś autorytet z autorytaryzmem :)
- 0 7
-
2022-08-26 18:38
To nie jest kwestia własnego zdania, to po prostu stosowanie się do prawa.
- 0 0
-
2022-08-23 22:52
(1)
Kiedyś ignorancja była powodem do wstydu, nie dumy. Ale rozumiem, ze ty jak chcesz poradę lekarska to nie pytasz lekarza to to przeciez nie żaden autorytet tylko antyszczepionkowca.
- 6 4
-
2022-08-24 08:47
Porada lekarska to usługa nic więcej.
Jak mam wątpliwości to idę do drugiego, trzeciego lekarza. Wybieram i decyduję. To nie ma nic wspólnego z autorytetem.
- 1 6
-
2022-08-23 19:49
Autorytetu? Nachalnie próbował edukować agresywnego pijanego gościa na płazy, pomimo, ze ten już w zasadzie chciał sobie pojąć i kończył rozmowę. To jak grzebanie paluchem w gnieździe os.
- 5 11
-
2022-08-25 12:39
Autorytetu ???
- 0 1
-
2022-08-24 08:58
Wiesz ile zarabia ratownik?
To zanim zaczniesz pierdzielic kocopoly stuknij się w banie
- 2 1
-
2022-08-24 10:24
Prosił a nie kazał. Prozby nie muszą zostać spełnione.
- 0 3
-
2022-08-23 13:48
Następny "mądry" inaczej...
- 27 1
-
2022-08-23 13:49
Nie rozumiesz słowa pisanego i znaczenia czerwonej flagi?Przeczytaj jeszcze raz,albo daj do przeczytania mamie...na czerwonym świetle na drodze też jesteś taki mundry?
- 31 1
-
2022-08-23 13:50
Synku, nie dorosłeś jeszcze do umieszczania tu komentarzy.
- 12 4
-
2022-08-23 13:50
Słabe zachowanie ratownika (5)
Niestety ratownik prowokował sytuacje, pijany plażowicz chciał już opuścić kąpielisko ale ratownik ciągle na niego napierał i prowokował dalszą słowną potyczkę.
- 29 58
-
2022-08-23 13:56
dokładnie, ratownik powinien jeszcze odwieść go pod wskazany adres
- 36 3
-
2022-08-23 14:43
Kto prowokował? Ty chyba jesteś kibolem. (3)
- 19 6
-
2022-08-23 21:18
to jest ten podchmielony plażowicz lub jego kumpel/rodzina
nikt normalny nie będzie w takiej sytuacji pisał, że ratownik kogoś "prowokował" zakazując wejścia do wody
- 9 1
-
2022-08-24 20:34
co ma kibol do tego? (1)
- 0 2
-
2022-08-25 21:31
Kibo też zawsze ulega prowokacji, sam widok policji powoduje u niego skok ciśnienia.
- 0 0
-
2022-08-23 13:52
Dodajac, ze slychac, ze koles byl juz wypity, lazil z puszka piwa, to nie wiem czy chcialbys na miejscu ratownika potem szukac delikwenta gdzies w morzu.
- 29 1
-
2022-08-23 13:55
Ta, ta, ta... Nie można podkulać ogona i dać sie zastraszać patusowi. Tym bardziej ratownik, który wykazał się opanowaniem i wzorcową podstawą. Niejeden dałby temu pijanemu cwaniakowi jeszcze w ryj za to kozaczenie sie, a potem byłby płacz, że ratownicy mnie pobili bez powodu.. Założę się na 100 proc.
- 52 2
-
2022-08-23 13:58
(4)
Też mam wrazenie ze podkręcał gościa. Nie rozumiem po co za nim łaził i gadał, że chce coś wytłumaczyć, jak by ode mnie ktos na siłe coś chciał to tez bym sie wkurzył. A że ratowników było 3 to poczuł sie zagrozony i poinformował, ze zadzwoni po braci. Ja też nie trzymam jego strony, bo widać, że nabuzowany kolej po specjalku, ale ratownicy tez sie nie spisali. Nie wiedziałem ze maja w obowiązku moralizowanie plazowiczów.
- 25 39
-
2022-08-23 14:44
Tego pijanego nie trzeba było podkręcac, on już był sam nakręcony. (2)
jest zakaz picia alkoholu w miejscach publicznych, nie bez powodu.
- 24 0
-
2022-08-23 15:34
Nie trzeba było podkręcać ale go podkręcali. (1)
Głupie i żałosne zachowanie. Niewiele lepsze od tego gościa.
- 11 14
-
2022-08-23 15:50
Ratownicy słabo!
Nakręcanie! Zero podejście tylko chęć pokazania swojej pozycji
Bardzo słabe zachowanie!- 11 16
-
2022-08-23 15:31
Masz 100% rację. W każdym zawodzie są amatorzy i profesjonaliści.
- 5 3
-
2022-08-23 14:10
chodził za nim żeby ten nie uciekł,i bardzo dobrz.
Tacy ludzie muszą być karani- 28 1
-
2022-08-23 14:27
Tu zawsze patus staje w obronie patusa.
- 24 5
-
2022-08-23 15:47
Dokladnie
Dokładnie!
- 1 2
-
2022-08-23 21:16
(2)
Dokladnie. Gosciu grubo przesadzal ale byl nakrecony przez ratownika, ktory mial racje, ale po co to wszystko. Typ sie zbieral do domu i tyle, a ten za nim lazil i prowokowal... po co? Potem psiarnie wezwali i jakies d**ilne paragrafy za obraze majestatu.... Ludzie blagam... W uk mozesz psa zwyzywac i masz prawo do tego bo to taki sam czlowiek..a masz prawo miec inne zdanie.
- 4 14
-
2022-08-24 12:35
Psami to sobie wyzywaj swoich kolegówi rodzinę
Tylko bandytom i patologii przeszkadz policja
- 14 1
-
2022-08-25 21:34
Nie zbierał się do domu, to wcale tak nie wyglądało.
Jak komuś nie pasuje regulamin kąpieliska, może poszukać plaży niestrzeżonej. Nikt go nie nakręcał, sam się pacan nakręcił.
- 0 0
-
2022-08-24 20:02
x
przybij sobie pione z Franciszkiem
- 0 1
-
2022-08-26 13:32
Bez kitu! Chłop wyszedł z wody i nawet chciał się zawinąć z plaży. Ja bym podziękował i dalej robił swoje, zamiast czekać czy dostanę w ryj czy nie.
- 0 0
-
2022-08-23 12:00
dodajcie napisy bo nie wiadomo co on mówi
- 120 2
-
2022-08-23 13:42
Opinia wyróżniona
Bardzo dobrze ze ratownik ma taka ochrone prawna (40)
Ale kanarzy mają to na codzień i nie mają zadnej
- 581 49
-
2022-08-23 13:53
Pracownicy socjalni to samo- a wchodzą w często niebezpieczne środowiska.
- 52 3
-
2022-08-23 13:54
(20)
Kanarzy to gnidy, a ratownicy nie.
- 51 66
-
2022-08-23 13:57
(18)
Gnidą to jesteś ty, którego nie stać na bilet. Kanarzy tylko wykonują swoją pracę.
- 71 24
-
2022-08-23 14:14
Owszem, Kanary to gnidy (15)
od dawna nie jeżdżę komunikacją miejską ale za czasów studenckich zdarzało mi się mieć z nimi do czynienia. Parę razy dostałem mandat chociaż nigdy celowo nie pojechałbym na gapę. Wystarczy w pośpiechu wyklikać w automacie zły typ biletu (choćby był droższy) etc i kanar nie odpuści traktując cię jak złodzieja.
- 22 40
-
2022-08-23 14:29
Za droższy bilet mandatu nie dostaniesz, więc złodzieju nie kłam, że kiedykolwiek bilet kupiłeś. (11)
- 28 16
-
2022-08-23 14:38
Oczywiście, że dostaniesz (9)
Wystarczy złe ulgi wybrać i bilet jest nieważny
- 16 15
-
2022-08-23 14:58
Wystarczy złe ulgi wybrać (5)
Masz bilet normalny i ulgowy. Jakie ulgi chcesz wybierać?
- 12 12
-
2022-08-23 15:16
(3)
Są różne ulgi jakbyś nie wiedział
- 15 6
-
2022-08-23 16:33
Są różne ulgi jakbyś nie wiedział (2)
Nie wiem ile jest rodzajów biletów ulgowych. Bilet ulgowy to 50% ceny normalnego. Nic więcej. Natomiast uprawnienia są różne - jest ich 13. Ale cena taka sama.
- 4 6
-
2022-08-23 16:49
Na SKM masz 26 różnych ulg, z różnymi zniżkami (1)
Nie tylko 50% i 100%
- 7 3
-
2022-08-23 21:23
Na SKM masz 26 różnych ulg
Zrozumiałem, że mowa jest autobusach i tramwajach. Co do SKM to się zgadza.
- 3 1
-
2022-08-25 21:36
Jest wiele ulg, ale one są w miarę czytelnie opisane, nie powinno być z tym problemu.
- 0 0
-
2022-08-23 15:09
100/100
- 0 1
-
2022-08-23 19:35
Głupiś czy z PiSu? (1)
- 1 6
-
2022-08-24 20:29
Natomiast ty jesteś mądralo z ograniczoną wyobraźnią i wiedzą z peło
- 0 0
-
2022-08-23 18:02
A ty tylko z buta
- 0 2
-
2022-08-23 17:01
Co Ty studiowales ze studia nawet nie nauczyly Cie biletow kupic? (2)
Wszyscy wyksztalceni a jak przyjdzie co do czego to automat z biletami ich przerasta a winna zawsze jest kogos innego a nie ich. Pokolenie 500+ z dyplomami wszzszych szkol nieczgo :)
- 24 3
-
2022-08-24 10:50
(1)
To na studiach się o biletach uczyłeś? Fajnie masz..
- 0 3
-
2022-08-24 11:25
Nie o biletach nie bylo ale za to o mysleniu.
Nauczyli mnie jak myslec i gdzie szukac informacji na dany temat a nie zrobic cos na "pale" i liczyc ze przejdzie a na koncu krzyczec kanary gnidy! Ch*j ze sam nie umiem czytac :)))
- 3 0
-
2022-08-23 16:34
Kanary nie powinny mieć przywilejów
Kanary zamiast wykonywać swoje obowiązki zbijają piąteczkę ze swoim znajomym i idą dalej. Już kilka takich skarg zgłosiłam. Najlepsza jest odpowiedź mzk: "ów kanar tłumaczył sie, że on wczoraj sprawdzał bilet znajomemu i był ważny".
- 6 4
-
2022-08-23 18:01
Taką jak ty cieciu
- 0 2
-
2022-08-23 14:24
Gnidy to piszą takie komentarze.
Zawód jak każdy inny, ktoś go wykonywać musi.
- 19 10
-
2022-08-23 14:04
Kanarom to akurat duży ten ten w to to
- 6 6
-
2022-08-23 14:05
Kanary omijają osoby agresywne i niewypłacalne
Kanary sprawdzają bilety tylko normalnym pasażerom, którym można bez problemu wystawić mandat. Nigdy nie podejdą do żula (bo i tak nie zapłaci mandatu, jeśli w ogóle uda się go wystawić) ani do chuligana (bo się boją).
- 25 7
-
2022-08-23 14:08
Kanar to nie człowiek:pp
- 11 17
-
2022-08-23 14:36
OK. Ale "kanary" nie dbają o nasze bezpieczeństwo. A ratownicy medyczni, strażacy, policjanci i ratownicy wodni i owszem.
- 23 2
-
2022-08-23 14:54
I bardzo dobrze, ze kanarzy nie mają. Chyba każdy przynajmniej raz widział jak kanar wypisał komuś mandat przez zwykłe zapominalstwo (np. pełna historia comiesięcznych opłat za bilet od X miesiecy i jakiś pojedynczy dzień kiedy zapomni się ze bilet miesięczny się kończy). W takich sytuacjach powinno być upomnienie nie karanie. A dodam, ze ja np. zarobiłem jeden z takich mandatów stojąc przy kierowcy żeby kupić bilet jeszcze przed ogłoszeniem kontroli. Kanary to dno społeczne.
- 15 5
-
2022-08-23 14:55
Coto za wogle porównanie meduzo ,kanary nie dbaja o niczyje bezpieczenstwo sa wynajeci do sprawdzania biletów
ich mozna porównac tylko do patologi która jest w sklepach
- 12 5
-
2022-08-23 15:08
Bardzo źle, że ma taką ochronę prawną.
Konstytucja mówi, że wszyscy są równi wobec prawa. Praktyka pokazuje, że są równi i równiejsi a konstytucja to bezwartościowa książeczka dla ..... . Każdy obywatel powinien mieć taką samą ochronę prawną i tak samo powinien być chroniony przez odpowiednie służby.
- 4 9
-
2022-08-23 15:53
każdy powinien mieć taką ochronę prawną (4)
- 6 1
-
2022-08-23 19:47
(3)
Nie każdy pilnuje porządku, dba o bezpieczeństwo społeczne, musi się użerać z i**otami itd. Nie rozumiesz tego? Ochronę prawna każdy ma. Z racji wykonywania zawodu musza być specjalne prawa. Ty możesz przejść obok i się nie narazac. funkcjonariusz nie może. Tak samo lekarz, ratownik, kanar, maszynista, kierowca autobusu czy pilot samolotu ( odpowiada za ciebie i pojazd w czasie pracy ).
- 2 0
-
2022-08-23 20:33
(1)
Kanar przechodzi obok osób agresywnych i się nie naraża. Kanar nikogo nie broni, nikogo nie ratuje. Kanarowi nie należy się żadna specjalna ochrona prawna.
- 0 0
-
2022-08-23 22:04
Czyli policjantowi tez się nie należy gdy wystawia mandat? Tylko jak ratuje życie?
- 1 1
-
2022-08-24 16:35
Sprzątaczka w lokalu nocnym też... .Zabawni jesteście.
Dosłownie niewolnicy
- 0 1
-
2022-08-23 17:55
Kanary to są Kanary oni nie są ratownikami (2)
- 3 0
-
2022-08-24 05:58
Kanary żałośni nieudacznicy (1)
- 1 2
-
2022-08-24 10:50
Jak politycy
- 0 0
-
2022-08-24 05:54
Bo kanar to tez osobowość
- 1 1
-
2022-08-24 05:59
Kanarow to powinno się oklepywac tak bez przyczyny za samo bycie kanarem
- 2 4
-
2022-08-24 08:04
A kanarzy to kanalie i ich zachowanie tylko świadczy o tym, że na nic nie zasługują.
- 2 1
-
2022-08-23 13:45
Opinia wyróżniona
(24)
Solówka...jakże ubogim intelektualnie trzeba być aby takie farmazony rozwiązywać siłowo...dramat.Bo nie dotarło że czerwona flaga jest wywieszona dla jego dobra a nie dla widzimisie ratowników.
- 603 22
-
2022-08-23 13:47
I tak jest bogatszy od ciebie. (8)
- 12 125
-
2022-08-23 13:53
(4)
Jak nie masz nic mądrego do powiedzenia,lepiej nie pisz bo się tylko ośmieszasz.
- 87 10
-
2022-08-23 14:00
Ox
Wojtus ty nie masz a ciagle glos zabierasz
- 7 22
-
2022-08-23 14:07
Odezwał się pierwszy troll portalu XD (2)
- 7 11
-
2022-08-23 14:30
(1)
Komentator,trolla to znajdziesz w bajkach.
- 10 4
-
2022-08-23 14:48
nie karmić trola
- 4 3
-
2022-08-23 14:52
poznajesz po słownictwie? To jakiś Janusz co rok ci*lal na tydzień w Sopocie przecież XDD
Narąbany żubrem czy innym gonem struga kozaka.- 16 0
-
2022-08-23 15:08
A dostałeś prawo głosu łajzo bez szkoły?
- 1 13
-
2022-08-24 03:28
Gdy go wciągnie pod wodę to się tym bogactwem tak samo udławi jak wodą.
- 0 0
-
2022-08-23 13:52
(2)
Znając życie, to ten agresywny d..l się popłakał i teraz pewnie bedzie się lasować/płakąc na "bezpodstawnie" zatrzymaną ofiarę i tak dalej.
- 36 8
-
2022-08-23 15:19
Trochę taki ty tylko znacznie większy. (1)
Ahahahaha.
- 2 12
-
2022-08-23 23:27
Ty to wszystkich znasz. A raczej wszyscy ciebie ;)
- 2 0
-
2022-08-23 14:08
taki przygloop niestety tylko tak potrafi rozwiązywać problemy (3)
Póki ma 20, 30 góra 40 lat to jest jeszcze mocny.... Potem siła spada, bicki flaczeja a taki cwaniaczek staje się osiedlowym żulikiem, ktory codziennie wpada do zabki z butelkami "na wymiane"... Na moim osiedlu było już paru takich...
- 60 1
-
2022-08-23 21:20
taka już przyszlośc schabuff z bmw (1)
- 4 2
-
2022-08-23 22:14
Ty, ale BMW to ty w to nie mieszaj. Takiego leszcza stać co najwyżej na opony do BMW.
- 2 2
-
2022-08-24 12:36
dokładnie
i potem takie żurki dostają regularnie po gębie od podobnych osobników jakimi sami byli za młodu. taka jest ich droga "rozwoju"
- 1 0
-
2022-08-23 14:26
Widocznie śpiewał kiedyś w poznańskich słowikach.... i tam jechał solówki u Petza :D
- 21 3
-
2022-08-23 14:33
Prostak
Bo ten prostak nie rozumie, że wolność, o której wspominał nie jest absolutna
- 19 1
-
2022-08-23 15:03
Będziecie go pokazywać w ZOO po sezonie?
- 21 0
-
2022-08-23 15:04
Jaka solówka? przeciez goryl chciał dzwonić po kolegów i po zmianę kąpielówek
- 15 0
-
2022-08-23 16:33
"nie po to jechałem 500 kilometrów , żeby jakiś frajer zabraniał mi się kąpać, ponadto byłem po podróży odwodniony , dlatego wla
ale się gość podniecił , widać po spodenkach . ciekawe czy policjanci zabezpieczyli chińskie klapki tego cymbała - bo jak wyszedł z "ancla" to musiałby dymać przez miasto na bosaka
- 13 0
-
2022-08-23 17:11
a zarąbać ci !!!!
- 1 2
-
2022-08-23 17:14
To zwykły patus i tyle w temacie
- 11 0
-
2022-08-23 18:17
dokładnie
bankowo polak w bmw
- 6 1
-
2022-08-23 13:48
Typowy przygłup (3)
Zero empatii, zero myślenia i zero inteligencji emocjonalnej.
- 174 7
-
2022-08-23 15:54
O kim mówisz? Bo ja widzę, że tutaj nikt się nie popisał.
Zresztą to tylko część filmu. Można by komentować po obejrzeniu całości.
- 3 16
-
2022-08-23 17:12
(1)
Ja nie wiem czemu te głupki ci się na plażach kłócą z ratownikami nie pójdą sobie poprostu na niestrzeżona plaże
- 15 0
-
2022-08-23 18:16
jak wyżej: zero myślenia
- 8 0
-
2022-08-23 13:48
David Hasselhoff nie wzywał by wsparcia (3)
- 67 8
-
2022-08-23 14:42
(1)
OchrAna jarosława też by reagowała natychmiast .
- 4 5
-
2022-08-24 20:36
zawsze jakiś, zacofany, posowiecki ceimnogród z peło się odezwie z nietrafionym hejtem
- 0 1
-
2022-08-23 18:01
Gdyby była Pamela Anderson nie byłoby agresji z obu stron :)
A tak w powietrzu wisiała walka kogutów
- 6 1
-
2022-08-23 13:48
Myślałem, że to jakiś turysta z głębi Polski (13)
przyjechał nad morze i koniecznie musiał wejść do wody, a to miejscowy. Jak widać z wiekiem rozumu nie przybywa.
- 145 5
-
2022-08-23 13:52
(5)
TyPOwy sebix.
- 27 3
-
2022-08-23 20:49
a dokładniej (1)
Adaś
- 2 0
-
2022-08-23 23:07
taki uliczny patryjota - i**ota
- 1 0
-
2022-08-24 00:40
(1)
Nie Sebix, tylko Seba, który zatrzymał się w latach 2000...
- 1 0
-
2022-08-24 10:53
Jednak w latach 2000 było lepiej, niż to co teraz
- 0 1
-
2022-08-24 08:22
Raczej - Suweren powstały z kolan, i to na piasku...
- 3 1
-
2022-08-23 14:13
(2)
chyba nad zatoke
- 4 4
-
2022-08-23 14:20
Zatoka Gdańska
to część Morza Bałtyckiego.
- 6 3
-
2022-08-23 22:50
A zatoka to co ignorancie?
Jak mnie śmieszą takie pseudo-mądrale? W google Ci pokazuje jako jezioro? a może za mały ekranik masz i nie ogarniasz na oddaleniu, że zatoka gdańska to część morza?
Żal, że taki głupi jesteś...- 0 0
-
2022-08-23 14:57
Nie oczekuj od POkemona rozumowania (1)
- 7 7
-
2022-08-23 23:05
a nacodzien nosi koszulke "Pamietamy" Bog Honor Ojczyzna" i takie tam podobne
- 5 2
-
2022-08-23 15:06
(1)
Teraz dużo takich " mieszkańców" z Warszawy bo pokupowali apartamenty i mieszkają kilka miesięcy w roku
- 15 1
-
2022-08-23 17:00
Też tak myślę. Pewnie jego konkubina prowadzi w Sopocie domówkę/ gabinet masażu ustami a on przeprowadził się z Kujaw czy tam innego zad*pia i teraz wielki bolero na dzielni. I do tego wozi się jak małpa. Być może jego wiesbiactwo to też oddolny, odruchowy sposób na odreagowanie tego, że jak całuje konkubinie, to czuje posmak plemnikow tirowcow i meneli. Bądźmy dla niego wyrozumiali;)
- 14 2
-
2022-08-23 13:49
Wsparcie policji (2)
Powinni być szybkie wsparcie policji oraz ratownik traktowany choćby w pracy jako funkcjonariusz. I wszystko jasne.
- 43 21
-
2022-08-23 13:49
przecież jest traktowany jak funkcjonariusz, doczytałeś do końca?
- 25 1
-
2022-08-23 18:04
Dajemy im jeszcze immunitet aby mogli jeździć po pijaku i prawo do pierwszej nocy.
- 1 7
-
2022-08-23 13:50
(4)
No i po co zamazywac?
Niech go rodzina i sasiedzi sobie obejrza, lepsza kara niz jakas grzywna kilka tysiecy.- 195 2
-
2022-08-23 13:57
dokładnie, ubaw z niego zostanie już z nim na zawsze
- 42 1
-
2022-08-23 17:05
A jak fajnie było oglądać go jak potem leżał morda na piasku haha. Takich powinno się wywalać z Trójmiasta z wilczym biletem
- 26 0
-
2022-08-23 23:59
he he co za cymbał
5 minut później na kolanach po piaseczku potulny jak baranek , na drugi dzień będzie przepraszał i błagał o wybaczenie
- 5 0
-
2022-08-25 21:40
Sprawdziłem, to nie był mój sąsiad pijak. Przeniósł się ostatnio w pobliże pracy.
- 0 0
-
2022-08-23 13:51
Bo było się umówić za garażami po lekcjach i nie było by problemu, a tak... (2)
- 47 7
-
2022-08-24 12:40
Umawia to sie z dziewczyną.
- 2 0
-
2022-08-24 22:18
koledzy by nie trafili haha
- 0 0
Portal trojmiasto.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.